2024 m. lapkričio 27 d.

 

Signataro R. Paulausko nuomonė apie LR Seimo rinkimų įstatymą

81
Paskelbta: 2016-09-18 13:25 Autorius: ekspertai.eu

Visuomenėje kilus diskusijai, ar LR Seimo rinkimų įstatymas neprieštarauja LR Konstitucijai, signataras Rolandas Paulauskas išsakė savo nuomonę šiuo klausimu.



Keli susiję:

Seimo rinkimai kazino principu – visų Lietuvą persekiojančių nelaimių priežastis

Užsimerkti prieš tokią problemą kaip Seimo neteisėtumas, kažin ar būtų išmintinga

ULTIMATUMAS Seimui dėl LR teisinių pagrindų griovimo

„Ekspertai.eu“ skelbiamą informaciją draudžiama visuomenės informavimo priemonėse atgaminti be raštiško asociacijos „Global Gaze Network“ sutikimo, kurį galima gauti adresu [email protected]

Association „Global Gaze Network“
IBAN: CH9409000000161276571
BIC: POFICHBEXXX
(banko pavedimo mokestis toks pat, kaip darant pavedimą ir Lietuvoje)
Adresas: Brandschenkenstrasse 53
Miestas: Zürich
Pašto kodas: 8002


 
Komentarai

 
81. dr. Jonas Ramanauskas [email protected]
(2016-10-07 16:27:42)
(98.212.66.159) Parašė:

to "72. yel“l“ow submarine to 71. dr. Jonas Ramanauskas ....(2016-09-27 17:32:04) (78.63.212.238) ". Tai sakai "rekomenduočau tamstai gan pedantiškai pasižiūrėti į savo psichologinį autoportretą - jis tikrai ne be priekaištų :)". Su priekaištais, o ką? O kuris čia idealus, tegu pasirodo. O dėl kategoriškų išvadų, tai čia labai svarbu pasižiūrėti kokios svarbos klausimui ponas Rolandas Paulauskas su visa energija stoja skersai kelio. O R.Paulauskas stoja skersai kelio Lietuvos valstybės teisiniams pagrindams, LR Konstitucijai, KT išaiškinimams, tarptautinei teisei, kurią Lietuva įsipareigojo vykdyti ir pagaliau skersai kelio sveikam protui ir už nusikalstamų gaujų PRIVILEGIJAS. Tai ar jis čia kaip tai nusipelnė švelnių žodžių ar ryžtingo pastatymo į jo užtarnautą vietą? Ir ne šiaip kur nors užkampyje stoja, o tą savo poziciją deklaruoja maksimaliai plačiai, naudoja youtube ir aš matau žmones, kurie suklaidinti kaip pašėlę seka jo klaidingu keliu ir vykdo antivalstybinę veiklą ir toliau griaudami Valstybės teisinius pamatus. Tai koks čia tas pono Rolando Paulausko psichologinis autoportretas? Galima daug įvairių ir gerų dalykų prikalbėti, bet jei esminiuose klausimuose yra didelis paklydimas, tai ir visi tie geri dalykai nukeliaus tais pačiais šunkeliais. O Rolandas Paulauskas savo programoje yra paskelbęs ir kitų esminių šunkelių kryptis, nors kai kuriuose dalykuose jam ir labai pritariu ir matau tarp jo partijos narių labai puikių žmonių. Tai dėl tų šunkelių esu užklausęs jo nuomonės, o jis TYLI, gal neskaito komentarų po savo straipsniais? Čia ne pasiteisinimas. Ar nebus atvirkščiai taip, kaip su tuo Ivanu Susaninu, kuris tapo didvyrių iš tikro pasiklydęs, nes nenuvedė priešų pas savus.



80. StasysG
(2016-09-27 23:52:56)
(82.140.168.97) Parašė:

Seimas ir besiveržiantieji į Seimmą kandidatai negerbia Konstitucijos, nepripažįsta, kad Seimo rinkimų įstatymas neatitinka jos nuostatoms. Pavyzdys užkrečiamas. Štai vienas iš didžiausių valstybinių įstaigų KTU (anksčiau KPI) įsigudrino nepaklusti ir Įstatymams. Apie tai čia skaitau skandalingą straipsnį:---- " Esi korumpuotas, trypi įstatymus – būsi ministru": 2016-09-27 22:13 Autorius: Gediminas Merkys, KTU profesorius, Lietuvos aukštųjų mokyklų profesinių sąjungų susivienijimo valdybos narys. "Paskelbti konservatorių vyriausybės, kuri galimai valdys po Seimo rinkimų, ministrai. Į Švietimo ir mokslo ministrus siūlomas KTU rektorius P. Baršauskas. Kaune jau kuris laikas jis viešuose renginiuose, kaip partijos palaikytojas, sukinėjasi kartu su G. Landsbergiu. Rektorius P. Baršauskas - viešas asmuo - nuolat LAUŽO įstatymus, klimpsta į neskaidrių sandorių liūną. Mūsų nuomone, valstybiniame universitete (ir akademiniame sektoriuje apskritai) jis sukūrė sklandžiai veikiantį struktūrinės korupcijos modelį. Piktnaudžiavimai dengiami gausiai apmokėtais viešaisiais ryšiais. Viešomis lėšomis samdomos privačios teisinės firmos. Mes visi ir susimokame, kad jos „pakonsultuotų“ Baršauską, kaip apeiti įstatymus, sutrypti demokratinį viešąjį valdymą ir akademines vertybes. Rafinuotos korupcijos užkratas plinta būtent valstybiniame universitete – institucijoje, kuri visur ir visada privalėtų užduoti aukštą veiklos skaidrumo, pagarbos įstatymui ir žmogaus teisėms standartą.....". Ir tt.



79. dr. Jonas Ramanauskas [email protected]
(2016-09-27 23:06:24)
(98.212.66.159) Parašė:

to "78. aAlgirdas-J.Ramanauskui (2016-09-27 20:53:48) (78.56.79.247)". Jūs teisus. Kai tie, kurie pasirašė Nepriklausomybės atkūrimo (atstatymo) aktą, man atrodo, vis tiek nusipelnė, kad Valstybė kažkaip juos apdovanotų, nors tegu jie tą kai kurie ir patys sau padarė? Aplamai ir visumoje nematau labai didelės valstybinės problemos. Tuo tarpu nepaklusimas LR Konstitucijai yra visai kitokios svarbos Valstybės klausimas, FUNDAMENTALUS klausimas, nes po Nepriklausomybės paskelbimo ir po LR Konstitucijos priėmimo, butent TEISĖTOS valdžios išrinkimo klausimas eina trečiu pagal hierarchiją atkuriant Valstybę.Tai niekaip nesulyginamas su signataro privilegijų klausimu, net nežinau, kur šitą klausimą pagal svarbą tektų patalpinti. Tai mano požiūris toks, fundamentaliam klausimui ypatingas dėmesys. Tokie mano prioritetai. Išryškėja labai nemalonus vaizdelis....., kurio esmėje Lietuvą valdo OKUPANTAI ir KOLABORANTAI.



78. aAlgirdas-J.Ramanauskui
(2016-09-27 20:53:48)
(78.56.79.247) Parašė:

gerbiamasai, pradedu paties nesuprasti ..... iš vienos pusės vos ne iki kablelio narpliojate Konastitucija o tokį elementarų faktą, kad signatarai tik pasiskelbė signatarais o buvo tik paprasčiausiais LTSR AT deputatais. Tikslas --- akivaizdus ....... PRIVILEGIJOS ir nieko daugiau. Pagarbiai



77. Anfisa
(2016-09-27 19:44:00)
(78.61.49.251) Parašė:

75-m. Noreciau suzinoti tamstos nuomone del svetimu kariuomeniu Lietuvoje buvimo fakto suderinamumo atitinkamam Konstitucijos straipsniui.



76. dr. Jonas Ramanauskas [email protected]
(2016-09-27 19:36:21)
(98.212.66.159) Parašė:

to " 73. StasysG--->71-am (2016-09-27 18:47:58) (82.140.168.97)". StasyG, atiminėti nereikėtų to, kas teisėtai įgyta. O jis balsavo už Nepriklausomybę, vadinasi nusipelnė būti signataru, kaip ir R.Valatka. Reikia matyti visą žmogaus paveikslą su visais pliusais ir minusais, kurių kiekvienas turime, kadangi nesame idealais. O juk buvo tie šeši lenkai, kurie nebalsavo UŽ Nepriklausomybę. Istorinis faktas. O jeigu būtų buvę tokių daug, tai stebūklas nebūtų įvykęs. O va R.Paulauskas kėsinasi atimti net teisininkų diplomus ir KT Teisėjų, nes tie gerai išaiškino Konstituciją ir parodė, kad R.Paulausko galvelėje yra blūdai.



75. dr. Jonas Ramanauskas [email protected]
(2016-09-27 19:27:01)
(98.212.66.159) Parašė:

to "72. yel“l“ow submarine to 71. dr. Jonas Ramanauskas joramlt(eta)yahoo.com (2016-09-27 17:32:04) 78.63.212.238)". Tai sakai esu kategoriškas pono R.Paulausko atžvilgiu, kuris iš esmės IŠNIEKINO LR Konstituciją ir iš esmės kolaboruoja su LR Konstitucijos priešais, kolaboruoja su Lietuvos teisinių pagrindų priešais ir atsistojo į VIEŠO TRIBŪNO vietą, tuos savo BLŪDUS demonstruodamas ir per youtube, kad visi žinotų. Ne visi supranta, tačiau būtent naudodamas tą plačia youtube auditoriją ir naudodamas žmonių klausimo nesupratimu įtvirtina OKUPACINĘ Lietuvos valdžią, nes okupantas atsirado Lietuvos valdžioje NETEISĖTAI. Tik okupantas gali užimti valdžia neteisėtai. Tokie yra seimūnai. Kartu noriu tamstai pasiūlyti būti labiau dėmesingu, Rolando Paulausko neišskiriu iš kitų kolaborantų, kurie tylomis vykdo tą patį, o Paulauskas jau tapo ir jų TRIBŪNU. Tai turi jam būti atsakoma viešai. Kol kas matome situaciją, yra okupantai, kurie išeidami pasiliko, ir yra koloborantai, kurie kolaboruoja su pasilikusiais okupantais, kurie buvimą valdžioje iš esmės užtikrina antikonstitucinis Seimo rinkimų įstatymas. Taigi OKUPANTAI IR KOLOBORANTAI. Štai kokia Lietuvos politinio gyvenimo esmė. Štai ką reiškia seimūnų tyla, kai 11 kartų juos paraginau paklusti LR Konstitucijai. Okupantas turi kitus tikslus Lietuvoje, nei kurti teisinę demokratinę Valstybę. Todėl vėl einama į antikonstitucinius rinkimus. TYČIA daromas nusikaltimas prieš Lietuvos valstybę. TYČIA. Yra daug klausimų, su kuriais galima sutikti, tai ką sako LLP ir Rolandas Paulauskas, tačiau ponai..... kraupią aferą kiekvienas gali nudažyti ir labai gražiomis spalvomis. Esminis klausimas - teisėtos valdžios klausimas yra PANIEKINTAS. O tai yra FAKTAS. Seimo rinkimų įstatymas prieštarauja Konstitucijai pačioje esmėje.



74. StasysG--->72-am
(2016-09-27 18:52:13)
(82.140.168.97) Parašė:

Atsiprašau, tuo kreipiausi į Jus.



Parašykite komentarą
Ekspertai.eu įspėja, kad komentaras – tai viešas informacijos paskelbimas.
Komentatorius atsako už savo viešai paskelbtą žinomai neteisingą, įžeidžiančią, šmeižikiško ar nusikalstamo turinio informaciją (tai yra komentarai, kuriuose skatinama tautinė, rasinė, religinė ar kitokia neapykanta, raginimai nuversti teisėtą Lietuvos valdžią, organizuoti sąmokslą prieš valstybę, pakeisti jos konstitucinę santvarką, kėsintis į nepriklausomybę arba pažeisti teritorijos vientisumą, šiais tikslais kurti ginkluotas grupes arba daryti kitus nusikaltimus, kuriais kėsinamasi į Lietuvos valstybę) LR teisės aktų nustatyta tvarka.
Ekspertai.eu komentarų neredaguoja.
Komentarai su keiksmažodžiais ar vulgarybėmis bei piktybiškai kartojami tekstai yra šalinami.
Vardas
Komentaras