ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
PolitikaDEMASKUOK

DEMASKUOTA Kremliaus propaganda dėl Kaliningrado srities energetinės nepriklausomybės(61)

Kremliaus propagandistai , transliuojantis savo propagandą amerikietiškame youtube kanale teigia, kad esą ne Lietuva pirma atsijungs nuo sovietinių elektros tinklų ir šantažuos Rusiją dėl Kaliningrado srities, o pati Rusija gali atjungti Lietuvą, kuri dar nėra pasiruošusi prisijungti prie Vakarietiškų tinklų.

DEMASKUOTA Kremliaus propaganda dėl Kaliningrado srities energetinės nepriklausomybės

Kremliaus propagandistai , transliuojantis savo propagandą amerikietiškame youtube kanale teigia, kad esą ne Lietuva pirma atsijungs nuo sovietinių elektros tinklų ir šantažuos Rusiją dėl Kaliningrado srities, o pati Rusija gali atjungti Lietuvą, kuri dar nėra pasiruošusi prisijungti prie Vakarietiškų tinklų.

Skelbiama, neva Rusija Kaliningrado srityje pasistatė dvi elektros jėgaines ir dabar pati sritis autonomiškai gali pasirūpinti elektros energija.

Šūkaliojama, kad dabar esą ne Lietuva bausdama Rusiją ją izoliuoja, o atvirkščiai – pati Rusija visomis priemonėmis atsitveria nuo Lietuvos ir kitų Baltijos valstybių.

DEMASKUOTA.

Plačiau apie demaskavimo iniciatyvą DEMASKUOK skaitykite ČIA.

Naujausi

Komentarai (61)

Rikiuoti
Senis Šaltis2019-02-28 00:42

"Jau? Prisišikai. Čia jau visų p*darų agrastų "profesinė problema"." -- - nu tu sakai tu žinai. Dabar žinosiu. pupuli.

> 59. Senis Šaltis2019-02-28 00:40

Jau? Prisišikai. Čia jau visų p*darų agrastų "profesinė problema".

Senis Šaltis2019-02-28 00:36

84.46.244.197 o tu stenkis. Man patinka tavo žodžių gausa komentaruose. Ir specialiai mano neminimas velesas, vėl išlindo. Skaudi tema ane? Visada vadintis velesu ir dabar gėda juo pasivadinti. Nenustebčiau, kad ir tavo el adresas koks nors velesas gmail com. Galėjai iškart pasivadinti deBilas gmail com. Bet tu rašyk rašyk. VYRE (cha cha cha).

Senis Šaltis2019-02-28 00:32

56. Nu jo... Oj tikrai nereikia man nieko provokuoti. Tu jau atsakei. Man to užtenka. Tu parašei, kad į mano komentarus nekreipi dėmesio, bet vistiek sugebėjai man atrašyti. Tio pakanka. Esi eilinis skuduras. Geriau jau apie bites rašytum, bent kažkoks atrodei geras žmogus. Dabar atrodai veleso moterimi. Gero tau vakaro. Jei tau rašau, tu man neatsakinėk, tai retorininiai gali būti klausimai, parodyti koks tu vėpla.

> 54. Senis Šaltis2019-02-28 00:31

Ko nors originalaus, savo, sugalvoti neįmanoma? Interneto auka.

Nu jo... Seniui šalčiui2019-02-28 00:29

Man belieka šypsotis. Jei tamtos tikslas yra išprovokuoti kažkokią mano reakciją, galite nevargti: kukliai užleidžiu takelį protingiems. Man nereikia būti scenoje, kad būti matomam... :)

>53. Senis Šaltis2019-02-28 00:28

Tai jau Aurimas, nebe Mindaugas? O gal, vis gi, Velesas kuris nors iš daugybės? Isterikuoji, genijau. Tuoj apsidirbsi po savim.

Senis Šaltis2019-02-28 00:26

84.46.244.197 atsiprašau, aš tavęs neklausiau apie nu jo žmoną, tavęs klausiau ar tu vyras? Man visiškai neįdomu tavo atsakymai, kurių tavęs neklausia. Tu vyras ar ne? Toks sunkus klausimas žmogui, dienų dienas lendančiam į akis su savo ligų prikabinimais? Tikriausiai esi to simanko koks pašikninis, nes matau labai dažnai jį rašai. Čia gal turi omeny simonko ar kaip ten jūs tarpusavyje vienas kitą vadinate, samantais ar kaip?

>49. Senis Šaltis2019-02-28 00:23

Ir ne kartą. Gerbiamas Kolega Nu jo... kalbėjo apie mergas, žmoną bei jos pretenzijas dėl anų :D))) Bet tu , agraste, anądien tai užlenkei apie "savo vaikus" :D)))) "D))))). Tai kas tu "mama"???

Senis Šaltis2019-02-28 00:23

Nu jo... Nors gal nieko čia keisto. Kada žmogus rašo apie bites, kurios gyveno prieš 70 tkst metų, tai jo sveiku protu sunku nesuabejoti. Lyg jis tuo metu būtų gyvenęs ir su tom bitėm viena kalba kalbėjęs. Ką gi teks pastebėti pačio komentarus kartu prie dzūko. ir pabraukti nusišnekėjimus. Tai yra normalu Aurimai tikriausiai demokratinėje visuomenėje?

Senis Šaltis2019-02-28 00:21

84.46.244.197 tu vyras ar ne?

-48. Nu jo...2019-02-28 00:17

Jūsų kantrybė, savitvarda, vidinė ramybė negali nežavėti. "Pavydžiu" netinka sakyti_ nei šis, nei tas :)). Pasakysiu taip: "ir aš taip norėčiau".

Senis Šaltis2019-02-28 00:17

48. Nu jo... 44-am youtube. com/watch? v=aCLBVlhsVBY "Lietuvos Karalystė ir Karaliai. 2019 02 23 Algimantas Bučys ir Gediminas Storpirštis" Pas Kazimierą ir vaizdo įrašas yra, kad nelabai ta istorija tokia, kokią tamsta žinai. Net šiandien esant mums gyviems ji klastojama. Ir tamsta esi iš tų, kurie tai daro. net tokiems, kurie komentaruose prie kitų kabinėjasi be pagrindo tamsta lyžteli. nenustebsiu, kad tave jis kada nors išbruks, kaip ir pastoviai rašo čia komentaruose. Kažkaip panašu, kad ir tamsta esi toks. Nes nemačiau, kad nors kur būtum paminėjęs, kad turi ar turėjai moterį. Chebryte jūs tikrai tokie žydriukai?

Nu jo... 44-am2019-02-28 00:13

Ač už gerą žodį... Pats kažkaip nelabai kreipiu dėmesį į tai kas neaktualu, nes nematau prasmės kažką kažkam įrodinėti ir veltis į emocinį pasistumdymą...

Senis Šaltis2019-02-28 00:12

84.46.244.197 tu vyras? Matau per sudėtingas klausimas pirdukui?

kk2019-02-28 00:11

ir vienas lietuvis parašė; Algirdas Patackas "LITUA"

Nu jo... 41-am2019-02-28 00:08

Jei įdomu, R1a grupės žemėlapis... Pastebėtina, kad skandinavai, slavai ir baltai yra vienoje lygiagretėje... eupedia.com/images/content/R1a-tree.png

>43. Senis Šaltis2019-02-28 00:08

Žmonės ne su tavim bendrauja, murziau

Senis Šaltis2019-02-28 00:04

42. Nu jo... dar Jūs tikite tuo skleidžiamu mokslininkų briedu? kažkokie genai, kažkokie LDK, kurios istoriją rašė bet kas, tik ne patys lietuviai.

Nu jo... 41-am2019-02-28 00:00

Na taip... :) Mus vienyja ne tik LDK istorija, bet ir bendra haplogrupė. R1a.

- 40. Nu jo...2019-02-27 23:51

:)) Manau, gerokai anksčiau nei numanoma LDK . Stipriai anksčiau ir ilgiau.

Nu jo... 39,-am2019-02-27 23:42

Ač už papildymą dėl bendros LDK bendros istorijos. Ir žodinės reikšmės pataisymą. Kartais "nuslysta" iškalba... :D

-37. Nu jo... Dzūkui2019-02-27 23:24

Jei čia, turint mintyse aplinkybes, būtų taip tinkama, sakyčiau_ labai geras Jūsų komentaras. Ir atsiprašau už nekuklumą, bandant įsiterpti su pora menkų papildymų: "... baltarusiai ir ukrainiečiai. Kultūrinė tapatybė panaši, todėl laipsninė asimiliacija yra labai realus dalykas" papildyčiau tūkstantmete bendra istorija, RASINIU ir genetiniu identitetu. (2) "... Sunku suprasti, ką Lietuvai atnešė landsbergizmas..." Manau, suprasti nesunku. Sunku suvokti, kaip tai galima/įmanoma ir pan.

šernius >> 36. Dzukas2019-02-27 23:04

Labai įdomi info. Čia konfigūracijų visokių gali susidaryti, priklausomai koks čia jėgų balansas aplink mus susiformuos. Pagyvensim - pamatysim kas bus.

Nu jo... Dzūkui2019-02-27 22:31

Kažkaip nenustebęs. Tą teritorijų "pasidalinimą" lemtų keli faktoriai. 1. Masinė lietuvių emigracija į Vakarus, kur emigrantai bus negailestingai asimiliuoti gausesnės tautinės daugumos. 2. Imigracija iš Rytų, kuomet čia atvažiuoja dirbti ir gyventi baltarusiai ir ukrainiečiai. Kultūrinė tapatybė panaši, todėl laipsninė asimiliacija yra labai realus dalykas. 3. Absoliuti politinių viršūnėlių prostitucija ir rūpinimasis kuo nori, tik ne valstybės interesais. 4. Milžiniška socialinė atskirtis. 5. Briuselio ir Vašingtono pastangos, kad Lietuva maksimaliai netektų valstybingumo, ir taptų Vakarų civilizacijos interesų buferine zona bei tuos interesus aptarnaujančia teritorija. Kai socialinių, politinių ir ideologinių prieštaravimų pagimdyta priešprieša pasieks kritinį tašką, tokia įvykiu eiga, apie kurią kalba jūsų minėti politologai, gali tapti visiškai įmanoma. Pagrindinis tokio virsmo veiksnys būtų visuotinis nusivylimas ir socialinės atskirties bedugnė, nes individui nelabai reikalingas bendruomeninis modelis, kuriame jis neturėtų ką ir ko ginti. Apie tokią tendenciją kalba tiek mažėjantis gimstamumas, tiek masinė emigracija. Galiu klysti, tačiau reikalą matau kažkaip tai taip. Man kaip lietuviui dėl to skauda širdį, bet vienintelis dalykas ką šiuo atveju galiu padaryti - neemigruoti. Sunku matyti kas ir kaip vyksta. Sunku suprasti, ką Lietuvai atnešė landsbergizmas...

Dzukas > 32. šernius2019-02-27 22:03

Visiskai sutinku, kad Lenkija ziuri i Ukraina, kaip ir i Lietuva, kaip katinas i grietines dubeni, bet noretim tai dar nereiskia gauti. Pries keleta men. klausiau vieno Ukrainos politologo diskusijs su lenku politologu. Abu, mazdaug vienodai, prognozavo apie Ukraina ir Lieuva - jeigu nesikeis valdzios kryptis ir vidaus, ir uzsienio politikoje, netolimoje ateityje iskils tikimybe, kad Ukraina skils i tris dalis. Rytine dalis prisijungs prie Rusijos, vakarine prie Lenkijos, centrine Ukrainos dali kartu su Lietuva pasiims Baltarusija. Idomu tai, kad jie visiskai ramiai kalbejo apietai ir pabaigoje reziumavo - tai neblogas variantas ir Ukrainai ir Lietuvai. Vat tokie idomus pokalbiai vyksta uz Lietuvos ribu.

Dzukas > 30. Edis2019-02-27 21:35

Visos pretenzijos, visi kaltinimai, tyrimai ir irodymas turi buti tik Lietuvos teritorijoje ir Lietuvos teisesaugos. As niekada netikekejau i "geradarius" is uzsienio, netikiu ir dabar. Jeigu Lietuvos teisesauga nepajegi spresti tokius klausimus, reiskia lauksime, kol tai bus imanoma. Svarbiausia, kad viskas butu objektyvu, be jokio ideologinio fanatizmo. Tai tik lietuviu reikalas ir nieko kito tai neliecia.

šernius >> 30. Edis2019-02-27 21:24

Iškėlėte retorinį klausimą ir pats į jį atsakėte. Būtent, kad šitie veikėjai neturi jokios moralės, todėl yra puikūs kandidatai veikti šalies, valdomos iš išorės, valdžios struktūrose. Tokie turi "kiaulės akis" ir jie laisvai gali apiplėšinėdami žmones, naikindami šalį jos piliečiams sekti pasakas ir žiūrėti į akis. Tokie žmonės viską parduos ir beskrupulų laižys šikną bet kam, kad tik išsilaikytų valdžioje. Tuo pačiu jie negins jokio bendro intereso, dėl nieko nesiaukos, už nieka neprisims atsakomybės. Todėl tokie yra patys geriausi kolonijinės administracijos darbuotojai. Čia žmonės kalba apie KGB agentus valdžioje, pedofilus, vagis ir t. t. Šeimininkui tai jos ne trūkumas, o privalumas, nes tokiu būdų jis turi visus tuos valdininkus pakabinęs ant kablio. Buvo neseniai puikus pavyzdys - paaiškėjo, kad Bakas britų agentas. Na ir ką? Jokios tarnybos tuo nesusidomėjo, spauda nieko nepamatė - viskas ramu gražu. Tai yra jeigu dirbi kaip reikia - tai būk ramus, nieko nenutiks. O va pasikrutinų, kuris nors iš šitų veikėjo ne ta kryptimi, kitą dieną apie jį visi portalai parašytų visą teisybę ir veikėjas būtų viešai iškeptas ant laužo ir suvalgytas. Galvojat, kuris nors iš jų ką nors gero padarys LT labui :)? Deja, naivu būtų tikėtis :).

šernius >> 21. Edis2019-02-27 21:13

Įdomūs pamąstymai. Aš tai galvoju, kad politikos kurso pasikeitimo mes visiškai nepajusime, nes prezidentas bus valdomas iš išorės ir darys tai kas numatyta. O čia visi rinkiminiai pasistumdymai, tai tik vietinių konkursas dėl geresnių "gešeftų", jeigu būtent to klano atstovas taps prezidentu. Šeimininkui tai, spėju, vienodai, kuris čia bus išrinktas. Kaip pavyzdys, Grybas - Briuselio komisarė, o šiaušiasi prieš ES, jeigu staiga Vašingtono interesai išsiskiria nuo ES interesų, tai yra matosi, kad šoka pagal pindosų dūdelę. Kitas pavyzdys - Skvernas. Jis gi premjeras ir pagal Konstituciją Vyriausybė kartu su Prezidentu vykdo užsienio politiką, mezga santykius su užsienio šalimis. Kas jam trukdė iki šiol gerinti santykius su Rusija? Kodėl jis tai turėtų daryti jeigu bus prezidentas, juk Seimas tokiai politikai gali ir nepritarti? Dabar dar vienas pamąstymas dėl Čigono Naudingai Sėdinčio (Nausėdos). Jeigu taip pagalvojus, tai prie Grybo - bankai skandinavų rankose, miškus irgi perdavinėja jiems, vaikų grobimo sistema pastatyta pagal skandinavų modelį ir jos kūrimas buvo finansuojamas iš ten pat, svarstomos programos kaip pritraukti pabėgėlius, feminizmo propaganda, vyrų "smurto" prieš moteris prevencija ir t. t.. Kokia ten gali būti dar glaudesnė orientacija į Skandinavus? Iš kitos pusės, manau, kad skandinavai tai tik priemonė išpumpuoti resusrus iš LT, o naudos gavėjai sėdi visai ne ten. Kaip čia neprisiminti 1917 revoliucijų ir po jos milžiniško kiekio gėrybių išvežimo iš Rusijos per Skandinavijos bankus, jau vien "auksinių garvežių" istorija daug ką pasako.

šernius >> 20. Dzukas2019-02-27 20:53

Kaip sakė savo laiku Bismarkas, kad "laimė šypsosi ne visada ir reikia suspėti pagauti ją už skverno kai fortūna lekia pro šoną". Teritoriją išplėsti galima ne tada kada nori, o tada kai atsiranda tam sąlygos. Kolapsuojant Ukrainai bei Lietuvai, tokios sąlygos teoriškai atsiranda, ir Lenkija negali laukti nežinia kiek laiko, kad pati sustiprėtų ekonomiškai. Jie dabar labai plėšriai žiūri į Ukrainą ir neslepia savo intereso jų žemių atžvilgiu, taip pat dar praeitų metų rudenį vyko tamsūs dalykai aplink Baltarusiją, kur Lukošius bandydamas pamelžti dvi karves, sudarė prielaidas vakaras kištis (kaip tai savo laiku padarė Janukovičius). Ten vyko dideli NATO manevrai apie 1,5 mėnesio, o tuo metu Lukošius sakė, kad Baltarusijai kyla grėsmė prarasti suverinitetą. Rusų diplomatai, pareiškė, kad BEL puolimo atveju, Rusija juos gins ir t. t. Atrodo šį kartą ši operacija nepavyko, bet niekas savo planu neatšaukė. Na o dėl ekonomikos stiprumo, tai jeigu Lenkijai numatytas toks pats vaidmuo, kokį ji turėjo atlikti po I-pasaulio karo, tai manau, gaus ji ir visokią (politinę, ekonominę, diplomatinę) reikiamą paramą, kad tas teritorijas galėtų išlaikyti.

šernius >> 17. Edis2019-02-27 20:42

Tai niekas politinėje kovoje neturi draugų, yra šalys, kurios tam tikru metu būna stiprios, tada jos sugeba apie save suburti silpnesnes šalis bei jas panaudoti savo intersams, kai tik tokios šalys nusilpsta, visi "draugai" sprunka į krūmus arba smeigia peilius į nugarą. Teisingai suprasdamas situaciją caras Aleksandras III-asis sakė, kad vieninteliai Rusijos draugai - tai jos armija ir karinis laivynas. Todėl su Lietuva situacija kaip ir niekuo neįpatinga, mes dreifuojame bele kur, tai rezultate greičiausiai pateksime po Lenkijos padu, o visi kiti iš Pabaltijo šiauriau. Greičiausiai mums skirtingi vaidmenys numatyti, todėl ir kryptys skiriasi.

Edis Dzūkui2019-02-27 08:20

Tai ironiškai , matant kaip uoliausi sovietiniai kolaborantai išvertę savo raudoną kailį labiausiai rėkia kad okupacija net žmogus už savo įsitikinimų reiškimą - okupacijos neigimą gali būti teisimas. Vadinasi šiems sovietiniams kolaborantams turi būti taikomas nusikaltėlio statusas kaip su nacistine Vokietija ir jie teisiami. Protu sunku suvokti kad tie kurie buvo uoliausi okupantų gerbėjai kaip Landsbergis ir Grybauskaitė , dabar uoliausi jos priešai. Čia ir yra išsityčiojimas iš ŽMOGIŠKOS moralės . Be ką sakyti jie jos neturi.

Dzukas > 28. Edis2019-02-27 00:40

Idomu butu isgirsti - uz ka gi juos turetu teisti kazkoks Hagos tribunolas? :DDDD Tarp kitko, pats Hagos tribunolas ne kiek nemaziau vertas buti nuteistu. Kaip suprantu, jus turite daug iliuziju vakaru saliu elito atzvilgiu. As ju tikrai neturiu. Tarybine nomenklatura, palyginus su vakarieciais, "balti avineliai". Aisku buvo visokiu ir vienoje ir kitoje puseje.

Edis Dzūkui2019-02-27 00:24

Nereikėjo jokių pinigų sovietiniam elitui kad taptu parsidavęs . Tereikėjo pažadėti kad nenuteis ir nepersekios kaip nacių po karo ir leis nevaržomai pagal paruoštas schemas perimti valstybinį turtą į savo rankas. Tad jokios Nepriklausomybės atstatymo nebuvo . Negali teisiškai pagal okupacinę teisę ir kolaborantai teisiškai atstatyti Nepriklausomybę. Tebuvo Lietuvos sovietinio elito atsiskyrimas nuo Maskvos elito dėl teisės pasisavinti turtą. Jei būtų Vakarai pareiškę kad sovietinę nomenklatūrą teis Hagos tribunole , tie patys Linkevičiai ir Grybauskaitės su Landsbergiais ir Brazauskais nagais ir dantimis laikytusi sovietinės santvarkos ir žmones agituotų partizanauti prieš agresyvius Vakarus. Žmonijos istorijoje nebuvo valdžiai kuriai gresia galas , kad ji nesipriešintų.

Edis -- U-22019-02-27 00:11

Tai Linkevičiaus genuose. Kriuksėjo jis ir sovietmečiu sovietiniuose poligonuose Pabradės miškuose kai būdamas aukštesniu mokino jaunesnius jaunųjų karininkų mokymuose ( kai kurių studijų studentus ) kaip nekęsti JAV imperialistų ,kaip duoti atkirtį agresoriui NATO. Štai kokios supuvusios moralės ir raudonieji išverstakailiai valdo Lietuvą. Šlykštu , o dar šlykščiau kad savę laikantys landsberginiai pseudopatriotai garbina tokius išverstaskūrius.

U-2 to 24. Edis2019-02-26 23:50

As dar pamenu kaip atrode LTSR URMas. Jo dydis visiskai atitiko jo funkcijas - mazyte trobele. Juokinga, bet po 30ties "nepriklausomybes" metu, siaubingai issiputusi KiauLino kontora atlieka viena vienintele funkcija - pagal jankiu komanda gadina ora ir kriuksi y rusu puse.

Dzukas > 22. Edis2019-02-26 23:49

Lenkai neturi stiprios kariuomenes, ji tik stipresne uz Lietuvos kariuomene, bet ne tame esme. Faktiskai, kad uzimti sali, kaiuomene labai ir nereikalinga, reikalinga butent stipri ekonomika. Sali galima nupirkti, nupirkus desetka jos politinio elito. Kas ir ivyko su Lietuvos stojimu i ES. Visame tame, svarbiausia ne uzimti sali, o islaikyti ja, o tai imanoma tik turint stipria ekonomika. Kariuomene, tai tik papildomas instrumentas. Kai salis, kuria planuojama uzimti, yra turtinga, dar yra viltis, kad jos turto pagalba galima bus prasilaikyti. Kai ubagas prijungiamas ar prisijungia prie ubago, jokiu sansu, nei vienam, nera.

Edis į 23 U-22019-02-26 23:29

Visiškai su jumis sutinku. Labai mažai kas jau nuo pačios Lietuvos ir rinkimų nepriklauso . Lietuvą veikia , beje ir veikė visados veikė Globalūs politiniai vėjai . O ES senbuviai mato , gerai mato kas pagalius į ratus kaišioja. Iš Lietuvos politikų pusės nebuvo NĖ VIENO pasipiktinimo kad JAV taiko muitus ES , kad pasitraukė iš susitarimo su Iranu , kad nutraukė vidutinio nuotolio raketų sutartį ir net kad pats Trumpas išsityčiojo iš Grybauskaitės jos vizito metu į JAV.

U-2 to 21. Edis2019-02-26 23:22

Visa jusu isvardinta saika yra visiskai sistemine. Todel net tokiu, smulkiu nukrypimu nuo gerb. Bestijos kurso t. y. visisko proamerikonizmo nebus. As nekalbu, kad ties suskiai zlugde Lietuva ir jos ekonomika pamiselisku antirusizmu. Ne, jeigu jus ysigilinsite, tai ES nare Lietuva, imdama pinigus is ES kilus interesu konfliktui visada veikdavo pries ES ir palaikydavo jankius. Visai kaip Lenkija. Manau jus netikite, kad senoji Europa to nemate, nevertino ir nedare isvadu.

Edis Dzūkui2019-02-26 22:56

Kad užimti silpnesnę šalį stiprios ekonomikos nereikia. pakanka turėti stipresnę gerai ginkluotą kariuomenę. Tai ką dabar Lenkija ir turi ir labai stipriai ginkluojasi. Jei ES žlugs ir prasidės chaosas Lenkijos kariuomenė gali atsidūri Lietuvoje , reikia juk nuo " Rusijos maro " iš Rytų žemes apsaugoti. Žemių užgrobimo patirtį turi , nuo Sudetų iki Vilniaus krašto. Ir už ką bus Vakarai ? Manau aišku. Štai kodėl Latvija ir Estija kuo toliau nuo Lietuvos kuo labiau po Skandinavų sparneliu. O Lietuva ?

Edis į 182019-02-26 22:45

Prielaidos , gal prezidentas naujas ? Ką turime. Nausėda - gal mėgins gręžtis link Skandinavijos . Tačiau kiš koją ryškiai proamerikietiški konservatoriai ir prolenkiška pusė. Šimonytė tai konservatorių vasalė . Dar agresyvesnis kursas bus . Skvernelis po valstiečių padu , mėgins šildyti santykius su Rusija ir Baltarusija , tačiau ten draugystės neras o sukels jau visų jėgų pyktį nuo JAV iki Lenkijos o labiausiai iš konservatorių . Andriukaitis - probriuseliška pozicija su atsisakymu ryškios anturusiškos ritorikos tai nepatiks nei konservatoriams nei Trumpui . Auštrevičius laviravimas tarp proamerikietiškos ir proeuropietiškos pozicijos , spaudžiamas bus visų pusių tai minkštakūnis derybininkas. Tai čia užsienio politika , o kur vidaus ir ekonominė kur žymiai daugiau srovių ir su padėta Grybauskaitės bomba teisinėje sistemoje. O kur dar rinkimai į ES parlamentą po kurio sunku spėti kas laukia kokie vėjai Lietuvą blaškys.

Dzukas > 16. Nu jo...2019-02-26 22:43

Pritarciau jums, jeigu ne vienas "BET" - Lenkijos ekonomika yra labai silpna (stipri ji tik lietuvio zvilgsniu), kad galetu islaikyti Lietuva. Aisku imanoma nauja unija, be jokiu isipareigojimu, panasiai, kaip ES, kur Lenkija letai bet nuosekliai "siurbtu" Lietuvos ekonomikos likucius. Siuo atveju, neaisku kam tai butu reikalinga Lietuvos administratoriams - ES, siaip ar taip, numeta dar kaula, Lenkija neturi tokios galimybes - patys ubagai.

Nelaime2019-02-26 22:33

Dumbaklyniai grazins lietuva,prie balanos,miskus iskirtus ir klumpiu neissidrosi!

U-2 >17. Edis į 162019-02-26 22:23

Labai gaila bet jus visiskai teisus. Beda tame, kad situacija tik bloges ir jokiu prielaidu gereti nera.

Edis į 162019-02-26 22:18

Lietuvos padėtis labai prasta. Ji neturi draugų. Latvija ir Estija atsiriboja nuo Lietuvos ir slenka į Skandinavijos kryptį. Lietuva su savo ryškiai proamerietiškai vasališka politika - penkta JAV kolona , nepastebima jau ir Briuselyje . Gruzija - draugystė išblėso , tas pat pamažu darosi ir su Ukraina . Rusija - didžiausias baubas ir Lietuvos rusofobinė isterija jau nusibodo Pasauliui. JAV aplamai nežino kur ta Lietuva ir tik išnaudoja kaip sklaliką prieš Rusiją. O šiaip Lietuva jau nulis. Štai ir Lenkija kuri jau ne užuominomis o atvirai sako kad ji nori polonizacijos Vilniaus krašte. O Lietuva tyli. Nes jei dabar šoks prieš lenkus kaip prieš 5 metus. Gaus į dūdą , o svarbiausia kad nebus net kam užstoti Lietuvos . O jei byrant ES Lenkija jau jėga grasins kaip 1938 metais - visai prasti popieriai , net užtarėjų neturėsime , nebent ta pati Rusija kuriai Lenkija didesnis priešas. Juk tai buvo , buvo prieškariu ir matėme kurią pusę palaikė Vakarai.

Nu jo... Dzūkui2019-02-26 22:00

Šiaip akstesnis Jūsų komentaras mane netikėtaiužvedė ant vienos minties. Spėju, kad Lenkija žino tikrąją padėtį. Būtent, nukraujavusi ir silpna Lietuva, - lengviausias būdas susigrąžinti kresus šiaurėje. Kad tas įvyktų, tur vykti glaudus bendradarbiavimas strateginese abiejų šalių valstybingumo srityse, tačiau viena iš pusių, turi turėti ambicijų plėsti savo įtaką, kita pusė buti visiškai nusilpusi visomis prasmėmis. Kai tas įvyks, bus galima pasirašyti naują uniją...

Dzukas > 6. Nu jo...2019-02-26 20:41

Dalinai jus teisus. Tarp kitko, lenkai bando meilintis tik todel, kad nezino realios padeties Lietuvos ekonomikoje. Zinotu - begtu, kaip velnias nuo kryziaus.

Dzukas2019-02-26 20:38

Jeigu rimtai pagalvoti, Lietuva jau seniai izoliuota, ir ne trik nuo Rusijos. Lenkai dar gal ir zaidzia i kazkokius "zaidimus", nes svajoja vel prisijungti Lietuva.

Vytas2019-02-26 20:23

Tik Lietuvos valdžia tyli, kiek el. tinklų sinchronizavimas su ES tinklais kainuos Lietuvai. Tyli ir apie tai, kas bus, jei ES subyrės ir kiek tada Lietuvai kainuos šita avantiūra.

Edis2019-02-26 20:20

Lietuva izoliuojama, o izoliuotą Lietuvą ima globon stiprėjanti Lenkija. Rusija paruošė Kaliningradą autonominiam energetiniam režimui . Latvija pareiškė kad nukelia dar 2,5 metų Rail Baltika geležinkelio tiesimą ir su Lukašenka derasi perimti krovinių tranzitą iš Klaipėdos uosto , dėl to kad Lietuvos prostitutės loja dėl Astravo. Estija ties dujotiekį su Suomija rusiškoms dujoms importuoti . Estija ir Latvija pasirašė sutartį dėl bendros Baltijos dujų rinkos , Lietuvai vietos neatsirado. Lietuvai liko viena kryptis į Lenkijos glėbį ką ir matome , žinoma vasalės vaidmenyje.

Trigrašis>102019-02-26 19:08

O gal tas komentatorius "Lietuviškos jungtinės pajėgos" serga skleroze?Parašė ir užmiršo,ir vėl tą patį rašo.

ats2019-02-26 18:35

lietuviskos jungtines pajegos atrodo gerai pageriancios,o gal zole ruko,kad tokias nesamones pliurpia

U-22019-02-26 15:13

Taip demaskuoti galima be galo. Dar vienas puikus ir argumentuotas demaskavimas youtu.be/wlz6D8OFfJM Megaukites.

Darijus2019-02-26 14:48

Kai baigiasi malkos, čiabuviai šokas aplink laužą ir juokiasi. Paskutinis šilumos pliūpsnis juk toks reikalingas.

V. Ladas2019-02-26 13:27

Dar to betrūko, kad Deržava nepasiruoštų, ir būtų įsprausta į kampą tų nykštukų, kuriems ir sukūrė elektros ir kitokį energetikos ūkį. Net degtukų balanoms ir žibalinėms lempoms tauta neįpirkdavo. Tėvas pasakojo atvejį, kada turguje smetoniškas faras prikibo prie vyriškio, bandydamas atimti "benzynkq"- savadarbį žiebtuvėlį. Tai vyras smarkiai trenkė pareigūnui į veidą ir pabėgo. Ir tai labai nudžiugino turgų, ir tėvas džiaugėsi matytu įvykiu. Iš inercijos dar ir po karo rūkantys vyrai turėdavo tų benzinkų, o pas vieną kaimyną mačiau ir skiltuvą su titnagu. Įdomu, ar muziejuose yra tokių daiktų".

Nu jo...2019-02-26 12:16

Panašu, kad po to, kai "...vakarietiški partneriai..." numelžė Lietuvą, landsbergynui patikėjus pačių savo pasakomis,realiai šviečia iš brežnevinės brandaus socializmo epochos smukti į smetoninę balanos gadynę... Juk ne veltui Vilniuje gaminamas paminklas Smetonai.. .:D:D:D Nei elektros, nei tranzito, tik beretinis bomžynas....

> 4. birkinas2019-02-26 11:34

Issiliejai ir susitraukei ?

birkinas2019-02-26 10:38

paziurekite kaip susitrauke rusijos ekonomika, putinui liko tik propagandiniai filmukai, ta jie moka, runkeliai dar tiki

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS2019-02-26 10:30

Mes būsim saugūs ir klestėsim, kai: Putino vadovaujama okupantų gauja pasitrauks iš Karaliaučiaus; Putino vadovaujama okupantų gauja uždarys (iš lietuviško biudžeto pinigų išlaikomas) rusiškas mokyklas Lietuvoje; Putino vadovaujama okupantų gauja pasitrauks iš lietuviško eterio, su rusiškos kultūros brukimu (visur); (Putino okupantų naudai) lkp budelius komunistus dangstanti (lsdp_lsddp_ts-lkd_darbo_liberalų_valstiečių) gauja bus nukenksminta; Putino vadovaujama okupantų gauja paliks ramybėje Ukrainą Krymą; Putino ir Lukašenkos vadovaujama okupantų gauja paliks ramybėje Gudijos (Baltarusijos) gyventojus._*

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS2019-02-26 10:29

Tautos prezidentas bus tas, kuris: – paleis antikonstitucinį seimą; – paskelbs įpatingąją padėtį, sunaikinto ūkio tvarkymui; – užsiims Putino vadovaujamos o_k_u_p_a_n_t_ų gaujos i_š_p_r_a_š_y_m_u (išvedimu) iš Karaliaučiaus (Tvankstės) krašto.

kudirka2019-02-26 10:25

svarbiausia visa tai labai smarkiai kirs per lietuvių kišenes, su tuo ir sveikinu gryba su kiaulinu, tuos didziuosius pasaulio kovotojus su rusija....

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi