Naujausi

Komentarai (58)

Rikiuoti
stasys to Tomui J2014-03-19 18:19

Tomai J. .. žodžiui „ kolaborantas“ galima taikyti didelius ne apibrėžtumus ir iš to vyti ilgas politines virveles , ant kurios nelabai ką ir pakabinsi .. nebent dar viena spėlionių balioną. Daug Jų prikabinėjus visuma atrodo turtingai .. bet tik iki pirmo vėjo .. Kol kas niekas dar neirodė fakto kad D. Grybauskaitė veiksmais kolaboravo su tuometine valdžia, o jei prisiminti Z. Vaišvilos paskutinį vieša benefisą datomis, iš jos partinių anketų .. tai tau Tomai aplamai kaip ir nieko kito nelieka .. tik toliau pritempinėtį Z. Vaišvilos neišsakytas mintis ir naktines jo nuojautas . Su tokių pasisekimų Jus pilnai galite ir mane įtraukti į tą kolaborantų sąrašą .. gerai pasiknisus, matyt dar rasčiau ir savo komjaunuolio bilietą .. išduota sovietinės armijos laikais .. prie afgano sienos . Yra dalykai gyvenime kuriuos reikia vertinti blaiviomis akimis , jei kas karta užpilti jas samagonu , tai juk nereiškia, kad dėl to kalta žmoną ir tuo pagrindų būtina Ja lupti .. vedu mintį prie to kad mano akimis , ta istorija tiek pritempta .. kad vertinti faktus teisine prasme kaip ir nėra ko,o moralinė neišlaiko ir elementarios vertinimo krytikos. D. Grybauskaitė . ne . R. Paksas .. viena karta pavykus konservatorių iniciatyvai .. kvaila Rolandui galvoti kad pavyks tuo pačiu atsimokėti .. O kad tai jis stovį už visų nugarų ... ne neabejoju „rask tyliąja kiaule ,.. gilia šaknį knisančia". Visi kiti dalykai ir tie apie kuriuos nutylėjote ,. visuma pasekmių Jos teigiamo darbo . Per dažnai rusiškos ausys ėmė Lietuvos strateginiuose interesuose figūruoti .. per dažnai .. :)

Tomas J. -> Stasiui2014-03-19 00:48

Tai ką aš čia rašau - tai tvirti mano įsitikinimai. Visad pasirengęs savo nuomonę ginti faktais ir argumentais. Tad prašau Stasy, jei tau mano nuomonė nepatinka, sudirbk ją argumentais.

stasys2014-03-18 19:05

Tomui ..panašų kad ir pats netikite tuo ką čia rašote ..juk jei butį nuoseklių ..tas "nuodėmių" sąrašas turėtų būti dobriai ilgesnis ..ir ne šeip informacijos formoje. Imu pavyzdį iš tu kam tai tapo savotiškų hobių skaičiuojant svetimas nuodėmes..viena bobutė pamatė, kita pridėjo nuo savęs ..to ciklo pabaigoje turime gražią istorija.

Tomas J.2014-03-17 18:30

Grybauskaitė yra okupacijos laikų kolaborantė, aktyvi TSKPistė, kolaborantų kalvės - partškolos - dėstytoja. Būtent D. Grybauskaitės kadrų politika teisėsaugoje lėmė, kad teisėsauga buvo dar labiau pastūmėta į neveiklumo liūną. Generalinė Prokuratūra ir VSD tapo prezidentės asmeniniais įrankiais jos asmeniškose intrigose, o šių įstaigų reikšmė vykdant tiesioginę jų paskirtį tapo nulinė. Gal jūs žinot pavardes, kas už valdiškų pinigų milijoninį grobstymą įkištas už grotų Grybauskaitės valdymo metu? Aš nežinau. Gal jūs žinote, kodėl slaptos pažymos paviešinimo bylą (Ulbinaitės bylą) Generalinė Prokuratūra "intensyviai tiria" (tai D. Valio žodžiai) taip ilgai? Ar jūs tikite, kad tiria??

stasys2014-03-17 12:15

Vieniems per žalia, kitiems per raudona, tretiems per greitai kalba ir tai sukelia problemų Ją klausantis.. dar kažkam primins pykta jo buvusia pamote .. o kažkam ir jo nudvėsusį šunį.. aišku atsiras ir tokių kurie suskaičiuos visus spuogus ant veido ir moteriškai įvertins raukšleles bei.. ar ne per daug pudros pridėta ant veido, o jei trupučiu per daug .. tai matyt moteriška klizmą .. į durys beldžiasi ... juk be vyro ir be katino, tai tas pats kas rankinuke vibratorių nešiotis .. o gal ir nešiojasi . Na koks kieno reikalas .. bet ne .. mes patys geriausi , o koli taip, tai ir valdžia su karpa ant nosies toks pat nonsencas , kaip ir tos paraolimpinės varžybos .. kur kreivas šleivas bet vistiek bėga .. ir ko jis ten bėga. .. tauzija moterėla turgelyje sėdėdama .. na bėga žmogus nuo to kas jį veją .. tai taip ir gyvenime .. vienį bėga dėl to kad juos veją .. o kiti dėl to kad pavytų . Norint tą suprasti reikia sustoti nors trupučiui ir apsidairyti . D. Grybauskaitė bėga dėl to kad pavytų... tai kas laiku Lietuvoje prarasta . Kaip seksis priklausys nuo musų pačių ... o stasys iš "ruselio" Ją vejasi, už tai kad niekur nespėja.

verta paklausyti2014-03-17 11:32

paklausykite ir kitiem patarkite. Kažkas neįtikėtino. Kokia kalba, kiek kalbos klaidų, koks "logiškas" dėstymas. Kiek nepagrįsto gyrimosi ir susireikšminimo. Tiesiog sunku patikėti, kad toks žmogus konservatoriams yra geriausias.

Fast talk2014-03-17 07:25

Grybe labai greitai kalba, tai rodo nervinguma ir makaronu kabinima.

Vladux2014-03-17 05:53

Sterva- ji.

nujo2014-03-17 00:51

Meno akcija /neuzmirsim,nesitrauksim/daugiau apie tai Tiesos lt/.

NikoGreko2014-03-16 21:40

Maldeikene tai ne ekonomiste. Tai ira komunistine propagandiste. Kas supranta ekonomikoje uzdirbineja pinigus is ekonomikos. Kas nesupranta ekonomikos, tas eina mokyt kitu ir rasyt knigas. Ir garsiau uz visus, riekia kad jinai cia labai gerai ismano ekonomika. P.S Jinai neturi zalio supratimo kokiom saligom bando isgyvent verslas.

nerka2014-03-16 21:16

NA GRYBAUSKAITE gal ir geriausias vriantas is blogiausiu . per dvidesimt metu ta LIETUVELE buvo graibstoma visu kas netingi . prasidejo europos pinigai - isvis gerai . viesoj erdvej girdima - tas kaltas tai tas kaltas . Normalus ZMOGUS -kai padeda savo parasa - tai atsako uz visas pasekmes - tik ne valdininkai - ju niekas nebaudzia - oi sory atsiprasau pasako ir viskas . vyksta teismai zmogui net juokinga - paprastas zmogelis jau butu atsedeje ir i laisve isejes kol dabar vyksta tie teismai - net juokinga. kol PREZIDENTE nenusileis is dausu ir nepamatys kas lietuvos zemeje daros - tvarkos ir nebus

nerka2014-03-16 21:05

Gaila kad SABONIS nesibolotiruoja - tai gautu 3 milijonus balsu . o seip nera uz ka ir balsuoti . vieni atstovauja oligarhus , kiti kazkieno hlapciukai . nera kokio stipraus kandidato kuris atstovautu LIETUVOS zmonems

Beta to 44. duok Dieve2014-03-16 20:55

Labai poetiškas, už širdies griebiantis komentaras. Tik Grybauskaitę lyginti su žuvėdra gal kiek per drąsu? Šviesmečiai nuo realybės. Nemanote? Taip pat ir straipsnio autorę pakelti iki inteligentijos sluoksnio... kažkaip nei šis nei tas, ške.

44 Duok Dieve2014-03-16 19:13

Tai kad prezidentė jau senniai nieko nebeperveda į biudžetą. Tai buvo tik pirmųjų prezidentavimo metų reklama. Gerai veikia, ar ne? Kai atsisakė pusės algos, tai apie tai trimitavo visais balsais, o kai pradėjo visą algą imti sau - niekas negirdėjo. Runkelia makaronai užkabinti, o toliau...

duok Dieve2014-03-16 18:57

Kad komentatoriai dirbtų, o ne dergtų būtų LT kitaip. Algas ne Prezidentė moka. Ji pusę algos perveda į biudžetą jau seniai... Kaip skauda partijų pakalikų gaujai, kaip skauda chebrytei, kuri virš 20 metų vogė ką tik galėjo. Kokia turtinga Lietuva, nes dar yra ką vogti. Prezidentė davė spragilų vagims ir dar duos. Ištaškys jūsų lizdelius.. būkite tuo tikri Ką jūs apie reitingus postringaujate? Kokius uspiskis padarys tokie ir bus. Ką jie turi bendro su realybe Lietuvoje. Prezidentė kaip žuvėdra per bangas jūsų pinkles perskros, jūsų nelaimei, į prezidentūrą antrai kadencijai, galite nesišlapinti po kojom iš baimės ir nedrebinti kinkų... Kitaip nebus, tai vienintelė išeitis Lietuvai. Ir žmonės pasinaudos tai galimybe. Klanui ateina galas. O jūs terškite brangiausią Lietuvos žmogų Dalią Grybauskaitę kiek tik sugebate, nes tik tiek ir sugebate. Kiek rovė neišrovė, kiek plaksite liežuviais - neužplaksite Lietuvos gražiausio žiedo tautos išrinktos Prezidentės. Ne tokia ji minkšta, kaip jums atrodo. Kas Lietuvai dirba, komentatoriams, kaip maitvanagiams - maistas. O todėl, kad nepakiltų inteligentija, tam paruošiama srutų dozė, kad bijotų. Tai juodos technologijos. Lietuvių tauta jau nubudusi ir akylai stebi kas jų priešai. Ateis laikas, kai kiekvienas gausite tai, ko nusipelnysite. Laikas pagalvoti..

stasys to Betai2014-03-16 18:33

Negaliu paliesti visko taip glaustai kaip Jus formuluojate savo klausimus ir nereikia politikos maišyti su tokia konkrečia ekonomikos sritimi, kaip bankinis sektorius,.. koli jau pati Grybauskaitė to nevengia daryti, manau galiu ir aš pasamprotauti kodėl vieni ar kiti sprendimai tapo tokiais, kai realybėje buvo tikėtasi priešingų.. Tiek Snoro atvejų, tiek Ūkio banko .. manau ir pati žinote, galioja Europoje priimtas apsaugos įstatymas dėl indėlių kompensavimo iki 100000 EU, bankroto atvejų ,taip siekiant apsaugoti labiausiai pažeidžiamus visuomenės sl.. ir tai teisinga. Bankas kaip toks nėra UAB kurio įstatyminis kapitalas išimtinai būna akcininkų nuosavybė ,.. čia lėšos skolintos.. o tai reiškia padidinta ryzyka pačiai valstybei, kurios juridikcijoje veikia tas subjektas . Jei valstybė to nepaiso, Jį tampa svetimos įtakos zona. Kaip savo laiku nutyko su Reikjaviku. Snoras tokia įtaka ir buvo ... pridedant nedėkinga laikotarpį, sprendžiant jo problemas,. Jis pilnai galėjo tapti papildomu didelių Bum Lietuvai.. kodėl netapo juo anksčiau, sunku pasakyti .. bet tai kad to banko problemos buvo susietos su Latvijos Krai bank. .. rodo kompleksinį visų Jų pagrindą. Beje to banko problemos ir buvo ta tikroji priežastis kuri nulėmė ir Snoro likimą.. aš dar gerai pamenu kiek ilgai buvo aptarinėjama ta problema, ieškant išeičiu .. su Latviais .. kompensuoti Latvijos KRAI banko nuostolius Lietuvos skolintais pinigais, butu buvę daugiau nei rizikinga .. O viešas Šimonitės interviu Žiniu radijui tik sudėjo visus taškus ant į. Lietuva išties kraštas kuriame pinigus skaičiuoja politikai, o ne ekonomistai . Ta problema labai tampriai susisieja ir su kitu klausimų, kodėl Lietuva nesiskolino iš TVF kaip latviai.. o puolė platinti savo vertybinius popierius rinkoje.. kaip vėliau pasirodė nebuvo pats geriausias sprendimas .. Spekuliuoti pasekmėmis reikia tada kai tam būna laikas , o ne po laiko ... ne konservatoriai padidino pensijas, prieš krize, .. ir teisti juos dėl to kad apkarpė išpustą viešaji finansų sektorių .. reikštų spekuliuoti soc. demu kaltės teisę... permetant ją kitiems. Aš tik dėl vieno galiu Kubiliui papriekaištauti .. Jis nuslėpė tada realiai tikra padėtį Lietuvoje ... sakydamas kad BVP traukėsi tik 25 pr. .. plepalai .. tame skaičiuje nėra realios sudėties ir dėl juodos rinkos susitraukimo neiskaičiavimo... o ją sudėjus mes gautume ir visą 50 .. ir tai butu realu.. o kai puse Jūsų algos ištirpsta .. nereikia galvotį kad emigracija bus maža .. o iš Lietuvos ims bėgi tie kam mieliau pašalpas gauti nei dirbti .. emigruos tie kam reikia mokėti bankams paskolas ir kito budo pragyventi nėra. Grįžtant prie temos atsakimas manau paprastas.. TVF nebūtų tiek suteikusį paskolų kiek lietuvai reikėjo norint dengti biudžeto išlaidas, LEO . LT aferos kompensacijas, Snoras bankas privalomus atsiskaitymus su kreditoriais , plius nežinia,o kiek gi dar visa tai tesis. Kas tikrai aišku, pasinaudojus TVF pagalba platinti savo vertybinius popierius butų kvaila. O kiek Lietuva per ta laikotarpį skolinosi, manau visi dabar žino, tik ne visi moka skaičiuoti , o ką tie skaičiai reiškia . Išdėstikite juos exsel lentelėje ir nebus sunku suvoktį .. kiek musų pačių ekonomikai tinka taiklus Maldeikienės pritaikytas epitetas . Iš melo negims tiesa .. ir tai tik viena sritis.. neliečiant kitų Jūsų klausimų . :)))

NikoGreko2014-03-16 17:47

Paskutines apklausos rodo, kad ponios Grybsoskites reitingas labai zemai nukrito ir velkasi paskutinese vietose, del to manau vargu ar jai pasiseks laimet rinkimus. Bet intriga vistiek lieka, kas gi bus sekantis prezidentas? KGB (A.Paulauskas) ar (darzove-komunistas) B.Rope.

NikoGreko2014-03-16 17:43

Pakutines apklausos parode, kad pone reitingose Grybovskite velkasi paskutine, del to manau vargu ar jai pasiseks laimet rinkimus. Bet intriga vistiek lieka, kas gi bus sekantis prezidentas? KGB (A.Paulauskas) ar (darzove-komunistas) B.Rope.

Beta Raigerdas2014-03-16 16:38

stasių nežianau, bet Marta tai sena pažįstama iš kitų portalų. Mes labai maloniai su ja bendraujam; ji kažką apie konservus, arba Grybauskaitę parašo, aš kontraargumentuoju, jinai neatsako. Malonu... :)

Raigerdas Betai2014-03-16 16:19

Gerbiama Beta, jūs esate protinga moteris, bet jūsų bandymai Stasiui įrodyti, kad mes gyvename Žemėje, o ne Marse, yra beprasmiai. Jūs galite pateikti visus įmanomus įrodymus, kad jūs esate šios Palnetos gyventoja, bet vis vien liksite kalta. Bunkerio gyventojai čia atlieka (keletą Stasių ir Marta)specialią užduotį - slopinti bet kokią iniciatyvą, kuri neatitinka Prezidentės ir konservatorių pozicijos. Jokia logika, jokie įrodymai čia jums nepadės, nes bet kokios jūsų pastangos, net su realių faktų pateikimu, BUS NUVERTINTOS. Manau, kad jūs su laiku vis vien suprasite, kad jūs diskutuojate su žmogumi, kuri elgiasi, kaip robotas. Jis negali išsijungti nuo jam duotos programos, nes už tai jis gauna pinigus.

Beta stsiui2014-03-16 15:51

Jei tikrai taip kaip sakote: "atsižvelgdama į viešą deklaruojamą partinį priklausomumą" ( o partija tai aiški- TS-LKDP) Grybauskaitė atsirenka savo patarėjus- tai ji pažeidžia duotą prezidento priesaiką "būti visiems teisinga". Bet... ne pirmas kartas ir mes jau pripratome. Nemanau, kad Grybauskaitės lyginimas su buvusiais prezidentais turi kokią prasmę, nes prezidentavimas tai ne dalyvavimas grožio konkurse: kuo bjauresni anie, tuo , palyginus, aš geriau atrodysiu. Nemėgstu Grybauskaitės ir manau jog jinai yra gyvas Blogis už kažkokias nuodėmes nuleistas Lietuvai ir gal kiek subjektyviai matau jos prezidentavimo kadenciją. Todėl siūlau paskaityti vieno gero, sąžiningai tarnavusio Lietuvai ir už tai nukentėjusio karininko nuomonės apie jos prezidentavimą: "Kastytis Braziulis Kai užmeti akį į prezidentės D. Grybauskaitės atliktus darbus, pamatai, kad daug dalykų ji darė teisingai ir visuomenei reikalingai, tačiau kiekvieną tą dalyką lydėdavo neaiškus, užmaskuotas privatus interesas,kuris buvo dominuojantis ir visas jos pastangas pavertė nenaudingomis. Snoro bankas. Ji teisingai padarė, kad nurodė pradėti ikiteisminius tyrimus Snoro savininkų atžvilgiu ir Centrinio banko darbuotojų atžvilgiu. Tikrai ten buvo daug gudravimo, manipuliavimo, sukčiavimo ir kitų negerų dalykų. Tačiau kam reikėjo naikinti patį banką? Reikėjo savininkus sodinti, o ne banką žlugdyti. Gavosi taip,kad prezidentės remiami grupė asmenų atėmė iš kitų asmenų teisėtą verslą. Ir reikia pabrėžti, kad atėmė neteisėtai, pažeisdami įstatymus ir padarydami milžinišką žalą valstybei. Žalos tikrai buvo galima išvengti. Ūkio bankas. Situacija ta pati. Romanovas užsižaidė, vaikščiojo plonu ledu, kiekvienu momentu galėjo griūti bankas. Romanovui ir jo padėjėjams, jeigu buvo įstatymų pažeidimai, galima buvo patraukti baudžiamojon atsakomybėn ir juos nubausti. Tačiau kodėl reikėjo iš jo atimti banką ir jį perduoti konkurentams? Vėlgi, Romanovas buvo negerietis ir jo veiksmai kirtosi su įstatymo reikalavimais. Prezidentės komandos nariai, kurie atiminėjo banką, elgėsi taip pat pažeisdami įstatymus. Tai buvo įprastos formos reiderizmas. Dujų terminalas. Visi sutinka ir žino, kad jis yra reikalingas. Jis jau buvo pradėtas kurti, dar Grybauskaitei neesant prezidente. Konservatoriai projektą sužlugdė, prezidentė davė komandą statyti naują. Na tiek to. Dar galima suprasti. Gal? Tačiau terminalą pradėjo statyti neaiški privati grupė asmenų, vyriausybė tik vėliau viską įformindavo. Vyriausybė atsisakė ES milžiniškos paramos ir suteikė visas galias privačiai grupei asmenų, kuri išnuomavo itin didelės apimties (tūrio) laivą dešimčiai metų ir, kuri privačios konsultantų grupės iniciatyva apmokestino kiekvieną iš mūsų. Mes už laivo nuomą mokėsime kiekvieną dieną beveik pusę milijono litų. Vėlgi, galimai privatus interesas sužlugdė geras iniciatyvas ir buvo daugiau atstovaujama privačiam interesui, o ne visuomenės. Lietuvos elektrinė. Situacija ta pati. Pradėjo statyti naują elektros gamybos bloką, kuris naudoja dujas. Įkišo milijardus. Pasirodo, kad mums tokios apimties bloko nereikia, jis per didelis ir per brangus. Kame čia reikalas. O gi tame,kad su kažkokia tai bendrove (komercinė paslaptis) yra sudaryta sutartis iki 2028 metų dėl naujo bloko priežiūros. Kiekvienais metais mes mokėsime už šią priežiūrą 20 milijonų litų. Specialistai teigia,kad daugiausia laiko šis blokas stovės be darbo ir bus nenaudojamas. Tai kodėl toks pinigų švaistymas? Ignalinos atominė elektrinė. Daro, daro ir neuždaro. Prezidentės globoje esanti konservatorių valdžia ėmėsi aktyvių priemonių tam, kad kuo greičiau išspręsti problemas, susijusias su IAE uždarymu ir kuo greičiau ją uždaryti. Tikslas aiškus ir reikalingas. Šaunu. Tačiau tikrovėje viskas atsitiko kitaip. Milijonai buvo išleisti tik tam, kad ginčytis ir dar kartą ginčytis dėl niekinių dalykų, kurie vėliau pasirodė net negalėjo būti ginčo objektų (turiu omeny konteinerius, visi jie buvo pripažinti saugūs). Taigi milijonai vėjais paleisti ir nusėdo kažkieno tai kišenėse, o darbai nepagreitinti ir problemos neišspręstos. Visagino atominė elektrinė. Atominė reikalinga, taip buvo nusprendę politikai, kurie šokinėjo pagal Maksimos vyrukų dūdelę. Jie pradėjo aktyviai veikti branduolinės energetikos srityje. Leo projektas buvo geras projektas, tačiau su labai ryškia korupcine uodega. Privatus interesas, net nebuvo slepiamas, o viskas buvo įteisinta įstatymais ir susitarimais. Iš principo reikėjo tik atšaukti privataus intereso įstatymo ir sutarčių nuostatas ir viską palikti taip kaip ir reikėjo dirbti toliau, nes įdirbis buvo padarytas nemažas. Tačiau nauja valdžia nusprendė, kad reikia viską sunaikinti ir statyti iš naujo. Pasakė ir padarė. Viską sugriovė, išspardė, o maksimai sumokėjo, be jokių derybų ir iš karto beveik septynis šimtus milijonus litų. Vietoj griuvėsių naujieji pradėjo statyti Visagino atominę elektrinę, kitą, ne tą, kurią statė iki šiol. Ši elektrinė pasižymėjo itin dideliu galingumu, kuo didesnė tuo geriau. Aišku niekas nieko nestatė, niekas nieko perdaug nedarė, tik daug kalbėjo, daug studijų atlikinėjo, daug viešųjų ryšių buvo, daug konsultacijų pirko. Visos jos atsidūrė ant prokuroro stalo. Vėlgi, viskas lygtai gerai, tačiau privataus intereso tenkinimas pasidarė svarbesnis už visuomenės interesą, o kadangi privatus interesas turi būti kuo didesnis, tai ir projektas su visais savo galingumais būna grandiozinis. Elektros energetikos sektoriaus pertvarka. Ji vyksta nuolat. Ji niekada nesustoja. Nežinau kada ten žmonės dirba, jei visada reformuojasi. Tie patys konsultantai konsultuoja, atlieka studijas ir patys įgyvendina. Dabar jau pasiektas toks lygis, kad jie vadovauja energetikos įmonėms. Pertvarkos jeigu jos duoda naudą yra reikalingos, tačiau pertvarkos dėl pertvarkos ir dėl pinigų išmelžimo yra niekam nereikalingos. Kiekviena iš jų pareikalauja iš mokesčių mokėtojų apie 250 milijonų litų. Nacionalinio saugumo sritis. Čia prirašyta labai daug. Mano nuomonę žinote. Kontržvalgyba sužlugdyta. Jos nėra. O jeigu nėra kontržvalgybos, tai mūsų šalyje šeimininkais jaučiasi kitos šalies žvalgybos arba organizacijos arba šiaip įtakingos žmonių grupės. Štai jums ir atsakymas į visus klausimus."

Pukui2014-03-16 15:18

Jei pataikai isijungti Puko radija ir pasijunti sviesiu europieciu , nes sklinda vokiskos , latviskos ,svediskos dainos, ir tautiskos lietuviskos dainos , tos ant kuriu stovi tvirti Lietuvos pamatai tos dainos kurios jungia kartu kartas, be galo miela ir jaunimas jas moka. Bet jei pataikai isijungti Puko radija ir ten rusu matriosku dainos ,tada pasijunti , kad Lietuva okupavo vel Rusija , arba ispudis , kad Pukas kviecia ja tai daryti. Tada daugelis paprasciausiai isjungia Puko radija

joooo2014-03-16 15:02

Meno akcija/Neuzmirsim,Nesitrauksim/Daugiau apie tai /Tiesos lt/.

stasys2014-03-16 14:22

Beta .. gal nuo pradžių .. piktų liežuvių dėka aš sėdžiu VSD "sklepuke" ir nieko, dar nepasiutau.. ir man visai nekyla noras darytis spekuliacines išvadas, prieš tai nepasiaiškinus nors truputi, tos informacijos priežastimi. Aš aišku galiu ir klysti, bet Grybauskaitė atsirinkinėjo sau patarėjus atsižvelgdama ne tik į jų gabumus, bet ir vieša deklaruojama partinį priklausomumą, bei pažiuras .. Todėl bent manęs visai nestebina, kad tie žmonės bando bent imituoti komandos darbą.. o ne taip kaip buvo prie Adamkaus, galva nežino ką veikė dešinė ranka .. ir apskritai kas ten buvo galva.. o kas kepurė, taip ir lieka paslaptis. Grybauskaitės užduotas bendravimo tonusas labai skiriasi nuo to prie ko buvo pripratusį Lietuva.. o pas mus buvo įprastą stumdyti Prezidentūra taip kaip norisi ir reikia partiniams interesams patenkinti. ir man visiškai nesuprantama iš kokių duomenų Jus pasidarėte toliau dėstomas išvadas.. vienok tenka sutikti konservatoriai.. paskutinių metų mažai spindį .. ir visos viešos akcijos visuomenėje neranda palaikymo. Bet tai nereiškia kad soc. demai kitokie .. o DP švarut švarutėlė .. ir čia klausimų diskusijai nėra. Visos neigiamos emocijos turį kažkokį realų pagrindą, jei tas pagrindas ne partiniai interesai .

dalia nuoga2014-03-16 14:01

plastakes.has.it

Pūkas - carienės padlaižys..2014-03-16 13:53

Jo kurtas, per eilę metų vieno miesto lygyje taip ir pasilikęs pseudojudėjimas ,,Kitokia Lietuva"" -Gyb. šlovintojų sambūriukas... Neverta net daugiau liesti šios temos, geriau komentuoti panorusiems imti lapus ir rinkti parašus už Puteikį..:) Arba raginkime balsuoti internete ...Puteikis.lt rasite kontaktus ir nuorodas..

Kaunietė2014-03-16 13:46

Taip ir nesupratau kas buvo nuveikta. Tiksliau daug kalbų ir mažai darbų.

sigitas2014-03-16 13:43

Ačiu,ačiu Grybauskaitei. Be jos ši tautelė būt prapuolus (gal Deimantėlė būt išlikus).Stebėtis reikia kokia ji veikli kokia ryžtinga.O Pūkutis,kaip ir ši dama dangsto VSD-šnikų subines.

..2014-03-16 13:42

pukelis cia labai stengiasi, jei ne grybai ir ne uogos puko klynas butu nuogas

Beta stasiui2014-03-16 13:40

Matote, klaida klaidai nelygu. Pavyzdžiui aš galiu klysti- turiu tokią laisvę, o mano klaidos jei ir pakenkia tai tik man pačiai. O štai Madam iš Daukanto a. klaidos, kurių netaiso, nes iš vis nepripažįsta galinti suklysti, valstybei kainuoja milijardus, valstybės prestižą, arba net gresia nacionaliniam saugumui- būna ir taip. Tam, kad nedarytų klaidų, arba bent minimaliai jų darytų (pripažįstu, iš vis klaidų išvengti sunku), mes išlaikome jos prezidentūros gvardiją. Išlaikom, tik kas iš to, jei ten surinkti žmonės ne dėl jų kompetencijos atskirose srityse, bet pagal gabumus kuo žemiau Poniai nusilenkti ir įsiteikti. Arba yra ir neaiškių struktūrų pakištų žmonių. Pikti liežuviai kalba, kad vienas toks patarėjas Klaipėdai trigubai didesnę nei visai Lietuvai reikia Šiukšlių deginimo gamyklą pakišo, kur, be to tos šiukšlės dar ir ne toje temperatūroje, kuri būtų saugi gyventojams deginamos. /O konservatoriumi niekas neapšaukinėtų, jeijie nors minimaliai būtų žmonėmis, o Seimo nariai, ar jų Vyriausybės atstovautų ir dirbtų tautai, kaip parašyta priesaikoje, bet... taip nėra. Tie ponai pirmiausia atstovauja sau, po to juos supančiom ir juos remiančiom grupuotėm, o rinkėjai, tarp rinkimų, jiems tampa kagebynas, šunauja, parsidavusiais už bambalį, stribynu, prasigėrusiais bomžais, raudonuoju kirmėlynu, Maskvos agentais, etc. Sunku po tokių epitetų žmonėms juos mylėti, kai dar žinai, kad ištratinti kur dešimtys , kur šimtai milijonų, o kai kur ir milijardai, o kaltų nėra, nes juos gina jų Grybauskaitės kišeninis prokuroras. Čia ir akmeniui kantrybė gerbiamasis trūktų. / Dėl "ir šį kartą Grybauskaitė laimės", leiskite suabejoti. Jei laimės tai tik nešvariais būdais, kuriuos, beje, jau naudoja, kad ir šito interviu metu, nes niekur nematau ir Pūkas neprasitaria apie užsakymą, jo numerį ir kainą.

stasys2014-03-16 12:45

Betai .. Tikra tiesą, pakomentavote,.. ir iš to ką surašėte panašų kad esate neklystantį būtybė.. su 100 proc. teisingų gyvenime priimtų sprendimų krepšelių, na nesvarbu kad tokių atvejų gamtoje nebuną, .. bet reikalauti to iš kito juk galima. Taip kaip tokia pozicija nieko kito ir nesiūlo, o tik kritiką, be abejo atsakimų o kaip turėtų būtį ir čia nerasta. Galėjote bent palyginimui įdėti, minimalų vertinimą, jau buvusiu prieš tai Lietuvos Prezidentų .. ir tai leistų bent susidaryti šiokį tokį vaizdą apie jūsų lentinėle kurioje laikote tai kas mieliausią. .. Tokia retorika lygi tai kur kaimynas pastatęs mašina vienų ratų ant mano pievelės,.. gali būtį pilnai apšauktas konservatoriumi.. su priežodžių, kad tik jie geba kenkti Lietuvai .. :) .. tai pastovaus autsaiderio rinkimuose retorika.. nes pagal ją galima matyti tik dvi vienos tiesos briaunas .. o ju juk būna žymiai daugiau .. Todėl ir ši karta Grybauskaitė laimės .. Ieškoti išeičių ir klysti visada sveikiau, nei tik kritikuoti ko tai pasigedus.. jei žmonėms kyla klausimų reikia ieškoti atsakimų .. o ne tik kaltų .. o dėl fantazijos aš rašiau rimtai .

stebėtojas2014-03-16 12:34

Ne prezidentė, o žodžių upė

gaudy2014-03-16 12:31

nesupratau, tai ekspertai reklamuoja baravykaitę.

Grybauskaitės vadovavimas juda į pabaigą2014-03-16 12:13

Tai rodo apklausos. Nuo vos ne 90 proc. nukrito iki 33, o prezidentūra tik ketvirtoje vietoje ir stabiliai ritasi žemyn iki seimo lygio, nes žmonėms jau nusibodo jos sau pačiai uodegos kėlimas, kaip matosi, žmonės nekelia.

Beta stsiui2014-03-16 11:59

Jau pakomentavau. Tai ką išgirdau... ir ko Madam neišdrįsta ir niekuomet neišdrįs pripažinti, nes manosi yra neklystanti Pasaulio Bamba. :)

stasys2014-03-16 11:46

Betai ..o Jus pabandykite pakomentuoti tai ką išgirdote,..gal tada atsirastu kalbos apie tai kas ką mato. Ribotos fantazijos žmogus tiek pat pilkas kiek ir siauro akiračio.

Liepa-Betai2014-03-16 11:26

Gerbiama Beta,pritariu Jūsų labai taikliam pastebėjimui, kad ko ko, bet retorikos meno apraiškų mums"edukaciniais tikslais" pateiktame šiame reklaminiame rolike itin sunku įžvelgti. O jei "reklamoje"(ir dar nemokamoje, nes,žinote- prezidentė juk nePRIKLAUSOMA!!!! ) nėra įtaigumo, tai ji veikia kaip antireklama //Labiausiai man palieka įspūdį būtent tarpai tarp tų kapotų sakinių. Jie itin įtikinantys, daugiareikšmiški: juose aiškiai girdžiu komandas "Stovėt", "Lygiuot", "Nekvėpuot", "Klausyt","Daryt", "Nejaust","Negalvot" ,"Tylėt"ir pan. // Bet aš visada po ranka turiu Lietuvos Konstituciją, tad pavartau, pasiskaitau, kad mes vis dar demokratinėje šalyje, kad vis dar turime tam tikras teises ir laisves. Tai labai padeda susiorientuoti... ;)

nereiketu taip2014-03-16 11:15

zestikuliuoti, rankomis sklaidytis ir akis vartyti. Pradedi abejoti nuosirdumu.

Beta to 19 stasys2014-03-16 10:45

Tamsta turi begalinę fantaziją, jei tuose sadofoniškai kapotuose sakiniuose įžvelgi retoriką ir dar ne bet kokią, o stiprią. Sveikinu! Reti gabumai...

stasys2014-03-16 10:34

Na taip, Tiems kas paskui ją reitinguose velkasi dar mokytis ir mokytis politinės retorikos iš Jos. Toks interviu sakite.. sako " Kol kiti autsaideriai kapstosi mano šiukšliaduobėse, aš žvelgiu į ateitį,.. aš matau ateitį." Stiprų. Žmogus kuris žino ko norį ir ko reikia kitiems.. visada ras palaikymo visuomenėje, o jei dar sugeba susikalbėti su kitais ,kas Lietuvoje labai reta, aplamai tampa aukso vertės. Sunkus kąsnelis vietiniam Siečiui .. panašų kad sklepukui ima trukti darbo...

Nu2014-03-16 09:54

labusai, jus galvojate, kad jus renkate valdzia? Nejokinkite voveriu.

Beta2014-03-16 08:13

Atėjau, pamačiau, nugalėjau! / Ištraukiau valstybę iš krizės. "Iš TVF nesiskolinsim", nes MAN ne garbė prieš užsienio kolegas. Geriau jau skolinsimės iš tarptautinių komercinių fondų ir pakabinsim valstybę ant už 10% skolos adatos; runkeliai per 50 metų, jei tik dar jų Lietuvoje bus likę, išmokės. / Sakiau kovosiu su oligarchija- nugalėjau tris! Nes pagal mano pačios sau susikurtą apibrėžimą oligarchija tai stambaus verslo susiliejimas su žiniasklaida, kuri mane kritikuoja. / Korupcija sakote Lietuvoje didelė? Na niekur nedingsi nuo tų bjaurių bjaurių ir ne laiku pateiktų EK išvadų, bet... suskirstom (pagal tik man žinomus kriterijus) tą korupciją į didelę korupciją ir mažą korupciją. Tada sakom: didelė sumažėjo, o maža padidėjo ir visos tos EK išvados šuniui ant uodegos! Ir nepamirškite niekada (arba bent jau iki rinkimų) tai AŠ inicijavau kovos su neteisėtu praturtėjimu įstatymą, pagal kurį jau teisiami net 90 kilbukų! Stambios žuvys, arba politikos vandenyse plaukiojantys rykliai, ant mūsų teisėsaugos mestų kabliukų kažkodėl nekimba. Ką padarysi, pamirškim juos. / Prokuratūra. Atleisti net keli šimtai prokurorų, dėl ko prokuratūra tapo galutinai paralyžiuota, o dėl dalies neteisėtų atleidimų runkeliai JAU moka kompensacijas. Bet už tai AŠ laimėjau kovą prieš Seimą (čia reikia padėkoti ir KT chebrai) ir išlaikiau GP Valį, kuris sėkmingai, lydekai paliepus, man panorėjus, slopina visas man taip mielų konservatorių politinės korupcijos bylas. / Savivaldoje didelė korupcija? Kovosiu, tam man ir antra kadencija reikalinga. Nors... jei pagalvotum, tai pas mus tos savivaldos iš vis nėra- yra partivalda, o savivalda TAI vadiname todėl, kad prieš europiečius atrodytume demokratiški. / Todėl balsuokite už mano antrą kadenciją visi visi visi! Ir runkeliai vis dar kenčiantys Lietuvoje ir nepatriotiniai emigrantai. Man taip dar norisi prezidentauti- griauti, griauti... / Veni, vidi vici!

Ar cia INTERVIU???2014-03-16 07:40

Koks klausejas, tokia ir atsakytoja. Vienas is popers, kita- atmintinai iskalusi, skuba, kad ko neuzmirsusi. Tipiska senmerge, kaip tas mano kiemo suo - isbeges i lauka savo reikaliuku atlikti, uodegyte pasikelia pats, taip ir JE - kelia pati sau uodega- ach, kaip daug nuveikiau. O cia kazkas dar iesko kazkokiu biografijos momentu.... JE - akiplesiskumo ir arogancijos isikunijimas- as as as. Net ir Obamos skambuti Baltijos saliu vadovams, ji drista pateikti kitaip - va, vakar paskambinau ir siandien jau naikintuvai pas mus. Kokio lygio Lietuvos prezidente. Viena geda- akiplesiska melage. Nuo jos prasidejo Lietuvos klestejimas?! O kur 10 proc. palukanu, vietoje 2-3, o kur Garliavos mergaite, kodel neatsipraso FNTT vadovu. Pabande, kaip savo rankineje pasikapstyti - ka ismesti, ka atgal pasideti ir t. t. NERINKTI! Juk ji NE PRIE KO, t. y. , NE PRIE LIETUVOS!

Pook'as2014-03-16 02:42

Tai jau nei vieno kritisko klausimo nebesugebejote uzduoti? Kazkokia slyksti propagandine laidele. Kokiu tikslu cia Ekspertai ja pertransliavo? Kazkas nebeaisku su tais jusu portaleliais, ponai.

Panele2014-03-16 02:17

sneka, kad isvaziuojantys svetur- mazdaug- dejo ant Lietuvos. O kaip jauna mergina, lietuve, kuriai pati (is didzios raides rasyti kratausi) pilietybes nesuteike???

zmonems2014-03-16 02:10

neringavenckiene com skaitykite

Vedantysis2014-03-16 02:09

tai is viso- neber ne ka bepridurti- proto bokstas!

Zvilgsnis2014-03-16 02:04

plesrus, bedvasis.

Mano Dukryte2014-03-16 01:59

6,5 metu nori, kad prezidente butu... Grybauskaite. Todel, kad sitoji... LABAI GRAZI! Na, pasiziurejus, tikrai neverta priestarauti. :)

Juozapas2014-03-16 01:52

Pūko Kitokia Lietuva" senas supelijęs GRU projektėlis. Garo nuleistuvas. Elementaru, nepasitenkinimas režimu augo, dar galėjo liau-liaudis visokių "maidanų" prisigalvoti. Surado kriminalinę praeitį turintį mudakėlį kuris spėjo savo laiku radio-tv "viarsliuką" įsukti. Pasekė. Pagavo "šmugeliuojant" ar tai mokesčius, ar dar kokį griekelį. Pakabino. Vat ir visas fokusas. Dabar Kremliuje surežisuotoje liau-liaudies tv liau-liau dies "kandidatė" kalbas rėžia. Piaro tikslas: va, žiūrėkite aš puolama, aš kartu su "liau-liaudimi". Bus durnelių kas ir užkibs ant to mėšlo. Bet ,... Šito žingsnio nebūčiau daręs. Per vėlu šiuo arkliuku joti. Dabar tik "tašką" galutinai apšvietė. Matyt ne kokie Rezidentės reitingų popieriai, kad Putleris va bank meta kozirius...

To 62014-03-16 01:49

Sis klausimas ponui neaktualus, nesvarbus.

NikoGreko2014-03-16 01:33

Pro pro anukai gyvens geriau, jeigu dar tures zemes ant kurios gyvent.

klausimelis2014-03-16 01:31

kokia ponios nuomone del smurto pries taikius Piliecius Garliavoje? Kodel tyla siuo klausimu? Niekas nepamirsta.Tiesos!

Antanas2014-03-16 01:23

????????????

To 32014-03-16 01:18

Kazkur girdejau , kad proproanukiai gyvens geriau.

arklys kuriam aišku2014-03-16 01:12

2. Vadakste, kur skubi, kokie 50 metų? 100, ne mažiau.

Vadakste2014-03-16 01:08

Pukai, kodel nepaklausete ponios Prezidentes , jau bus 10 m. kaip esame ES , o atlyginimai , pensijos ir kitos ismokos nesiekia ne puses , ka gauna kitos didziosios ES. Ar mums taip pat reikes kokiu 50 m, kol pageres situacija ,susivienodisime su kitomis ES.Klausimelis dar butu del zemes pardavimo, ispardavimo uzsienieciams.Kazkodel sito klausimo Pukas nelabai megsta , tai nezinia del ko.

arklys kuriam aišku2014-03-16 01:06

Na jau galas - pasišaukė Puką. Beliko į žinių radiją į laidą “verslumo dvasia”

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi