Lietuvos politikos mokslininkas, istorikas, socialinių mokslų daktaras Šarūnas Liekis prabilo apie tai, kad dėl įvykių kaimyninėje Baltarusijoje teks smarkiai didinti finansavimą gynybai.

Apie tai mokslininkas pasisakė „Lietuvos ryto“ televizijos rugsėjo 15 d. laidoje „Nauja diena“.

Baltarusijoje nesiliaujant protestams, o tariamam prezidentui Aleksandrui Lukašenkai ieškant pagalbos Rusijoje, Š. Liekis suskaičiavo, kad pailgėjus Lietuvos ir Rusijos sienai mūsų valstybei teks skirti mažiausiai 4,5 proc. BVP.

Šis procentas šiuo metu yra didžiausias kada nors siūlytas valdžios ar jos aptarnaujančio personalo.

Ankstesnis didžiausias siūlytas BVP procentas gynybai priklausė buvusiam Žmonių partijos atstovui Vygaudui Ušackui – vyras dar 2018 m. ragino gynybai, vis labiau agresyvėjančios Rusijos akivaizdoje, skirti 4 proc. BVP.

Naujausi

Komentarai (76)

Rikiuoti
APGAILĖTINA2021-04-08 20:53

Gal geriau sutelkti diplomatines pastangas, kad Ukraina pagaliau pradėtų vykdyti Minsko 2 susitarimus? Niekas nebekalba apie taiką. Tik grėsmės, grėsmės, milijonai metami į balą.

Klaipėda2021-04-07 12:17

Panašu į lenktyniavimą, kas giliau sulys kai kam į sub..ę.

Untanas2021-04-06 19:40

Kai to BVP beveik nebeliks, tai reikės visą šimtą procentų skirti gynybai.

Nelaime2021-04-06 04:06

Atiduodu paskutini skatika,jeigu bus sukomplektuota 3-ys divisjos vien is vag.izdav.elito ir pirmyn ginti "savo turtu"! Kitai lt.daliai zmoniu nera,ka ginti! Gelias rausiu ir lauksiu!

Niukojamas brangus mokslo vardas2021-04-05 17:05

Nesunešiojes nei vienu kario batu mokša numato karybos finansus,skolintais pinigais.Kaip nesugebesime atiduoti palukanas per Barbara eis autostrados,žvyrkeliai,uostai ,žemes ir giriu likučiai.Mokšos vienas pirštas bus burnoje ,o kit as .....

PandA2021-04-05 14:15

Na ka cia smulkintis -4,5%. Uzbekime i prieki ir skirkime 5-6% arba 10%. Na, juk tai vis tiek bus mazai, kad isvystyti patikima gynyba, jau nekalbu apie puolima. O juk lietuviai visada padejo ir padeda tautoms ju kovoje uz laisve. Visu saliu laisvu triusiku devetojai vienykites.

Trigrašis > 69.francuz2021-04-04 21:15

Turiu pripažinti,Jūs teisus.o aš čia apie Konstituciją......

francuz2021-04-04 19:57

Nuo kada kolonija pati rūpinasi sienų saugumu?????

Trigrašis2021-04-04 19:06

Jei pagal neutralitetą,tai mes tą esame įteisinę Konstitucijoje.Lietuvoje neturi būti masinio žmonių naikinimo ginklų ir svetimos kariuomenės.Kad mūsų protingieji kurmiai jos nesilaiko,-vadinasi mes,tauta,esame avinai,kuruos kaip nori,taip ir kerpa.

V. Ladas2021-04-04 14:37

Per daug dėmesio, neįgalioto ir nekompetetingo asmens svaičiojimui. Kaip istorikas gali nustatyti išlaidų dydį, kariniams ar ne kariniams reikalams? Kodėl publikuojamos, ir kodėl komentuojamos tokios rašliavos? Tai blogiau net už karšinčiaus V. Landsbergio "kūrybą"...

Vytas2021-04-04 01:17

Manau, kad joks jis, tas p. Š.Liekis istorikas, sociologas, tuo labiau ne karo mokslų specialistas. Tai toks pat apsišaukėlis "ekspertas", kokie "darbuojasi" išsijuosę prie vyriausybės bei prezidento COVID-19 klausimais.

Ceslovas2021-04-04 01:04

Labai abejoju, kad toks "mokslininkas" moka daugybos lentele iki 100, o kariuomenei gali duoti ir 50% visvien naudos bus kaip is kuproto Ozio pieno.

Arnė>632021-04-03 23:10

iš tiesų, neįmanoma rasti normalios, nuoseklios informacijos apie tai, kas iš tikrųjų vyko 1918-1938 ir vėliau... vien tik varoma tema "Didžiausių Lietuvos išdavikų, kurie palengvino šalies okupaciją" - neva tai Vitkauskas, Nėris ir pan. Okupuotieji mes, tremtiniai ir laisvės kovotojai, tik kur tos kovos? Pradedu galvoti, kad tarybiniuose istorijos vadovėliuose buvo daugiau tiesos, nei dabartiniuose.

>422021-04-03 22:35

koks neutralumas 38 metais ką tu kliedi. Smetona sudarė saitarpio pagalbos sutartis su TSRS, ir jas grubiai laužė už nugaros sudarydamas suokalbius su Hitleriu. Dingusio TSRS kareivio istorija kurią bandoma pateikti kaip nepagrįstą pretekstą ultimatumui, nebuvo iš piršto laužta. Smetona prisižaidė ir bankrutavo. Ant to pačio grėblio lipa ir šiandinniai valdžioje sėdintys litchuanijos papuasai.

Anupras2021-04-03 18:57

4.5% BVP, tai daugiau nei 2 mljrd. eurù kuomet LR biudžetas 11 mljrd. eurù. ( t.y. 20% metinio biudžeto). Negi jau trūksta auksiniù šaukštù.

.> to Albas2020-09-18 22:14

Garbusis pone Lieki, Buvai trintukas, - toks ir lieki. .

vilnietis2020-09-18 22:09

p. Nausėda, metas apversti Gerovės valstybės plokštelę. Antroji pusė - Grėsmės valstybė - skamba solidžiau..

Atėjo Laikas2020-09-18 01:27

Iš ties

K To 57.2020-09-18 01:16

Jeigu jau nesilaikoma esminių diplomatijos Kanonų, laužomos visos įmanomos žvalgybų sandraugos Taisyklės, visi buvę, esantys ir būsimi Privalės turėti po savo pagalve nors „lazdą“ . Atėjo kovų be taisyklių Laikas.

K2020-09-18 01:01

Viskas paprasta. Nori sunaikinti Jugoslaviją, 1999 sunaikino, paskelbė serbų genocidą, nori sunaikinti Iraką 2003 sunaikino, paskelbė savo 'sajungininką“ Husein Diktatoriumi, nori sunaikinti Libiją, buvęs investitorius Kadafis 2011 Diktatorius, sunaikino, nori sunaikinti Baltarusiją 2020, tas pats likimas laukia Lukašenko, jau paskelbė apie grubų Demokratijos demonstracijų išvaikymą . Viskas priklauso tik nuo užjūrio Valstybės Noro, Verslo intereso ir fantazijų . Nori sunaikinti RU, paskelbk ją visų buvusių žvalgų ir opozicijos mailiaus nuodytoju.

Vilkas2020-09-17 23:46

Mokslininkas pjauna grybas. Kuo aukštesnis rangas tuo tuštesnė puodynė..

Nuomonė2020-09-17 23:42

Jauntstėje karves ganiau, tokiems daktarams neleisčiau nei žasų ganyti.

Daktare2020-09-17 23:38

Pačiam su galva negerai. Jeigu susitars vakarai su Rusija, galima skirti ir 10%.

užslėpta akivaizdi tiesa (52)2020-09-17 22:00

tik visiško susinaikinimo dėka šis sorošo marazmas pražus (Sadomos Gamoros atvejis)

Cia tiesa . Rusios arptominei raketai kuri atleks ant musu galvu2020-09-17 21:48

Visai bus nesvarbu kiek mes atemem is savo zmoniu pinigu ir atidavem ginklu pirkliams. Karo su Rusija atveju niekada nesugebesim pasipriesinti Rusijos armijai ir busim sunaikinti. Ir politikai musu bus irgi sunaikinti, kas bus maloniausia zinoti mirstant.

Valentinas2020-09-17 19:45

Akmens amžiaus. Kovą laimėdavo daugumos pusė. Viduramžiai. Kovą laimi dauguma turinti geresnę ginkluotę. 17-19 amžius. Mūšį laimi ta pusė turinti reguliarią kariuomenę ir tobulesnius šaunamuosius ginklus bei didesnį kiekį artilerijos. 21 amžius. Branduolinio ginklo era. Pone profesoriau,galiu jūs užtikrinti,kad raketai nešančiai 10-12 atominių galvučių absoliučiai dzin kiek,kokia šalis skyrė savo BVP mūsų planetos sunaikinimui. Lietuva savo įsipareigojimus NATO vykdo. Geriau apskaičiuokit kiek reikia BVP kad Lietuvos žmonės nebūtų ubagais...

Emigrantas2020-09-17 18:24

Ta agresija vis didėja didėja didėja ....ir bobutė užmigo pasaką sekdama... Viešpatie, kada lietuvą visą idiotais paversi, gal tada bendra tautos nuomonė susiformuos?

Valentinas2020-09-17 18:15

Mokslininkui trūksta žinių ir logikos.

Nu nx ,:)))))2020-09-17 17:11

Mokslininkas???

Patriotas2020-09-17 13:29

Kiek pinigu beisleistume ginklams pirkt ir politiku otkatams, mes niekada nebusim pajegus stoti i kara su Rusijos armija ju atominem raketom ir tanku armijom. Ir Nato nepajegus irgi. O Rusija pajegi zaibiskai sunaikinti Nato visas salis su visais gyventojais Nato saliu. Vien tokia perspektyva Senajai Europai nepriimtina. Tokio sunaikinimo akivaizdoje mus atiduotu sudorot Rusijai. Ir Trampas irgi pasakytu kad nesikis.

Bobas2020-09-17 13:25

Geriausia,skyrti visus 100%,tada susilyginsim,būsim vienodi,vieningi ir laimingi arba išviso naikinti,nes atgalinės naudos nematom.

Na taip. Nato amzinai musu neislaikys2020-09-17 13:22

Savo musu teritorijos kontrole. Vakaru ir Amerikos kariniai isteliai toli , o Rusijos tuoj bus prie musu sienu. Po Baltarusijos busime praryti mes. Musu politikai priedo dar baisiai isiutino Rusija ant Lietuvos, ir Lietuvos uzpuolima padare kuo greitesni.

Karo ministerija ir jos pirkimus sprendzoantis politikai pajaute pinigu skoni2020-09-17 13:16

Apetitai isaugo nuo auksiniu saukstu iki auksiniu malunsparniu. O tuos malunaparnius su permokejimu tyliai nupirko. Ir tikriausiai uz dyka atidave Ukrainai. Galejo bent apkeist i tankus. Ukrainoje daug nenaudojamu tanku. Galejom seniai is ten ju prisipirkt , jei nevaziuoja statyt prie kryzkeliu saudymui tiesiu taikimu, kai rusai mus puls. O mus uzgrius rusu tanku armijos. Tukstanciai tanku. Kas isto kadpirksime technika, jei musu kariuomene ir dabar visiskai nepasiruosusi karui. Ir bet kuria nakti jau gali buti sunaikinta mieganti kareivinese. Miegantis lovose. Visi zus miegantis savo lovose. Rusu raketos jau nutaikytos ir skrenda labai greit. Kai pastebes atskrendancias ir paskelbs pavoju musu kariams bus like buti gyviems daugiausia nuo keliu iki keliolikos minuciu. Suspet isbegt is kareiviniu ir susokt i apkasus jei tokiu bus netoli kareiviniu. Cia tiesa kad Rusija mus puls neisvengiamai. Todel kad mes Nato, todel kad pas mus kaupiasi Nato kariuomene ir ginklai, todel kad musu valdzia leidzia skraidyti Amerikos atominiam bombonesiam virs Lietuvos teritorijos. Musu teritorija ima kelti Rusijai vis didesni pavoju todel puls mus neisvengiamai. Kad isgrusti Nato is ir musu teritorijos. Rusijainekele pavojaus anksciau tik formalus priklausimas Nato. Keturi lektuvai Siauliuose. Pestininku Nato batalionas. Nesikisimas i Rusijos itakos zona. Galejom sedet tyliai niekur nesikisdami i Rusijos itakos zonas. Musu politikai is visu jegu stengiasi prisaukt karo nelaime lietuviams. Neisvengiamamusu uzpuolima. Ir tada gali isaisketi kad mes nors Nato bet is tikruju vieni ir didziosios Nato salys del musu savo gyventoju ir geroves neaukos ir i atomini kara su Rusija nestos. Na paskelbs nauju sankciju Rusijai ir tiek. Paprotestuos gailiai. As irgi su protesto plakatu pastovesiu prie Rusijos ambasados Londone.

Rolka2020-09-17 09:54

Atvirai naikinama Lietuvos tauta,ruošiamasi pulti Rusija ir Lietuvos teritoriją reikalinga kaip poligonas,vis daugiau žmonių bus priversti išvykti dėl blogėjančios pragyvenimo salygu

K To 40. P. P. S.2020-09-17 04:14

Galime būti Neutralūs iki begalybės, bet tai ne viskas. 1938 buvome lyg ir neutralūs. Bet nebuvo Išminties , Valios, pagaliau Laisvės Dvasios. Susigundyti pradžioje gauti Klaipėdos Kraštą, gal su Karaliaučiumi, iš vokiečių, ar gauti Vilnių iš rusų. Ir ne apsvarstę. , Sutikome. Vėliau, patys nesugebėjome apginti savęs ir savo ištremtą Tautą, vėliau visus šunis sukabinome ant rusų, vokiečių dar bijome. Net nei vieno Šovinio ne iššovę (suomiai šaunuoliai) ! Po 80 metų, manau, kad tai buvo gėdingiausias LT Periodas mūsų Istorijoje, kuri nepelnytai užmiršome. Išdūrė, kaip aborigenus su stikliniais karoliais. Nemokamas sūris yra tiktai spąstuose. Jie atidavė tai, ką po metų atsiims. Ir dabar... Matau, kad vyksta tas pats scenarijus, visi – JAV, PL, LT, UA, ES dalinasi žemės, įtakos zonas. Pats laikas kasti bunkerius ir pirkti kruopas. Gaila, kad Istorija ne Įstatymas.

Jau viasi rimtai,2020-09-17 03:14

primena Orvelo, "gyvulių ūkį" ..

K To P. S.2020-09-17 03:13

Sutinku. ... Pripumpuoti gyventojus, kad yra Grėsmė. Šiuo atveju, abi šalys–kaimynės yra minuse, nes perka ginklus, ekonominius bonusus, politinę paramą iš pagrindinių žaidėjų. Jau laikas suprasti, kad esame tik varžteliai Galingųjų žaidime. Turėjome progą 90 į savo Konstituciją įtraukti Neutraliteto Sąvoką. Kas to nepadarė, atiduokit paskutinius grašius ir slėpkites. Istorija ne nugalėjo asmeninės Naudos.

K2020-09-17 02:57

Kaip rašėte „ Ne šių laikų dimensija“. Yra metodai, kaip nurengti Tautą, kai trūksta pinigų. Pripumpuoti gyventojus, kad yra Grėsmė,

Vitalijus2020-09-17 02:37

Skirk, kiek nori, bet Lietuvaikaro atveju pizdiec. Rusija kariniu požiūriu ne ta, kuri buvo prieš 3p metų, tik mūsų suskiams politikams nedaeina.

Vytas2020-09-17 02:24

PRASIDĖJO. Prasidėjo visuomenės paruošimas eiliniam piliečių nuskurdinimo etapui. Dar viena didelė žiniasklaidos priemonė - Lietuvos Ryto TV - aktyviai prisijungė prie bendros įtampos didinimo. Negana bauginimo virusu. Reikia, kad žmonės visai pasimestu iš kur laukti "pasaulio pabaigos", nebežinotų, kas blogiau - ar virusas ar "pavojus" iš Rusijos, juk siena su ja neva pailgėjo. Tada valdžia įves tokį "karantiną", kad mes net miegoti turėsime su kaukėmis. O pirkti valdžia per tarpininkus galės nors už dešimteriopai didesnę kainą. Žinoma, per tarpininkus. Juk per karantiną įstatymai pirkimams visai nebegalioja. Kaip sako Skvernelis, kurio pavaldiniai pirko apsaugos priemones keturis kartus brangiau, nei KAM, VSIO ZAKONNO. Viešųjų pirkimų įstatymas negalioja, lieka tik moralinis aspektas. Bet juk moralė ir dorovė, pagal šių dienos valdžios etikos normas, NE ŠIŲ LAIKŲ DIMENSIJA.

Labai karingas2020-09-17 01:54

Ko čia smulkintis skirkit visus 50 procentų ir būsim saugūs.

pritariu -312020-09-17 01:23

etatiniai politikai-ministrai; -tautos siurbėlės parazitai. Kiekvienos srities atstovai, susirinkę pagal reikalą -nuspręstų (politiškai įstatymiškai) be atlygio. Gi pragyvenimą užsidirbtų savo srities veikloje TAŠKAS

NATO zombiams-neadekvatams2020-09-17 01:11

liaudiesmenas taškas livejournal taškas com

kur problemos2020-09-17 01:00

galetu tokie leikiai kuruos rusija puola ir susimest ir iki 10 procentu Butu idomu paziureti kiet tu leikiu patriotu atsirastu

yel“l“ow submarine to 31. Nelaime2020-09-16 23:10

o gydytojai, mokytojai, tikri mokslininkai, policininkai, gaisrininkai, teisėjai, kultūrininkai, tam tikrų ne pelno siekiančių valstybės įmonių darbuotojai, galiausiai vyriausybės darbuotojai tamstai ne biudžetininkai ? :) - ar ir jiems siūlytum įsikurti po “mažą krautuvėlę“ ir “duoti naudą“ ? :)))))) - kad veltėdžių prisiveisė ir priveista absoliučiai amoralus ir kritinis kiekis , tai faktas, bet gal nereikia iš to pykčio nusiristi iki kliedesių lygio ? - aš gi nepiktai :)) ...

Nelaime2020-09-16 22:49

Visokie"mokslininkai,profesorai" na biudzetininkai,tai doubes kasejai sau ir lietuvai,izdo porceliuotojai saldziai gyvenu! Biudzetininku ateity turi nelikti is viso,na mikro pavyzdelis turiu krautuvele,patcs dirbu ir suvedu galus ir taip visur. Turi duoti nauda ir baikt,su tais veltedziais. Veltedziu prikurta,kad balsuotu,uz auksciausio rango veltedzius,kad svaistytu,grobtu Tautos proce!

Tutiss2020-09-16 22:02

Ko čia smulkintis - iš kart 45 proc ... Vis tiek reiks ...

z2020-09-16 21:43

geriau taip - 100 tui kilometrų 1 procentas...

Albas2020-09-16 21:39

Paskaičiau wikipedijoje jo biografiją - grynas sorošinis trintukas, tokio prie dėstymo per patrankos šūvį negalima prileisti.

vytautas2020-09-16 21:30

su rusai nepakariausi jų karinis biudžetas 60 milijardų dolerių :)

jeronimas2020-09-16 21:26

pasiklausius to ale mokslininko,akyse stovi vaizdelis ,kaip tarp supakuotu kuliukuose babkiu voliojasi sis mokslininkas?? idomu ,kiek is tos 2 proc sumos gynybai pateko ivairiom formom siam mokslininkui ,ir kiek suplanaves itraukti i nosi sis "supermokslincius"is to siulomo 4,5 proc ????na,netikiu ,kad viesai ir be atlygio skleistu tokiuos gandus zmogenas??

Vito2020-09-16 21:14

Skirkim nors 50 vistiek teks gvazdikus pirkt...

algirdas2020-09-16 20:48

Kol Lietuvoje bus tokie politikai kaip sis istorikas-mokslininkas,tol kasmet vis dides islaidos sienu apsaugai.

as siulau 5 procentus2020-09-16 20:46

Ir ka ? Svarbiausia itikti, palaizyti, savu tusciaju, neprapuls.

Baigęs vakarinę2020-09-16 20:24

Kirka tapo mokslininkų baigęs vakarinę,bet iš paskos į seimo kėdę užtupe mokslininko krikšto tevas sąrašinis.

Mindaugas2020-09-16 19:38

20tam ne 8,5% o 85% turi but. va taip. lanzbergis,lanzbergis,lanzbergis

KALBEKIME REALIAI2020-09-16 18:38

DEL TOKIO ILGUMO SIENOS SU RUSIJA TURI BUTI NE MAZIAU KAIP 8,5 PROC BVP SKIRIAMA, NES KITAIP RUSAI NUGALES MUS

Trigrašis2020-09-16 16:27

Ir kaip tie TV prodiuseriai suranda tokius išminčius?Klausai tokių "mokslininkų"....(geriau jau neklausyti).

j2020-09-16 16:10

Suomiai tik 1,5 proc išleidžia. O siena labai ilga su Rusija.

Verdiktas2020-09-16 16:06

Tegul toks MOKSLININKAS užrašo visą savo turtą šalies GYNYBAI,o mes nupirksime vieną papildomą 'JAVELIN" raketą.

Piksius2020-09-16 15:12

Eilinis įrodymas, kad bet ką numetus, reakcija bus...bet nėra to..kuris nepavirs anuo.

Darijus2020-09-16 14:45

Viskas pergalei, viskas frontui.

Untanas2020-09-16 14:43

Eina jis nakui.....

Gytis2020-09-16 14:34

nesupratau tai BVP procento dydis gynybai tiesiogiai priklauso nuo sienos su Rusija ilgumo??? kas cia per skaiciavimo metodika? nezinojau

Nu jo... submarinui2020-09-16 14:19

Kažkaip kol nepasiūlėte, nesugalvojau pažiūrėti koks šito "politologo" įdirbis. Čia gi 100 procentinis sorošo institutų užaugintas grybas: "... 1998–2000 m. PHARE Pilietinės visuomenės plėtros programos valdybos ekspertas, 2000–2005 m. Nevyriausybinių organizacijų informacijos ir paramos centro valdybos pirmininkas, nuo 2002 m. Europos Tarybos kovos prieš rasizmą ir netoleranciją šalies komisijos pamaininis ekspertas, nuo 2003 m. Tautinių mažumų ir išeivijos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės ekspertas, nuo 2004 m. Europos Sąjungos mažumų komisijos šalies pamaininis ekspertas..." O jau tas "titulas" "... pamaininis egzpertazzz..." privertė net myžtelti iš juoko... :D

Tikrai, stiprus specialistas2020-09-16 14:17

Lietuvos Didžiosios Kunigaikštijos tradicija ir paveldo „dalybos“, bendraautoriai Alfredas Bumblauskas ir Grigorijus Potašenko.... ir bendraautoriai kieti.

yel“l“ow submarine2020-09-16 14:11

ir kaip tokio debilo nepavadinti debilu ? :)) - kaip sienos ilgis susijęs su išlaidomis gynybai ? :)))) - tipo reikės statyti fortifikacijas, laikyti palei sieną niolika kontraktinių dalinių, kasti apkasus bei tverti penkiagubas spygliuotas tvoras ir įrenginėti prieštankinius laukus, kaip per pirmą pasaulinį ? :)) - o ir radarų kiekis, kad sekti oro erdvę kaip suprantu, “stipriai“ priklauso nuo juokingos sienos juokingo ilgio, nes jų veikimo radiusas gi tik keliasdešimt kilometrų giedrą ir nevėjuotą dieną :)))))) - na bet, debilas lieka debilu, nepriklausomai nuo jo komiškų “mokslinių“ laipsnių ir titulų kiekio :) -paskaitai to klouno biografiją (lt. wikipedia. org/wiki/%C5%A0ar%C5%ABnas_Liekis), ir klausimų dėl jo “mokslinės“ kvalifikacijos, nelieka :)

Komentatorius2020-09-16 13:47

Atsieit, "mokslininkas" iš geografijos vadovėlio paėmė skaičiuką, kiek km ilgio yra Lietuvos-Baltarusijos siena, ir atitinkamai padaugino gynybos išlaidų skaičiukus. Bet dėl vieno šitas "mokslininkas" yra teisus: Lietuvos valdžia versdama A.Lukašenką siekė, kad NATO tankai būtų tik už 30km nuo Smolensko, bet gavosi, kad dabar Rusijos tankai bus už 30km nuo Vilniaus.

Nu jo...2020-09-16 13:39

Galima skirti kad ir 10 porc, -rusams nuo to nei šilta nei šalta. Tik va lietuviški ubagai net savos terbos nebeteks, o apie pensijas, švietimą ir mediciną, galima bus kolektyviai pamiršti visiems. Visa Lietuva dirbs "ant maisto ir komunalinių paslaugų apmokėjimo"

Klaipėda2020-09-16 13:37

Kiek prietrankų priviso Lietuvoje per 30 metų. Politikos mokslininkas, istorikas, soc. mokslų daktaras. Laipsnių prisirinko, bet protelis mąstymas liko vergo.

Įdomu,2020-09-16 13:36

AR ŠITAS VEIKĖJAS EIS Į PIRMAS LINIJAS KARIAUTI? NIEKŠAS KITŲ SĄSKAITA GYVENA...

Eugenijus2020-09-16 13:31

Dar vienas PRIDURKAS, švaistytojas. TOKIUS pinigus tegul pensininkams atiduoda.JIE gi sako, kad pensininkai gyventų oriai.

:)2020-09-16 13:02

nu neblogas mokslininkas, moka skaiciuoti

xxl2020-09-16 12:52

Reikėtų skirti 100 % BVP, tada gal ir tokiems mokslininkams nereikėtų algų mokėti.

nika2020-09-16 12:46

Dar vienas nemuilintas lenda.....

Ceslovas2020-09-16 12:31

Is kur istorikas, politikos mokslu daktaras gali zinoti kiek reikes skirti ginybai, pagal jo profesini lygi vargu ar jis moka skaiciuoti iki 100.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi