Nuo 18 amžiaus styginių kvartetas užima ypatingą vietą kompozitorių galvose, o stygų vibracijomis perduodamas jų mintis klausytojai skaito tarsi laiškus. Britų architektų studija Bluebottle sukūrė projektą, pristatantį naujos erdvės ir neatrastų pojūčių idėją. Nepaprastai arti būdami atlikėjai ir klausytojai turi galimybę stripriau pajusti ore vilnijančius signalus ir užmegzti naują dvasinį dialogą.
Vos 52 klausytojams ir styginiam kvartetui skirta salė sudaro itin palankias intymaus muzikos klausymosi sąlygas. Skirtingai nei didelėse koncertų salėse, klausytojai čia sėdi dviem eilėmis išsidėstę aplink lėtai besisukančią atlikėjų platformą, tokiu būdu matydami ir jausdami kiekvieną muzikantų judesį.
Styginių kvarteto pasirodymas. Nuotr. Pia Johnson |
Ypatingas erdvės išdėstymas, kuomet atlikėjus ir klausytojus skiria daugiausiai dviejų metrų atstumas, leidžia patirti ir naujus akustinius pojūčius.
Salėje įrengta skėčių pakaba. Nuotr. John Gollings |
Išskirtinio dizaino koncertinis namukas paklausyti muzikos pirmąkart pakvietė 2011 metų spalį Tarptautinio Melburno menų festivalio metu, o 2013 metais ši kilnojama platforma buvo pristatyta ir Perto mieste Australijoje.
|
Atlikėjus ir klausytojus skiria daugiausiai dviejų metrų atstumas. Nuotr. John Gollings |
Koncertų salės eksterjeras. Nuotr. Pia Johnson |
Šaltinis: archdaily.com
„Ekspertai.eu“ skelbiamą informaciją draudžiama visuomenės informavimo priemonėse atgaminti be raštiško asociacijos „Global Gaze Network“ sutikimo, kurį galima gauti adresu [email protected]