Prieš ketverius metus didžiausiam šalies dienraščiui „Lietuvos rytas“ paskelbus publikaciją, visuomenė netikėtai sužinojo, kad Lietuva turi tikrą tarptautinio masto teroristę – jauną klaipėdietę Eglę Kusaitę.

Tačiau VSD inicijuota, Generalinės prokuratūros puoselėta tarptautiniu terorizmu kaltintos Lietuvos pilietės byla subliūško: Lietuvos apeliacinis teismas paskelbė, kad E. Kusaitė visiškai išteisinta.

Daugiau apie valstybės vardu veikiančius ir vykdančius nusikaltimus skaitykite antimafijos skiltyse „VSD terorizmas“ ir „Specialiosios tarnybos“.

Naujausi

Komentarai (51)

Rikiuoti
Pikasas to 46nr2014-04-08 23:52

Nesupratau ką jūs siūlote atleisti? Prieš savo sąžinę nesu nusikaltęs o tai man svarbiausia.

geras2014-04-08 16:38

alkas.lt Urbsio straipsnis ta tema!

Mukaburis ->V. Ladui2014-04-06 23:46

Dėl teisėjų "drąsos" sutinku. Bet Jūs tikriausiai nesusipažinęs su nutartimi. Štai rašote: "Jo (Stungio, ne Stundžio, o tiksliau A. Endriukaičio)"kombatantinė" E. Kusaitės veiksmų vertinimo versija yra neatremiama, ją palaikytų visi kiti po šio sekę teismai, todėl teisėjai ir "išdrįso" nesėsti į balą tarptautiniu mastu". Teismas atmetė "kombatantinę" versiją, bet klaidingai interpretavo advokato poziciją (žr. Mukaburio komentarą 44), išteisinęs merginą visai kitu pagrindu.

V.Ladas2014-04-06 22:15

Garnelienę galima laikyti drąsia ir net įžūlia visai dėl kitų dalykų, ne kartą šio portalo aprašytų. Kaip teisininkas aš matau vienintelį tikrą teisėjų "drąsos" kaltininką - labai seną ir todėl pakalusį bei visuomet sąžiningą advokatą- K. Stundį. Jo "kombatantinė" E. Kusaitės veiksmų vertinimo versija yra neatremiama, ją palaikytų visi kiti po šio sekę teismai, todėl teisėjai ir "išdrįso" nesėsti į balą tarptautiniu mastu. O Eglutės tėvelis, spėju, yra čečėnas, mergaitės dievina ir idealizuoja tėvelius, ir ji, spėju, tikrai turėjo ketinimų Rusijoje, tik ją kažkas teisingai paprotino neprisipažinti. Lukiškės yra akademija įtariamiesiems, mažiau juos į jas reikia kišti...

Senis2014-04-06 16:52

Valstybės vardu įvykdytų nusikaltimų bus dar daugiau, jei nebus nubausti visi prisidėję kuriant "teroristės" baudžiamąją bylą. Visiems, neišskiriant nei VSD pareigūnų, nei teisėjų, nei tuo labiau prokurorų, turi būti iškeltos baudžiamosios bylos, nes pagrindo tokioms byloms iškelti yra daugiau nei reikia. Čia, ir nepilnametės įtraukimas į nusikalstamą veiką, ir provokacijos, ir grubūs tarnybinių įgaliojimų viršijimai, ir bylos duomenų bei faktų klastojimai, ir neteisėtas sulaikymas, ir fizinės bei psichologinės prievartos "įtariamosios" atžvilgiu taikymas, ir pirmos instancijos teisėjų šališkumas suimant, vėliau nuteisiant "įtariamąją", ir pagaliau nusikalstamas bendrininkavimas su priešiškomis specialiosiomis tarnybomis. Nesant jokios teisėsaugos struktūrų kontrolės bei klestint absoliučiam jų nebaudžiamumui už įvykdytus tyčinius tarnybinius nusikaltimus, valstybėje daromos visos prielaidos įsigalėti diktatūrai. Jau vien tik ko vertas Požėlos instruktažas policininkams prieš Garliavos šturmą, kur jis asmeniškai nuėmė bet kokią jų atsakomybę už bet kokius veiksmus. Ir kaip neprisiminti tokiais atvejais stalininės teisėsaugos apibūdinimo: "карающий меч революции". Nebuvo atskaitingas tuomet tas kerštingasis kardas nei prieš nieką, kirto iš peties ir savus, ir svetimus, visus kas kitaip galvojo, kas galimai buvo priešas, išdavikas, šnipas. Panašu, kad Lietuva žingsnis po žingsnio artėja prie stalininės tvarkos įteisinimo, nes nepanašu, kad kaltieji bylų klastotojai bus deramai nubausti.

arklys kuriam nebeaišku2014-04-06 15:58

Pikasas. Įdomu iš ko jis gyvena, nuo ryto iki vakaro, ir ne tik čia. O gal ir pensininkas. Atleiskime.

Jules to 422014-04-06 14:06

O Jūs man atsakykite pagal kokį carinį straipsnis draugas L.Trockis paėmė valdžią Petrapilyje(Peterburge)? Už kieno babkes įkūrė Bolševikų partiją ir sukūrė Sovietų Rusijos imperiją - ir dabartinį Putinlandą taip pat?

Mukaburis2014-04-06 13:52

Pastebėjimas dėl Naglio Puteikio išliaupsintų "drąsių teisėjų, nepaklausiusių prezidentės" ir išteisinusių Eglę Kusaitę. Daugybė duomenų leidžia manyti, kad yra būtent priešingai, "paklausiusių prezidentės". Kovo 16-ąją įvyksta Krymo referendumo parodija, kovo 17-ąją buvo numatyta skelbti nuosprendį. Tą pačią dieną skelbimas atšaukiamas, nuosprendis beveik tris savaites perrašomas. O kolegijos pirmininkas Linas Šiukšta, perskaitęs išteisinamąjį sprendimą, prieina prie Eglės Kusaitės ir globėjiško optimizmo kupinu balsu jai sako: "Tikiuosi kad jaunas žmogus tikės, kad Lietuvoje teismai yra nepriklausomi". Šmaikštu! Po tiek metų intensyvaus persekiojimo. Beje, sprendime buvo ir akivaizdžiai teisiškai abejotinų momentų. Vienas jų, dėl advokato Kęstučio Stungio apeliaciniame skunde išdėstytos kombatantės versijos negaliojimo, argumentuojant tuo, kad ši versija esą prieštarauja pačios Eglės Kusaitės versijai, kad ji nesiekusi nei kovoti nei sprogdintis. Teisėjai, rodos nesuprato, kad advokatas niekur neteigė, kad mergina YRA kombatantė, o siekė tik parodyti, ir tai padarė, kad net ir HIPOTETIŠKAI priėmus prokurorų versiją, tarptautinės teisės požiūriu merginos veiksmai tegali būti kvalifikuojami kaip kovotojos (kombatantės), bet ne kaip teroristės. Vis tik, išteisinę Eglę Kusaitę, šie teisėjai išteisino ir patys save visuomenės akyse, tad juos taip pat galima pasveikinti. Bet drąsa čia niekuo dėta. Kaip ir teisėjų nepriklausomumas.

Pikasas to 42nr2014-04-06 02:21

Kaip matau, nepasinaudojote mano patarimu. Juk nesu jums reikalingas specialistas...

to pikasas2014-04-06 01:20

o atsakymo jokio...

Komentaras2014-04-05 23:34

Ko nekaip nepasakytume apie Pikasą...

Pikasas to 37,38,39nr2014-04-05 22:01

Darote pažangą. Savo tų pačių kliedesių 118 kartą nepakartojote.

to pikasas2014-04-05 21:14

šiaip nesikeikiu,bet esi čmo...

to pikasas2014-04-05 21:07

jau supratau kad esi landsbergio pakalikas... y klausimus atsakinėk!

to pikasas2014-04-05 20:56

atsakyk proto bokšte pagal koky konstitucijos straipsny nuvertė ukrainos prezidentą?

Pikasas to 35 nr2014-04-05 20:55

Maidano revoliucijos metu jokių rinkimų nebuvo, išskyrus neteisėta referendumą Kryme. Artimiausi rinkimai Ukrainoje bus prezidento rinkimai, kurie numatyti š.m. gegužės mėnesį. Tikiuosi, kad Rusija nepajėgs jų užblokuoti.

to pikasas2014-04-05 20:52

dabar rinkimai europoj vyks maidano būdu...?

Sima2014-04-05 20:42

JURATE KIAUNIENE ,susiriskite su N. Puteikiu ,galimai bus reikalinga ir jusu liudijimas nes prasidejo bylos tyrimas Strasbure . Susivienykime ir visi banditai ir nusikalteliai bus isaiskinti .

najo2014-04-05 20:37

Drasiauskelias skaitykit

Pikasas32014-04-05 20:28

Kai kas dar apie Utenos "psichuškę" RETRO: Panevėžietė Jūratė Kiaunienė teigia, jog į (Utenos) psichiatrijos ligoninę pakliuvo dėl vienos klientės kaltės. (suklastojus bylą - P. ) (... ) Byla pasiekė teismą, kuris J. Kiaunienei skyrė stacionarinę psichiatrinę ekspertizę. Tokios ekspertizės atveju psichotropiniai, ar kitokie vaistai žmogų neturėtų būti skiriami... KIAUNIENĖ: Vos tik atėjusi į psichiatrinę ligoninę išsitirti, kaip liepė teismas, iškart buvau paguldyta į taip vadinamąją penktąją moterų palatą, kurioje laikomos visiškos psichinės ligonės. (... )Atėjo seselė, nuo kurios suleistų vaistų jai pradėjo skaudėti visą kūną, o po to įvyko ir pokalbis su ligoninės vedėju, kuris jai pagrasino, kad jei jam nebus atsilyginta, moteris bus paversta „daržove“. Buvo sutarta kaina, skirta kita palata. Gavęs aukso žiedą su didžiuliu deimantu, ligoninės vyriausiasis gydytojas išleido ("ligonę"-P. ) į namus. Netrukus byla jos atžvilgiu buvo nutraukta. Moteriai už neteisėtą įkalinimą bei uždarymą psichiatrinėje ligoninėje buvo išmokėta 7000 litų kompensacija. Dėl patirtos skriaudos ji kreipėsi į prokuratūra, byla pasiekė teismą, tačiau Panevėžio apygardos teismo teisėjas Ričardas Gilys nusprendė kreiptis į Konstitucinį Teismą ir laukti šio teismo išaiškinimo, ar gali teisėjas nagrinėti bylą prieš psichiatrijos įstaigos vadovą, ar šis, kaip ir Seimo narys, yra neliečiamas. Praėjo daugiau nei dveji metai, tačiau byla vis dar laukia savo eilės. „Su manimi joks sekretorius, jokios tarnybos nekalbėjo. Mano teisė yra kreiptis į Konstitucinį Teismą ir aš tai padariau“, - aiškino R. Gilys. ----------------------------------------------------- Įdomu būtų sužinoti tos bylos likimą.

Diazelmis2014-04-05 20:03

Po visų kelerius metus trukusių Eglės Kusaitės ikiteisminių ir teisminių kankinimų, perskaitęs teismo sprendimą, pranešėjas Linas Šiukšta priėjo prie merginos ir globėjiško optimizmo kupinu balsu pasakė: "Tikiuosi kad jaunas žmogus tikės, kad Lietuvoje teismai yra nepriklausomi". Labai šmaikštu. Tik įdomu, ar tokius žodžius jis būtų ištaręs tą kovo 17 dieną, jei staiga, likus vos porai valandų, numatytas paskelbimas staiga nebūtų buvęs atšauktas.

hmmmm2014-04-05 19:44

Pilietinė Žmogaus Teisių Komisija Lietuvoje?! Kai klesti tokia korupcija, kai žmones užvaldę pinigų noras ir turėti jų kuo daugiau, tai ta KOMISIJA tuo taps tokia pačia išlaikytinių įstaiga kaip SEIMAS...nebent komisijos nariais būtų atskridę ateiviai...gal turite kokių kitokių patarimų šiuo klausimu?

Visus2014-04-05 19:33

Visus pilietės Kusaitės "tyrėjus", ar skleidusius šmeižtą - teismą! Jei jau teisiame už tai, kad kažkas a.a. Ūso triusikus matė, tai čia žymiai rimčiau.

BAISU2014-04-05 19:26

Pas mus tokiu kaip Neringa ir Egle yra daug . Prisiminkite kiek nuzudytu zmoniu pedofilijos byloje o i psihiatrine ligonine uzdaryti ne vienas zmogus ieskantis tiesos . Tikiu ,kad a. Kedys taip pat buvo kankinamas psihiatrijos ligonineje ,zmogus kuris mate kaip a. Kedys buvo atveztas automobiliu taip pat uzdarytas buvo i psihiatrine ligonine . Garliavos pagrobta mergaite taip pat buvo gydoma psihiatro Slusnio ,kodel. Aciu Dievui ledai pajudejo ,gal bus isaiskinti visi tie prisideje prie tokiu nusikaltimu .

Raigerdas2014-04-05 19:19

Na, su lietuviais yra tikra tragedija. Man kyla paprastas klausimas: kodėl jūs neįkuriate Pilietinės Žmogaus Teisių Komisijos skyrių Lietuvoje? Kodėl jūs iš jų nepasimokote? Jie sutvarkė psichiatriją Japonijoje, Italijoje, Vengrijoje, Izraelyje ir kt. pasaulio šalyse. Jie pateikė labai daug faktų Hagos teismui dėl psichiatro Karadžyčiaus nusikaltimų buvusioje Jugoslavijoje. Buvo laimėtos EŽTT bylos prieš Rusijos psichiatriją. Taip pat Vokietijos Aukščiausiasis Teismas dėka šios komisijos priėmė sprendimą, kad niekas neturi teisės patalpinti žmogaus į psichiatrinę be jo sutikimo. Bet lietuviai įsisvaizduoja, kad jiems nieko mokytis iš kitų nereikia, todėl užsiima dviračio išradinėjimu. Tai jūs įsivaizduojate, kad psichiatrai veiną dieną pasidarys geri ir nustos daryti nusikaltimus? Jūs juokaujate? Psichiatrija iš viso negali egzistuoti nedarydama nusikaltimų. Ir visa pasaulyje egzistuojanti praktika parodo būtent tą faktą, kad šalyse, kur nėra sukurta Pilietinė Žmogaus Teisių Komisija, psichiatrija daro, ką nori. O tokios veiklos pasekmė yra daugybė suluošintų žmonių gyvenimų ir jokios atsakomybės (tame tarpe ir suluošinti vaikų gyvenimai). Šitie "gydytojai" yra be moralės, ir jie spjauna į jų pačių duotą hipokrato priesaiką, ir visada kokį nors psichiatrą jūs rasite darbuojantis Sveikatos Apsaugos ministerijoje arba net dirbant pačiu ministru, kaip tai buvo su Raimondu Alekna. Reikia išmokti galvoti iš anksto. Ir jeigu ir toliau žmonės bus tokie abejingi, tai psichiatraija ir toliau luošins žmonių gyvenimus. Psichiatrija negali egzistuoti be aukų, todėl, kad diagnozę jie nustato subjektyviai, t. y. priklauso nuo psichiatro norų, ketinimų, siekių, taip pat ir jo ydų, bei jo paties psichinės sveikatos.

pataisau klaidą2014-04-05 19:19

LAISVAS ŽODIS

piliečiui2014-04-05 19:17

nereikia savęs žeminti...matome, kas tokie mus valdo...todėl supraskim, kad turim rankose ginklą, kuris vadinasi REFERENDUMAS. Nepasiduokim jokiai propagandai nei konservatorių, nei mūsų išrinktų (deja, gėda, bet balsavau) socialdemokratų...Turime visiems aiškinti, kur bebūtume, kad REFERENDUMAS, tai mūsų LAIVAS ŽODIS, tai mūsų vaikų ateitis, tai neišparceliuota Lietuva su savo dora ir su savo litu.

arklys kuriam aišku2014-04-05 19:17

Tas pusprokuroris, reikalavęs Kusaitei 10 metų, turi būti pasodintas 10-čiai metų. Ar aš klystu?

16 copy komentarui2014-04-05 19:15

Jakelaitiene laikykites!Gerai ,kad netylite!

jo2014-04-05 19:10

Egle turi prisiteisti didele kompensacija is lietuvos uz moraline zala.

Egle,2014-04-05 19:08

ne, įstaiga, ne tarnyba, bet kiekvienas konkretus asmuo prisidėjęs prie tavo kankinimų, prie tavo gyvenimo suluošinimo nuo pat pradžių, privalo atsakyti tie, kurie tai darė. Ar tai būtų žurnalistas, pačioje pradžioje paskleidęs dezinformaciją, ar tai saugumietis, ar tai policininkas bei prokuroras. Nebegalima , kad dangstytųsi tarnybomis, įstaigomis ir t.t. privalo atsakyti konkretus žmogus tai daręs. Tau sėkmės, išgyvenusiai...

pilietis2014-04-05 18:59

suuppista teisesauga su kuurrvvu motina-grybauskaite,,,,soorry,bet tokius sliuzus ir tokia persona kaip grybe-i kalejima.tfu siuksliu kruva o ne valdzia.

copy2014-04-05 17:36

Paduotas ieškinys Europos žmogau teisių teismui. Pareiškimui suteiktas numeris 42938/13 (42938/13 JAKELAITIENE vit LIT), 2014-01-25 21:34 Tarptautinėms organizacijoms, ginančioms Žmogaus teises Prašymas-pareiškimas-skundas 11-10-2013 Aš, Neringa Jakelaitienė, liudiju, kad buvau žiauriai kankinta Valstybinės teismo psichiatrijos tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos Utenos ekspertiniame skyriuje (toliau- VTPT Utenos ekspertinis skyrius); (įmonės kodas 191671615, adresai: Kojelavičiaus g. 121, LT-11106 Vilnius; Aušros gatvė 30, LT-28145 Utena, Lietuva). Mačiau kaip kankinami kiti žmonės, į maistą dedami neaiškios kilmės medikamentai, balti milteliai, sukeliant žiaurias kančias, skausmą, nepakeliamus reiškinius galvoje, visame kūne. Mane staiga suparalyžuodavo, atliekant kokį nors judesį. Sąmonė išlikdavo, bet negalėdavau visiškai judėti daug laiko. Patirdavau siaubą, nes maniau, kad judėti nebegalėsiu visą gyvenimą, galvodavau, kad mirsiu. Prašiau pagalbos, bet niekas nereaguodavo, tik tyčiojosi: „ nieko, nieko, nuo šito nemirsi, mes ir į komą su vaistais įvesdavome“. Nebuvo suteikta pagalba dėl mane ištinkančių epilepsijos priepuolių, kas sukėlė dar sunkesnes pasekmes sveikatai. Mačiau kaip kiti žmonės prieš tai kalbėję ir elgęsi normaliai, privedami iki visiško psichikos suardymo ir po to prašoma atimti teisme veiksnumą. Žmonės net netenka teisių apginti save, liudyti apie patirtus kankinimus. Po patirtų kankinimų ilgai kentėjau haliucinacijas, įvairius sveikatos sutrikimus, tapau neįgali. Patyriau daug priepuolių, prieš kuriuos apanku, dingsta klausa. Po vieno priepuolio pusantro mėnesio nevaldžiau kojų. Mano baudžiamasis persekiojimas jau vykdomas aštuntus metus. Gyvenu pastovioje baimėje. Man sukurtas mirties tunelis. Nesu tikra, ar nebūsiu vėl kankinama ar nužudyta kaip neparanki nukentėjusioji. VTPT Utenos ekspertiniame skyriuje aš priverstinai buvau patalpinta neteisėta Palangos miesto apylinkės teismo teisėjo Rimgaudo Mickaus 2007-11-16 nutartimi nuo 2008-10-08 iki 2008-11-19. Nutartis priimta neskundžiama, negavau teismo šaukimo, viskas vyko už akių. Be to, Ikiteisminiame tyrime nei į vieną teismo posėdį nebuvau kviečiama, neatsiųsti teismo šaukimai, net nežinojau kada, kur ir kokiu klausimu vyko teismai. Man buvo atimta bet kokia galimybė gintis, skųsti neteisėtus pareigūnų veiksmus. Neteisėta ir neskundžiama teismo nutartimi aš buvau patalpinta stacionariai ekspertizei atlikti VTPT Utenos ekspertiniame skyriuje sirgdama epilepsija,- kas yra griežtai draudžiama. Apie tai negalėjau informuoti teismo, nes nežinojau, kad jis vyksta. Daromas poveikis gydytojams slėpti šituos duomenis, viena gydytoja iš baimės atsisakė mane gydyti, ištikus priepuoliui. Kita pasakė, kad ji gelbės mano gyvybę, neatsižvelgiant nė į nieką. Dėl to susilaukė ilgalaikio audito, spaudimo. Mano advokatas, kuris vėliau netikėtai papuolė į avariją ir netrukus mirė, pasakė, kad siekiama ją atleisti iš darbo. Į VTPT Utenos ekspertinį skyrių žmonės yra talpinami priverstinai. Minėtoje įstaigoje neteisėtai man ir kitiems žmonėms atėmus laisvę, yra leidžiama atlikti mokslinius tyrimus. Tai yra Žmogaus teisių pažeidimas, nes su asmenimis, kuriems atimta laisvė, negali būti atliekami moksliniai tyrimai. Faktas, kad mane ir kitus žmones patalpinus 2007m. lapkričio 16 d. teisėjo R. Mickaus nutartimi į Utenos ekspertinį skyrių, Valstybės teismo psichiatrijos tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos nuostatai, patvirtinti Lietuvos Sveikatos apsaugos ministro 2003m. liepos 11d. įsakymu Nr. V-425 ( Žin. 2003, Nr. 71-3252, 2005, Nr. 43-1384 ), buvo galiojantys ir nustatantys VTPT prie SAM veiklos sritis, leidžiančias atlikti mokslinius tyrimus, įrodo mano teisių, įtvirtintų EŽTK ir Lietuvos Konstitucijoje, pažeidimą dėl neteisėtų valdžios institucijų aktų, veiksmų (Lietuvos CK 6. 271 straipsnis ). Lietuvos Sveikatos apsaugos ministras 2003m. liepos 11 d. įsakymu Nr. V-425 (Valstybės Žinios, 2003, Nr. 71-3252 ,2005, Nr. 43-1384) patvirtino Valstybės teismo psichiatrijos tarnybos prie Lietuvos SAM nuostatus ( toliau – Nuostatai(1) ), kurių III dalyje ( tarnybos veiklos tikslai, pobūdis ir sritys ) 10 punkto 10. 3 papunktyje teigiama: „ atlieka teismo psichiatrijos ir teismo psichologijos srities mokslinius tyrimus”. Tiriamieji asmenys į Valstybinės teismo psichiatrijos tarnybos prie Lietuvos SAM Utenos ekspertinį skyrių patalpinami tik ikiteisminio tyrimo teisėjo ar teismo nutartimi (Teismo psichiatrijos, teismo psichologijos ekspertizių darymo valstybinėje teismo psichiatrijos tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos nuostatų ( toliau – Nuostatai(2) ), patvirtintų LR Sveikatos apsaugos ministro 2003m. rugpjūčio 18d. įsakymu Nr. V-499, III dalies 16 punktas ), (Valstybės Žinios. , 2003 Nr. 82-3767 ),o tai reiškia, kad jie privalo nutartį vykdyti ir jiems tuo metu yra atimama laisvė. Lietuvos BK 35 straipsnio 3 dalis, LR Biomedicininių tyrimų etikos įstatymo 5 straipsnio 2 dalis (Valstybės Žinios, 2000, Nr. 44-1247; akto redakcija, galiojanti nuo 2008-01-01) draudžia mokslinius eksperimentus su asmenimis, kuriems atimama laisvė. Iš išdėstyto matyti, kad vadovavimasis Valstybės teismo psichiatrijos tarnybos prie sveikatos apsaugos ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Sveikatos apsaugos ministro 2003m. liepos 11d. įsakymu Nr. V-425 ( Žin. ,2003, Nr. 71-3252, 2005, Nr. 43-1384 ), III dalies 10. 3 papunkčiu Valstybinės teismo psichiatrijos tarnybos prie Lietuvos SAM Utenos ekspertiniame (toliau-Ekspertinis skyrius) skyriuje ir galimai mokslinių eksperimentų atlikimas su asmenimis, kuriems atimta laisvė, yra nusikalstama veika. Iš išdėstyto matyti, kad Valstybės teismo psichiatrijos tarnybos prie sveikatos apsaugos ministerijos nuostatai, patvirtinti Lietuvos Sveikatos apsaugos ministro 2003m. liepos 11d. įsakymu Nr. V-425 ( Žin. ,2003, Nr. 71-3252, 2005, Nr. 43-1384), yra aktas, padaręs didžiulę žalą tiriamojo sveikatai (man ir kitiems asmenims), prigimtinėms teisėms. Iš išdėstyto matyti, kad Lietuvos Sveikatos apsaugos ministro 2003m. liepos 11 d. įsakymas Nr. V-425 (Valstybės Žinios, 2003, Nr. 71-3252 ,2005, Nr. 43-1384 ) yra valstybės tarnautojo ar pareigūno neteisėtas aktas, pažeidžiantis Žmogaus teises ir teisėtus interesus, įtvirtintus Žmogaus teisių ir pagrindinių laisvių apsaugos Konvencijoje, iš dalies pakeistos Protokolu Nr. 11, su papildomais protokolais Nr. 1,4,6 ir 7 12 (toliau- EŽTK), Lietuvos Respublikos Konstitucijos 18 str. , 21 str. , 53 str. , Lietuvos BK 35 str. 3 dalį, Lietuvos Biomedicininių tyrimų etikos įstatymo 5 straipsnio 2 dalį. Kadangi asmenys privalo vykdyti teismo nutartis ir priverstinai patalpinami į Ekspertinį skyrių, kurio veiklos Nuostatuose(1) leidžiami moksliniai tyrimai. Tiriamieji neduoda informuoto dalyvio laisvo sutikimo su jais taip elgtis ir yra priversti vykdyti teismo nutartis. Iki šios dienos nėra atliekami jokie ikiteisminiai ar kitokie nešališki tyrimai dėl vykdytų mano, Jūratės Kiaunienės, kitų žmonių kankinimų. Pagalbos buvo kreiptąsi į visas įmanomas institucijas Lietuvoje, bet niekas nereaguoja. Toliau ten vežami žmonės, taip rizikuojant jų sveikata ar net gyvybe. Stacionari ekspertizė paskirta ir klaipėdietei Ingai Žinienei. Su ja taip pat norima susidoroti, ji gyvena pastoviame strese, negali apsiginti. Nei prokuratūra, nei policija neatlieka tyrimo. Paduotas ieškinys Europos žmogau teisių teismui. Pareiškimui suteiktas numeris 42938/13 (42938/13 JAKELAITIENE vit LIT). Labai prašau Jūsų pagalbos, padėti man, Jūratei Kiaunienei išlikti gyvoms, apginti žmogaus teises, įstoti į teisminį procesą EŽTT (nežinau, ar nebus bandoma pradanginti mano EŽTT teismui pateiktų duomenų, nes girdėjau iš kitų žmonių, kad taip yra atsitikę), taip pat įstoti į teisminį procesą Nr. 1-09-1-02302-2006-6 Lietuvos Apeliaciniame teisme (baudžiamojoje byloje Nr. 1A-71/2013; Nr. 1-10-417/2012, Nr. 1-29-417/2011, Nr. 1-38-417/2010, Nr. 1-138-417/2009), kuris prieš mane tęsiamas jau aštuntus metus. Buvo prašoma nutraukti šį neteisėtą procesą, bet prašymas netenkintas, nes Lietuvoje nėra teisės aktų, kurie tai reglamentuotų. Iš anksto dėkoju. Pagarbiai, Neringa Jakelaitienė lietuvė 2 nepilnamečių vaikų motina, žiauriai kankinta KGB metodais (Juodoji psichiatrija) VTPT prie SAM Utenos ekspertiniame skyriuje, nesuteikiant pagalbos dėl epilepsijos, suluošinta, atliekant procesinius veiksmus. Padavusi ieškinį dėl Žmogaus teisių pažeidimų ir sveikatos sužalojimo, t. y. dėl EŽTK 3, 5, 6 straipsnių pažeidimų. Gyvenanti sukurtame MIRTIES TUNELYJE, pastovioje baimėje dėl susidorojimo, tolimesnės psichiatrinės prievartos nes naudojamos Socialinio ir psichologinio spaudimo priemonės. Tikime laisve

copy2014-04-05 17:13

A claim (reference number 42938/13 (42938/13 JAKELAITIENE vit LIT) has been brought to the European Court of Human Rights, 2014-01-25 21:35 To: International organisations defending Human Rights Application-statement-appeal 11-10-2013 Me, Neringa Jakelaitienė, testify that I was brutally tortured in Utena forensic expert department of the State Forensic Psychiatry Service under the Ministry of Health (hereinafter – SFPS Utena forensic expert department); (enterprise code 191671615, addresses: Kojelaviciaus str. 121, LT-11106 Vilnius; Ausros Street 30, LT-28145 Utena, Lithuania). I saw how other people were tortured, how they were given drug-admixed food, white powder that caused agonising suffering, pain, unbearable sensations in the head and entire body. I would have sudden fits of paralysis when making some movement. I remained conscious, but I was absolutely unable to move for long time. I was in horror, as I thought that I would not be able to move for the rest of my life, I thought that I would die. I begged for help but nobody paid any attention, just were mocking: „it’s all right, you won‘t die because of that, we even used to induce coma with drugs”. I did not receive any help during my epileptic seizures that resulted in even more severe consequences in terms of my health condition. I saw how other people, who had behaved normally before, were led to full mental degradation, and afterwards it was demanded at the court to deprive them of legal capacity. People are even deprived of the rights to protect themselves, to give testimony about tortures they suffered. After the sustained tortures I was for long time suffering from hallucinations, various health disorders, I became disabled. I had numerous seizures proceeded by loss of vision, hearing. After one seizure I was not able to move my legs for one and a half month. My criminal prosecution has been conducted for already eight years. I live in constant fear. A death tunnel was created for me. I am not sure if I am not tortured again or killed as an undesirable aggrieved. By unlawful ruling, dated 16-11-2007, of Palanga town district court judge Rimgaudas Mickus I was forcibly placed and held in SFPS Utena forensic expert department from 08-10-2008 to 19-11-2008. The ruling was not subject to appeal, I did not receive a writ of summons, all proceedings were performed in absentia. Besides, during the pre-trial investigation I was not invited to any court sitting, no writs of summons were sent to me, I even did not know when, where and on what issue the courts were held. I was deprived of any possibility to defend myself, to appeal against unlawful actions of public officers. By unlawful and unappealable court ruling I – although suffering from epilepsy at that time – was placed in SFPS Utena forensic expert department for in-facility expert examination – that is strictly forbidden. I could not inform the court thereof, because I didn‘t know that the court proceedings take place. Doctors are also under pressure – they are demanded to conceal this data, one doctor being afraid refused to give me medical treatment during a seizure. Another one said that she would save my life despite of anything and because of that she was subjected to long-term audit and pressure. My attorney who unexpectedly got into an accident later and died soon afterwards, said that it was made with a purpose to discharge this doctor from her job. People are forcibly placed in SFPS Utena forensic expert department. The above mentioned institution permitted scientific research on me and other people, who are unlawfully deprived of freedom. It is a violation of Human Rights, because biomedical research may not be performed on persons kept in detention. The Fact that at the time of my placement (as well as other people’s placement) in Utena forensic expert department by judge R. Mickus’ ruling, dated 16 November 2007, the Regulations of the State Forensic Psychiatry Service under the Ministry of Health approved by order № V-425, dated 11 July 2003 of the minister of Ministry of Health of the Republic of Lithuania (Žin. /Official Gazette/ 2003, № 71-3252, 2005, № 43-1384) were effective and defining the areas of activities of SFPS under the Ministry of Health permitting to perform scientific research, proves violation of my rights established in the European Convention for the Protection of Human Rights and Fundamental Freedoms and in the Constitution of the Republic of Lithuania, in terms of unlawful acts, actions of institutions of public authority (art. 6. 271 of the Civil Code of the Republic of Lithuania). By order № V-425, dated 11 July 2003, (Valstybės Žinios, 2003, № 71-3252, 2005, № 43-1384) the minister of the Ministry of Health of the Republic of Lithuania approved regulations of the State Forensic Psychiatry Service under the Ministry of Health of Lithuania (hereinafter – the Regulations (1)), where sub-article 10. 3 of art. 10, section III (purposes, character and areas of activities of the Service) reads as following: ”perform scientific research in forensic psychiatry and forensic psychology“. Subject of research are placed in Utena forensic expert department of the State Forensic Psychiatry Service under the Ministry of Health of Lithuania only by a ruling issued by a judge of pre-trial examination or the court (art. 16 section III of the Regulations of performance of forensic psychiatry, forensic psychology expert examinations in the State Forensic Psychiatry Service under the Ministry of Health (hereinafter – the Regulations (2)), approved by order № V-499, dated 18 August 2003, of the minister of Health of the Republic of Lithuania,), (Valstybės Žinios, 2003 № 82-3767), and that means that they (subjects of research) are obliged to comply with a ruling and they are kept under detention at that time. Part 3 art. 35 of the Criminal Code of the Republic of Lithuania, part 2 art. 5 of the Law on Ethics of Biomedical Research of the Republic of Lithuania (Valstybinės Žinios, 2000, № 44-1247; version effective as of 01-01-2008) prohibit performance of scientific reserch on persons kept in places of detention. The above stated facts show that actions pursuant to sub-article 10. 3 of part III of the Regulations of State Forensic Psychiatry Service under the Ministry of Health of Lithuania approved by order № V-425 (Žin. , 2003, № 71-3252, 2005, № 43-1384), dated 11 July 2003, of the minister of Health of the Republic of Lithuania in Utena forensic expert department of the State Forensic Psychiatry Service under the Ministry of Health of Lithuania (hereinafter – the forensic expert department) and presumptive performance of scientific experiments on persons who are kept in detention, is a criminal action. The above stated provisions show that the Regulations of the State Forensic Psychiatry Service under the Ministry of Health, approved by order № V-425 dated 11 July 2003 of the minister of Health of the Republic of Lithuania (Žin. , 2003, № 71-3252, 2005, № 43-1384), is an act whereby gross damage had been made to the health of research subject (me and other persons), and natural rights. The above stated provisions show that order № V-425, dated 11 July 2003 of the minister of Health of the Republic of Lithuania (Valstybės Žinios, 2003, № 71-3252, 2005, № 43-1384) is an unlawful action of public servant or public officer violating Human rights and lawful interests established in the European Convention for the Protection of Human Rights and Fundamental Freedoms , as partially amended by Protocol № 11, with additional Protocols № 1, 4, 6 and 712 (hereinafter – ECHR), art. 18, art. 21, art. 53 of the Constitution of the Republic of Lithuania, part 3 art. 35 of the Criminal Code of the Republic of Lithuania, part 2 art. 5 of the Law on Ethics of Biomedical Research. Because persons are obliged to carry out court rulings and are forcibly placed in the forensic expert department, the Regulations (1) of which permit scientific research. The subjects of research do not give a participant’s free and informed consent for such behaviour in their respect and they (subjects of research) are forced to carry out court rulings. Up till today neither pre-trial nor any other impartial investigation has been initiated regarding torture of me, Jūratė Kiaunienė, other people. All possible authorities in Lithuania were asked for help, but none responded. People are still being placed there, thereby risking their health or even life. In-facility expert examination is also prescribed to Inga Žinienė from Klaipėda , also with the purpose to deal with her. She lives under constant stress, is not able to defend herself. Neither prosecutor’s office, nor the police is performing an investigation. A claim (reference number 42938/13 (42938/13 JAKELAITIENE vit LIT) has been brought to the European Court of Human Rights. I beg for Your help, please help me, Jūratė Kiaunienė to save our lives, to protect human rights, to enter into the ECHR court proceedings (I don’t know if no attempts are made to miscarry the data provided by me to the ECHR court, as I heard from other people that such things had happened), also to enter into court proceedings № 1-09-1-02302-2006-6 at the Court of Appeal of Lithuania (in criminal case № 1A-71/2013; № 1-10-417/2012, № 1-29-417/2011, № 1-38-417/2010, № 1-138-417/2009) that has been continued against me for already eight years. An appeal was made regarding termination of this unlawful process, but it was not satisfied, as there are no legislative acts in Lithuania that would regulate this issue. Thank you in advance, Sincerelly Yours Neringa Jakelaitienė /signature/ Lithuanian, mother of 2 minor children, brutally tortured by KGB methods (Black psychiatry) in SFPS Utena forensic expert department under the Ministry of Health, depriving her of treatment due to epilepsy; she became disabled in the course of actions in the proceedings. She brought a claim regarding violation of Human rights and health harm, i. e. re: violation of art. 3, 5, 6 of the Convention for the Protection of Human Rights. Living in the created DEATH TUNNEL, under constant fear of reprisal, further psychiatric abuse, as tools of social and psychological pressure have been used against her. We believe in freedom.

aciu2014-04-05 17:06

advokatui, PAGARBA

copy2014-04-05 17:05

NJ, 2014-04-05 00:11 byla žmogaus teisiu teisme DEL KANKINIMU - 42938/13 JAKELAITIENE v. LIT, Egle, ar galetum paliudyti? paklausk savo advokato, kaip galetu istoti i procesa? SUSTBDYKIME VYKDOMUS KANKINIMUS, PASIKESINIMUS I SAMONE IR PSICHIKA LIETUVOJE NJ, 2014-04-05 00:06 sveikinu Egle, linkiu Dievo apsaugos, aciu Nagliui Puteikiui. ACIU TEISEJAMS< LENKIU GALVA< JUS ISGELBEJOT LIETUVA

Beta2014-04-05 16:01

O aš manau, kad pagrindinė mūsų bėda yra prastesnis už labai prastą valstybės valdymas. Partijos visiškai nesilaiko nei savo ideologijos nei programų, o kai kurių ideologija iš vis neaiški. Žmonės, einantys į rinkimus su partijomis, pilkos, godžios ir bestuburės vidutinybės. Ką tokie gali padaryti? Taip su kiekviena Seimo kadencija vis žemyn ir žemyn važiuojam. Tokios tokelės. Valdžia uzurpuota, drįstu tvirtinti, protiškai ne itin įgalių žmogystų. Iš čia kyla ir visos kitos mūsų problemos.

Emilija2014-04-05 15:45

Manau, kad pagrindinė mūsų valstybės problema yra taip vadinama teisėsauga, kuri jau tampa nusikalstama, o iš pretendentų į prezidentus tai įvardino tik N. Puteikis, D. Grybauskaitė tyli ir toliau glostinėja šituos, A. Paulauskas kažką gieda, tik ne apie tai, kokios bausmės nusipelnė tie, kurie sudarkė merginos gyvenimą ir kremliaus komandų klausė, viskas gerai ir komservatoriams su Anušausku, kuris buvo berods seimo saugumo komiteto pirmininkas? Jiems viskas gerai, kai važiuoja valstybinis tankas per jaunų merginų ir mažų mergaičių gyvenimus? Ak, Pikasai, Pikasai, gerbiau jus už komentarus apie pegofilijos bylą, tačiau dabar ginate visokius šedbarus-anušauskus ir kitus, kurie nei piršto nepridėjo, kad tokie amoralūs dalykai valstybėje nevyktų? Man užteko tų 5 metų trilerio, neduok Dieve, jeigu vėl būtų išrinkta ta, kuri dabar globoja tokias struktūras. O komservatoriams gėda, apie kitas grupuotes jau nebekalbu, nors ką čia ir kalbėti - jie ten viena brigada, susitelkia į kietą kumštį, kai reikia kokią mergaitę ar moteriškę nuskalpuoti, žaidžia savo kraupius rinkiminius žaidimukus, taip rytietiškai rusiškai atsiduodančius savo žiaurumu, tokia mano nuomonė, balsuosiu už N. Puteikį, kodėl - girdėjote.

ober pedofilas džiaugiasi2014-04-05 14:30

ober pedofilas džiaugiasi: vardan grybauskaitės išrinkimo rusai nutarė paaukoti Kusaitės bylą. Ober pedofilas žino: jis rusams labai brangus ir rusai jo neatiduos !!

Pikasas to 10 nr2014-04-05 14:25

Visi nusikaltimai privalo būti išaiškinti, o kaltininkai teismo įvertinti. Tai - aksioma, kuri dažnai tinkamai nesuveikia. Kai pastebimas teisėsaugos darbuotojų nederamas elgesys, kartais pakanka įspėjimo, papeikimo , griežto papeikimo ar pašalinimo iš užimamų pareigų. Dažnokai tuo pareigūnai atsiperka. Kai nustatoma konkreti kaltė pagal Baudžiamojo kodekso nuostatas - situacija keičiasi. Retai tai būna, bet kartais pasitaiko. Apie galimą prokuroro Laučiaus nekompetentingą darbą savo nuomonę esu išsakęs anksčiau. Manau, kad neigiamo vertinimo šioje istorijoje nusipelno ir kai kurie kiti asmenys. Su bylos medžiaga nesu susipažinęs, tad kategoriškai vertinti nesiimsiu. Tą turi atlikti tos institucijos, kurioms tai privalu padaryti.

Pensininke2014-04-05 14:21

jei liaudis daugiau susitelktu ir balsuotu uz N.Puteiki, tai jis su gera komanda butu uz tikra TIESA Lietuvoje, kurios mes dabar neturime. Uztenka prasidedanciu stalinistiniu reklaminiu metodu priesrinkiminiame periode. Koktu ziureti, kai per visus galus tik viena kandidate islenda kalbeti.

Pikasui2014-04-05 14:13

Iš tokių tragedijų nemokyki jaunuolių. Morališkai negalima atvesti girtuoklį į medicinos studentų paskaitą, rodant kokią žalą daro alkocholis. Trumpai pasakyki, kad visus reikia teisti pagal laipsnį kiek prisidėjo prie Valstybės žeminimo, patikint teisėjų, prokurorų ir visų kitų pareigybes.

Lietuve2014-04-05 14:12

Baisu klausyti kai galimas prezidentas PAULAUSKAS kalba kad galima prisiteisti kompensacija ,bet nieko nekalba apie VSD ir prokuroru padaryta nusikaltima . Kaip ji suprasti ,Paulauskas dangsto nusikaltelius ,jam cia viskas tvarkoje nes ir pats yra galimai prikises nagus nuzudant kuniga . Va kokioje Lietuvoje mes gyvename o musu prezidente GRYBAUSKAITE rami ,atseit viskas tvarkoje . Valys ir Grina ,tai prezidentes skirti pareigunai a.. u.. PREZIDENTE ,ar girdite ,jusu skirti pareigunai ,nusikalteliai ,ka darysite ,ar ir toliau tylesite . Gal uztenka ,tylejote kai pagrobe nekalta Garliavos mergaite ,tylejote kai susidorojo su Venckiene ,kiek dar tylesite . Normalioje Valstybeje jau jie visi butu suimti .

Rita2014-04-05 14:01

Baisu ir pagalvoti kokioje valstybeje mes gyvename ,kai nekaltas zmogus yra apkaltintas ,sukurpiama jam byla ir prokuroras pasiulo 10metu kalejimo . BANDITAI uzvalde VSD ir prokuratura . 100% tikiu ,kad tokiu paciu keliu buvo sunaikinta ir isvaryta is Lietuvos gerb. Venckiene . Kuriamos bylos nekaltiems zmonems kad paslepti pedofilus . Tasomi po teismus seni ir jauni zmones . Atsakykite PREZIDENTE kaip gyventi tokioje banditiskoje ir korumpuotoje Lietuvoje . Ka jus padarete ,kad taip vyksta pasmus . Norisi kuo greiciau bekti is Lietuvos ,nes gali arba nuzudyti ,arba pasodinti i kalejima .

Jules2014-04-05 13:53

Nereikia būti Politic(O)maniac'u, kad suprastum, kad ir būsimas karas negali nekelti siaubo, o ne tik teroristai? Visi karai nuo panašių dalykų prasideda, nuo užsakomų provokacijų. Pakanka vien 1939 metų pavasario Lenkijos spaudą paskaityti, kad būtų aišku, kaip tokios provokacijos planuojamos, rengiamos ir kaip įvykdomos. Ir svarbiausia kur rengiamos? O Čekoslovakijos slaptos sutartys su Stalino Rusija dar iki karo ar ne genialiai parengta provokacija? O Verslalis ar ne politikomanjakizmo provokacija buvo anuomet? Taip ir su Egle, kuri tapo politikos manjakų auka - Neosovietijos, kapitalbolševizmo auka.

Pikasas2014-04-05 13:36

Eglė Kusaitė visiškai išteisinta. Abejoju ar bus surasta pakankamai argumentų, kad būtų surengtas galimo kasacinio skundo tyrimas. Tačiau ši ilga istorija yra gera pamoka visiems jaunuoliams ir merginoms, kad nedera pernelyg pasitikėti visokiais “kreivais” agitatoriais, kurių tikslai gali būti visiškai kitokie, negu manoma. Istorija yra pamoka ir tiems pareigūnams, kurie nesilaikė tarnybinės etikos taisyklių ir išprovokavo šios istorijos ilgą tęsinį. Priminsiu keletą ankstesnių minčių šia tema: ——————————————————– RETRO 2010-08-05 Eglė Kusaitė mūsų tvarkos sergėtojams kaip nuo dangaus nukrito. Jauna panelė gyvenime pasimetusi, draugaujanti su čečėnais, pakeitusi religiją, tad tereikėjo įvynioti ją į blizgantį popierėlį ir pakišti tokią dovanėlę Rusijos spec. tarnybai. Darbo metodai, stengiantis E. Kusaitę įtraukti į teroristinę veiklą labai keisti. Nemanau, kad jie buvo būtini. Būtų kur kas prasmingiau, jei būtų bent jau pabandę paaiškinti Eglei tokių žaidimėlių galimą pavojų ir patys jame nedalyvautų. Tos provokacijos galėjo pasibaigti labai liūdnai, jei E. Kusaitė apie kokį agitatorių būtų pranešusi viešai. Nesunku atspėti, kaip po tokio paviešinimo būtų sureagavęs, sakykim, Egiptas, kur net ir per staigus korano padėjimas ant viešbučio portje patarnautojo stalo gali sukelti vos ne tarptautinį skandalą. Trumpai sakant, pareigūnai atlikdami eilę labai abejotinų veiksmų žaidė su ugnimi ir galėjo ne tik patys nuo jos nudegti, bet ir Lietuvos įvaizdį pakišti. Šios bylos visa eiga tokia, kad ją taip pat galima priskirti prie “rezonansinių bylų”, kuomet teisėsaugai bent į kai kuriuos visuomenei rūpimus klausimus įvairius visuomenei tenka atsakyti dar teisinio proceso eigoje. Kai savo susirūpinimą tuo, kad byla netaptų politizuota, parodė kai kurie politikai ir žinomi visuomeninių institucijų vadovai, tai prokuroras Justas Laucius sureagavo į tai perdėtai aštriai. Gal teisėsaugos pareigūnas jaučiasi tokiose aukštybėse, kad netgi jo konkrečių veiksmų vertinti negalima? Dabar prokuroras J. Laucius nušalintas nuo šios bylos ir turės aiškinti savo emocijų priežastis. Bet tai dar nebus atsakymas į keistas šios istorijos eigos aplinkybes. Visi puikiai žinome, kokį siaubą šiuolaikiniam demokratiniam pasauliui kelia terorizmo grėsmė. Netenka stebėtis, kad už “kovos prieš terorizmą” būtinybės kartais stengiasi pasislėpti netgi tie, kurie patys vykdė ar vykdo tautų genocidą. Jei SSRS ir jos tradicijas perėmusios Rusijos veiksmai čečėnų tautos atžvilgiu kol kas pasauliniu mastu nėra įvardinti, kaip genocidas, tai tą pasaulio visuomenei, manau, dar teks padaryti ateityje. Kitas dalykas, kaip kartais yra teroristinėmis priemonėmis kovojama prieš tokią imperinę politiką. Tokios priemonės, kaip teroro aktai yra visiškai nepriimtini ir prieš teroristus turi būti kovojama visur ir visada. Ar Eglę Kusaitę galima jau pripažinti potencialia būsima teroriste? Manau, kad byla buvo dirbtinai sukurpta mūsų pareigūnų tam, kad įsiteikti Rusijos spec. tarnyboms. Kol kas Eglė, kiek viešai yra žinoma, jokio teroro akto nėra padariusi. Jei jos parodymai buvo išgauti taikant fizinį ir psichologinį smurtą, tai jie nėra teisėti ir tuo pačiu yra negaliojantys. Tuo labiau, kad vis labiau ryškėja ir kitos su byla susijusios aplinkybės, kad E. Kusaitės veiksmus galėjo įtakoti juos provokuojantys teisėsaugos institucijų darbuotojai. O tai jau pakvimpa rimtu teisiniu skandalu. Visuomenė turi teisę žinoti ar teisėsaugos institucijos laikosi LR Konstitucijoje ir tarptautinėse konvencijose nurodytų žmogaus teisių reikalavimų. Kol kas tai ir yra šio momento esmė Eglės Kusaitės byloje.

Brinkazis2014-04-05 13:32

Naglis Puteikis buvo vienintelis į teismą atėjęs „prieš teisėsaugą radikaliai nusiteikęs Seimo narys" (nuolatinis lryto klijuojamas epitetas).

balsas2014-04-05 13:12

Kadangi fabrikavusieji byla yra(o tai rimtas kriminalinis nusikaltimas), ju teritorija pakeliui i Pilaite patikimai aptverta, belieka pastatyti sargyba ir pakabinti uzrasa: "Kalejimas".

CONCLUSION2014-04-05 12:37

Kai rusija apsijuokė prieš pasaulį, jos agentai , dirbantys mūsų teisėsaugoje, rado savyje dvasios jėgų nutraukti šią gėdingą dylą.

pilietis2014-04-05 12:18

turi atsakyti tie kas fabrikuoja bylas.kiek nekaltu sedi .negalima tokiu isgamu laikyti teisesaugos sistemoj.tas pasikeis jeigu prezidentu isrinksim NAGLI PUTEIKI.

TAIP2014-04-05 11:18

LAUCIU BRUDA SU VISA SAIKA I TIURMA

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi