Prokurorai, su kūrybiniu įkvėpimu tardantys namuose gimdžiusias moteris, toliau užsiima menu.

Antradienį iškrėtę režisierių Ramūno Abukevičiaus ir jo žmonos Inesos Kurklietytės namus ir kaip įkaltį išsivežę prieš aštuonerius metus sukurtą filmą “Lengvas raganavimas”, (interviu su I. Kurklietyte skelbėme ČIA), trečiadienį pareigūnai užgriuvo poeto, architekto, savita knygų leidyba garsėjančių „Vario burnų“ idėjų dirbtuvių bei eksperimentinės muzikos ir poezijos grupės „Betoniniai triušiai“ įkūrėjo, humanitarinių mokslų daktaro Tomo S. Butkaus ir jo žmonos Vitalijos Pilipauskaitės-Butkienės butą.

Krata prasidėjo 7 val. ryto ir truko penkias valandas, ji vyko dviejų mažamečių – pusantrų ir penkerių metų – Butkų dukrelių akivaizdoje.

Šįkart į kratas menininkų namuose įjunkę prokurorai išsivežė net ir tarptautinei knygų mugei rengiamos vaikiškos knygelės medžiagą – tai paaiškėjo ekspertai.eu kalbantis su T. S. Butkumi.

I. Kurklietytės namuose jie ieškojo filmo, sukurto prieš aštuonerius metus. Ko ieškojo pas jus?

Aš susidariau vaizdą, kad jie nelabai žino, ko ieškojo. Susirinko mano archyvus – poeziją, architektūrą, netgi mirusio mano bičiulio poeto Manto Gimžausko vieną seną kasetę. Žodžiu, visas laikmenas. Aišku, ir dalį popierių, kurie juos domina dėl bylos.

Susirinko tai, kas yra Jūsų kūrybiniai dalykai?

Na kaip, jie manimi netikėjo. Mane tai ir šokiravo, kad susirinko ir išsivežė dalykus, kurie akivaizdžiai nesusiję su byla.

Aš suprantu, kad ne tų žmonių darbas vietoje tikrinti, kas tai yra, bet kriterijai, kaip atrinko vieną ar kitą dalyką, nebuvo paaiškinti. O mano žodžiai jiems nieko nereiškė.

Bjauriausia, kad jie išsivežė mano darbo priemones. Aš dirbu namuose ir esu vienintelis žmogus, uždirbantis šeimai pinigus.

Tai dabar tiesiog nebeturiu, kaip juos uždirbt. Ir neaišku, kiek truks, kol viską atgausiu.

Pavyzdžiui, pasiėmė neseniai išleistos mano knygos vaikams „Bumba Dumba ir Visatos sukūrimas“ failus (neseniai Knygos meno konkurse T. S. Butkaus apipavidalinimasįvertintas diplomu – red. past. ).

Ta knygutė yra atrinkta į Bolonės tarptautinę knygų mugę, turėjau pristatyti vertimą, buvo likę tik sumaketuoti. Bet nieko nebegaliu daryti – viską išsivežė.

Matyt, ir ten yra kažkokių įkalčių... Sekmadienį turėtume koncertuoti su “Betoniniais triušiais”, pristatyti naują albumą.

Bet negaliu ruoštis, neturiu darbo priemonių ir psichologiškai jaučiuosi taip, kad norisi išėjus į sceną pasakyti – atleiskit, chebra , nieko nebus, dėkokit mūsų teisėsaugos sistemai, prokuratūrai ir t. t.

Bet ne šitos kratos yra esminis dalykas. Reikia žiūrėti plačiau ir kalbėti apie tai, kad dvidešimt metų valstybės institucijos, Sveikatos apsaugos ministerija nedarė nieko, kad sukurtų sąlygas tam, kas vyksta visose civilizuotose valstybėse.

Natūralu, kad žmonės, gindami savo teises ar tiesiog spiriami gyvenimo būtinybės, patys pradėjo domėtis gimdymais namuose. Bet tada, kai visuomenė civilizuotomis priemonėmis pradėjo iniciatyvas, – valstybė ėmėsi jėgos.

Aš tai suprantu kaip signalą – jūs, žmogeliai, gyvenkit savo gyvenimus ir nesikiškit į valstybės reikalus. Mes išmanom geriau ir mes nuspręsim, kaip jūs turite gimdyti, kaip jūs turite valgyti ir kaip, atsiprašant, kakoti...

Čia esminis dalykas. O I. Kurklietytės atvejis parodė, kad naudojantis tokia byla galima daryti ką nori. Galima į senelių prieglaudą nuvažiavus susirinkti sauskelnes...

Žinoma, čia mano subjektyvi nuomonė, galbūt paveikta emocijų.

Sakėte, kad jie sprendžia valstybės reikalus. Bet ar šiuo atveju galima sakyti, kad tai valstybės reikalai? Juk tai visiškai privatus gyvenimas...

Valstybės institucijos užsiima reguliavimu pagal savo biurokratinę logiką, o jeigu pasipainiojo tas asmeninis gyvenimas, tai jiems nesvarbu. Faktas, kad dvidešimt metų valstybės institucijos nieko nedarė, o kai žmonės pradėjo judėti, bruzdėti – darydami tai civilizuotai, aš juk mačiau tuos dalykus, nes mano žmona vienaip ar kitaip dalyvavo tose iniciatyvose, – juos siekiama jėga nutildyti ir sugniuždyti.

I. Kurklietytė, kurios filmą prokurorai naudoja tardydami namuose gimdžiusias moteris, sakė, kad tai slinktis į autoritarizmą. Kaip Jūs sakytumėt?

Vadinti galima įvairiai. Jeigu lygintum su kokia Gvatemala, tai čia situacija kur kas geresnė, žmonės nedingsta, jų kūnai neplūduriuoja vandens paviršiuje po tokių dalykų. Bet jeigu lyginsim su Europos standartais, tai kultūriškai esame toli toli nuo jos civilizacijos. Pagrindinis dalykas – valstybė nepasitiki savo piliečiais ir atvirai demonstruoja savo galią. Taigi tokie dalykai nekelia pasitikėjimo valstybe.

Kaip vertinate teisėsaugos vaidmenį šitoje istorijoje?

Žinote, nei Lietuvoje, nei pasaulyje nėra nė vieno absoliučiai “švaraus” žmogaus. Jeigu norėsi ieškoti – rasi visur.

Kiekvienas sukasi, kaip išmano. Kažkas dirba su nelegalia programine įranga, kažkas pardavinėja turgeliuose, vieni melžia valstybę, kiti – verslininkus.

Reali problema – tai, kad Lietuvoje išgyventi oriai ir dirbti darbą, kurį nori dirbti, darosi vis sunkiau. Jeigu kyla klausimas, kodėl tiek žmonių emigruoja iš Lietuvos, tai atsakymas paprastas – todėl, kad vyksta tokie procesai.

Valstybė, kaip visuma, man primena nefunkcionuojantį organizmą. Viso to vaizdelio fone teisėsaugos vaidmuo nelabai ir išsiskiria...

Šiandien žiniasklaida paskelbė, kad prokurorai, remdamiesi neįvardytais psichologais, įtaria gydytojas, priėmusias gimdymus namuose, sektantizmu... Ką apie tai manote?

Sakau – galima pripaišyti ką tik nori... Žmonės yra socialios būtybės, jiems natūralu bendrauti. O valstybė pagal kažkokias senovines brežnevines schemas verčia tai nusikaltimu. Nuo tokių dalykų man plaukai piestu šiaušiasi, kaip ir nuo kai kurių klinikų atstovų pasisakymų, kurie man primena brežnevizmo laikų kalbas.

Sovietmečiu ir KGB mėgdavo sudarinėti visokias bylas “sektantams”...

Taip, o mentalitetas yra paveldėtas iš ten. Kas, kad gyvename naujoje valstybėje, – dauguma žmonių, užimančių svarbiausius postus, yra atėję iš to laiko, ir jų mentalitetas visiškai brežnevinis. Turi keistis kartos, negali tie žmonės toliau vairuoti valstybės politikos.

Ar jums su žmona liepė pasirašyti kokius nors įsipareigojimus nekalbėti?

Aš su ta byla tiesiogiai nesusijęs, bet žmona šiandien kviečiama į apklausą ir turbūt kažkas bus suformuluota. Gal pasakys – neišvykt, nekalbėt, nedalyvaut... nekvėpuot galbūt... Aš visa tai vertinu kaip cinišką perspėjimą – baikit tuos gimdymus namuose.

Kalbėjosi Rasa Kalinauskaitė

Naujausi

Komentarai (46)

Rikiuoti
zigmas paulauskas2013-02-24 23:31

turiu dvi dukrytes jas pradejau neatsiklauses LT teisesaugos pareigunu...:) linkejimai Slombui is Dublino

Benas2013-02-24 15:25

VISI KURIE PRIESINSITES BOLSEVIKU KURIAMAI ES IR REIKSITE SAVO AR LAISVO ZMOGAUS NUOMONE, BUSITE SUNAIKINTI KAIP ES ATPLAISOS!!!!!!!!!

jonas2013-02-24 13:58

Pradžia savivalei ir smurtui buvo padaryta Klonio gatvėje. Jai uždegta žalia šviesa. Laukite bet kada įsibraunančių prokurorų.Grįžo sena brežnevinė valdžia, grįžta ir metodai.

Keista2013-02-23 01:34

Daugeliui menininku neatrode taip svarbu, kai vaika kaip Daikta isnese is namu, smurtavo pries taikius piliecius. O sikart pogromas ocho kaip uzkabliavo, mat kasete paeme. Ramybes stovintiems po medziu :) , gal 6 ryto kauketieji neisvers is lovos. Nors policineje valstybeje tas ir anas nutinka.

Diedas2013-02-22 21:47

Nebuvo soetmečiu visokių briedų dėl to, kad nebuvo pelno siekiančių grupuočių. Dabar ir medicina koruptuota, kaip ir visose kitose srityse,Prisiminkite skandalą dėl nekokybiško kraujo tiekimo. Ar tai buvo įmanoma sovietmečiu. Priprato visi varyti ant sovietmečio. Verčiau pažiūrėkite kas darosi kapitalmečiu. Gal apie jį taip pat netolimoje ateityje kalbėsime būtuoju laiku. Ar gali pasaulyje ilgai gyvuoti toks marazmas, kai žmogaus gyvybė nesvarbi, svarbiausia pelnas.. Jug skaitome visi istoriją, ar gerai buvo gyventi prie vergijo, feodalizmo, ankstyvojo kapitalizmo. Viskas turi savo pradžią ir pabaigą. Mūsų anūkų vaikai prisimins tuos laikus ,kuriuose dabar guvename ir linguos galvas sakydamį:-ir kaip žmonės galėjo gyventi tokiais laikais? Taigi, ne viskas sovietmetyje buvo taip blogai. Kai kab buvo atrodo blogai dėl to, kad negalėjo kito žmogaus išnaudoti, o tai ir yra kapitalizmo pati blgybė, kai pasisavinama žmogaus darbo pridėtinė vertė. Turėdamas pradinį kapitalą{ar prisivogęs, ar susiveikęs}jau pasidarai išnaudotoju ir tas žodis skamba nekaip. Pasaulinė krizė privers vistiedaryti esmines socialines reformas, kad visuomenės būtų teisingesnės socialiai, kad ir dabar tai galėtų padaryti įvedant progresyvinius darbo apmokėjimus, bet tie, kurie valdžioje ir turtingi to nenori, o kas norės, jei ir šuo nusitvėręs riebesnį kąsnį nenori su juo skirtis. Taigi ,socialinį teisingumą{nesakau, kad padalinti visiems po lygiai}galima pasiekti keičiant mokesčių sistemą, ir tais svertais palaikyti šiokią tokią lygsvarą, kitaip kaip ir anksčiau vyks streikai, visuomenės nepasitenkinimai, pagaliau, revoliucijos, nors tai tik kraštutinis atvejis, kuris dabar jau pribrendo Lietuvoje, tik griežtos sankcijos ir pusiaudiktatūrinė valdymo forma dar sustabdo žmones, o ne daug betrūksta, kad prasiveržtų. Valdžia apsidraudžia įvesdamos sankcijas progresyviems judėjimamas, bet nesustabdysi upės bėgimo nors ji teka ir lėtai, istorija keičia savo veida, o istorijos varomoji jėga tai priešybių kova , po to ateina vienybė kol abi visuomenės sanklodos grupės vėl pradeda priešpriešą kol ateina toks laikas kai žemumos nebenori gyventi po senovei, o aukštumosnebegali ir tada į vyksta naujas sprogimas.

Skirmantė2013-02-22 20:06

valstybė valstybė valstybė.... juk čia mafija... o ne valstybė....

skaitykite2013-02-22 17:45

LL straipnis.../akla ir kurcia prezidente ////////

35komentarui2013-02-22 17:42

na tai aisku .. jie visi tik i save ziuri ,o kai pajudina saukia oi kaip baisu/jiems ne baisu buvo grobiama mergaite... kokie abejingi zmones lietuvos/uzsienyje visi iseitu i gatves pareikalautu ,kad vaikas butu parodytas specialistams ar mergaite sveika ar is vis gyva?? na kur ritasi lietuva tai zodziais yra nenusakoma///lietuva isvis nedemokratine valstybe/jokia demokratija net nekvepia. kodel zmones bega is lietuvos nesunku paaiskinti/darykite ka nors del mergaites Garliavos!

As2013-02-22 17:26

Kiek menininku uzstojo mergaite : klykiancia, banditu draskoma.Kiek dar bus tokiu kgb---ispuoliu!Susimastykim zmones!Ar ne laikas pabusti???

+2013-02-22 16:17

Čekistiniai psichiatrai sovietmečiu išrado naują ligą: vialotekūščiaja šizofrenija ir šią diagnozę taikė disidentams. Panašu, kad išradimas atsigręžė prieš išradėją, ir čekistinė chunta pati apsirgo savo išmislu. Mūsų filmininkams laikas kurti animacinį serijalą Nauji Čipolino nuotykiai.

34. 35komentarui2013-02-22 15:27

Taip vienybes manau nebus, jei ziuresime katras kur stovejo ir kad anam taip ir reikia, nes tam ne tas rupejo. Gal pagalvokime kodel mazai zmoniu. Ar isanksto ruosiamasi? Kiekvienas gali pries rengini perkalbeti su savo draugais ir pazystamais ir visa grupe atvykti. Reikia dirbti, organizuoti, taip kaip per Sajudi.

welcom to the club2013-02-22 14:27

Žinokite, pritariu ir 28, ir 34-tam. Gal net ir į sveikatą tos brutalios kratos, tas šlykštus elgesys su kūrėjais. Ogi tegu pabunda, te apsidairo ir tepraregi, kokioje Lietuvoje gyvena. Šventa tiesa – mažos mergaitės kančios labai nedaug kam rūpėjo. Kiekvienas susirūpinęs tik savo kiemu... Tokie dalykai gal pagaliau ir abejingiesiems prakrapštys akis. Sveiki atvykę į Lietuvos tikrovės pasaulį.

28komentarui2013-02-22 12:44

jiems lietuvos zmonems ,kurie stovi po medziu ,jiems ne motais ta maza mergaite ,nei kaip buvo klonyje /neskaitant tu zmoniu ,kurie ja saugojo ,jiems didziausia pagarba/jiems ne motais ,kad mergaite 9 men nerodoma/va jei menininkui krata ,tai oi kaip pragiedojo ,o del vaiko ka nors jie dare???????? kad vaikas pedofilams paaukotas,ar jie ka nors dare?????? stovedami po medziu sulauksite dar ne to//ir visai ju nei vieno negaila/pritariu jusu komentarui/visi ziuri tik i savo lizda ,kaip baisu tokie zmones lietuvos... tai dar juk ne visi emigrave?? kodel visi po medziu del mergaites??? piketas jei kos 50 zmoniu ateina ir dar maziau... kas per tauta????

lietuva2013-02-22 12:29

neturi prezidento,kostitucinio teismo ir prisiekusiuju teismu,todel tokie baisus nusikaltimai pries zmonija ir vyksta.cia yra grubus tautos genocidas.

siaip2013-02-22 10:17

Paprasciausia chunta. Bemoksliu romerininiu chunta.

Tikrai2013-02-22 02:54

čia norima sužlugdyti laisvą žmonių dvasią, visus, kurie tik imasi kokios nors iniciatyvos, įbauginti. Panašiai veikiama Rusijoje, taigi galbūt vieningu frontu ir vienos rankos valdomu.

baisu2013-02-22 02:10

kiek mes netoli nuėjome,per 22 metus,šiandien vien pažystama pasakė,dabar aš jaučiuosi ,kad gyvenu KGB laikais,kaip prie brežnevo,visi iki galo,jaunimą tik išvaryti,kad nelystų į akis į londonus,norges ,airijas,juk jie per daug išsilavinę,gali pasijuokti,iš sovietinio mąstymo dėdžių valdžioje....manau taip jaučiasi dauguma lietuvos žmonių,ir jaunimas pradeda mąstyti

2karma2013-02-22 00:57

"pamanyk,isnese kazkokias poetines laikmenas", raso karma. Tai ta pati logika ponios kai klausimu atsake i klausima: - "Ar Lietuvoje be mergaites nera daugiau problemu?". Pernai mergaite, dabar laikmenas, koks skirtumas? Ir sako filosofas – „Galutinai įsitvirtino kleptokratinės pseudopolitinės struktūros ir biurokratinio teroro alinama pseudovalstybė“. (Kleptokratinis – vagių valdžia)

karma2013-02-21 23:05

pamanyk,isnese kazkokias poetines laikmenas.o sesta ryto atvykes smogiku batalionas isnese chemija apnuodyta su suktom kojom i prieki nekalta 8 metu klykiancia is siaubo mergaite.dziaukites kad neuzmete cheminio dekio raudono ir basom kojom neisveze i policijos organus.tai vyko teisejos namuose.o cia tik burumba vaiku poetai-kurejai.

to edita kabakiene2013-02-21 21:47

nusigrybavo........kaip is kosmoso kabakiene ,kad butu

Henrikas2013-02-21 21:36

Labai norėčiau matyti tuos prokurorus sumestus į vieną kamerą su gerai įmitusiais iškrypėliais.

As2013-02-21 21:14

galvoju,kad tai naujas budas Lietuvos isvarymui ir naikinimui! Tempas,tempas ir nesvarbu priezastys ir budas,svarbu tikslas! "...zmoniu mums nereikia,reikia mums teritorijos..."- kieno zodziai?

juozas is USA2013-02-21 19:14

GERBEMI KOMMENTATORIAI JUS VISI TEISUS o kada mes sulauksime p.PREZIDENTES nors vieno zodzio apie tai ????

trumpai2013-02-21 19:08

Na prisirinko medziagos uz 8 metus,o dabar jau gamins.

21 komentarui Ada2013-02-21 18:51

labai geras komentaras /daug kartu rasiau ,kad po Garliavos sturmo dar ne to bus ir ,kad tas mergaites pagrobimas ,jau ne vien Venckienes problema/bet zmones lietuvoj ,tik ziuri ,kad ju seimu nepaliestu/bet velu/veliau dar viskas bus baisiau/

Ada2013-02-21 18:20

nepatiko? O kodel tylejote, kai 6-ta ryto Klonio gatveje mergaite grobe!? Tai ir dabar beveik visi krumuose tupi...

Ona2013-02-21 17:13

man liudna, nes prezidente pritruks vaikams skaityti knygeliu. O siaip ji "NE PRIE KO".

16 komenarui-Arūnas Mykolaitis2013-02-21 17:09

atsiprašau ,ne tam komentarui parašiau.

14 komentarui-Arūnas Mykolaitis2013-02-21 16:59

Jei jums įdomu, tai nei vieno mitingo nepraleidžiu, kurie vyksta Kaune. Esu ir Garliavoje ir Vilniui prie prezidentūros ne vieną kartą buvęs. Taip kad tamstai galiu pasakyti, ne tik prie kompo sėdžiu. Ir man visai neįdomu ar tu sėdi,ar tu guli,tik tų jūsų piketų iš čia, mažai matosi.

Išduosiu paslaptį,kodėl2013-02-21 16:42

taip aršiai ginekologų klanas puola norinčias gimdyti namie. Todėl,kad užuot tobulėję ginekologijos operacijų daryme,ypač ligoninėje gimdžiusių traumoms operuoti ir gydyti,jie prarado kvalifikaciją iki prastos akušerės lygio. Jiems nieko kito nelieka,kaip užsidirbinėti iš gimdančių. Kaip nors pagimdys,ar ne... o kad tai didelis darbas,kurį atlieka jau profesorėmis tapusios akušerės slaugytojos,daktarai nesivargina net suvokti... Lai moterys gimdo namie,o jie operuoja. Taip turėtų būti.

14komentarui2013-02-21 16:38

tamsta neaiskink ar mums sedeti ar guleti ar del mergaites tiesos ieskoti///jus visi tokie mandrus prie kompu,o kai koks piketas ,kad ir del mergaites 50zmoniu ateinate/mes uzsienyje gyvenantys daugiau piketu padareme ,nei jus gyvenantys lietuvj/tik vakomentarus tai labai jau mokate rasyti ir emigrantams aiskinti ,kaip jie turi gyventi/toli jums iki tu emigrantu /kad isvyko zmones i slietuvos todel tokia palaida bala/nes isvyko visi mastantys ,protingi ir tokie zmones ,kad jiems ant gavu niekas neliptu ...o ar gryzti mums ar pasilikti cia jau musu problemos/

kur vaiko teisės2013-02-21 16:25

Kur tos vaiko teisės, tik stebėti, kaip krato tavo tėvus iš ryto? Čia tik pradžia, kad įvarytų baimę. Nesu prieš įstatymus, bet galvas įstatymų vykdymui irgi turėti reikia. Gal ir vaikus, namuose gimdytus , kaip įkalčius susirinks? Kur dabar tos aktyvios mamos, negirdėjau apie protestus, kad jų koleges krato rytais vaikų akivaizdoje. Arūnas Mykolaitis visiškai teisus. Gaila, kad Seime neliko Baukutės, ta nepratylėtų.

11 komentarui2013-02-21 16:22

Ir jūs naiviai tikite ,kad tik tiek procentų žmonių rinko drąsos kelią? Todėl ir sakau,kad čia esančiai visuomenei reikia keistis. Kovoti už tai ,kad būtų teisingai skaičiuojami balsai. O užuojautų ir patarėjų iš už jūrų, marių,mums nereikia. Sėdite ten saugiai ir sėdėkit. Kai išsikovosim geresnį gyvenimą, galėsit grįžti.

Olandijoje2013-02-21 16:16

didesnė dauguma gimdo namie...Prisiminkime Bulgakovo kūrinius..Tie,su odiniais paltais.Toje dvasioje...laikas netylėti,o kreiptis į visus seimo narius individualiai...keli tikrai atsilieps...Bus daug įdomaus...TEISĖ RINKTIS...Gal aš ja nepasinaudosiu,bet džiaugsiuosi ta,kuri pasinaudos.Pagarba šioms nuostabioms moterims.Ateis laikas,kai jūsų atsiprašys.Veikite.

jo2013-02-21 16:08

nepraleidzia komentaru/kur zodzio laisve?

6komentarui kamanei2013-02-21 16:07

kodel pykstate ,kad zmogus parase savo nuomone??? kamane teisingai parase ,jus patys issirenkate tokia valdzia ir paskiau kenciate/jus turejote toki sansa pabalsuoti uz Drasos kelia ,kad ju butu dauguma seime ,kad pradetu viskas keistis pamazu lietuvoje,bet jus tas pacias partijas renkate jau 20 metu ir skurstate toliau/aisku visi dziaugiasi ,kurie emigravo,nes lietuva tampa policine alstybe... juk matote daromos kratos,isnesama isplesiama prievartos budu mergaite Garliavos,uzdaromi vaikai i arestines ,kad zodi raso tiesos/purskiami dujomis besimeldziantys ir begiedantys cimna zmones Garliavos/tai aisku ,kad dziaugias visi kurie isvyko /vien del savo vaiku dziaugiasi/

jo2013-02-21 16:02

Drasiaus kelias yra video kur zmones pasisako is piketo/

skaitykite2013-02-21 16:01

tiesiai sviesiai straipsnis /TIK MAZOJI LIETUVOS MERGAITE UZ SAVE KOVOJO IKI GALO/

To Ruta2013-02-21 16:01

Tikiuosi, kas jus palaikote ir kita to paties medalio puse. Jeigu gimdant namuose ivyksta nelaime ir kudikis buna suzalojamas ar net mirsta, tai tokia motina ( tevai) turi buti baudziami istatymo nustatyta tvarka ( uz vaiko suzalojima ar nuzudyma). Juk jeigu motina neatsakinga vairuoja savo automasina su vaikais, del jos kaltes ivyksta avarija ir vaikai zuva, tai tokia motina baudziama.

Kapsas2013-02-21 15:56

Tik kodėl tokių kratų jie nedarė kad ir tokio Ūso bute?

kamanei2013-02-21 15:44

Visuomenei reikia keistis. Valdžias jau visas išbandėm,jos visos vienodos. O tamstai nereiktu mūsų mokinti. Užuojauta tiems,kurie bėga iš skęstančio laivo,ir dar drįsta cypauti iš urvų kaip žiurkės.

kamane2013-02-21 15:31

Visi istatymai nukreipti pries zmogu...Paprasta zmogu, kurie ta valdzia islaiko. Vargsai mano tautieciai, nu ir valdzia issirinko...Uzuojauta jums. Aciu Dievui, as ir mano seima toli... Ir visam laikui toli...

Žurnalistams ir visuomenei2013-02-21 15:30

Gerbiami žurnalistai, daugiau negu 3 metus rašėte ir skelbėte apie "mailiaus" bylą. Gal nors po 3 metų paneikite tai, ką rašėte (tas nesamones) apie “mailiaus” bylą?! Ar neturite apie tai kitos informacijos, ar tiesiog jums jos nereikia? Kodėl jūs neinformuojate visuomenės apie vykstančius "mailiaus" bylos posėdžius ir apie tai, kad FNTT ir prokuroras su savo “tyrimais” priėjo liepto galą šioje byloje? Tie posėdžiai rodo, kad "mailiaus" byla yra tik prokuroro sapnas, tai yra tyčia pagaminta "byla", vien tik melas ir blefas. Kodėl jūs nepaklausiate apie "mailiaus" bylą, šių projektų dalyvių, rengėjų? Jie tikrai daug daugiau gali papasakoti negu FNTT ir generalinė prokuratūra. Gal jūs galvojate, kad FNTT ir generalinė prokuratūra jums negali meluoti, skleisti paistalus ir absurdą? Gal jūs galvojate, kad FNTT ir generalinėje prokuratūroje negali dirbti sukčiai, apgavikai, melagiai, nemokantys ir nesuprantantys kaip dirbti ir net, galimai, darantys nusikaltimus? Ar kas nors kontroliuoja FNTT ir generalinės prokuratūros darbą, išskyrus juos pačius (tai yra patys save kontroliuoja)? Gal jūs galvojate, kad sukčiai yra tik tie, kuriuos taip vadina FNTT ir generalinė prokuratūra? Ir kas jiems leidžia ir kas jums - žiniasklaidai leidžia vadinti žmones sukčiais, aferistais be teismo? Kas atsakys už dirbtinai sukurtą „mailiaus‘ bylą? Kas atsakys už 3 metus skleistą šmeižtą, melą apie “mailiaus“ bylą? Kas padengs milžinišką materialinę ir moralinę žalą „mailiaus“ projektų dalyviams? Ar kam nors tai rūpi? Kodėl jūs bijote paklausti apie „mailiaus“ įvykius ir kitą pusę? Kodėl jūs bijote pakviesti abi puses į televiziją ("tyrimas" jau seniai pasibaigęs, niekas netrukdo) ir viešai viską išsiaiškinti? Atėjo laikas demaskuoti FNTT ir generalinės prokuratūros veiklą šioje dirbtinai sukurtoje “mailiaus’ byloje. Gal yra kažkas, kas jums liepia rašyti tik taip kaip sako FNTT ir generalinė prokuratūra? Ar žurnalistai yra tik vienos pusės bendradarbiai? Būkite laisvi, nebijokite, bendradarbiaukite su abiem pusėm, tai tiesiog - jūsų pareiga. Ar vėl bus tik tyla iš žiniasklaidos pusės? Ar Lietuvoje yra žiniasklaida? Kur kovotojai už žmogaus teises, kur Seimo nariai, kur politikai, vyriausybės nariai? Ar kam nors rūpi kaip dirba specialiosios tarnybos? Gal kažkam lengviausia pasiaiškinti, kad “negalima kištis” į teisėsaugos darbą, taigi, tegul jie ir toliau kankina žmones ir mulkina visuomenę ir valstybės valdžią? Bet argi “galima kištis” ir tyčiotis iš žmonių? Ir niekam tai nerūpi ir niekam negėda? Vien tik tyla.

ruta2013-02-21 15:20

kaip motina , mociute , palaikau Moters Teise , paciai pasirinkti , kaip ir kur noretu buti , tuo momentu , kai i pasalis pasibels JOS kudikis !

Arūnas Mykolaitis2013-02-21 15:18

Ne kartos turi keistis. Žmonės turi keistis, negalima būti abejingiems. Savaime niekas neišsispręs. Po kiekvieno tokio incidento kvieskite draugus,pažįstamus,ir eikite prie atitinkamų įstaigų piketuoti, protestuoti ir t. t. Negalima sėdėti ir laukti,kas toliau bus. Jie turi matyti, kad kiekvienas jų išpuolis neliks be atsako. Kuo daugiau žmonės priešinsis, tuo jiems bus neramiau. Tikrai visų neišsodins. O kartas pakeisti galima ir iš savo savaip išauklėto rato.

Kaip2013-02-21 15:13

būtų gerai, kad mūsų valdžiažmogiai nors retkarčiais kaip tie asteroidai nukrįstų į žemę ir pasižiūrėtų kaip čia žmonės gyvena. Jau jų tie kosminiai įstatymai visokie TIKRAI baigia pasmaugti.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi