ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
PolitikaNuomonės

Bolševikinė-konservatorinė metodika viešojoje erdvėje iššaukė priešingą reakciją(69)

Didžiausią įtarumą visuomenei turėtų kelti tai, kad šiame sąraše iki šiol nėra ryškesnių, labai labai gerai žinomų valstybės atstovų.

Bolševikinė-konservatorinė metodika viešojoje erdvėje iššaukė priešingą reakciją

Mokslų daktarė, Laisvės kovų dalyvė, apibendrintos biografijos NKVD gaisrininko (vėliau tremtinio) duktė, kolaborantė, Lietuvos Nepriklausomybės priešininkė, komunisto Mykolo Burokevičiaus bendražygė, Rusijos Federacijos valstybės paslaptis, fotosesijų su vaikučiais ir karine technika fanė, Konstitucijos garantas, daugelio tautinių ir tremtinių renginių dalyvė bei gerųjų iniciatyvų iniciatorė LR prezidentė D. Grybauskaitė ir buvęs Aukščiausiojo Sovieto pirmininkas, Laisvės (Auštrevičiaus) prizo laimėtojas iš antro karto, konservatorius Vytautas Landsbergis.

ŠIA PORĄ VIENiJA BENDROS VERTYBĖS. Nuotr.

prezidentas.lt

Valstybinė komercinė žiniasklaida sausio 6 d. valstybės šimtmečio ir Trijų Karalių proga liustravo iškiliausius Lietuvos menininkus Donatą Banionį ir Saulių Sondeckį – paviešino, kad jie buvo KGB agentai.

Skaudžiausiai į šią žinią reagavo konservatorė Rasa Juknevičienė, suvokusi, „ką bolševikai su žmonėmis darė, koks šiurpus buvo sovietmetis, laužęs žmonių stuburus“.

„Man tik labai gaila, kad jie taip ir išėjo nelaisvi...“, – nuoskauda dėl D. Banionio ir S. Sondeckio nelaisvės pasidalino buvusi komjaunuolė ir gydytoja.

Etatiniu įslaptintųjų KGB'istų atstovu spaudai tituluojamas konservatorius Arvydas Anušauskas tiesiog neteko amo dėl tokios naujienos ir pasistengė kaip įmanoma plačiau paaiškinti konservatorių bendruomenės poziciją: „Genocido ir rezistencijos tyrimo centras pagaliau baigė daugiau kaip 5 metus trukusį darbą viešinant po patikrinimo šį sąrašą su virš 1600 pavardžių. Ne visi jie agentai, bet be patikrinimo ir duomenų suradimo (jei būtų sugalvoję sąrašą skelbti iškart) galėjo atrodyti ir kitaip“.

Po tokios žinios, neslėpdamas nuostabos aktorius Regimantas Adomaitis interviu „Lietuvos ryto“ televizijai taip pat suabejojo, ar ir jis pats nėra KGB agentas...

Mąstantys žmonės supranta, kad T. B. Burauskaitė, atstovaujanti Anušausko centrui, tėra eilinis kareivėlis, kuris, kada jam liepiama, paviešina vieną ar kitą reikalingą pavardę pagal užsakymą. Juk akivaizdu, kad sąrašuose turėtų būti absoliuti dauguma ryškesnių to meto visuomenės atstovų.

Nes bent kelias ataskaitas apie išvykos įspūdžius jiems teko parašyti. Tik kam prireikė dabar paviešinti būtent menininkų, o ne politikų, šalies vadovų ar partijos narių pavardes?

Šios šlykščios akcijos iniciatorių tikslas buvo labai paprastas – apdergti iškiliausius Lietuvos menininkus ir parodyti, kad jie buvo paslydę, pažeisti, nupuolę kaip kokie politikai... Žodžiu, buvo tokie pat žemės kirminai kaip ir tie, kurių pavardės iki šiol nepaviešintos. Nes kai apipili išmatom visus, tai visi ir tampa lygūs, visi vienodai prisidirbę...

Tiesa, reikia pripažinti, kad ši bolševikinė-konservatorinė metodika viešojoje erdvėje iššaukė priešingą reakciją, negu tikėjosi iniciatyvos autoriai. Visuomenė komentaruose atmetė tokias primityvias manipuliacijas ir ėmė dar labiau domėtis ne menininkų, o „teisiųjų“ biografijomis.

Didžiausią įtarumą visuomenei turėtų kelti tai, kad šiame sąraše iki šiol nėra ryškesnių, labai labai gerai žinomų valstybės atstovų.

Ar reikėtų suprasti, kad jie, turėdami įtaka gali ir turi ką slėpti ir/arba tiesiog paniškai bijodami eina va bank? Bet tuo jie dar labiau apsunkina savo padėtį.

P. S. Jeigu tokie šviesuliai menininkai buvo KGB agentai – tai kokia prasmė buvo įslaptinti visą būrį kitų „šviesulių“? Ką, pupuliai? Tik didžiuotis galime, pupuliai, tokiais pasauliniais meno grandais „KGB'istais“.

Atkreipiu dėmesį – visuomenę domina KGB'istai ne mene, kurie amžiams įrašyti į Lietuvos istoriją auksinėmis raidėmis, o tie, šiandien aktyviai veikiantys KGB'istai , kurie yra bailiai ir save įslaptino 100-ui metų.

Tie, kurie kiekvieną dieną, dabar jau slėpdamiesi už Lietuvos didžiųjų pavardžių, vis labiau naikina valstybiningumo likučius.

Va, jei šiuos liustruotų valstybinė-komercinė žiniasklaida, tai tuomet pamatytume labai aiškų vaizdą, kodėl Lietuva atsidūrė ant išnykimo ribos.

Įdomu, ką apie tai pasakys „dėdulė“ su savo „magnolija“. Nereikia spėlioti – patylės ir „dėdulė“, ir „magnolija“.

Naujausi

Komentarai (69)

Rikiuoti
Siūlau2018-01-12 21:34

Atimt pinigus 272000 už apsaugą dėdulės patriarxo ir bus atsiskaityti su keletu Snoro indėlininkų. Dar laisvės premiją pridėt.

gugis2018-01-11 08:09

juos verbavo tipo kad teva skustu o kur verbuotojai tipo uzvarciusturim o batai bus veliau nejuokinkit

Kai ką prisimenantis2018-01-09 15:01

Įdomūs Adomaičio samprotavimai. Sako, kad abejoja ar kartais ir jis ne KGB agentas. Tam yra rimta priežastis , nes vykstančius į užsienį instrukduodavo saugumiečiai, papasakodavo apie šalį, į kurią vyksta, kokia ten situacija, į ką vertėtų atkreipti dėmesį ir t. t. Vadinasi visi turėjo reikalų su KGB ir ,jeigu sugrįžę dar papasakodavo savo įspūdžius, tai dabar juos galima priskirti prie bendradarbiavusių su KGB. Štai kokį baubą sukūrė KGB šmėklos gaudytojai.

Dzukas > 65. labas dzukeli2018-01-09 12:00

Kame izeidinejimas? Jeigu nedaeina elementarus dalykai, aisku kad ribotas. Jau rasiau - man nuobodu tamstai rasyti. Tamsta, kaip poterius, kala viena ir ta pati. :DDD

labas dzukeli2018-01-09 11:35

man atrodo , tu maniskai labai geros nuomones apie tave, neriboto mastymo zmones diskusijoje kitaip dalyvauja ir argumentuoja kaip tu, asmeniskai izeidineti , tai visai nemastancio zmogaus pozymis.

Vydas Lietuvis2018-01-09 08:22

Argi Lietuva yra Teisinė Valstybė? O argi Lietuva yra išvis Valstybė? Tai tik Europos Sąjungos zona, kurioje žmonės turi mažiau teisių nei kaliniai kalėjimuose… O prievaizdai gali atvirai vogti, plėšikauti ir daryti su tais kaliniais ką nori… Galų gale tų prievaizdų tikslai ir yra naikinti Lietuvos gyventojus ir ištrinti Lietuvos vardą iš Pasaulio Valstybių sąrašo, argi ne taip? O kas tie prievaizdai? Tai visų reikalų tvarkytojai Lietuvoje - litvakų (Lietuvos semitų – judėjų) klanas.

LL rašo:2018-01-09 04:01

Daug bylų KGB išsivežė, todėl tikrųjų agentų bylų archyvuose liko tik keliolika iš dešimčių tūkstančių. Pakiso tuos kurie KGB nebuvo naudingi ,nei Sovietų Sąjungai, nei galejo būti naudingi ateityje. Pasiliko tik tūzus kišenėje kaip Dalią Grybauskaitę,Rasą Juknevičienę,Adamkų,Čekuolį,Liną Linkevičių,Vytautą Landsbergį per kuriuos galejo griauti jau nepriklausomą Lietuvą.

Marius, lietuvis2018-01-09 02:53

Mane šita KGB isterija kniste užknisa. Juk tie KGB archyvai dukart perfiltruoti. Visų pirma, aktyvių KGB agentų bylos dar 1990 ar 91 metais buvo saugiai išvežtos į Maskvą. Visų antra, po 1991 rugpjūčio pučo žlugimoi ir Lietuvoje lietuviški veikėjai ėjo į KGB pastatą ir maišais tempė savo ir svetimų žmonių bylas. Po darbužiais pasikišdavo ir nešė. Faktas. Taigi ką mes turim? Ogi visiškus du kartus prafiltruotus trupinius ir tai dar kai kas vadina KGB dokumentų viešinimu... Idiotai. Įstatymo apie KGB viešinimą autoriai - akivaizdūs idiotai. Jei išties Donatas Banionis ir Saulius Sondeckis buvo KGB agentai (išties jie nebuvo), tai be abejo garbingi žmonės, kurie nėjo ir nevogė kartotekos duomenų. Kodėl sakau, kad nebuvo. Todėl kad ataskaitos rašymas po kelionės iš užsienio - įprasta praktika, žmogus galėjo net nežinoti, kad tai keliauja į KGB archyvą ir dar jis įgauna slapyvardį. Ar dar prisimenate Kazimieros Prunskienės bylą? Gi taip pat buvo klijuojam etikėtė, girdi, Prunskienė buvo KGB agentė su slapyvardžiu Šatrija. Ir per teismą Prunskienė įrodė,kad atsakatos rašymos po mokslų užsienyje nėra buvomas KGB agentu, gi ne jos probelma, kad jai net nežnat jai būdavo priskirtas agentūrinis slapyvardis. Tačiau pats šlykščiausiais dalykas kad vienas toks superpatriotas tarybiniais metais važinėjęs po užsienius niekaip nėra pateikimas šiame sąraše. Tad kam vias šitas cirkas su tais KGB dokumentais? Kam?

Nu jo... 58-am2018-01-09 00:59

Jokios mistikos nėra tame,kad Gorbačiovas sudarė sandėrį su jankiais. Jei manai kad tai mistika, - pasitelk egzorcistą.. :D Ir apskritai, nesiruošiu ginčytis ar kažką įrodinėti. :D Tik nereikia virkauti dėl šiandieninės mirštančios Lietuvos, nes ji ten, kur ir turėjo būti esant tam tikrai istorijos eigai. Gyvenime yra santykis, kuris nusako apskritai bet kokią būtį. Tai santykis veiksmas-pasekmė. Visa kita yra bla bla bla ir pastangos perrašyti oficialią istoriją taip kaip naudinga....

Herkus2018-01-09 00:39

Laba visiems, rašau ne į tema, šiandien Alytuj mane viešoje vietoje mūsų gerbiama policija nubaudė mane,už necenzūrinių žodžių vartojimą, kai paklausiau ir paprašiau,kad parašytų kokius aš "vartojau žodžius" jie nerado žodžių pasiteisinti. Aš prisipažinau esantis rusas permestas per Nemuną ir turintis pištuoletą kelnėse kurį norėjau atiduoti į patikimas pareigūnės rankas, kadangi esu ubagas išrašė 15 e baudą. Broliai ir Sesės su Naujais, amen.

Dzukas > 58. tai labai gerai2018-01-09 00:32

Guglint man nereikia. Tarp kitko visiskai nepripazystu google kompanijos produktu ir nesinaudoju jais, isskyrus retkarciai pasiziuriu YouTube. As nesiruosiu gincytis, tamstos zinios labai skurdzios ir ribotas mastymas. Man nuobodu. Vertetu suvokti skirtuma tarp priezasciu ir pasekmiu. Tai labai paprasta...

tai labai gerai mielas Dzukeli2018-01-09 00:14

faktus tu geriau prisimeni ar pasigooglinai juos, as bandziau is atminties atsatatyti apie tai galima kalbetis, bet ne apie mistika S.Gorbaciovas pardave TSRS JAV !

Dzukas > 55. dzukai2018-01-08 23:57

Tingiu rasyti, bet ivykiu eigos tikrai nezinai. Tas "Nepriklausomybiu" paradas neturejo jokios reiksmes. Tuo metu vos ne kiekvienas kaimas paskelbe savo nepriklausomybe. :DDD Jeigu bent kiek temoje turetum zinoti kad Rusija paskelbe nepriklausomybe dar 12 birzelio 1990 metais. TSRS buvo sunaikinta 26 gruodzio 1991 metais, Belovezo susitarimu pagrindu pasirasytu 08 gruodzio 1991. Baltijos Respublikos buvo isvestos is TSRS sudeties dar 06 rugsejo 1991 TSRS AT nutarimu. Likusios 12 Resbubliku buvo isvestos is TSRS sudeties 26 gruodzio 1991 TSRS AT Deklaracijos pagrindu. Buvo paskelbta apie TSRS egzistavimo gala ir pripazinima naujos 11 buvusiu respubliku NVS, konfederacijos pagrindu, pradzia. Gruzija prisijunge veliau, atrodo 1993 metais. Nereikia man pasakoti kas yra istorija ir kokia ji.

gedy2018-01-08 23:42

Perskaiciau komentarus padrikai... Tauta,mastai pavirsutiniskai ir galvoji apie save geriau nei buta,esama... Tad prisiminkite fakta ,jog tarp visu 15 socialistiniu respubliku,tik Lietuvoje daugiausia buta visokiu stukaciu agentu bendradarbiu su KGB Ir nepurkstaukite ,nes lietuviu tauta nesioja mentalitete judos kompleksa ,kuris ryskus netgi siandien,kuomet i karjera kylama per kitu zmoniu lavonus tiek politikoje tiek verslo struktutose ,kuo dziaugiasi dar menkesni veerslininkai,sielu valdytojai Lietuva nemire kad atgimt su atgimimu Nekrofilija perseme visa tautos buti ir nunai aplink -nekrofilijos tvaikas Tai mirstanti tauta ,o jos paliudijimai esti stai keli,pakeliui i ruriama rankrasti Ziu Lietuvos ryto televizija to paties lietuvoa ryto laikrascio anonsu neva sis pabunda anksciau uz jus... bet ir debilas pabunda anksciau ,nes siam nesimiega Tai stai sioje televizijoje grazi musu Lietuva reklamineje uzsklandoje demonstruojamos Sveksnos kapines Grazi musu mirusiuju karalyste Lietuva Suprantama ,jei tose kapinese palaidoti butu tautos genijai -bet ten tik sveksnospsichoneurologines ligonines pacientai-ligoniai-grazi musuLietuva O panoramos vedejai ,kurie isnyra is tamsos ///Kas tai Tamsa -nekrofilijos tapatybe-tamsa ir stai si Lietuva is mirusiuju krasto iseina pranesti tautai mirusiu ziniu Tai yra kalbejimas vardan kalbejimo O Dariaus ir gireno kunu balzamavimas ir saugojimas kaip nacionaline vertybe -kas tai -Lenino pavyzdys ? tai-nekrofilijos bruozai Ju esti ir daugiau ... bet ne siNDIEN-CIA TIK EKSPROMTAS

dzukai2018-01-08 23:07

kol B. Jelcinas Rusijos is TSRS neisvede - valstybe TSRS egzistavo neziurint ,kad Gruzija , Estija, Latvija Lietuva, Ukraina jau buvo paskelbusios savo nepriklausomybe , kuriu dalinai isskyrus Danija ir Islandija niekas nepripazino. Ir tik po mineto B. Jelcino zingsnio 1991. 12. 31 buvo nuleista TSRS veliava Kremliaus bokste. Pries tai - 1992. 12 26 TSRS Auksciausiosios Tarybos tarpatautines teises galiojanciu nutarimu TSRS isformuota. Pagrindinis, aktyvus puco ir to isdavoje sekusiu ivykiu iki TSRS asmuo buvo B. Jelcinas ir tik po jo pareiskimo ,kad Rusija isstoja is TSRS ivyko susitikimas Beloveze del naujos sajungos. Bet bent jau mes dabar apie faktus kalbam, ir kas juos geriau zino , man ne sporto rusis, o ne apie kazkokias niekam mum nezinomus ir niekur neskelbtus fantastinius S. Gorbaciovo TSRS pardavinejimus JAV , kas juokinga yra.

Dzukas > 51. apie istorija2018-01-08 22:43

Ne kiekvienam pajegu suvokti kas yra priezastis, o kas yra pasekme. Jeigu toks "didis" istorikas turetum zinoti bent tai - ne Jelcinas isvede Rusija is TSRS, o trys girtuokliai besipagiriodami, atsiribojo nuo TSRS. Tarp kitko... nebutu tokio Gorbaciovo, nieks nezinotu net tokios pavardes, kaip Jelcinas. O siaip mes nesigincijam. Gincytis galima irodinejant teorema, o apie aksioma gincytis beprasmiska.

skorpionas2018-01-08 22:37

„KGBistų sąrašo“ sudarytojai-tikrieji KGBistai-„dėdulė“ ir „magnolija“ S. Sondeckį, D. Banionį į sąrašą įtraukė sąmoningai. KGBistinis jovaliukas-figos lapelis, kuriuo tikrieji KGBistai ketina prisidengti, kai bus nuimtas nuo jų biografijų įslaptinimas. Tada jie pareikš, tipo-kas čia tokio, kad mes buvom KGBistais, juk net S. Sondeckis ir D. Banionis jais buvo....

Nu jo... 51-am2018-01-08 22:28

Jei jau apie istoriją ir iš esmės, tai Anušauskas, Juknevičienė, ar kiti alternatyvios minties gigagntai tau patvirtins, kad TSRS sugriovė Lansbergis... :D:D:D

apie istorija2018-01-08 22:19

cia jus gincijaties kas ir kaip sugriove TSRS Istorija - faktu mokslas. Jus gincijaties ne apie faktus , o ginat savo isvedziojimus, prielaidas, nepagrisdami ju faktais. Bet yra faktas - kad B.Jelcinas isvesdamas Rusija is TSRS ja sugriove, o S.Gorbaciovas dar stengesi ja nesekmingai gelbeti, iki sito zingsnio ji egzistavo ! O kas butu jei butu - ne Istorijos mokslo, o ezoterikos sritis.

Dzukas > 48. Nu jo... Dzūkui2018-01-08 21:43

Siaip vidine kova TSRS vyko iki pat griuties. Dauguma zmoniu visiskai nesigaudo "kairiuose" judejimuose, todel visada kalba tik apie komunistus, kaip vienalyti darini. komunistas komunistui skirtumas. Po 1938 metu liko dvi pagrindines grupuotes. Liaudis juos visus vadino komunistais, nors is tiesu jos buvo priesiskos viena kitai. Viena grupuote galima pavadinti, kaip globalia, liberaline Levo Trockio pasiekeju grupe. Kita - konservatyvi valstybininku grupe. Po Breznevo daznai keitesi ir mire gen. sekretoriai todel, kad kova taip ir vyko, o sekretoriais tapo seni ir labai ligoti zmones. Faktiskai, jeigu ne to meto tarybine medicina, jie jau senai butu mire. Gorbis buvo Andropovo zmogus ir jie vienos linijos pasiekejai. Jelcinas ne visai atitiko aukstai partiniai nomenklaturai. Jis daugiau toks "darbu vykdytojas, brigadininkas", mazai issilavines, megejas isgerti. Tuo ir buvo pasinaudota. Kai buvo paskirtas Putinas, viskas kordinaliai pasikeite. Jis vakarams nenuspejamas ir nepavaldus. Tai erzina ir baugina. :DDD

Wq2018-01-08 21:29

Kaip sovieto propiesariu Vytautas Landsbergis keliavo po užsienius tais gūdžiais sovietiniais laikais, kur be KGB leidimo-sutikimo, priežiūros buvo misija neymanoma, ar vistik "Dėdulė".O įstatymo projektui seimia išslaptinti KGB agentus nepritarė konservatoriai su valstiečiu balsais, ane Gabrieliuk?

Nu jo... Dzūkui2018-01-08 21:22

Bet kuriuo atveju finalinis TSRS laikotarpis tikrai įdomus ir vertas tyrinėjimo. Po Brežnevo mirties, kiek pamenu, 2 kartus per labai trumpą laikotarpį keitėsi CK sekretoriai (Andropovas ir Černenka). Man tai užkliuvo tuomet, kliūva ir dabar. Kažkaip keista, kad per 2 metus, staiga miršta 2 super valstybės vadovai iš skirtingų platforminių stovyklų. Toliau, buvo Gorbis įforminęs savo šalies pardavimo jankiams aktą, Jelcinas beveik pragėręs Rusiją, ir galų gale Putinas, sukurtą jovalą sustatęs į savas vietas. Maždaug tokią chronologiją pamenu, kurioje užsifiksavo vidinė kova dėl valdžios iki 21a.

žopa>422018-01-08 21:19

Tu bent pats supratai,ką parašei?Mąstytojau.

Dzukas > 44. Dzukeli mielas2018-01-08 20:52

Patekti i "mielu" tarpa turi dar uzsitarnauti. Su istorija as neturiu problemu, paciam vertetu ka nors paskaityti ir suzinoti. Nors as nieko savo komentare nerasiau nei apie Gorbi ar Jelcina, parasysiu dabar - ir Gorbi,ir Jelcinas buvo varzteliai tam procese, nors Gorbi daug rimtesnis TSRS griovimo irankis. Jelcinas neblogas diedas, bet silpnai issilavines ir ribotas. Jis net nesuprato kas realiai vyksta. Siaip TSRS griovimas prasidejo zymiai anksciau, mazdaug paskutiniais Breznevo valdymo metais. Kaip sake diedukas Leninas - Mokykis, mokykis ir dar karta mokykis... tada turesi galimybe teigti beatodairiskai ir vienareiksmiskai. :DDD

Nu jo... 44-am2018-01-08 20:38

Esi pirmas mano sutiktas individas ginčyjantis Gorbio nuopelnus sugriaunant TSRS. Ne Jelcinas su jankiais suokalbį sudarė ir konkrečiom sąlygom išdavė savo šalį. Tai padarė Gorbis. O Jelcinas buvo tik prasigėręs liberastijos ideologų klapčiukas, dėl ko, alkegoriškai kalbant, jankiai Kremliuje duris atidarinėjo koja. Iki Putino. Su Putinu viskas pasikeitė.

Dzukeli mielas2018-01-08 20:23

blogai istorija zinai. Rasai kvailystes juokas ima. TSRS uzdare ne Gorbaciovas - o B.Jelcinas paskelbes, kad Rusija isstoja is TSRS , Gorbaciovas atvirksciai iki pakutiniuju stengesi TSRS islaikyti! Gorbaciovas nieko neisdave ir su jokia JAV del TSRS sunaikinimo nesiderejo.

nuomone2018-01-08 20:21

paklausius Ukrainos zurnalisto interviu,kuriame jis alcentuoja,kodel Ukraina niekaip nepakyla is tos pelkes,jis ivardina pagrindine priezasti,tai daugybe aukstuose valdzios pareigose esanciu ir veikianciu pries sali KGB o dabar FSB VEIKEJU.As nemanau kad pas mus veikiama kitokia schema

gana2018-01-08 17:53

Gal kai kas nesutiksit su manimi ,bet yra daug mąstančių kaip ir aš . Mums visai nesvarbu ką ten beras mes gyvenam laisvoj Lietuvoj ir mūsų reikalas kurti orų gyvenimą sau savo vaikams, anūkams . Per rinkimus visi žada, juk turi kažką žadėt ,žmonės renkasi . Jų valią reikia gerbti. Išsirinkom leiskim dirbt ,patarkim bet netrukdykim kurdami skandalus ,lįsdami į asmeniškumus. Konservatoriams tai išeina padaryt ,bet kodėl nieko nieks nepadarė kai jie darė neapgalvotus sprendimus su Mažeikių nafta, chitači,pensijų sumažinimas ,skolinimosi,nesusitarę su kaimynais pilnai, pastatė gigantą"Nepriklausomybe"...... Kas suskaičiavo kiek milijonų neteko Lietuva . Nu nepavyks dabartinei daugumai,tai jų daugiau nerinks ,ateis galės daryt kaip jiems atrodys kad reik daryt. O dabar reik atrasti geriausią išeitį iš padėties,o padėtis tikrai bloga ir visai nereik pavydėt dabar valdantiems ,o padėt, baigt tuos partijų tarpusavio karus, lyg tai ne vienai valstybei dirbtų. Ką bedaro vis blogai. Baikim. Juk visko iškarto neišeina, bet juda ,o juk visi laukiam pokyčių.

Dzukas > 40. Nu jo... Dzūkui2018-01-08 17:41

Savaime aisku, pradzioje tai padaryti dienos ar savaites laikotarpyje buvo neimanoma. Tai daryti reikejo pirmus pora metu, tam buvo ir materialine baze, ir palankios salygos. Apmaudu, kad tokia sali lietuviai leido suzlugdyti. Tarp kitko, Lietuvos laivynas nebuvo didziausias Europoje. Jis buvo gan smulkus net TSRS. Stambiausias Europoje buvo LTSR zvejybos laivynas.

Nu jo... Dzūkui2018-01-08 17:17

Spėju, kad nebuvo jokio blaškymosi. Gorbačiovui įvykdžius išdavystę, ir su jankiais sutarus dėl TSRS išardymo sąlygų, svarbesnė KGB agentūra Lietuvoje, buvo tiesiog perduota jankiams ant padėkliuko. Visa kita tik rezultatas. Gražus vaidinimas su CŽV sukurptu scenarijum. Gal ir buvo (teorinė) galimybė atgauti tikrą Nepriklausomybę, tačiau būtų tekę nutraukyti saitus su naujais šeimininkais, o tai tikrai nėra paprastas dalykas, kol dar ir senieji į nugarą alsuoja. Ir neesu tikras, kad tai buvo įmanoma realiai. Bet po Lietuvos, kaip valstybės pripažinimo tartautinėje erdvėje, tai tapo įmanoma. Valstybė - be skolų, pramonės įmonės per naktį niekur nedingo, išvystyta pramonės infrastruktūra, nuosavas laivynas (didžiausias Europoje), liko atverta plati Rusijos rinka. Kitas reikalas, kad buvo nueita kitu keliu, ir tas padaryta sąmoningai vykdant nurodymus "iš centro" suorganizavusio Nepriklausomybės atgavimą. Rezultatas: sugriauta pramonė, uždaryta AE, pagal TATENA specų išvadas, viena saugiausių to metų AE pasaulyje, įvykdytas šalies užstatymas užsienio bankams, šalies piniginio vieneto panaikinimas, palaipsniui sukuriant neišgyvenamas sąlygas, sumodeliuojamos prielaidos populiacijos degradavimui ir darbo jėgos atidavimui siuzerenui. Tokia tai būtų asmeninė nuomonė apie naujausią šalies istoriją.

Kas mus valdo?2018-01-08 16:55

O kaip “Dėdulė”, “Fermeris”, “Magnolija” ir kt. ? Ar jie bus atvirai paviešinti?

Dzukas > 33. gana2018-01-08 16:46

Visiskai sutinku, kad viskas turejo buti, net ne paviesinta, o atdara kiekvieno norincio demesiui. Sunaikinti ar uzslaptinti galima tik teoriskai... visada yra tikimybe "yla kyso is maiso". Pagrindini daikta, kuri reikejo padaryti - susitaikyti visiems ir pradeti kurima Naujos Lietuvos nuo "svaraus lapo". Nebuvo ir nera kazkokiu "teisingu ar neteisingu" lietuvos gyventoju, visi vienodi... skirtingos tik fantazijos. Komunistas A. Brazauskas ne kiek neblogesnis nei nepartinis R. Paulauskas ir tikrai garbingesnis nei, du kartus bandes, bet taip ir netapes komunistu, nepartinis V. Landsbergis. 1991 metais buvo unikali galimybe visiems, vardan Naujos Lietuvos, susitaikyti ir bendrom jegom atkurti ir puoseleti savo Valstybe, o ne blaskytis ieskant naujo seimininko.

> 36. shtasys2018-01-08 16:35

Tau stasele suverenunumas tai lietuviska veliava ir zemelapis ant sikpopierio. Kazkodel nenustebinai.

stasys2018-01-08 15:58

gana ..puikus komentaras .Pritariu tik su išimtimis .Jei jau konservatoriai tokie blogi , rinkite kitus , lauke turite pokyčiu meta ir jei jau siekiate kitos tvarkos , tai kitai tvarkai reikėtu ir kitu žmoniu mastančiu plačiau ..ne tik keliomis tautinėmis vėliavėlėmis kaip suverenumas, žemė ir litas .

29. Stefanijai2018-01-08 15:40

Bijau, kad net paskelbus Lietuvos turimus sąrašus, nieko nesužinosime nei apie dedulės, nei magnolijos, nei juknevičienės ar kitų svarbių knservų darbus. Juk ne be reikalo bylos buvo išvagiamos maišais, o ir dabar burauskaitės su anušauskais , manau, pasirūpino jų biografijų švarumu. Nebent gavus priėjimą prie Rusijoje esančių bylų...

Jonas Mažintas2018-01-08 15:20

Prasideda kgbistiniai fokusai. Tik pradedu rašyti ilgesnį komentarą, tuoj pat įsijungia programa atjungianti kompą nuo ekspertų.eu. Aišku, kad to nedaro ekspertai.eu. Taip pat aišku kas tai daro.

gana2018-01-08 14:41

Vaje Ka tie lanzbergistai daro Lietuvoj nuo pat atkūrimo . Sąrašai turėjo būt arba paviešinti arba sunaikinti visi be išimčių ir atveriam naują lapą kurti šalies gerovei . Kodėl dabar ištraukiama po kelis palaukus kol žmogus numirs,kad apjuodint,kad negalėtų bepaaiškint, kaip jis ten atsirado. Gėda. Tai buvo mūsų gyvenimo tarpsnis mes kiti gimėm jau po trėmimų buvom spaliukai komjaunuokiai stengėmės būt naudingai Lietuvai, o kadangi priklausėm 15 sąjungai tai ,jau skaitosi dirbom rusijai. Gabūs žmonės kaip A. Brazauskas juk net dirbo visuose partiniuose organuose, bet palaikomas masių tvirtai laikėsi, nepasidavė tiems dėdukams ,kad ir kaip kando jam iš pąsalų ,bet jis nevaidmainiavo ir "nemedžiojo raganų" kartu su lanzbergiu,kaip tai daro magnolija ,patys būdami nekitokie. Reikia reikalaut visų sąrašų paviešinimo ir tai turi nuspręsti visa liaudis o ne keli išrinktieji ,o tai dar tas "kirvis "ilgai dar kabos virš visų mirtingųjų galvų ir lauks dienos kada numirs,kad būtų pasmerkti be teisės atgailauti. Jei vieniems leidžiam gal ir vadovaujamuose organuose būt neliečiamiems o kitus leidžiam sutrypt. Vieni turi teisę ir žmonas mauinyt kiti net pamastyt. Ir Konservų taktika ,kad kažka valdančioji dauguma nepadarytų gero Lietuvai ,nes gali būt nebeišrinkti kai ateis rinkimai . Dabar šitaip yra kuriama Lietuvos ateitis.

SS2018-01-08 14:17

Kur čia kiaulė? Jei Magnolija pradėtų elgtis priešingai nei galvoja Dėdulė, jai būtų paskelbta apkalta ir jos likimas būtų kaip Pakso. Štai ir viskas. Štai kodėl Magnolija yra konsrvatų darželio gėlė, kurią ravi ir laisto Dėdulė.

romačius- jungtinėms jėgoms2018-01-08 14:10

O Rusija mus jau okupavo?

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS2018-01-08 13:49

Šiame tinklapyje (žemiau) nuolat rodomi okupanto kareivėliai su balalaikom. Šarūnai Puidokai, paaiškink kodėl taip darai.

Stefanija2018-01-08 13:12

kodėl taip puolami Lietuvos iškiliausi? Ar net po mirties jų bijomasi? Reikalaukime KGB sąrašų viešinimo, iškils ir dedulės, ir magnolijos ir juknevičienės.

Marija2018-01-08 12:53

Negaliu i juos ziuret. Tiesiog apsivemiu. Slykstus Lietuvos naikintojai.

Užslaptinti-iki mirties2018-01-08 12:53

Tik Lietuvoje gali vykti tokie "Dyvai". Vokietija, Lenkija, Rumunija... -atslaptino , tik Lietuvoje vienbalsiai tas KAKA-2 susivienijimas , Kubiloidai ir Kirkiloidai susivienijo bendram tikslui-kol gyvi-būsim užsislaptinę. Koks jų tikslas-Lietuvos sunaikinimas ir žmonių išvarymas, simbolių-tiek dvasinių, tiek iškiliųjų niekinimas. Žiniasklaidos pavertimas į "kanalizaskalaidą", išvogimo užbaigimas, prakišinėjant sąrašinius rinkimus. Tačiau yra būdas-atimti iš jų visus turtus,pareikalavus deklaruoti , kad jie po mirties grabuose vartytųsi ir suprastų jų purvino gyvenimo beprasmybę.

birmontas2018-01-08 11:55

kaip lietuviu tautai negeda del tokiu deduliu ir magnoliju... net lenkams geda i akis paziuret, valdzioj pas juos dabar patriotai, o ne...

sterva2018-01-08 11:45

Dabar reikia laukti naujų išpuolių iš k-Vatnikų jakiliačių, miliučių ir kt. per "siaurovidinije TV". stasiukas su "kulkosvaidininkę juknevičienę jau pradėjo atakas :DD. Kažko tyli kubilius su anūku..

skandinavai2018-01-08 11:14

Rusijos imperija kontroliavo procesus, todėl mes neturime desovietizacijos, buvę komunistai toliau valdė Lietuvą. Apie tai aš rašau senai.

tikrai2018-01-08 10:12

kai paskaitai komentarus cia, ar delfi ar kitur, labai didele, visuotine neapykanta landsbergio gaujai jauciasi.

:)))2018-01-08 10:08

isizeide landsbergieciai, kad nakas isrenge magnolija su dedule

konservui - 8. stasys2018-01-08 09:50

etatini ekspertu komentatoriau stasy. nors tavo smegenys konservines,taciau net ir tavo protelio judantys gyviai supranta, kad esme yra antrastes - JIE BUVO KGB AGENTAI. taip skelbe visos medijos. tai ir vadinama juodosiomis technologojomis, kurias konservai naudoja jau beveik 30 metu. o garliavos, beretozoide, cia nepainiok, beje landsbergis buvo ryskiausias veikejas garliavoje, nepamirsk to etatini rasytojau. esi tupas, tai yra gerai zinoma, nebutina tau savo tupumo kiekviena kart atskirai pabrezt, tai jau zinomas faktas, nevark kvaily, tau prastai sekasi ginti savo stabus, berete tau net nepadeda. taip ir galvojau kad pasakysi, kad to nereikia sureiksminti, kad zmones taip suniekino... tipiska landsbergine siukslyte esi...

che2018-01-08 09:47

čia jau psichinė liga pats š.....as tai išterliosiu viska aplink

////////2018-01-08 09:42

apsimeteliai tipo patriotai valdzioje ir yra tikrieji agentai ir per tokius brudus dirbanti lietuva murgdosi skurde ir emigruoja

apie medicina2018-01-08 05:55

yra vezio zidinys, kuris skeidzia metastazes, negydant, jos apraizgo, isplinta po visa kuna, sitoje stadijoje zidinio pasalinimas nebesustabdo ligos plitimo. Liga baigiasi jos nesiotojo mirtim.

apie2018-01-08 05:37

Valstybine institucija skleidzia smeizta, turbut butu galima pareiksti,kad valstybe smeizia piliecius kurie nebuvo tos valstybes priesais ! Klausimas: ar valstybe gali tureti interesa siam smeiztui, ar tai vis tik kokiu tai pavieniu asmenu valstybeje interesas smeiztui ? Tada sekantis klausimas: ar valstybine institucija nera tapusi tu pavieniu zmoniu marijonete, ir ar tai nera pavojus valstybes tolimesniam egzistavimui ? Sekantis klausimas ar tai vienintele galimai keliu zmoniu marijonetine valstybine institucija ?

yel“l“ow submarine to 13. T0mas J.2018-01-08 05:25

nebepanašu, kad tamsta kada nors išbrisi iš paauglystės ..., - t.y. suaugsi :) - kažkoks naivumo izotopas, ne kitaip :))))

yel“l“ow submarine2018-01-08 05:23

nežinau ar čia sugestija, ar intuicija, ar tiesiog dar kažkoks kažkelioliktas jausmas, bet šių dviejų išgamų akys, šioje fotkėje atrodo tiesiog žmogėdriškai :))))))

Senis Šaltis2018-01-08 02:43

12. dr. Jonas Ramanauskas joramltyahoo.com, gal jau nebenusišnekėk. 65 metų diedas, o tauzyji vaikiškas kalbas. Nors ką gali žinoti, kai tavęs niekas nemyli, tai ir pavydas joenlį apėmęs.

T0mas J.2018-01-08 02:15

Nenustebino labai. Kai žinau, kad žmogus yra TSKPistas, nėra sukrečianti naujiena sužinoti jog jis ir KGB dirbo. Kas gerbė šeimininką - gerbė ir jo tarną.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-01-08 01:53

O žmogiškai tai man taip atrodo, kad diedulė įsimylėjęs magnoliją, o pastaroji jį už durnių laiko, medalį užkabina. Žilė galvon, velnias uodegon.

vladas lukosevicius2018-01-08 01:51

KGB PROSTITUTĖ GRYBAUSKAITĖ BANDO NUSLĖPTI , kad S. Peterburgo Ždanovo universiteto vadovybė oficialiai kreipėsi 2015m. į Grybauskaitę , kad ji duotų sutikimą paviešinti jos universiteto bylą , nes labai daug kas domėjosi jos byla . O prezidentės vardu atsakė Giedrius Krasauskas , kuris kategoriškai uždraudė paviešinti Grybauskaitės bylą . Tai ką slepia KGB prostitutė ? Bijo apkaltos ir liustracijos istatmo pritaikymo ? Mano facebook sienoje išviešinta jos Ždanovo universiteto byla . Net anglai apie tai parašė…. Ikėliau tuos dokumentus į savo Google+ sieną . Pagooglinkite…. What is Grybauskaite silent about? – UK Indymedia

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-01-08 01:51

to "8. stasys ". Stasy, tu stasy, kaltinti dėl to, kad gynė Klonio mergaitę yra mažiausiai negražu, o iš esmės iškrypėliška. Ar negirdėjai jos širdį veriančio pagalbos šaukmo? Gal esi išsigimėlis? Jau 67 kartus prie prezidentūros žmonės klausia "Ar dar gyva", o valdžia, kaip nužmogėjusi tyli, vadinasi NUŽUDĖ.

4 -am2018-01-08 01:25

Gaila, nedaug tautiečių Tavo komentarą perskaitys.

stasys2018-01-08 01:23

Įdomus tas A. Nako politinis- kulinarinis opusas,.. jei viską plakti bendrai į viena puodą .. tai jo pačio kaip ir neturėtu ten būti , bet paneigti to fakto kad pats mielai prie drąsos kelio sukčių prisidėdavo ir tautos pasitikėjimą ‚monidavo‘ pasakomis, .. vargiai be pavyktų . Nešventas ‚šventeiva‘ bando teisti tuos kurie kaip ir nelabai kuo dėti paskelbiant žinomas pavardes , o paskelbus imti visus bolševikinti pretekstu kad nereikėjo to daryti .. Tai ar čia neapsimetinėjimas ? juk prieš tai pats matyt klykė apie užslaptintus KGB-istus dar kuriam laikui . Tokia logika penint publika sunku bus pagrįsti kuris čia buvo vertas to viešinimo o kuris kaip ir ne , todėl belieka dėti tik dar viena bolševikinį štrichą „visi bolševikai tik aš vienas NE“. O dėl D. Banionio S. Sondeckio ,.. kalbama kol kas tik apie būvima sąrašuose , o ne padaryta žalą tautai ,.. tai ar reikia sureikšminti tokias temas .

romačius2018-01-08 01:17

Aukščiausio sovieto pirmininkas, muzikantas, poetas... ir farmacininkas. Draugužę savo išvirtais skiepais jau skiepijo, dabar sumaišęs naują porciją, pasiskiepijo pats.Guodžia tik tai, kad sekant dabartinei tendencijai, kupriukas gali susidomėti daktaro Mengelės užrašais ir surasti ten kokį veiksmingą receptuką.

Nu jo...2018-01-08 00:47

Nakas pagaliau garsiai įvardijo tai, ką mato kiekvienas protaujantis, - konservatorių politechnologai yra protiškai defektuoti. Paprasčiau pasakius, durnyno klientai. Protaujantis juk negalėtų taip sugalvoti, - Sondeckis ir Banionis aktyvūs KGB'istai, o Grybauskaitė su Landsbergiu rezistavę veikėjai! Ne, jūs ką norit tą sakykit, bet tokie masėms bandomi įdiegti šablonai, tai visiškas adekvataus protavimo recidyvas. Beveik haliucinacijos... :D:D:D

U-22018-01-08 00:25

Chmmmmm... Lyg nujausdama šloves trukuma ir nelaukdama jokiu burauskaiciu paskelbimu, buvusi komjaunimo organizacinės agitacinės grupės pirmininke(dabar konservatnyke) R. Juknevičienė tvirtina, kad kalbas apie jos aktyvumą komjaunime sukūrė Pasvalio KGB. Gerb. Bestja ir kuprotasis Ozys Vytautas turetu nedelsdami pasekti šiuo puikiu pavyzdziu ir prisipazinti, jog KGB, keršydama uz ju pogrindine veikla, pasiupriesinimo okupantams kovas ir vienareikšmiškai noredama juos sukompromituoti, viena is ju ydarbino aukštojoje Vilniaus partškoloje o kitam, slaptu KGB ysakymu suteike LTSR nusipelniusio kulturos veikejo titula.

V. Ladas2018-01-08 00:17

Seimas užslaptino, Seimas ir atslaptins. Kiekvienų rinkimų atveju reikalaukime iš kandidatų jų požiūrio į užslaptintus stukačius, bei klauskime ar jie balsuos už paviešininmą. Pagal tai balsuokime. Nesuvalgėme nė vieno paviešinto neprisipažinusio, nekištume rankų į šūdą ir paviešintų prisipažinusiųjų atveju, bet valdžion tai nerinktume, ir prašviesėtų Lietuvoje...

Dzukas2018-01-08 00:11

Lietuvos isdavikai ir menkystos.

manau2018-01-08 00:10

laikas istremti jos I Meksika prie Trampo sienos?! Te padeda jems devas perlipti!

lietuvis2018-01-08 00:05

zmones atkreipkit demesy y situos pasibjauretinus tipus tai lietuvos nelaime,lietuvos skauduliai

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi