2024 m. lapkričio 26 d.

 

Belaukiant okupanto: grėsmės yra tai, ką duoda Valstybės saugumo departamentas ir KAM Antrasis departamentas

60
Paskelbta: 2018-08-27 07:17 Autorius: ekspertai.eu
N. Pumprickaitė.
N. Pumprickaitė.

Sauliaus Skvernelio vyriausybė pasiūlė parlamentinių partijų lyderiams pasirašyti naują susitarimą dėl gynybos politikos gairių.

Svarbiausias naujojo vyriausybės siūlomo susitarimo punktas – 2,5 proc. BVP gynybai pasiekti 2030 m. Apie tai rugpjūčio 26 d. LRTDELFI televizijos laidoje „Savaitė“ Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) pirmininko Vytauto Bako pavaduotoja, konservatorė Rasa Juknevičienė, socialdemokratų pirmininkas Gintautas Paluckas ir laidos vedėja Nemira Pumprickaitė.

G. Palucko teigimu, didininti finansavimą iki 2,5 proc. BVP finansavimui nėra teisinga.

„Konstitucija kalba apie nemokamą gydymą, apie nemokamą švietimą, tai šitie konstituciniai įpareigojimai politikams kažkaip yra užmirštami“, - dėstė socialdemokratas.

Tačiau laidos vedėja pateikė neatremiamą argumentą, kodėl reikia didinti finansavimą gynybai.

„Bet kai ateis okupantas, tai nereiks nei nemokamo gydymo, nei švietimo, ir dešra pigi apkars netgi“, - atskleidė N. Pumprickaitė.

Replikuodama G.Paluckui, visus taškus ant „i“ sudėjo R. Juknevičienė.

„Man sunku net klausytis tokio neatsakingo kalbėjimo. Ir nežinau, ar iš tiesų žmonės nesuvokia, kur mes gyvename, kokiomis aplinkybėmis mes gyvename. <...> Aš dar griežčiau pasakyčiau – aš nenorėčiau, kad socialinius reikalus Lietuvoje tvarkytų V. Putinas.

Mes esame labai rimtoje situacijoje. NATO čia atėjo mums padėti ne todėl, kad jie neturi kur dėti pinigų. NATO šiandien kalba jau ne apie 2 proc. 2 proc. – tai yra grindys, nuo kurių reikia atsispirti. <...>

Aš tikiuosi, kad šita socialdemokratų partija pakeis savo požiūrį. Ten vieno labai svarbaus dalyko dar nėra, kurį mes siūlysime. Mes norėtume pasiūlyti, kad būtų į šitą susitarimą įrašytas tikslas parengti susitarimą dėl hibridinių grėsmių užkardymo, įskaitant ir politinę sistemą<...>

Dar kartą kartoju: aš nenorėčiau, kad tą socialinę sistemą pas mus valdytų V. Putinas, aš noriu, kad Lietuvos valstybė išliktų.<...>

Šalia mūsų karas vyksta, Europoje. Jūs buvote Ukrainoje? Turbūt buvote, jūs žinote, kad šiomis dienomis žmonės žūsta? Ar jūs suprantate, šalia ko mes gyvename? Tai nėra, kaip jūs sakote, menamos grėsmės. Grėsmės yra tos, kurios surašytos viešai Nacionalinio saugumo pagrindų įstatyme ir taip pat surašyta tai, ką mums duoda Valstybės saugumo departamentas ir KAM Antrasis departamentas lygiai taip pat. V. Putinas grasina, o ne mes“, - išaiškino jaunajam socialdemokratui patyrusi konservatorė.

Ekspertai.eu primena, kad pagal advokato, profesoriaus Stanislovo Tomo skundą, Jungtinių tautų žmogaus teisių komitetas (JTŽTK) šių metų 26 d. paskelbė Valstybės saugumo departamento Grėsmių nacionaliniam saugumui sąrašą prieštaraujančiu minties laisvei ir įpareigojo jį panaikinti.

Visą aštrią diskusiją (jei nedomina prieš tai rodoma pornografija) žiūrėkite nuo 15:55.

Susiję:

Įprastinės karinės Rusijos grėsmės tikimybė išlieka labai didelė: baleto pasekmės kol kas neaiškios   

„Ekspertai.eu“ skelbiamą informaciją draudžiama visuomenės informavimo priemonėse atgaminti be raštiško asociacijos „Global Gaze Network“ sutikimo, kurį galima gauti adresu [email protected]

Association „Global Gaze Network“
IBAN: CH9409000000161276571
BIC: POFICHBEXXX
(banko pavedimo mokestis toks pat, kaip darant pavedimą ir Lietuvoje)
Adresas: Brandschenkenstrasse 53
Miestas: Zürich
Pašto kodas: 8002


 
Komentarai

 
60. senis 59-am Dzukui
(2018-08-30 18:35:11)
(84.15.176.125) Parašė:

pritariu jusu nuomonei, kad nereikia svaistyti pinigu. Pilnai uztenka keleto batalionu su sarvuociais ir kulkosvaidziais. Rusija, deja, nepuls, o dabartiniams valdantiems kgbistams, apsiginti nuo ipykusiu baudziauninku, pilnai uztenka turimos karines technikos. Nereikia uzmirsti, kad milijonas lietuviu, kurie galetu sukilti pries dabartine,fasistine sistema, yra isvaryti is Lietuvos. Geriau didinti min.atlyginimus, pensijas, ir taip nuleisti gara.



59. Dzukas > 58. yel“l“ow submarine
(2018-08-29 13:02:57)
(93.100.87.209) Parašė:

As nebandau gincytis su tamsta ir sutinku, bet kalba buvo apie kita. Savaime aisku, kad kalbeti apie kazkokia Lietuvos ginyba nuo saliu-agresoriu yra kvaila ir juokinga, bet tai nereiskia, kad nereikalinga ginyba. Gresmiu pakanka ir be karo. As jau anksciau rasiau - Lietuvos karines pajego, tai 2-4 mobilus, gerai apmokyti ir gerai ginkluoti spec. daliniu batalionai. Visa kita bereikalingas pinigu svaistymas.



58. yel“l“ow submarine to 57. Dzukas > 56. yel“l“ow submarine
(2018-08-29 12:39:22)
(78.63.212.238) Parašė:

na tai, viskas sutarta ? :)) - gyventi padoriai ir dar gintis nuo latvių ir estų galime/pavešime :) - klausimas tik - o jie tipo agresyvūs, tipo ar yra prasmė žaisti “karą“ ? - , žo, tamsta puikiai paliudijai, kad visa kita yra iš šizofreniškų fantazijų sferos : bet kokie kliedesiai apie litchūanijos galimybes apsiginti nuo kažko kito - tame tarpe ir nuo rimtos, nehomogeninės stichijos, yra niekiniai ..., - viskas priklauso tik nuo vienos ar kitos geopolitinės “srovės“ valios ir geranoriškumo , nepriklausomai nuo visokių “narysčių“, ir juo labiau - nuo “valstybės valdymo doktrinų“, - nes net sudėjus į krūvą visa tai, kas išvogta per 20+ metų, sunkiai gautųsi apsiginti nuo lenkų ar gudų (teoriškai) :))) ..., - vienžo viskas žymiai “žemiškiau“ - jei bėdoj nenori likti “šiknoj“, turi gerbti kaimynus ir turėti su jais gerus santykius :)) - o litchūanija , akivaizdu, šito negali suvokti, nes tam stipriai prieštarauja gen. suteneris ...



57. Dzukas > 56. yel“l“ow submarine
(2018-08-29 12:09:51)
(93.100.87.209) Parašė:

Klausima as suprataum bet cia nera atsakymo ir buti jo negali. Ne komentatoriaus reikalas kurti Lietuvos karini biudzeta ir apibrezti priesus. J.M. issake bendra koncepcija ir ji, mano nuomone teisinga. Lietuva, esant protingam valdymui, visiskai pajegi aprupinti auksta pragyvenimo lygi. Jusu nuomone Lietuvai nereikalinga ginyba? Jeigu reikalinga, jus galite apibrezti kiek lesu reikia skirti ginybai? Jus neatsakysite i tai, nes nera pacios ginybines doktrinos. Is esmes, teoriskai Lietuva gali apsiginti tik nuo Latvijos ir Estijos, Lenkija tikrai nepasiekiama. Net neabejojiu, kad puikiai suprantate apie ka eina kalba - ne apie skaicius, o apie valstybes valdymo doktrina. Jeigu dirbti ir tusciai nesvaistyti, pinigu visada ir viskam uzteks, resursu tam pakanka. Kliutys tam yra dvi - naryste ES ir naryste NATO. Tai ir yra svarbiausia.



56. yel“l“ow submarine to 55. Dzukas > 54. velesas
(2018-08-29 11:04:49)
(78.63.212.238) Parašė:

šiaip, tai mano komo pagrindinis klausimas ir buvo apie tai, nuo ko ruošiamės gintis, ir kokias lėšas tam yra prasmė skirti :)) - iš čia ir “priekabiavimas“ prie vieno gerbiamiausių mano akiračio tikrų nuoširduolių J.M. :) - kokia, atsiprašant, gali būti kalba apie “lėšų užteks viskam - tik “teisingai“ dalinkime“, jei nėra žalio supratimo apie kokias sumas kalbama ??? - jei ginsimės nuo latvijos ar, iš bėdos, lenkijos, tada sumos dar suvokiamos, - o jei ginsimės nuo visų pindosų sufantazuotų “grėsmių“ ir dalyvausime pindosinio karinio sektoriaus rėmimo schemose, tada sumos visiškai iš kitos operos :)))) - todėl principinį klausimą vadinti “priekabiavimu“ tamstai stipriai nerekomenduočiau :)))) - doktrina, ne doktrina, - bala nematė :) - bet toks tvirtinimas iš palubinsko, jog “lėšų užteks viskam“, atrodo stipriai komiškai :))



55. Dzukas > 54. velesas
(2018-08-29 10:21:54)
(93.100.87.209) Parašė:

Konkreciau... kur radote priekabiavima? Ar gal turite nuomone - ginyba nereikalinga? Ar gal J.M. turejo pateikti ginybos doktrina? :DDD



54. velesas>49. Dzukas > 48. yel“l“ow submarine
(2018-08-29 07:47:41)
(82.140.129.154) Parašė:

Deja, šįkart "kablių ieškote" Jūs. Kad prisikabinti prie Jalovo komentaro. Vienareikšmiškai. Tuo tarpu, 48.pasisakymą vertinu kaip labai ir labai aiškų, tinkamą ir puikiai išsakytą.



53. ddd
(2018-08-28 21:53:19)
(85.206.212.201) Parašė:

Nebuvau as toj ukrainoje ir nemaciau kas ten su kuo kariauja...vieni sako ,kad su rusija ,o kiti sako ,kad su savo salies pilieciais...nesu taip pat girdejes ,kad putinas tiesiogiai butu grasines lietuvai...gal as ka praziurejau...



Parašykite komentarą
Ekspertai.eu įspėja, kad komentaras – tai viešas informacijos paskelbimas.
Komentatorius atsako už savo viešai paskelbtą žinomai neteisingą, įžeidžiančią, šmeižikiško ar nusikalstamo turinio informaciją (tai yra komentarai, kuriuose skatinama tautinė, rasinė, religinė ar kitokia neapykanta, raginimai nuversti teisėtą Lietuvos valdžią, organizuoti sąmokslą prieš valstybę, pakeisti jos konstitucinę santvarką, kėsintis į nepriklausomybę arba pažeisti teritorijos vientisumą, šiais tikslais kurti ginkluotas grupes arba daryti kitus nusikaltimus, kuriais kėsinamasi į Lietuvos valstybę) LR teisės aktų nustatyta tvarka.
Ekspertai.eu komentarų neredaguoja.
Komentarai su keiksmažodžiais ar vulgarybėmis bei piktybiškai kartojami tekstai yra šalinami.
Vardas
Komentaras