Per nepriklausomybės laikotarpį Lietuva neteko jau beveik milijono žmonių. Sausio 13 d. LRT laidoje „Dėmesio centre” kalbintas profesorius Vytautas Landsbergis atsakė ir į klausimą, ar jis neperspaudė smerkdamas emigrantus, ir ar iš viso dera juos smerkti?

Naujausi

Komentarai (82)

Rikiuoti
valdas2014-01-18 20:02

tai beabejo geriau dirbt patinkanty darba nei nepatinkanty, bet ne uz kaip minimum 4 kartus mazesne suma

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-01-18 05:42

Zemiau komentatorius raso: "72. Emigrantas (2014-01-15 :36:38) (78. 60. 226. 9) Parašė: Profesorius pasakė, kad "kai kas išsibastė po pasviečius dėl didesnių pinigų geresniam karstui" Baisu net pagalvoti, kad taip gali galvoti. Juk dauguma išvažiavo nes neturi darbo, neturi už ką maitinti vaikų ir mokėti mokesčių. Negalima taip įžeidinėti išvykusių." -------------------------------- Cia aiskiai Landsbergis gal ir netiesiogiai issireiske del didesniu pinigu geresniam karstui, taciau ta pati teigini reiktu suprati taip, kad Landsbergis tam i Europarlamenta ir ejo..... kad geresniame karste guletu! Nes kaip suprantama zmogus tiesiog negali nieko kito noreti, kaip tik i brangesni karsta atsigulti! Tai tas jo issireiskimas ir yra ta panieka emigrantams, o jis NETGI TO JAU ELLEMENTARIAI NESUPRANTA! Cia jau tikrai problema. Aisku Landsbergis puikiai supranta, kas jam pataikauja... kad ir azubalus su savo burtu raide L, tai tiems pataikautojams.... pareigos vel laukia! Taigi Landsbergiui jau yra ir antroji vertybe svarbi.... pirmoji - brangesnis karstas, antroji - pataikautojas! Nu tai ponu save laiko! Valdzia zmogu SUGADINO! Atrodo, is jo pasakymu, kad visgi tuos emigrantus is esmes NIEKINA! , O kaip su Lietuvos lietuviais.... kur jam ant referendumo rezultatu, kaip leninui, NUSISPJAUTI! Tai irgi parodo PANIEKA ir Lietuvoje gyvenantiems zmonems. Taigi niekina VISUS ir savo anuka BURTU keliu i Europarlamenta stumia. Kokia morale!? Kodel sis asmuo save pajuokai issistato?

jo2014-01-17 21:05

pagal lanzbergi kam runkeliui alga, jis gali buti sotus meile lietuvos valdziai. Dvasios ubagas...

baisu2014-01-16 22:39

ar jis suvokia ka reiskia dirbti ir gauti minimuma, ir is to minimumo pragyventi ir islaikyti vaikus, o gali buti ir bedarbiu , nes nera darbo, jis gyvena kazkokiame neberealiame pasaulyje, paskendes piniguose (tuo paciu neigdamas materializma) o zmones, kurie tiesiog priversti kasdien kovoti uz savo buvi smerkia

Piktas2014-01-16 16:06

Tata, milijonierius, tvartukų ir sklypelių savininkas, duoda aiškiai suprasti, šunauja skirta tik tam, kad atiduotų savo varganus pinigėlius "išrinktųjų" kastai. Jei nesutiks, gali netikėtai "prigerti" balutėj.

Liepa2014-01-16 11:36

Puikūs komentarai.

Klausimelis2014-01-16 06:42

O tvartelis ne turtelis?

Nebedarytu Tamysta2014-01-16 01:30

nors gedos savo proteguojamam Anukui, o tai nei sis-nei tas kazkaip gaunasi europarlamentariname kontekste (?).

Raso pat dvasingiausia Manto Adomeno sielos puse: Arvydas2014-01-16 01:12

,rodos, labai vertingas...sau. "Chalturscina" jo a la "filosofijos", keiciancios israiskos forma priklausomai nuo naudingesnes inkstinktams vejo krypties duotuoju momentu. Zodziu, vis viena tas pats "sudas"- is tuscio- kiaura.

Banga2014-01-16 00:55

Keli klausimai ieškantiems tiesos: 1. Ar tiesa, kad V. Landsbergis dėstė mokslinį komunizmą, sovietmečiu dirbdamas Valstybinėje Konservatorijoje? 2. Ar tiesa, kad V. Landsbergis buvo aukštosios mokyklos komjaunimo organizacijos vadovas? 3. Ar tiesa, kad V. Landsbergis sveikino Raudonąją armiją-išvaduotoją? 4. Ar tiesa, kad V. Landsbergis prašė KGB majoro Nachmano Dušanskio apsaugoti jo šeimą? 5. Ar tiesa, kad slaptame LKP CK biuro posėdyje buvo nuspręsta išimties tvarka leisti suteikti profesoriaus vardą V. Landsbergiui „už nuopelnus Tarybų valdžiai“?

Emigrantas2014-01-16 00:36

Profesorius pasakė, kad "kai kas išsibastė po pasviečius dėl didesnių pinigų geresniam karstui" Baisu net pagalvoti, kad taip gali galvoti. Juk dauguma išvažiavo nes neturi darbo, neturi už ką maitinti vaikų ir mokėti mokesčių. Negalima taip įžeidinėti išvykusių.

Arvydui2014-01-15 23:01

Kai tokie palyginimai, tai matyt tavo klyne tik guzikas ir belikęs.

Arvydo nesuptau2014-01-15 22:49

vajetus,visa planeta nusileido link k-l-y-n-o su visom esmystėm?Dar ir taip būna?:)

Arvydas_66. Raigerdui2014-01-15 22:09

Mielas kolega Raigerdai. Reiktų pripažinti, kad Jūsų loginėje grandinėje akivaizdžiai sumaišyti poliai (prašau dar kartą perskaityti mano nurodytus bei kitus komentarus - ir taps aišku kas ką niekina). Aš nesilyginu su prof. Landsbergiu, bet jo deklaruojamos vertybės yra ir mano vertybės. Jūsų Egoizmo planetos polių logika tvirtina, kad Mokytojas, mokantis vaikus išminties, tuo pat metu juos niekina. Aš nesutinku ir todėl manau, kad ta Jūsų planeta yra nedidesnė už guziką mano kelnių klyne.

b2014-01-15 21:48

o tie burtai rinkimu metu tikrai ivyks ir bus taip kaip per praejusius rinkimus i seima.Emigrantai rinko Venckiene,bet nugalejo ta,kuri, kaip ir marksizmo -leninizmo destytojas buvo pasmerkus emigrantus.Ambasadose burtai ypac gerai pavyksta .

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-01-15 20:18

"V. Landsbergis: „Aš nesmerkiu emigrantų, kodėl jums taip pasirodė?” " -------------------------- Atidziai isklausiau interviu.... isvada: V. Landsbergis pasmerke emigrantus! , nors sieke kalbeti priesingai... Tegu kalba kaip nori, taciau V. Landsbergis turi taip pat priesinga nuomone del kitu pilietybiu, nei tai numatyta LR Konstitucijoje. ------------------ Kalbedamas V. Landsbergis pamirso pasigirti, o kokios gi jis noretu Lietuvos? Tokios, kuri jo anuka Gabrieliu Landsbergi BURTU keliu iskelia i pirma saraso vieta bolotiruojantis i Europarlementa!!!!! Taigi Konservatoriu garbes pirmininkas politika supranta, kaip BURTININKAVIMA - na tokia konservatoriska demokratija - domkratija! Taigi neteko dar girdeti, kad sia azubalio aferara Landsbergis ir jo anukas PASMERKTU! Na jiems patinka pataikavimas, kgbistine azubalio afera,kuri pakiso didele "garbes kiaule" ponams Landsbergiams. Jei neatsisako sios aferos, reiskia pritaria, reiskia patys garbes NETURI, o gal jos ir neturejo? Tai tuo paciu ir norisi paklausti, kokio uzsienio reikalu ministru buvo azubalis, jei pakiso Landsbergiams tokia kiaule, istraukdamas L raide :) Cia galima juoktis... taciau turint omenyje tualetinio popieriaus partija, skudurine partija Seime.... dabar jau turime ir burtininku partija... tai ta partija, kuriai BURTAI yra demokratijos norma.

Raigerdas Arvydui2014-01-15 18:04

Arvydai, tavo nuomonę išreiškė V. Landsbergis. Reiškia jūsų nuomonės sutampa. Štai tu rašai:"Perskaičiau nuo 55 iki 62 komentaro, kitų neskaičiau - akivaizdu, kad jie taip ir nesuprato apie ką čia profesorius kalbėjo. Išvada - tikrai yra nemokytinų žmonių". Matai, tiek tu, tiek profesorius V. Landsbergis užsiima kitų žmonių nuomonių ir veiklos nuvertinimu, menkinimu arba net niekinimu. Štai tu peržiūrėjai tiek komentarų, o pasirodo jie visi yra "nemokytini žmonės", o tu mokytinas. Bet visas tavo mokytinumas tik tame, kad tu sugebi sumažinti, sumenkinti kitus žmones ir tokiu būdu išaukštinti save, kaip tau tai atrodo. Iš tikrųjų, tu nieko protingo neparašei, todėl man tenka dar kartą pakartoti Konfucijaus žodžius, kurie buvo pasakyti maždaug prieš 2500 metų atgal:""KILMINGAS ŽMOGUS KELIA REIKALAVIMUS SAU, NIEKINGAS ŽMOGUS KELIA REIKALAVIMUS KITIEMS". Kodėl nei tu, nei prof. V. Landsbergis nesugeba suprasti šitos labai paprastos ir 2500 metų egzistuojančios išminties? Reikalas tame, kad egzistuoja žmogaus viduje tokia planeta, kurios vardas ir EGOIZMAS. Kuo žmogus yra labiau priklausomas nuo šitos planetos traukos, tuo aklesnis ir kurtesnis jis yra kitų žmonių atžvilgiu. Maža to, šita planeta turi dar vieną savybę - ji keičia žmogaus poliusus, t. y. , žmogus gimsta geru, tai reiškia jis gimsta su pliuso ženklu. Bet jeigu jo elgesys yra diktuojamas šitos Egoizmo planetos, tada žmogaus poliusas keičiasi. Pasikeitus poliusams iš teigiamo į neigiamą, žmogus painioja priežastį su pasekmėmis ir tada daugelis dalykų ir reiškinių jam tampa atvirkštiniai, nei yra pas normalių žmonių. Kodėl taip atsitinka su tuo žmogumi? Galimai, Egoizmo planetos branduolyje yra kodas, kurį specialistai vadina MANIJA. Tokiu atveju, žmogus yra priverstas menkinti, niekinti, žeminti kitus žmones, kad tokiu būdu išaukštinti save. Ir jis pastoviai priverstas suktis aplink tą Egoizmo orbitą ir pastoviai, netgi fanatiškai, įrodinėti žmonėms, kokie "jūs esate niekam tikę palyginti su manimi. Jūs visi esate niekas, palyginti su manimi". Štai tokie spąstai laukia kiekvieno, kuris nors kartą sumenkino ar sumažino kito žmogaus padarytą gerą darbą ir vėliau neatsiprašė ir nepaprašė atleidimo. Tokiu būdu jis tapo niekingu žmogumi, apie ką ir kalba Konfucijus. Ištrūkti iš šitų spąstų praktiškai galima, bet tam reikia bent jau suprasti pačioje pradžioje, kad esi niekingas žmogus, nes niekini kitus žmones, kurie tau nieko blogo nėra padarę. Todėl tu ir V. Landsbergis esate priversti badyti pirštu į kitus, nors tas pirštas turi būti nukreiptas į jus pačius. Jūs su draugu V. Landsbergiu, jau gyvenate Kreivų Veidrodžių Karalystėje ir matote tik Kreivų Veidrodžių dailides, ir jeigu žmogus nėra Kreivų Veidrodžių dailidė, tai jūs pradedate jį menkinti ir niekinti. Padorus žmogus negali gyventi be tiesos, nes jis nori būti teisiu, o kad būti teisiu, jis privalo elgtis teisingai. Tu su draugu V. Landsbergiu norite taip pat būti teisiais, tačiau kitus žmones jūs paverčiate neteisiais, nes jie neatitinka jūsų Kreivų Veidrodžių standartų. Jūsų yra mažuma, bet jūsų daroma žala yra milžiniško maštabo, todėl, kad visur jūs paliekate ką nors sugriautą, sumenkintą, suniekintą. Tokia yra tokių tipų arba destruktyvių žmonių anatomija.

galutinai2014-01-15 16:44

galutinai ysitikinau sio senuko mastysena. kai griove kolukius,buvo viskas prichvatizuota,paliko visus plikus. vien tik ponekai susigrobe viska. dabar gi,kad grauztusi del konservatoriu bukumo ir salies nuvarymo i dugna,dar tyciojasi is tu,kurie jam turtu nekrauna,o emigruoja ir gyvena normalu gyvenima. sakyciau,jau nukvakes seniokas,bet kad jis ir anksciau toks buvo. vadinasi supranta kaip savo ateti apsirupint ir anukus jau kisa i E. PARLAMENTA. tegul dar jam pienas nuo lupu nudziusta. bet ne,zino kur pinigai geri uz sedjima mokami. tai ko neugdot jam patriotiskumo,tegul sedi Lietuvoj. butu gerai uz minimuma. geda,geda,geda.

Is Klonio gatves dienorascio2014-01-15 15:11

Tikras patriotas visuomet turi buti pasiruoses apginti savo sali nuo jos valdzios/Edward Abbey/.

Arvydas2014-01-15 12:12

Perskaičiau nuo 55 iki 62 komentaro, kitų neskaičiau - akivaizdu, kad jie taip ir nesuprato apie ką čia profesorius kalbėjo. Išvada - tikrai yra nemokytinų žmonių.

Prizmė2014-01-15 11:28

Vieni mato tiesiai kiti gi žvairuoja, gamta prikūrė įvairovės.

jk2014-01-15 08:20

pasiklausiau, ..... tikrai nusikalba senis

Juokingas2014-01-15 06:24

Si karta Jakilaitis seneli stebejo su ironija ,dave susikirsti iki galo.Kaip sau norite,bet senatve ir suvaikejimas paeme virsu!

Hm,2014-01-15 03:15

klausau Landsbergio paistalu ir nusikliedejimo nuo emigrantu temos iki vaiku ir pauksciuku-laikas siam seniui ilsetis, o ne dalyvauti politiniame gyvenime. Del turtelio emigruoja zmones? Tikrai ne. Ne istinusiam batkai suprasti, kad alkanam zmogui laime yra buti sociu ir matyti socius ir laimingus savo vaikus. Jei tai is musu atima musu valstybe(stai su tokiais valdytojais), tokiu atveju zmogus vaziuoja ten, kur gali gyventi padoriai, oriai, atgauti prarasta savigarba. Ne emigrantus smerkti reikia, o tuos, kurie sali nustekeno. Svarsto, kiek pinigu moketi zmogui-1000 ar 1500lt. Menesiui. Kai uzsienyje tiek per savaite zmogus gauna. Ko savo anuka stumia uzsienin, jei ir Lietuvoj Landsbergiams gera gyventi, a?

Taip,2014-01-15 02:57

o ko jus tikites is sio ...? Zmogus, kuris Tauta vadina sunauja, kuris gerai imites musu visu vargo saskaita, prisiminkite visus jo darbelius nuo 1990m. , dar galite patiketi, kad jis Lietuvai gero troksta? Netikejau, kai beveik pries du desimtmecius kazkas pasakojo ganda, jog pons Landsbergis uz zydu naikinima zadejo lietuviams atkersyti taip, kad Lietuvos neliksia zemelapyje. Ka gi, panasu, kad taip viskas ir vyksta. Tai kas tas tikrasis Lietuvos naikintojas?

Darijus2014-01-15 01:45

Lietuvos visuomenės dichlofosas. Gerai, kad mes pradedame mylėti savo gamtą.

sigitas2014-01-15 01:08

Kaip cia atsitiko kad draugas patriarchas vietoj trispalvio kaspinelio isisege masonu gele?Pasaulio pabaiga ne kitaip...klausau sito seno zmogelio ir darosi gaila....nereikia mums cia pusti arabu kuo toliau tuo labaiu vaizdelis ryskeja...deja vieno draugo is Kedainiu zodziais vaizdzelis nekoks....

b2014-01-15 00:44

seno ozio kliedesiai

FREDI2014-01-15 00:20

Jie abu moisu samdiniai. Tai ir kalbasi, taip 'kaip priklauso'.

Česlovas2014-01-15 00:19

Ar verta is viso klausyt nukvakusio senio? O del anuko iskelimo kandidatu i EP , tai ant laukines obels alyviniai obuoliai neauga.

50 tam2014-01-15 00:18

Pritariu, reiketu skaityti ne tik 'Durniu laiva', bet ir jos tesinius. Tikrai daug kam atsivertu akys.

Mieloji Skorpe,2014-01-15 00:15

Reiketu pamatyti, nors karta realiai sita zmoguti su apsauga, kad nuosirdziai pasidarytu bloga. Isivaizduokit Juokrante, jaukius poilsio namus, kur beveik kas vakara kiemelio estradoje skamba jauki muzika. Publika / neperdedu/ isskirtine, net pokalbiai tylus, mandagus, visi vienas su kitu maloniai sveikinasi. Vakaras, visi laukia numatyto koncerto. Staiga is vienu duru pasirodo storas vyras ant pilvo prisiseges tokia kisene-pinigine/ kokia nesioja Gariunu prekeiviai/, apzvelgia visus zmones, ir CIA PASIRODO JIS su Grazina. Zinoma, galima pasijuokti, ka daugelis ir dare, bet suma sumarum pasijunti nejaukiai. Tas su kisene-pinigine apsauginis, matomai ginklas toje kiseneje. Zinokit slykstu. Gerai, kad musu laikas toje poilsineje prasilenke, ta vaizdeli stebejau tik keleta vakaru....

a.v.2014-01-15 00:08

paskaitykit V. Petkeviciaus "durniu laiva" ir suprasit kas yra kas Lietuvoje

VLADAS2014-01-14 23:58

Keli klausimai ieškantiems tiesos: 1. Ar tiesa, kad V. Landsbergis dėstė mokslinį komunizmą, sovietmečiu dirbdamas Valstybinėje Konservatorijoje? 2. Ar tiesa, kad V. Landsbergis buvo aukštosios mokyklos komjaunimo organizacijos vadovas? 3. Ar tiesa, kad V. Landsbergis sveikino Raudonąją armiją-išvaduotoją? 4. Ar tiesa, kad V. Landsbergis prašė KGB majoro Nachmano Dušanskio apsaugoti jo šeimą? 5. Ar tiesa, kad slaptame LKP CK biuro posėdyje buvo nuspręsta išimties tvarka leisti suteikti profesoriaus vardą V. Landsbergiui „už nuopelnus Tarybų valdžiai“?

tai2014-01-14 23:42

ko anūkas galimai komandiruojamas į EP,Į Briuselį ne Lietuvos laukus("usnynus")art?Tai kaip čia yra viena kalbama, o kita.....?

dedule2014-01-14 23:38

rytoij kuji ir pjautuva atlape isisek lygtai nera lietuvisku simboliu,kaip murza pasirodydavo ariogalos slenyje su ldk. atributika,tai dedule purtydavo,kaip velne kryzius ka noret,kai lietuvai buvo primestas vadovauti ne lietuvis ir po siai dienai makaronus kabina chuntos okupuotose melo tv. ekranuose zydi kaip rozes jie ten kaip savo namuose,o tautai su tiesos zodziu vietos nera. mes mokame jiems labai gerus atlyginimus,kad jie mus durnintu tiksliau jie net neklause musu jie pinigus zarsto I kaire desine kaip nori kiek nori

gii2014-01-14 22:33

pritariu visiems komentarams.geda,ponuli,geda man kad musu salyje yra tokiu zmogeliu.tik tiek.....

Šurikas iš kaukazo balaisvės....2014-01-14 22:26

Apsiverkiau ..kačiuko gaila.... Tiesa galėjo ponas Landsbergis papostringauti apie Lietuvos valdytojus,nuvairavusius šalį link tautos ir valstybės žlugdymo...nes šiame veiksme yra be valdomujų ir valdantieji.. bet šiems pritrūko dėmesio...kažkodėl. ir prisiminiau mokykloje iš senų laikų Janonio berods eiles; bepigu tau kalbėti , kad prikimšta mašna, o aš galo sudurt negaliu su galu. nors kalu , dieną naktį kalu...

SKORPĖ2014-01-14 21:07

MAN PATIKO < KAD ŽMOGUS neturi JOKIO kuklumo JAUSMO..... JIS labai norėtų būti Prezidento vietoje, bet APVAIZDA apsaugojo, mūsų tautą nuo šitos klaidos..... kas tai galėtų panėigti... ŠItas pilietis visai nesikuklina.... ir apsauga JAM VISAI PATINKA... kitas akytų noriu pailsėti nuo apsaugos, nemanau kad aš kuo nors prasikaltau, kad man grėstų pavojus.... JUK gyvenu savo LIETUVOJ,galėčiau laisvai pasikalbėti su žmonėmis, niekas paskui mane nesekiotų, galių gale, nekainuočiau mkesčių mokėtojams, juk visiems reikia dar gerai padirbėti po šitų keturių metų, konsrvų ištaškymo ir melo..... tipo krizės taupymo :) va tada , man jo HE>>>HE>>> gal ir negadintų nervų... :)

SKORPĖ - ir gėlytė čia NEPADĖS... :(2014-01-14 20:56

ŠITOJ LAIDOJ , tai man patiko - sako nesmerkiu, o PASKUI APIPYLĖ NUO GALVOS IKI KOJŲ, kokie be vertybių, kokie anokie, važiuoja pinigų, ir PAPASAKOJO IDEALIOS LIETUVOS PAVEIKSLĄ _ LYG TAI MES JĄ TURIM ir idijotai , bėgam, tingim čia dirbti, tiesiog ignoruojam tėvynę.... tik tikras ŠIKNIUS, šitaip gali kalbėti apie EMIGRANTUS... LANSBERGIS neturi supratimo, kas yra EMIGRANTO DUONA... ir kodėl žmonės išvažiuoja iš „TOKIOS GEROS SITUACIJOS LIETUVOJE “ JEIGU jis ir parlamentaras būdamas skleidžia tokias erezijas, tai dabar suprantu, kodėl pas mus ,jau esant MAŽIAU, kaip trys milijonai piliečių - TUO LABAI DŽIAUGIAMASI, nes atvažiuos KITI :( PANIKUOJA tik tie , kurie METO, kad jau visai PRASTAI, kad LIEKA TIK Vaikai ir pensininksi, kuriuos išlaiko EMIGRANTAI, ir DAR PREVILIGIJUOTI, seimūnų ir panašių VAIKELIAI, kuriems valdiškas darbas GARANTUOTAS iki pensijos, ir dar ministerijų įsteigs, jeigu PRITRŪKS :)

senis2014-01-14 18:53

nusikalba, o mums tik 'pasirode'.

hmm2014-01-14 18:43

man trukdo į juos žiūrėti tos žibutės....

andrius2014-01-14 18:29

Spektaklis baigiasi,profesoriaus uzuolaida leidziasi...paplokime

LAAAABAI2014-01-14 18:19

patiko Jakilaičio laida su Landsbergiu... Man pasirodė, kad ne iš pagarbos "dėdulei", o sąmoningai Jakilaitis netrikdė jo klausimais, sąmoningai leisdamas jam nusišnekėti.. Tai buvo savim patenkinto, sotaus, arogantiško , nusenusio CINIKO MONOLOGAS....

29 nuomone komentarui2014-01-14 18:16

Atsiverskite LL /laisva laikrasti/

34 komentarui2014-01-14 18:15

Su stankunaite buvo prastesniu////as manau ,kad jis tas jakilaitis prasciausias zurnalistas.

skaitykite,2014-01-14 17:44

Puikus Raigerdo komentaras. Puiki Konfucijaus citata.

Skiriu Landsbergiui2014-01-14 16:12

Teisingai sako, durniu nereikia nei seti, nei pjauti-patys isdygsta. Ir galvoja, kad visi kiti -tokie patys.

Fredis2014-01-14 16:05

Ko gero prasciausias Jakilaicio interviu, greiciau kazkokia parodija...

emigrante2014-01-14 15:00

Ka daryt seimom, kai nebeuztenka pragyvenimui, kai valdzioje sedi "gangsteriai" besirupinantys tik savo algomis ir komfortu?

ome2014-01-14 14:35

Tartiufas kvadratu...

jo2014-01-14 14:20

Landzbergio cinizmui ribu nera !

keistas klanelis,2014-01-14 14:05

visi Ladzbargai neiseina is eterio, tai vienas tai kitas vis moko tauta viesai. Tik man vis keisciau, kai tokia emigracija, istusteja istisi kaimai, o is klaneliu NIEKAS NEISVYKSTA. Ju tik daugeja, jie vis isnyra is kazkur ir pradeda reikstis, pretenduoti i auksciausius postus, kurti darzelius, dalyvauti laidose....

Nuomonė2014-01-14 13:45

Manau senelis plepia bele ką, daro gėdą lietuvių tautai, kursto nesantaiką... suprantama, amžius, bet anūkas bent patartų seneliui?

...2014-01-14 13:32

Bent jau patyletu

Jaunimas2014-01-14 13:29

Jokios pagarbos tam seniui.

Juk2014-01-14 13:26

konciervai prie lovio triūsia irgi dėl to pačio auksinio grabo?

Kaimo pilosopas2014-01-14 12:43

Jėzus Marija, vėl apie tą patį. Kiek galima kalbėti apie tą pačią problemą ir JOS NESPRĘSTI? Juk tai akivaizdžios politinės impotencijos pavyzdys. Iš 23 "nepriklausomybės" metų, pusė šio laikotarpio valdė koncervai. Ir ką padarė? Nieko. NATO, ES? Jei ne amerikonų globaliniai interesai ir prievarta, tai kaži ar mes būtume ten prisiregistravę. Visus kitus darbus, kuriuos "nudirbo patys", galima užskaityti, kaip tragiškus. PUSĖ MILIJONO lietuvių IŠTREMTA IŠ TĖVYNĖS, dar TREČDALIS MILIJONO sėdi be darbo. 800000 (aštuoni šimtai TŪKSTANČIŲ) nereikalingų LIETUVIŲ. Ir ne rusas tai padarė, o patys "išrinktieji" - koncervai ir socdemai. Mane visą laiką persekiojo mintis, KODĖL IKI ŠIOL MUS EUROPOJE LAIKO ANTRARŪŠIAIS? Juk mūsų elitaz važinėja tokiais pačiais auto, rengiasi tokiais pačiais rūbeliais, gyvena tokiuose pačiuose rūmuose, valgo tuos pačius delikatesus. Tačiau gal to, norint vadintis europiečiu, vis dėlto dabar neužtenka? Gal prie visko dar turi būti ir atitinkamas dvasinis ir bendruomenės, sąmoningumo lygis? Kodėl Europos aristokratai visais laikais niekino ir niekina prakutusius liumpenus? Todėl, kad pastarieji, prisikasę iki bendro lovio, ne tik, kad taukuotomis rankomis, viską iš eilės kiša sau į gerklę, bet prisisprogę, pradeda kišti į kišenes, o kai netelpa kišenėse, kiša toliau į savo vaikų ir anūkų gerkles. Mūsuose geriausias pavyzdys yra Tatos "evoliucija", kuri puikiai "vainikuoja" 23 metų Lietuvos merdėjimo laikotarpį ir žudo bet kokias Švarias Idėjas ir bet kokius Idealus, bei nuopelnus.

To 18. Tadas2014-01-14 12:41

Cha, cha, cha pasidalins? Jis laukia kol už mūsų pinigus skirs apsaugą, būstą ir t.t...visas kitas prezidento regalijas.Kol paskutinių kelnių nenumaus, tol nenusiramins tokie dėduliai.

as2014-01-14 12:40

Isvaziavau pries 18 metu i nezinia.Siandien Aciu Dievui esu finansiskai stabili,vaikai isleisti i mokslus.Siandien as zinau is svetur gyvenimo,kas yra tikroji demokratija.O Landsbergiui linkiu atpildo kad isniekino tautos nacionalinius jausmus,linkiu atpildo zu iki septintos kartos kaip numatyta biblijoje.

JONAS2014-01-14 12:11

JUK PARASYTA JANUTIENES KNYGOJE-LANDSBERGIS KGBistas.Tokia ir sneka

irena2014-01-14 12:07

noreciau pasakyti,skaudziausiai kai savi smaugia.Ir dar saiposi-emigrantai vaziavo del malonesnio gyvenimo.Reiskia jei as noriu isleisti vaikus i mokslus-sansu nera.Bet Landsbergis savo anuka jau stumia i Briuseli,iskart 6000euru...Nusprogsit is godumo ponai.

XXXX2014-01-14 12:07

Visi valdžios atstovai labai toli nuo eilinio Lietuvos gyventojo,- pabandytų išgyvebti iš minimumo, ko gero kalbėtų kitaip. Tada suprastų kodėl tokia didelė emigracija ir nepazėtų apie auksinius grabus ir nereiktų eit pas Jakilaitį aiškintis. Bet kaip suprast anūko stūmimą į ES koridorius, jei jau taip gera čia? Jis(anūkas) gi turi puikų darbą ir gauna tikrai ne minimumą?

Jo ma jo!2014-01-14 11:54

Didelių žmonių ir klaidos didelės. Šįkart Landsbergis užgavo daug padorių piliečių ir emigrantų kaip ir Napoleonas kažkada. Kita vertus, dauguma konciervų būtent ir yra tie savanaudžiai-egoistai, kuriems rūpi tik asmeniniai interesai, auksinis grabas - asmeninė gerovė arba runkeliškai - lovys.

Tadas2014-01-14 11:38

Na jei ponulis jau nesmerkia emigrantu,tai gal ir savo ekstra grabu ,už ES sidabrinius įsigytu ,pasidalys.

PM2014-01-14 11:25

didesnė laimė dirbti tau patinkantį darbą ir dvėsti badu :D jau koks pilosopas... reik seime įvesti ne tik "jauniausio seimo nario" ir "prezidento" cenzą (rods 25 ir 45 metai, ar kiek ten), bet ir seniausio (pvz. 65 metai)... kai jau dziedulis nuseno - vežiman ir į mišką...

Saulė2014-01-14 11:06

Panašu, kad mokesčių mokėtojų ženkliai sumažėjo, nebus iš ko toliau pusti, tai nusigando dėl savęs , negi dėl mūsų.

kuo toliau tuo geriau matosi konservų moralė2014-01-14 10:49

tata dvigubos moralės kaip ir visi konservai, patys neemigruoja nenaudėliai nes punta iš mokesčių mokėtojų pinigų, o runkeliai tegu emigruoja nes jiems nėra kitos išeities. Amžini valdiškų kėdžių mazoliai. Miglos į akis pūtėjai.

joo2014-01-14 10:16

Mūsų senolis savam stiliuje na bet Jakelaitis tai nustebino ne kaip vedantysis o kaip nuodėmių klausytojas toks ramus ko nebūna kitose pokalbiuose:)

Laima2014-01-14 09:59

Bet Jakilaitis kaip nustebino!!! Senelis pezi apie paukščiukus, o jis sėdi be žodžių.

Aplamai,2014-01-14 09:53

tai vakar beveik įdomiau buvo stebėti Jakilaitį.Jis,kaip sakoma liaudyje, "ne toks kvailas ,kaip atrodo".O V.Landsbergis ,deja,atrodo,tur būt kiek "kvailesnis,nei atrodo".

stasys2014-01-14 09:23

Metų našta ne visada spindį išmintimi, kartais joje rasime ir tokių apraiškų..nėra čia jokio kriminalo ..žmogus paprasčiausiai vis dar nesupranta, kad neišaugs tos vertybės, mūsų vaikų galvelėse, jei tam savo laikų neskirti deramo dėmesio... asmeninis pavizdys pats geriausias vaistas nuo to.

Daiva2014-01-14 08:39

Ilgą laiką balsavau už Landsbergį, tikėdama, kaip ir dauguma Lietuvos žmonių, kad šitas žmogus tikras tautos patriotas, bet pasisakymas šioje laidoje GALUTINAI pakeitė mano nuomonę. Ar galima dar labiau IŠSITYČIOTI iš Lietuvos žmonių? Šitaip juos NUVERTINTI? Anksčiau niekaip nesupratau sveiku protu, kaip šitaip gali NEMYLĖTI savo tautiečių iškiliausi Lietuvos politikai, šitaip jiems MELUOTI, SĄMONINGAI NEMATYTI, kokioje skurdžioje ir apgailėtinoje padėtyje atsidūrusi didžioji Lietuvos dalis. Tačiau dabar aiškiai suprantu. Viską jie mato ir viską žino, nes nuo pat pirmųjų nepriklausomybės dienų kurpė gerai iš literatūros kūrinių mums pažįstamą BURŽUAZINĘ Lietuvą, kur NEBUVO PALIKTA VIETOS PAPRASTŲ ŽMONIŲ LAIMEI IR GEROVEI. Ir mes, STOVĖDAMI BALTIJOS KELY, GINDAMI strateginius pastatus ir vyriausybę nuo okupantų ir TIE GARBINGAI ŽUVUSIEJI UŽ LIETUVOS NEPRIKLAUSOMYBĘ, NAIVIAI TIKĖDAMI padėjome jiems būtent tokią Lietuvą atsikurti, kur "vardan tos, Lietuvos NETEISYBĖ ŽYDI". LABAI GRAUDU.

Kritikas Pikčiurna2014-01-14 07:16

P.S. Patriarchas nesmerkia emigrantų. Tai jo ir kitos partijos savo pasirinkta politika PASMERKĖ tokiam likimui trečdalį aktyviausios mūsų Tautos, o du trečdalius likusiųjų Tėvynėje PASMERKĖ nedarbui ir varganam gyvenimui be vilties. O kai neturi Vilties, nebesinori dirbti ir norisi kvaišalų, kad užsimirštum...

Kritikas Pikčiurna2014-01-14 06:56

Nereiktų taip negailestingai pulti mūsų patriarcho. Jis savo laiku padarė daug gerų dalykų. Ką darysi, kad jo ir tautos keliai ėmė skirtis. Jis norėjo būti Prezidentu, Tauta jo neišrinko, patikėjo komunistų pažadais. Tada jis konjaunimo ir Tautos valia nuėjo tarnauti į euro-parlamentą, o tauta nuėjo "šunkeliais" ir pradėjo išsibėgioti. Patriarchas šiek tiek teisus. Pokario Tautos žiedas nelygioje kovoje su okupantais kovojo ir krito, išsaugojo Nepriklausomybės Viltį, o naujoji karta, kaip ir jis pats, pasirinko lengvesnį kelią - vergauti ne savo Tėvynei ir jos ponams bet svetimiems, nes šie daugiau moka. Bet kas Tave patį, Tavo šeimą ir Tėvynę apgins, jei ne Tu pats? Negi rusai, vokiečiai ar švedai? Visi esame kalti, kad turime tokią valdžią, tokį godų ir šykštų verslą - Konstitucijoje neįvardintą ekonominę valdžią be atsakomybės Tėvynei. O patys išsibėgiojome, kaip žydo bitės, po asmenines bėdas, užuot susitelkę kurtume Tėvynę - savo protėvių, savo ir savo ainių bendrus namus. Todėl savi ir svetimi spekuliantai į juos ir kėsinasi. Neliko Lietuvoje tikrų vyrų ir moterų. Vyrai subobėjo, o moterys nebenori gimdyti ir tikrų vyrų auginti...

To Jaronimui2014-01-14 06:41

Kam jis tarnauja rodo zydras popierelis atlape!

Sokas2014-01-14 06:37

Zemes pardavejau,geda!Ir vel jus ne prie ko?Cinizmo virsune!

jeronimas2014-01-14 04:51

Tik idijotas galetu sau leisti taip tyciotis is Lietuvos pilieciu. Dienrastyje 15 . min perskaiciau sio puzzydzio kalba ir tiesiog pasislykstejau. negana sinas jau tauta kazkada isvadino shunauja,isvadino runkeliais,dabar ptas su savo gauja isvijas milijona darbsciausiu ir darbo nebijanciu zmoniu i tremti,dar drysta siuos niekinti. Dvasisos ubagas . Aplamai,o kam tarnauja sis parsidavelis? Jis su savo gauja praskolino Lietuva,isvoge,isprichvatizavo,isvijo milijona zmoniu tarnauti ,vergauti. O ko pats leke i Briuseli? ko dabar pats visom isgalem stengiasi ir savo anuka ,vostik apdziuvusiom nuo pieno lupom ,i Briuseli ikisti? Mane sendienos pasisakymas sio puzzydzio tiesiog izeide. Per pora valandu pasisake apie pora tukstanciu zmoniu,ir rasinys staigiai dienrascio liokaju buvo istrintas. Nieksas ,daugiau nieko.

uf2014-01-14 04:04

iseina visai nieko anekdotas is tokio pliurpimo :))))

Raigerdas2014-01-14 04:03

Na, čia yra kabzdec... Šneka žmogelis pats su savimi. Man atrodo, kad V. Landsbergis iš tikrųjų tampa šiandien tokiu, koks jis ir buvo iš tikrųjų. Jeigu palyginti su žmogėdros Karadžyčiaus, kuris žmogžudystes Hagos teisme teisino maždaug, kad jokio "etninio valymo" ir nebuvo. Nes lavonai buvo sunešti ir išdėlioti gatvėse, kad sukurti vaizdą, kad, neva, serbai žudė albanus ir kitų tautybių žmones. Panašią istoriją sukūrė ir A. Nevzorovas savo filme "Naši" apie sausio 13 d. įvykius: "„Galiu lengvai atskirti tankų vikšrus nuo „Kamaz“ ar „Žiguli“ pėdsakų, net jai automobiliais buvo ne kartą pervažiuota per lavonus, kad juos neatpažįstamai sudarkytų. Matydamas kūnus supratau, kad tai kraupi mistifikacija“. Dabar jau pats V. Landsbergis panašiai kalba apie emigrantus: "O jeigu kas išsibarsto į tolimus pasviečius, kad užsidirbtų daug pinigų, tai jeigu su tais pinigais ir liks, bus užsidirbęs tik prabangesnį karstą". Och, velniai rautų, kas galėjo pagalvoti, kad kažkada tai aš pats gyniau šitą ožį nuo nesiliaujančios komunistų kritikos jo atžvilgiu. Bet jie buvo neteisūs, kadangi jam užkabindavo visas įmanomas kaltes. Bet dabar aiškiai matyti, kad tai niekingas žmogelis, kuris vis bado pirštu į kitus. Todėl Lietuvoje nieko negalėjo įvykti, nes jis yra nepajėgus kažką sukurti Lietuvoje. Jis užsiima tik kitų kritika ir kaltinimais. Kokioje mes vis dėlto buvome euforijoje dėl tos Lietuvos, kad mes nematėme, kas iš tikrųjų yra tas V. Landsbergis. Todėl nieko nuostabaus, kad ir kiti konservatorių partijos lyderiai užsiima badymu pirštu į kitus. Tą daro R. Juknevičienė, A. Kubilius, J. Razma ir kt. Tenka dar kartą pakartoti Konfucijaus išsireiškimą: "KILMINGAS ŽMOGUS KELIA REIKALAVIMUS SAU, NIEKINGAS ŽMOGUS KELIA REIKALAVIMUS KITIEMS". Ir tokie žmonės gauna dar privilegijas ir sėdi ant mokesčių mokėtojų sprando? Ar tai ne košmaras? Tai, koks gali būti teisingumas Lietuvoje, jeigu net Europarlamentaras nieko nežino apie tai, kokia yra tikroji padėtis jo "mylimoje" Tėvynėje?

d32014-01-14 03:30

jo, patrijotai Lietuvoje yra tik valdziagyviai. visi kiti - tik raudonasis kirmelynas

Baisu2014-01-14 03:20

klausyti profesoriaus. Klausiau ir prisiminiau kaip mums pasakojo, kad dėl šviesios komunizmo pergalės turime "kentėti laikinus sunkumus", o patys gyveno prabangoje, visko pertekę, visur važinėjo. Taip ir profesorius, gauna ES parlamentaro algą ir kaltina nepatriotiškumu tuos, kurie norėdami gauti jo vieno menesio pajamas, turi dirbti porą metų. Teisinga patarlė, kad sotus alkano neužjaučia. Kai norisi valgyti ir kažkaip pramaitinti vaikus, patriotiškumas nuslenka į antrą vietą. Nesupranta profesorius, kad gyventi savo namuose, tarp giminių, draugų pažįstamų norėtų dauguma iš Lietuvos išvykusiųjų. Deja nemokšiškas valdymas ir valdžioje esančių savanaudiškumas išvarė trečdalį lietuvių į svetimas šalis ir privertė tapti juodadarbiais.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi