|
31. Trigrašis. Panašu, kad tamsta trigraši darai tą patį, ką dabar rašai savo komentare. Nekomentuoji straipsnio, o komentuoji Senį Šaltį. Tamsta net nepatingėjo paskaičiuoti mano komentarų kiekį, o bent pats straipsnį paskaitei, nes komentaro apie jį ir nematau? Kas liečia diskusijas. Tai ir yra diskusijos. Aš neparašau, kokio beprasmio komentaro kad tas žydas, ar anas storas, ar kažkas kacapas ar chocholas. nemačiau, kad tamsta Trigrašis skųstųsi dėl tokių komentarų, bet kažkaip visada surandi laiko paverkti ant Senio šalčio po Dzūko tema. Atsitiktinumas? O kodėl po Romo tema pradėjai verkti? Paskaičiau kitus "Romo" komentarus, kuriuos anksčiau ignoravau, tai pasirodo Dzukas net nesislepia, tas pats tonas, tie patys žodžiai, toks pats aiškinamasis stilius. Džiaukis, kad parašau tokius veiksmus, nes per rožinius akinius išeisi tokių dzūkų viliojamas į kokį mitingą ir nupils, kaip šunį, o tokie dzūkai už tai premiją skaičiuos. Užduok sau klausimą, kam taip reikia elgtis dzūko/Romo/ veleso/šerniaus atveju? Kokių tikslų tokiu atkaklumu siekiama? Kam reikia meluoti ir slėptis po VPN, free proxy komentuojant? Tikriausiai dar vis gyveni pasakų pasaulyje arba esi provokatorius. O kodėl, skaityk mano komentaro pradžią.
|