Dalia Grybauskaitė atsakė į paskutinį neaiškų š. m. spalio 31 d. „provokacijos“ ikiteisminio tyrimo klausimą – Lietuvos prezidentė viešai patvirtino, kad valstybės paslaptį sudarančią VSD pažymą ir kitus slaptus dokumentus Prezidento kanceliarijoje pirma gauna tik ji.

T. y.

visi kiti Prezidento kanceliarijos darbuotojai, įskaitant ir prezidentės vyriausiąją patarėją Daivą Ulbinaitę, su šia slapta VSD pažyma supažindinusią BNS darbuotoją, bet kokią slaptą informaciją gali gauti tik iš prezidentės. Jei D. Ulbinaitei ir BNS darbuotojai valstybės nustatyta tvarka yra leista susipažinti su valstybės paslaptimis. D. Ulbinaitė viešai prisipažino, kad šią nusikalstamą veiką (valstybės paslapties atskleidimą) spalio 31 d. ji padarė sąmoningai.

Tai ne tik suponuoja šios prezidentės vyriausiosios patarėjos nusikaltimo sudėtį, bet ir patvirtina nusikaltimo padarymo tyčią.

Prezidentė šią valstybės paslaptį viešai atskleidė taip pat spalio 31 d. savo video pareiškimu galimai iš Rygos, kurioje tą dieną ji viešėjo.

Vėliau D. Grybauskaitė viešai pareiškė, kad su šia VSD pažyma ji supažindinta tariamai tik lapkričio 4 d. (nustatyta tvarka tai daroma tik pasirašytinai ir niekaip kitaip, kad galima būtų kontroliuoti slaptos informacijos perdavimą nustatytiems asmenims). Tačiau tai akivaizdžiai žinomai melagingas pareiškimas, bandymas paveikti ikiteisminį tyrimą.

Prokuroras, vadovaujantis šiam ikiteisminiam tyrimui, privalo nedelsdamas kreiptis į teismą, kad ikiteisminio tyrimo teisėjas dėl šių aplinkybių apklaustų Respublikos prezidentę. Jei prezidentė ir ikiteisminiam tyrimui pakartotų šiuos žinomai melagingus teiginius, ji užsitrauktų baudžiamąją atsakomybę ne tik dėl valstybės paslapties atskleidimo, bet ir už melagingų liudytojo parodymų teikimą ikiteisminiame tyrime (BK 235 str. ). Pagal viešai skelbiamą informaciją apie šio ikiteisminio tyrimo eigą prezidentė ir D. Ulbinaitė galimai jau užsitraukė ir baudžiamąją atsakomybę už nusikaltimą padariusio asmens slėpimą (BK 237 str. ) ir piktnaudžiavimą tarnybine padėtimi (BK 228 str. ).

Jei būtų kitaip ir Lietuvos prezidentė nebūtų šių galimai nusikalstamų veikų bendrininkė, tai ji jau būtų nedelsdama atleidusi VSD, kuri atsakinga už valstybės paslapčių saugojimą, vadovą G. Griną.

Tačiau prezidentė viešai pagrasino visiems, kurie komentuos šį ikiteisminį tyrimą. Kartu ponia prezidentė faktiškai prisipažino, kad yra suinteresuota, jog prokuratūra netirtų jos pačios ir jos vyriausiosios patarėjos bei kitų asmenų galimai nusikalstamų veikų.

Kokia teisinė išeitis šioje akivaizdžiai ir viešai neteisėtai prezidentės veikiamoje baudžiamojoje byloje? Tyrimui vadovaujantį prokurorą Baudžiamojo proceso kodeksas įpareigoja operatyviai ir nedelsiant ištirti nusikaltimą, o ne dirbtinai jau antrą mėnesį neapklausti prezidentės ir vilkinti įtarimų pareiškimą net nusikaltimus padariusiems asmenis, kurie viešai tai patvirtino (pvz. , p. D. Ulbinaitei). Todėl jei tai nebus padaryta, nedelsiant turi būti pakeistas tyrimui vadovaujantis prokuroras, pats viešai prieš mėnesį patvirtinęs, kad nustatė nusikaltimą padariusius asmenis.

Jei tai nedaroma, tai šią situaciją nedelsdama privalo spręsti vienintelė institucija, galinti tai padaryti, – Lietuvos Respublikos Seimas, pradėdamas generalinio prokuroro ir prezidentės apkaltas. Kadangi šios galimai nusikalstamos veikos atliktos akivaizdžiai siekiant nuslėpti tikrąją prezidentės biografiją, kurią D. Grybauskaitė neatskleidė Lietuvos rinkėjams 2009 m. prezidento rinkimuose, tai prezidentės apkalta turi vykti ir dėl jos biografijos slėpimo bei klastojimo, rinkėjų klaidinimo.

Negalima sudaryti precedento – leisti prezidentei rodyti pavyzdį visiems, kad galima ignoruoti Lietuvos Respublikos įstatymus ir atlikti galimаi nusikalstamas veikas siekiant asmeninių tikslų, drausti tai tirti ir net komentuoti! Šių p. D. Grybauskaitės „skiepų“ siūlytojas Vytautas Landsbergis panašiai elgėsi 1992 m. , kai Lietuva bandė pirkti iš Rusijos ginklus, tarpininkaujant a. a.

G. Konopliovo „Lietverslui“ ir „GeKa“ bankui (po šios aferos sužlugdymo pavadinto „Tauro“ banku).

Tada ši afera nepavyko. Panašu, kad nepavyks ir šios „valstybės paslapties“ sumanytojams, nors „skiepytasi“ buvo „su patirtimi“.

Naujausi

Komentarai (153)

Rikiuoti
TEISĖSAUGOS REFORMŲ MANIFESTAS2013-12-10 20:53

Eilės pilietinių NVO parengtas Manifestas, reikalaujantis teisėsaugos reformų Mūsų siūlymų tikslas– panaikinti LR galiojančią uždarą klaninę antidemokratinę teisėsaugos sistemą, neužtikrinančią Konstitucijoje garantuotų demokratinės valstybės ir teisingumo nuostatų ir atstumiančią Tautą nuo teisinės valstybės kūrimo bei dalyvavimo vykdant teisingumą. Siekdami demokratizuoti uždarą teisėsaugos sistemą NVO ir piliečiai reikalauja šių konkrečių reformų: 1. Įkurti LR prisiekusiųjų teismo (PT) instituciją baudžiamųjų bylų nagrinėjimui (prisiekusiųjų kiekis – nuo šešių iki dvylikos asmenų, teisėjas PT tik pirmininkauja). 2. Įstatymais įteisinti (įtvirtinti) LR asmenų teisę rinkti apylinkių teisėjus tiesioginiuose rinkimuose. 3. Įstatymais įteisinti LR asmenų teisę tiesiogiai tam tikram laikotarpiui rinkti LR Generalinį prokurorą ir apygardų vyriausiuosius prokurorus. 4. Įstatymais įteisinti LR asmenų teisę tiesiogiai rinkti visus LR Vyriausiojo administracinio teismo, LR Aukščiausiojo teismo ir Konstitucinio teismo teisėjus. 5. Įstatymais įteisinti LR asmenų teisę tiesiogiai rinkti teisėją Europos žmogaus teisių teismui ir teisėją Europos teisingumo teismui Siekdami demokratinių permainų ir efektyvaus teisėtvarkos darbo mes reikalaujame: 1. Įstatymais įteisinti asmenų teisę tiesiogiai tam tikram laikotarpiui iš teisinį išsilavinimą turinčių pretendentų rinkti Policijos generalinį komisarą Teisės piliečiams tiesioginiuose rinkimuose tam tikram laikotarpiui rinkti teritorinių viešosios policijos padalinių vadovus. Tai yra, siūlome įsteigti renkamo policijos šerifo instituciją JAV ir kitų šalių pavyzdžiu. Šį manifestą kūrė arba jam pritaria Kauno Jungtinio demokratinio judėjimo pirmininkė R. Zabielienė, LŽTGA ( L žm. teisių gynimo asociacija) pavaduotoja N. Orentaitė , Lietuvos žaliųjų judėjimo pirm. R. Braziulis, VŠĮ ,, Karių teisės” prezidentas L. Jakas, Visuomeninės piliečių sąjungos pirmininkė V. Anankienė, Konfederacijos LJDJ Šiaulių sk. pirmininkas E. Kuvikas, KLJDJ prezidentas J. Žilinskas, NVO ,,Klaipėdos piliečiai” pirmininkė R. Senavaitienė, Lietuvos piliečių sąjungos pirminkas D. Varkalis (Klaipėda), Lietuvos Santaros draugijos pirminkas R. Urbus, NVO ,,Šviesos kampelis’ vadovė J. Lipkevičienė, Tryškių mst. seniūnaitis A. Jokšas Jam pritaria ir dar virš šimto piliečių ( parašai surinkti pritariančiais el. laiškais )

kai paziuriu2013-12-10 01:38

kad gebesnikas dziulemartas transliuoja is ten pat, kyla uzuojauta komentatoriams, tusciai besigincijantiems su dzerzinskio zombiais... Kodel jie neprigyja pvz tiesos portale? Todel, kad ten juos totaliai ignoruoja...

Ūkiškai :)2013-12-09 23:11

TiesmŪkiškai- tai yra tiesiai Ūkiškai :) Viskas teisingai :)

dedule2013-12-09 21:11

is pat pradziu zinojo plana lietuvai naikinti.kaskodel dedule I ministrus pirmininkus iskele kgb.prunskiene,grybauskaite tikru sajudieciu nedaleido ne per kur,ar dar neaisku gerbemi zmones.

to 147. Jules2013-12-09 17:31

julijobai ar tau kulį kasnuspaudė, kad toks piktas vis kažkokias bomačkas sapnuoji tai dar ką ... tai zigmuko pasilhsti, matyt ant kulies gerą dagį tau uždėjo, kad vis rakinėji.

147-ai - julijai2013-12-09 17:30

"tiesmŪkiškai":) Suprasti reikia kur kas daugiau, nei tik "tiesmŪiškai": kodėl dabartinei prezidentei tinka visi dalykai, išvardinti 143-ame ir kituose punktuose? Kodėl prezidentei tai tinka?? Apie Z. Vaišvilą ir jo sukurtas ypatingos grėsmės atomines bombas (o gal visgi gerai- net gal Rusiją įveiktume?;)), būtinai pakalbėsime, kai Z. Vaišvila bus prezidentu;)

Jules2013-12-09 17:25

O būtent dėl nesukurtų ir todėl išfutbolintas Žaliųjų judėjimą organizuoti ir runkelyną balamūtyti mokslinčius. Nereiktų visko pažodžiui ir tiesmūkiškai suprasti, gerai?

145 -ai - julijai2013-12-09 17:22

Šiaip mes čia "konsultuojamės" dėl prezidnetės fejerverkų Lietuvai ir kitų neteisėtų veiksmų, naikinančių Lietuvoje teisę, teisingumą ir suverenitetą. Apie tai nieko nepasakysite? Viskas tinka, tik Z. Vaišvilos sukurtų atominių bombų bijote?:)) Tik tiek?;)

Jules Tomui2013-12-09 17:16

Skaitau, skaitau tą BK 120 str. , bet žmonės ją išrinko Prezidente ir šaukštai jau po pietų, todėl dabar reikia pradėti galvoti ir politikuoti realiai. Priminsiu: politiko,-ės darbas yra politikuoti, yra politikavimas, jei kas nežino? Politikas negali nepolitikuoti, kitaip tai kam jis ten Seime ar Vyriausybėje reikalingas, jei nepolitikuoja - nedirba savo pagrindinio darbo? Politika yra bet kokių reikalų tvarkymas. Gali būti ir šeimos politika arba Ypatingojo Maskvos CK elitinio bordelio darbuotojų darbo politika prie Juodosios jūros, kuris dirbo irgi vardan Matuškos visagalybės - skatino fizikus greičiau bombačkas kurti, taip pat ir iš Lietuvos. Na, bet, manyčiau, Zigmutis apie tai daugiau žino ir išmano, todėl galėtų Jus plačiau tuo klausimu pakonsultuoti.

135 -TAM2013-12-09 17:12

Besižvalgydami svetur ką remti, o ka ne, 3 dešimtmetį tūpčiojame vietoje, apart to, kad kurti savo valstybę....Valdantieji bežiūrėdami ir bekraipydami galvas kaip gelbėti ar padėti kitų valstybių piliečiams...užmiršo savo tautos žmones ir įstūmė į skurdą bei pažemininmą...

139-ai - julijai2013-12-09 17:08

Nežinote kas yra oligarchai? Pastudijuokite kokį žodyną, šį tą naudingo gal sužinosite:) Supaprastinai, oligarchija yra valdžios ir stambaus verslo smaplaika, virtusi tandemu visiems gyvenimo atvejams - ranka ranką plauna, jau 23 metus. Gaila, bet čia Z. Vaišvilos niekaip neprikabinsite - jis nuo 1992 metų neužėmė jokio valdžios posto. O oligarchijos veikimą šios prezidentės kadencijoje matome ypač ryškiai: snoras "administuojamas" milijonais į šoną - prezidentei tinka; verslo projektas AE vyksta prieš tautos valią, išreikštą referendume- prezidentei tinka; į FNTT atėję dirbti sąžiningi pareigūnai - prezidentei netinka- griebiasi neteisėtos telefoninės teisės ir t. t. - pavyzdžių labai daug. Dar nieko nepaaiškinote, kaip yra su tais Lietuvos Pardavėjo "skiepais" prezidentei - kodėl jie buvo reikalingi? Kaip priešų stovykloje sausio 13-ą dirbusi DG atsirado nepriklausomos Lietuvos valdžioje? Gal kas iš planuotų skiepų komandos padėjo? Jeigu taip, tai kodėl? Ir daugybė kitų klausimų. Sėkmes studijuojant;)

to 1372013-12-09 17:02

Jums reiktų pradėti savo galva galvoti, o ne remtis tuo, ką ten koks Kubilius su tuo savo draugeliu Marazmu ar savo kuosų kariauna Seime palaiko? Jums reiktų tikrai susirūpinti, kad pagaliau suprastumėte, kodėl iki šiol neparašyta tikra, o ne pramanyta, XX amžiaus istorija?

to 139. Jules2013-12-09 17:01

nu julijonai zigmas matyt tau dagį tikriausi ant kulies uždiejo, kad net iki dabar rakinėji

to 138. to:1362013-12-09 16:58

tai kad jie vinoj šaikoj dabar. jie vienaskitą palaiko ... irv paskiepija... jie vienos spalvos.

Jules2013-12-09 16:57

Palaukit, o tai oligarchai čia kas tokie yra? Prezidentė ar Landsbergis? Ar Jūs galvojate, ką rašote? O tai kam Zigmutis tarnavo, kol Gorbis ir jo CK Politbiuras nepavarė steigti "Perestroikos" judėjimus? Perestroikos lydere Gorbis buvo numatęs Estiją dėl Savisaro ir ypač jo įtakingosios žmonelės, pagaunate mintį, o ne Lietuvą, nežinote? O lėkė pas estus konsultuotis tai kas? Ar kartais ne mūsų jaunoji KGB pamaina?

to:1362013-12-09 16:54

o V.Landsbergis? Jo nuopelnai Lietuvai kokie? Ir Kubiliaus nuopelnai? Ar juodu moraliai yra aukščiau už Prezidentę D.Grybauskaitę? Jei taip,tai parašykite kuo tai pasireiškia...

135-ai - julijai2013-12-09 16:51

O kaip su "atsėdėjimu" oligarchams? Kaip su prezidentės Lietuvos Konsitucijos laužymu, įstatymų nepaisymu, dvigubų standartų taikymu, valstybės lėšų švaistymu "snorro administratoriausm" ar leidimu kitiems tai daryti, telefonine teise? Ar valdžioje dabar esantiems galioja kokie "atsėdėjimai" ar jie aukščiau įstatymo? Apie "rimtus sąjungininkus" man taip ir neatsakėte (žr. 128 žinutę). P. S. Jūsų nekenčiami konseravtoriai labai myli prezidentę ir visokeriopai ją palaiko - taip stipriai, kad galimai nebijojo net "paskiepyti". Kaži kodėl taip yra, kaip manote? :)

Tomas J. -> 1342013-12-09 16:45

Tuo, kad tarnavo priešui okupantui: buvo okupanto valdančiosios organizacinės jėgos - TSKP - aktyvistė, laisvanoriškai remė šią nusikalstamą organizaciją moraliai ir finansiškai. Taigi buvo kolaborantė (skaityk BK 120 str.).

Jules2013-12-09 16:44

Galime kritikuoti mes, okupuotos Lietuvos neformalai, nebuvę Bolševikų partijoje, bet ne bolševikai, kurie patys pirmiausia turėtų atsėdėti už Tėvynės išdavimą, o tik po to kritikuoti ką nors čia. O kiti, pastebiu, kad dar Mėnulyje tebegyvena ir visai nesuvokia politikos, ypač geopolitikos, kad mes vieni negalime be rimtų sąjungininkų egzistuoti, kitaip kaip mat atsidursime arba konciervų numylėtoje Žečpospolitoje, arba Rusijos sąjungje. Kas čia tokie tie aiškintojai, kad nereikia remti Ukrainos kovoje su Maskolija? Negi manote, kad mes vieni patys Lietuvą iš maskolių atkovojome? Taip manyti gali tik VU docentai, negalintys be šeimininko leidimo net popierkos parašyti.

Pasakykite man runkeliui (-ei)2013-12-09 16:41

kuo D.Grybauskaitė yra blogesnė už V.Adamkų, V.Landsbergį, už V.Kubilių , ...?

Tomas J. -> 1242013-12-09 16:37

Čia buvo mano klausimas tau.

Tomas J.2013-12-09 16:36

O kodėl TSKpistai negali kritikuoti savo bendrapartietės TSKPistės?

Tomas J.2013-12-09 16:36

O kodėl TSKpistai negali kritikuoti savo bendrapartietės TSKPistės?

114 ir 115 -am2013-12-09 16:35

Labai taiklūs pastebėjimai, liuks.

to 127. Jules2013-12-09 16:27

žioplį ką čia eskaluoji agresiją. ukrainiečiai ramiai patys išspręs kas jiems naudinga...o kai reiks kariauti su ta pačia rusija ar kariausi... galvoji nato padės ... klysti... reikia džiaugtis kad yra pusiausvyra, o ne viosaip stengtis sukelti karą...

127-ai julijai2013-12-09 16:22

Turite mintyje "rimtus sąjungininkus" ar "šeimininkus/savininkus/vergvaldžius? Taip, Lietuva puikiai gali bendrauti su ES, bet ne kaip vergė. Prezidentė, kuri Tautos iškovotą nepriklausomybę ATIDUODA ES, o slėpdama savo praeitį apeidinėja įstatymus ir taiko dvigubus standartus, kuriai iškrypimai yra priimtina norma ir sektinas pavyzdys, negali būti laisvos valstybės prezidente. Todėl Signataro mintys labai teisingos, palaikau 100 proc.

Jules2013-12-09 16:18

Lietuva pati viena savaime be rimtų sąjungininkų negali nei tradicinės šeimos, nei Lietuvos apginti, nei išlaikyti Lietuvos suvereniteto. Tam reikalinga ir Ukraina, kuriai dabar reikia Jūsų visų paramos ir Dievo palaimos, o Jums, pasirodo, labiau rūpi Dubnos bankyrai, o ne Lietuvos ir Ukrainos padorūs piliečiai - žmonės, kovojantys už savo prigimtines teises ir laisves, už saugesnę ateitį be vergvaldžių iš KGB ir CK aplinkos, už Europos garbę.

to 124. Jules2013-12-09 16:17

tai kad prezidentė ir yra iš tavo įvardytos šutvės... ji gi prie amb kapo pati pasakė, kad jis buvo jos mokytuvas ir mokino, kad trispalvė yra skuduras...

to 118. Jules2013-12-09 16:12

tikriausiai galimai zigmukas neišdulkino per subinę tai dabar ir siunti...

Jules2013-12-09 16:12

Aš kritikavau ir kritikuosiu Prezidentę, bet to daryti bolševikai neturi jokios moralinės teisės. Ir kitokios teisės taip pat, nes yra labiau Maskvos ir KGB pakabinti ir mirtinai prisaikdinti. O ką jau bekalbėt apie kokį tai Juršę, Kirkilą, Arlauską, Butkevičius, Paulauskus ar patį pačiausią buvusį Bolševikų fiurerį "Obkomo" teisėmis? Ukrainoje sprendžiasi ir mūsų likimas - būsimos Europos likimas. Laimės Bolševikų internacionalas ar ne? Ar pagaliau grius Rusijos imperija kartą ir visiems laikams?

116-ai julijai2013-12-09 16:10

Julija, fantazuokite sau privačiai ir į savo fantazijas nevelkite nei manęs, nei p. Vaišvilienės. Kad būtų nors menkiausia galimybė, jog būčiau "ponia Vaišvilienė", 1979-ais, kai Z. Vaišvila vedė, turėjo būti įteisinta pedofilija ir visokie kitokie ES propaguojami iškrypimai, nes aš buvau amžiaus, tinkamo tik lopšeliui-darželiui:) Tačiau, kaip žinote, niūriais sovietų laikais dori žmonės gyveno tradiciškai - vedė savo amžiaus moteris ir šeimose augino vaikus. Tradicinė šeima brangi ir nepriklausomai Lietuvai, tik, regis, darosi vis sunkiau ją išlaikyti dėl prezidentės vergiškai atidavinėjamo Lietuvos suvereniteto. Taip kad tamstai šį kartą teks suvaldyti savo fantaziją ir ES "gėrybes" palikti ateinančioms kartoms. Bet visgi tikiuosi, kad Lietuvos žmonės neįsileis jų, kad ir kaip patraukliai jos tamstai atrodytų. Jeigu prezidentė nesugeba į ES įeiti kojomis, o tik šliaužti pilvu, gal ji neverta būti mūsų prezidente? Šis ir kiti klausimai, verti rimtų pamąstymų. Ir ne tik – seimas turėtų imtis veiksmų. Kad apie Mažeikius užsiminėte, labai gerai - tai turėtų būti žinoma Lietuvos žmonėms - visus kviečiu klausyti Signataro konferenciją "Esu priverstas kreiptis į teismą, atsakove patraukdamas Prezidentę D. Grybauskaitę". Šiaip Signataro šeimą būtų gražu palikti ramybėje ir nerašinėti visiškų absurdų. Bet iš jūsų to tikėtis turbūt būtų per daug..

to 121. ha ha ha2013-12-09 16:09

o kur ta kūryba atspausdina gal galite painformuoti...

ha ha ha2013-12-09 16:00

Lietuvos traukinys važiuoja, o Dubnos herojus toliau uždarbiauja, transliuodamas savo primityvią kūrybą.

kodėl2013-12-09 15:58

galvojate, kad Jules moteris? Man atrodo, kad po šiuo slapyvardžiu slepiasi nukvakęs kolūkio pirmininkas

118. Jules2013-12-09 15:58

Tai kad voveruška ir yra ta pati kuriuos čia kolioji, nesuprantu aš tavęs... tu tikriausiai politinis daltonikas...

Jules to 1172013-12-09 15:51

Na tikrai, zima v Litvie, nieko nepadarysi. Le Système de Zigmutis, Vilnius 1992, veikia "polnym xodom". Mes gi visi žinome, kad Rusijai užpuolus Baltijos šalis, Suomiją ir Lenkiją Vakarų liberalai karo Rusijai kažkodėl neskelbė, įdomu kodėl? Užgrobė Tuvą, visą Vidurio Europą, išžudė begales žmonių, bet liberalai irgi tyli, o va dėl Prezidentės Dalios liberalai ir bolševikai šiandien kažkodėl labai jau skeryčiojasi kaip tarakonai ant "petelnės". Mes gi žinome taip pat, kad Žaliųjų judėjimas Vakaruose kilo iš neotrockistų judėjimo, tačiau kai détente pažengė į priekį, kažkaip trockistai ir markuzininkai apsispakajino iki Gorbio "Perestroikos", o po Kovo 11-osios vėl labai kietai įniko į prof. V. Landsbergį ir niekaip tas jų raison d'être neišnyksta po šiai dienai - plauna smegenis runkelynui nors tu ką ir rieda kaip ta Stolypino karieta į Dautarus, savo gigždesiu griaudama psichiką padoriems piliečiams.

to 111. Jules Baugeureau2013-12-09 15:28

geriausia būt tamstytei paprašyt vyriausiojo stukačiaus bei platforminės voveruškos prišikt ir primyžt į kibirą, o tada užsivožk sau ant galvos ir sudainuok ant kalno mūrai... žiū ir protas išblaivės..

Jules2013-12-09 15:28

Manyčiau, kad ponios Vaišvilienės nuomonė ypač laukiama ir sveikintina čia - atvira ir nuoširdi, betarpiška ir be tabu. Ponia Vaišvilienė gali labai daug ko ir nežinoti apie tas Dubnos mokslinčių išdaigas prie Juodosios jūros, kaip tautiečiai nelabai daug ką žino ir, sakykime, apie auksinį Stolypino vagoną, kursavusį geležinkeliu iš Kėdainių į Lūšę per Mažeikius. O iš Lūšės į Dautarus premjerministeris tokia pat auksine karieta važinėdavo. Tai yra labai gera medžiaga kokiam nors geram erotiniam serialui sukurti. O kiek žinau, Zigmutis yra gan įklimpęs su tais Dubnos bankyrais Mažeikiuose. Gal klystu, nežinau, bet bėdų kažkokių tenais turi, kaip pasakoja patys mažeikiškiai turguje.

norėčiau2013-12-09 15:23

kad kas nors išsiaiškintų kas rašo iš IP 84.15.__.__. Man kažkodėl atrodo, kad tai specialiai samdyti žmonės (susipraskite kas samdė).

jau2013-12-09 15:22

nusibodo tokių "martų" teorijos" jei žmogus komentare pritaria teisingumo paieškoms tai "žmona" arba "dirba rusams"?Ką čia gali diskutuoti?Sakiau nekomentuosiu,nes atima laiko,bet į tokius absurdus negali nereaguoti,nes visai suįžulės.N9ors ir taip jau to netrūksta.

nuomone2013-12-09 15:19

Isplaus ta jules protus visiems.

104komentarui kaip jau issiaiskinom2013-12-09 15:14

O tai jei Vaisvilos zmona ,tai jau net ir paskaityti jos komentaru negales...tik jusu ane?Kas nores kreips ta demesi ,kas nores ne..pasirinkimo laisve zodziu...Ir kodel aiskinates kas raso aplamai tuos komentarus?

Jules Baugeureau2013-12-09 15:09

Žinoma, wie nie die Grethe, o kas gi daugiau, kai transformuotas bolševizmas į liberalijas išgyvena pakilimą Europoje ir ypač Lietuvoje? Tikrai kilo didelis sambrūzdis Lietuvos bolševikų gretose dėl Prezidentės Dalios? Matyt rimtai paspausta iš Maskvos? Le Système de Zimutis, Vilnius 1992, suveikė kaip mat.

visiškai slaptai2013-12-09 15:08

Matyt, tas trečias žino ir kodėl tuos maišus paliko. Nes kai tautos pažangos šviesuoliai į savo rinkimų sąrašus įtraukia kone visą provincijos inteligentijos grietinėlę, tai kažin ar toks faktas paaiškinamas, kaip sakė Aukščiausiosios Tarybos komisijos KPSS turtui paimti pimininkas K. Grinius (stovėjęs prie tautos pažangos ištakų kartu su krašto apsaugos ministru), vien kūrybinių asmenybių “sponsoriavimu”. Menininkai – žmonės nestabilūs, todėl jų ištikimybei garantuoti paprastai reikia stipresnių priemonių. Pavyzdžiui, maišų. O tada išeitų, kad ir maišų turėtojai, ir maišų geidėjai, ir tie, kurie maišuose, - visi tampomi ant tos pačios rankos pirštų užnarpliotais siūlais. Ir žmonėms tada darosi sunkiau patikėti tokiais tėvynės gelbėtojais, - kurie su maišais, - nors ir neabejotinai tėvynei nusipelniusiais. Taigi ir techninis analizės aspektas neišvengiamai atveda prie tų pačių klausimų. Ar tikrai valstybinis Lietuvos interesas susideda iš vienų ar kitų Maskvos grupuočių interesų? Ar Maskvoje apskritai dar yra grupuočių, kurių politinis ir finansinis interesas yra išlaikyti Baltijos šalis nepriklausomas? Jeigu taip ir jeigu nepriklausomybė labiau laikosi tais maskviškiais interesais negu savo piliečių pastangomis, tai Baltijos šalys tikrai nėra gyvybingos valstybės, o tik, pasak generolo Denikino, “trys rusiško žipono sagos”. Kurias retkarčiais reikia prisiūti naujasniais siūlais.

visiškai slaptai2013-12-09 15:05

Bet priimkime ministro koncepciją už gerą daiktą ir patyrinėkime problemą, sakysim, techniniu aspektu. Pavyzdžiui, suregistruokime paties ministro ryšius Rusijoje, suregistruokime jo priešų Lietuvoje ryšius ten pat – ir iš to padarykime išvadą, kad čia ne stribo ir kariuomenės atkūrėjo konfliktas, o paprasčiausiai drg. Petka kimba p. Audriui į skverną, nes Maskvoje susipešė jų ponai, ir jie abu principingai gina savo globėjų politinius ir finansinius interesus čia, Lietuvoje. Arba tiesiog atstovauja skirtingoms Maskvos institucijoms, mėgstančioms pasigalynėti. Tinka? Taigi nereikėtų stebėtis atsiradus manančių, kad Petkevičius vaikosi Butkevičių ne dėl kažkokių principų, o vien dėl tų iš KGB rūmų išneštų ir negrąžintų maišų, kuriuose, pasak NSK pirmininko, “visa inteligentija”. Kai vienas žino, kas tuose maišuose, kai žino kitas, galima galvoti, kad kai ką žino ir tas trečias, kuris tuos maišus KGB rūmuose paliko.

byla Au.Butkevičiui2013-12-09 15:03

Už ką gi smerktų, už “ruso išėjimą”? Juk kieno kariuomenė stovi – to ir valstybė. Sykį išvedus okupacinę kariuomenę (be jokių sąlygų, tas kaip tik nepasisekė estams ir latviams), grįžti iš naujo ne kaip agresorei jai kur kas sunkiau. Tiesa ir tai, kad “tvirta ir nuosaiki” Brazausko-Paleckio-Gylio (ar Kozyrevo-Krylovo-Isakovo) diplomatija, įteisinusi nevaržomą karinį tranzitą, šį kapitalą vėliau paleido vėjais ir dar įteikė Rusijsi juridinį ginklą naujam, teisėtam svetimos kariuomenės buvimui Lietuvoje. Negana to, oficialios Lietuvos Respublikos institucijos, pasitelkusios Rusijos teisėsaugos ir specialiąsias tarnybas, ėmėsi kurti p. A. Butkevičiaus bylą iš esmės už tai, kad buvo apginkluota Lietuvos kariuomenė. Šito proceso kitaip, kaip tėvynės išdavimu, pavadinti nebegalima, suprantama, jei tėvyne laikoma Lietuva. Rusijos institucijų ir pareigūnų veiksmai fabrikuojant šią bylą visiškai suprantami ir pateisinami jų tėvynės požiūriu – jie gynė Rusijos strateginius interesus. Galima įtarti, kad sėkmingai gintis ministrui prireikė pasinaudoti asmeniniais ryšiais “priešo stovykloje”, bet vargu ar yra pagrindo abejoti, kad jis suvokė negalįs sau leisti elgtis taip, kaip jo priešai, ir peržengti tą ribą, už kurios asmeniniai santykiai tampa svarbesni už ribą tarp valstybių.

citata iš Au.Butkevičiaus straipsnio2013-12-09 14:56

“Tačiau aš tvirtai įsitikinęs, kad kilus krizei Baltijos valstybių teritorijoje padėties stabilizavimas yra įmanomas tik tuomet, jei prieškriziniu laikotarpiu Baltijos valstybėms pavyktų pasiekti, kad didžiojo kaimyno politinėms finansinėms grupėms būtų naudingas nepriklausomų Baltijos valstybių egzistavimas. Tai yra tikroji realioji politika, kurios Lietuvoje šiandien stokojama. Po nepriklausomos valstybės atkūrimo mūsų vykdytos politinės akcijos davė greitą efektą, ir malonu pastebėti, jog mano politiniai oponentai Rusijoje niekaip negali to pamiršti...”............ Vargu ar įmanoma šių sakinių nelaikyti konceptualiu pareiškimu, kad, p. Butkevičiaus nuomone, Baltijos valstybių “realioji politika” turėtų būti tokia: Baltijos valstybės gali išlaikyti nepriklausomybę tik darydamos politinių ir finansinių nuolaidų Rusiją valdančioms grupuotėms. Ir pripažinimu, kad ministras remiasi konkrečiu savo patyrimu, sukauptu okupacinės kariuomenės išvedimo, ginklų pirkimo bei – ko čia slėpti – sėkmingo gynimosi nuo draugiškų V. Petkevičiaus paslaugų bylose.

104- "martai"2013-12-09 14:54

Jei be akinių, žr. žinutę Nr. 101. Visgi apmaudu, kad į temą taip mažai galite pasakyti, ne? Ir gaila, kad jums Lietuvos ateitis nerūpi - prezidnetė gali tyčiotis iš Lietuvos kiek nori ir jai įstatymai negalioja. Mąstantiems žmonėms tai rūpi.

ar ir vėl tepam kuo patys kvepiam?2013-12-09 14:51

"Šių p. D. Grybauskaitės „skiepų“ siūlytojas Vytautas Landsbergis panašiai elgėsi 1992 m. , kai Lietuva bandė pirkti iš Rusijos ginklus, tarpininkaujant a. a. G. Konopliovo „Lietverslui“ ir „GeKa“ bankui (po šios aferos sužlugdymo pavadinto „Tauro“ banku"..... Konopliovas buvo nužudytas, imituojant savižudybę, tai vargu ar ką bepapasakos... Tuo metu VSD vadovu buvo berods Z. Vaišvila? O Krašto apsaugos - Audrys Butkevičius, kuris išvedinėjo rusų kariuomenę mainais statant kariškiams butus Kaliningrade. Daug apie tai žinojo Nacionalinio saugumo pirmininkas V. Petkevičius, kibęs į atlapus Butkevičiui, daug žinojo žurnalistai Lingys su „Lietuvos aido“ žurnalistu Kęstučiu Žičkum, paslaptingomis aplinkybėmis žuvusiu 1996-aisiais, - atrodo, Lietuvoje kol kas vieninteliai, kurie buvo „padėti į vietą“, nes per daug žinojo, kalbėjo, „lindo, kur nereikia“.

kaip jau išsiaiškinom2013-12-09 14:51

po IP adresu (213.164.112.144) slepiasi Vaišvilos žmona, tad per daug dėmesio į jos subjektyvią info, gerbiami ponai, siūlau nekreipti dėmesio.

Jules2013-12-09 14:48

Tebūnie tai kvailių fiesta, o kas Jums darbo? Bet visgi norėčiau Jums priminti, kad vokiečių, A.Hitlerio, mokslininkams-fizikams aptarnauti prie Juodosios jūros buvo specialiai įkurtas aukščiausios klasės bordelis, kad šie kuo greičiau bombačkas Maskolijai meistruotų, nežinojot? Visgi įdomu, kuo Lietuvos fizikus, drg.L.Brežnevo epochos aukso medalininkus ir kitus mokslo pirmūnus, maskoliai taip vyliojo? Zigmutis mus čia galėtų pagelbėti, tiesa?

Stebetoja2013-12-09 14:42

Ar dar nepabaigete pliektis,irodinedami kuris kvailesnis

96-ai "martai ir ko"2013-12-09 14:30

Kelintą kartą jau "išsiaiškinote"?? :)))) Visgi džiugu, kad jau pereiname prie galutinės jūsų išsisėmusių "argumentų" stadijos - mano "demaskavimo":) Na jeigu jums patinka mane įsivaizduoti kaip gerb. Z. Vaišvilos žmona - įsivaizduokite (labai liberaliai žiūriu į privačias žmonių fantazijas;), tik aš čia "ne prie ko" (taip pasakytų net pati DG). Bet gal geriau pakalbėkim apie prezidentės slapstymąsi nuo piliečių? Savo praeities baimę? Man ši tema kur kas įdomesnė.

Jules to 952013-12-09 14:29

Jūsų patarimas gan neblogas. Einu, išgersiu citramono, kad apsisaugočiau nuo VU docentų naratyvų. O šiaip gaila, kad jūs nieko nežinote nei apie bombačnyką seriuką A.Hariuką, nei apie Dubnos atominius bombačnykus ir jų "krasavicas" už dyką prie Juodosios jūros. Tiesa, jų "krasavicoms" algą mokėjo pats Maskvos CK tiesiogiai ir nemažą.

97-ai julijai2013-12-09 14:23

Kokie faktai? Tokie, kaip kad prezidentė dirbo PRIEŠ Lietuvos nepriklausomybę? Ar tie, kad negali apie tai kalbėti? Kaip jums šitie faktai?

89-ai julijai2013-12-09 14:22

Ir vėl ant to paties grėblio.. Apie tai, kad jums pritrūko lietuvių pralieto kraujo per sausio 13-ąją (pageidautinas buvo didesnis žuvusiųsjų skaičius?)jau kalbėta labai daug - galiu įkelti senus tiek savo, tiek tamstos komentarus - nesikartokite taip pigiai - kiti irgi skaitę, pamena:)

to 932013-12-09 14:22

Nuo kada Jums faktai propaganda? Faktų istorija nėra propaganda, o va VU docentų naratyvai yra Neosovietijos propaganda. Lietuvos turtas, ūkis iki 1990 metu de facto priklausė Bolševikų partijai, nežinojot?

kaip jau išsiaiškinom2013-12-09 14:21

po IP adresu (213.164.112.144) slepiasi Vaišvilos žmona, tad per daug dėmesio į jos subjektyvią info, gerbiami ponai, siūlau nekreipti dėmesio.

94-ai julijai2013-12-09 14:19

Julija, nepamirškite vaistų...

Jules to 882013-12-09 14:18

Jūs ką, žmogau, spirgina bombačnykas Sir Arthur Harris ugnies audrose, napalmu maitina ar kurį velnią su jumis daro? Negi kepa, spirgina Hariukas jus ugnyje kaip anuomet per masinius civilių kvartalų bombardavimus Vokietijoje? Kiek senių, moterų ir vaikų anuomet ugnyje buvo sudeginta, iškepta, nežinai? Jei ne, tai elkitės logiškiau ir padoriau - nevarykite Dievo į medį. Darbas Vakarų Europoje tai ne Sibiras ir ne seriuko A.Hariuko ugnies audros.

91-am2013-12-09 14:18

Labai taiklus pastebėjimas, taip ir yra, gryna propaganda. Tik kad "marta ir ko" patys labai greit susipainioja - padėkime jiems tai padaryti - juk vieni patys taip sunkiai vargsta;)

90-am2013-12-09 14:16

Mano žinomis, tokio fakto nebuvo (kažką girdėjau apie Butkevičiaus ar-dar-ko sulaikymą, bet ne Z.V.), bet pasitikrinkime. Datos? Vietos? P.S. Kad komentarai atrodytų nors kiek tikėtini, patariama pramokti civilizuotą kalbą.

Kad2013-12-09 14:14

Marta,Jules ir kiti propagandistai naudoja metodiką:primeta savo mintis komentatoriui,kurio komentarą komentuoja,kurių jis nerašė ir puola tas savo mintis komentuoti :)

Tuo2013-12-09 14:10

metu,kai ji pagavo OMONininkai,Vaisvila buvo saugumo vadas.Kodel jis buvo paleistas net negaves i snuki?Kas galejo isakyti ji paleisti,nors tuo metu jau buvo nuzudytu?

Jules to 862013-12-09 14:09

O Jūs nežinote, kas pradėjo "Perestroiką"? Ogi Bolševikų ir KGB elitas, pati viršūnė, CK Generalinis sekretorius su savo svita - jaunoji pamaina, kitaip tariant, anūkėliai, tiesa? O buvo jėgų neleisti bolševikams prichvatizuoti Lietuvos ūkio, turto ir pan.? Manot, kad priešingu atveju būtų buvę galima atkurti valstybę, nepažadant jiems Lietuvos ūkio? Nebūkite naivi, nepažadėjus šito - valstybės nebūtume atkūrę, ypač be kraujo, o jo jums taip reikėjo ir daug? Okupacijos laike turtas jiems priklausė de facto, o po Nepriklausomybės paskelbimo de jure ir šito pakeisti mes kol kas neturime jėgų nei proto. Kai suvoksite, kas pradėjo "Perestroiką" ir dėl ko, tada bus rimtesnė kalba.

84-tam2013-12-09 14:07

kas čia per metadologija,pastebėta ne pas vieną, savo mintis primesti kitam. Pasako pats bet priklijuoja komentarui,kurį komentuoja? Tai labai pastebima ir jau nusibodę. Nelyginau su niekuo ir tai nelyginama. Išvažiavę paliko vaikus pas senelius,gimnaičius,kas prisidėjo ne tik prie šeimų irimo"kol įsikurs vyras,ar vyras su žmona, paskui atvažiuos kiti šeimos nariai". Daugeliu atveju to ir neįvyko,šeimos iširo,vaikai papuolė į visokias pinkles ir nuėjo visokiais netinkamais keliais ar buvo nuvesti ar išvežti prisiplakėlių vogti ar parduoti. Praradom dauūg jaunimo,daug sveikų vyrų,daug jaunų moterų,vaikų. Kitus iš nevilties įtraukė į pijokystės liūną. Pasaulyje trūksta duonos,miršta žmonės iš bado. Iš grudų gaminamas alkoholis,o daug kam į tai nusispjaut,nes kam galvoti,jei gali rūpintis trali vali ir negalvoti. Bet tu gimei žmogumi ir turi žmogiškąją misiją: palikti po savęs pasaulį gražesnį švaresnį ateinančioms kartoms.

86-ai julijai2013-12-09 13:56

Jeigu netolimą istoriją nors kiek žinotumėte pati, žinotumėte ir tai, kad į Z. Vaišvilos vietą atsirado labai daug norinčių - taip labai, kad ne viena intriga prieš jį buvo regzta, kad tik būtų pašalintas. Labai rekomenduoju gerb. Vaišvilos konferencijas ir jums -ypač jums - nė vienas Signataro pasakytas faktas nebuvo paneigtas nei Lietuvos Pardavėjo, nei kitų. Na o kas nustūmus tokius žmones kaip Z. Vaišvila, atėjo į valdžią po 1992 metų, Lietuvą naikinančias pasekmes matome dabar. Iš tiesų Tautai būtų labai reikalinga išgirsti Lietuvos Pardavėjo ir DG atsakymus į mano anksčiau parašytus 2 klausimus. Įdomu visgi, kodėl lietuvos Pardavėjui buvo svarbu valdžioje palikti komunistus, o gerus sąjūdiečius išmesti? Kas teikėsi precersiminkę DG atvesti į Lietuvos valdžią? Kodėl? Labai svarbūs kalusimai - 5 metus laukiam DG atsakymų. kodėl jų nėra? Kodėl vien tik spektakliai vaidinami?

to 832013-12-09 13:42

Tikroji "Perestroikos" istorija dar ne greit bus parašyta, jei pasaulis niekaip dar nesugeba XX amžiaus nešališkos ir objektyvios istorijos parašyti, o tai ko norėt iš "perestroikininkų" kuriamų pasakų ir fantazijų? Jie patys negali rašyti apie save - tai turi padaryti visai kiti žmonės po kokių 50 metų nuo šių metų ir jokiu būdu, ne VU galutinai susikompromitavę docentai. Tas Zigmutis galėjo užleisti vietą kam nors kitam, jei jam per sunki ta našta buvo? Norinčių į jo vietą buvo labai daug, deja, va taip, nežinot? O dėl konciervo Laurinkaus - tai jūs nejuokinkite tautiečių. Pasiklauskite A. Terlecko ir jis jums paaiškins, kas per Neosovietijos paukšelis tas Laurinkus? Jau man geriau melžėja būtų VSD direktore nei Vilniaus rajono lietuvių kalbos mokytojas, kai šie, autonomistai, lietuviškai prabilti po šitiek metų nepajėgūs.

84-ai julijai2013-12-09 13:38

Ir tai siejasi su prezidentės nebaudžiamus siautėjimu Lietuvoje.. kaip? Kalbame apie tai, kad DG kadencijoje biografija tapo valstybės paslaptimi, o visi Lietuvos piliečiai - "Rusijos šnipais". Gal jau greitai ir dabar lietuvius pradės siųsti į Sibirą ar kur kitur už klausimus apie DG biografiją? Kiek lietuvių dar turės bėgti iš Lietuvos, nebegalėdami pakleti oligarchų gaujos nebaudžiamo siautėjimo? Kodėl taip yra, kaip manote? Ko prezidentė iš tiesų bijo?

to 792013-12-09 13:32

Tie lietuviai ne į Sibirą alinančiam darbui ir mirčiai kančiose gi pasiųsti, o geresnio gyvenimo sau susikurti, susirasti. Žinoma, kad tai nėra gerai, kai lietuviams nebėr vietos Lietuvoje dėl Kapitalbolševikų valdžios, dėl Neosovietinės Oligarchijos ir jo zampolitų bei pupyčių siautėjimo. Niekas to gi neneigia, bet to nereiktų lyginti su nežydų kilmės tautų Holocaust'u Sibire.

81-ai Julijai2013-12-09 13:30

Labai gerai, kad prabilote apie išdavystę, tai šiuo atveju būtų labai svarbūs 2 dalykai: 1) paklausyti Z. Vaišvilos spaudos konferencijos "Kodėl norima keisti Atgimimo istoriją" įrašą - pukus informacinis šalitinis apie Lietuvos Pardavėjo "darbus Lietuvai". Tada galima kalbėti apie tikrą išdavystę; ir 2) sulaukti prezidentės atsakymų į klausimus tokius kodėl sausio 13 d. , kai Tauta žuvo po sovietų tankais, ji dirbo perversiminkų štabe - prieš Lietuvos nperiklausomybę ir kas ir kokiomis aplinkybėmis iš to štabo ją pervedė į Nepriklausomos Lietuvos valdžią? Yra ir daugiau klausimų, bet šie, mannau, pagrindiniai. Kol atsakymų į šiuos klausimus nebus, DG niekada nepabėgs nuo savo praeities baubų, kurie labiausiai gąsdina ją pačią.

xxxx2013-12-09 13:24

Laurinkus, vienas iš apkaltos Paksui iniciatorių, aiškina, kad jeigu pasitvirtintų, kad prezidentė gina nusikaltusį asmenį ir toliau jam leidžia dirbti su slapta informacija bei visokiais būdais stengiasi tą asmenį išgelbėti, turėtų būti inicjuojama apkalta. Laurinkus nedirbo Dubnoje, buvo VSD vadas, "išvadavo" Lietuvą iš Pakso valdžios. Nuversdamas Paksą, įtvirtino teisingumą Lietuvoje. Dabar negalime (juo labiau Jules) abejoti šio žmogaus kompetencija ir atsidavimu. Tiesiog negalima vieną žmogų pagal tuos pačius kriterijus nuteisti, kitą iškelti aukščiau visų kitų. Prieš įstatymą turi būti lygūs visi ir Paksas, ir Grybauskaitė, ir Laurinkus, ir Vaišvila, ir Kubilius. Kol to nebus, negalime vadintis demokratine valstybe. Ir dar. Vaišvila nuo pat Sąjūdžio įkūrimo buvo kartu su Landbergiu, per SAusio įvykius buvo VSD direktorius. Jeigu būtų išdavikas, kaip teigia kai kurie komentatoriai, tuo baisiu laiku būtų dirbęs ne Lietuvai, o TSRS. Tą Lietuvai lemtingą laikotarpį, kalbu apie 1990-1991 m. , dirbo labai atsakingą darbą. Jeigu TSRS būtų laimėjusi, Vaišvila kaip ir kiti Nepruiklausomybės kūrėjai būtų labai nukentėjęs. Tad nereikia čia aiškinti nesąmonių. Tuo gali patikėti tik tie, kurie to laikotarpio neprisimena.

Jules2013-12-09 13:23

Taip, buvo ir veiksmai, daužant Lietuvos Sąjūdžio daugumą Atkuriamajame Seime, kurie buvo lemtingi bolševikų naudai. Gorbio "perestroikininkai" metė kaukes ir nuėjo tarnauti savo ponui - CK, žodžiu, bolševikams arba kitaip - internaciams, kurie kartu su savo internacionalu pasaulyje yra atsakingi už daugiau nei 150 milijonų gyvybių įvairiausių tautų ir rasių už 20 amžių. Ukrainiečiai Laisvės Maidane, Europos Maidane aiškiai pasakė, kad bolševikai bus nubausti. Jaunieji konciervai ne be vyresniųjų pritarimo apvagino Landsbergį, viešai pareikšdami, kad jis vagis, todėl vagių ir Vyriausybė, ir Kubilius su Jurgiu ir savo kuosų pulkelių Seime šitos gėdos, šito, na, nežinau kaip ir pavadinti, nenusiplaus ir bus nubausti kartu su bolševikais. Tai akivaizdi Tėvynės Sąjungos išdavystė kaip ir Zigmučio anuometinio Lietuvos Sąjūdžio - Lietuvos žmonių, jos ateities išdavystė.

76-ai julijai2013-12-09 13:09

Deja, kalba čia tikrai ne apie jus ar apie mane, o apie tai, ką prezidentė daro su Lietuva, kodėl taip bijo jos žmonių, o labiausiai – savęs? Apie „nemeilę“ DG net nepradėkite, nes mums komentaruose teko bendrauti labai daug, tad jūsų DG „šlovinimo arijas“ moku mintinai – savo trumpos atminties netaikykite visiems:) Julija, visada pasiskaitykite ką rašėte prieš tai, jei nepamenate. O jus iš tiesų domina Z. Vaišvilos svajonės? Na tada jo ir klauskite – nebūtina rašyti viešai komentarus:) Apie padevėtas „monikas levinski“ taip pat girdėjome – gaila, be vardų ir pavardžių – būtų gražu prisistatyti turint tokį „aukštą statusą“ – gaila, niekas nenori to padaryti, būtų labai įdomu. Gal jūs? ;) O apsivalymą nuo raudonumo reikėtų pradėti pradedant prezidente – manau, net ir jūs suprantate, jog niekas nėra labiau pavojingas valstybei, kaip galimai Rusijai dar tebedirbanti prezidentė? Nebedirba? Tada belieka prabilti apie tai viešai – pradžiai atsakant į visus jai užduotus klausimus. Kodėl valstybės vadovas to negali padaryti? Kaip manote?

nesuprantu2013-12-09 13:03

ar Zigmas vaišvila buvo valdžioje,kai per tuos metus apie milijoną lietuvių netekom :vieni išvyko,kiti pražuvo,kiti išnyko ir dabar skelbiama,kad trečdalis Lietuvos skursta. Ir prie ko čia Vaišvila? Kad žmogus išliko sąžiningas ir sako stop,daugiau taip negalima. Negalima žeminti žmonių jie -Tauta ir yra valstybės savininkė? Net koktu tas Vaišvilos puolimas." Zigmutis,Zigmutis...." ir ką toks sakytojas gali rimto pasakyti,jei net kultūringai signataro,žmogaus negeba pavadint? Matosi,kad taip kalba emocijos ir pyktis,kuris niekur neveda. Yra Lietuvoje daug sąžiningų žmonių ir valdžios ir kitose struktūrose,tiek policininkų,teisininkų,seimo narių,teisėjų,VSD,STT ir visų kitų tarbnybų,tik jaučiaasi,kad visi lyg kokie paralyžuoti ir sprendimai galimai neadekvatūs jų pačių teigiamoms žmogiškosioms nuostatoms. Toks išsibalansavimas ir pasimetimas nieko gero nežada. Atrodo,kad visi kankinasi ir išeiti iš užburto rato negali? Kodėl taip atsitiko Lietuvoje? Gal todėl,kad įbridom į kažkokį melo liūną ir išsikapanot negali? Sėkmės visiems kaip nors iš to išbristi. Kiekvienas žmogus -neįkainuojama vertybė ir labai svarbus.

KAS2013-12-09 13:00

TOKIA NIEKINĖ JULE YRA.

-2013-12-09 12:57

O aš manau, kad 73 komentaro dalis apie elitą ir kitų šalių patirties palyginimas labai taiklus.

to 742013-12-09 12:56

O Jūs kartais ne VU docentas ar docendė, kad nepajėgi suprasti? Puikiai žinau ir suprantu, kas buvo TSKP CK Visuomeninių mokslų akademija, todėl ne tik nebalsavau už Prezidentę rinkimuose, bet ir aktyviai raginau tautiečius ir bendrapatriotus to nedaryti - nerinkti ir nebalsuoti už Prezidentę Dalią. Galite susirasti internete mano priešrinkiminius komentarus apie tą CK elito mokslo akademiją. Bet palaukite, o ką Zigmutis, ką Zigmutis tuomet veikė ir apie ką svajojo? Manyčiau, kad norėjo perspjauti, sakykime, labai garsų ir genialų vokiečių, nacių, mokslininką Manfred von Ardenne ir gauti ne dvi Stalino premijas už bombačką ir būrį dailiausių meilužių prie Juodosios jūros, o tris ar net daugiau Brežnevo ar Černenkos premijas - spręskite patys ir pasiekti, kad bolševikai galėtų valdyti pasaulį iš vieno centro - iš Kremliaus. O dabar, dabar tiesiog neįmanoma žiūrėti, kaip Prezidentę Dalią puola būtent bolševikai, kur kas raudonesni nei pati Dalia. Tai apie ką tada eina kalba? Kolchozo Pasodybinio sklypo nereikėtų lyginti su bombačkos projektais ir technologijomis, ir pan.

agentei "Jules"2013-12-09 12:43

ponia ar panele, tikriausiai labai jauna, kad nežinote, kas buvo TSKP CK Visuomeninių mokslų akademija, kurioje darbą slepia D. Grybauskaitė. Aukščiau kompartijos nomenklatūroje nebuvo. Taip kad jūsų įtūžio priežastys prieš "Zigmutį" suprantamos.

73-ai Julijai2013-12-09 12:34

O jūsų komentaras- apie ką? Pati suprantate ką parašėte?:) Patikslinkite mintį, labai prašau;)

Jules to 702013-12-09 12:33

Taip, turėtumėte būti kuklesni ir akių padoriems tautiečiams nedraskyti. Dalis elito tiesiog turėtų dirbti bakalėjininkais, sandėlininkais, kiemsargiais, dirbti Maximoje už minimumą, padavėjais, alų runkeliams kioskeliuose pardavinėti ir Dievą, ir lietuvius mylėti, kad nepasiunčia Niurnbergo pavyzdžiu į kartuves už Tėvynės Lietuvos išdavystes - tai liečia ir Zigmutį, ir visą CK, jo aplinką - bufetą su autoūkiu ir, žinoma, spec. tarnybas. Negirdėjau, kad Paryžiuje po išvadavimo iš Vokietijos kontrolės gatvėse plyšautų vokiečių šlageriai, kurie man labai patinka arba teisėjais ir prokurorais Prancūzijoje 1945-1955 metais dirbtų vokiečiai - o čia, Lietuvoje, kapitalbolševikų mes esame verčiami nevisaverčiais žmonėmis - tiesiog beteisiais, bedaliais vergais, o gatvėse, restoranuose ir kavinėse, taxi ir Palangoje vasarą plyšauja "Ruskoje radijo". Tai į ką mes panašūs, ką?

71-ai julijai2013-12-09 12:32

Julija, tai ar ne paprasčiau "prezidentei Daliai" būtų pačiai paaiškinti savo juodus biografijos faktus be nereikalingų prezidentės orumą žeminančių spektaklių? Kodėl tokie apgailėtini spektakliai atrodo geresnė išeitis nei paprasčiausia tiesa? Gal todėl, kad tiesa per daug baisi ir per daug pavojinga? Mintis, verta pamąstymo. O dėl Vaišvilos nesirūpinkite - jis jokioje valdžioje nėra:) P. S. "Zigmučiai" jūsų "argumentams įtaigos tikrai neprideda;)

Jules2013-12-09 12:24

Tiesiog neįmanoma girdėt, kaip konciervas M. Laurinkus ruošiasi rengti apkaltą Prezidentei Daliai. Buvę nevykę Lietuvių kalbos mokytojai Vilniaus rajone, tapę VSD vadovais kažkada(prof. V. Landsbergio eilinė kadrų politikos klaida), ruoš apkaltą Prezidentei kartu su bombačnyku. Pamenu, Encyclopaedia Britannica 1911 metais irgi melavo pasauliui, sakydama, kad lietuviai yra gryniausi slavai, ypač žemaičiai ir visa Europos šviesuomenė tikėjo ta lenkų ir rusų šovinistų apgaule, kaip dabar Zigmučio baikomis apie Prezidentę Dalią.

66-am2013-12-09 12:22

Tada reikėtų "desovietizuoti" visus, gimusius iki Nepriklausmybės ir baigusius mokyklą bei aukštąsias Lietuvos TSR. Bet kalbame turbūt ne apie tai, ar ne? Kalbame apie tai, kodėl prezidentė liko "nedesovietizuota", kodėl ji bijo savo praeities, kodėl jai negalioja įstatymai? O dėl Z. Vaišvilos - viskas paprasta - jis nėra jokioje valdžioje nuo 1992 metų, o kai taps Prezidentu, bus gera proga nuosekliai paaiškinti savo biografiją. Neabejoju, kad jam taip slėptis kaip šiai "prezidentei" tikrai nereikės. Na o kol kas visų mūsų rūpestis - tų, kuriems rūpi, kodėl Lietuvoje valdžiai galioja kiti įstatymai, pirmiausias klausimas turėtų būti - ką daro ir kas iš tiesų yra dabartinė prezidentė? Seimas turėtų atsakyti į šį klausimą.

65-am2013-12-09 12:17

Konkrečiau? O prezidente - pasitikite?:)

Jules to 622013-12-09 12:13

Tyli todėl, kad Kubilius su Jurgiu ir kuosų pulkeliu Seime kaip ir Vagnorka su Paksiumi seniai Landsbergį išdavė ir nuėjo moderniųjų bolševikų keliu - pasirinko Kapitalbolševizmą, kuris dabar gauna į kaulus Ukrainoje, o Lietuvoje runkelių keliamas į padanges - ant altoriaus.

to 66. Pats išsiduodi net nenutuokdamas2013-12-09 12:13

tai jei nori desovietizuoti reikia, kad asmuo būtų valdžioj... o Vaišvila šiuo metu nėra valdžioj. o voveruška yra...

Pats išsiduodi net nenutuokdamas2013-12-09 12:07

Ne viskas Wikipedijoje yra tiesa kaip ir Britanijos enciklopedijoje. Palauk keletą metelių ir ten bus kitaip apie Zigmutį parašyta, nors pakanka ir šito, kad "1979 m. paskirtas dirbti stažuotoju Lietuvos TSR Mokslų Akademijos Fizikos instituto Atomo branduolio teorijos skyriuje (vadovas – Mokslų akademijos narys-korespondentas V. Vanagas). Nuo 1979 m. spalio iki 1981 m. spalio dirbo stažuotoju Jungtiniame branduolinių tyrimų instituto Teorinės fizikos laboratorijoje Dubnoje (Maskvos sritis)". Šito pilnai pakanka, kad būtų galima Zigmučiu nepasitikėti ir siekti jį desovietizuoti. Jau šita dalis yra prastesnė už Prezidentės Dalios netinkamos biografijos fragmentus - kur kas raudonesnė, nes tai susieta su Rusijos visagalybės plėtra.

Povilas2013-12-09 11:53

Ponu Vaišvila aš nepasitikiu. Ne vien dėl jo neaiškių, Lietuvai žalingų darbų, dalyvaujant žaliųjų judėjime. Dabarytine aktyv jo veikla yra paprasčiausia savireklama, kurios tikslus galima tik numanyti.

to 62. pak2013-12-09 11:53

todėl, kad lanzbergis galimai pats kgbiū priklauso

62 -am2013-12-09 11:40

Bėda tik ta, kad ne Z. Vaišvila organizuoja mokamus spektaklius Lietuvai, bijodamas savo biografijos:)

pak2013-12-09 11:38

kodel matydamas vaisvilos tarnyste maskvai tyli landsbergis? kodel nepapasakoja apie vaisvila kas jis buvo istikruju? kodel konservatoriai garsiai nepasako kad vaisvila paprasciausias kgbistas?

Tipo2013-12-09 11:34

Dalka su Liaudimi :) Leninas nesa balki :)

59-am2013-12-09 11:34

Apie Dubną galima paskaityti neslepiamoje Z. Vaišvilos biobrafijoje, paskelbtoje Wikipedijoje. Dėl Dubnos konkrečiau, tai susiję su Signataro studijomis: "1979 m. paskirtas dirbti stažuotoju Lietuvos TSR Mokslų Akademijos Fizikos instituto Atomo branduolio teorijos skyriuje (vadovas – Mokslų akademijos narys-korespondentas V. Vanagas). Nuo 1979 m. spalio iki 1981 m. spalio dirbo stažuotoju Jungtiniame branduolinių tyrimų instituto Teorinės fizikos laboratorijoje Dubnoje (Maskvos sritis)". O čia "martos" dažnai linksniuojama Dubna - tik beviltiškos pastangos "tamsią tarybinę liaudį" pagąsdinti atominėmis bomobis, kai argumentai išsisemia:)) Tik kad liaudis jau seniai - nei tamsi, nei tarybinė. Na ir nebe liaudis - taip buvo tik "martos" išsiilgtoje tolimoje praeityje;)

xxxx2013-12-09 11:27

kai Vaišvila dirbo Dubnoje apie jį nieko negirdėjau, bet nuo pat pirmų žingsnių į Nepriklausomybę stebėjau tada dar labai jauną žmogų. Pamenu jį Sausio 13 naktį, jis buvo AT, o nelaukė kažkur pasislėpęs kuo visa tai baigsis. Gaila, kad buvo palikęs politiką, nes tai sąžiningas, protingas žmogus.

Apgailetina2013-12-09 11:26

perskaiciau komentarus ir susimasciau,ar juos rasantys zmones adekvatus.Jusu noras pasireiksti parodo kokie esate nevykeliai,chamai.Kiek viena,tiek kita puse.Todel suprantama,kad kokie tautieciai tokia ir valdzia,abipusis taskymasis meslu.Sekmes tolimesnese diskusijose-kas sugebes smarkiau prasivardziuoti.Pirma vieta skirciau Jules ir Darijui -pliekiasi is peties

56-am2013-12-09 11:15

Būtent - nieko slapto nebuvo ir negalėjo būti - spektaklis buvo "tarybinei liaudžiai", kuri gal visgi ir nebėra tokia tarybinė, kad sugebėjo neužkibti ant tokio prasto kabliuko:) Na o pradėtas žaidimas turėtų būti ir baigtas pagal pradines žaidimo kūrėjų taisykles. Ar visgi prezidentūros kanceliarijai, kai reikia, "valstybės paslaptys" liaunasi buvusios paslaptimis ir įstatymai pasikeičia taip kaip reikia?

Nuomonė2013-12-09 11:12

Nieko slapto ar kam nors negirdėto tame "pažymos paskelbime" nebuvo. O kairiųjų ir jiems pavaldžios žiniasklaidos prezidentės puolomas liudija tai, kad ji dirba gerai.

jeigu..2013-12-09 11:08

Jei seimas nors truputėlį rūpintųsi Lietuvos reikalais ir teisingumu, prezidentei apkalta jau seniai būtų iškelta. Ar prezidentei galioja kiti, nei Lietuvos respublikos įstatymai? Jei kiti, tai kokios šalies? Iš Rytų ar Vakarų?

53-ai - "marta"2013-12-09 11:05

"marta", kai Z. Vaišvila bus Prezidentu, jo visko ir paklausime, ir atsakymų sulauksime gal greičiau ne per 5 metus :)O kol kas klausiame dabartinės "prezidentės". Klausiame jau 5 metus. Negali atsakyti? Tai gal ne savo vietoje sėdi? P.S. Jūsų vargani "argumentai" ir šmeižtukai prieš gerb. Signatarą neverti ir vieno piršto judesio komentarui.

kodėl Vaišvila slepia savo biografjos faktus?2013-12-09 10:44

joks jis "nepriklausomybės signataras'. Savo signataro rentą turėtų perleisti vargą vargstančiam Laisvės lygos vadovui A. Terleckui. Nes Vaišvila iš Rusijos atominės bombos kūrimo centro - Dubnos atvyko Gorbio "perestroikos" daryti, o ne Lietuvą nuo Rusijos okupacijos vaduoti. Būdamas Vagnoriaus pavaduotoju jis kūrė Oligarchinę sistemą, "banditų kapitalizmą" pagal Čiubaisos sistemą, (dabar Vagnoriaus "kryžiuočiai" Uspaskicho partijoje), o pskirtas VSD vadovu galimai ją įtvirtino. Vėliau kartu su savo kolega iš Dubnos - A. Antonovu, Snoro Antonovo tėvu, tapo "bankininkais". Vienu metu "pažaliavęs" tarnavo Rusijai, palikdamas Lietuvą be atominės, sustabdė Kruonio statybas... faktai kalba patys už save. Kodėl slepia savo biografijos faktus dėl bendradarbiavimo su KGB pulkininku Marcinkumi? O dabar visomis savo nuodėmėmis tepa Prezidentę, kuri bando ištraukti Lietuvą iš to liūno, į kurį mūsų 'ereliai" ją paskandino.

reikalaukim2013-12-09 10:26

kad visos VSD pažymos paslaptys būtų atskleistos. TAUTA TURI TEISĘ ŽINOTI KAS YRA TAUTOS VIDINIAI PRIEŠAI. Nors ir taip aišku iš kai kurių rašinių kontekstų.

fui2013-12-09 10:19

na kiek dar tas rusijos agentėlis varys ant prezidentės? erelis mat atsirado iš Dubnos atominių bombų cecho.

Dar2013-12-09 09:36

vienas isterinis klyksmas,besistengiant is sudo saujos isspausti aukso.Kaip puiiai jie susivienijo visi isbrokuoti ,,politikai,, parsiduodantys zurnaliugos ir staigiai pazaliave Gazpromininkai.Apkaltoms reikia faktu,o ne isterijos su verkslenimais,nenusisekusio gyvenimo ir tulzies liejimo,vien todel ,kad esi nevykelis.

stasys2013-12-09 09:12

na taip,..rūgštus laikai atėjo ddpistams. :)

Kur nusiritome?2013-12-09 03:26

Po prezidentes gasdinanciu zodziu,kazkaip labai jau nebejauku tokioje salyje gyventi,labai baisu uz savo vaikus.Ar jie bus laimingi tokioje iskreiptu veidrodziu karalysteje?Baugu...

Jules2013-12-09 02:28

Aš irgi balsavau už tą dviejų ponų tarną, j. e. Šlepetę, nes nebuvo kito pasirinkimo. O dabartiniuose prezidento rinkimuose išvis nedalyvavau, nes nei vienas man netiko pagal biografijas, todėl nereiktų man primetinėti nebūtų dalykų, o nuomonę aš turiu. Tiesa, ar Lauriukas Bieliukas jau rado savo šlovingąją Maskvos disertaciją, girdėjau, buvo pametęs? Kokia ten jo specializacija buvo, berods, Mokslinis komunizmas ar kaip? Kas daugiau žinote, painformuokite mus prašom? Visgi norisi geriau susipažinti su Prezidentės Dalios kritikais, priešais ir apkaltos rengėjais. Kritikų autobiografijos mums netinka, reikia tik tikrų faktų, tikrų biografijų - nesuklastotų biografijų. Naratyvai netinka.

> Jules 442013-12-09 02:13

Apie kitus nenoriu plėstis. Kalbame dabar ne apie juos. Jie nepretenduoja į LR Prezidento postą. Jei pretenduos, tai aiškinsimės, kas per "paukšteliai".

Anuopras> Jules2013-12-09 02:08

Blogai jaučiausi ir tada, nes balsavau už S. Lozoraitį ir V.Landsbergį, o už V.Adamkų balsavau prieš A. Paulauską antrame ture. Pirmame rodos balsavau už Auštrevičių. Dabar gerai neatsimenu. Bet tada mes dalyvaudavom rinkiminėse kompanijose aktyviai ir girdėjome ir matėme juos iš arti.Ir biografijas žinojome, o V.Landsbergio net visą genealogijos medį. D. Grybauskaitės aš per rinkiminę kampaniją gyvai nebuvau sutikęs.

Jules2013-12-09 02:07

Nejuokinkite su tuo Šemeta, jei ne jo tėvelis ir Ambaliauskas, kas jis toks būtų buvęs? O Lauriukas, kur kokius mokslus baigė, kad taip puola Prezidentę? Aš nesu Prezidentės nei gerbėjas, nei rinkėjas, nei šalininkas, bet kai ją taip žiauriai užsipuolė bolševikai, išties darosi nebejuokinga. Kur studijavo kiti Neosovietinės Oligarchijos zampolitai ir propagandistai bei agitatoriai ir "politrukai", kažkodėl nenorite papasakoti, a? O Valatka kas jau toks? Ar kartais ne nepakabintas tremtinys ir Komsomolkės Propagandos ministerijos buvęs ministeris? Ne Lietuvos politikos cinikas Nr. uno?

Ikx2013-12-09 02:03

Idomu kiek dar prezidentto kede uzims susukompromitave zulikai ? Idomu ka dar LKP paruose turi dar.? Likviduoti is viso visa prezidentura ir padaryti koki lkp melo ir lietuvos uzvaldymo istorijos muzieju.

gerbtinas2013-12-09 02:02

jules parasymas apie globalrealybe

37 -tam Jules2013-12-09 01:54

"Prezidentę Dalią gali kritikuoti buvę disidentai, neformalai, Laisvės kovotojai, partizanai, bendrapatriotai, nebuvę Bolševikų partijoje, be ne bolševikai kaip dabar, ne taip kaip dabar, kai pagrindiniai jos puolėjai, vertėjai, apkaltos rengėjai ir kritikai yra dar raudonesni ir, manyčiau, dar labiau Maskvos pakabinti nei pati Prezidentė". Taigi, DG yra bolševikė nuo kaulų smegenų. Nuo savo jaunystės. O tie "vertėjai", kaip jūs sakote, viso labo komunistėliai, kurie įstojo į partiją tik norėdami kiek pakilti karjeros laiptais, o ne iš idėjos. Visi jie gi trenkė tą bilietą dar "perestroikos" metais, o DG yra idėjinė ir ji jokių mokslų apart, marksistinių teorijų nesimokė ir jas baigė Rusijoje. O tos visos politekonomijos tada varė į vieną pusę-ekonomika-turi būti ekonomiška -buvo jų lozungas. Nežinau, nežinau... Man atrodo, kad net AMB ją išsiuntė į ES, kad ji čia netrukdytų jiems savo politiką varyti, kaip ir ji išsiuntė visai neblogą finansų ministrą Šemetą, kuo toliau nuo savęs, kad pastatytų savo žmogų. O dėl to, kas labiau Maskvos pakabintas, tai dar irgi klaustukas. Valatka po to, kai ji laimėjo Prezidento rinkimus, viešai pasakė - Maskvai pigiai kainavo rinkimai -pats girdėjau.

Jules2013-12-09 01:40

Anuprai, o pats gerai jauteisi, kai soste tupėjo pats Lietuvos komunistų(bolševikų) partijos Centro Komiteto Pirmasis sekretorius? Gerai jauteisi, kai soste sėdėjo dviejų partijų atstovas - Bolševikų(LDDP) ir Konservatorių drg.Paksius? Kai sėdėjo dviejų ponų tarnas, j.e. ponas Šlepetė?

Deja,2013-12-09 01:37

ji ir su biografija ir su praeitimi. Tik labai nekokiomis, mandagiai pasakius. Todėl viskas ir slepiama, o ji pati visiškai valdoma.

Anupras2013-12-09 01:31

Dalytės gynėjai neturi jokių kontraargumentų prieš tai, ką pasakė Z. Vaišvila, tai jie puola asmenį-jis toks ir anoks. O ką? Ar tai, ką jis sako, tai visai nesvarbu. Man nejauku, kad nepriklausomos valstybės vadovo poste sėdi persona, kuri iki paskutinio momento dirbo valstybės priešininkų stovykloje. Ir, apskritai, knygoje "Kas yra kas Lietuvoje" jos CV pristatyta tik nuo 1988m. Taigi, mes pirkome katę maiše [aš asmeniškai tai nebalsavau]. Daugelis balsavo už ją tik paraginti V. Lansbergio, nes juo pasitikėjo. Iki šios dienos negaliu suprasti, kaip jis galėjo savo elektoratą taip agituoti už žmogų be biografijos, be praeitie. Manau, kad jau per šią kadenciją jos to ne vienas oponentas paklaus.

Jules2013-12-09 01:08

Reikia suprasti, kad mes ne vieni valstybę atkovojome, o mums padėjo. Be jų pagalbos jokios Lietuvos Respublikos nei Pirmosios anei Antrosios nebūtų - mes negalime nesiskaityti su geopolitika ir kaip žydai, kurie viešai ir oficialiai 1933m. kovo, berods, 24d paskelbė Vokietijai totalų karą be taisyklių ir dar to karo deklaracijomis išklijavo visas sienas Vakarų didmiesčiuose, anuomet pasielgti. Mes taip negalime elgtis - tai neatsakinga. Tai yra beprotybė, todėl tą savąjį, kad ir nekaltą, patriotizmą reikia šiek tiek prisistabdyti ir neprisidaryti bėdos - neprisišaukti nelaimės. Mūsų tik du milijonai belikę, todėl galvokite, ką darote ir kam netyčia galite padėti ar pasitarnauti? Dabar lošikų pasaulyje yra daugiau nei dvi buvusios ne europinės kilmės supergalybės - Stalino-Chruščiovo-Brežnevo Rusija ir JAV. Ukraina gali pakeisti ir pačios Europos veidą ir pristabdyti Lenkijos apetitą mūsų atžvilgiu. Ne visi planai pasiekia tikslą, būna ir paklaidų, ir pataisų. Būna, kai išvis piktavališki planai sugriūva ir atsikuria tokios valstybės kaip Baltijos šalys kažkada, kai kam iš jų pačių labai šito ir nenorint. Su realybe, su Real Politik reikia skaitytis, nes mes vieni patys geopolitikos įtakoti negalime, nes esame tam per maži gyventojų skaičiumi, o ir bėdų su protu, sąmoningumu, atsakomybe dar prisideda. Prezidentę Dalią gali kritikuoti buvę disidentai, neformalai, Laisvės kovotojai, partizanai, bendrapatriotai, nebuvę Bolševikų partijoje, be ne bolševikai kaip dabar, ne taip kaip dabar, kai pagrindiniai jos puolėjai, vertėjai, apkaltos rengėjai ir kritikai yra dar raudonesni ir, manyčiau, dar labiau Maskvos pakabinti nei pati Prezidentė. Šitaip gi negalima, tai kvepia patys žinote kuo?

Darijus2013-12-09 00:56

Gradacija de, negi Sorošas nebeturi pinigų reklamai?

degradacija2013-12-09 00:46

tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/peticija-pries-estrelos-rezoliucija

deja deja2013-12-09 00:41

bet panasu, kad step by step judame link apkaltos? Ne tiek del popierio (stebuklingai patapusiu nebeslaptu), kiek del galimo melavimo (buvo nebuvo kada buvo rasytine, zodine informacija, zaibiskas video irasas, privat spaudos konferencija, susibegimai, skiepai...). Apsitapsnojimas kazkoks.

Darijus2013-12-09 00:27

Gyvuoja te.

Lietuvoj2013-12-09 00:22

su prezidentais nesiseka. Kuo toliu, tuo labiau nužmogėje. tegyvuoja Raudonoji Dalia

Darijus2013-12-09 00:11

Jules: na aš irgi ne proto gumbas, turiu tik dvi rieves smegenuose. Vieną savo, kitą tavo. Būtų įdomu sužinoti antrų mano pilkųjų lastelių lytį? Ura reikia sakyti tovariščiams.

Albas2013-12-09 00:05

Jules, tavo minimais 1980 aš tik aštuntokas buvau, turėjau svajonę lėktuvo pilotu būti, dar ir komjaunuolis buvau, ir nebuvau kažkoks atgamtiškas patriotas nuo vystyklų. Patriotizmas atėjo su metais su patirtimi su platesniu akiračiu ir todėl jis yra suvoktas ir ne parodinis

Jules2013-12-08 23:57

Darijau, mes ne iš protingųjų, todėl malonėkite neatimti iš mūsų teisės ir nusišnekėti, tad ramiai, ravnenije na pravo! Pagarbą C-200 Дубна(SA-5, Gammon) atiduot! Ura-a-a-a-a, draugai!

Darijus2013-12-08 23:54

Albai: Dauguma, kurie sakė, "vaikas turi gyventi su mama", dabar tyli. O tyla, gera byla. Pieš audrą, gamta nutyla.

Jules2013-12-08 23:51

Albai, kažin kodėl negynei, sakykime, kokiais 1980 ar 1981 metais, bet tik tada, kai Gorbis leido, kai mitinguose dalyvavo CK elitas ir pats pačiausias Lietuvos bolševikų fiureris. Kol Gorbis neleido, tokie mamyčiukai-drąsuoliai kaip Kubilius su tuo J.Marazmu iš Seimo po mamos sijonu slėpėsi nuo okupantų ir ne bė ne mė.

Jei2013-12-08 23:49

nerandami NORMALŪS vadovai institucijoms, tai tas institucijas reikia SUSAULĖDYTINTI......, nes - ką gero gali nuveikti mažai veiksnūs veikėjai dar mažiau veiksniose dirbtinai sukurptose institucijose. Ir VISI pajusime SVORĮ kišenėse...........

Darijus2013-12-08 23:48

Nrr.22,23: nusišnekėti komandos nebuvo. Laisvai.

Albas2013-12-08 23:44

Darijau, tas ir įdomiausia kad mūsų, kurie visą laisvės atkovojimo procesą matėme iš arti, kuriame kažkiek ir dalyvauti teko, niekas beveik nesiklauso. Įvairūs rėksniai ir prisiplakėliai dabar yra valdžioje (visose partijose),o mus dažnai išvadina tai runkeliais, tai rusų agentais. Ir dažnai tai daro veikėjai, kurie 88-91 metais pėsti po stalu vaikščiojo, dabar biški cenzūruotos- aprobuotos literatūros pasiskaitę, dedasi didžiais įstorijos žinovais, dar didesniais ale patriotais, nors kai ant Tėvynės šika vakarai, tas jų "plasmasinis patriotizmas" kažkur dingsta - vakarietiška kaka matyt kitaip kvepia. Man PATRIOTAS tai toks žmogus, kuris Tėvynę gina nuo visokio šūdo ir rytų, ir vakarų, ir pietų.

stasys2013-12-08 23:42

Taip kaip str. rašydamas autorius nesivargino faktiniais duomenimis, o tik išvestinėmis prielaidomis pagal save.. tai turbūt labai rimtai ir nereiktų visko vertintį. Demokratinė aplinką leidžia ir trenktam kuolų per galva pasiversti drugelių, bet tik tol kol tai neturį kokių tai rimtų pasekmių jį supantiems žmonėms.

Jules2013-12-08 23:41

Kokių dar argumentų, kai aplink beveik vien bolševikai ir jų "Partinių ir nepartinių bloko" nariai. O Balčytis, Butkevičius, Tomaševskis, Ropė ar Česnakas iš Pabradės, ar dar kažkoks ten Kopūstas, Raudonasis prokuroras. O ir pats Dubnos bombačnykas kas jau toks?

Darijus2013-12-08 23:23

Zigmai, palaikau Tave. Mes, 50-mečiai žinome, kas ir kaip buvo tada. Tie, už borto, taip pat. Sąžinę, arba turi, arba ne. Mūsų nėra daug. Daug daugiau yra prisitaikėlių, savo nuomonės niekšelių. Bet, męs gi, teisūs ir esame. Bent, aš taip manau ir diskutuoju su savo vaikais, dažnai lieku nesuprastas. Kol kas.

er2013-12-08 23:22

a čia raudonu burokevičikiu palaikymas

apkalta ir taškas2013-12-08 23:20

Grybauskaitei apkalta seniai PELNYTA ir BŪTINA. Tik kas ją vykdys? Kompromato didžiausiomis krūvomis apie seimūnus ponia apsirūpinusi sočiai (padedant sekliams - morkoms). Velnių irštvoje visuomet vyrauja velniava, tačiau apkalta privaloma ir taškas.

Albas2013-12-08 23:16

Tai Jules, noriu argumentų Jūsų pasakymui, kad bolševikai dalytę verčia. Man tai priešingai atrodo, kad būtent bolševikai ją mums įpiršo ir dar nori poste palaikyti 5 metus , kad galutinai atidirbtų į "projektą" investuotus resursus.

Jules2013-12-08 22:56

Albai, aš su Jumis tikrai sutinku dėl konciervų - ji išdavikų perykla. Manyčiau, jie yra sudarę slaptą sąjungą Čerčilio pavyzdžiu su bolševikais.

Baikit juokint!2013-12-08 22:53

Dubna skelbia apkaltą Prezidentei. Dubna pati dabar turi kur kas rimtesnių problemų Ukrainoje nei Lietuvoje.

Albas2013-12-08 22:52

Jules, išsimiegok, patys didžiausi bolševikai Lietuvoje yra koservatorai ir jų elektoratas. Elektoratas yra aklas ir akvailintas, o patys koncervai - Tėvynės išdavikai. Betgi geriausia gynyba yra puolimas, ką nuolat jie ir daro.

Benas2013-12-08 22:50

O ko jus norite is dalytes tai rinkeju veidas. Tik tiek gaila, kad Lietuvai progresas neimanomas mus tame liune murgdys dar ilgai nes mes anot Gajauskaites net prezidento lietuvio neissirenmkame, turejome viena Paksa ir tas zemaitis. Tai kur jusu brangieji savigarba?

Albas2013-12-08 22:49

Algimantai - pagarba

Jules2013-12-08 22:45

Na ir duodat Jūs čia, palaikydami bolševikų kovą prieš Prezidentę. Šakės viskam: Lietuvos bolševikai verčia Prezidentę Dalią. To dar nebuvo. Manote, kad lietuviai vis dar palaiko bolševikus?

Albas2013-12-08 22:42

Per skystos blauzdos seimui, beto greičiausia dalytė labai tinka tiems tikslams, kurie yra suplanuoti tų, už virvučių tampančių, nematomų veikėjų.

Algimantas2013-12-08 22:41

Vaišvila gali kai kam patikti, gali ir nepatikti. Man asmeniškkai patinka tai, kad Vaišvila į viešumą iškelia kai kuriuos dalykus, ir valddžia dėl to patenka į jai nepatogią (keblią) padėtį. Visas šitas Vaišvilos iškeltas neskanias piliules, valdžiai teks nuryti, nes laikmetis jau kitas. Dabar valdžia jau nebegali sukontroliuoti visų žiniasklaiddos ir komunikavimo priemonių. Galima manyti (kas gali paneigti), kad Vaišvila visa tai rašo būdamas tuo suinteresuotas. Bet, mielieji, teisybės paskelbimu visada būna kas nors suinteresuotas. Teisybė, kuria niekas nesuinteresuotas, yra niekam nereikalinga. Todėl viems tiems, kuriems nepatinka Vaišvila, visiškai nebūtina į jį spjaudyti, tuo labiau jį kur nors rinkti, ar už jį balsuoti. Aš taip pat jo niekur nerinksiu ir už jį nebalsuosiu. Tačiau neatsižvelgiant į tai, privalau jam pasakyti ačių už tą, ką jis pasako man ir visiems kitiems.

oksas2013-12-08 22:10

grazi musu prezidente, es'ui vadovauti labai tiktu, labiausiai

Rauda2013-12-08 21:57

Kai baigias šnapsui pajamos ir nebera ką veikt,Vasilijus baltųjų eina mušt.

Darijus2013-12-08 21:21

Nr.4-tam: baikit reikia rašyti baigit, o ant - pakeisti į į.

to naikint purva2013-12-08 21:10

Viską ką gali, tai orališkai patriest per Olandijos proxy :) Eik plautis žiaunų, o tai paspringsi tuo šūdu, kurį čia pili.

naikint purva2013-12-08 21:03

vaisvaila tai nieksas, rusu pakalikas ir isdavikas, tai agentas nr 1. apmaudu kad lietuvoje tokie vaiksto laisvai ir nelikviduojami kaip purvas. vaisvilos vieta kalejime, tas sukcius tures atsakyt uz savo darbelius.

baikit nesamones2013-12-08 20:59

baikit varit ant prezidentes

Darijus2013-12-08 20:52

Kad voveruška, Tėvynės išdavikė - akivaizdu. Tik sniego tyloje girdisi Dėdulės krizenimas. O kiškučių aplinkui jį nebesimato, liko tik gleivėti šliužai.

Audrone2013-12-08 20:45

Grybauskaite,tai LIETUVOS nelaime,nedalia.

bailūs kiškiai,2013-12-08 20:27

kur jūsų komentarai?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi