2024 m. gruodžio 2 d.

 

K. Milkeraitis: Tai politinis teisėtvarkos žingsnis

36
Paskelbta: 2012-11-30 23:59 Autorius: Saulė Matulevičienė

Vilniaus miesto 2-ajam apylinkės teismui nutarus tenkinti prokuroro Egidijaus Motiejūno prašymą išteisinti Andrių Ūsą, kaltintą tvirkinus mažametę Drąsiaus Kedžio ir Laimutės Stankūnaitės dukrą, Tiesos.lt bendradarbė Saulė Matulevičienė pakalbino buvusį Generalinės prokuratūros (GP) Tardymo departamento ypač svarbių bylų tardytoją Kęstutį Milkeraitį.

Kaip galėtumėte pakomentuoti teismo sprendimą, konstatavusį, kad pedofilijos nebuvo?

Aš manau, kad tai yra politinis sprendimas, kurį priėmė ne politikai, o teisinės struktūros, kurios iš pat pradžių šį dalyką pavertė didžiuliu neteisiniu chaosu ir kuriems kilęs visuomenės pakilimas pavojingas. Dabar jie bando suduoti paskutinį smūgį tai visuomenės daliai, kuri vis dar reikalauja tiesos ir teisingumo atkūrimo.

O kaip vertinate prokuratūros elgesį: pedofilijos bylą parengė ir perdavė teismui, o teisme prašė pačių apkaltintą Ūsą išteisinti?

Jeigu kalbėsime apie prokuratūrą – tai prokuratūros veikla per Nepriklausomybės laikotarpį reikalauja atskiro specialaus tyrimo. Man žinoma, kaip nuo pat pradžių, nuo 1990 metų, jinai buvo vienpusiškai politizuojama.

Daugybė neištirtų rezonansinių bylų: ir Sausio 13-osios, ir Medininkų, ir Bražuolės… Aš neturiu jokių abejonių, kad tai yra sąmokslas prie Lietuvos valstybę, ją kompromituojant, specialiai nedarant daugybės dalykų. Pavyzdžiui, paskutiniajame Medininkų bylos posėdyje vienas liudininkas pasakė, kad nuo 1992 metų ta byla nebuvo tiriama.

Tad kas yra prokuratūra? Ar galime sakyti, kad ji yra nepriklausoma?.. Teisinė sistema privalo būti nepriklausoma, bet ji išliko priklausoma, tik neaišku, nuo ko.

Ar galime įvardyti, nuo ko ji priklausoma?

Jei mes tiesmukai įvardysime, jie, turėdami savo rankose visą teisinę sistemą, gali bet kurią dieną, bet kuriuo momentu mus patraukti į teismus, po to teks gaišti laiką, aiškintis. Bet aš manau, kad visi mąstantys Lietuvos žmonės puikiausiai supranta, koks užtaisas yra padėtas po prokuratūra ir teismais ir kokią grėsmę Lietuvos valstybingumui tai kelia.

Paskutinis teismo sprendimas yra nepolitinės organizacijos – teisėtvarkos sistemos – politinis žingsnis. 

Tiesos.lt

„Ekspertai.eu“ skelbiamą informaciją draudžiama visuomenės informavimo priemonėse atgaminti be raštiško asociacijos „Global Gaze Network“ sutikimo, kurį galima gauti adresu [email protected]
Kalba redaguota ekspertai.eu

Association „Global Gaze Network“
IBAN: CH9409000000161276571
BIC: POFICHBEXXX
(banko pavedimo mokestis toks pat, kaip darant pavedimą ir Lietuvoje)
Adresas: Brandschenkenstrasse 53
Miestas: Zürich
Pašto kodas: 8002


 
Komentarai

 
36. joneliams ir jonams
(2012-12-03 14:35:09)
(78.60.222.129) Parašė:

Gal susiraskit kitą portalą tie kurie mini Dievo vardą į kairę ir į dešinę. Spėju,kad jums ne tikėjimo reikalai rūpi, o atidirbinėjate atatinkamoms struktūroms, suiteresuotoms pedofilijos bylą numarinti, tam pasirinkdami atatinkamą komentarų skilties šiukšlinimo variantą.



35. optimistas
(2012-12-03 13:43:56)
(86.160.123.84) Parašė:

Kartais Jonas nera Sarunas Puidokas?



34. optimistas Jonui
(2012-12-03 12:56:31)
(86.160.123.84) Parašė:

"Atvirai pasakius, aš nelabai suprantu, kokiu tikslu tu čia gausiai cituoji Eckhart Tolle, nes man atrodo, kad tu nelabai supranti, apie ką jis rašo. Štai pvz., iš pradžių jis rašo: "Kiekvienas ego maiso nuomones su faktais". Iš tikrųjų yra ne taip. Tik dalis žmonių maišo nuomones su faktais.".........................................As ir sakau,kad protas negali suvokti sudetingesniu dalyku.Jis suvokia veikima kaip prasminga,jei uz tai gauna materialiu ar malonumo pavidalu atlygi.Sakai tik dalis zmoniu maiso nuomones su faktais?Ir gali prisiekti,kad tu nesi tarp ju?



33. optimistas Jonui
(2012-12-03 12:52:09)
(86.160.123.84) Parašė:

"Iš tikrųjų, tai neįmanomas dalykas, nes jeigu žmogus yra budrus, tai jis negali negalvoti, nes kiekvienas judesys tavo kūne yra fiksuojamas."................................Is tikruju tai patiria medituoti mokantys zmones,ju negalvojimo tarpai gali siekti keleta valandu,o jus pabandykite stebeti kvepavima,nieko negalvojant ir jums pavyks bent 1-2 sekundes negalvoti.Aisku jei to noresite.Jus priesinates,jus norite buti teisus.Na bukite teisus,problema ta,kad jus norite kad jusu teisumui as pritarciau.:)



32. optimistui
(2012-12-02 22:02:11)
(87.247.108.79) Parašė:

labas vakaras..pritariu 28 kom.,bet nesutinku su 27 kom.,kad viespats neturi pavidalo.Bhagavanas turi daugybe apraisku.,,Krisna ikunijameile,bet Jis apsireiskia ir Visnu(Narajanos)pavidalu,ikunijanciu galia ir didybe.Visnu savo ruoztu issiskleidzia i daugybe avataru(inkarnaciju),kurie nuzengia su tam tikra misija:Nrisimha,Vamana,Varaha,Rama.Vedu tekstuose pateikiama nemaza specialios informacijos apie ekspansijas ir inkarnacijas Krisna ir Jo ekspansijos vadinamos svajam-rupa,tad-ekatma ir avesa.Krisnos personalus pavidalas(svajam -rupa)ikunija Jo pirmini savabutiskuma.is sio pavidalo randasi Jo antrine ekspansija(tad-ekatma),kuri savo esme yra identiska Jo pirminiam pavidalui,taciau skiriasi isvaizda ir galiomis.be to Jis apsireiskia ypatingu galiu turincioms gyvosioms butybems(avesa),tokioms kaip Buda ar Jezus. Gaudijos vaisnavu tekstai kuo smulkiausiai apraso daugybe ivairiu Dievo aspektu. nors Dievas apsireiskia daugybe pavidalu-,,Dievas yra vienas''.(slaptingoji Indijos slove)



31. Jonas optimistui
(2012-12-02 15:37:03)
(93.203.44.59) Parašė:

Atvirai pasakius, aš nelabai suprantu, kokiu tikslu tu čia gausiai cituoji Eckhart Tolle, nes man atrodo, kad tu nelabai supranti, apie ką jis rašo. Štai pvz., iš pradžių jis rašo: "Kiekvienas ego maiso nuomones su faktais". Iš tikrųjų yra ne taip. Tik dalis žmonių maišo nuomones su faktais. Bet netgi čia pati traktuotė nėra teisinga, nes mūsų pasaulis yra subjektyvus. Todėl nuomonę mes susikuriame patys, bet ji yra teisinga tik tada, jeigu jūs stebite tai ir galite gauti faktinių patvirtinimų. Pavyzdžiui, dabar yra diena, ir mes žinome, kad rytoj tuo pačiu laiku vėl bus diena. Ir jeigu paimsi poryt, tai tuo pačiu metu vėl bus diena. Reiškia žmogaus "Aš" niekaip nesumaišys, kada bus diena, o kada bus naktis. Todėl jo teiginys, kad "kiekvienas ego maišo nuomonę su faktais" yra neteisingas. Neteisingas arba tiksliau prieštaraujantis logikai yra ir kitas jo teiginys: "Tik bunant budriu-negalvojant- tu gali atskirti faktus nuo nuomoniu". Iš tikrųjų, tai neįmanomas dalykas, nes jeigu žmogus yra budrus, tai jis negali negalvoti, nes kiekvienas judesys tavo kūne yra fiksuojamas. Net, jeigu žmogus nejuda, tai jis vis vien kvėpuoja, ir žmogus jaučia, kad jis kvėpuoja, o jeigu nekvėpuoja, tai jis jaučia, kaip jam trūksta oro. Jūsų mėgstamas Eckhart Tolle kalba apie tai, kas yra būdinga, gal būt, jam, t.y. jo subjektyviam pasauliui. Žmogus negalvoja tik tada, kai jis miega arba guli be sąmonės. Pabandykite negalvoti atmerktomis akimis. To neįmanoma padaryti net keltą sekundžių. Nežinau, gal jūsų vertimas padarytas blogai, bet šiuo atžvilgiu jūsų mėgstamas Eckhart Tolle jus klaidina, o jūs pats neanalizuodamas to, apie ką jis kalba, dauginate tai toliau. Trumpiau tariant, jūsų Eckhart Tolle kažkur tai su tuo ego nuvairavo į lankas.



30. optimistas Jonui
(2012-12-02 15:07:52)
(86.160.123.84) Parašė:

"Kalbesiu jums suprantama kalba".Ka reiskia si fraze,ar joje nera noro sumenkinti?:)



29. optimistas
(2012-12-02 14:50:46)
(86.160.123.84) Parašė:

Neabejotina,kad faktai egzistuoja.Jei tu sakai:"sviesa sklinda greiciau uz garsa",o kazkas sako atvirksciai,tai akivaizdu kad tu esi teisus,o jis neteisus.Paprastas stebejimas kai zaibas aplenkia griaustini gali tai patvirtinti.Taigi tu ne tik teisus,bet tu zinai,kad esi teisus.Ar tame yra isiveles ego?Galimai bet nebutinai.Jei tu paprasciausiai tvirtini tai ka zinai kaip tiesa,tame nera ego,todel kad nera tapatinimosi.Tapatinimosi su kuo?Su protu ir jo pozicija.Bet toks tapatinimasis labai lengvai gali ten prasmukti.Jei tu pastebesi save sakant:"Tikek manim as zinau" arba "Na kodel tu manim niekada netiki?"Tai reiskia, kas ego prasmuko.Jis slepiasi mazame zodelyje "as".Ir paprastas teiginys:"Sviesa greitesne uz garsa",dabar tarnauja iliuzijai,ego.Tai buvo uztersta netikru saves pojuciu "as",tai tapo suasmeninta,virto proto pozicija."As" jauciasi sumenkintas ar izeistas,todel kad kazkas netiki tuo ka as sakau. Ego viska priima asmeniskai.Sukyla emocijos,kaltinimas gal net agresija.Ar jus ginate tiesa?Nei sviesai nei garsui bet kuriuo atveju nereikia gynybos.Nei sviesai nei garsui nerupi ka jus ar kas kitas galvoja apie juos.Tu gini save,o tiksliau iliuzini save,proto sukurta esybe.Tikslaiu butu pasakyti iliuzija gina save.Jei toks paprsatas ir aiskus faktas gali buti panaudotas ego,tai kaip yra ten kur yra maziau apciuopiamu faktu,nuomoniu,poziuriu ir teiginiu?I visas sias mintis lengvai gali isiterpti "as".Kiekvienas ego maiso nuomones su faktais.Dar daugiau,jis negali atskirti ivykio nuo reakcijos i ivyki.Kiekvienas ego meistriskai atrenka faktus ir nuomones ir tinkamai interpretuoja,kad apginti save. Tik bunant budriu-negalvojant- tu gali atskirti faktus nuo nuomoniu.Tik budamas budrus gali matyti:"Cia situacija,o cia pyktis kuri jauciu del jos ir tada atrasi kad yra kitu keliu prieiti prie situacijos,kitu budu ja pamatyti ir spresti.Tik budamas budrus tu gali pamatyti situacijos visuma ir kelius ja isspresti.Tik per budruma tu gali pamatyti visuma ar asmeni,vietoje to kad pritaikyti siaura ir ribota poziuri. Eckhart Tolle



Parašykite komentarą
Ekspertai.eu įspėja, kad komentaras – tai viešas informacijos paskelbimas.
Komentatorius atsako už savo viešai paskelbtą žinomai neteisingą, įžeidžiančią, šmeižikiško ar nusikalstamo turinio informaciją (tai yra komentarai, kuriuose skatinama tautinė, rasinė, religinė ar kitokia neapykanta, raginimai nuversti teisėtą Lietuvos valdžią, organizuoti sąmokslą prieš valstybę, pakeisti jos konstitucinę santvarką, kėsintis į nepriklausomybę arba pažeisti teritorijos vientisumą, šiais tikslais kurti ginkluotas grupes arba daryti kitus nusikaltimus, kuriais kėsinamasi į Lietuvos valstybę) LR teisės aktų nustatyta tvarka.
Ekspertai.eu komentarų neredaguoja.
Komentarai su keiksmažodžiais ar vulgarybėmis bei piktybiškai kartojami tekstai yra šalinami.
Vardas
Komentaras