Be jokios abejonės – advokatas, profesorius Stanislovas Tomas yra visiškas neformatas Lietuvos teisinėje padangėje. Ir tai yra labai gerai. Žmogus be skrupulų laužo nusistovėjusius standartus ir kelia teisinius reikalus į visiškai kitą – tarptautinį lygį. Jo laimėtos bylos kalba pačios už save.

Todėl visai nenuostabu, kad teisininkas mūsų šalyje sulaukė pakankamai sodrių purvo vonių, platinamų internete bei kai kurioje spausdintinėje žiniasklaidoje.

Kai kurie šmeižtai ir melai yra tiesiog juokingi, ir kartojami kiekvieną dieną nebetenka prasmės. Tačiau yra ir rimtų kaltinimų.

Todėl ekspertai.eu laida „Aktualus skambutis“ į kai kuriuos skleidžiamus melus ir šmeižtus sureaguos. Į viską reaguoti nėra jokios prasmės – srutų pylėjai turės galimybę savo argumentus išdėstyti teismuose. O skaitytojai ir žiūrovai tegul patys sprendžia, kaip viska yra iš tiesų ar kam yra naudingas liejamas melas.

ekspertai.eu tik atkreipia dėmesį į vieną aktyvesnių viešojoje erdvėje (socialiniuose tinkluose, portaluose ir net laikraščiuose) veikiančių provokatorių (nors yra nuomonė, kad tai tiesiog kvailys) – tai rašytojas Juozas Ivanauskas.

Rašytojas Juozas Ivanauskas teikdamas dezinformaciją ypač siekia pakenkti vienam iš nedaugelio nesisteminės žiniasklaidos laikraščių bei labai aktyviai veikia socialiniuose tinkluose platindamas savo melus ir šmeižtus.

Vyriškis, kažkada nesėkmingai bandęs prisišlieti prie Neringos Venckienės, pačiame pedofilijos ir žudymų istorijos apogėjuje, o dabar prisistatantis kaip didelis prezidento Rolando Pakso gynėjas.

Tačiau būtent šis žmogus labiausiai ir yra pakenkęs ir iki šiol kenkiantis savo veikla nušalintam prezidentui Rolandui Paksui. Likimo ironija – būtent R. Paksas, būdamas europarlamentaru, iki šiol moka šiam kenkėjui solidžią algą, kaip savo padėjėjui Europos Parlamente...

O šis video apie kitą istoriją, kuri turėtų aiškiau parodyti, kas ir kaip veikia. Kodėl veikia būtent taip – atsakymą, kaip jau minėta, paliekame skaitytojams ir žiūrovams.

P. S. Šios laidos pabaigoje buvo užsiminta apie Laimutę Kedienę. Gal kam bus įdomu, ką apie tai kovo 9 d. parašė tinklalapis visuomenedotcom.wordpress.com.

Naujausi

Komentarai (66)

Rikiuoti
vil2019-03-16 16:59

Labai sunku kai kuriems žmonėms susitaikyti su tuo,kad gali būti už juos protingesnių,gabesnių ir įžvalgesnių asmenų,,todėl jie bando Stanislovą Tomą šmeižti,menkinti ir tyčiotis,pavydas baisi liga.

suldu ->64. daina2019-03-11 23:35

Tiesiog tekina puolat uzklijuoti "kremliaus ruporo " etikete....ir kiek jusu komentaras turi racijos? Ar jau lietuvoje visiskai isigalejo ir isisiautejo propagandinis naratyvas - arba jav arba rusija? kitokiu pasirinkimu nebeliko? Man idomu, kodel jus galvojate, kad sie zmones yra maskvos itakos veikiami zmones?

daina2019-03-11 23:26

ekspertai dalyvavo pokalbiuose? visada sakiau kad jie aferistai, pagaliau liepto gala priejo, greiciau skelbti reikia tokius dalykus. puidokas, nakas, vaisvila, vieno raugo kremliaus puta , vagys

aurimas drizius2019-03-11 20:00

užklydau pas naką vėl. dėl tų šmeižtų - turiu visų pokalbių įrašus, kuriuos eskpertai įvardina šmeižtu. paprašysoiu rytoj ITšniko juos sukelti, kad visi galėtų paklausyti

Anicetas2019-03-11 16:40

Gerbiami ekspertai.eu, galvojau, kad internetas visagalis, tačiau niekaip negaliu rasti habilituoto daktaro, tris kartus iki gyvos galvos profesoriaus Stanislovo Tomo mokslinių straipsnių, jo darbų. Gal galėtumėte pagelbėti su nuorodomis į daktaro Stanislovo Tomo mokslinius straipsnius?

Pranukui2019-03-11 15:48

Tikra tiesa,nėra nei Jungtinių tautų organizacijos, ką ten kalbėti apie komitetus. Juk Lietuvos vyriausybė aiškiai pasakė, kad Jungtinių tautų sprendimai nėra privalomi Lietuvai.Kuo jūs tikite? Lietuva ar JTO? Nėra jokių Lietuvos pasirašytų konvencijų,nebent viena kita pasirašyta ministro,kuris tokių įgaliojimo neturėjo. Ir EŽTT sprendimai dėl Bernerveto yra niekiniai,nes tai prieštarauja vaikų grobimui.

cha2019-03-10 23:58

Pirmą kartą girdžiu apie šį „aktyvų ir populiarų“ asmenį. Ir ką gi nuveikė tokio? O,va,apie Maironį, Žemaitę, Simonaitytę teko girdėti. Tai populiarios ir žinomos asmenybės.

Šmeižtas Nr.42019-03-10 21:24

laisvaslaikrastis.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=8188:kaip-stanislovas-tomas-suvedziojo-zigma-vaisvila&catid=10&Itemid=242

Šmeižtas Nr.32019-03-10 15:06

laisvaslaikrastis.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=8255:proto-sutemos-trecia-dalis&catid=31&Itemid=101

Šmeižtas Nr.22019-03-10 15:05

laisvaslaikrastis.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=8218:stanislovas-tomas-kiekviena-auka-man-leidzia-jums-arba-kokiam-nors-pensininkui-prisijungti-prie-kolektyvinio-ieskinio-pries-lietuvos-debilu-vyriausybe&catid=31&Itemid=101

Šmeižtas Nr.12019-03-10 15:03

Ko jūs čia "parinaties" su tuo šmeižia kas Stanislovą Tomą ar ne?! Ką, patys nesugebat pasiskaityti originalius straipsnius ir susidaryti savo nuomonę? laisvaslaikrastis.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=8167%3Aproto-sutemos&catid=31&Itemid=101

EJ2019-03-10 05:14

Kol kas nematau jokios priezasties S.Tomu nepasitiketi. Atvirksciai. Stanislovas Tomas siuo metu yra aiskiausiai kalbantis ir realiai daug dirbantis zmogus.

pritariu2019-03-10 01:45

gerb. Dzuko pastebėjimam .

Senis Šaltis2019-03-10 00:15

"Padorioje Visuomeneje, uz tokius daiktus, snukius dauzo, be jokios liberalios tolerancijos." -- oj ir vėl pirstelėjai nesąmonę prieštaraujančią sveikam protui ir logikai. Dzūkai čia reabilituotis bandai taip nevykusiai?

Dzukas2019-03-10 00:11

Kad neliktu abejniu, aiskinu - istikruju nieko neturiu pries ekspertus ir Stanislova Toma, mano gyvenimas niekaip nepriklauso nuo ju veiksmu. ltvnews. online tapo nesuprantami ir blaskosi paziuru terpeje is vieno kampo i kita. Nuoseklumas sveiketinas daugiau. Stanislovas Tomas, asmeniskai man ideologinis priesininkas. Musu pasauleziura ir vertybes skirtingos, todel palaikyti ji, man nepriimtina. Kas del jo skleistos info - daugumoje tai dezinformacija ir manipuliavimas. Siuo klausimu abejoniu neturiu. Koks viso to tikras tikslas, galima daryti tik prielaidas, bet tas "ispustas aktyvumas" atsirado butent rinkimu isvakarese, to paneigti neimanoma. Ka noriu pasakyti pabaigai - nesigilinsiu i rinkimine epopeja, tai kiekvieno asmeninis pasirinkimas, bet visa ta situacija su pensininku pinigais, tai akibrokstas. Visa ta "grazi pasaka", tai izulus melas. Padorioje Visuomeneje, uz tokius daiktus, snukius dauzo, be jokios liberalios tolerancijos.

Senis Šaltis2019-03-10 00:03

50. Pranas. O tu į kurį mano komentarą čia klausimą užduodi?

Pranas2019-03-10 00:00

Seni salti, tave kaip vyras domina Landsbergis?

Ixpertas2019-03-09 23:49

3 kartus full professor , 2 kartus bakalauras, 3 kartus magistras ir tik 1 kartą daktaras Stanislovas jėga !

Dzukas > 40. Dainius2019-03-09 23:20

Neverta skleisti deza, cia jos yra pakankamai. Toks Komitetas yra, o TM pavaduotoja neprivalo zinoti visus JTO Komitetu pavadinimus, tai ne jos amatas. Juolab, jeigu neklystu, tu Komitetu yra 14, neskaitant ivairiu Tarybu ir Komisiju.

Senis Šaltis2019-03-09 23:18

Gal galima pamatyti lanzbergio patriarcho diplomą. Dėl propesoriaus tiek to, tikiu, kad jis yra gautas neprikausomojo Lietuvoje ir gėdos jam nedaro, kaip ir grybauskaitei jos dr diplomas. Taigi patriarcho diplomą prašau parodyti.

Is taves nieko, ubage2019-03-09 23:13

.

s2019-03-09 23:13

Kiek Lanzbergis pasieme Lietuvos pilieciu pinigu?

Senis saltis yra S. Tomo draugas2019-03-09 23:12

Ir sestadieniais lankosi geju pirtyje Pasilaiciuose. Sake draugas

Senis Šaltis2019-03-09 23:07

41. Dzukas. Nereikia man iš tavęs dovanų. Ir nereikia eilinio melo, nes tu jau pasisakei ką galvoji apie ekspertus ir Stanislovą kad tu čia tikrai ne kaip skaitytojas, o jų asmeninis kritikas ir trolis. Žinoma, ir aš laukiu kas čia bus ir kuo baigsis. Tada, spėju, vėl giedosi kitą dainelę ir ieškosi, kaip tie "parodyk popierius", "parodyk diplomus", nes mes gi žinome, kad tu plikomis rankomis išdaužantis 10 banditų niekada nebūni neteisus. Tu netgi prisimyžęs į kelnes rėksi, kad tau primyžo Senis Šaltis, o tu jam dovanojai komentarą.

Pranas2019-03-09 23:03

Man kadien pakelia nuotaika sitos aferistu ir marginalu pjautynes. Vaizdas panasus i bomzu kova del buteliu prie taromato. Visi politikos atmatos kaip nakai, tomai driziai, lekstuciai is paskutiniuju nori pripult prie lovio. O dabar jie nebepasidalina tara. Einu popkornu pasiimt

Dzukas > 37. Senis Šaltis2019-03-09 22:59

Padovanosiu tau viena komentara, nusipelnei. Nieko neturiu nei pries ekspertus, nei pries pona Stanislova - kiekvienas uzdirba duonos kasni, taip kaip moka. Jiems as ne teisejas, ne prokuroras ir ne advokatas. :DDDD Linksmina mane sis absurdo teatras.

Dainius2019-03-09 22:56

Teisingumo ministro padejeja nezino apie toki Jungtiniu tautu komiteta, ir vel apsimelavo stanislovas aferistas..... Nera jokio komiteto ir nera jokio sprendimo del Kedytes, ta ir reikejo irodyti....

Pranas2019-03-09 22:52

Pacios Jungtines tautos nezino apie ju „priverstinai dingusiu zmoniu” komiteta, o S. Tomas ten bylas laimi nemirktelejes. Jus dar zinot ka nors kas laimi bylas neegzistuojanciose istaigose? As tai ne! Visi po 50 eu sumetam,dr. Prof. Genij. 9000 kalbu S. Tomas mus isgelbes! Visos teises saugomos Sarko salos (500 gyventoju) advokatu bendrijos ( ji tikrai egzistuoja)

Pranas2019-03-09 22:43

Tomas yra genijus! Jis laimi bylas Starsburo teisme, nors neturi advokato licensijos ir jam uzdrausta duoti ieskinius uz siurkscius pazeidimus. Klaupkimes jam ir kartu su naku atlikime feliacija!

Senis Šaltis2019-03-09 22:43

35. Dzukas. Kokia tau čia kontora ir kiek moka už tokį ekspertų puolimą, o ypač Stanislovo? Ar susirgai Stanislovu karatiste-verslininke?

skorpionas2019-03-09 22:41

Sprendžiant iš landsgrybių mafijos šunaujos-ivanauskų,-drižių-jungtinių pajiegų ir Ko isteriškos reakcijos į JT Priverstinių dingimų komiteto raštą dėl Deimantės Kedytės darytina išvada, kad A. Nakas ir S. Tomas smogė landsgrybių mafijai į achilo kulną. Šaunuoliai A. Nakas ir S. Tomas, kad sugalvojo kreipimąsi į JT Priverstinių dingimų komitetą dėl Deimantės Kedytės pagrobimo. Landsgrybių mafijos šunauja tegul loja, o karavanas turi eiti pirmyn.

Dzukas2019-03-09 22:31

Istiesu geras video. Kas idemiai ziurejo, papildomai suzinojo naujo sioje "epopejoje". Labai bus idomu sulaukti pono Stanislovo pergaliu teismuose pries "smeizikus". Tikiuosi, teiseju nieks nepapirks.

darius2019-03-09 22:27

aciu ekspertams ir komandai uz tiesos skleidima. demaskuokite ir toliau tuos melagius.

Negi2019-03-09 22:22

negalima aferisto šmeižt ?

pagarba Stanislovui2019-03-09 21:58

ir padeka Kedziu seimos draugams Nakui, Juraiciui . Manau si karta LT vyriausybe neisisuks nepateikusi issamesnes informacijos apie Kedyte.

kolas2019-03-09 21:51

man labai patinka tu smeiziku ivanausku ir visokiu kitu panasiu komentarai. jie labai gerai moka ape nieka parasyti. nors ivanauskas su tokia gera alga is pakso galetu ir daugiau darbu nuveikti smeizdamas

Nakai Nakai, kovotojau su korupcija2019-03-09 21:45

Matai, kaip būna... Parsidavei už 30 sidabrinių ir kelio atgal jau nėra...

jeronimas2019-03-09 21:11

Noriu parasyt kolegu komentatoriu,kurie cia nustatineje vieni kitu psihopatines ligas,tarp saves vieni kitus izeidineje: Bukit malonus ,persikelkit i savo privacius kanalus,privacius elpastus,ir ten savo nesamones rasinekit. Tikrai nemalonu skaityti jusu slykstines,kur einat per visu rasiniu komentarus. labai jusu prasau. Gerbkit bent save ,jeigu kitu negerbiat!! Dien is dienos,rasyti nesamones,rasyti izeidinejimus vienas kitam,tirai nevisai sveiko zmogaus elgesys.

PAJEGOS2019-03-09 21:03

STABDYKITE STANISLOVO TOMO SKLEIDZIAMA SMEIZTA IR MELA. TAI VAGIS APVOGES. JUOZAS IVANAUSKAS PATRIJOTAS APGYNES PAKSA. KODEL JIS JUODINAMAS? TODEL KAD LEIDZIAME LAISVAI BUJOTI TAM APSISAUKELIUI!

Superekspertas2019-03-09 20:37

Nuo 6iol prašau teisinės minties galiūną vadinti jo vertu vardu, prieš titano vardą ir pavardę privalomai įirašant - AKADEMIKAS, profesorius, advokatas, daktaras, teisininkas jo išmintybė .... ir tuomet jau rašyti vardą ir pavardę. Būkit tikri, visi aukščiau nurodyti titulai ir epitetai yra to paties verti kaip ir ankstesni. Titulų rašymas kabutėse bus laikomas patyčia, kabutinėtojas bus tampomas po teismus.

nykstukas P-IV2019-03-09 20:30

O gal cia viskas paprasta, nereikia giliai knistis? Tomas Stanislovas tiesiai sviesiai pasakoja kokius klausymus jis daugybe kartu siules Paxui (paksui) kelt EP bet tas tik myzcioja apie save,kaip ji vargsa is prezidenturos isspyre. Paxas buvo prezas, 2 kart premjeras, rodos 2 kart Vilniaus meras,pabuvojo skirtingose 6 politinese gaujose (partijose). Ir ka nuveike naudingo LIETUVOS gyventojams? Ka Ivanauskai? Tai klausymas tamstai mylinciam Paxa lyg atsdaves suo savo seimininka.

Sorry2019-03-09 20:13

galvojau jog expertų chebrytė kiek gudresnė ir su visokiais aferystais nesiglamžo .

agrastui2019-03-09 20:01

Antrą kartą šiandien tau siūloma: prigesk, psichopate.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-03-09 19:59

to "13. Nu jo... ". Na ir klausimėlius užduodi, kas turės pranašumą? Tai TIESA turėtų nugalėti. Iš kitos pusės tai tiesa yra sudėtingas reiškinys, supaprastinus kaip LAZDA, turinti du galus, o tai reiškia apie tą patį gali būti skirtingos nuomonės, nes kiekvienas į tą patį žiūri iš savo varpinės ir nemato kitos pusės. Tai jeigu abi pusės siekia tiesos, tai ta tiesa bus pasiekta. Gali būti ir daugiau tiesų, jei į tą patė žiūrima iš skirtingų pusių. Tačiau jeigu tarp tiesios ieškotojų įsiterpia MELAS, propaganda, gadinimas, tai tuomet yra gerokai sunkiau TIESĄ pasiekti, nes pirmiausiai reikia iš to proceso pašalinti propagandistus, melagius, aferistus. Nes per MELĄ nesimato TIESOS. Tuo ir naudojasi penktoji kolona, iškrypėliai ir durniai. Tai man čia labai gaila puikaus žmogaus, kovotojo A. Drižiaus. Kiekvienas gali paslysti. O tas asilas J. I. kai dirba už pinigus.... šlykščiuosi juo, kaip ir jo bosu apsivyniojusiu galvą panaudotu tualetiniu popieriumi. Bet kokiu atveju pasisakau, kad AUTORIUS atsakytų už tai ką rašo, nes kitaip leidybos priemonė būtų CENZORIUMI, kas yra antikonstituciška. Tokiu cenzorių pilna.... alkas. lt, tiesos. lt, delfi. lt ir t. t. Toks praktinis patyrimas. Net ltvnews. online kartais ant tokio kabliuko pasikabina.

-19. Nu jo...2019-03-09 19:56

Gerbiamas Kolega, neužsimirškite (jei taip tinka pasakyti), jog tai atviras portalas. Nemanau, ne, esu įsitikinęs, kad nereikia "dalyti perlų kiaulėms ...". Pagrindinis išsigimėlis, nevertas net menkiausio geresnio žodžio, šalia trinasi. Dvokia

Senis Šaltis2019-03-09 19:54

"20. Nu jo... Seniui Šalčiui (2019-03-09 17:51:13) (188.69.195.202) Parašė: Nevark... :)" --- panašu Aurimai, kad man nereikia vargti. Čia tu bandai kažkaip save reabilituoti po nusišnekėjimų. Taigi linkiu 4 metų bičių specialistui, ne pagoniui, santykiaujant su gamta, neprisiškikti, kad nereiktų savęs reabilituoti. Nors kas tau liberalui, šiandien tu pasakei vieną, ryt jau be problemų tai neigsi.

Nu jo... Seniui Šalčiui2019-03-09 19:51

Nevark... :)

Nu jo... 16-am2019-03-09 19:50

Neesu pagonis. Pagonybė, kaip ir krikščinybė/katalikybė, tėra loginė forma. Šiaip beveik visų senųjų tikėjimų pagrindas - santykis su Gamta. Tai pirminis pasirinkimas, kuris formuoja tolimesnį žmogų supančios erdvės supratimą, atverdama beveik neribotas dvasinės transformacijos ir evoliucijos galimybes. ne apie tai šitas tinklapis...:)

Senis Šaltis2019-03-09 19:42

"Negali abi pusės vienu ir tuo pat metu sakyti tiesą, jei teiginiai skiriasi 180 laipsnių." Aurimai su tuo "Cui prodest?" tikras patriojotas ir propesorius nori pasirodyti. Lietuviškai niekaip neišeina, ar taip galvoji protingesnis atrodyti? Taigi prie tavo nusišnekėjimo pirmoje citatoje. O kodėl negali abi pusės būti teisios? Du pavyzdžiai: 1) žmogus atėjo prie ne savo automobilio ir bandė jį atrakinti, tai nufilmuota vaizdo kameroje. Vagis? Na čia tu taip gali rėkti iškart. O pasirodo, jo lygiai toks pat automobilis stovi per kelis auto toliau. Susimaišė. teisus, kas mato faktą, kad lenda vagis į auto, ir kartu teisus tas, kuris sumaišė - jis ne vagis. 2) Pakelk ranką ir paprašyk leių žmonių iš skirtingų pusių pasakyti kiek jie mato pirštų. Vienas iš priekio matys visus 5, o kitas iš šono gali matyti tik tris, o dar kitas išvis tik vieną. Ir visi bus teisūs. Taigi vienoj vietoj galiu pasakyti neklysdamas - tu balabolas.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-03-09 19:36

Žiūrau į tą mergaitę nuotraukoje, o taip kažkur matyta? Prisiminiau, pirmą kartą ją pamačiau SAPNE, kai ji pas mane atėjo. Skaitykite apie tai 2018-04-09 straipsnį "Švietimo ir mokslo min-ISTERIJA" (ht*tp:/*/biciulyste.*com/aktualijos/dr-jonas-ramanauskas-svietimo-ir-mokslo-min-isterija/).

>7. Senis Šaltis2019-03-09 19:35

Gal ir pagonis, bet tikrai ne homosekas. Užtat ir nesusivaldai neparodęs neapykantos?

Nu jo... viltei2019-03-09 19:33

Viskas giliau. Gerokai giliau. Dar kart sakau: supraskit kaip ir nuo ko visas konfliktas prasidėjo. Atraskit bendrus vardiklius, kurie sieja kiekvieną šitų konfliktinių situacijų, ir pamatysite vaizdą. Gal ne viską pilnai, bet principinis mechanizmas bus matomas...

>9. Senis Šaltis2019-03-09 19:32

Kaip ir tu. Blūdiji, isterikuoji, bet to nesuvoki.

Nu jo... Ramanauskui2019-03-09 19:29

Reikalas liečia "pensininkų istoriją". Jei nuomonė dimetrialiai priešinga, viena iš pusių meluoja. Tai taisyklė. Nuoga tiesa nepalieka vietos manipuliacijoms. Šiaip daug kas paaiškėtų, jei Nakas eis iki galo. Negali abi pusės vienu ir tuo pat metu sakyti tiesą, jei teiginiai skiriasi 180 laipsnių. Aš už tai, kad nesivadovauti emocijomis, o pasiremti faktais, kurie būtų pateikti teisėsaugai, jei jau neišeina išsiaiškinti tarpusavyje be viešumos. Bet bet kuriuo atveju konflikte Drižius - Nakas/Tomas, nukentės nesisteminė žiniasklaida. Šachmatų kalba, dabar likęs vienas žingsnis iki "šakutės", kai nepriklausomai nuo priešininko ėjimo, bus nukirsta viena iš dviejų nesisteminių figūrų. Kuri.. ? Va tai ir paaiškės, kai visas šitas konfliktas nueis iki teismų. Šioje istorijoje yra mažiausiai du bendri vardikliai. Kad juos pamatyti, reikia atsimerkti ir užduoti klausimą. Cui prodest?

-10. viltė2019-03-09 19:28

Tikrai?;) Užrašykit, prašau, pirmu Nr. :))) (tik redaktorius čia nei prie ko) :D)))

Bliamba2019-03-09 19:25

tegu Tomas įrodo jog jisai tikras propesorius, tada ir kita kalba bus .

viltė2019-03-09 19:24

Aš tai įtariu , jog Drižių veikia pavasaris (žinau pagal save), todėl jį reikia suprasti ir atleisti .

Senis Šaltis2019-03-09 19:16

Beje pažiūrėjus vaizdo įrašą, nenustebsiu, kad ir su Zigmo atsakymu, kad jis teisinosi, kad nekalbėjo, būtų tokia pat istorija. Tiesiog redaktorius perkaito jau nuo darbo ir gal nebesivaldo. lavastė ar kaip ji ten vadinosi irgi panašiai darė.

Deja2019-03-09 19:14

" velnias slypi detalese" , teigia reklama. Tai Pakso esme slypi nenusakomo idijotizmo Paksaites " pasisakymuose " ir pasistaipymuose pries foto objektyva. Kuriu tevas Paksas niekaip nestabdo.

Senis Šaltis2019-03-09 19:13

jormalūzas.com skaityk mūsų pokalbį šią naktį su Nu jo... ekspertai.eu/tragikomiskateisingumo-ministro-patareja-nezinoar-is-viso-egzistuoja-jt-priverstiniu-dingimu-komitetas97946 suprasi apie ką Aurimas. Aš jau parašiau, kad ten nieko nemačiau kriminališko. Na Zigmas ir vėl keistai elgėsi, bet Aurimas neturi nieko įrodinėti, bitininkui patys atsakymai ateina. Jis pagonis gi.

Senis Šaltis2019-03-09 19:10

2. Nu jo... šaunuolis, nei para nepraėjo, o jau batus šuolyje persiausi. Daugiau tokių straipsnių su tokiais vaizdo įrašais. Liberalai greit persidažys. Matome ir ekspertuose ir valdžioje.

Šmaižykas2019-03-09 19:09

Bet tamstų Tomas gi ne profesorius . Kaip toliau gyvensim ?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-03-09 19:01

to "2. Nu jo...". Nu, nu, ką tie LVT tą sausio 12-ą prisikalbėjo??? Naujadaras, labai įdomu, kas toje galvelėje darosi?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-03-09 18:59

Citata: "Likimo ironija – būtent R. Paksas, būdamas europarlamentaru, iki šiol moka šiam kenkėjui solidžią algą, kaip savo padėjėjui Europos Parlamente..." Kai dirba už pinigus, tai ir vykdo kas pasakyta.... O r.pakso protelis... tai jau atleiskite. Tokį durnumą net įsivaizduoti sunku....

Nu jo...2019-03-09 18:51

Na va. Viskas ir susidėlios savaime. Dėl Ivanausko iliuzijų neturiu. Daug įdomiau kaip dėl Drižiaus ir LVT sausio 12 d. posėdžio? Jei Drižius iš ties disponuoja to posėdžio garso įrašu, bus nelengva.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-03-09 18:37

Suprantama, kodėl prof. S.Tomo nekenčia antikonstitucininkai, penktoji kolona. Todėl, kad tas teise vadovaujasi. Kol vadovaujasi teise, reikia palaikyti. Juk kuriame teisinę, o ne banditų, Valstybę.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi