ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
PolitikaNuomonės

Ne Bažnyčios užduotis spręsti apie referendumus ir valiutos rūšis(162)

Pasak popiežiaus Pranciškaus, laisvosios rinkos ideologija sukūrė „naują, nematomą, o kartais ir realią tironiją“, kurioje žmonės „laikomi plataus vartojimo prekėmis“, „solidarumas, kuris yra neturtingųjų turtas, dažnai laikomas neproduktyviu, prieštaraujančiu finansų ir ekonomikos logikai.

„Šiuo savo pareiškimu Kauno arkivyskupas Sigitas Tamkevičius tiesiog skaldo tikinčiuosius. Noriu tikėti, kad tai tiesiog žmogiška, nepiktybinė jo klaida. Tačiau vis tiek labai, labai liūdna“, – įsitikinęs aktorius Šarūnas Puidokas, „ekspertai.eu“ Visuomeninių ir poltinių procesų skyriaus vadovas. Nuotr. E.eu
„Šiuo savo pareiškimu Kauno arkivyskupas Sigitas Tamkevičius tiesiog skaldo tikinčiuosius. Noriu tikėti, kad tai tiesiog žmogiška, nepiktybinė jo klaida. Tačiau vis tiek labai, labai liūdna“, – įsitikinęs aktorius Šarūnas Puidokas, „ekspertai.eu“ Visuomeninių ir poltinių procesų skyriaus vadovas. Nuotr. E.eu

„Šiuo savo pareiškimu Kauno arkivyskupas Sigitas Tamkevičius tiesiog skaldo tikinčiuosius. Noriu tikėti, kad tai tiesiog žmogiška, nepiktybinė jo klaida. Tačiau vis tiek labai, labai liūdna“, – įsitikinęs aktorius Šarūnas Puidokas, „ekspertai.eu“ Visuomeninių ir poltinių procesų skyriaus vadovas. Nuotr. E.eu

Lietuvos valdantis elitas tiek bijo referendumo dėl Konstitucijos pataisų, kad skuba savo tikslams pasitelkti net Bažnyčią. Tai suprantama, nes už referendumą pasirašė daug pagyvenusių žmonių, kurie sudaro pagrindinę bažnyčios lankytojų dalį, todėl nuspręsta juos spausti tiesiogiai per dvasininkus. Pažymėtina, kad tai vyksta Kaune, kuris garsėja kaip lietuviškumo sinonimas.

Bažnyčios dvasininkai turi pareigą ir teisę pasisakyti tikėjimo ir moralės klausimais, tada jie pateikia Bažnyčios mokymą bei poziciją. Juk tuomet atstovaujama tam tikra (pakankamai gausi) visuomenės dalis, kuri per savo vadovus atspindi jos požiūrį. Tad natūralu kai dvasininkai išsako nuomonę apie tokius klausimus, kurie siejasi su vertybiniu lygmeniu, kaip antai, šeimos, gyvybės apsaugos, alkoholio prekybos ir pan.

Tačiau kai dvasininkai pasisako tokiais klausimais, kaip referendumas ar euro įvedimas, jie patenka į politikavimo pinkles. Atrodo, kad Kauno arkivyskupijos dvasininkai, kurie, pasak arkivyskupo Sigito Tamkevičiaus, „vienareikšmiškai“ pasisakė už referendumo dėl Konstitucijos pataisų boikotą ir euro įvedimą nėra susipažinę su 2002 m. pasirodžiusia Tikėjimo mokymo kongregacijos doktrininė nota „Dėl katalikų veiklos ir elgesio politiniame gyvenime kai kurių klausimų“.

Pagrindiniu šio dokumento autoriumi laikytinas tuometinis Kongregacijos prefektas, vėliau tapęs popiežiumi, Josephas Ratzingeris. Be kita ko, dokumente pabrėžiama: „Ne Bažnyčios užduotis formuluoti konkrečius – ar net vienintelius galimus – sprendimus laikinųjų dalykų klausimais, kuriuos Dievas patikėjo kiekvienam laisvai ir atsakingai spręsti.“

Būtent „laikinieji dalykai“ ir yra klausimai apie referendumą ar euro įvedimą. Beje, pastarojo klausimo svarstymas ir „vienareikšmiškas“ pritarimas euro zonos plėtrai kunigų sisitikime itin glumina. Vėlgi susidaro įspūdis, kad Kauno arkivyskupijos dvasininkai, nesidomi dabartinio popiežiaus Pranciškaus viešais pasisakymais, kuris ne sykį yra griežtai pasisakęs socialinio teisingumo, priskirtino moralės sričiai, klausimais.

„Senasis aukso veršio garbinimas įgavo naują beširdišką pinigų kulto ir ekonomikos diktatūros įvaizdį, kuris yra negailestingas ir kuriam stinga bet kokio grynai žmogiško tikslo“, – sakė popiežius praėjusių metų gegužę kreipdamasis į ambasadorius Vatikane.

Pasak popiežiaus Pranciškaus, laisvosios rinkos ideologija sukūrė „naują, nematomą, o kartais ir realią tironiją“, kurioje žmonės „laikomi plataus vartojimo prekėmis“, „solidarumas, kuris yra neturtingųjų turtas, dažnai laikomas neproduktyviu, prieštaraujančiu finansų ir ekonomikos logikai. Kol mažumos pajamos smarkiai didėja, daugumai jos menksta“, – tuomet sakė ponfitikas.

Kauno arkivyskupijos dvasininkams vertėtų išgirsti šį Katalikų Bažnyčios galvos mokymą, ir pamąstyti, ar jie netapo apgailėtino šio pasaulio galingųjų manipuliacijų įrankiu.

P. S.:

Naujausi

Komentarai (162)

Rikiuoti
gerb. Sigitai,2014-03-28 21:51

gal jūs esate suklaidintas?

nuostabus2014-03-28 19:55

Gregory Porter. Super ekspertai, jazz takelis kaip atsvara bažnyčiai plius

fu2014-03-27 00:38

parsidavė s.Tamkevičius. Daug atlaikė, bet prieš gerbūvį neatsilaikė. O gal jis suklaidintas...partinių struktūrų.

Raigerdas Letui Palmaičiui2014-03-26 23:17

Gerbiams Letai, per skubotumą parašiau neteisingai. Teisingai turėtų būti taip, kad Šėtonas yra "melo tėvas", kaip netiesos pradininkas. Dėkoju už pastabą.

Letas Palmaitis 153-am2014-03-26 23:04

Niekam nežinomas sovietmečio vargonininko sūnus - be abejo, patikima figūra. Dar rimtesnė - verslinykų luomo išradėjas.

Letas Palmaitis Raigerdui2014-03-26 22:57

Įdomu buvo sužinoti, kad šėtono tėvas yra melas. Gal kartais praneštumėte skaitytojams ir apie šėtono motiną?

gaudy2014-03-25 22:40

parašiau adresą ir e. paštą piketams bei skundams

gaudy2014-03-25 22:38

n u n c i a t ū r a Vilniuje T. K o s c i u š k o s g. 2 8 , Vilnius E l. p a š t a s: N u n t i u s b a l t @ a i v a.l t

gaudy2014-03-25 22:36

.

bronius2014-03-25 22:33

o kokia nevykėlio aktorėlio užduotis?

gaudy2014-03-25 22:17

Reikia rašyti skundą nuncijui bei popiežiui dėl tokio vyskupų politikavo ir kišimosi į valstybės reikalus. Klebonai pažeidė tarpvalstybinius susitarimus tarp Vatikano ir Lietuvos. Be to reikia surengti piketą prie Vatikano atstovybės(nunciatūros).

144 - tam2014-03-25 18:09

... pritarčiau... Sesuo Tamkevičių jau seniai įvardino sau - pedofilas... Sovietmečiu mokiausi su vargonininko sūnumi, tai jis kunigų luomą tada suskirstė į tris grupes - gėjai-pedofilai (apie 2/3) KGBistai (1/3), na ir keletas atskalūnų-patriotų... Nemanau, kad šiais laikais sudėtis keitėsi iš esmės, gal atsirado dar koks kunigų-verslinykų luomas...

Raigerdas2014-03-25 14:57

Rita, jeigu jums vaidenasi pelės, tai gerkite daugiau vitaminų. Čia pas jus nuo vitaminų trūkumo. Daugelis iš lietuvių paaukojo savo gyvybes, vardan to, kad Lietuvoje įsigalėtų TIESA, o ne Ritos NETIESA. Putinas ir Provoslavų Cerkvė žengia koja kojon, nes taip yra lengviau trypti kitų žmonių teises. S. Tamkevičius eina prieš referendumą, netrurėdamas tam jokio realaus pagrindo, tačiau jis stengia žengti koja kojon su ta VALDŽIOS IŠNAUDOJIMO SISTEMA, KURIOJE GARANTUOTAS SOTUS GYVENIMAS VALDŽIOJE SĖDINTIEMS. TAI VADINASI KASTA. IR, DEJA, S. TAMKEVIČIUS TAPO VIENU IŠ ŠITOS KASTOS SRAIGTELIU. Jis privalo tarnauti katalikams, tarp kurių yra nemažai tų, kurie pasirašė už referendumą, nes jie turi tokią teisę. O skleidimas netiesos, kaip tai padarė S. Tamkevičius, yra nuodėmė. ŠĖTONO tėvas yra MELAS. Ir S. Tamkevičius pamelavo, kad Referendumu norima apgauti žmones. Tai ir yra tarnystė meluojančiai valdžiai, kuri rūpinasi ne tautos gerove, o jos išnaudojimo tikslais.

Rita2014-03-25 14:39

Apgailetini zmogeliai.Ne jums smerkti gerbiama arkivyskupa S.Tamkeviciu.Sovietiniais laikais,sedejot kaip peles ir bijojot zodi istart pries komunistine valdzia.Kur jus tada buvote? O gal cia kremliaus ruporas pagal uzsakyma ,,dirba,,?.

ER2014-03-25 11:29

SENIAI NORMA ,BAŽNYČIA TOLIAU PINIGO NEMATO

Kada2014-03-24 22:22

žmogus elgiasi keistai, nelogiškai priežasčių gali būti ne viena, kaip sako "kur suo pakastas", o visos trys: jau minėtas kompramatas, pinigai arba jų pakaitalai ir moterys arba jų pakaitalai.

Antanas2014-03-24 01:52

Gerb. PIKASAI. Parašykite biografiją ne iš Vikpedijos, bet iš jo biografijos. Vikpedijose galite rasti pvz. kad Lietuva dar LTSR. Paprastai biografija rašoma asmeniškai ir savo ranka. Tai ką jūs parašėte tai atpaskaojimas. Jeigu jau jums patinka ekspertai.eu, tai matėte p. Lansbergio ranka rašytą biografiją, ar ne?

nesvarumai2014-03-24 00:51

is politikos i baznycia nutekejo...

Juozapas2014-03-24 00:16

Gyvas, gyvas... Labas, Liepa! 143-2iam - taip, tai mano hipotezė. Kol kas nerandu kito logiško paaiškinimo tai kvailystei į kurią įsipainiojo S. Tamkevičius.

Liepa-Juozapui2014-03-23 23:44

Sveikas gyvas, Juozapai !

kur suo pakastas2014-03-23 23:34

ar cia(Juozapo komentaras) “Mielieji, ne gi manot jog prieš pasirašydamas tą “ganytojišką” bulę, eminensija nenumatė kokia bus reakcija? Nejaugi esate tokie naivūs? O, bet, tačiau, jeigu vyskupas žinojo ką daro, kad nuodėmę daro ir vis tiek DARĖ- klausimas : KODĖL ??? Matau tik vieną logišką priežąstį. KOM-PRO-MA-TAS. Kas gali kompromituoti tokį regis iškilų žmogų? Yra dalykų kurie paslėpti taip giliai, kad tik trys asmenys žino -jis pats, Dievas ir…velnias. Kol žino trise, nebaisu. Bėdos prasideda tuomet, kai sužino šėtono tarnai iš Kontoros. Va tuomet ir griūva perskeltas dangus. Niekas nenori mirti. Iš gėdos. Žymus disidentas, praktiškai nacionalinis didvyris, Laisvės premijos lauretas ir staiga paaiškėja, tarkim, kad… Oi, kokie tamsūs kartais gali būti žmogaus sielos užkaboriai… Nereikia mintinai mokėti Froido veikalų ar būti apgynus disertaciją asmenybės susidvejinimo tema. Patikėkite, žiūrint į “minkštus” ganytojo judesius ir moteriškas balso intonacijas visokių minčių kyla. Maždaug prieš penkis metus internete buvo šmėkštelėjus informacija, kad jo eminencija kažkada buvo turėjęs bėdų su nelegalia “meile” mažiems vaikeliams. Ta informacija greitai dingo nespėjusi išplisti. Serveriuose neliko nieko. Kas išvalė, kodėl taip pasistengė , nežinau. Bet minčių kyla įvairių…”

kur suo pakastas2014-03-23 23:31

gal cia ,,Beje, dar Kubilius žadėjo bažnyčiai grąžinti nacionalizuotą žemę. O tarpukaryje bažnyčia jos valdė nemažai… Kol kas klausimas taip ir neišspręstas.''

Juozapas2014-03-23 23:26

Labas vakaras. Smagu, kad ekspertų eu "neužbanino". Pradioj pagalvojau, kad čia tik mane "užtrumpino". Suklydau. Buvau kiek supykęs dėl bandymo uždusinti mano kompą. Susitvarkiau. Galim tęsti:)

to 1382014-03-23 22:54

taikliai jus cia.. po sio jusu komentaro,man jo nuosirdziai gaila pasidare..ir uz ka jam sitaip..(

nesinervuokit,2014-03-23 22:50

nes tamkevicius nera popiezius,o popiezius situo klausimu turi savo nuomone ir nuolat ragina nepasiduot momonai.taigi per ispazinti galit nesakyt kaip nuodemes,nes popiezius yra kategoriskas situo klausimu,o tamkevicius pasidave grybauskaites burtams.

Diedukas > 137 - am2014-03-23 22:39

Jis kaip ta "izbuška" - "k lesu zadom, ko mne peredom". Ir atvirkščiai...

to 1342014-03-23 22:31

stasys tikriausiai lyti pakeite )

Liepa-Nr.1282014-03-23 22:25

Nieko naujo nepasiūlėt. Neoriginalu lyg ir... Tamsta ir nemodernus priedo: mūsų"kolega" stasius anądien gyrėsi puikiu atlyginimu, tad kiekvienas save gerbiantis kontorinis- pats taip pasivadinot- kaip minimum ant namo stogo turėtų įsitaisyt nuosavą sunkųjį kulkosvaidį M2HB, o garaže laikyt bent jau karinį šarvuotį. Nebūtinai naują,žinoma. Mes, lietuviai, neišdidūs, biedni, todėl iš ES secondhand'ų šluojam viską: pradedant drabužiais ir automobiliais, baigiant kariuomenei reikalingais ginklais bei technika . Liberalai jums iš pavydo ausis nusigraužtų, nes šaulių sąjungoj norintys nors kartą pykštelėti iš trumpavamzdžio visus metus eilėj pagal sąrašą laukia...

Diedukas > 128 - am2014-03-23 22:03

Ką turi bendro užlaužtas ekspertų serveris su tavo kontorinio kompu? Be abejo, kad niekas negalėjo atsidaryt portalo. Prie ko čia rusai puola. Tau pačiam reikia psichiatro pagalbos. Ar bent prieš rašant pamastyt, jei yra kuom...

Diedukas > 127 - am2014-03-23 21:57

Domiesi, kas per tyrimas? Tai yra kontorinių bobikų kliedesiai. (toks pas juos humoras) Nekreipk dėmesio. Tur būt naujokas esi? Ilgiau pabuvęs suprasi, kas yra kas. Jei iškyla klausimai klausk "Spiečiaus". Taip ir kreipkis. Pagal tai, kad patiko Raigerdo mintys, matau esi mūsiškis. Turim Liepą, Juozapą, Seklį Morką, Betą, etc. Turim oponenetus, lyderiauja Pikasas. Senas vilkas. Dar yra stasys(buv. raselė), jaunas ciuckis, žodžiu atsirinksi...

Pikasas2014-03-23 21:42

Sigitas Tamkevičius (iš Vikipedijos) ---------------------------------------- Šeimoje buvo jauniausias iš keturių brolių. Mokėsi Krikštonių mokykloje, 1955 m. baigė Seirijų vidurinę mokyklą, įstojo į Kauno tarpdiecezinę kunigų seminariją. 1957–1960 m. tarnavo sovietinėje armijoje, po kurios tęsė mokslus. 1962 m. balandžio 18 d. vyskupo Petro Maželio įšventintas į kunigus. 1962–1975 m. Alytaus, Lazdijų, Kudirkos Naumiesčio, Prienų, Simno parapijų vikaras. 1968 m. tapo jėzuitu. 1969 m. valdžiai uždraudus kunigauti, dirbo metalo gamykloje, vėliau Prienų melioracijos statybos valdyboje. 1972–1983 m. redagavo „Lietuvos katalikų bažnyčios kroniką“. [1] 1975–1983 m. Kybartų bažnyčios klebonas. Čia 1978 m. lapkričio 13 d. kartu su keturiais kunigais įkūrė Tikinčiųjų teisėms ginti katalikų komitetą. Buvo persekiojamas sovietų valdžios institucijų bei specialiųjų tarnybų. 1983 m. gegužės 6 d. kunigo Alfonso Svarinsko teismo metu suimtas ir šešis mėnesius tardytas Vilniaus KGB kalėjime. 1983–1988 m. kalėjo sovietiniuose Permės ir Mordovijos lageriuose. 1988 m. ištremtas į Sibirą, bet po pusės metų paleistas. 1989–1990 m. Kauno kunigų seminarijos dvasios tėvas, 1990–1991 m. rektorius. 1991 m. gegužės 4 d. popiežius Jonas Paulius II paskyrė tituliniu Turudos vyskupu ir Kauno arkivyskupijos augziliaru. 1991 m. gegužės 19 d. Kauno arkikatedroje bazilikoje arkivyskupas kardinolas Vincentas Sladkevičius konsekravo vyskupu. 1996 m. gegužės 4 d. paskirtas Kauno arkivyskupu metropolitu. 1999–2002 m. ir nuo 2005 m. rugsėjo 20 d. Lietuvos vyskupų konferencijos pirmininkas. VDU Katalikų teologijos fakulteto Didysis kancleris, pirmininkauja Kauno arkivyskupijos „Caritas“ organizacijai. 2008 m. Pažaislio tarybos narys. ----------------------------------- Bibliografija Tiesa išlaisvina: arkivyskupo Sigito Tamkevičiaus prisiminimai apie dvidešimt „LKB kronikos“ metų. – Kaunas: Kauno arkivyskupijos kurija, 2012. – 95 p. : ----------------------------------------- 1992 m. Sausio 13-osios atminimo medalis --- 1994 m. Kauno miesto garbės pilietis--- 1996 m. Georgo von Hertlingo medalis (Rėgensburgas, Vokietija)---- 1997 m. Stasio Šalkauskio premija ----- 1998 m. DLK Gedimino 2 laipsnio ordinas ----- 1999 m. VDU garbės daktaras ----- 2000 m. Lietuvos nepriklausomybės medalis ----- 2002 m. Šv. Pranciškaus Ksavero medalis (Sinsinatis, JAV)---- 2002 m. Vyčio Kryžiaus 3 laipsnio ordinas ----- 2010 m. Lazdijų rajono garbės pilietis

Diedukas > S2014-03-23 21:42

Juozapai, būta, prieš portalą būta...Neveikė ryte, va ir Liepa parašė. Apie 10-ą ryto bandžiau atsidaryt ekspertus, išmetė info, kad jų serveris error (500 code). Dabar grįžau jau veikia...

93 kapsui2014-03-23 19:31

Man taves labai gaila pilieti, pasirodo tau ir sventojo Tevo nuorodos yra Kremliaus uzmacios. Tai jau sunkiausia ligos stadija - krize. Nors kita vertus, ko cia gailetis. Esu tokios nuomones, jei ligonis beviltiskai susirgo, tegu nesikankina ir greiciau mirsta. Nuo to ir jam ir aplinkiniams tik lengviau. Kadangi tu ne vienas apsirges ta beviltiska 'Kremliaus liga', laukiu kada epidemija pasibaigs ir zmones prades protingai mastyti ir tureti savo nuomone. O tau atia.

Liepa-Raigerdui2014-03-23 18:24

Kaimo žmonės pirmieji įminė LT Didžiojo Atamano mįslę. Už sugriautus tūkstančių žmonių likimus būtinai reiks atsakyti.// Visuomenė skaldoma, raginama beprasmei konkurencijai,individualizavimuisi bei kaip Jūs sakot,-kiekvienas tempia tik į savo urvelį, negalvodamas, o kokia viso to prasmė?..

pabudome ir kelkimes !2014-03-23 18:15

ww.rolandaspaulauskas.lt

Juozapui2014-03-23 18:08

Manau tau jau ne tik kompą pašriūbuoti reikia, bet pasikeisk spynas, susidėk apsaugos kameras, nusipirk savigynai šautuvą, aplamai užsibarikaduok duris, nes čia tikrai ne kontoros darbas. Jei jau man kontoriniui buvo dingęs priėjimas prie ekspertų, tai greičiausiai rusai puola. Jei iki rytojaus ryto niekas neužpuls, tada varyk tiesiu taikymu pas psichologą - ar nebus tamstelei paranoja.

ome Raigardui.2014-03-23 17:33

kaip tik todėl jie buvo paversti į Agromiestelius Baltarusijoje, buvo didžiulės investicijos ir dabar duoda gražos, ką jau kalbėt kad žmonės turi darbą.

neatsidare ekspertai ir man2014-03-23 17:27

anomalija.lt/2014/03/slapta-pasaulio-vyriausybe-komitetas-300/ ------------------------------------------------------ to 122 .kas per tyrimas ? ---------------------------------- aciu Raigerdui uz komentarus.

Raigerdas Liepai2014-03-23 17:11

Kodėl V. Landsbergis sugriovė kolūkius? Todėl, kad visuomenei tai yra naudinga veikla. Šita grupė žmonių gali egzistuoti savrankiškai, nes gyvena iš to, ką sukuria bendroje veikloje. Aišku, ten reikėjo keisti, nes reikėjo išmesti tą komunistinį tvaiką, bet pati kolektyvinio ūkio idėja yra viena iš progresyviausių pasaulyje. Būtent todėl V. Landsbergiui reikėjo tai sunaikinti. Jeigu ateityje žmonės pažiūrės į šią Planetą, kaip į KOLEKTYVINĮ ŪKĮ, O NE KIEKVIENAS TEMPS TIEK, KIEK TIK GALI Į SAVO PUSĘ, PRIKLAUSOMAI NUO SAVO EGOISTINIŲ NORŲ KIEKIO IR KOKYBĖS, TAI ŠITA PLANETA IŠGYVENS IR SUKURS LABAI AUKŠTO LYGIO CIVILIZACIJAS SU ĮVAIRIOMIS TAUTOMIS IR KITAIS JOS SKIRTUMAIS IR YPATUMAIS.

Raigerdas Liepai2014-03-23 16:55

Jeigu norite atpažinti tą antivisuomenišką tipą, tai pasiūlykite jam atlikti kokį nors gerą visuomenei naudingą darbą, ir jūs tapsite jo priešu. Antivisuomeniškas žmogus fiziškai neperneša pačio fakto, kad kažkas nori padėti visuomenei. Ir tada jūs tapsite jo priešu. Bet, jeigu jūs pasiūlysite kažką blogo padaryti visuomenės atžvilgiu, tada jūs tapsite jo draugu, o jeigu jis yra kokio nors banko vadovas, tai jis netgi finansuos jūsų veiklą. VSD mūsų egzistuoja ne šiaip sau, o tik tuo tikslu, kad užgesinti ir sunaikinti bet kokį žmogų ar grupę, kuri nori padėti visuomenei. Jeigu jūs patikrinsite VSD veiklą, tai pinigai paskirstymas parodys kryptį, kad jie buvo panaudoti kenkėjiškai veiklai. Niekur tiek daug nesusirenka antivisuomeniškų veikėjų, kiek jų yra Saugumo tarnybose, policijoje, psichiatrijoje, žurnalistikoje, bankuose, politikoje ir Teismuose, t. y. būtent šitose srityse, kur galima visuomenei padaryti didžiausią žalą. Ten jie susiburia į savo kaimenes, nes jiems yra būdinga jungtis tarpusavyje, kad įveikti tą jiems nekenčiamą DAUGUMĄ.

Raigerdas Liepai2014-03-23 16:36

Kada šitie antivisuomeniniai veikėjai atsiduria valdžios struktūrose ir užima aukštus postus, tai neišvengiamai toje valstybėje pradeda įsigalėti nusikalstamos grupės, atsiranda priespauda, skurdas ir pažangios grupės yra tuoj pat diskredituojamos, uždaromos arba jų atžvilgiu yra pradedama juodosios propagandos kompanija. Žmonės stebisi, KODĖL TIEK DAUG VALDŽIOS ATSTOVŲ kovoja prieš referendumą? Kovoja prieš referendumą tik ANTIVISUOMENIŠKOS ASMENYBĖS. Faktiškai, jeigu mūsų visuomenė gyvens gerai, sveikai ir protingai, tada ANTIVISUOMENIŠKA ASMENYBĖ netgi fiziniame lygyje patiria didžiules kančias. Jie jaučiasi saugūs ir patenkinti tik tada, kad visuomenė kenčia, miršta daug žmonių, serga psichinėmis ligomis, daugelis žmonių skursta arba priversti palikti tėvynę. Lietuviai šiandien įsivaizduoja, kad tai yra ATSITIKTINUMAS, KAD TAI YRA EKONOMINĖS PRIEŽASTYS. Deja, yra ne taip. Tai yra tik sukeltos pasekmės šitų ANTIVISUOMENINIŲ VEIKĖJŲ, KURIE YRA, KAIP JŪS MINĖJOTE, MIRTIES ANGELAI. Bet aš netikiu mirties angelais, nes tai yra vienas kitam prieštaraujantys dalykai. Yra GERAS ŽMOGUS ir yra jo ANTIPODAS. Jų ketinimai yra visiškai priešingų polių. Yra GYVYBĖ ir YRA MIRTIS. Geras žmogus aplinkui save kuria gėrį, ir yra jo antipodas, kuris kuria aplinkui save blogį. Pažiūrėkite į konservatorių partiją. Tai nėra partija, turinti kitokią poziciją, bet tai yra partija, kuri užsiima kenkėjiška veikla, be kurios jie gyventi negali. Tarp kitko, jų gretose yra ir krikščionys-demokratai. KODĖL JIE UŽSIIMA KENKĖJIŠKA ANTIVISUOMENINE VEIKLA? Todėl, kad jie negali tapti GERU ŽMOGUMI. Geras žmogus gali tapti blogu žmogumi. Bet jis vėl gali grįžti į savo normalią būseną. O kas vyksta su tuo antivisuomeniniu žmogumi? Jis negali tapti GERU ŽMOGUMI, t. y. jis negali tapti socialiu žmogumi. Pažiūrėkite į V. Landsbergį. Socializmo laikais jis dėsto marksizmą-leninizmą. O tia yra kenkėjiška veikla visuomenei. Šiandien jis užsiima kenkėjiška veikla referendumo atžvilgiu. Jeigu čia įsigalėtų fašizmas, tai V. Landsbergis ir ten užsiimtų kenkėjiška visuomenei veikla ir propaguotų fašizmą. M. Gorkis yra pasakęs:"Gimęs šliaužioti, skraidyti negali". Ir Letui Palmaičiui reikia ne su Apokalipse kliedėti, o suvokti, kad mirtis ištinka tik tą valstybę, kurioje aukštus valdžios postus užima šitie Antisocialiniai tipai arba Mirties pavaduotojai. Jeigu pasaulyje jie įgaus valdžią, tai pasaulis gali susilaukti Apokalipsės, tačiau yra ir kitas variantas: yra pagrindo manyti, kad egzistuoja ir kitų Galaktikų planetose gyvybė. Deja, jos egzistuoja, kaip grobuoniškos civilizacijos. Kodėl kartais aš pykstu ant Leto Palmaičio? Būtent dėl šito jo vaikiško tikėjimo, kad. neva, įvyks Apokalipsė, ir po to "nužengs iš Dangaus išganytojas". Deja, jis nenužengs, ir todėl tie žmonės patys nori save apgauti, o tuo pačiu apgaudinėja save. GERAS ŽMOGUS turi tik vienintelę išeitį - nugalėti tą mažumą ANTIVISUOMENIŠKŲ VEIKĖJŲ. Bet kad įveikti tą savo antipodą, jis turi įveikti savyje tą blogį, kurį jis yra gavęs nuo šito savo antipodo. Antipodas nekinta, t. y. jis dvasiškai netobulėja, todėl jis negali tapti ANGELU. Pažiūrėkite į V. Landsbergį - jis buvo ir Seime, jis buvo ir Europarlamente, bet niekas nekinta šiame žmoguje. Kaip jis buvo ANTIVISUOMENIŠKAS, tai jis ir išliko. Socailzmo laikais jis buvo prieš mūsų visuomenę, ir dabar jis yra prieš mūsų visuomenę. Įsivaizduokite, jis net nebūdamas konservatorių partijos pirmininku, pavertė šitą partiją į kenkėjų grupę mūsų visuomenei. Ar tai ne velniava, natūraliame jos apsireiškime?

Liepa-Spiečiui2014-03-23 16:23

Hmmm... aš į ltvnews. online tik vidurdienį prisimušiau-neveikė nuo ankstyvo ryto... Tai čia kontora linksminasi, taip?.. Na, stasius jau prieš savaitę,berods, siūlė išsirinkt mums atstovus, kurie "sklepukan" sės, nes atseit visi netilpsim... // Trūksta žodžių! Demokratija vadinasi. Atsiprašau, bet ne už tokią Lietuvą kovojom.. // Raigerdai,tikrai nepataikauju Tamstai,- eilinį kartą pritariu Jūsų samprotavimams. Kokią srity bepaimtum - ar ekonomiką, ar mediciną- visur kažkoks chaosas. Kodėl? Nėra Atsakomybės. Kenkėjų izoliavimas būtinas dalykas.

stasys2014-03-23 15:55

Juozapai ..tyrimas tęsiamas.

Juozapas2014-03-23 15:47

Sveiki. Po vakarykščio pasiūlymo pradėti rašyti naujos Konstitucijos juodraštį ir užsiimti viešu svarstymu, Kontora reagavo nedelsiant. Susilaukiau gana rimto kibernetinio išpuolio "užšaldant" mano kompą, tuo pačiu buvo bandyta blokuoti prieigą prie ekspertų eu portalo. Nelengvai, bet atsilaikiau. Mačiau ir akcijos priedangą-"staskos" padejavimą, kad jį atseit tipo irgi "skriaudė". Kruopščiai patikrinau kitų komentatorių laiko įrašus. Prieš portalą išpuolio nebūta. Akcija vansi buvo, personalinė. Nieko, esu pripratęs. :) Iki vakaro norėčiau dar kiek pašriubuoti kompą, pastiprinti gynybos priemones. Todėl į diskusiją įsijungsiu tik vakare. Visiems malonios dienos. :)

Raigerdas Liepai2014-03-23 15:43

Taip, sutinku su Tamstos samprotavimais. Tačiau lietuviai nesupranta vieno dalyko: žmonės būna tik 2 tipų - socialūs ir žmonės, kurie yra antisocialūs, t. y. nusiteikę prieš visuomenę. Šitų antisocialių žmonių yra mažuma, bet dėl to, kad lietuviai nieko nežino apie antisocialių žmonių veikimo metodus, tai jiems atrodo, kad tai yra to žmogaus "paklydimas". Deja, yra ne taip. Antisocialūs žmones užsiima tik visuomenei žalinga veikla ir tik išskirtinai ja. Tikrus savo tikslus jie krupščiai maskuoja. Jie neriasi iš kailio ir nori įrodyti, kad "JŲ YRA DAUGUMA", "ŠIANDIEN JIE YRA ATSILIKĘ, BET PO 10 METŲ JIE TAPS TOKIE, KOKIE ESAME MES" IR T. T. Tai yra labai didelė problema mūsų tautoje, nes lietuviai neatpažįsta savo kenkėjų, t. y. jie neatpažįsta savo budelių. Duodu jums pavyzdį. Jeigu, pvz. , įvyktų stebuklas ir šituos kenkėjus Lietuvoje izoliuotų, tai jūs pamatytumėte, kad pragyvenimo lygis pakiltų kaip ant mielių, kultūrair švietimas taptų pavyzdiniai ir t. t. Visa mūsų TEISINGUMO SISTEMA TURI VEIKTI TIK VIENA LINKME - APSAUGOTI VISUOMENĘ NUO ANTIVISUOMENIŠKŲ KENKĖJŲ. IR TAI YRA PAGRINDINIS TEISINGUMO SISTEMOS PAŠAUKIMAS.

pasirasykite peticija2014-03-23 15:34

http: //w w w .peticijos.lt/visos/71548 Kunigai suklaidinti, kišasi į politiką ir draudžia žmonėms išreikšti SAVO VALIĄ, pasisako į gilesnė euriointegraciją ir Tautos valios niekinimą.

Liepa-Raigerdui2014-03-23 15:23

žinot, vienas žmogus prieš keletą metų kalbėdamas apie šalies švietimo sistemą prasitarė, kad ją reikėtų... sugriauti ir kurti naujai. Ko gero, jis buvo teisus.. ;)// Apie psichologiją... Žmogaus psichiką įtakoja paprasti gyvenimiški dalykai, aplinka, teisinga vertybinė orientacija. //Valdžiai nėra naudinga turėti stiprią asmenybę, tvirtai stovinčią ekonomiškai ir turinčią teisingą vertybinę orientaciją, tautinę tapatybę. Todėl stengiamasi nukirst jungtis su tautinio paveldo lobynais, iškraipoma mūsų istorija. Žmogumi be tautinių šaknų ir istorinės atminties galima manipuliuot kaip tik nori. // Todėl kiekvienam Lietuviui, kuris net savo Tėvynėje(!!! ) "kelia galvą" lipdomos etiketės :"nacionalistas","fašistas","rusai puola","atsilikęs","nemodernus","tamsuma", "šunauja","runkelis","homofobas","netolerantiškas" ir pan. //Tai daroma SĄMONINGAI ir KRYPTINGAI...

Raigerdas Liepai2014-03-23 14:57

Dėl labai blogos Švietimo sistemos, lietuviams yra sunku suprasti, kas vyksta apskritai pasaulyje. Pažvelkime labai trumpai štai į šituos įvykius. Visais amžiais žmonės turėjo savo kultūroje dvasinę sferą, kurioje buvo aiškinami šio pasaulio prasidėjimo ir egzistavimo principai. Lietuvoje šiandien ta sritis yra apmirusi. Humanitariniai mokslai yra okupuoti keistų ypatų, kurie net nesugeba pažvelgti aplink save aplinkui. LRT yra okupuota ir kontroliuojama VSD, todėl nieko gero jūs iš ten nesulauksite. Ir taip, žmonės ilgą laiką negalėjo suprasti, nei, kas yra protas, nei kas yra dvasia. Tačiau XX amžiuje šioje srityje buvo padaryti patys žymiausi atradimai, kurie pakeis šitą pasaulį, ir galimai atneš jam Aukso amžių, apie kurį buvo kalbama tūkstančius metų. Į Lietuvą tie atradimai yra atėję, jie yra naudojami, bet dar per silpnai. Lietuviai gyvena baimės būsenoje, todėl jie visko bijo. Ir tuo naudojasi, tarkime piktosios jėgos Lietuvoje, kurios yra suinteresuotos, kad lietuvis neišlįstu iš tos baimės būsenos. Koks pagrindinis priešas tūno Lietuvoje? Tai psichiatrija. Niekas tiek žalos Lietuvai nepadaro, kiek padaro psichiatrija. Čia niekas negali su ja susilyginti. Jūs žinote, kad Bažnyčia yra atskirta nuo valstybės. Kas užsiima tautos DVASINIAIS DALYKAIS? Nesupraskite, kad aš už tai, kad valstybė butų sujungta su Bažnyčia. Tačiau DVASINĖ SFERA JI NEGALI BŪTI TUŠČIA. Ir šią sferą okupavo psichiatrija. Pažiūrėkite, ką mes turime. Bažnyčia yra atskirta nuo valstybės, o DVASINĖS SFEROS VIETĄ UŽĖMĖ ŠARLATANAI. T. y. apsišaukėliai gydytojai, kurie nėra pagydę nei vieno dvasinių problemų turinčio žmogaus. Maža to, kad jie negydo, bet tai yra pagrindinė griaunanti jėga valstybėje. Pažiūrėkite kas dedasi VU. Jie prikamšė visus mokslus savo melagingais duomenimis apie žmogų ir praktiškai paralyžavo visą humanitarinių mokslų sferą. Todėl Lietuvoje pradėjo dominuoti tas negatyvas, kadangi visą Lietuvą, pradedant mokyklomis yra okupavę psichologai, psichiatrai, kuriems patiems reikia rimtos pagalbos, kadangi dauguma iš jų nėra tie dvasinės sveikatos pavyzdžiai. Ir jeigu, miela Liepa, kalbėti apie "šviesą tunelio gale", tai ji pasirodys iš karto, kai Lietuvoje bus likviduota psichiatrija. Likvidavus psichiatriją, atsigaus žurnalistika, politikos mokslai, humanitariniai mokslai, poezija, kultūra ir visa Švietimo sistema. Ir tada jūs pamatysite lietuvį naturalia ir džiaugsminga šypsena iki pat ausų, o ne su tom medinėm šypsenom, kokių šiandien apmoko psichologai. Žmogus negali nesišypsoti, jis negali nesidžiaugti, jie negali nemylėti, jis negali būti nedraugiškas su kitais žmonėmis. Nereikia žmones įkalbinėti mylėti, šypsotis ir džiaugtis gyvenimu, bet jiems reikia LEISTI TAI DARYTI, NES BE ŠITO JIE GYVENTI NEGALI. TAI YRA NATURALI ŽMOGAUS KASDIENINĖ BŪSENA, NES JIS SUKURTAS BŪTI LAIMINGU, IŠMINTINGU IR DALINTIS TOMIS DOVANOMIS SU KITAIS ŽMONĖMIS. Mūsų tauta gali išsivaduoti iš ją apėmusios baimės, nepasitikėjimo ir beviltiškumo būsenos, bet pabandykime padovanoti kiekvienam sutiktam netgi nepažįstamam žmogui savo šypseną. Ir jis ją priims su didžiuliu dėkingumu. Kūdikėlio pirma dovana ir padėka tėvams visada yra šypsena. Pažiūrėkite į jo akutes, kaip jam viskas įdomu. Taip ir lietuviui reikia grįžti prie savo NATŪRALIOS ŽMOGAUS BŪSENOS, KAI JAM VISKAS APLINKUI, KAS VYKSTA SU JUO IR SU KITAIS YRA ĮDOMU.

Jurate - emigrante2014-03-23 14:55

Labai teisingai pastebeta. KUR BAZNYCIA BUVO KAI KEDYTE PRIEVARTA ATEME IS SENELIU IR TETOS…TYLEJO KAIP ….TIK DU KUNIGAI TIKRI KUNIGAI ATLIKO SAVO PAREIGA

Juozas22014-03-23 14:37

Teko skaityti istorini straipsni. Tenai aprasoma kaip pirmuosius krikscioniu dvasininkus sutiko Lietuvos kriviai. Tai su didziausia pagarba ir draugiskumu,bet kai pamate kaip ju zodziai skiriasi nuo ju darbu ir gyvenimo budo tai liepe isvyti is Lietuvos ir daugiau neisileisti niekada i Lietuva. Tai va sitie dvasiskiai yra psekejai ir ne veltui ir biblijoje yra pasakyta kad bus daug pranasu kurie zades dag gerybiu,bet tikruosius pranasus pazinsite is ju darbu o ne zodziu. Sitiems gi nebe dievas sverbiausia o sotus gyvenimas ir turtai ka ir rodo ju visa aplinka. O europa labai jiems tinka nes bus iteisintas homoseksualumas.

stasys2014-03-23 14:37

Liepa ..panašu kad Jūsų maldos buvo išgirstos .. ekspertams.eu ..nesolidu mielieji ..nesolidu, prieigas nukirsti.

negerai2014-03-23 14:32

bažnyčios vadovai priklausomi nuo valdžios politikos. Nežinau kodėl taip yra. Gal bijo. gal pasidavė pinigų momonai.Gaila... TEATLEIŽIA JIEMS DIEVAS.

pensininkas2014-03-23 14:25

Bijo KGBistų, kad pagavę neišp..tų.

Liepa-Raigerdui2014-03-23 14:07

Raigerdai, parašykit ką nors gražaus, savaitgalio proga- nuoširdžiai prašau..;) Mes ištisai mintam negatyvu! Turim šitą situaciją keist, nes užsiteršim siaubingai... Mirties pavaduotojas skamba kaip mirties angelas - buvo toks kankintojas J.Mengelė iš SS. Pamenat?// O darbus Dievo Tarnui gerus sugalvojot- turės ką veikti žmogus...

Raigerdas Juozapui2014-03-23 03:40

Gerbiamas Juozapai, to griovėjo kalbelė ne jazminais kvepėjo, o neužmirštuolėm. Pasakysiu Tamstai atvirai, jeigu spręsti pagal jo darbus, tai jis yra tas MIRTIES PAVADUOTOJAS. Matai, tuo momentu vyko TSRS griovimas ir jis atitiko šiam vaidmeniui. Bet po to žmones apėmė euforija. Nes buvo sugriauta daugybė DRAUDIMŲ, kurie buvo panaudoti prieš kiekvieną žmogų, nes į jį buvo žiūrima, kaip į nuosavybę. Turi užsienyje giminių, reiškia esi priešas ir t. t. Visa tai buvo sugriauta ir MIRTIES PAVADUOTOJAS TSRS sistemos sugriovimui pasitarnavo tiek, kad griovė viską aplinkui, net nepaisydamas jokių ekonomikos faktorių ir logikos. Mes tada, būdami uždaryti tame sovietiniame garde net nežinojome, kad toks MIRTIES PAVADUOTOJAS realiai sugeba atlikti tik tokį darbą. Jis visur atsiranda tik ten, kur reikia kažką numarinti. Duotu atžvilgiu, "Dėdulei" reikia numarinti referendumą, ir jis tą darbą dirba. O S. Tamkevičius, galimai, jau ne pirmas kartas bendradarbiauja su tais, kurie dirba tuos velniškus darbus. Paskiau jis atgailaus, ir mes privalėsime jam atleisti, bet atgaila bus tokia, kad reikės labai daug darbų atlikti daugiau 300000 žmonių. Aš siūlyčiau jam tokį atgailos variantą: atlikti santuoką nemokamai visiems, kurie dalyvavo referendume, paskelbiant apie tai viešai. Taip pat ir laidotuvėse atlikti savo pareigą nemokamai visiems, kurie dalyvavo referendume. Kada S. Tamkevičius padarys tuos darbus, tada reikėtų paprašyti bent jau savo parapijiečių atleidimo už šią didžiulę nuodėmę prieš savo tautą, iš kurios pinigų jis gyvena.

Ežys2014-03-23 02:54

„vienareikšmiškai“- jiedinoznačno , na nenaudokit šito žodžio, bloga darosi...

perkūno karvelis2014-03-23 01:17

Kada suvoksit, kad kunigai yra kryžiuočių pasekėjai ir sielų čiulpikai. Su Dievu bendraukit (jeigu juo tikit) tik tiesiogiai, o ne per tarpininkus...

Tomas J.2014-03-23 00:29

Okupacijos metais arti pusės kunigų buvo pajungta padlaižiauti valdžiai. Kas žino, kaip yra dabar..

kas darbdavys?2014-03-23 00:26

Kaip apgailėtinai atrodo tokie ,,lenciūginiai“ veikėjai, kurie nieko nedaro,kol KAS NORS neduoda komandos ,,fas“. Tai ir čia – komanda duota, todėl išjudėjo net tokie seni vilkai, kurie niekada nesirūpina net savo ,,ganomomis avimis“. Tomkevičius prieštarauja pats sau, nes cituodamas apie ,,laikinus dalykus“, pats tik tais laikinais dalykais ir rūpinasi. Jeigu aš būčiau tokiu bažnyčios darbuotoju, man būtų baisiai gėda dėl tokio elgesio, nes Tomkevičius, eilinį kartą praleido progą protingai patylėti – jį turbūt tolydžio ponas Velnias kusina kalbėti ir daryti visiškas nesąmones.

nuomone2014-03-23 00:22

Bet kus nusirito Lietuva?Net jau kunigus pajunge i ta nesamone ...,kad suszlugdyti referenduma...kada Lietuva taps demokratine salimi?

Tomas J.2014-03-23 00:17

Niekinu visus žydrojo Briuselio padlaižūnus, tame tarpe ir Tamkevičių. Pasirodo klydau laikydamas jį pragmatišku žmogumi. Jis pasielgė kvailai. Tai tas pat, kas avalynės taisymo kioskeliui užsikabinti užrašą SPJAUNU Į GIMUSIUS NEPORINĖMIS DIENOMIS. Nelaimės nieko, o pusę žmonių nuteikė prieš save. Taip ir Tamkevičius - turi užduotį traukti visus žmones prie Kristaus mokymo, o ryžosi apspjauti pusę Lietuvos žmonių. Dabar traukti visus žmones prie Kristaus mokymo bus žymiai sunkiau. Pvz. aš rytoj jau eisiu mišių ne į Kauno katedrą, o į Jėzuitų bažnyčią - kad nesusitikti ir negirdėti Tamkevičiaus.

ką atstovauja ir ką deklaruoja?2014-03-22 23:18

oi koks tas Tomkevičius. Tam bažnyčios pareigūnui net neverta pretenduoti į kažkokius autoritetus,geriau tyliai sėdėti ir sočiai gyventi (juk bažnyčia deklaruoja nesikišimą į politiką, tai ką daro šitas? – atidirbinėja už sotų gyvenimą? Ar yra kieno nors agentas? ) Be to, galima drąsiai sakyti,kad jis yra mirties kultūros atstovas ar garbintojas– pažiūrėkite kokią bjaurastį padarė Šiluvoje: išvaręs žmones iš jų namų, tuos namus sugriovęs, įrengė niekam nereikalingą aikštę, kuri yra klaikiai nyki kaip biblinė dykuma, kurioje klaidžiojo Kristus, toje dykumoje, pardon, aikšėje įkurdino popiežių Joną Paulių II-jį, (tame yra labai aiški simbolika, tik reikia ,,žiūrėti ir matyti“). Toliau-ta niekam nereikalinga aikštė net tinkamai neprižiūrima: Medžiai,kaip pririšti, kai pasodino, taip ir buvo laikomi, kol pririšimai ėmė įauginėti į žievę, žolė pasėta ir nelaistoma ir kai būna karša ir sausa – visai nugelsta ir nuruduoja – visokia gyvybė kankinama – taigi tokiam veikėjui nei mes nei mūsų Lietuva, net neįdomūs, jis nori visą Valstybę pajungti savąjai mirties kultūrai, o tai geriausiai padaryti privertus žmones pardavinėti tai kas yra šventa. kadangi pareigūnas Tomkevičius pamynė savo susikurtą deklaraciją, kad,,bažnyčia į politiką nesikiša“, o tai reiškia, kad jį nuo tos ,,grandinės“ kažkas atkabino, norisi priminti seną priežodį:šuns balsas į dangų neina.

Juozapas--Liepai2014-03-22 23:17

Hmmm, logiška.:)

Liepa-Juozapui2014-03-22 22:59

...o kam vargti ir aiškinti"kažkam" nesuprantamus dalykus? Karmos juk nepačiupinėsi, o padorumo ir sąžinėstaip paprastai "neinstaliuosi"jei ir labai panorėtum... ;)

Juozapas--Liepai2014-03-22 22:46

Na, ne purvinu to kontorinių "darbo" aš nepavadinčiau... Kas, kad po stogu. Ir šunes būdose ir kiaulės tvarte, vansi po stogu būna- o juk anų aplinkos higieniška nepavadinsi. Ne vieta rodo darbo švarumą, o galutinis produktas. Tarkim Tėtušis va, lauke, iš balkonėlio kalbą suskėlė, o juk ta kalbelė kaip produktas -jazminais tikrai nekvepėjo. Taigis.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-03-22 22:38

Nezinau kaip ten su tuo vyskupu Kevalu, taciau Tomkeviciaus realia nuomone del zemes grobiku, vagiu Vytauto Didziojo universitete, kai valde komunistu partijos sekretorius Vytautas Kaminskas, o Tomkevicius buvo vienu du universiteto tarybos pirmininkas, tai zemgrobystes viesumo epogejuje.... S. Tomkevicius NEPASTEBEJO siu aferu universitete ir patvirtino komunisto rektoriaus V. Kaminsko ataskaita. taigi s. Tomkevicius praktiskai gerai tarnavo komunistiniams vagims.... pasirodo ir dabar tarnauja. Ka tai galetu reiksti?

Liepa2014-03-22 22:37

stasiui ir kitiems..Suprantu,kad už darbą savaitgaliais jums moka dvigubu tarifu, bet jeigu jau taip stengiatės kaip dabar, tai dar ,ko gero, sutarta, kad jum ir priedus išmokės... Aišku, gerai: daugiau produktų maximoj nusipirksit,garderobą atnaujinsit, vitaminų pavasariui reikia, naujom padangom..o ir darbas nesunkus, ne purvinas, ne ant lauko- kiek ant batų, ant rūbų pasitaupo...dirbk ir žvenk, kad kažkam vandenį drumsti...

Letas Palmaitis 90-am2014-03-22 22:07

Tikrai gūdi giria! Dėkui už sąžiningą prisipažinimą.

Letas Palmaitis Kapsui 91 ir 162014-03-22 22:05

Ne "nepabūgo išsakyti", bet ragina boikotuoti - jau NE ORGANIZAVIMĄ, bet PATĮ REFERENDUMĄ, t.y. tautos, kaip konstitucinio suvereno, sprendimą. Gal tai konstituciška? Jei esate protautojas, bet ne melagis, turėkite drąsos atsakyti į 86-ą komentarą.

Kapsui2014-03-22 21:46

Na negirdėjau niekad apie tokius piliečius kurie bendruomenėje kaip užprogramuoti turi vienodą nuomonę?Reiškia,kaip Z Vaišvila ir sakė,reiškia visai jos neturi.Tai jei neturit tai jūs jokie pilietiški.Yra berods baudžiamąjam kodekse straipsnis, kai esi nepilietiškas dėl aplaidumo,aišku gali būti ir pateisinama pilietiškumo stoka dėl neveiksnumo.

gintas2014-03-22 21:39

Stebėtinai šališkas dvasininkų pareiškimas, paremiantis liber-globalistų projektą. Kęstučio Kevalo įtaka?

Kapsas2014-03-22 21:36

Ačiū ganytojam, kad nepabūgo išsakyti dvasininkų luomo pilietinę poziciją. Skaitau komentarus ir kiek daug randu komsomolciškų pažiūrų: atseit kunigai tegul užsiima tik dvasiškais dalykais, piliečiais būti jiems draudžiama. Neatmestina, kad ir "kremliaus troliai" prirašo nemažai komentarų, nes reikia sudaryti daugumos įspūdį.

AS2014-03-22 21:22

NU TIKRAI - JUODASKVERNIAI PEDOFILAI SI KARTA STIPRIAI SHOVE PRO SHALI.

stasys2014-03-22 21:16

Betai ir kitiems ... Valdžia tik įrankis, toks požiūris turėtų dominuoti musų diskusijose ir jei taip, tada kvaila peilį kaltinti įpjovus į pirštą.. neatidaus darbo metų . Galbūt piktą, bet galiausiai vistiek imame ir suvokiame tos tiesos esmę .. Taip ir su valdžia.. tiesa pasakius aš nematau didelio skirtumo tarp šiandienos partijų, o jų veiklą kaip tokia , aplamai nesisieją su tuo apie ką čia kalbame .. Išgyvenimas realybėje, partijoms kartį pamoką.. o tos pamokos dažnai priveda prie tokių rezultatų kaip šiandiena.. kai valdžios prioritetai smarkiai pasislinkę nuo vertybių pusiausvyros esamoje vertikalėje .. Kai nėra išlaikoma pusiausvyra lengva siubuoti , krypstant tai į vieną tai kitą pusę... dažnai pasiekiant ir kraštutines tokių iniciatyvų ribas . Tos kraštutinės ribas ir matome .. KT sprendimuose, referendumo iniciatorių pastangose, Z. Vaišvilos politikavime, ne ten kur reikia . Ir man tada netenka stebėtis kodėl valdžia imasi iniciatyvos neklausyti savo teisėto suvereno, o įstatymai tampa paklode .. paslėpti tokios politikos nuoguma, nepraktiškumą .. Mūsų pastangos turėtų būti kaip tik priešingos, ne telktis po revoliucijos vėliavomis, o vienytis diskusijai, apjungiant vis didesnius visuomenės sluoksnius .. nepamirštant ir žemesniuosius valdžios sluoksnius . Tik taip galima sukurti realias prielaidas esamai valdžiai įsiklausyti, apie ką kalba visuomenė .. ir tuo pačių atkreipti dėmesį .. ir kitus ,pasiviosios visuomenės sluoksnius . Sąmokslo teorijų laikai jau praėję .. tie kurie to nesupranta .. tą supras per tuos rinkimus. Visuomenė realiai subrendo vidaus diskusijai .. Galių tik spėti ,.. bet tie kas sėdį aukščiau keliais aukštais mano „ruselio“ tą ir gi suprantą .. todėl toks kraštutinumas iniciatyvose naudingas ne Jums, o Jiems. Ne s jis niekur neveda .. o tik sumoje prideda dar keliate naujų veidų valdžioje. Todėl Jau Jus nepykit .. bet savo užduotį laikysiu Jums tą kas karta priminti . Skaldyti visuomene lengviausia.. daug sunkiau ją suvienyti .. taikioms permainoms . Antra turėtumėte nepamiršti kad toks kelias kaip šis pasirinktas Jūsų , neišsklaido realios penktosios kolonos egzistavimą.. tik kalbėdami tarpusavyje žmonės sukuria prielaidas laisvintis iš juos supančiojusių stereotipų .. ir negebėjimo pasakyti tai kas paprastai nutylima. O tiesa tokia (pagal mane) laikas mokytis iš naujo pjaustyti morkas ..

gudi giria2014-03-22 21:15

isvyti vatikano tarnus atimti baznycias,seminarijas,kas tinka atiduoti pagonims lietuvoje turi buti ,tik pagonybe ugnis fizikos mokslo pazinimas,ta katalikybe ,tai zmoniu durninimas ir dar turi susimoketi,kad atimtu prota uz aukas prisistate statiniu priblizgino patys blizguciais apsikarste itrauke vynelio ir hipnotizuoja. prie iminimo sielos egzistavimo arciausia pagonybe ugnis,kuri islaisvina siela tuoj pat sudeginant kuna,okataliku ismislas siela ikalina del savo gero gyvenimo jiems,kaip nuobauda balzamavimai,tos ju kriptos,tai jiems bausme siela ten ir tuno 100m. todel buna vaidenasi ir aplamai gyvenimas be moters daug ka pasako

Diedukas>S2014-03-22 20:31

Pirmyn...

Tyruose balsas dėl 16, 15 ir kt.2014-03-22 19:44

1) Argumentas, neva referendumo organizatoriai tarnauja priešo jėgoms, netinka, nes balsuos ne jie, bet visa tauta. Jei visa tauta nesugeba spręsti savo likimo, ji nėra Lietuvos suverenas, konstituciją reikia keisti, kas keis? kas už tautą turi spręsti jos likimą ir būti jos suverenas? Briuselis? Bilderbergo grupės "iškiliausi pasaulio politikai ir bankininkai"? 2) Garliavoje Bažnyčia tikrai gynė DEIMANTĘ (ne "kedofilus"), nes Bažnyčiai ten atstovavo beveik visi buvusieji. Jie tokia pat Bažnyčia, kaip ir mūsų kunigai, nes Bažnyčia - tai visi tikintieji. Tarp jų buvo ligonis Juozas Valiušaitis, kuris gindamas DEIMANTĘ gynė Tiesą, kaip ją supranta ir tiki, t. y. krikščioniškai, nes D-vas ir yra Tiesa. Už tai buvo sumuštas, t. y. savo noru nukentėjo kartu su Kristumi už Tiesą - nusikryžiavo kartu su Kristumi Golgotoje, kaip tai ir aiškina apaštalas Paulius Gal 2, 19 ir 6, 14. Tegu neįsižeidžia apie "klaidinimą" kalbantys hierarchai - taip, jie turi teisę daryti įtaką politikai, nes visas krikščionio gyvenimas, taigi ir politinis, privalo būti krikščioniškas. Bet jie neįrodė, kame "klaidinimas", priešingai: šeši Lietuvos hierarchų atstovai, įskaitant Vilniaus Arkivyskupą Metropolitą Gintarą Grušą, 2013 m. gruodyje, apsilankę Europos Parlamento įstaigose, išreiškė Europos Sąjungai padėką už ilgametį darbą vienijant žmoniją. Tačiau 2013 11 28 Popiežius Pranciškus, užuot padėkojęs, sakė: "Negalima kalbėti apie religiją, nes tai "privatus reikalas". Religiniai ženklai pašalinami. Reikia paklusti šio pasaulio valdžios įsakymams. Daug kas leistina, galime daryti daug gražių dalykų, bet šlovinti D-vą – ne. Draudimas šlovinti yra priartėjusios pabaigos ženklas". Jei mūsų vuskupai to nesupranta, kaip gali aiškinti, kas ką klaidina? 3) Komentatorių katalikų bandymai ir čia painioti JHS tautą su "sionistais", ironiškai vadinant juos "išrinktaisiais", ne tik eilinį kartą užtraukia prakeikimą Lietuvai (Pr 12, 3), bet rodo žydų išrinktumo Mesijui nesupratimą = pačios krikščionybės nesupratimą. 2013 11 28 homilijoje Popiežius užsimena apie Rom 11, 25-26. Juk šiandien Izraelyje visuose miestuose JHS skelbia Mesiju (Kristumi) dešmtys tūkstančių gryniausių žydų. messianic. lhosting. info

Liepa-Spiečiui2014-03-22 19:32

Vyrai, aš "pasirašau" po iškeltais klausimais. Irgi pritariu tam, kad pradiniame etape svarbiausia yra "išnešti" idėją į viešumą.// O tobulinimais, derinimais, stygavimais ir kitokiais gludinimais bus užsiimama vėlesniuose žingsniuose...

Juiozapas2014-03-22 19:10

Antraktas:) Man taip pat reikia eiti ūkio ir bičių suveizėti. Yra darbų lauke pakol šviesu. Tai ką - iki vakaro. Tuomet ir surikiuosim.

Raigerdas Spiečiui2014-03-22 19:05

Laukiu jūsų atsakymų ir turiu atsiprašyti, nes nebeturiu daugiau laiko. Iki.

Raigerdas Juozapui2014-03-22 19:01

Reikia jūsų pritarimo, kad galima būtų išsiųsti šiuos klausimus ir paraginti palaikyti mūsų iniciatyvą Tautininkų partiją, Seimo narį Naglį Puteikį ir ekspertus.eu Jeigu jūs pritariate, tai aš jau turiu teisę išsiųti komentatorių grupės vardu. O sekantis žingsnis būtų: paraginti valstybinius pareigūnus atsakyti į atvirą Erikos Drungytės laišką viešai per žiniasklaidą. Gerai būtų, kad per ekspertai.eu

Juozapas---"Spiečiui"2014-03-22 18:54

Gerai. Koks bus reziumė? Nuo ko pradedam?

Raigerdas Juozapui2014-03-22 18:38

Gerbiamas Juozapai, yra toks dalykas, kaip nuoseklumas. Jūs suprantate, aš suprantu, kad mūsų valstybė nedirba visuomenės labui. Duotu konkrečiu atveju, valstybė pas mus egzistuoja tik tam, kad imti mokesčius ir skirstyti juos tarp tų "elitinių" "piliečių", nes jų ineteresai ir poreikiai yra didesni nei mūsų su jumis. Jie gauna pagal savo poreikius. Ir visa valstybės sistema yra sutvarkyta, kad tenkinti būtent jų poreikius. Todėl aš jums ir parašiau, kad VEIKSMAS prasideda nuo labai parasto dalyko - nuo idėjos. Bet pabandykime įgyvendinti šitą idėją ir jūs pamatysite, kaip viskas keisis. Niekas nesitikėjo referendumo sėkme. Bet štai atsirado drąsuoliai, kurie nepatikėjo ta negatyvią informacija, kad tų 300000 parašų surinkti neįmanoma. Ir jie surinko. Reikia suprasti, kad mes neturime išeities, nes tik mūsų iniciatyvos dėka mes galime padaryti Lietuvoje pasikeitimus. Valdžia šito nedarys ir ji kovos iš paskutiniųjų dėl šitų iniciatyvų, nes jie gyvena ne iš to, ką uždirba, o iš to, kokiu laipsniu jie sugeba užmušti bet kokią iniciatyvą sklindančią nuo piliečių, nes tai gali paklibinti šita JIEMS PELNINGĄ EGZISTAVIMĄ PRIE LOVIO. Geruoju jie šito lovio nešamų GĖRYBIŲ neatsisakys. Todėl ne kalbos, ir ne jų GĖDINIMAS privers atsisakyti IŠ LOVIO GAUNAMŲ GĖRYBIŲ, o mūsų iniciatyvumas, konstruktyvumas ir priėjimų prie LOVIO užmūrijimas aklinai, privers juos bėgti, galimai. š kitus kraštus. Reikia padaryti taip, kad ne mes neturėtume pasirinkimo, o jie neturėtų jokio pasirinkimo, išskyrus vieną - sąžiningai užsidirbti pinigus.

Liepa2014-03-22 18:25

Tame ir problema, kad tik atsifutbolina ir viskas. Visuose lygmenyse- vyriausybės, ministerijų, savivaldos.. O islandai savo"komjaunuolius" kalėjiman sukišo už bankų aferą ir špygą užsienio kapitalistam parodė. O šitie recidyvistai . Nepataisomi.

Juozpas---Raigerdui2014-03-22 18:21

Noriu. Tačiau, juk žinote - "teoriškai arklys, praktiškai, neatsikelia". Jūs matėte oficialius užklausimus kuriuos valdžiai siunčia tarkime kad ir ekspertai eu? O atsakymus matėte? Nebus atsakymo tokio kaip norite. Galite rašyti ir klausti iki užkimimo. Nusikaltėliai niekad neprisipažįsta. Recidyvistai. Kam gaišti laiką veltui? Geriau užuot atsimušinėjus į kurčią sistemą, pakeisti defektyvinę sistemą nauja, efektyvia ir nekenksminga piliečiams. Tuomet galima bus labai greitai po varžtelį išnagrinėti buvusios sistemos mechanizmus, surasti piktybinius mazgus bei padėti juos į Lukiškių lentynas ilgam saugojimui.

Beta 72.-am2014-03-22 18:14

Aha, sušvelnino. Kas iš to, kai jau džinas išleistas iš butelio. Tamkevičiaus ir Kėvalo pamokslas pasklido. Nusišluostė rankas, atseit.

Peticija2014-03-22 18:06

BŪTINAI PASIRAŠYK PETICIJĄ.h t t p://w w w .peticijos.com/panaikinti_valstybines_pensijas_kunigams ROMOS KATALIKŲ BAŽNYČIA PASISAKO PRIEŠ TAUTOS VALIĄ (pasisakė prieš referendumo rengimą).

Beta Juozapui2014-03-22 18:06

Valdininkų atsakomybės klausimai yra surašyti žemiasniame už konstituciją lygyje- įstatymuose, bet... jie neveikia. O kas pas mus veikia? Tik valdininkijos brutalumas ir savivalė. Tie tai veikia, kaip šveicariški laikrodukai. Sutinku, kad Konstituciją ištisai turėtų peržiūrėti tos srities specialistai, tik nežinau ar tokių savanorių, dabartinėmis sąlygomis atsirastų. Jūs teisus, kad reikia iš naujo priimti visą Konstituciją, nes kitaip neįmanoma atsikratyti to KT privelto absurdo.

Raigerdas Juozapui2014-03-22 17:57

Gerbiamas Juozapai, mes kalbėjome apie problemas, ir pasirinkome vieną, kurią galima išspręsti. Kur ten guli, tai jau ne mūsų klausimai. Kas juos ruošiasi kur panaudoti, tai vėl gi Seimo komitetų klausimai. Bet dabar yra svarbu, kad būtų atsakyta į šituos klausimus. Turi būti gautas konkretus atsakymas. Tuos klausimus gali pateikti ir ekspertai.eu Jūs norite žinoti atsakymus į šiuos klausimus? Oficialius atsakymus?

Juozapas---Raigerdui2014-03-22 17:43

Palengvinsiu Tau ir Diedukui darbą ir sutaupysiu abiejų jūsų laiką. Primenu -pensininkų pinigai niekur nedingo, jie nusavinti, ramiai guli seife ir laukia dienos kuomet pasitarnaus kaip stojamasis mokestis į euro pinigo sajungą. Negražu? aišku, kad negražu. Maža to, kad niekas neklausė mūsų -norim to "juro" ar nenorim. Maža to, už jurą kurio mes lyg ir nenorim sumokės iš pensisninkų pavogtais pinigais. O dėl konkrečių asmenų -tai yra du : Ačkarikas ir Polikarpovna. Jiedu stūmikai šitos aferos. Kiti tik vykdytojai. O jeigu Jums vis tik reikia tik vieno , paties pačiausio atsakingo už pinigų negražinimą tai tuomet žiū saldžiosos porelės subordinaciją. Viskas susiveda į tą Kuri Visad Ne Prie KO.

Kauno arkivysk spaudos tarnyba pranešė2014-03-22 17:38

"Artėjant svarbiems visuomeninio-politinio gyvenimo įvykiams (ES Parlamento, LR Prezidento rinkimams, galimiems referendumams, euro įvedimui) priminta krikščionio pilietinė laikysena jų atžvilgiu. Konferencija baigta pietumis kurijoje." Kaip matome nutarė tik priminti krikščionišką pareigą: o ji yra dalyvauti referendume ir kituose balsaviomuose. Aciu Kurijai susišvelnino, nebesako nebeliepia baikotuoti referendumo , nieko nebesako apie euro įvedimą. Bet pastebime, tai ką pasakė Arkivyskupas buvo ir matyt tebelieka smūgis mums visiems t. y. Bažnyčiai.

Juozapas2014-03-22 17:36

Betai::: Sakote, kad Kostitucija (dabartinė) gera, bet juk tuoj pat išvardijate visą virtinių kurių atskirais lopais neužlopysi. O juk, neabejoju, kad netrukus panorėję dar porą tuzinų skylių atrasyume. Tai ką darom? Lopas ant lopo o tame lope vėl skylė? Apsilopom, ir kaip bomžai einam per svietą? Stepas po stepo mums tiesiog niekas neleis normaliai to reikalo sutvarkyti. Matot kas darosi dėl vieno , žemės klausimo? O kas bus kuomet pradėsite judinti teismų, kelti į konstitucinį lygį pareigūnų atsakomybės klausimus? O juk bėdų šaknys yra tame kad už kenksmingą Tautai ir valstybei "darbą" nėra jokios politikų ir valdininkų atsakomybės. Dar valdininkams numatyta kažkokių teorinių, dekoratyvinių bausmių kurių irgi niekas netaiko. O politikai musyse juk visiškai "nepakaltinami". Vieno dviejų skyrių palopymas neišspęs struktūrinių, sisteminių ydų. Ir meskite iš galvos tą tezę apie "gerąją" Konstituciją. Čia tik propagandinė antis, jaukas. Tie kurie taip tvirtina ne dėl Konstitucijos kaip vertybės jaudinasi, jie savo krėslus ir subines tokiomis šnekomis dengia. Daugiau nieko. Liepai. Jeigu skaityti Islandijos konstituciją, tuomet reikia paskaityti ir Šveicarijos ir,... Daug, daug kitų. Reikia. Tą ir padarys sekančiame etape Tautos pasitikėjimo verti specialistai. Kopijuoti kitos šalies su kitokia geopolitine padėtimi, kitokia istorine patirtimi ir kitokiomis dabarties problemomis -kažin ar verta. Šiuo metu svarbiausia aktualizuoti problemas ir siūlyti juodraštinius būdus problemoms spręsti bei siūlyti juodraščius saugiklių kurie ateityje neleistų kilti panašioms problemoms. Mano uvertiūrinius juodraščius po paduška dar turit? Dar kartą paskaitykite. :)

Raigerdas Betai2014-03-22 17:20

Taip, sutinku su jumis Beta. Ir sutinku dėl jūsų pasiūlymo balsuoti už Puteikį. Bet, tai, ką aš siūlau, nei kiek netrukdys, nei vienam jūsų ir mūsų tikslui. "Dėdukas" įvardino vieną iš paskutinių problemų - negrąžinti iš pensininkų paimti pinigai. Todėl aš siūlau, nuo grupės komentatorių kreiptis į Tautininkų partiją, taip pat ir į Puteikį, kaip Seimo narį ir paprašyti jo atsakyti į šiuos klausimus: "Gerbiamas Premjere A. Butkevičiau, Tikimės, kad jūs esate girdėję, kad pensininkai nėra patenkinti jūsų vyriausybės vadovaujama veikla šiuo klausimu: pensininkai iki šiolei dar neatgavo savo pinigų. Todėl klausiame jūsų: a)kas konkrečiai yra atsakingas už tai, kad pensininkams būtų gražinti jų pinigai (reikalinga tik viena pavardė, nes tai negali būti joks valstybinis kolektyvinis organas)? b)ar jūs turite ir ar esate susipažinęs su numatytu pensininkams pinigų grąžinimo planu ir ten nurodytais konkrečiais terminais? c)jeigu nėra įvykdyti a) ir b) punktai, tai prašome nurodyti, kas sutrukdė sėkmingai išspręsti šį klausimą?" Kada bus gautas atsakymas, tada bus suformuoti nauji klausimai. Bet aš siūlau padėti vyriausybei išpręsti šią problemą. Ir kuo greičiau, tuo geriau ir pensininkams, ir visuomenei ir pačiai vyriausybei.

Liepa2014-03-22 17:15

Neįsivaizduoju nepriklausomos valstybės su išpardavinėtom žemėm. Tad reikia susiderinti nuomones šiuo požiūriu. Jei teisė į nuosavybę aukščiau už šalies įstatymus, tai tokioj valstybėj jau veiks "n" šalių konstitucijos. Žodžiu, uždaras ratas. Jei valstybės pagrindiniai požymiai yra tauta , jos kalba, papročiai,žemė, tai jais ir reikia remtis. Kokia valstybės paskirtis - aišku, kad jos žmonės- tauta galėtų gyvuoti, klestėti, realizuoti save visose sferose...

Beta2014-03-22 17:05

Nežinau kaip Islandijoje, bet pas mus problema ne Konstitucijoje, bet tame, kad Konstitucija neveikia.

Beta Laimai2014-03-22 17:01

Aukso vertės pasiūlymas. Taip ir darau.

Mimiras2014-03-22 17:01

Ar pasirašei už Puteikį? Kada, jei ne dabar. Kas, jeigu ne tu.

Beta Juozapui2014-03-22 17:00

O kuo jums bloga dabartinė LR Konstitucija? Mano supratimu, pats pirminis jos variantas geras. Išskyrus tą dalį kur rašoma apie referendumą ir, kaip pastebėjo, berods Steponas, apie mandato nepriklausomumą. Tai reikia koreguoti. Ir, žinoma, išmesti viską ką primakliavojo tas keistas ir nuo nieko nepriklausomas darinys- KT. KT reikia arba iš viso naikinti, arba kažką jo darbe keisti, nes taip kaip dabar yra, likti tikrai negali./ Ar klystu?

Liepa2014-03-22 16:59

...gal kas turit ryšių su Islandija? ;)Pavyzdį tai reik apžiūrėt ir pačiupinėt... ;)

Laima2014-03-22 16:53

Mieli komentatoriai, nešvaistykit laiko veltui, geriau padėkit suprasti tikrą padėtį Lietuvos politikoje savo tėvams, seneliams , kaimynams, o tai vėl jie nubalsuos už grybauskaites, landzbergius ir t.t.

Juozapas2014-03-22 16:47

Smagu. Turiu omenyje tai, kaip miela Liepa žaibiškai pagauna esmę.:) Būtent - tą ir turėjau omenyje. Rašykime konstituciją taip kaip tai padarė islandai -visa Tauta. Nereikia išradinėti dviračio ir ieškoti naujų formatų, kai yra šviežias ir puikiai pasiteisinęs pavyzdys. Svarbu pradėti.

Liepa-Spiečiui2014-03-22 16:39

Juozapo pasiūlymas liuks! Aš su pavydu apie islandus galvoju. //Lietuvių Tautos Konstitucija arba Lietuvos Žmonių Konstitucija. Gal tada (su laiku žinoma) reik pagalvot ir pakviest prisijungt tautines bendrijas,įvairias visos šalies gyventojų bendruomenes: pvz., menininkų,sportininkų,žaliųjų, Mamų,periferijos miestelių, kaimų- Žygaičių,Marcinkonių ir pan.

Beta stasiui2014-03-22 16:34

Mano supratimu, tai politiniu ( pilietiniu neraštingumu pagal tamstą) serga kai kurios partijos, ypač konservatoriai, kai, užuot žmonėms paaiškinę savo sprendimus, ar savo poziciją vienu ar kitu klausimu, iš anksto juos apšaukia puskvailiais, nepajėgiais jų aukštų (kaip jie patys apie save mano) materijų suprasti. O dar didesnis, jau nusikalstamas partinių neraštingumas tai suspenduoti LR Konstituciją, tas jos vietas, kurios jiems neparankios, arba stebėti kaip tą Konstituciją (dažniausiai pagal jų užsakymus ir jų norus) perrašinėja KT, paversdami pagrindinį, pirminį Konstitucijos tekstą beverčiu žodžių rinkiniu. Štai kas yra politinis neraštingumas žmonių, kurie būti raštingais privalo, nes iš to duoną valgo, apšlakstytą prakaitu tų jų taip niekinamų žmonių.

mama iš kaimo2014-03-22 16:31

problemos: melas /totalus valdžios melas/, visų tautos iniciatyvų informacinė blokada/visoje spaudoje, TV, net-e/

Juiozapas--- Spiečiui2014-03-22 16:21

Sveiki. Atsiprašau, kad kiek užgaišau prisijungti. Raigerdo iniciatyva gera. norėčiau pasiūlyti tam tikrų korektyvų, kurias galite priimti, arba ne. Taigi, siūlyčiau nesivelti į galaktinįų matmenų kategorijų gvildenimą, nes užsifilosofuosime iki samonės netekimo o rezultato tose pievose galim ir nesurasti. ko mes norime? Valstybės pertvarkos viziją pakelti į projektinių darbo brėžinių lygį. Todėl siūlau žiauriai įžūlų dalyką - pradėkime rašyti .... naujos Lietuvos naują Konstituciją. Rašykime, įsijungs kiti. Svastysime, ginčysimės. Vėliau gal įsijungs protingesni už mus ir pagerins kokybiškai. Svarbiausiakad Konstitucija būtų Tautos Konstitucija. sukurkime sąlygas žmonėms pasijusti savo šalies ateities kūrėjais. O galiausiai šis sumanymas neeliminuoja gerb. Raigerdo pasiūlymo. Atvirkščiai -suteikia konkretumo ir krypties vektorių, duoda galimybę moralines vertybes integruoti Įstatyme. Visą šią idėją regiu kaip strateginį žingsnį kurį galima labai gerai išnaudoti taktiškai. Projektui įgaynant apčiuopemesnę formą ir vistantis su pagreičiu, galima būtų kreiptis į ekspertus eu dėl nuolatinės rubrikos atidarymo šiame portale. Įsivaizduojate, kokios atsivertų galimybės?

Beta Raigerdui2014-03-22 16:14

Visų problemų: " VALDYMAS, AMORALUMAS, NEMOKŠIŠKUMAS, VISUOMENĖS NIEKINIMAS, JOS ŽEMININIMAS, IŠNAUDOJIMAS IR PATYČIOS priežastis yra, tai, kad mus valdo ne tie žmonės, kurie pajėgūs valdyti valstybę. Valstybės valdymas yra užgrobtas žemos moralės ir dar žemesnio intelekto žmogėnų, pseudodemokratinių, jų pačių sau prisiimtų Rinkimų ir Partijų finansavimo pagalba ir jų galiomis papirkti visuomenės informavimo priemones. Štai ką, mano nuomone, reikia keisti- rinkimų sistemą. Tą savo programoje yra įrašęs Puteikis ir jei jis taps prezidentu- išsikapstyti iš šito košmaro vilties yra. Jei netaps mums lieka tik referendumų kelias keisti šitą baisią antidemokratinę sistemą. Sunkus, erškėčiais valdžios nuklotas, bet vienintelis. O ką galime padaryti jau šiandien, tai, turint laiko, nepatingėti nueiti prie Seimo, pakurstyti uždegtą, policijos, užgesintą ir vėl signatarų uždegtą ugnelę.

Pikasas2 5nr tęsinys2014-03-22 15:57

2014-02-20 --------- Referendumas dėl žemės ir dėl bet ko įvykti gali, nes tokią galimybę nurodo LR Konstitucija. Tačiau tokie klausimai, kokie yra pateikti dabar, nepakeitus LR Konstitucijos ir nenutraukus su ES sutarčių vargu ar teisiškai įmanomi. Trys ketvirtadaliai Lietuvos turinčių teisę balsuoti piliečių gali panaikinti netgi pagrindinę nuostatą, kad "Lietuvos valstybė yra nepriklausoma demokratinė respublika" (Pagal 1991m. LR įstatymą "DĖL LIETUVOS VALSTYBĖS"). Specifinis elektoratas už tokio straipsnio panaikinimą, manau, pasiruošęs balsuoti kad ir šiandien. ----------- VRK pirmininkui Zenonui Vaigauskui pastaruoju metu nerimo ir "prakaito dienos". Nėra lengva įtikti Rytų imperijos užmačioms, kai net ne visi "savi" tam pritaria. O dar tuo pačiu reikia išsaugoti ir savo kėdę. Kai kas jau senokai kalba, kad šį veikėją reikėjo iš jos seniai iškrapštyti. Manau, kad jie teisūs. Reikėjo. Tačiau, žinant kaip naujas pirmininkas būtų skiriamas, progreso nesitikėta. Užsibuvo, kaip sakoma, "juodai". Beje, nereikia dėl visko kaltinti pirmininko. VRK, berods, visi teisininkai. Kai jie nesugebėjo atlikti savo pereigų nuo pat referendumo pradedamųjų darbų, tai kalti tie, kurie priėmė tokius sumautus net kelis klausimus, nesuderintus nei su LR Konstitucijos pamatais, nei su suderintais konstituciniais aktais, siejančiais su ES. --------- Geras pavyzdys. Šveicarija nėra ES narė. Joje populistiškai buvo pašūkčiota prieš emigrantus, įvyko referendumas ir dabar valstybės politikai ir valdininkai skaičiuoja didelius šalies ekonominius ir kitokius nuostolius dėl blogėjančių santykių su ES. Betgi tai vyksta popsinamoje ir opsinamoje bankų šalyje. Su tokia ES pasienio valstybės Lietuvos problema ES galėtų visai "nesicackinti" ir jie formaliai būtų teisūs. Jei pasigailėtų, tai tik dėl moralinių sumetimų, žinant, kokioje Rytų režimo įtakoje mes krutam. Turiu tokių įtarimų, kad net tarp užsirašančių į norinčių dalyvauti prezidento rinkimuose sąrašą yra "penktos kolonos" aktyvistų. Pirštais nerodysiu, nes tie, kas nori suprasti ir taip puikiai visa tai mato. ---- Tad nors ir kaip norėtų Z. Vaigauskas suspėti prastumti referendumą kartu su Europarlamento ir Prezidento rinkimų antru turu, jei tokio prireiktų, taip padaryti VRK nesuspės. Referendumo projekte trys svarbūs klausimai. Visi jie sietini su LR Konstitucija. Nei VRK, nei Seimas neapsieis be konstitucinio teismo išaiškinimo. Koks jis bus šį kartą - spėti nesunku. Sakykim, piliečių balsų referendumo rengimui surinkta pakankamai. Po kokiu populizmo ir demagogijos šydu buvo taip daroma - nors ir svarbus, bet atskiras klausimas. Beveik nekyla abejonių, kad referendumas reikiamos daugumos nesurinktų. Turiu įtarimą, kad jo organizatoriams net ir tai nebuvo ir nėra svarbiausia užduotis. Programa minimum gali būti nuoseklus Lietuvos buvimo Europos Sąjungoje klibinimas, perspektyvoje pereinantis į griūtį. Gal norima taip "prisidirbti", kad paskui galėtų klykti: "neremia mūsų ES", o pabaigoje virkauti - "išmetė mus tokie ir anokie". Net neabejoju, kad tokiu atveju labiausiai mus "užjaustų" putiniškas režimas. Tuoj pasisiūlytų ašaras nušluostyti, o gal ir panosę nuvalyti. Aišku, ne už dyką... Iki tokio juodo scenarijaus įsiteisinimo dar toli, tačiau scenaristų ir režisierių turime į valias. Tokie "patriotai" dabar šūkčioja, kad Lietuvą norima išparceliuoti ir mus vėl pavergti. Paistalai visa tai. Europos šalys jau seniai gyvena gerbdamos privatinę nuosavybę ir laisvą kapitalo judėjimą. Nieko tokio joms neatsitiko. Neatsitiks ir mums. Ypač, jei sugebėsime pasitvirtinti gerai apgalvotą įstatymą dėl kai kurių būtinų žemės pirkimo sąlygų. Tą mums padaryti niekas negali uždrausti, tad taip ir bus... Ir ne kitaip...

Beta Raigerdui2014-03-22 15:57

Yra pasitaikę ir man, kad siunčiant pranyksta komentaras. Čia, matyt, suklysta portalo programa. Todėl, geriau apsidrausti- jei prirašote daug, geriau prieš siunčiant nusikopijuoti ir jei dingsta, pakartoti.

Diedukas2014-03-22 15:55

1-a problema: VALDYMAS (Raigerdo pasiūlymas) 2-a :AMORALUMAS (Raigerdo pasiūlymas) 3-ia:NEMOKŠIŠKUMAS (Raigerdo pasiūlymas) 4-a:VISUOMENĖS NIEKINIMAS, JOS ŽEMININIMAS, IŠNAUDOJIMAS IR PATYČIOS 5-a NUTAUTINIMAS(Liepos pasiūlymas),6-a "NUKULTŪRINIMAS"(Liepos pasiūlymas)7-a Nepagarba senjorams (Dieduko pasiūlymas)

stasys2014-03-22 15:53

nustok "flodinti" ,.gal tada pradės spausdinti ..:)

stasys2014-03-22 15:52

Beta..neraštingumas kyla ne iš vienokios ar kitokios nuomonės turėjimo, o iš reakcijos sulaukus kita nuomone.

Raigerdas Liepai2014-03-22 15:44

Nespausdina mano komentaro.

Liepa2014-03-22 15:28

Hmmm... gal reikėjo pagal sritis: teisėtvarka, medicina,švietimas ir pan.? Bet pradžiai gerai - juk reikia juodraštį turėt.// Pridėčiau NUTAUTINIMAS(Liepos pasiūlymas),"NUKULTŪRINIMAS"(Liepos pasiūlymas)...

pavarotti2014-03-22 15:27

PASIRAŠYK PETICIJĄ:h t t p://w w w .peticijos.com/panaikinti_valstybines_pensijas_kunigams ROMOS KATALIKŲ BAŽNYČIA PASISAKO PRIEŠ TAUTOS VALIĄ (pasisakė prieš referendumo rengimą).

manau2014-03-22 15:26

Vilniaus arkivyskupas yra kitos nuomones,negu tamkevicius,nes neturejo melynos gelytes sausio 13.

Raigerdas2014-03-22 15:22

Ir nors šioje dainuojama, kad mes esame kaip vaikai, tačiau vaikais mes išliekame tik savo svajonėse. Gyvenimas yra gana žiaurus, tad laiko tuščiai švaistyti tikrai nėra reikalo. Jūs patys matote, kad "kontoriniai" čia gauna į kaulus ne tik nuo "Spečiaus", bet ir nuo kitų:Betos, Seklio Morkos ir kitų geradarių. Praktiškai, čia vienas Juozapas gali su jais susitvarkyti, o mums beliktų tik paploti. Bet, apart šito juodo darbo su kenkėjais, mes galime padaryti ir dar kai ką labai naudingo. Neverta užsiciklinti ant šitų niekšelių, nes jie tikrai to neverti, kad jiems naudoti perdaug energijos, nei jiems šito reikia. Mano pasiūlymas būtų toks. Kadangi Lietuvos praktiškai neusgeba valdyti tiems, kuriems tai yra kaip pareiga, kadangi liūto dalis skiriam tik tam, kad suskurti valdymo "tautos labui" iliuziją. Todėl siūlau jums prisidėti prie tokio dalyko. Pabandykime įvardinti mūsų valstybės problemas. Vardinkite pačias svarbiausias. Sudarykime šitų problemų sąrašą. Štai aš pradėsiu, o jūs jau parašykite žemiau sunumeruodami savo problemas ir parašydami savo nick'ą. Priimkite tai, kaip žaidimą. Taigi, jums reikia atkartoti arba nukopijuoti ankstesnes problemas ir įrašyti savo siūlomą. Aš pradedu: 1-a problema: VALDYMAS (Raigerdo pasiūlymas) 2-a :AMORALUMAS (Raigerdo pasiūlymas) 3-ia:NEMOKŠIŠKUMAS (Raigerdo pasiūlymas) 4-a:VISUOMENĖS NIEKINIMAS, JOS ŽEMININIMAS, IŠNAUDOJIMAS IR PATYČIOS Toliau siūlykite jūs. Prašau, tęskite pradėtą sąrašą.

primenu pilietei [45],2014-03-22 15:01

kad Prezidentė pernai vežė Popiežiui milžinišką Verbą (beveik dviejų metrų).

pilietė2014-03-22 14:19

jo keistai atrodo,kad prezidentė vengė bažnyčios kaip velnias kryžiaus,nes ji mažai lankydavosi,vengdavo,tai rodo per šventes jos nematydavome,o dabar staiga patapo kunigų draugė,tikėkimės,kad ne visiems "susuko"galvas"

Pikaso® kantrybė2014-03-22 14:15

„Komentarų puslapiuose esu kantrus jau ilgą eilę metų... Naivūs išpuoliai manęs visai nejaudina“, rašo Pikasas® neraudonuodamas. Primenu jam® naivių išpuolių nejaudinimo įtaką prieš devynis metus (2005-07-20): „taip man® būna retai, bet nuoseklus, kasdieninis jūsų dargstymasis ir atviras melas mane® jau pradeda veikti. Tokiais atvejais aš® tik surimtėju ir, metęs juokus į šalį, bandau išsiaiškinti kas yra kas. Geros dienos“. __Pikasotyrininkas™

Diedukas2014-03-22 14:12

Du proto bokštai, genialūs oratoriai(rašytojai), viršstoginių intelekto koeficientų savininkai, išminties skleidėjai, o svarbiausiai, labai teisingai suprantantys "politiku partiji i pravitelstva", STASIUS su PIKASIU. Kur čia mums naiviems, smulkiems, neraštingiems, besitrinantiems prie Jūsų, garbiųjų, postamento, suvokt didžiąją TIESĄ... Šlovinam! Lietuva nepamirš savo didvyrių!

Kaltini referendumo organizatorius2014-03-22 14:04

bET REFERENDUME DALYVAUS APIE 2 MLN. PILIEČIŲ. tU KAIP IR vYSKUPAI MANOTE, KAD TAUTA GALI 2 MLNJ ŽMONIŲ PRIIMTI mASKOLIAMS PALANKŲ SPREDIMĄ. tU NUTAREI, vYSKUPAI NUTARĖ :rEFERENDUMO NEREIKIA TODĖL . aR KARTAIS NEPASIKĖLĖTE Į PUIKYBĘ KARTU Puikybė yra mirtinas griekas. Nemanau, kad vyskupai to nežino. Tai kodėl pasikėlė ir vieningai nutarė, Tarsi būtų ne bažnyčia su Kristumi , o Šiaurės Korėja su Kim-Čen Iru.

Pikasotyrininkas™2014-03-22 14:00

Nepulkim Pikasą® - jis niekada nerašė, kad referendumą reikia boikotuoti. Jam® viskas buvo aišku jau nuo pat pradžių („Kad toks referendumas neįvyks buvo aišku jau nuo prieštaringų klausimų paskelbimo“). Kam boikotuoti neįvyksiantį dalyką? „Jei bus paskelbtas referendumas dėl žemės – būtina aiškintis apie jo galimas pasekmes“, rašo Pikasas® ir išsamiai išaiškina visas galimas pasekmes. Vienintelė Pikaso® kaltė gal tik tame, kad jis® aiškina pasekmes per anksti, nes referendumas dar nepaskelbtas. Dar kartą pabrėžiu - Pikasas® NIEKADA nerašė, kad referendumą reikia boikotuoti. Todėl jokiu būdu negalima statyti Pikasą® į vieną gretą su kunigais, tuo labiau, kad jis® tiki tik į Absoliutą.

Pikasas stasiui2014-03-22 13:48

Ačiū, už patarimą. Komentarų puslapiuose esu kantrus jau ilgą eilę metų... Naivūs išpuoliai manęs visai nejaudina.

Beta stasiui2014-03-22 13:47

Atseit, visi kurie turi kitokią nuomonę nei konservams norėtųsi- pilietiškai neraštingi? Žmogau, gal atsipeikėk ir atsimerk.

stasys2014-03-22 13:42

Pikasai ..leisk priminti, kantrybė dorybė...kovoje su pilietinių neraštingumu.

Pikasas to 36nr2014-03-22 13:35

Visados ieškau kelio tiesos link, o jį radęs stengiuosi kiek įmanoma prie jos priartėti. Esu lietuvis. Myliu, gerbiu ir linkiu sėmės savo tautai. Todėl nemėgstu "penktos kolonos" organizuojamų intrigų, teršiančių visuomenės smegenis. Beje, esu visiškai laisvas skaitytojas. Niekada už savo apmąstymus komentarų puslapiuose nesu gavęs jokio atlygio. ABSOLIUČIAI JOKIO.

"pikaso" juodasis "fenomenas"2014-03-22 13:18

Mielieji, nesinervuokite dėl "pikaso" juodosios propogandos. "pikasas" tai konservatorių partijos narys, jis kitaip negali rašyti, kad ir norėtų. Jam, matomai, už tai sumokama "judo doleriais", nes sunkiai suvokiama, kad (lietuvis?), jei būtų protingas žmogus, galėtų taip nekęsti Lietuvių Tautos ir stumti savo Tautą į pražūtį. Nors tiesa yra viena tauta pasaulyje,kuri neapkenčia viso pasaulio, bet ir kurios neapkenčia visas pasaulis.

Lietuvos tragedija ir agonija ?2014-03-22 13:10

Kas galėjo pagalvoti, kad bažnyčios tarnai, kurie mums skelbėsi kaip Lietuvių Tautos gelbėtojai, galimai pasirodo tarnauja patiems juodžiausiems globalistams - antikristams, o per juos ir pačiam ... . Nejaugi bažnyčios tarnai panaudoja religiją, kad paverstų žmones kažkokios "išrinktosios tautos" vergais. Šito net košmariškiausiame sapne neįmanoma susapnuoti. Bet gal tikrą tiesą rašė Solovjovas ir mūsų pranašas Maceina apie šėtono siautėjimą žemėje prieš pasaulio pabaigą:" Ir krikščionių kunigai tarnaus šėtonui, nes nepažins jo." Ten parašyta daugiau besipildančių dalykų, bet negaliu jų rašyti, nes Lietuvoje draudžiama rašyti tiesą. Tik įdomu, ar kunigai tarnaus(ja) "aniems" dėl to kad nepžįsta "anų" ar dėl to, kad "anas" suteiks jiems daugiau "aukso". Keistai gaunasi. Iš tarptautinių vakarų tv kanalų laidų aiškiai matosi, kaip sionistai ypatingai neapkenčia krikščionių, o čia,susidaro įspūdis, kad kunigai stumia mus ten ... į Tautos pražūtį.

Pikasas "oponentams"2014-03-22 12:32

Jei nesugebate argumentuotai oponuoti, tai priimkite mano užuojautą.

ekspertai2014-03-22 12:21

karpykit Pikaso paklodes !

Pikasai, neišsisukinėk2014-03-22 12:17

Ar kokiais nors ryšiais esi susijęs su VSD?

Pikasas to arvis 27nr2014-03-22 12:13

Mano 5nr RETRO komentaras parašytas dar lapkričio mėnesį. Tai ką aš atkartojau? Gal galite patikslinti? Ačiū

gerbiami EKSPERTAI.EU2014-03-22 11:56

darbotojai, man kaip ir daugumai jusu svetaines lankytoju nusibodo Pikaso paklodes komentaru skiltise. Todel prasau jusu apriboti kuokiu tai budu "rasytojo" terliones.

Mano nuomonė2014-03-22 11:30

Kunigai,kaip ir prostitutės-parsiduoda,aš seniai jais netikiu.

kaunietė2014-03-22 11:27

Taip, Kaune tikrai vyksta "smegenų plovimas" bažnyčiose. Štai sutinku kieme kaimynę, kuri pasirašė dėl referendumo, moteris pasimetusi, išsigandusi ir sako: "ar teisybė, kad mus išmes iš NATO?" Ot taip, net tokiomis priemonėmis gąsdina žmones. Ir ką daryti, kad žmonės yra apolitiški, bet svarbiausia nesugeba mąstyti savo galva. Daugeliui internetas neprieinamas, arba nemoka naudotis, spaudos, bent Respublikos neskaito, radijas, televizijos varo propogandą, o tikintieji labai mėgsta Marijos radiją, kur kalba L. Pociūnienė, arba panašaus mąstymo kaip ji, kurie taip pat gąsdina įvairiais baubais. Beje, tie žmonės, kurie šventai tiki kunigo žodžiais, vistiek balsuoja ir balsuos už konservatorius, taigi šiuo atveju - už Grybauskaitę ir prieš referendumą. Diskusijos su tokiais žmonėmis yra beviltiškos.

arvis2014-03-22 11:26

skaitydavau Pikasą,bet dabar tapo aišku,kad tai konsrvatorių ruporas,nes pažodžiui atkartojo,ką paskutiniu metu pylė konservų ideologai,ir ne tik... sakyčiau,visos sisteminės jėgos susivienijo prieš Tautos teisę būti suverenu,tiksliau paskutinį bandymą atsikovoti tas teises. jei nepavyks,amen Lietuvos valstybei. Pikaso samprotavimai apie žemę paviršutiniški ir neįtikinantys,tai greičiau bandymas paslėpti,ko iš tikrųjų bijo referendumo priešininkai-parašų skaičiaus sumažinimo. Tai reikštų vienvaldystės pabaigą,tam tikra prasme diktatūros pabaigą. iki dabar valdžiukė tvarkėsi viena,žmonių nuomonė jai buvo nesvarbu,tauta buvo sparčiai nupilietinama,emigravo,gėrė,klimpo į abejingumo liūną... visiems dvaro politologams aišku,kad Tauta gali keisti KOnstituciją ir todėl samprotavimai apie neva referendumo prieštaravimą Konstitucijai yra niekiniai. O tai KAS gali keisti KOnstituciją,Pikasai? gal tavo valdžiukė? o gal Briuselis? kas gi daugiau,jei ne Tauta tiesiogiai arba per savo statytinius-seimą? Daug demagogijos,daug "rūpinimosi" žmonėmis buvo jau per dvidešimt metų,ką turime,visi matome. Jei Tauta nenusimes "nusipelniusius gyventi geriau" dabar Lietuvos laukia liūdnas galas.

Nr.17 vertimas į žmonių kalbą2014-03-22 11:18

Ekspertuose dergiami tik korumpuoti ir nesąžingi "iškyliausi" Lietuvos politikai,tai aišku kad tarnaujate kilniam tikslui ir Lietuvos žmonių gerovei.

Nr.16 vertimas į žmonių kalbą2014-03-22 11:15

Dėkoju, Šėtone, už Jūsų svarų žodį. Aišku kad referendumas organizuojamas Lietuvių Tautos užsakymu ir pavojingas VISIŠKAI susikompromitavusiai LT socialliberalkocervatorių valdžiai bet kokiu atveju. Gerai, kad tyli bažnyčia- ji tarnauja mūsų kėslams.

kaip2014-03-22 11:02

meistriškai skaldoma tauta,neįtikėtina- Kauno kunigai išdavė bažnyčią, tikėjimą.

Kas2014-03-22 10:51

galėtų paneigti,kad bažnytininkai turi perėmę mirusių vienišų senukų turto,tame skaičiuje ir žemės.Galimai dabar tikisi ją brangiai parduoti užsieniečiams.Gauti aukas eurais ir už juos nusipirkti LEX-susą ar kitą ,,kuklią" mašinytę (gal ir ne vieną)patogiau ir pigiau-nebereikia keisti valiutos.Kai kuriems kunigams tarnystė Dievui tapo verslu.

peticija tamkevičiui2014-03-22 10:49

http: //w w w .peticijos.lt/visos/71548 psirašykite

Beta2014-03-22 10:15

Netikiu, kad šitą dviejų sutanotų ponų išsišokimą nutylės Arkivyskupas metropolitas Gintaras Grušas. Neturėtų.

MŪSŲ TRANAMS2014-03-22 10:06

visada savas kailis brangus.Jei Rusijos Partiarchas Kirilas atvirai nepalaikė Krymo okupacijos,nenuvyko į Kremlių švęsti pergalės,tai mūsų sutanos atvirai įsivėlė į politiką.Gėda,nes iki šiol buvau uolus katalikas,bet Kauno cerkvės pardavimas neaišku kam, dabartinės ponų šypsenos...Tai godumo okupuotų veikėjų susibroliavimas.Nepanašu į Gavėnią,labiau panašu į puotą maro metu.

Kokia2014-03-22 09:54

visuomenė,tokie ir kunigai.Gyvenime sutikau aibę kunigų principingų,aukštos moralės.Linkiu Jums Dievo palaimos sunkiame darbe.

Bažnyčia-yra 100 proc politinė organizacija2014-03-22 09:34

Kuriai rūpi valdžia žmonėms ir pinigai.20 metų nebuvau žydų bažnyčioje tačiau teko dalyvauti laidotuvėse Molėtuose-pasibaisėtina-apgriuvusi Molėtų bažnyčia šalia stovi išpuoštas klebono namas su milžiniška žydomasonų piramide ir Liuciferio akimi.Klebonas-ciniškas verslininkas nei daugiau nei mažiau.Ir ko jūs einate į tas žydų bažnyčias ką ten randate-mes liksime pagonimis.

Ekspertuose2014-03-22 09:09

dergiami iškyliausi Lietuvos politikai,tai aišku kam tarnaujate,

Dėkoju2014-03-22 09:07

Ganytojau už Jūsų svarų žodį.Aišku kad referendumas organizuojamas kremliaus užsakymu ir pavojingas kaip ir Krymo atveju.Gerai netyli bažnyčia.

Povilas2014-03-22 08:02

Nenuostabu,kad baznycia tilejo ,kai grobe Garliavos mergaite.Nenuostabu,kad Tomkevicius zemiu grobiku puseje.

ogo2014-03-22 06:05

inkvizicija atgimsta????

Letas Palmaitis dėl 12-o komentaro ir pan.2014-03-22 04:37

Kokia košė galvose!

Tegul2014-03-22 03:15

kunigai meldžiasi ir ,,, pasilieka savo nuomonę sau,,, neaišku - kam jie tarnauja??? sąžiningų kunigų,tokių -kaip buvo a.a. kunigas Juozas Zdebskis ,,, mažuma,,, tikintieji tiki tik Dievu !

Gera žiūrėt2014-03-22 03:08

Oij, kaip ta spalva kažko gerai veikia, lyg šviežio oro gūsis. Ir galvojau, neiškart supratau kodėl. Ogi, manau, todėl, kad tiek prisižiūrėję tos mė-ly-nos spalvos, kad per gerlę lipa... Beje, iš dviejų skirtingų specialistų išgirdau, kad mėlyna lietuvį blogai veikia, ji jam netinka, mėlyna spalva atima lietuvio kūrybiškumą ir padaro jį paklusniu robotuku.

Antanas2014-03-22 02:59

Jeigu lageriai nebūtų stalinui davę naudos, jis nebūtų tiek jų pristatęs. Matome akivaizdžiai kaip pabuvę lageryje ir persiauklėjęs visiškai tinka į porą su bobiška. Jiems neperauklėjamų nėra. Jei neperauklėja, tai jų ir nėra. O jei yra, tai kiekvienas bus panaudotas savo laiku ir ten kur antikristui reikia.

nuomonė2014-03-22 01:47

tai neregzkit tų intrigų ir nebus.Kur atsiverti ten kon-ser-vat-škų intrigų visada rasi ne vieno tai kito ir vis apie rusus.Gal Putinas ir Krymą puolė nuo tų kalbų žagsėjo,žagsėjo ir supykęs Krymą okupavo-kas po ranka buvo.Kas galėtų paneigti?

Manau2014-03-22 01:46

jei net Ganytojai kviečiami "talkon", tai jau "perteklinis" turinys kelnėse.......

pasirasyk2014-03-22 01:42

ww.peticijos.lt/visos/71548 Už laisvą Lietuvą ir veikiančią demokratiją

Kandidatas Mindaugas Filipavičius2014-03-22 01:33

Kaip aš kreipiausi į bažnyčia, tai pasakė mes nesikišame į politiką, o kaip kreipėsi prezidentė tai viską gavo, kad žmones nuteiktu jai palankia linkme. prezidento.lt

Pikasas2014-03-22 01:31

Kiekvienas "žmogus turi teisę turėti savo įsitikinimus ir juos laisvai reikšti" (iš LR Konst. 25 str. ) Katalikų dvasiškiai taip pat turi tokią teisę. Lietuvos dvasininkija, sakyčiau, turi netgi išskirtinę teisę priešintis Rytų imperijos intrigoms. Būtent kunigai buvo tie, kurie daugiausiai nukentėjo Stalino režimo metais ir buvo terorizuojami vėliau. Lietuvos Sąjūdis iškėlė kelias asmenybes iš dvasininkų luomo. Jos tapo, kaip kelrodės žvaigždės Lietuvos laisvėjimo procese. Kad toks referendumas neįvyks buvo aišku jau nuo prieštaringų klausimų paskelbimo. Dvelktelėjo bačkos populizmu. Tas kvapas taip ir neišsisklaidė. Nuo to meto, kai pabandžiau aiškintis šio naujo referendumo prasmę ir esmę, praėjo beveik keturi mėnesiai. Jų metu daug kas paaiškėjo. Pirmiausia, buvo atkreiptas dėmesys į trijų klausimų tarpusavio prieštaravimus ir jų neatitikimo konstituciniams susitarimams, kurie teisiškai prilygintini pačios LR Konstitucijos nuostatoms. Antra, yra svarbu tai, kad vis labiau aiškėja, kokios jėgos labiausiai siekia pabloginti Lietuvos santykius su Europos Sąjunga. Tokia veikla tęsiama netgi tuo metu, kai Rusijos armija vykdo putiniškos valdžios tikslus suskaldyti Ukrainą ir pasisavinti dalį jos teritorijos. Toks valstybės sienų perbraižymas pagal Kremliaus scenarijų pavojingas ne tik Ukrainai, bet ir visam regionui ar net visam Pasauliui naujo karo grėsme. Tokiomis sąlygomis vis labiau bręsta įsitikinimas, kad Lietuva turi kuo greičiau savo įstatymais integruotis į ES, bei stiprinti savo pajėgumus NATO organizacijoje. Kai tai nuosekliai darysime, dar galime pasimelsti, kad to pakaktų tam, kad Lietuva išliktų laisva, turinti galimybę kurti demokratinę ir teisinę valstybę. Visokie lietuviški "tituškos", tikiuosi, anksčiau ar vėliau bus paryškinti ir tada geriau suprasime, kas tie "pseudožalieji" bei "pseudopatriotai", plaunantys visuomenės smegenis ir kas yra tokios jų veiklos užsakovai. RETRO 2013 lapkričio 27 REFERENDUMAS DĖL ŽEMĖS. KAIP JĮ VERTINTI? Referendumas – aukščiausia Tautos valios išreiškimo demokratinė forma. Šia forma naudotis būtina labai atidžiai ir atsakingai. Kol kas Lietuvoje referendumai skinasi kelią į privalomą teisę gan sunkiai dėl įvairių priežasčių. Kartais juos bando organizuoti tokios nepatikimos jėgos, kad norisi po jų gražių kalbų ir įtikinėjimų paklausti: “Ar kvepalai “Krasnaja Moskva” vis dar gaminami? Išimtis sudarė labai svarbūs referendumai dėl Rusijos kariuomenės išvedimo, LR Konstitucijos priėmimo, dėl LR narystės ES. Tam , kad visuomenė būtų aktyvesnė ir, nežiūrint kaip ji balsuotų, ateitų į pastarąjį referendumą pakankamas skaičius piliečių, buvo balsuojama dvi dienas ar net padalinama “prizinė” smulkmė. Iki dabar “penkta kolona” negali to atleisti. Minėti referendumai buvo gyvybiškai svarbūs ir sėkmingi, kaip ir apklausa dėl LR Nepriklausomybės. Šeši organizuoti referendumai pripažinti neįvykusiais dėl mažo piliečių aktyvumo. LR Konstitucija gal ir nėra idealiai tobula, nes tokių net nebūna, tačiau ji daug ką išsprendė teisine kalba. Jos aiškintojai – Konstitucinis teismas retai kada sublizgėdavo padoriais jos aiškinimais. Ši aukščiausia teisinė institucija bandė savavališkai keisti teksto žodžių prasmę, trukdė Seimui vykdyti net ir tas funkcijas, kurios surašytos tame teisiniame akte. Prisiminkime išprievartautas Lietuvos pilietybės įstatymo peripetijas. Mano, nuomonė ši struktūra sudaryta iš tokių kadrų nors kainuoja daug, tačiau nepasiteisino. KT bandymai kištis į kitų valdžios institucijų funkcijas kartais būdavo netgi šiurpiai nesėkmingi. Keletą rimtų, svarbesnių Lietuvai klausimų galėjo išnagrinėti ir LR Aukščiausias teismas. Lietuvos kairiosios jėgos pritarė dabartinei Konstitucijai ir manau greitai dėl to pasigailėjo. Jos greitai perėmė visą valdžią Lietuvoje ir galėjo sulipinti sau patogesnius straipsnius. Gal “Česiūnės štabas” kai ką pražiopsojo? Galėjo turėti nemažą reikšmę ir 1994m. referendumas dėl neteisėto privatizavimo bei pažeistos teisėsaugos. Įsatymuose tad švietė, berods, net 47 skylės, ryškiai skirtos šiai nusikalstamai veiklai. Nors 90 procentų piliečių , jame dalyvavusių pasisakė “už”, tačiau iš viso dalyvavo tik 32 procentai iš bendro jų sąrašo. Tada buvę valdžioje LDDpistai atkakliai pasidarbavo tam, kad visuomenės siekis neįsiteisintų. Prezidentas AMBrazauskas referendumo išvakarėse rėžė pusvalandžio kalbą, kuri ankstesnes jo aplinkos pastangas užviršavo. Po nepavykusio referendumo sekantį rytą TV žiūrovai pamatė atvykusį svečią JAV gamtosaugininką V. Adamkų, kuris labai pasidžiaugė tokia LDDp-istų sėkme. Lietuva toliau pasiliko murgdytis korupcijos ir savavaldžiavimo pelkyne… Gal dar labiau pasidžiaugė Rytų imperijos energetikos šeimininkai, kai Lietuvoje 2012m. įvyko “patariamasis referendumas” dėl IAE statybos projekto stabdymo.” Pseudožalieji” pirmą žodį nukanda ir jau grūmoja už “Tautos valios negerbimą”. O ar ta dalis, kuri pasisakė už didesnę priklausomybę nuo užsienio energetikos, turėjo visą reikiamą informaciją? IAE paruošė tekstą ,kurį perskaitė A. Čekuolis TV ir radijo laidose. Prisiminkime, kiek purvo ant šio patyrusio žurnalisto buvo išpilta. Drįsčiau teigti, kad specialiai užsakyto purvo. Tuo pat metu beveik visos informacinės priemonės buvo pajungtos Kremliaus interesams. Užsakovų ausys prie Lietuvos kelio krūmuose kyšojo. Kai kas jų nepastebėjo, o kai kas gal net nenorėjo matyti. Paminėjau skirtingų referendumų pavyzdžius. Šis referendumas dėl žemės pardavimo yra psichologiškai ne mažiau sudėtingas ir praktiškai taip pat labai atsakingas. VRK pirmininko paminėtas, organizatorių siūlomų formuluočių prieštaravimas yra tik smulkmė, palyginus su visa esme. Vertės ir apie tai padiskutuoti. Kalbant apie žemę, pirmiausia dera susitarti ar ji yra nuosavybės objektas? Jei taip, tai su savo nuosavybe kiekvienas pilietis gali elgtis kaip tinkamas. Tai yra atsisakyti jos, parduoti už rinkos kainą ar pats ja, ta žeme naudotis. Negalima nematyti tam tikro technologijų progreso žemės ūkyje ir dalyvavimo maisto produktų rinkoje naujų galimybių. Visa tai gerokai paspartina Europos Sąjungos parama, kuri žemės ūkiui, santykinai, yra bene pati didžiausia. ES politika turi kertinę nuostatą remti visų ES žemdirbius. Kol kas išmokos Lietuvos žemdirbiams nepasiekia ES išmokų vidurkio pagal įvairius parametrus. Skirtumas mažėja, bet jis išlieka dar ryškus. Tačiau, sutikime, kad moderniškai šeimininkauti žemės ūkyje mes dar tik mokomės. Progresui nemažai turėjo įtakos ir tie užsienio investuotojų į žemės ūkį pavyzdžiai, kada užsieniečiai savininkai su aukštomis technologijomis susieja ir didesnį darbo užmokestį. Ne visi kaimo gyventojai turi galimybių ir reikiamų žinių perimti tokią patirtį. Kai kas jau lyg ir norėtų atsisakyti žemdirbystės ar gyvulininkystės, nes konkurencija rinkoje tampa vis aštresnė. Tačiau, niekas nenori savo turimą turtą – žemę, parduoti pusvelčiui. Tokia situacija, kai žemės pardavimo galimybės yra labai ribotos, pasinaudoja turtingesni kaimynai, supirkdami iškreiptos rinkos kainomis didžiulius žemės plotus. Tokia situacija negali tęstis amžinai. Buvo numatyti terminai, kurie buvo suderinami ir su ES tokiam žemės užvaldymui mažomis kainomis. Kai kas gerai žino žemės rinkos kainas kitose ES šalyse ir tikisi savo turtą parduoti beveik pagal jas. Tad kur šio referendumo esmė? Padėti stambiems žemvaldžiams toliau pusvelčiui plėsti savo valdas? Ar atsižvelgti į mano minėtų žemdirbių siekius neprarasti savo turto pagal ispanų užkariautojo Korteso principą – mes jums stiklinius karolius , o jūs mums – auksą. Teisybė turi egzistuoti ir žemės rinkoje. Tai vienareikšmiška. Yra dar viena baimė, kuri skatino piliečius pasirašyti dėl referendumo. Atseit, žemę supirks užsieniečiai ir gali būti, kad Lietuvos valstybės identitetui bus suduotas rimtas smūgis. Pasaulyje tokį pavyzdį turime Izraelio valstybės formavime po II-o Pasaulinio karo. Masiniu genocido nuskriaustai tautai buvo leista atsitiesti, net sukuriant savo valstybę. Asmeniškai nemanau, kad Lietuvoje čia minima grėsmė yra išties reali. Rusijai dirbamos ar dar neįdirbtos žemės ryškus perteklius, pirkti žemę pasaulinėmis kainomis užsienyje jos piliečiai gali ir labiau išsivysčiusiose šalyse. Jei kažkas iš nostalgijos praeičiai panorės čia kurti verslą, tai laisva rinka savo sąlygas sudiktuos. Kur kas didesnė tikimybė, kad įsigyti žemės gali panorėti tų ES šalių žemdirbiai, kurie mato čia didesnes galimybes įsiterpti į žemės produkcijos rinką. Kol pakils samdomų darbuotojų atlygiai iki Vakarų šalių standartų, būtų tam tiks gal net labai palankus verslui laikotarpis. Jei ši mano paminėta baimė pas daugelį užgoš logiką ir protą, tai Seimo teisė yra numatyti įvairius papildomus reikalavimus, kurių pats griežčiausias galėtų būti nuoma nustatytam terminui, o pirkimas tik po to. Variantų yra visokių ir juos aptarti taip pat galima. Tačiau turime nepamiršti vieno, kuris svarbus visai ES. Jei mūsų 500 mln bendruomenė nori rimtai konkurencingai pakovoti su JAV ir Pietryčių Azijos regionais, bendri projektai ES viduje gali būti prioritetiniai. Niekas milijardų už gražias akis nedalina. Vakarų Europos šalys – turčiai gal tikisi, kad dabartinė parama sugrįš su bendros ES bei tuo labiau su Šengeno erdvės rinkos privalumais. Mes vis primename savo valdžiai, kad norime gyventi kaip pasiturintys vokiečiai , olandai ar suomiai. Geras noras ir siekis. Tada “nusipelnysime gyventi geriau”, kai mąstysime ne “kremlinų” pakištomis “idėjomis”, o savo galva. Lietuviai, kurių šioje šv. Marijos žemelėje dar yra trys milijonai, darbšti ir gabi tauta. Ne prastesnė už kitas. Tad viskas mūsų ryžte ir apsisprendimuose. Esu už kiekvieną prasmingą referendumą. Jei bus paskelbtas referendumas dėl žemės – būtina aiškintis apie jo galimas pasekmes. Lozungas “Lietuva – lietuviams” čia netinka. Lietuva – visiems šioje šalyje gyvenantiems ir savo šalį gerbiantiems piliečiams ir gyventojams. Vystykime toliau savo gebėjimus darbe, gerbkime savo šalies gyventojų tradicijų įvairovę, puoselėkime kultūrą ir pasikliaukime savo protu, kurio tobulėjimui ribų nėra. Sėkmės visiems, siekiantiems tiesos ir teisingumo.

Letas Palmaitis messianic.lhosting.info2014-03-22 01:27

Be abejo, hierarchai pateko į politikavimo pinkles, be abejo, jų pasisakymas, o dar giliau į tikėjimą - pats Lietuvos vyskupų padėkojimas Europos Sąjungai "už ilgametę veiklą vienijant žmoniją [Antikriste]" kertasi su pacituotais Šventojo Tėvo žodžiais, o ypač su jo istoriniu apokaliptiniu pasisakymu Šv. Mortos Namuose 2013 11 28 d. homilijoje (lt. radiovaticana. va/news/2013/11/28/popie%C5%BEius_pranci%C5%A1kus:_religija_n%C4%97ra_privatus_reikalas_%28+video%29/lit-750877). Tačiau VISIŠKAI NETEISINGA, neva "Ne Bažnyčios užduotis spręsti apie referendumus ir valiutos rūšis"! Bažnyčia tai ne kunigija, bet visi tikinrieji, Bažnyčia tai mes tikintieji, mūsų - Bažnyčios - užduotis yra, kad VISKAS, įskaitant referendumus ir valiutos rūšis, būtų KRIKŠČIONIŠKA! Šventojo tėvo 2013 11 28 žodžiai apie pagonių pilnumą štai iš kur: "Kad jūs, broliai, per gerai apie save nemanytumėte, pasakysiu jums paslaptį: dalis Izraelio tautos lieka užkietėjusi, kol įeis pagonių visuma, o tada bus išgelbėtas visas Izraelis" (Rom 11, 25-26). Pilnuma užsidaro jau dabar, nes buvęs krikščioniškas pasaulis atkrito į pagonybę. Skubėkite į Jerūšalaimą pasitikti Viešpaties ateinant! Maranatha! youtube. com/watch? feature=player_embedded&v=5wHKAwBHLQk

algis2014-03-22 01:22

Šiaip jau nuvylė mane bažnyčia. Man tai priminė TSKP 24 suvažiavimo atmosferą. Apgailėtina. Nesu tikintis, bet bažnyčią laikiau kulturiniu paveldu, taip ir vaikus mokiau. Bet, kai Lietuvos katalikų bažnyčia pavirto dar vienu valdžios idėjų propagandistu, tai jau peržengia bet kokias padorumo ribas. Daugiau neisiu pats, tikrai nebeaukosiu ir vaikams pasiūlysiu laikytis atokiau nuo šio propagandistų klubo. Gerai, kad mano a. a. Uošvienė to nemato, nes Jai būtų labai skaudu, buvo dora Katalikė.

Gintautas2014-03-22 01:21

Taip turejo sviesuoliu.Dabar tiki,pasimelski namuose.Nes tikru kunigu vienetai.

manyčiau2014-03-22 01:07

šitas tekstas labai korektiškas. Bet Bažnyčia neturėtų bijoti pasisakyti ir politikos klausimais - kai jie yra labai svarbūs Lietuvai. Lietuva turėjo daugybę šviesuolių kunigų, vyskupų, kurie labai aiškiai pasisakė prieš okupaciją, jų dėka - jiems visokiariopai remiant partizaninę kovą - Lietuvoje ilgai išsilaikė partizaninis pasipriešinimas prieš okupantą. Dėl to į sibiro lagerius po okupacijos buvo nuteista beveik trečdalis kunigų... Ir tarybiniais metais dalis kunigų labai aktyviai įsijungė į kovą prieš okupantų Lietuvos naikinimą. Taigi belieka palinkėti, kad Bažnyčia išlaikytų tą pačią dvasią ir nebijotų ginti Lietuvą ir nuo ievrosojūzo pavojaus apraiškų...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi