Praėjusių metų pabaigoje Lietuva pasaulyje pagarsėjo kaip violetinės spalvos valstybė-prostitutė, kuri už savo darbelius neprisiima jokios atsakomybės. Ir kuri iki šios akimirkos net pati sau neišdrįso prisipažinti, jog ji yra pigi, labai pigi valstybė-prostitutė.

Bet šis straipsnis ne apie tai.

Istorija su norvegų paimtu berniuku vėl perskėlė Lietuvos visuomenę į dvi dalis: vieni piktinasi nieko šiuo klausimu nenuveikusia violetine valdžia, kiti gi džiaugiasi, kad taip atsitiko ir viliasi, kad į norvegų rankas Lietuvos vaikų pateks kur kas daugiau.

Jūsų dėmesiui kelios skirtingos violetinės valstybės piliečių nuomonės.

„Žinių radijo“ klausytojas (visą laidą klausykite ČIA): „Aš jaučiuos lyg apspjautas, būdamas Lietuvos piliečiu. Manęs, be jokios abejonės, negerbia mano valdžia.

Į tai turėtų būti sureaguota visų pirma diplomatiniu lygiu. Visi galime suprasti iš Norvegijos pareigūnų veiksmų, kad jie negerbia mūsų kaip valstybės.

Ir kadangi mūsų diplomatai neatstovauja mūsų tinkamai, tai jie tiesiog neverti pagarbos.

Aš jaučiu jam (Algirdui Sysui – red. ) gilią užuojautą.

Jis neatstovauja man kaip Seimo narys. Įsivaizduokit, jeigu taip nutiktų kokiam Izraelio piliečiui, iš jo atimtų vaiką.

Patikėkit manim, norvegų diplomatam būtų išdraskyta ne viena akis, bet išplėštos abi ir įkišta ranka į gerklę. Ir tie vaikai būtų ištraukti tą pačią dieną.

Tuo tarpu mūsų diplomatai nieko nedaro. (... ) Dabar mano pasas yra bevertis. Absoliučiai bevertis.

Man labai gaila ir liūdna dėl to.”

Kita nuomonė žinomo publicisto Andriaus Užkalnio: „Visas violetinis, patvorinis ir žemės referendumo balaganas šiandien staugia, kad apgintų mūsų vaikus nuo norvegų.

Aš sakau norvegams: prašau, atiminėkite drąsiau, nesidrovėkite. Vaikams geriau augti pas darnias gėjų, lesbiečių ir neapsisprendusių poras, o ne pas acto garintojas.

Paremkime norvegų pastangas, apsaugant mūsų augančiąją kartą. Je suis norvegas.“

Tuo tarpu Lietuvos vaikų teisių specialistai sako, kad žmonės neįpratę prie efektyvaus vaikų teisių gynėjų darbo, o mūsų nesupratimo priežasčių reikėtų ieškoti ne kur nors kitur, o Lietuvoje ir mūsų auklėjimo metoduose, nes dar per dažnai tėvai vaikams pamojuoja dirželiu.

Taigi, kiek žmonių tiek nuomonių.

Tačiau piktintis tikrai neverta ir nereikia turėti iliuzijų, kad kažką galime pakeisti. Norvegija yra šalis, kurios nuoširdžios pagalbos dėka Lietuva turi laivą Independence (vokiškai „Unabhängigkeit“), ir dar norvegai labai gerom sąlygom Lietuvai parūpina suskystintų dujų.

Ant švedų, kurie perdavė vaiką ne Lietuvai, o Norvegijai, pykti irgi nereikia, nes Lietuvoje didžiajai daliai gyventojų atlyginimus ir pensijas išmoka Švedijos bankai, tad, kaip sakoma, kas pinigus moka, tas ir muziką užsako. Todėl jei švedai ir padarė kažką ne taip, nereikia jiems lįsti į akis, nes maža kas – imsis sankcijų prieš pensininkus. Lietuvos stiprybė – diplomatija ir protingas mokėjimas prisiderinti prie esamos situacijos.

Naujausi

Komentarai (47)

Rikiuoti
Mišiugin2015-02-21 14:29

Bet gal iš tikrųjų užkelnis pasakė: Je suis breivikis? Nes tas kiek žinau iš psichuškės irgi buvo išleistas nedabaigus gydymo...

Beda2015-02-18 14:49

Uskalnis - nupuskalnis. Skeltanagiams nepatinka acto kvapas? Bet puiki priemone yra- uzsimauk ant nosies savo dvokiancia puskojine, ir tau jis netrukdys.

Issigime Lietuva2015-02-16 17:22

Nekenciu uzkalniu. Slykstynes.

41-am2015-02-05 11:55

Na, čia jau derėtų tamstai norvegų atsiprašyti, geriau pasidomėk lietuviškomis " šeimomis", kur sėkmingai pragyvenama iš vaikų gimdymo, ar nekils noras jų pavadinti veisyklomis? O kokie tie vaikai užaugs? Gal čia tas " auksinis genofondas"? Kiek kainuoja visuomenei jų išlaikymas - pasiskaityk LR Konstitucijos 38 str - aiškiai parašyta, jog tėvų pareiga išlaikyti vaikus iki pilnametystės. Gal reikėtų iš tų biologinių, kurių vaikai auginami globos namuose visuomenės išlaikomi,priteisti alimentus vaikams išlaikyti.

Nuomone2015-02-05 11:07

Tikiuosi uzkalnis taip nemano,cia erzinimas. O jei ne tai lai savo vaikus mylimiems homo ir sado atiduoda.

Dzūkija2015-02-05 05:36

youtube.com/watch?v=qc8cN-qwkIw

Dzūkija2015-02-05 05:05

Norvegija ne šalis...o zombių veisykla...Tarnyba grobia vaikus ir daro biznį...Už visko - pinigai...labai dideli pinigai...

Puikus 33cias2015-02-05 01:50

zmogus ten gyveno ir zino.

36-tam2015-02-05 00:21

Ai, kokia laki tamstos vaizduotė. Ar tik nebūsi biologinių gynėjas - kai blogiausia mama geriau negu geriausi globėjai? Ir ko lekia jos į tą Norvegiją, ko nenori Lietuvoje auginti vaikučių? Kažin ar nenorėtų tos mamaitės grąžinti Norvegijai gautų pašalpų vaiko auginimui?

valdas2015-02-04 22:37

Liberastų kuriamos "vaikų teisės" yra liberastų ginklas jų kovoje prieš šeimą (tėvus). Jų satanistinis motto: negerbk savo tėvo ir motinos.

Būtent2015-02-04 22:01

straipsnis kažkoks briedas, bet mintis gili, labai gili, neapsakomo gylio ir neapsakomos spalvos.

to 332015-02-04 19:10

taip ir isivaisdavau,kad ten augina ne vaikus ,o darzoves.aciu,kad pasidalinot.

33-iam2015-02-04 18:43

Matau, kad tikrai nesupranti - juk ne norvegai važiuoja su savo vaikučiais į Lietuvą, o lietuviai į Norvegiją, kad užsidirbt ir pašalpų gauti. Nepatinka norvegiška tvarka- nevažiuok, sėdėk Lietuvoje - čia ir vaikų patyčios juk intelektualios.... Juk nekviečia, nemaldauja norvegai atsivežti tų vaikelių, patys braunatės dėl pinigų. Taigi, sovietmety žmonės dirbo, šeimos vaikus augino, ar buvo girdėti daug tokių " mamyčių" gimdančių vaikus nuo vis kitų vyrų ir pragyvenančių iš pašalpų už vaikus? O jų vaikai, taigi tiek ir tematę, kaip atsiimti pašalpas, labdaras irgi taip gyvens?

Dzūkija > 29-tam2015-02-04 17:44

Kai aš rašiau "lietuviai" ,tai galvojau apie lietuvius,o ne apie ES piliečius...

nesupratau2015-02-04 17:17

mes uzaugome sovietu sajun goje ir ta karta tikrai darbsti neagresyvi. auginome vaikus ir dirzeliu pamojuodavom ir apregdavom ir nieko neatsitiko. vaikai visvien mylejo savo tevus o tevai vaikus. juk nesparde nedauze tevaisavo v nei svetimu kaip dabar elgiasi valstybines institucijos. niekada niekas taip nesielge su zmonemis. uzaugo geri vaikai. ir dabar atgavus nepriklausomybe staiga vaikai tapo zverimis. kodel? todel kad valstybe visiskai sumenkino tevu autoriteta. o norvegijos nestatykite pavyzdziu. ten vaikai nezino kas galima kas ne. spjaudo tevams tiesiogine prasme tevams y veidus o tevai kencia. nes budeliai yra netoli. neduok dieve kaimynas paskus. vaikai ten visiskai nemotyvuoti. labai daug apsigimimu niekada niekur tiek nemaciau. musu vaiku 5 metu intelektas pranoksta ju desimtmeciu intelekta. kodel vaikai ten eina y mokykla su pampersais? sakot is ju ten niekas nesitycioja? taip nesitycioja nes jiems tai atrodo normalu. normalu ir tai kad 7 m. vaikas vezamas y mokykla vaikisku vezimeliu. nu tai jau tikrai nukrypimas. ju niekas neaukleja jie gyvena taip kaip jiems atrodo o tevai leidzia viska. nekaltinu vaiku. juk ju niekas nieko nemoko. auga kaip zolytedarzelyje ir tiek. ir kiek jus begirtumet norvegu tevu auklejima tai man jis labai liudnas. auga nesavarankiska nemastanti karta. gyvenau ten nemazai ir man tikrai gaila tu vaiku. nereikia statyti pavyzdziu to kas nevertas to. norvegams iki kulturos dar labai toli. nesakau kad reikia musti vaikus bet aukleti juos reikia kad zinotu kas galima kas ne. kad gery skirtu nuo blogio. ten yra taip. ka noriu ta darau kaip noriu taip elgiuosi. o musu vaikus ima todel kad jiems reikia proti ngu reikia pagerinti pilieciu demografine padety. ten padetis tikrai prasta nes labai daug kraujomaisos. o musiskiai tyli kaip peles neduok dieve galingesny yzeis. netikusi musu valdzia netikusi ir vaiku teisiu apsaugos tarnyba. niekas savais zmonemis nesirupina. kaip pradesrupintis tada ir norvegai supras kad ir lietuviai savo vaikus myli. gimstamumas mazas o gejai susilaukti vaiku negali tai stai ir visa priezastis. rado musu silpna vieta ir tuo naudojasi. turetu buti geda lietuvai. kas nori tas ant jos spjaudo. o mes spjaudome ant to ko nereikia.

HAu2015-02-04 16:55

Ražoma, kad Lietuva turi daug požeminio vandens ir, gal būt, kažkiek skalūnų dujų. Tai galima sukurti Lietuvą garsinantį PERPETUM MOBILE malūnėlį: išgręžti gręžinį vandeniui ir gręžinį skalūndujoms, dujos kyla, suka elektros generatorius, kurie suka vandens siurblių variklius, siurbliai pumpuoja vandenį į skalūndujas, jos kyla, suka elektros generatorius ..... Ir taip turėsim jei ne amžiną, tai nors ilgametį PERPETUM MOBILE. Viso pasaulio žmonės varvins seiles - kokia drąsi ta Lietuvos valdžia. Tik svarbu į skalūndujų horizontą pataikyti, kad PERPETAS užsisuktų, o dėl vandens nesijaudinkime, jo užteks ie dar turistams arabams liks.

to poniai Onai2015-02-04 16:48

parasete tikra tiesa ir aciu uz tai. Kas cia kviete ta Uzkalni nusisneketi.Daug Lietuvoje gyvena aukstos morales zmoniu ir jiems darosi baisu,kad iskrypimo virusas plinta.

29-tam2015-02-04 15:41

Suabejočiau tuo." Moka auginti vaikus" ( gal dalis ir moka, tik nereikėtų kalbėti už visus)- tik iš to mokėjimo klesti patyčios, savižudybės, prievartavimai, žudynės, moksleivės draugę išmėsinėja - čia tai labai gerai užauginti vaikai? Tai ko dažniausiai vežasi vaikus į Norvegiją? Manau, kad biologinės labai kruopščiai pasiskaičiuoja, kaip daugiau gauti už vaikus pašalpų ir daliai tai jau tapo gyvenimo būdu, pragyvenimo šaltiniu. Taip, Lietuvoje neatiminėja vaikų, nors jie ir gyvena baisiose sąlygose, matydami, kaip tėvai pragyvena iš vaikų gamybos, tai kas išaugs iš tokių vaikų?

Dzūkija > 28. 27-tam2015-02-04 14:56

Lietuviai moka auginti vaikus...nereikia mokytis iš norvegų...pradžiai - paklausyk visą laidą,iki galo...gal daeis...Aišku,jeigu tamsta dar ne seime...nes ten jau visiems atimta gamtos dovana - sava galva...

27-tam2015-02-04 14:39

Ir ar manau, kad Tėvynėje turi būti pasirūpinta vaikais, vaikai neturi augti su girtaujančiais, tinginiais, iš pašalpų pragyvenančiais tėvais, vaikai neturi būti mušami, neturi būti patyčių.....Manau, kad kaip rūpintis vaikais galima būtų ir pasimokyti iš norvegų. Nemanau, kad Norvegijoje vaikas pasiskundęs, jog yra skriaudžiamas, būtų su 240 policininkų pagalba klykiantis išneštas iš gimtųjų namų ir net artimieji jo negalėtų pamatyti.

Manau,2015-02-04 14:22

kad mūsų valdžia turi persiorientuoti ir nuo Rusijos persimesti kovai su Norvegijos vaikų grobikais.Save gerbianti valstybė savo piliečius turi ginti,bet kur ir bet kada.Jeigu tėvai iš tiesų blogai elgiasi su vaikais,tai vaikas turi būti pargabentas į Lietuvą ir Tėvynėje turi būti juo pasirūpinta.Po tokių skandalų, peršasi nuomonė,kad norvegai nori pagerinti savo demografinę padėtį.O kas gali paneigti,kad tie vaikai neatimami dėl iškrypėlių.

252015-02-04 14:06

vieno uzkalnio neuzteks,reikia pradet derybas nuo kokiu 5 uzkalniu)

gal2015-02-04 13:57

mainykim ta Uzpakali su norvegais ,manau tas storulis patiks norvegu pedofilams...

jau geriau rykste2015-02-04 13:06

negu du iskrypeliai salia.

2-am2015-02-04 13:03

Manau, jūs teisingai parašėte dėl lietuviškų atlyginimų už darbą, ypač privačiame sektoriuje- išsityčiojimas iš žmonių ne atlyginimai. Ir dar nuo tokių beveik puse nuskaičiuojama mokesčiams. Pragyventi neįmanoma. O biologinėms ( nesinori jas motinomis vadinti )tiesiog mokama už vaikų gaminimą, tai jos tuo ir verčiasi. O šioje istorijoje, manau, viskas verčiama atvirkščiai, kaip ir Garliavos tragedijos atveju. Kažkur rašė, kad dukra palikta Lietuvoje, o su mažu sūneliu išvažiuoti Į Norvegiją? Tai ko - tik pagyventi iš pašalpų, nes jau Lietuvoje nemoka. Tai čia vadinasi darni šeima? Kur tėvas? Na, o Norvegijos vaikų teisės, manau, tinkamai įvertino tokį gyvenimo būdą. Kažin, ar vaikams geriau su juos dėl pinigų, pašalpų gimdančiais tėvais? Nesenai išreklamavo kažkokio visą gyvenimą kalėjimuose praleidusio senuko gyvenimo būdą - gyventi iš pašalpų,gaminant vaikus. Tiesiog puiku. Ir visuomenė privalo juos išlaikyti? Manau, kad šioje istorijoje daug kas nuslėpta.

joooo2015-02-04 12:55

Vaikas turi turėti ne tik teises ,bet ir pareigas siekti mokslo būti pareigingam, tvarkingam ir. t.t o ne viską imti padėtą ant lėkštutės to mus mokino tėvai to mokome ir mes O kartais tenka ir rykštelę pavartot čia nėra blogai be reikalo ne o jei jau su niekuo nebesiskaito tenka. Jei vaikas turės vien teises o pareigų ne tai nieko gero iš jo nelauk doru žmogumi gali ir netapti

ar uzkalnis iskrypelis2015-02-04 12:31

kad sitokias nesamones kliedi ?

ona2015-02-04 12:18

Net sovietmečiu vaikus neauklėjant reikalaujama dvasia (tremtinių vaikai, lankantys bažnyčias ir t.t.) ta valdžia neatiminėjo vaikų iš tėvų.

pensininke2015-02-04 12:14

Mus auklėjo su rykštele ir žinojome ne tik teises, bet ir pareigas, bet nesižudėme ir nežudėme, ir tiek psichikos sutrikimų turinčių nebuvo.

jhjhjh2015-02-04 12:13

tai jei mūsiškiai būtų pasimokę iš norvegų tarnybų, tai niekuomet būtų neatidavę vaiko motinai Garliavoje su tokiais pedofilijos įtarimais (niekas netiki mūsų teismų išvadomis, kad jos nebuvo, kai mergaitė gyveno su motina).

ome2015-02-04 12:10

galėtu tos darnios gėjų ir lesbiečių šeimos įvaikinti mūsų didžiausią mažvaikį užpakalnį, gal pagaliau išauklėtu tolerantišku piliečiu, nes tik necivilizuotas homofobas gali netoleruot acto garintojų.

idomu2015-02-04 11:50

gal uzpakalis neturi savo vaiku ,kad taip kalba,ar nori prisaukt savo seimai nelaimes.gal kas zinot,kodel valdziuke vel naglai provokuoja tauta...

Ir kaip gi2015-02-04 11:46

"išsaugoma Lietuvos karta Norvegijoje"? Nori pasakyti, kad norvegai pasiima vaiką, atiduoda jį iškrypėliams ir kai vaikas užauga atiduoda Lietuvai? Ar jums su proteliu viskas tvarkoj?

viltei2015-02-04 11:27

va va, šito ir siekia mūsų valdžiavagiai, nes negali sustabdyti jaunimo,tik baime. Q jaunimas nebenori vergauti, nes nebeliko kitos šalies ES, kur būtų tiek skurdžiai gyvenančių ir tiek besižudančių. Anot patriarcho- tikra šūdo krūva tie valdantieji, net savo vaikų nesugeba apginti, tik grobti, grobti

xxl2015-02-04 11:21

Nežinau situacijos, negaliu kategoriškai kažką teigti, bet jei (kaip rašo spauda) vaikas yra LIETUVOS pilietis, tai mano manymu, bet kokiu atveju (net jei ir vaikas būtų šeimoje skriaudžiamas, jis vis vien nepraranda LIETUVOS pilietybės), turi tuoj pat be jokių išlygų gražintas į savo šalį. Jei sulaikomas svetimos šalies pilietis, slapta kažkur kalinamas, neleidžiama matytis ir net žinoti kur jis yra, tai kuo tai skiriasi nuo talibų, ekstremistų, teroristų veiksmų, pagrobimų? O gal norvegai jau pareikalavo išpirkos už LIETUVOS piliečio gražinimą? Kodėl apie tai, apie pagrobtą pilietį (gal būt įkaitų dramą) tyli spauda, kitų šalių žiniasklaida, pasaulio atitinkamos žinybos? Greičiau sužinome apie pagrobtą kitos šalies pilietį nei apie savo tėvynainį. KOdė piliečio pagrobimą teisina LIETUVOS valdžios institucijų valdininkai? Pritariu 9 koment. Lietuva patirties turi kaip vaduoti "įkaitus". Anstolė, advokatas, būrys "juodųjų žmogeliukų.

Nu jo2015-02-04 11:18

Manau, tarnyboms reiktų pasidomėti Užpakalio mergytėm. Nesaugioj aplinkoj jos auga, nes tėvelis tulžim spjaudos, kviečia užsienio tarnybas vykdyti neteisėtus veiksmus pries užsienio piliečius..... Grėsmė vaikų saugumui...

vilte2015-02-04 11:16

Neiskenciau...lietuviai !!!Ar dar ilgai vaziuosite i visas norvegijas ir rizikuosite netekti savo vaiku ?!Juk matote , kokia vyksta cia pornografija tiek Lietuvoj , tiek visoj Europoj , laikas pagaliau atmerkti savo uzmiegotas akis !

Angelė2015-02-04 10:50

Žiobienė visai Lietuvai aiškino, kaip ji iš laimės apsiverkė , kai Garliavos Nergaitė buvo išgrobta klykianti iš savo namų. Tai ko norėt - dabar žinot kiek džiaudsmo visiems vaikais, atsieit, besirūpinančiais valdžiavagiais.Šitiem brudam nei vaikai nei motinų ar tėvų skausmas visai nerūpi, jiems svarbu kam nors šiknas laižyti ir lobti šiltoj vietelėj, jie nei velnio nei dievo nebijo, nes yra zombiai

tikrai2015-02-04 08:24

unikali musu valstybele,vienu atveju vaikas prisipazista,kad ji tvirkino pedofilai,rekia kai ji grobia,bet musu vaiku teises zino ka daryti,panaudoja kaldryte,o pati auks,valdzia zino ka daryti,atsiuncia 240pol.ir anstole WC.Kodel patirties nepanaudojus Norvegojoj.Skriskit i Norvegija ir paiimkit vaika,uzduotis lengvesne,nes vaikas nesipriesins.

Dzūkija2015-02-04 05:05

Visi mes lietuviais esame gimę... ir turime teisę jais būti... Vaikas turi augti su savo tėvais ... Išplėšti vaiką iš šeimos ir teigti,kad rūpinamasi vaiku,gali tik Slušnio lygio specialistai... Jeigu pasidomėsite , kokiais absurdais kaltinami tėvai - tarkim,žaisdamas vaikas užkliūva bendraamžį - jau galima apkaltinti vaiką agresyvumu ir tai yra pretekstas atimti vaiką... Nepamirškime,kad panašus įstatymas gali būti priimtas ir Lietuvoje,tuo labiau ,kad visa tai gali būti matuojama pinigais ir atiduodama į privačias rankas... Štai tokios tos europinės vertybės... Norvegijoje ir Švedijoje grobiami Lietuvos piliečių vaikai - Lietuvos piliečiai... o ponas Linkevičius su svita rūpinasi Kijevo reikalais... Per 5 metus Norvegijoje atimta 61000 vaikų... ir atiduota net neaišku kam... Ukrainoje žūsta vaikai,Europoje grobiami vaikai iš šeimų... o valdžiažmogiai žaidžia karą... Nereikia ,manau,tokios valdžios... O Švedijos bankai ir Independence tik įrodo,kad Lietuvą galima plėšti ir tyčiotis iš jos ir iš jos žmonių... Mūsų valstybė pavertė mus mazgotėmis...

yel“l“ow submarine2015-02-04 03:59

na, kadang mano komentaras apie užkalnį , dingo iš pirmo puslapio , tenka pakartoti - 5. yel“l“ow submarine (2015-02-04 01:01:14) (78. 63. 212. 238) Parašė: “na, kad užkalnis tėra pamazgėlė, tai labai sena naujiena ...“ - ta proga galima ir papildyti - toji pamazgėlė, deja, jau ir su ryškia fašistine smarve - įsiklausykite !!! - tas daunobiloidas teigia, neva kažkokia norgės tarnyba turi teisę(yra kažkieno įgaliota) spręsti, kuri lietuvių (netgi ne norvegų) šeima , verta auklėti savo vaikus, o kuri ne ... , - čia jau psichiatrų veiklos sfera - aš ta tema nebenoriu teršti ltvnews. online puslapių ... , - nors ir turiu begalę šiam atvejui paruoštų keiksmažodžių, kurių niekaip neįkąstų ekspertų cenzūrorobotas ...

Kam perspauzdinate Uzpisio putas?2015-02-04 03:25

Kai sudo kvapa uzuodziau jo paistalus perskaicius. Ir and skrandzio sunkumas uzejo.

yel“l“ow submarine2015-02-04 03:01

na, kad užkalnis tėra pamazgėlė, tai labai sena naujiena ...

Suvalkas2015-02-04 02:54

Lietuvos tevai ir motinos - ar ilgai dar visoks brudas pils ant musu pamazgas?Prasmegtu skradziai.Kaip dar ji Lietuvos zeme nepraryja?Brudas nesvariom mintim ir burna.

Edita2015-02-04 02:52

Kaip man skauda dėl Lietuvos. Aš nesuprantu, kodėl mes tokie kantrūs?

Vadakste2015-02-04 02:29

Duokit Lietuvos zmonems toki atlyginima , kad juos galetu uzdirbti Tevyneje , tai manau , kad is salies niekas neisvaziuotu. Viskas cia per valstybes ubagyste. Ginklavimuisi stop pinigus skirkit seimoms ir vaikaams.

grudelis2015-02-04 02:08

Arteja laikas kai vilniaus ponu namai degs.Fasistai savo eksperimentams atimineja vaikus o seimui nei motais.Nemanau kad tai netures atoveiksmio.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi