Prancūzijos ekonomikos modelis Lietuvoje 2019 03 22 TV3 ir prof.dr. Stanislovas Tomas TV3 žurnalistams profesorius, Sorbonos universiteto teisės mokslų daktaras Stanislovas Tomas paaiškino Socialinės Chartijos, kurią Lietuva pasirašė stojant į Europos Sąjungą, esmę.

Tai visiškai kitas, lyginant su Lietuva, valstybės ekonomikos modelis. Tokį modelį priėmė Prancūzija iškart po Antrojo Pasaulinio karo.

O jo esmė ta, kad minimalus atlyginimas ir minimali pensija „pririšama“ prie vidutinio atlyginimo. Valstybė minimalias išmokas ypač jautriems, remtiniems gyventojų sluoksniams nustato ne vadovaudamasi savo galimybėmis, o įstatymu.

Tokį įstatymą, t.y. Socialinę Chartiją, Lietuva pasirašė. Tačiau nė karto net nebandė jo vykdyti.

Kas gi atsitiktų, jei Lietuvoje pradėtų veikti toks ekonomikos modelis?

Naujausi

Komentarai (68)

Rikiuoti
suldu ->dzukas2019-03-31 02:06

Politine kryptis niekur nedigusi, vis dar vyksta sitemingas nariu apjungimas. Beabejo, kad visalaik atsiranda nauju issukiu, tai nesivengiama, turint galvoje, kad statines padeties, esamoje sistemoje buti negali. Kad jos dabar isryskejo, nieko bendra neturi su dabartimi,o, greiciau, su praeities klaidingais sprendimais. Kaip lietuva pateko i si katila, situacijos nekeicia ir tai nelabai svarbi detale temoje apie es raida. man aktualu tik tai, kad lietuva,visgi, yra es nare ir pacios es raida bei kryptis. Nezinau ar jus tycai ar netycia painiojate atskiru valstybiu elgsnena sajungoje su pacios sajungos judejimo kryptimi, taciau tai pastebiu. Neigkite kiek tik imanydamas, taciau nepavyks paslepti fakto, kad ekonomine 4 valstybiu sajunga virto politine 28 valstybiu sajunga, su pusiau 3/4 valstybinguma apibrezianciais faktoriais - teritorinis vientisumas, valiuta ir centralizuota valdzios sistema. galima gincytis, kiek sie faktoriai yra efektyvus, taciau jie yra.

Dzukas > 61. suldu2019-03-31 00:35

Aiskus tikslas ir kryptis buvo iki Amsterdamo susitarimu. Po ju - bandymai ir eksperimentas, mano nuomone nevykes. Lietuva pateko i ES apgaules budu ir per ES kvailuma. Visiskai suprantu, kad ES tikslas buvo "isdulkinti" Rytu Europos saliu ekonomika, bet jie uzmirso apie pasekmes ir istikruju, siuo metu jau nezino ka su tuo daryti. Jus optimistas ES ekonomikos atzvilgiu, nes, kiek matau, realiai ja nesidomite.

Nu jo... suldu2019-03-30 17:29

Iš esmės su jumis sutikčiau. Visais laikais pasaulį valdė bankai ir stambus verslas, neturintis tautybės. Visa kita yra tik kintamos reikšmės veiksniai, keičiantys savo formą, pagal iš anksto nustatytą algoritmą.

stėrva2019-03-30 16:24

...Kreipimasis į p. Maldeikienę. Mielojo ir dosnioji, labai prašau įžeiskite ir mane.... būtų geriau, jei tai padarytumėte su savo drauge Ingrida. Labai laikiu....

suldu ->62. Nu jo2019-03-30 15:01

Anglosaksai, germanai, frankai.... nelabai cia ir suzinosim,o gal viskas yra paprasciau - misrus verslo elitas. Bet kokiu atveju, didele rinka, ar stiprus politinis darinys leidzia priimti tik veina isvada - centralizacija. Niekam nereikalinga issivaiksciojusi es, nei tai paciai jav, nei rusijai... netgi ir kinijai nelabai paranku. Bendra erdve visiems leidzia "santykiauti" tarpusavyje lengviau. Gal but geopolitiniai zaidimeliai viksta, sprendziant kieno valiuta dominuos, taciau tai aktualu strateginius zemiskuosius resursus turincioms valstybems, nes joms atitenka visas didziuju valstybiu itakos demesys.

Senis Šaltis2019-03-30 04:08

62. Nu jo... Suldu. Aurimai tu geriau bitukes prižiūrėk. kenkia tau jutūbo žiūrėjimas ir bendravimas su dzūkeliu. nu lyg skaitai, kažkas lyg protingo, kaip ir pas dzūką, bet kada geriau pasigilini, tai kaušas tu visiškas. Suprantu, kad nori atrodyti protingas, bet tokiu atveju reikia bent kiek košės galvoje turėti, o ne bičių pikio. Ar dabar atsiimsi parašą eilinį kartą?

Nu jo... Suldu2019-03-30 03:55

Patikslinsiu. Yra suvaldomi ~500+ mln žmonių. :) Taip buvo iki šiol. Bet dabar geopolitinis balansas pasaulyje taip pat pradėjo kisti. Ir pespektyvoje ES turės apsispręsti į kurią pusę yra orientuoti jos prioritetai. Apsisprendus neteisingai, ES išbyrės. Nes Europos Jungtinių Valstijų modelio kūrimas, - tai negyvas kūdikis, nors ir stengiamasi to nepastebėti. ES atsirado kaip anglosaksų įrankis, kurio paskirtis, - kontroliuoti Europos valstybių raidą, taip garantuojant savo gerbūvį. Dabar tautų maišymo procesas yra forsuojamas migracijos srautų pagalba. Anglosaksams, išspręsti savo geopolitinio viešpatavimo rebusą laiko liko labai nedaug. Tai vienas iš daugelio kelrodžių laiko ženklų: Что произойдёт с золотом 29 марта? Валентин Катасонов

suldu ->53. Dzukas2019-03-30 03:17

Kaip tai nera krypties? nuo pat ekonomines sajungos ikurimo viskas vyko krytingai, kitaip lietuva dabar nebutu es nare ir apie sia sajunga nediskutuotume... kaip tai nera krypties? sengeno zona, euro zona, centralizuoti kokybes standartai.. "konstitucija". O juk, kazkada apie tai irgi buvo tik kalbama, kaip dabar apie bendras saugumo pajegas ar bendra finansu kontroles institucija. Rysiu operatoriu paslaugu ikainius jau suvienodino ar megina vienodint. Judama, po truputi, kad niekas neitartu, taciau judama kryptingai link centralizacijos. Kol tie 'antieuropieciai" sukauja pakrumeje, es buldozeris per skleidziama triukma ju visiskai negirdi ir nemato ir juda i prieki. Be ryztingesniu veiksmu tie euroskeptikai visiskai niekuom neissiskyre. integracija vyksta ir labai skaudu i tai ziureti. Apie ekonomika : viskam savas laikas. es procesus valdo ne idiotai, visgi jie sugeba suvaldyti 400 milijonu zmoniu.

agraste,2019-03-30 02:42

visai jau? :D))) dbl.bl.

Senis Šaltis2019-03-30 02:36

Be to nežiūriu televizoriaus, tikiuosi bus ekspertuose ši laida įkelta.

-55. Dzukas > 512019-03-30 02:36

Būčiau krikščionis tikintis, pritiktų pasakyti tik viena: Duok, Dieve... O Jums Ačiū už gerą žinią :))

Nu jo... 51-am2019-03-30 02:36

Grėsmė išlieka visur ir visada. Tai neišvengiama. Todėl svarbu tik tos grėsmės lygis ir to lygio kontrolė. Pradedant vidaus išdavystės prevencija ir baigiant neramumų formavimu tam tikrose gyventojų grupėse. Iki šiol Putino administracija puikiai tvarkėsi su minėtomis grėsmėmis, teisingai numatydama svarbiausių valstybės vystymo krypčių strategiją. Nemanau, jog kažkas keisis ir ateityje, - tos kryptys buvai aiškiai suformuluotos metinėje Putino konferencijoje. Kad Putino reitingai "banguoja" delfyje ar 15 min - stebėtis nereikia. Darant priverstinai nepopuliarus sprendimus, tai natūralus procesas, kurio negatyvų poveikį ilgesnėje perspektyvoje neutralizuoja statistinio piliečio gerbūvio stabilumas. :)

Senis Šaltis2019-03-30 02:35

dzūko "atleiskite" "aš su jumis nesutinku", nesunku suprasti, kad kreipimasis, kaip į stasį. Dar palauksiu ir tas trolis nebesivaldys, kaip nesivaldo dabar ir visas temas uzurpavo teršdamas ne į temą. P.s. iošduok ką ten vartoji. Nes spėju veža konkrečiai. cha cha cha.

Dzukas > 51.2019-03-30 02:24

Valdininkai, jie visur vienodi. Yra normalus, yra istvirke. Rusijoje ju sodina pakankamai ir po truputi valosi. Oligarchato, kaip tokio, Rusijoje neliko. Is liberastu dideles gresmes tikrai nera. Visa ta rekaujancia smulkme, jeigu prirems, numalsins be jokio pasigailejimo ir dauguma tam tik pritars.

Dzukas > 47.2019-03-30 02:16

Poziuris i siekius, visada turi buti kompleksinis. :DDDD

Dzukas > 46. suldu2019-03-30 02:12

Atleiskite, bet jus visiskai tolimas nuo realios ekonomikos. Teisus tik tame, kad daugumai elito nusispiauti i nacionalines vertybes. Jie net nezino kas tai yra. Bet ne visiems. Nera pas ES, siuo metu, jokios krypties, nei politines, nei ekonomines. Apie kazkokia kulturine integracija nera ir kalbos, nes nera pacios kulturos. Resursu ir nera. Nieks nemazins jokiu pajamu skirtumo centralizuotai, kiekviena salis pati suksis, kaip sugebes. Jus galvojate viskas issprendziama pinigu spausdinimu? Giliai klystate - papildomu pinigu spausdinimu galima tik laikinai uzkisti skyle, kad nebutu socialinio sprogimo, bet tai tik apsunkina padeti. Gincytis su tamsta tikrai nesiruosiu, nes tai ne jusu tema.

-49. Dzukas2019-03-30 02:05

Lakoniškai paminėjau 51. :))

-48. Nu jo... 442019-03-30 02:02

Ne visai taip :)) Ne Rusijai, bet Dėl Rusijos. Dėl daugelio problemų ir nesklandumų. Pradžiai, kad ir valdininkų/oligarchato/liberastų/trockistų visos veiklos ar paties gyvenimo būdo bei galimos išdavystės.

as2019-03-30 02:01

Sunku patiketi kad bus parodita ,si laida ,Lietuvai TV3 televizijai Pagarba Profesoriui .S.Tomui ,lauksime laidos.

Dzukas > 44.2019-03-30 01:58

O kas jums neramu del Rusijos? Gali buti tik vienas nenuspejamas variantas - jeigu kazkas atsitiktu Putinui ir neuzbaigtu kadencijos. Tada yra tikimybe pilietinio karo. To karo rezultatais, asmeniskai as neabejoju, bet kraujo gali buti pralieta daug ir neduok dieve, jeigu kas is jankyno ar ES pabandytu kistis kariniu atzvilgiu. Jeigu isikistu, branduolinis karas, ziaurus ir beprasmiskas, butu neisvengiamas. Tikesimes nieko ipatingo neivyks ir Putinas ramiai uzbaigs savo kadencija.

Nu jo... 44-am2019-03-30 01:51

Čia dėl ko Rusijai nerimauti... ? Dėl jankių sankcijų ar dėl bandymo atmušti Europą... ?

- 45. Dzukas > 432019-03-30 01:49

Nualinti ES. Ar tam nepadeda juodoji banga iš Afrikos? Mano (ir ne tik) nuomone_ padeda ir labai.

suldu ->Nu jo ir dzukui2019-03-30 01:46

"penktadienio pasakeciomis" uzsiiminejate ar siaip, abu ,svajotoju kluba atidarete? spelioti nereikia, o reikia galvoti. visa es priesistore ir istorija rodo aiskia politine krypti - politinis ir kulturinis integralumas. gal but ne federacija, taciau link to labai stipriai einama. pamirskit politikus, jie yra perkami. elitas - verslo cempionai, stai kas valdo procesus, o jiems i isdiduma ir nacionalines vertybes nusispjaut... Kad ir anksciausiai ivykes ivykis - "mobilumo paketas".. is nacionalines perspektyvos tai yra aiskus rinkos protektionizmas. is sajungines perspektyvos, tai aiskus spyris i strenas, mazinti pajamu skirtumus. ir es tai nera problema, juk jie pinigus spausdina pagal uzsakyma.

Dzukas > 43. Nu jo...2019-03-30 01:44

Mano nuomone, butent taip ir yra. Jankynui zut but reikalinga ES rinka ir zut but nualinti ES, kaip konkurenta. Rusijai jie jau nieko ipatingo padaryti negali, o ir Rusijos rinka, tarp JAV ir Europos, pirmenybe atiduoda Europai. Pries Kinija, jankynas ir neturi jokios galios. Kinu jau nesustabdyti, lieka tik Europos Sajunga. Siaip, amerikonams dominuoti jau nera sansu. Nera tam nei galios, nei jokiu resursu. Butu protingesni ir maziau pasiputimo, suprastu - laikas palikti visus ramybeje ir uzsiimti savo Valstybe, kurios gali ir nelikti jeigu tokiu keliu eiti toliau.

-43. Nu jo...2019-03-30 01:25

Gal sakyčiau, jog stebi Kinija. O dėl Rusijos gan neramu. Nepritartumėt?

Nu jo... Dzūkui2019-03-30 01:18

Su tuo, kad konfederacija galima tik su tam tikromis išlygomis, - sutinku. Kaip sutinku ir su tuo, jog negebant susitarti net esant bendrai valdžios vertikalei, tą padaryti susiformavus keletui valdžių horizontalei, bus beveik neįmanoma. Svarstau tik grynai teoriškai. Realybėje, labai daug kas priklausys nuo globalios geopolitikos virsmų. Dabar kol kas jankiai bando apiplėšti ES, ES priešinasi, Rusija/ Kinija stebi kuo baigsis tas procesas. Teoriškai jankiai dabar kovoja už ~700 mln vartotojų rinką, kas leistų jiems laikinai lengviau atspūsti. Kartu tai pratęstų neoliberalizmo ideologijos gyvastį Europoje. Kažkaip tai taip matau reikalą.

> 41. Senis Šaltis2019-03-30 01:09

valiooo... naša mama_ cielka... internetas atsistatė. Tris kart valio, valio, valio. Ir vieną kart valiooooo

Senis Šaltis2019-03-30 01:03

Dzūkui per snukį kita nuomonė apie ER Депутат Бундестага о проблеме ЕС и о судорогах Порошенко, Anatolijaus Šarij įraše youtube.com/watch?v=tpHPa9c8mlQ . O tas triedimas ar su diplomu ar be diplomo, tai tik nutraukimas nuo temos. Gero žiūrėjimo.

Tai2019-03-30 00:59

kiek čia "ekspertai" balaboninsis su tuo čigoniuku! Jau nusibodo.

Dzukas > 36.2019-03-30 00:53

Nera jis Rusijos advokatas ir niekada nebuvo. Jis gavo Rusijos uzsienio advokato licenzija su teise ginti Monako piliecius Rusijos teismuose. Tiesa, siuo metu neturi jau ir tokios teises, bet popieriukas liko. Tai viskas. Dirbti Rusijoje advokatu jis neturi teises. Su Ukraina, situacija tokia pati. Niekada neismeskite jokiu popieriuku, kas gali zinoti, gal prireiks.

Dzukas > 35. Nu jo...2019-03-30 00:45

ES nera savaime susikures projektas, bet dabartinis variantas ir nebuvo tikslu. Per savo goduma ir kvailuma, ES apaugo bereikalingu "balastu", dabar viskas vyksta jau is inercijos.

Dzukas > 34. Nu jo...2019-03-30 00:41

Konfederacija labiau priimtinas dalykas nei Federacia, bet nemanau kad ir tai imanoma. Daug ambiciju tarp Vakarines dalies saliu, nera pas ES resursu islaikyti toki giganta, dalis tautiniu vyriausybiu gali nesutikti. Sukurti gali pavykti, bet netikiu gyvybingumu. Matote kame reikalas - ES nera "tiesos" santykiuose ir mazai kas is saliu galetu saziningai atsakyti - kam jiems to reikia. Geriausiu atveju kazka pralemens apie savo fobijas, bet tai niekaip nebus vystymosi strategija.

Kaip čia yra?2019-03-30 00:39

S. Tomas šiame video sako, kad nėra Lietuvos advokatas, nes vis prieš ją kariauja, o va Rusijos esti, kad irgi prieš ją kariauja!

Nu jo... Dzūkui2019-03-30 00:23

Briuselio vertikalė tam ir sukurta, kad ją lengviau prilaužti iš išorės, nei tartis su kiekviena valstybe atskirai. Juk nenorite pasakyti, kad ES - savaime susikūręs projektas... :D

Nu jo... Dzūkui2019-03-30 00:19

Asmeniškai ašai matau ES perspektyvą, kaip nacionalinių valstybių sandraugą, sukurtą konfederacijos principais. Panašiai kaip Eurazijos Sąjunga (EAS), kuri sudaryta nacionalinių valstybių pagrindu. Europoje, gal niekas nacionalinių valstybių horizontalėje ir nenori Fedealinės ES, bet Briuselio klerkučiai tikrai neprieštarautų prieš tokią vertikalę. Bendra kariuomenė - viena svarbiausių dedamųjų federalinės valdžios vertikalėje. Jau nekalbu, kad ES lygmeny bandomos kurti ir kitos jėgos struktūros. Pvz bendra ES prokuratūra. consilium. europa. eu/lt/policies/eppo/

- 30. Pranas2019-03-30 00:10

Esminės priežastis dvi: aiškios psichinės problemos (nenormalus pavydas, neapykanta visiems, ypač normaliems, sėkmingiems vyrams, ryški šizoidinė būsena, isterijos priepuoliai) ir seks. orientacija(homo). Be to, labai panašu, gali būti, jog taip ir uždarbiauja.

Dzukas > 29. Nu jo...2019-03-30 00:07

Nemanau, kad jis stumia i federalizma, jis apie federalizma nieko nezino, tik girdejo. Praktiskai, ES federalizmas neimanomas, nes beveik nieks tuo nesuinteresuotas. Pirmoje eileje to visiskai nereikia Vakarines Europos salims. Rytu Europos administratoriams to ir nereikia - tai pazeminimas pareigose ir atsakomybes padidinimas. Tame ir yra ES problema - toks darinys negyvybingas. Isgyventi gali tik griezta Federacija su valdzios vertikale, bet tai nepriimtina niekam.

> 30. Pranas2019-03-30 00:03

Taigi pareigos ir darbas jo toks čia Ękspertai.eu!

Pranas2019-03-29 23:49

Kodel po kiekvienu straipsni yra komentarai, kur nevykelis bedarbis komentatorius senis saltis lieja savo pykti del nepasisekusio gyvenimo ant kazkokio dzuko? Cia kaip amzinasis variklis

Nu jo...2019-03-29 22:52

Tomas lokomotyvu stumia federalizmą, kuris veda į bendrą ir modernų Europos tautų katilą, nacionalinių valstybių silpninimo ir etninio skaldymo sąskaita. Kažin, tie kas pasirašė krauju, supranta po kuo pasirašė...? Ar atlikę kraujo auką suvokia, kaip viskas vyks, jei prie šventos Ugnies atsiras lygiai taip pat pasirašiusių už Lietuvos nacionalinės valstybės išsaugojmą ? Klausimas, aišku, retorinis.

ceslovas2019-03-29 22:48

Na va uz ilga liezuvi gali tekti Maldeikienei patustinti pinigine.

"pagalvosi",2019-03-29 22:39

jei kokiame žodyne ar vikipedijoje rasi :D))))) interneto auka distrofiška

Senis Šaltis2019-03-29 22:33

25. Ačiū dzūkai už tavo reakciją, bet rašiau ir kreipiausi į kitą tavo Ip, tai būk malonus, nesimaišyk, ir nerašinėk iš kitų. Tau po kita tema palikau komentarą, nepriklausomas nuo interneto stebėtojau. Na ir kaip visada, linkiu tavo dzūkai šiam Ip adresui gero vakaro. Tu įdomesnis iš savo ilgus metus puoselėto petrogrado VOPN, nei iš kažkokio dinaminio mezono interneto ar free proxio. Laikykis velesai, ir neatsilik atsakinėdamas ir reklamuodamas mane. pagalvosiu, kad pasveikai nuo internetinės nepriklausomybės.

>24. Senis Šaltis2019-03-29 22:28

Dzūkas verkia? Gal, nežinau. Bet to niekaip nesijaučia. Vienintelis, žviegiantis ir snarglius ryjantis, čia esi tik tu. Internetini išminčiau. Beje, kaip reikia apie tave_ "ji" ar "jis"?

Senis Šaltis2019-03-29 22:20

Vėl Dzūkas verkia, nors jau vakar žegnojosi, kad užtenka ir neverks dėl Stanislovo. Tad dzūkui, o tiklsiau kitiems, kas dar tiki dzūko plepalais apie nieks nieko ten negali pakeisti, kita nuomonė apie EP. youtube.com/watch?v=tpHPa9c8mlQ dzūkai, žiūrėk neprašik pamperso tiek triesdamas čia su savo suaktyvėjimu.

Dzukas > 11.2019-03-29 22:17

Nera uz ka sodinti - Europos socialine chartija visos salys uoliai vykdo, tame tarpe ir Lietuva.

Dzukas > 9.2019-03-29 22:12

Ir kur tamsta mato slavu invazija, dar ir masine? Tai kad atvyko desetkas tukst. ukrainieciu begliu? Tai, kaip dulke Visatoje, o ir ju dauguma neuzsilaikys. Nera Lietuvoje jokios invazijos - nei slavu, nei arabu, nei afrikieciu. Ta pasaka apie Suslovo plana, kartoti neverta, tai tik pasaka. Patikekite - Suslovas nebutu Suslovu, jeigu turetu toki plana ir neivykdytu. Tam nebuvo jokiu sunkumu. Istikruju buvo visiskai kitas planas Lietuvos atzvilgiu, bet aplinkybes susikloste visiskai kitaip. Kas buvo, tas prazuvo, o yra, kaip yra.

Dzukas > 4.2019-03-29 21:57

Jus visiskai teisus, apie tai ten nera ne zodzio. Bet kas ziures, kam tai idomu? Visada svarbu ka skleidzia "apastalai"

Dzukas > 2. V. Ladas2019-03-29 21:52

Nesutiksiu su tamsta, nieko ta Lietuva nesukciauja, "sukasi" tam sukuri, kaip ir visi. Jaukiai jauciasi tik vakarinis ES "branduolys", nes visa ES teise dirba ju naudai ir isanksto sutapatinta su ju istatymine baze. Nereikia versti visko, kaip visada, tarybiniam laikotarpiui. Tarybiniais laikais, Lietuvoje tikrai to nebuvo, neskaitant smulkiu nusizengimu. Tarybiniais laikais Lietuva buvo subjektas Valstybes sudetyje, dabar pati nera Valstybe ir randasi sudetyje neaiskaus darinio. Tarybiniais laikais daug nepasukciausi, geriausiu atveju prarasi vieta, o galejo pastatyti ir prie sienos. Ne vienas taip uzbaige savo dienas. Jeigu paziureti Lietuvos istorija, tai tas pats buvo Recpospolitos laikais, "sukosi" Lietuva ir tada, kaip vijurkas. Tai normali salies bukle kai ribotas savarankiskumas. Kas del priimamu ES istatymu, tai neturi reiksmes priima tai lietuviai ar ne. Kaip galvojate - 10 lietuvisku balsu turi kokia nors reiksme bendrame 750 kiekyje? Manau abejoniu nekyla. Buytent apie tai ir kalbejo Radzvila - reikalingi pilnaverciai Atstovu rumai. Nors ir nemegstu Radzvila, bet jis visiskai teisus ir kalbejo dalykiskai, bet buvo apipiltas liberastinem pamazgom.

Benjaminas2019-03-29 19:44

Nelabai išsilavinusiam Lietuvos piliečiui, klausantis Stanislovo Tomo, gali pasirodyti, kad jis tiesiog nori nuskriausi „vargšę“ Lietuvą, kuri yra tiek neturtinga, kad negali vykdyti to , už ką kovoja ar bandys kovoti Stanislovas Tomas. Kaip gi yra tikrovėje ? Tikrovė yra tokia, kad Lietuva sugeba mokėti labai aukštus atlyginimus aukštiems valstybės tarnautojams ir valstybinių įmonių vadams, bei maitinti visokius tarpinikus, kurie praktiškai atlieka tuos darbus, kurių „nesugeba“ atlikti valstybės tarnautojai, nors tai yra jų tiesioginė pareiga. Skirtimas tarp didžiausio ir mažiausio atlyginimo valstybės tarnyboje Lietuvoje yra apie 30 kartų, kai tuo tarpu senose Europos valstybėse tik keli kartai. Čia šuo ir pakastas. Pinigų yra pakankamai, tik jie paskirstomi nesąžinigai. Būtent tai Stanislovui Tomui reikėtų akcentuoti, kad jis būtų teisingai suprastas tų, kurie lemia Lietuvos rinkimų rezultatus, tai vis dėlto tie, kurių materialinė padėtis Lietuvoje prasčiausia.

- 17. zurnalistams2019-03-29 19:23

Jūs nieko neišmanot. Plikam daug, nepalyginamai geriau už apžėlusį :)))

zurnalistams2019-03-29 19:19

Auginkites plaukus,nes plikais lb.lengva manipuliuot.

trumpai2019-03-29 18:47

Man patiko kaip rusiška diploma operatorius kipšas ištraukė ant viršaus kad geriau matytusi ne šeip sau.

atsargiai2019-03-29 18:26

Reikia saugoti tuos visus diplomus , kad niekas nepavogtu .

Hmm,2019-03-29 18:06

Man ,tai tie zurnalistai kazkokie snipeliai,labai jau neaiskus tipai....

o jau grozis2019-03-29 17:56

Paukstuko ciulbejimo !

pastabėlė2019-03-29 17:47

jie tyčia nekviečia į studiją, kad S.T. žiūrovams atrodytų nerimai, kaip klounas..

kodel neteisiami Parazitai2019-03-29 17:28

Uz Socialines Chartijos nevykdyma ?

trumpai2019-03-29 17:24

Joooo Stanislovai Tomai jus ieisit i istorija ir jei pavyks jusu nusibrešta tiksla pasiekti jus liksit paprastu žmoniu širdyse ir atmintije ilgam geraja prasme, o tai didžiausias ivertinimas ,gaila kad dauguma paprastu žmoniu apie jus nieko negirdėjo.

tam 8 papildisiu2019-03-29 16:17

Yra K.Uokos liudijimasYoutubėje, kur ji sako, kokiame tai susirinkime viašai D.G. yra pasakiusi "ko jus rūpinatės emigrantais. Lietuvoje kaip visose Europos valstybėse turi likti 60 proc. vietinės tautos. Kitus užvežime iš Rytu". Tai va dabartinis Rytų slavų masinė invazija į Lietuva ar nėra D.G. vykdomas Suslovo planas "Lietuva be lietuvių"./Skeptikas/

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-03-29 16:07

to " 2. V. Ladas (2019-03-29 12:45:29) (188. 69. 212. 15) Parašė: Lietuva iš pat pradžių baisiai sukčiauja su ES įstatymais..." Ne Lietuva, nekaltink Lietuvos. Tai Lietuvos OKUPANTAS taip daro ir naikina Lietuvą TYČIA, pagal generalinį Suslovo planą: Lietuva be lietuvių. O jei pasižiūrėtumėte į ponios D. Grybauskaitės disertaciją, tai nesunkiai surastumėte dar vieną Suslovo pavardę. Čia gal panašiai, kaip su V. L. ir G. L. Čia gal ir ne juokas, jei kas gali pasidomėti.

Rastis >> [5. 6. žopa]2019-03-29 15:27

Ar tai ta pati žopa, ar dvi atskiros (nes t.p., norint, prie rašybos galima būtų kabinėtis) ?

žopa-32019-03-29 15:16

Mokykis rašybos,nes kiekviename žodyje klaida arba dvi.

žopa2019-03-29 15:13

TV3 pademonstravo"demokratiją?"Kodėl negalėjo pasikviesti į studiją ir pakalbėti normalioje aplinkoje?Matomai"demokratijai"toks stilius netinka,nes viešumas ne mūsų"demokratijos"privalumas.Viskas pas mus įslaptinta?Viskas valstybės paslaptis?

na,pažiūrėkit pagaliau2019-03-29 15:04

į tą Socialinę chartiją-nėra ten jokių 60 procentų

Socialistas2019-03-29 15:01

neapsigaukit sito zuliko paistalams. Niekas kapitalistineje sanyvarkoje is esmes nepasikeis, ar tai butu ala prancuziskas modelis, ar amerikanskas. Paziurekit kas vyksta prancuzijoje, nuolat protestuoja tai ukininkai, tai gelezinkelininkai, nes ten kaip ir visur kapitalizme dirbanciajam salygos bloginamos. O staska jums makaronus kabina. Visa ekspertu sutve ir net juraitis susigadino savo reputacija susideje visokio plauko niekseliais. Apie juraiti buvau geresnes nuomones.

V. Ladas2019-03-29 14:45

Lietuva iš pat pradžių baisiai sukčiauja su ES įstatymais. To ji išmoko tarybiniais laikais, kai reikėjo bet nesinorėjo vykdyti sąjunginius įstatymus. Juos priima ir giria, bet beviltiškai sugadina sau tinkamais poįstatyminiais aktais...

Andr2019-03-29 14:23

Suonuolis Tomas

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi