Rugpjūčio 3 d. nepriklausomas naujienų portalas 15min.lt paskelbė analitinę publikaciją „Lietuvos radikalai naudoja rusiškos ir sovietinės propagandos technologijas“.

Joje pateikiama išsami informacija apie Lietuvos informacinės erdvės analitikų-specialistų atliktą tyrimą. Nuo š.m. birželio 9 d. iki liepos 17 d. propagandos detektyvai nagrinėjo 10-ies interneto svetainių veiklą.

Tyrėjai atskleidė, kad centrinis ir aktyviausiai prieš Lietuvos valstybingumą veikiantis tinklalapis yra ldiena.lt .

Reaguodamas į šią viešojoje erdvėje paskelbtą informaciją, signataras Zigmas Vaišvila kreipėsi į Generalinę prokuratūrą.

„Pagal šio viešai paskelbto straipsnio informaciją yra šių galimai nusikalstamų veikų požymiai – LR BK 118 str. (padėjimas kitai valstybei veikti prieš Lietuvos Respubliką – jos konstitucinę santvarką, suverenitetą, teritorijos vientisumą, gynybos ar ekonomikos galią), 121 str. (antikonstitucinių grupių ar organizacijų kūrimas ir veikla, siekiant neteisėtu būdu pakeisti Lietuvos valstybės konstitucinę santvarką, kėsintis į jos nepriklausomybę, pažeisti teritorijos vientisumą, arba dalyvavimas tokių organizacijų ar grupių veikloje), 122 str. (vieši raginimai smurtu pažeisti Lietuvos Respublikos suverenitetą – pakeisti jos konstitucinę santvarką, nuversti teisėtą valdžią, kėsintis į jos nepriklausomybę arba pažeisti teritorijos vientisumą, šiems tikslams kurti ginkluotas grupes arba daryti kitus šiame skyriuje numatytus nusikaltimus, kuriais kėsinamasi į Lietuvos valstybę)“, – sakoma pranešime prokurorams.

Naujausi

Komentarai (66)

Rikiuoti
Dėdė Izidorius2015-08-06 18:23

Taip ir nepaaiškino man niekas. :) Negi taip sunku parašyti savo nuomonę kas konkrečiai yra putinizmas. Tai, kad manęs neveikia nei "lt pornosklaida", nei "altertnatyvi žiniasklaida". Kritiškai žiūriu į abi puses. Nei man Ladsbergis, nei man Putinas nėra autoritetai. Tas pats šūdo malimas iš abiejų pusių vyksta. Tokia mano nuomonė. :)

yel“l“ow submarine to 64. Dėdė Izidorius -> 61. nu2015-08-06 17:37

būtų galima bandyti paaiškinti , bet bijau, kad tas storas ledas, užšaldytas “lt“ pornosklaidos pastangomis tamstos smegenyse, praktiškai neįveikiamas jokiam ledlaužiui - antraip nekiltų tokie juokingi klausimai - “kuo pažangus putinizmas“ , iš esmės prilygstantys klausimams - “kuo geras sveikas protas, kuo gera tvarkinga sąžinė, kuo gera pagarba įstatymams ir piliečiams, kuo geras humanizmas, kuo geras piliečių pasitikėjimas prezidentu ir t. t. , ir t. t. :))

Dėdė Izidorius -> 61. nu2015-08-06 16:55

Būtų įdomu sužinoti kuo gi putinizmas yra pažangus mąstymas.

yel“l“ow submarine to 54. Laurynas Ragelskis, LDiena LT2015-08-06 03:17

ačiū už nuorodas , tačiau su visa pagarba medžiagos autoriui ir Jūsų įdirbiui visa tai verčiant(esu tai jau skaitęs rusų kalba) , noriu priminti paprastą tiesą, kurią man sunkiai sekėsi paaiškinti tokiam “paprastui“ :)) - visos sąvokos turi tokią aktualią prasmę, kurią suvokia toji auditorija, kuriai jos adresuotos - ir niekam neįdomu (beveik niekam) , kiek viena ar kita sąvoka nutolusi nuo kažkokios pirmapradės prasmės ar istorinių niuansų :) - paklauskite tūlo lietuvio kas yra trockizmas ar bent trockis ( arba akropolis, ermitažas, maksima, ir t. t. ... ) - manau atsakymas aiškus :))) ... , - tuo tarpu bolševizmas ir bolševikai yra dar pilnai ir santykinai tiksliai materializuojamos ir įprasmintos sąvokos :) - iš kitos, gi , pusės - pati “bolševizmo“ esmė, suformuota istorijos, nusako agresyvios daugumos diktatūrą su daugybiniais prievartos elementais - tautinių bolševikų atveju - prievartą nelojalių dabartinei “lt“ valdžiai “menševikų“ ( rusijos agentų, nepilnapročių , nesusivokusių, kiktaminčių eretikų ir t. t. ) atžvilgiu :))) - tuo tarpu jų patriotizmas (patriotystė) , yra neatsiejamas nuo pamaldumo tautininių “asmenybių“ kultui :) ---------------- ir vistik - būtų įdomu išgirsti esminius tris-keturis glaustus požymius/ kriterijus, kurie charakterizuoja tą klasikinį , TSRS pradžios bolševizmą Jūsų suvokime - aš vistik nematau prieštaravimo su mano išvardintais 46 - ame komentare :) -------------- manau tuo pačiu šį tą paaiškinau ir 51. aAlgirdui :)

o budulizmas gerai ?2015-08-06 02:03

Uzupesote su savo rusais.kretinai...dumu uzdangas sunauja budulynui paleidzia kada lezbe su oziu nori ka nors pavogti ar kokia afera prasukti...daug keliauju.bet jokioj valstybej nera tu isteriju... buduliams geriausia limpa ozio makaronai...

nu2015-08-06 01:38

Putinizmas būtų labai gerai, nes tai pažangus mąstymas. Štai rusiškas šovinizmas tai blogai.

Dėdė Izidorius2015-08-06 00:49

Abu kraštutinumai - landsbergizmas ir putinizmas (rusiškasis imperializmas) - nėra gerai. ;)

nu2015-08-06 00:33

Ir kas, kad Georgijaus juostelė matosi. Iš nuotraukos aišku, kad konservuotas beretinis ne tik aplojo žmones, kurie buvo su tomis juostelėmis, bet ir apkandžiojo, todėl jo nasruose ir yra juostelės.

Dėdė Izidorius2015-08-05 23:23

Deja, ne - matosi Georgijaus juostelės - Rusijos imperininkų - ženklas. ;) Tuo tarpu "patriotų" ženklas - neužmirštuolė.

nu to 56.2015-08-05 23:03

Maniau, kad tai konservuotas beretinis.

Dėdė Izidorius2015-08-05 22:15

Gera nuotrauka.;) "Gražūs" imperinės Rusijos ir Putino šalininkai. :D

LDiena LT - Laurynas Ragelskis2015-08-05 20:04

Atsiprašau, ekspertai.eu filtruoja komentaruose žodį "pidоr", todėl tiesiog susiveskite į paiešką "Psichtrockizmas pavojus žmonijos egzistavimui".

Laurynas Ragelskis, LDiena LT2015-08-05 20:01

Gerbiamam 'yel“l“ow submarine'. Apie BOLŠEVIZMĄ prašome skaityti čia (1-ame skyriuje): kob.lt/knygos/laikas-apie-stalina-pradedu-pasakojima/ :::: Apie TROCKIZMĄ čia: kob.lt/2013/10/03/psichtrockizmas-ir-pidorasingas-pavojus-zmonijos-egzistavimui/

nu to 52.2015-08-05 19:53

Tai ir norėjau išgirsti, tikiuosi, kad taip ir yra.

to nu2015-08-05 19:42

kas tau neaišku? Mąstyk. Straipsnyje rėkiama : palundra! Vaišvila ir kiti dirba ruskiui per tuos išvardintus portalus. Pavojus Lietuvai. O į prokuratūrą rėksnys su savo orbitos palydovais konc-grybais nesikreipia. Nu tai kreipias pats Vaišvila, kad išsiaiškintų kas per palundra :) Ar dar nepagauni kampo?

aAlgirdas2015-08-05 19:16

darosi idomu,nes ,mano galva, nei yel"l"ow submarine nei Laurynas Regelskis suprantamai nepaaiškino savo pozicijos. Yel"L"ow submarine išdėstyti kriterijai tiek platūs, kad prarandamas žodžio išskirtinumas (juk vis tik naujadaras), kas dėl Lauryno..... Kolega oponentas bando rasti tautinį bolševiką, o tai jau, kiek suprantu, visai kas kita nei tarybinis bolševikas. Kas dėl Trockio ? Gal padėkite man suprasti kas gi mūsuose atstovauja trockizmą? Pagarbiai

nu2015-08-05 17:59

O juk dar neseniai Vaišvila sakė, kad reikia vieningai ginstis prieš persekiojimą už nuomonės reiškimą. O ką pats daro, skatina persekioti alternatyvų informacijos šaltinį, kitaminčius?

nu2015-08-05 17:54

Nesupratau Vaišvilos veiklos, neturi ką veikti? Ar tik Vaišvila nenusivažiuoja ir neatsiskleidžia kad niekuo nesiskiria nuo konservatbolševikų?

yel“l“ow submarine to 47. Laurynas Ragelskis, LDiena LT2015-08-05 16:46

tada ką gi :) - belieka paprašyti to “kardinaliai priešingo reiškinio“ - bolševizmo, kriterijų (išskirtinių bruožų, ideologijos) išaiškinimo :) - be galo smalsu :) - ir taip traukia prie pakartotinų istorijos studijų ! :))

Laurynas Ragelskis, LDiena LT2015-08-05 16:31

Gerbiamas 'yel“l“ow submarine' pateikti apibūdinimai yra ne "bolševikų" ir "bolševizmo", o jų politinių oponentų TSRS viduje - "trockistų" ir "trockizmo" ideologijos atributai ir esmė. --- Gaila, bet absoliuti dauguma Lietuvoje neskiria tokių kardinaliai priešingų reiškinių, todėl ne tik daro klaidingas išvadas, bet ir tampa kažkuria prasme pažeidžiami iš vakaroidinės propagandos pusės. --- Studijuokite istoriją, gerbiamieji.

yel“l“ow submarine to 42. aAlgirdas-yel"l" ow submarine2015-08-05 16:21

:))) sąvoka “tautinis bolševikas“ tai viso labo sukultūrintas, gal net suakademintas “beretozoido“ variantas - kas gi čia neaišku ? - visi esminiai kriterijai tie patys - “egzaltuotas bukumas“ ,“tikslas visada pateisina priemones“, “kas ne su mumis, tas prieš mus“, “mes teisūs , nes mes teisūs visada, o be to, mūsų dauguma“ , “mes atėjome(sugrįžome) visiems laikams) ir t. t. , - ir visa tai nudažyta geltonai, žaliai , raudonai :)) - o diskusiją dėl vaišvilos, padėkodamas Silvai už pastabą, atidedu ateičiai :)

yel“l“ow submarine to 44. Laurynas Ragelskis, LDiena LT2015-08-05 16:12

keistos mintys ir keista retorika - įtariu su išvadomis žiaurai paskubėta :)))

Laurynas Ragelskis, LDiena LT2015-08-05 13:35

Labai ačiū mieliesimes Ekspertams už reklamą! Kaip sakoma: jeigu negalite kitaip, tai bent jau taip. --- O buvusiems paskutinės LTSR Aukščiausios Tarybos deputatams linkiu kuo geriausios sveikatos ir stiprybės, kurios jiems prireiks dirbant tokį sunkų ir atsakingą darbą - toliau kabinti savo trispalvius pocreotinius makaronus liumpenproletariatui, runkeliams, buduliams, plebsui, proliams bei visai likusiai biomasei. --- Sunkus gi tas darbas - ŠŪDELIČIO dupę pridengti. Ar ne, Zigmuk?

Silva2015-08-05 13:04

Baikit koliotis, geriau ka nors ironisko linksmesnio.... O "tautinis bolsevizmas" is ties geras naujadaras :)

aAlgirdas-yel"l" ow submarine2015-08-05 11:24

ir dar, labai patiko paties išsireiškimas "visokie tautiniai bolševikai" - gal galima būtų išskleisti šį naujadarą?

aAlgirdas-yel"l" ow submarine2015-08-05 11:21

atsiprašau,bet aš labai ir labai abejoju pilietiška Vaišvilos pozocija.... Bandymas šnekėti apie viską ir "kelti negeroves" tipiškas tarybinių laikų karjerizmas, o jei dar pridursime ir afišuojamą patrijotizmą ( A.Paleckio apkaltinimas ir nesugebėjimas atsiprašyti ) tai Tamstos minima pilietinė pozicija tampa nuostabiu KARJERIZMO pavyzdžiu. Pagarbiai

Senai2015-08-05 02:43

Sakiau, kad Vaišviliukas- šabes gojus, sionistu pakalikas

yel“l“ow submarine to 33. aAlgirdas2015-08-05 01:31

sutinku su realybės nupaišymu, bet tai ne pagrindas nieko nedaryti ..., - o pilietišką vaišvilos poziciją tikrai nevadinčiau garo nuleidimu, net jei teigiamas rezultatas būtų ir mikroskopinis - abejingumas ir visokių tautinių bolševikų psichozės toleravimas yra nepalyginamai blogiau :)

yel“l“ow submarine to 35. to 302015-08-05 01:14

:( - deja taip ..., - o taip nesinori tuo tikėti ...

Dzūkija >12. ir 22. Paprastas2015-08-05 00:19

Tamsta apsispręsk...Viskas blogai...visur...bet Daukanto aikštės šeimininkė visada teisi...o jeigu bandoma ką nors daryti - tai " Na, o Vaišvila yra Vaišvila, kaip visada... gaidžiukas!" ...Visi sėdėkit...ir nieko nedarykit...svarbiausia - neikit balsuoti...ir gyvenimas taps gražesnis...Kas tai?... Kokiai "sektai" atstovauji?...

Dzūkija > 34. to Dzūkija2015-08-05 00:18

Nereikia spręsti apie kitus...pagal save...Jeigu maitiniesi iš M.Adomėno saujos - tai tamstos problema...Aš turiu savo galvą...

to 302015-08-05 00:10

nėra jau ozolo...

to Dzūkija2015-08-05 00:07

bereciu nenesioju, bet tau ta sum1zta pufaike vis del to reiketu issiskalbt, fuuu, vanelina labai jau latviu gatves troliais

aAlgirdas-yel"l" ow submarine2015-08-05 00:01

atsiprašau, bet realybė yra tokia, kad mūsuose kaip ir išnyko žodis šmeižtas ta pirmaprade prasme. Prokuratūra tik ir laukia tokių kreipimusį,nes tai rodo jos apkrovimą ir prašymą didinti algų fondą. Kai valdžia toleruoja tokias "15 min", dalinai ir Delfi, Vaišvilos kreipimaisi yra , kaip sakoma, garo nuleidimas be jokių pasekmių. O tai, kad "tai PROKURATŪROS pareiga,galima sutikti,ir KONTROLIUOTI PRIVALO ne "signataras" (tai dirbtinai sukurtas pavadinimas finansinėms problemoms spęsti) o VEIKIANTYS SEIMO NARIAI. Pagarbiai

Dzūkija > 29. to yel“l“ow submarine(5.254.65.3)2015-08-04 23:57

Ar debiloidų-konservatnykų gretose pati aktualiausia šiandienos tema - kotagrauzimas...Vinys,kuriomis beretę prikalė jau rūdyti pradėjo...Visais laikais už grašius TĖVYNĘ pardavinėjo graužikai...žiurkė esi...

yel“l“ow submarine to 29.2015-08-04 23:53

skanus :) - dar turi klausimų ?

yel“l“ow submarine to 159.432015-08-04 23:51

kažką tamsta painioji :)) - yra ozolas, yra r.paulauskas, yra nakas, yra račas, yra drižius, yra daugybė kitų šviesių ir mąstančių žmonių, kurie niekad gyvenime negalėtų tapti prisitaikėliais ar persivertėliais ..., - aišku, jų mažai, jėgos absoliučiai nelygios, bet jei ir tuos pačius dar pradėsim maišyti su žemėm paprasto pavyzdžiu, tai beprotnamis mums jau rezervuotas :)

to yel“l“ow submarine2015-08-04 23:39

kas gero rushitlerio kotagrauzy? skanus caro kotas?

to 272015-08-04 23:30

beveik visi "valdžiagyviai ,signatarai ,šiaip žymesni žmonės " labai nuosekliai prisitaikė...antro tokio vaišvilos beveik nėra.

yel“l“ow submarine to 159.432015-08-04 23:22

na, jei jau imti analizuoti visų valdžiagyvių, signatarų, šiaip žymesnių žmonių nenuoseklumą, tai būtų pasaka be galo :)) - tam yra kitas paprastas kriterijus - ar žmogus mokosi iš savo ir svetimų klaidų, ar jas be perstojo tiražuoja :) - o klystame visi - ypač jaunystėje ..., - tačiau tam ir gyvename, kad įgytume išminties, o ne degraduotume, ką labai sėkmingai daro didžioji dalis “lt“ elito ...

to 23. yel“l“ow submarine to 21. to 192015-08-04 23:15

t.y. gal jis ir citatą įdėjo ne kaip ironiją...

to 23. yel“l“ow submarine to 21. to 192015-08-04 23:13

paprastas gi,atrodo, nesuprato irgi Vaišvilos ironijos ... Gal ji citatą įdėjo ne kaip ironiją... Bendrai , Vaišvilos nenuoseklumas ,kratytos mintys bado akis daugeliui.O jo linijos epopėja - nuo 1990m (aršaus ožininko) iki dabartinės - dar viena ironija.

d32015-08-04 23:06

nu tai kuo skubiau suarestuoti seima su rezidente, kurie samokslo keliu nusaline teiseta prezidenta suklastoje rinkimus, pakeiste Lietuvos valstybės konstitucinę santvarką, panaikino jos nepriklausomybę, pažeide teritorijos vientisumą, leide pardavineti uzsenieciams pardavinet Lietuvos zemes. šiems tikslams yleido y Lietuvos teritorija svetimsaliu ginkluotas grupes.

yel“l“ow submarine to 21. to 192015-08-04 22:54

:) - taigi to ir klausiau - kaip rasti ryšį tarp tų klounų citatų, kurios pačios savaime anekdotas ir eilinio vaišvilos užgauliojimo ? :)) - gi paprastam nuolat kliūna sarkazmas ir pašaipos grybo adresu - tipo anos nėr už ką, o vaišvilą bet kokia proga, į temą ir ne į temą :) - štai ir visa ironija ...

Paprastas>10 "pensininkė"2015-08-04 22:48

„Kas nutiko, kad jaunimas toks agresyvus?“ O kas nutiko kitiems? Brolis pieš brolį, dukra prieš motiną, kaimynas prieš kaimyną... ir t. t. Visa visuomenė įmesta į keršto balą ir tai yra politika. Vaikai nemato vaikystės(kompiuteriniai žaidimai – „kovok, nužudyk ir laimėsi...“ ), vaikų grupuočių organizavimas, muštinės(„namas“ prieš „namo“, gatvė pirš gatvę... rajonas prieš rajono ir t. t.. Rūkimas, gėrimas . Mokyklose tas pats, tik atsiranda „įvairovė“ – mokytojai, kurie už darbą turi kentėti, kitaip bus išvaryti į darbo biržą. O vėliau narkotikai, seksas, pedofilija ir t. t. Vagystės, prievartavimai... Ir visur šukis : „Buk pirmas“, „Tu tai gali“... Galų gale ir „skatinimas“: internete gali patalpinti savo „išsidirbinėjimus“. Norėjom kapitalizmą ir gavome... Šlovė Sąjūdžiui ir Signatarams.

to 192015-08-04 22:47

ne Vaišvilos išvadinimas,o " tyrėjų "citavimas.

yel“l“ow submarine to 15. geltonam submarinui2015-08-04 22:38

ne vardas(nick`as) žmogų puošia, o žmogus vardą :))) - o iš esmės - nemanau, kad tamstai turėčiau paaiškinti, iš kur tas “yellow submarine“ kilęs :) - ir dar : nepalaikau ir nesuprantu tyčiojimosi iš bet kurios tautos, jos kalbos ar papročių , kaip keistai jie mums beatrodytų ar būtų “sutepti“ jų protėvių kiaulystėmis :)

yel“l“ow submarine to 16. to 142015-08-04 22:30

taip - neįkandau :) - net nesistengiau to daryti - nes jei vaišvilos išvadinimas gaidžiuku yra ironija, tai grybas su tata tikrai patriotizmo aisbergai :))

yel“l“ow submarine to 17. aAlgirdas2015-08-04 22:27

nemanau, kad pornosklaidos masiškai ir nebaudžiamai tiražuojamas šmeižtas, o ypač tokio kalibro, yra “šūdniekis“ :) - ir tai, ką vaišvila prašo prokuratūrą atlikti, yra prokuratūros tiesioginė pareiga, o ne locka ar malonė ...

aAlgirdas-yel"l" ow.submarine2015-08-04 20:55

dėl XXX sutinku, o štai kreipimąsis į prokuratūrą dėl kievieno, atsiprašau,šūdniekio...yra tik prokuratūros apkrovimas nereikalingu darbu.

to 142015-08-04 20:15

Yellow, man regis tu pirmą kartą neįkandai ironijos ... )

geltonam submarinui2015-08-04 20:06

sveiki, esam bendraminčai, laikom frontą;) Vienas pastebėjimas- to (pa)prasto ilgam komentare - pirma dalis- pornotalo 15min lt straipsnio citata su nuliu logikos. Už paskutinį šūdmalį (pa)prastam( prasčiokui) reiktų duot pauostyt iš arti nevalyto klozeto turinį. Bet va, ir pačiam "submarinui" bombikę: komentaruose pažįstamas kaip normalus lietuvis, patriotas, mylintis tėvynę ir t. t... Tai kodėl vadiniesi svetimtautišku švepliačiurkių kalba parašytu vardu?

yel“l“ow submarine to 12. Paprastas2015-08-04 19:55

ar niekada nebandei parašyti teksto taip, kad jį būtų galima suvokti po pirmo, o ne po trečio perskaitymo ? :))) - be to, manau, ne aš vienas norėčiau, kad būtų kažkaip paaiškintos teiginio “vaišvila gaidžiukas“ ir viso ilgojo teksto sąsajos :)

yel“l“ow submarine to paprastas2015-08-04 19:54

ar niekada parašyti teksto taip, kad jį būtų galima suvokti po pirmo, o ne po trečio perskaitymo ? :))) - be to, manau, ne aš vienas norėčiau, kad būtų kažkaip paaiškintos teiginio “vaišvila gaidžiukas“ ir viso ilgojo teksto sąsajos :)

Paprastas2015-08-04 19:45

Ką tvirtina „analitikai – tyrėjai“: „Tokiose svetainėse kaip „Karštas komentaras“, „Laisvas laikraštis“, „ltvnews. online“, „Ldiena. lt“, „Šauksmas. lt“, smarkiai kritikuojama Lietuvos valdžia, užsienio politika, kariuomenė, narystė Europos Sąjungoje ir NATO, pateikiamos iškraipytos istorijos versijos.“ Ir realybė: „ Daugiausia lankytojų turi svetainė „ltvnews. online“ – apie 8 tūkst. per dieną(man asmeniškai, malonu... be tuo portalui reikia didinti lankamumą, jog konkurencijos nieks nepanaikino). „Laisvas laikraštis“ ir „Karštas komentaras“ sutraukia maždaug po 2 tūkst. lankytojų. Svetainė „Ldiena. lt“ turi daugiau kaip tūkstantį, o „Šauksmas. lt“ iki tūkstančio vartotojų.“ O toliau jau atskirų autorių įsitikinimus: „ Birželio 19 dieną svetainės „Ldiena. lt“ ir „Šauksmas. lt“ paskelbė Juozo Ivanausko tekstą, kuriame jis kaltina Lietuvos žiniasklaidą dezinformacijos skleidimu, o valdžią – įgaliojimų viršijimu. Taip pat aiškino, kad esą JAV kariai Lietuvoje buvo dislokuoti neteisėtai. ; Birželio 25 dieną svetainės „ltvnews. online“ ir „Ldiena. lt“ išspausdino neįvardinto autoriaus tekstą „Ištikimiausias Baltijos šalių draugas mato tik vieną išeitį – karą“. Jame gausiai cituojamas britų žurnalistas Edvardas Lukasas, kuris rašinyje yra vadinamas Vakarų propagandistu. ; Pavyzdžiui, liepos 15 dieną „Laisvas laikraštis“ ir „ltvnews. online“ publikavo Zigmo Vaišvilos tekstą „Graikija atidengė Europos Sąjungos veidą“. Jame autorius teigia, kad Lietuva buvo priverstiniu būdu nuvaryta į euro zoną, o apie demokratiją Europos Sąjungoje rašo lyg apie menamą dalyką.“ Tai nieko tokio, ką galima būtų pripažinti „Kremliaus propaganda“, jog ne vienas nesiūlo „daryti chaosą“ , ir per jį, įstoti į Rusijos Federaciją. ... Na, o Vaišvila yra Vaišvila, kaip visada... gaidžiukas!

yel“l“ow submarine to 8. aAlgirdas2015-08-04 19:39

nelinkęs su tamsta sutikti niekaip :) - tyčiotis ir rodyti “lt“ pornosklaidos pornografinę prigimtį ir esmę ne tik galima, bet ir būtina - tik šiuo atveju patį straipsnį reikėjo dėti į XXX skiltį, o gerb. vaišvilos užklausimą prokuratūrai reikėjo pateikti kaip atskirą komentarą :) - ir kas nesuprantamo vaišvilos poelgyje ? :)))) - kad šiuo atveju nori akivaizdžiai parodyti , jog pornolapis “15min“ atvirai ir runkeliškai užsiima šmeižtu , tuo pačiu pastatydamas prokuratūrą į komplikuotą padėtį ? :)))

pensininkė2015-08-04 19:09

Jei kas man nepatinka šiais laikais ir apie tai prakalbu -agentas. Bet skaitau portaluose apie jaunimo smurtą, nusikaltimus ir pamenu savo jaunystę, kai gatvėmis klaidžiojome kiek širdis geidė be jokios baimės. Kas nutiko, kad jaunimas toks agresyvus?

Jonis2015-08-04 17:43

LR BK 118 str. (padėjimas kitai valstybei veikti prieš Lietuvos Respubliką) galima pritaikyt ES ir USA. Nejaugi nebuvo poveikio silpninant santvarką, suverenitetą, teritorijos vientisumą, gynybos ar ekonomikos galią? Nekomercines organizacijos, nemokami mokslai JAV, "nepriklausomi" patarejai ir t.t... Ar nekyla minciu is kur tokie pinigai?

aAlgirdas2015-08-04 17:37

esu ne kartą rašęs,kad save gerbiantis portalas tiesiog negali reklamuoti tokių leidinių kaip 15 min. Kažkas nesutiko,tai jų valia, bet KĄ gero sužinome iš šios publikacijos .... nebent tai, kad 15 min, finansuoja valdžios organai. Betgi tuomet pateikite info -kas užsakė tyrimą? O štai pono Višvilos paminėjimas (kurio nesupratau) kažkas idomesnio.

*2015-08-04 16:33

dyyydelis

Ir vėl2015-08-04 16:32

Tik Vaišvila vienas viską pamato, reaguoja ir netyli. O kur visi kiti landzbe-jukne-grybo "kovotojai" už Lietuvą? Išvada aiški: "kovotojai" patys muša, patys rėkia, o atsakyti už veiksmus bijo (nes bus dyyydelis dyyylis pšššš)- tik straipsniukus kurpia ir lenda atgal į savo saugius urvus ir erelio akimis stebi, kiek vargšų tautiečių apzombino.

rex2015-08-04 15:29

pirmą kartą išgirdau kad yra toks ldiena.lt., tai čia tipo reklama? O Lietuvos radikalai tai nauja partija ar kaip?

labai grazu2015-08-04 14:55

kai chuntos nusikaltimu viesinimas ir atskleidimas,diversijos pries Lietuvos valstybe ir dirbtinis varymas i defolta vykdomas grybelines chuntos tampa nusikaltimu pries lietuvos valstybe

skorpionas2015-08-04 14:36

Stalinas vežė tremtin valstybės sąskaita, o landsberghandonijos kūrėjai-grybauskaitės, landsbergai, kubiliai, linkevičiai, olekai, juknevičienės privertė runkelius susikrauti lagaminus ir savo sąskaita patiems išsitremti, o ant likusių, pasisakančių prieš landsberghandonijos kūrėjus, VSD-KGB ir kišeninis sukurps bylas ir susodins į slaptus ČŽV kalėjimus.

U-22015-08-04 14:10

Ziauriai, ziauriai geras ir labai juokingas 15 min. sisteminiu tyreju - amatininku Lukaso ir Pancerowo rasinelis. Tyrejai vaizdingai apraso, kaip naudodami parankines priemones istyre vienas kito kuryba ir t.t. padare giliamintiskus apibendrinimus, jog"Isteriškus rusofobus su homikais jungia bendros „europietiškos vertybės“.

Juozas2015-08-04 13:44

Labai gerai. Kas niekina Lieuvos Nepriklausomybe, nori ja nugriauti turi sedeti kalejime. Tikiu si karta prokurorai bus ryztingi.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi