Broliai lietuviai, dar kartą prašau stabdyti neparuoštas viešas mėgėjiškas diskusijas, padedančias įgyvendinti Vytauto Landsbergio ar dar, velniažin, kieno suprojektuotą ir vis labiau įsiūbuojamą provokaciją. Vytautas Landsbergis viešai Jus vadina kvailiais dėl to, kad Jūs darote tai, ko jis nori, o Jūs vistiek tai darote (Zigmas Vaišvila. Broliai lietuviai, gerbkime save! 2019-09-12) .

Delfi.lt paskelbė Daliaus Stanciko straipsnį „Kaip lietuviai suvokė getus“.

Gerb. Daliau Stancikai, šiai diskusijai reikia rimtai pasiruošti. Ir Prezidentas Gitanas Nausėda, Jus visus, beskubančius, teisingai ramina. Jūs tikrai dar negyvenote 1941 m. Gerb. Daliau Stancikai, į klausimą, kaip lietuviai suvokė getus, iškart po š.

m. liepos 27 d. Remigijaus Šimašiaus ir tą pačią dieną delfi.lt paskelbto Vytauto Landsbergio provokuojančio straipsnio „Žmogus, kuris atidavė galvą už Lietuvą, nėra Lietuvos priešas“, jau atsakė labiau šiai diskusijai pasiruošusi Lietuvos žydų bendruomenė , lzb.lt paskelbusi prof. Pinchos Fridberg atsaką V. Landsbergiui ( [„Vytautas Landsbergis: Labai svarstytina, ar jis [J. Noreika] taip labai susitepęs, kad reiktų jį viešai žeminti“](https://ekspertai.eu/vytautas-landsbergis-labai-svarstytinaar-jisj-noreikataip-labai-susitepeskad-reiktu-ji-viesai-zeminti99364/) ) , kuriame pateiktas išrašas iš 1941-06-30 d. Lietuvos laikinosios vyriausybės rytinio posėdžio protokolo Nr.

6: LAIKINOJO LIETUVOS MINISTERIŲ KABINETO 1941 M. BIRŽELIO MĖN. 30 D. POSĖDŽIO PROTOKOLAS

Pirmininkavo l. e. Ministerio Pirmininko pareigas p. J. Ambrazevičius.

Dalyvavo visi Ministerių Kabineto nariai.

[...]

[Svarstyta:] 4. Lietuviškojo bataliono išlaikymas ir žydų koncentracijos stovyklos steigimas.

[Nutarta:] 4. Išklausęs Kauno Komendanto pulk. Bobelio pranešimo formuojamojo bataliono (Hilfpolizeidienstbatalion) ir žydų koncentracijos stovyklos įsteigimo reikalu, Ministerių Kabinetas nutarė: [...]

2) Žydų koncentracijos stovyklos steigimui pritarti ir jos steigimu rūpintis pavesti p. Švipai, Komunalinio Ūkio Viceministeriui, kontakte su p. pulk. Bobeliu.

Kitą Ministerių Kabineto posėdį paskirti šiandien, 19 val.

Le. Ministerio Pirmininko p[areigas] J. Ambrazevičius [parašas]

Ministerių Kabineto Reikalų Vedėjas J.Švelnikas [parašas]

Taigi, Kauno žydų koncentracijos stovyklos steigimas buvo pavestas Vytauto Landsbergio tėvo Vytauto Landsbergio-Žemkalnio vadovaujamai Laikinojo Ministerių Kabineto Komunalinio ūkio ministerijai ir Kauno miesto bei Kauno apskrites kariniam komendantui pulkininkui Jurgiui Bobeliui. Beje, rašant 2019-08-12 straipsnį (Zigmas Vaišvila „Sustokime patys. Stabdykime Vytautą Landsbergį“) ir man kilo klausimas, kodėl istoriniuose veikaluose žydų koncentracijos stovykla vadinama Kauno žydų getu?

Gal, Daliau Stancikai, padėsite atsakyti man į šį klausimą?

1941 m. birželio 30 d. Laikinojo Ministerių Kabineto protokolo Nr. 6 šaltinio patikimumu Vytauto Landsbergio pasekėjai neturėtų abejoti – šių posėdžių protokolus surinko V. Landsbergio ištikimas bendražygis Arvydas Anušauskas, o paskelbė taip pat Vytautą Landsbergį gerbiantis Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras dar 2001 m. išleistoje knygoje („Lietuvos laikinoji vyriausybė: posėdžių protokolai, 1941 m. birželio 24 – rugpjūčio 4 d. [sudarė Anušauskas A. ], Vilnius: Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras, 2001, p. 19-20) .

Vytautas Landsbergis šioje šachmatų partijoje kol kas aplošinėja ir Dalių Stanciką.

Interneto enciklopedija Vikipedija skelbia, kas tai yra koncentracijos stovykla: „Koncentracijos stovykla – genocido arba laikino įkalinimo įstaiga, kurioje žmonės laikomi teismo sprendimu arba be teismo. Viena pirmųjų pasaulyje koncentracijos stovyklų 1890 m. įsteigta Blumfonteine (Pietų Afrika), kurioje buvo nužudyta apie 28 000 moterų ir vaikų.“

Naujausi

Komentarai (75)

Rikiuoti
Gaila signataro Vaišvilos...2019-09-20 16:02

Nakas meistriškai manipuliuoja signataru,padaręs jį prokremlinio portalo veidu RF agresijos prieš Ukrainą bei Holokausto tema... Sužlugdei ,Zigmai, savo signataro ir sąjūdžio pradininko vardą, susidėjęs su šiuo avantiūristu, nuo kurio nusigręžė ne tik klasiokai ar DK bendražygiai, bet net aktorius R. Boravskis... Manau, Nakas pasilpnino ir Drąsos kelio fenomeną dėl sau naudingų, egoistinių dalykų... A. a. Lietuvos riteris A. Patackas, savo laiku už žmeižikišką epitetatą ,, fašistas " ar ,,fašistai" ,neapsikentęs pastarojo amoralumo, šmeižikiškumo ir neadekvatumo,davė antausį liberastui Valatkai, nuo kurio tas dvasinis menkysta net parkrito, bet vertybiško protelio vis vien neįgijo... :)Su tavim, pūvantis ir merdėjantis ( būdamas bioloiškai gyvas... ) Zigmai, už kremlinams naudingą , neigiamą antivertybinę nuostatatą mūsų didžiavyrių Škirpos, Noreikos atžvilgiu ,bei teigiamą ,prokremlišką nuostatą Lietuvos išdaviko Cvirkos paminklo atžvilgiu a. a. A. P. priskėlęs net rankų nesiteptų... Tiek supuvai su dvokiančio Nako šutve susidėjęs... Doras žmogus su nakais neprasidėtų, bet pats ,Zigmai, matyt, turi savyje autentiškos juodumos, kurios Sąjūdžio pradžioje nepastebėjome,bet kuri surišo su kita juoda asmenybe... Manau, kad tamstai ne tik Radžvilo,A. Jokubaičio, A. Juozaičio. G. Merkio, A. Rusteikos lygio asmenybės , bet ir paprasti buvę Sąjūdžio eiliniai darbštuoliai rankos net nepaduotų, nes patapai 6 kolonos veidu ir suteršei darbu Kremliaus idėjoms garbingą signataro vardą...

Zigmas Vaišvila2019-09-19 04:00

Ir čia, matyt, Pranas prašneko. Skaitykite straipsnį tiek kartų, kol suvoksite, kad jis ne apie holokaustą, o apie tuos, kurie šią kortą naudoja mums supriešinti ir nukreipti kiršintojų paruošta vaga.

Nakai ir vaišvilos atsakomybę už Holokaustą permeta LR...2019-09-18 01:45

Nakas, Vaišvila, kremlinai ir savi naudingi idiotai melagingai bando tą kaltę permesti mūsų tautai... Nakas apie žydų tautybės atskirų asmenų niekšybes mūsų valstybingumo ir kitų bendrapiliečių atžvilgiu nerašo:tas savo tautos ir valstybingumo niekintojas ir Kremliaus propagandos perpasakotojas, savais žodžiais, teikia info tik apie lietuvių dalyvavimą purvinuose reikaluose. Gaila, bet teisybės dėlei reikia pastebėti, kad santykinai nemažai žydų buvo antivalstybinės LKP nariais iki 40 metų,o nemažai žydų sveikino sovietų įvykdytą Lietuvos okupaciją 1940 metais. Viena tryškietė papasakojo savo sūnėnui, o šis man,jog Tryškių miestelio žydai jausmingai sveikino sovietų kariškių ir jų administracijos pasirodymą Tryškiuose... Tai sukėlė nemažą kitų tryškiečių pasipiktinimą žydų tautybės asmenų nelojalumu LR... O kiek tokių epizodų buvo per visą Lietuvą? Todėl reikia tiesos dėlėi kalbėti ir apie šios Holokausto nežmoniškumą patyrusios tautos nemažos dalies žmonių keistybes ir net naivų ir prašūtingą talkinimą sovietų bolševikų režimui ir ideologijai, o ne tik minėti, kad atskiri lietuviai talkino naciams ir buvo jų manipuliuojami.. Kalčiausi- sovietų raudonieji bolševikiniai okupantai ir rudasis nacių fašizmas, įtraukę mūsų tautą į košmarų laiką, ją suskaldę, įskaudinę bei likvidavę valstybingumą. Turime gerbti ir ginti savo didvyrius, gyvybes atidavusius už Tėvynės prisikėlimą ir neleisti kremlinams primesti jiems ir tautai atsakomybės už holokaustą...

SS2019-09-14 09:31

Kodėl holokaustas yra žydų naikinimo sinonimas? Juk Š.Amerikos indėnų, prūsų, daugelio kitų sunaikintų tautų po žydų sukurtos religijos vėliava ir buvo tikrasis holokaustas. O dėl tų, kurie bendradarbiavo su fašistais... Čia Landsbergis ir paslysta - bendradarbiavę su komunistais jam blogi, o su fašistais geri. Tvarto logika - dvigubi standartai.

dar tikintiems "holokausto" kliedesiais2019-09-14 05:58

Visa oficiali žmonijos “istorija”-atviras žydaujos melas: sunaikinta-tiesa.jimdo.com/blog

U-2>69. T0mas J.2019-09-14 03:17

"Tai rašyk pareiškimą kad įvestų tau kanalizaciją." Tu visiskai isbaigtas dalbajobas, Tamazai. 2019 landzbergizmo, pensininkes Grybauskaites ir neaiskios vesles Gaytano valdymo metai Lietuvoje. Civilizuota Europa kaustosi is proto ir viska finansuoja o landzberginiai burai, kaip siko lauko tulikuose, taip ir sika. Tu visiskai neturi sazines su tokiais pasiulymais...

T0mas J. -> U-22019-09-14 02:57

Atliekų duobėj įvedė internetą? Tai rašyk pareiškimą kad įvestų tau kanalizaciją.

U-2>66. T0mas J.2019-09-14 02:08

Gal noretum, kad koks nors gailestingasis samarietis papasakotu tau, mazarasciui, kas "padejo y vieta" Lenkija po 1938 m. kovo 17 d. Lenkijos Lietuvai paskelbto ultimatumo, kuriuo buvo reikalaujama užmegzti diplomatinius santykius ir tokiu būdu de facto pripažinti Vilniaus kraštą Lenkijai?

U-2> 66. T0mas J.2019-09-14 01:59

"Kas neegzistuoja, tas nieko ir neturi." Tai kokio b-ybio cia rasineji, Tamazai? Vadovaujantis tavo logika, taves, tiesiog nera...

T0mas J. -> 642019-09-14 01:51

1939 m. Lietuva Klaipėdos neatgavo. O Vilniaus kraštą atgavo labai trumpam, nes tuoj prarado valstybingumą - de facto valstybės LIETUVA nebeliko - ji buvo okupuota ir okupanto pavadinta LTSR. Kas neegzistuoja, tas nieko ir neturi.

U-2>57. Nu jo...2019-09-14 01:49

Kolega, Jus puikiai zinote, kad skraidantis zmogus, nervingu ir gyvu buti negali. Si, isskirtine prabanga budinga ropliams duliui ir asilui be dr.

U-2>60. Asilui(be dr) [email protected]2019-09-14 01:45

"pasiskaityk istoriją apie Europos pasidalinimą 1939 metais: Ribentropo- Molotovo paktą su slaptais protokolais." Ir ka? Pats paskaityk, senas asile be jokio "dr". Lietuva atgavo Klaipeda, Vilniu ir Vilniaus krasta ir padidejo apie 30% lyginant su smetonine. Kas tave netenkina, nedadarytasai?

U-2>58. Dupliui-skylei2019-09-14 01:37

"Zinot kaip vadinasi kai Vladas tratija U2? VATAfak" P-ederastizmas ir landzbergizmas visada turejo dideliu panasumu ir pratiskai turejo teise vadintis sinonimais. Vienok, tik tavo ir ypac tavo tevo deka, si, nesveika misraine ygavo zoofilijos prieskony. P.S. Nenoriu net priminti, kur ir po kokiu tekstu landzberginis iskrypelis "duplius" visa tai raso.

Nu jo... Dupliui2019-09-14 01:36

Ir dar norėjau pasiteirauti: o tavo pažiūroms turi įtakos, prieš ką įvykdytas karo nusikaltimas...? Jei taip, tai tu banalus konformistas gebantis vartyti skūrą. Jei ne, tai nesuprantu tavojo akcento "...kovotojai uz žydus...". Pamodeliuojam situaciją... šaudytum civilius, tvarkytum taip nužudytųjų turtą, jei gautum įsakymą. Vardan tos.. ? Už atsakymą iš anksto ačiū.

T0mas J.2019-09-14 01:34

Keista, kad Zigmas Vaišvila, paprastai kalbantis labai aiškiai ir suprantamai, šiuo metu tik iškelia klausimą, bet savo atsakymo nepateikia. Kaip lietuviai suvokė getus? Pamatęs antraštę iškart pagalvojau, kad Vaišvila išanalizavo daug medžiagos ir čia mums pateikia analizę - kaip lietuviai 1941 m. suvokė sąvokos GETAS reikšmę. Pasirodo - visai ne. Stancikas rašo: "Iki vokiečių okupacijos Lietuvoje buvo žinoma apie žydų suvaržymus Vokietijoje, getus Lenkijoje, tačiau nebuvo žinoma, kad žydų izoliavimas baigtųsi masinėmis žudynėmis". - Ką į tai atsako Vaišvila? Nieko neatsako. Tik sako, kad reikia stabdyti diskusijas. O aš sakau, kad diskusijų stabdyti jokiu būdu negalima. Diskusijos yra kultūringa bendravimo forma, tai 1000 kartų geriau nei nuomonių aiškinimasis iš jėgos pozicijų.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-09-14 01:34

to "46. ". Esi visiškai glušas jaunėlis, pasiskaityk istoriją apie Europos pasidalinimą 1939 metais: Ribentropo- Molotovo paktą su slaptais protokolais.

Nu jo... Dupliui2019-09-14 01:29

MAno pirmas komentaras buvo 20:06:52. Ir ką? Turėčiau pas Duplį leidimą išsiimti komentavimui ar kai čia reikia suprasti tavo nepasitnkinimą.. :D

Duplis2019-09-14 01:27

Kada beisijungsi 3 bedarbiai vladas, nu jo ir u2 viens kita pritardami masturbuoja komentaruose :) Pries pora menesiu buve uolus sorosistu-landsbergistu ir zydo-masonu puolejai, sekdami Kremliumi uoliai tapo kovotojais uz zydus :D Zinot kaip vadinasi kai Vladas tratija U2? VATAfak

Nu jo... U-22019-09-14 01:17

Ten ilgam užteks "švietimosi". Tik turint adekvatų veiksmo suvokimą, reikia ir stiprių nervų komplekte.

U-22019-09-14 01:10

"Tiesa, močiutė pasakoja, kad kaimas žinojo ir tuos, kurie šaudė: „Matydavom, kaip žydų vaikų drabužius žydšaudžių vaikai nešiodavo. Aš nieko nesakydavau, bet tuos vaikus kiti vadindavo žydmušalėmis. Žmonės matydavo, kad jie vaikšto su žydų drabužiais, ir jiems tai nepatikdavo.“ „Visi tikrai žinojo, kad Jurgis Petrulis šaudė. Ir dabar, kai pas mane buvo atvažiavę žydai iš Amerikos, tą pavardę aš jiems pasakiau. Atėjus rusams, jis čia ilgai nebegyveno. Šiaip buvo bjaurus girtuoklis, ateidavo pas mus į namus, begaląsdamas peilį papjauti grasindavo. Pagedęs buvo, daug gėrė, visi jo bijojo. Galiausiai rusai jį kažkur išvežė“, – pridūrė moteris." 85-erių žemaitė Joana Milašienė: „Iki šiol regiu atkastus žydų kūnus“ Cia, as pridurti neturiu nieko.

to 542019-09-14 00:42

Kodėl tavo "didvyriai" visada - niekšai ir nusikaltėliai?

Nakas su Vaišvila- Kremliaus talkininkaii.....2019-09-14 00:36

Čia nemažai Kremliui, už pinigus iš Latvių gatvės, bekomentuojančių. Savų ,naudingų idiotų, čia mažuma...Nakas su Vaišvila kremliaus dainikes uoliai giedojoo ir rusams atėmus jėga ir kląsta Krymą,o dabar abu tęsia mūsų didvyrių niekinimo juodą darbą kartu su liberastu Šimašiumi...Tik Garliavos klausimu abu pamiršo su Šimašiumi susigiedoti...

U-2>50. Nu jo...2019-09-14 00:26

Ir ant Saules buna demes. Sito nezinojau. Nustebinote, Kolega. Aciu uz nuoroda.

Ir dar2019-09-14 00:24

Jis būtų Pasaulio teisuoliu, jei būtų žydus gelbėjęs. Niekas jo atminimo lentų nedaužytų, ir nenuiminėtų Ir Faina jį žmogumi laikytų, ir Emanuelis...

V. Ladas-40 to 39...2019-09-14 00:17

Pilnai pritariu. Manau: vokiečiai nesugebėjo surasti konkrečių asmenų, ar asmens, kuris davė idėją nesiųsti lietuvių į frontą, neformuoti SS dalinių. Tas kažkas matyt buvo iš aukštosios marionetinės valdžios, ir sugebėjo perduoti visai savivaldos grandinei. Tai suveikė. Ir fašistai nutarė pritaikyti kolektyvinę atsakomybę. Kunigai, mokytojai, gydytojai, tas pats Balys Sruoga, jie juk nepadarė jokių konkrečių veiksmų, o kartu su Jonu Noreika pateko į "sanatoriją", į priveligijuotą, vis gi, režimą. Taip, kad "nie nado lia lia" apie "šimtus išgelbėtų" J. Noreikos žydų. Užtektų vieno, kad pakartų...

Nu jo... U-22019-09-14 00:15

Siūlau jums neišsenkantį liudijimų aruodą. Liudija net tie, kas tarnavos kartu su Impuliavičiumi. Tai vyšnaitė prie Jūsų komentaro.. :) P.S. Tam tinklapyje pasikuitus, galima atrasti daug liudijimų. Ir LAF'o berniukų, ir liudininkų mačiusių viską savo akimis. Įdomios peržiūros, Kolega.. :) collections.ushmm.org/search/catalog/irn508564

Nu jo...2019-09-14 00:08

Atsiprašau už "paklodę". šį kart taip jau gavosi.. :)

Nu jo...2019-09-14 00:06

Daug svarbiau ne kaip landsberginiai patarnautojai suvokia geto apibrėžimą. Yra daug svarbiau, kaip galima suvokti giliau vykstančius procesus. Jei tyrinėti visą veiksmo mechanizmą, tai pamatysime, kad šitų manipuliacijų esmė - iššaukti tam tikrą reakciją. Dažniausiai destruktyvią. Šiuo atveju, yra sąmoningai pasirinktas laikmetis, kuriame kraujas liejosi nevaržomai. Nes sakralizuojant ginčytinos reputacijos veikėjus, visuomet atsiras ir protesto blasų. Taip yra iš kart nušaunami 2 zuikiai: 1. sukompromituojami nuosaikūs nacionaliniai - tautiniai judėjimai, kurie remiasi į sveiką protą ir siekį išlaikyti tautinės/ nacionalinės valstybės Status Quo. 2. Užprogramuojamas stiprus konfliktas užslėptas nacionalinio vieneto viduje, kuris, reikiamu momentu, reikiamoje vietoje paspaudus, driokstels. Taip buvo destabilizuota Ukraina. Tokie pat procesai yra pakurti Pabaltijy. Ir Ukrainoje, ir Pabaltijy yra tampoma už tų pačių virvučių - antro pasaulinio karo metu įvykdyti nusikaltimai. Tai geniali strategija, kurią padaryti neveiksminga, reikia ir proto, ir valios. Tai įmanoma. Tačiau reikia labai aiškiai suprasti, kas ir kodėl manipuliuoja būtent tuo laikotarpiu, ir kodėl yra verčiami nacionaliniais didvyriais tie, kurių karo meto reputacija yra ginčytina. Beje su šia strategija labai gerai susitvarkė Orbanas. Vengrija yra viena iš nedaugelio Vakarų bloko šalių, kurios vykdo atvirai nacionalinę politiką, išvengdami sociumo konfrontacijos, dėl 2 Pasaulinio karo nusikaltimų, tapusių tam tikros loginės grandinės Alfa ir Omega. Taip manau todėl, kad tiek Ukrainoje, tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje ir Estijoje, vyksta labai panašūs vyksmai, kas sufleruoja mintį, jog tai, tautinio tapatumo perrašymo programos dalis. Programa rimta ir sugalvota ne Lietuvoje. Pradėsiu nuo Ukrainos. Ukrainoje neonaciai įvykdė atvirą ginkluotą perversmą, ir dabar Bandera, Šuchevičius ir SS divizijos "Galicija" kareiviai tapo atvirais nacionaliniais didvyriais. Latvijoje, - nacionaliniais didvyriais padaryti Arajs ir Cukurs, nors abu dalyvavo masinėse žudynėse. Paraleliai, kasmet yra rengiami latvių SS legiono atminimo maršai. Estijoje, atstatytas pamiklas estų SS legionieriams. O Estijos nacionalinių herojų panteonas, - Trečiojo Reicho laikų Geležinio kryžiaus Riterių kryžiaus kavalieriai. Vienas jų, Harald'as Nugiseks'as iki pat savo mirties buvo vienu polpuliariausių nacionaliniu herojų... Toks yra proceso bendras vardiklis, kurio pagalba, atsižvelgiant į konkrečios tautelės istorinę patirtį, yra bandoma perrašyti nacionalinio vieneto sąmonę taip, kad Rusijai pašonėje atsirastų jos atžvilgiu priešiškai nusiteikusi valstybė, su tam tikru potencialu regiono destabilizacijai. Su galimu Rusijos įtraukimu į jovalą. Šios mintys apie vykstantį tam tikrą lokalų veiksmą, nėra galutinė nuomonė. Veikiau tai "darbinė" versija, turinti savą loginę grandinę vedančią į tam tikrus geopolintinius procesus, teigimui, reikalaujanti ženkliai didesnio įsigilinimo...

U-22019-09-13 23:59

Visai neblogas filmukas lietuviskai. "Apie nacių kolaborantų nusikaltimus Lietuvoje liudija Janina Damaševičienė." youtu.be/cnNOJyZ1yZg Megaukites.

U-2 U-2>42. dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-09-13 23:31

Asile,(atsiprasau, kad be dr.) kokia "... Europą pasidalino", kas pasidalino", jeigu visoje Europoje yskaitant Lietuva yra JAV okupacine kariuomene, JAV atomines bombos ir vietiniai tik atlieka jankiu aptarnavimo funkcijas? Tave, reiketu sustiprintai gydyti elektra naudojant visus baudziamosios psichiatrijos privalumus bet bijau, kad Trumpui anuliavus negrams skirtas sveikatos apsaugos lengvatas, tu liksi be gaivinanciu elektronu...

VP2019-09-13 23:30

Tai naciai, tai bolševikai, tai žydai; o, kas jūs proto pi*derintojai.

dar to 422019-09-13 23:24

Matai, kaip teisingai kalbi - bolševikai sunaikino nacių kolaborantą, o naciai jo nenaikino, tik trumpam konclagerin pasodino, kad žinotų, kaip arijams tarnauti.:) Žinai, už ką jį pasodino? Už tai, kad mobilizaciją prakniso, nesurinko kareivių vaffen SS. Su arijais - taip, kol batus laižai, tol gerai. Tik mažiausio įsakymo neįvykdei - jukš konclagerin, kad tarnauti išmoktum.

to 422019-09-13 23:18

O Berlyną amerikonai paėmė?:)

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-09-13 23:02

to "40. ". Tai Joną Noreiką bolševikai okupantai sunaikino, kurie buvo su naciais DIDŽIAUSI draugai, Europą pasidalino.

to 37 Vytui2019-09-13 22:26

Jis teisingai kalba. Jam teko priimti ant savęs siaubingą kaltę. Gal tu su Noreika jį lyginį? Su tuo pačiu Noreika, kuris skubiai persikraustė į sušaudytos žydų šeimos namą?

to 39 Ramanauskui2019-09-13 22:23

Ramanauskai, jeigu jis būtų dirbęs PRIEŠ nacius, jį būtų ne į konclagerį uždarę, o pakorę centrinėje Šiaulių aikštėje, su lentele "Reicho priešas".

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-09-13 22:09

Kažkoks asilas taip rašo "18. to 17. dr. Jonas Ramanauskas joramlt*yahoo.com (2019-09-13 14:46:22) (90.140.152.152) Parašė: noreika buvo naciu kolaborantas, aukstas pareigas turejo, labai gerai dirbo savo darba, kokybiskai. kas tau dar neaisku ramanauskai?..." Taip gerai dirbo savo darbą, kad net į nacių koncentracijos stovyklą patalpino.... Komunistinis asile, ar supranti ką kalbi???

Šaršalai2019-09-13 21:44

Sajūdžio idialistai atsakys prieš istoriją, kai kas ir prieš teismą; už išduotus idialus, už apgaulingas idėjas, už trečdalio tautos išvarymą iš tėvynės.

Vytas2019-09-13 21:30

Visgi, gerb autoriui Z. Vaišvilai reikėjo pridėti ir Vilniaus geto vadovo J. Genso žodžius: "Mano rankos iki alkūnių kraujyje. Tačiau abar aš aukoju tūkstantį, kad išsaugočiau 20 tūkstančių. Kai vokiečiai ateina, aš deruosi. Jei nesiderėčiau, jie ateitų ir patys pasiimtų tiek, kiek jiems reikia. Po karo mane galit teisti". Manau, kad jis išsakę realią to meto situaciją. Ir tokiems žydai patys stato paminklus, kabina atminimo lentas. Tai kodėl lietuviai buvę analogiškose sąlygose ir analogiškai elgęsis, tų pačių žydų vertinami kitaip?

isange2019-09-13 20:35

nemanau kad yra gerai kai stengiamasi pateisinti menko intelekto banditeliu , tokiu kaip noreika, veiksmus . bet ko noret, sovietsko kirpimo trubadurai dabar labai gajus, pakanka vien i jukneviciene su radzvilu pasiziuret . geri vaisvilos pastebejimai

Signatarui2019-09-13 20:29

Gerb. Zigmai Vaisvila, perskaicius Stanciko straipsni, ten nieko nera, kas butu vertas tamstos sio straipsnio priekaistu. Visiskai nesvarbu ar tai buvo koncentracijos stovyklos ar getas. Tai vienas ir tas pats. Getas zydu paciu sugalvotas terminas, jie patys juos kure ir taikos metu. Tai ta pati koncentruota vieta. Beje pirma koncentracijos stovykla greiciau buvo ikurta per JAV pilietini kara Siaures Amerikoje, kur buvo nuzudyta daug belaisviu. Tai gerokai anksciau, nei aprasomas ekspertu afrikos pavyzdys.

>senis šaltis2019-09-13 20:19

Ilgam šiandien? Iki paryčių?

Martynai2019-09-13 20:12

pagal Jus, kvaili tie zydai buvo, reikejo jiems irgi naudoti senio salcio argumenta ir nebutu jokio holokausto :)))

>23. to 202019-09-13 19:58

Jus nekaip neatsakete kas yra nacizmas. Ir niekas nepriestarauja, kad zmoniu zudymas yra nusikaltimas. Cia ponas Martynas priestarauja, kad kitu mirtys yra nesvarbios apart zydu. O tai vadinama rasizmu.

Redaktoriui2019-09-13 19:56

Prašome, bent iki kalėdų suspenduoti senį šaltį, nejauku, kad ištisus metus kalėdinės emocijos, vis noris trenkti seniui šalčiui į barzdą.

Martynai2019-09-13 19:56

Tai, kaip suprasti, kad is bolseviku ir beganciu su jais zydu, jus nepastebejote kad bolsevikai irgi zmones ir juos saude i nugaras. Jus rasistas?

>28. - 23. to 202019-09-13 19:52

tai tamsta ir gyvenat cia komentaruose. Jus apsestas seniu salciu. Ir tai jau seniai matesi. Jei parasysite savo nuomone apie Martyno mintis ar jam pritariate ar ne, tai butu pirmas zingsnis kazkokia pono nuomone isgirsti. Dabar daugiau, kaip senis saltis is pono nieko nesigirdi. Jau kazkada klausiau, ir kas tokio jei senis saltis :)))) Nepykit parasiau ir pagalvojau kad tasau psichuskes pacienui. Pashol tu ant triju raidziu, kad su psichiniu seni salti aptarineciau :)))

- 23. to 202019-09-13 19:48

"...Tai gal aš gyventi komentaruose turiu?" va, puikus Jūsų klausimas, nes psichopatas nesuvokia, jog kiti žmonės gali gyventi visiškai kitaip, nei tas ligonis, t.y. ne vien tik internete ir tik šiame portale.

>25. to 242019-09-13 19:48

Tai tu vel pasislepei uz senio salcio? Taigi tu imbicilas esi. O tiek uzimi eterio, kad atrodyti protingu. Tu kiekvienam kuri pasigauni priestarauti isivardink seniu salciu ir bus spakaina, nereikes tavo nusisnekejimu skaityti.

>23. to 202019-09-13 19:46

tai panasu, kad gyveni komentaruose, kol as nepradedu taves klausineti apie tavo snekamas neamones. Ir pats pries kelias dienas mane po 5 minuciu neatsakius uzsipuolei, kad "pasislepiau i krumus". Kodel tu vis reikalauji is kitu to ka pats visada lauzai?

to 242019-09-13 19:45

Ačiū už informaciją. Taip panašiai ir galvojau. Parašiau daugiau tiems, kurie gal nežino, kas čia per tipas.

- 23. to 202019-09-13 19:43

Jūsų bandymas iš anksto beprasmiškas. Psichopatai neprognozuojami, su jais bandyti kalbėtis/diskutuoti beviltiška. Tam reikia specifinių žinių bei specialaus pasiruošimo.

to 202019-09-13 19:38

Tai gal aš gyventi komentaruose turiu? Kaip suprasti "vakar prapuolei"? Ir šiandien prapuoliau, ir vėl prapulsiu. Ir puldinėju, ir toliau puldinėsiu visus, kurie kažkaip bandys pateisinti nacizmą, nesvarbu, kokioje formoje. Dėl nacizmo jokių "kitų nuomonių" negali būti, išskyrus vieną - tai nusikaltimas prieš žmoniją, o tie, kas bando ieškoti pateisinimų - nusikaltėliai. Kas neaišku? Ir niekur aš sau neprieštarauju, nesvaik, seni šalti.

>senis šaltis2019-09-13 19:36

apsidirbai? Įprasta, ligone. Taip kad, kaip matai,_ nieko nebus, iškart praryk raminančius (jei turi. Nes paskutines kapeikas sukrapštei Mezon'ui už sutartį)

>senis šaltis,2019-09-13 19:29

tu nejauti net nanodalelytės gėdos. Ir, tur būt, tuo didžiuojiesi.

>19. to 14 prioletarui2019-09-13 19:13

Martynai vakar prapuolei, o siandien su nauja jega visus pildineji kas bando bent kazkokia savo nuomone parasyti. Gal gali parasyti gal tu koks pataloginis altruistas zydams? Tu net parasai du komentarus is eiles 5 ir 6, ir sugebi parasyti sau priestaravima. Taves tai neglumina?

to 14 prioletarui2019-09-13 19:03

Neskiesk. Žydšaudžiais vadina tuos, kurie žudė. Net tų, kurie žudikams paminklus stato, nevadina. Kadangi tu teigi, kad žydai PRISIPRAŠĖ, tu ir esi antisemitas. Tavo močiutė nėra nuodėmių atleidimas tau. Ji gelbėjo, o tu, gal būt, žudysi. Yra ir priešingai - žudikų anūkai pasmerkia savo senelius.

to 17. dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-09-13 18:46

noreika buvo naciu kolaborantas, aukstas pareigas turejo, labai gerai dirbo savo darba, kokybiskai. kas tau dar neaisku ramanauskai? visoje vakaru europoje naciu gynejai engiami ir baudziami. deja, mums dar toli iki vakaru. tu kaip pavyzdys visiems parodai, kaip turi atrodyti tikras sovietcikas, ramanauskai. aciu tau, ramanauskai, uz tavo pozicija sovietine, kurios nebijai isakyti

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-09-13 18:28

Man atrodo, kad Zigmas Vaišvila yra ne vien IDIOTAS. Matomai jau kažkas užspaudė, prasidėjo konvulsijos. Jau vien tai, kad Z. Vaišvila, kaip signataras, daro save neatsakingu už antikonstitucinį Seimo rinkimų įstatymą, parodo, kad yra penktos kolonos agentas. Tai dabar ėmėsi temos, kurioje VISIŠKAI ir absoliučiai nesusigaudo ir kaip žmogus ir kaip mokslų daktaras, demontruoja, kad yra visiškas ASILAS. Privalėtų suprasti priežasties ir pasekmės dėsnį. O juk asilu nėra, o tai reiškia vykdo UŽDUOTĮ, penktos kolonos užduotį. Absoliutus bankrotas. Man atrodo, kad žydai yra pakankamai protinga, gal net protingiausia tauta, tai puikiai gali išsiaiškinti objektyvias PRIEŽASTIS dėl to kas įvyko ir padaryti išvadas. Z. Vaišvilos pagalbos čia tikrai nereikia.

Paantrinant 15am komentarui2019-09-13 18:05

A. Venclova prisiminimuose rašė, kad smetoniniai rudamarškiniai prižiurintys nesusipratusius nefašistus smetoniniuose konclageriuose kiekvieną rytą su pasityčiojimu vertė įkalintuosius giedoti Kudirkos tautišką giesmę. Tautiška giesmė tapo lietuviško fašizmo atributu. A. Venclova taip pat pažymi, kad tarybu valdžia nieko neturi prieš Kudirką ir jo keliamus idealus, bet tautiška giesmė negalėjo likti himnu, nes tai būtu pasityčiojimas iš smetoninio režimo auku.

žopa-Zigmui2019-09-13 17:36

Dar buvo tokia Dimitravo koncentracijos stovykla,įsteigta A. Smetonos,auklėti nesusipratusius lietuvius. Kitaip dar ji vadinosi sunkiųjų darbų stovykla. IX forte buvo ir dujų kamera nesusipratėliams. Hitleris dar tik ruošėsi tam,o pas mus jau veikė stovyklos. Atsipeikėkit lietuviukai. Su,kokiu džiaugsmu jūs išrinkote Bobelį į seimą,o jis buvo Kauno komendanto sūnelis. Visi užmiršo,kad Lietuvoje buvo karo stovis,todėl viską sprendė karo komendantai ir karo lauko teismas. Gal Zigmai to nežinojai?

tam >132019-09-13 17:11

Tamstos žiniai, mano močiutė (tėvo mama) išnešė kašėje iš Kauno geto žydų kūdiki. O dabar jos anukus ir proanukius "žydšaudžiais" vadina. T.y. žydai vėl prisiprašys./Proletaras/

to 12 proletarui2019-09-13 17:00

Žmones žudyti už tautybę - pasekmės? Tamstelė - vienareikšmikas antisemitas. Būtent tokie ir tapo žydšaudžiais. Jie irgi "žinojo", kad žydai NUSIPELNĖ būti nužudyti. Kalbos apie "holokosto pajamas" - žydšaudžių ir jiems prijaučiančių bandymas išsiteisinti. Labai gerai, kad valdžia jums uždraudė "nagrinėti priežastis", nes čia ir nereikia nieko nagrinėti. Žudymas už tautybę - GENOCIDAS.

Proletaras2019-09-13 16:50

Nesu už žmonių žudimą, pagal požymius, nes tai genocidas. Bet kaip bekalbėtume tai tik pasekmės. O priežastis nagrinėti valdžia įstatymų uždraudė. Daroma išvada. Žydai bijo tiesos.Beto dar ir "Holokosto" industrija neša geras pajamas.

Pjautuvas ir kūjis2019-09-13 15:37

Jūs, lansbergizmu užkrėsti Liberalai ir visokio plauko marginalai Pamirštate, kad TSRS Kūrė jūsu tėvai ir seneliai.

U-2>5am2019-09-13 15:07

Jus tik patvirtinote liudna Lietuvos valdzios ir landzberginiu issigimeliu diagnoze. Kad buti curva, zydsaudziu ar landzberginiu sektantu valdzioje, pazyma is durnyno nebutina ir dargi kenksminga. Gali paaisketi, kad pacientas ne tik diena nakty kovoja su Rusijos agresija ir uz zydzaudiu atminimo yamzinima bet ir kad jo seimoje, paskutines trys kartos buvo pilnos girtuokliu, savizudziu, LTSR nusipelniusiu kulturos veikeju ir pileciu su gausiu ir nevalingu seiliu ir putu nelaikymu.

VP (vinilinė plokštelė2019-09-13 15:02

Kasdienė einamoji dienotvarkė: narkotikai, seksas, žmonės kaip prekė -įpatingai vaikai- seksui, kraujo donorystei, organam, vergystei. Laikmečio slenkanti dienotvarkė (žyd-masoninė): korporacijos, finansai, sekimas-kontrolė. Stanislovas Tomas -baikininkas-klounas, Juraitis nesubrendęs mažvaikis, Zigmas nesusimąsto, kad gyvenimo saulėlydis (senatvė) čia pat; ir kalnai rašliavos, taip atidžiai sukurpti, vaikams (ateities kartoms) netiks net naudoti tualete.

to 72019-09-13 14:53

Skaityti išmok. Tai ir yra pats aiškiausias kolaboravimo pavyzdys. Žeimelio savivaldybė duoda atąskaitą "didvyriui" apskrities viršininkui - valsčiaus žydus suskaičiavo, didžiąją dalį sušaudė, gyvi išliko tik tie, kurie spėjo pabėgti. Kaip jums išvis ranka pakyla ginti tuos nacių pakalikus?

Apie sušaudytus2019-09-13 14:43

Tas popierius nuotraukoje patvirtina, kad tie žydai buvo bolševikai ir bėgo kartu su bolševikų armija.Rašoma 44 žydai pabėgo su bolševikais, o kiti-buvo sušaudyti, nespėję pabėgti.O jūs eksponuojate tai kaip neva lietuvių kolaboravimo įrodymus. Atsipeikėkite ir perskaitykite iš naujo.Juk rusus ir jų gretose buvusius žydus išvijo ir sušaudė vokiečiai.

to 42019-09-13 14:43

Neskaičiuosime. Pirma reikia suskaičiuoti, kiek ten buvo žydšaudžių, kas žudė beginklius kaimiečius ir kitus Lietuvos gyventojus, ir atstatyti iškraipytą Lietuvos istoriją.

to 2 U-22019-09-13 14:36

Ir man, kolega, kilo mintis, kad kai kas Lietuvoje būtent taip suvokia getus ir konclagerius. O jeigu netyčia sužino, kas ten vyko, pradeda rėkti, kad žydai patys kalti dėl visko, ką su jais išdarinėjo išsigimėliai "patriotai".

Kada skaičiuosite partizanų genocido vykdytojus?2019-09-13 14:36

ES teismas oficialiai paskelbė, kad stribai, žudę pasipriešinimo kovotojus partizanus yra Lietuvos genocido vykdytojai.Tačiau pseudoekspertai su Vaišvila tyli. Vaišvila pilnu etatu dirba žydui Stanislovui Tomui su neišsivysčiusiu mentalitetu.Kai vištos užgieda gaidžio balsu, sako, tai ne prieš gera .

Socialistas2019-09-13 14:16

Zigmai, užčiaupk kakarynę!

U-22019-09-13 14:13

Taip ir zinojau, kad artimoje ateityje, landzberginiai "istorikai" Anusauskas ir Burauskaite aprasys koncentracijos lagerius ir getus Lietuvoje, kaip pionieriu stovyklas o LK Genstabo majoro Impuleviciaus ir jo adjutanto Adamkeviciaus veikla yvardins sielovada klystantiems zydams gelbeti..

trumpai2019-09-13 13:04

Pilnai pritariu kad stabdyti diskusijas,liautis griauti paminklus bet kam iskurus vazdy,nes nebuvo nei vieni nei kiti angelais,gimdyti tautai didvyrius aklai be tautos pritarimo ir diskusiju, ir laikytis tarptautinės praktikos visose klausimose.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi