Advokato, profesoriaus Stanislovo Tomo Lietuvą atstovaujančių Europos Parlamento narių veiklos apžvalga iš serijos „Beprasmiškas lietuvių EP narių gyvenimas“.

Susipažinkime su Žmonių partijos lyderio Gabrieliaus Landsbergio pasiekimais prakaituojant dėl Lietuvos piliečių gerovės ir Ukrainos didvyrės Nadios Savčenko. Šio veikėjo veiklą galima įvertinti tik vienu žodžiu – nuostabu.

Susipažinkime su Žmonių partijos atstovės Laimos Andrikienės nuveiktais darbais: rūpesčiu žmogaus teisių padėtimi Kuboje, Vietname, Egipte ir pan.

Susipažinkime su penktus metus iš eilės dėl Ukrainos didvyrės Nadios Savčenko badaujančio liberalo Petro Auštrevičiaus nuopelnais.

Susipažinkime su socialdemokratų atstovo Zigmanto Balčyčio darbais. Jūs vis dar ir toliau stebėsitės, kodėl Lietuva yra viena labiausiai atsilikusių šalių Europos Sąjungoje ir visai negerbiama?

Susipažinkime su socialdemokratų atstovės Vilijos Blinkevičiūtės veikla, kuri sėdi ir pluša Europos Parlamente jau 10 metų.

Susipažinkime su liberalų atstovo Antano Guogos veikla. Be tam tikrų juokingų dalykų (kaip pvz. kova su sovietiniais simboliais) A. Guoga vienintelis parlamentaras, kuris laisvai posėdžiuose gali kalbėti ir kalba be lapuko, bei žino ką daro, gindamas savo turtingųjų rinkėjų sluoksnį.

Susipažinkime su buvusiu prezidento Rolando Pakso bendražygiu Valentinu Mazuroniu. Neabejotinai pats ryškiausias jo darbas Lietuvai – perskaityta kalba apie Borisą Nemcovą.

Susipažinkime su prezidento Rolando Pakso veikla.

Susipažinkime su žaliųjų valstiečių atstovo Bronio Ropės aukštuoju pilotažu.

Susipažinkime su Žmonių partijos atstovo Algirdo Saudargo liejamu prakaitu dėl Lietuvos.

Susipažinkime su Lietuvos lenkų rinkimų akcijos lyderio Valdemaro Tomaševskio įdirbiu Lietuvos piliečiams.

Susipažinkime su Darbo partijos atstovo Viktoro Uspaskich penkerių metų darbu Lietuvos piliečiams.

Pasirašyti už Visuomeninį rinkimų komitetą „Prof. Dr. Stanislovo Tomo sąrašas“ galima ČIA .

Naujausi

Komentarai (54)

Rikiuoti
Fortūnata2019-03-14 13:18

Pagrindinis gerb. S. Tomo priekaištas mūsų parlamentarams - nemokėjimas anglų kalbos. Tai tikrai didelis minusas, į kurį deleguojančios partijos turėtų atkreipti dėmesį, bet ne esminis. Mes, pagaliau , tam turime pasiteisinimą: deleguojame vyresnius patyrusius žmones, kurie praėjo sovietinę mokyklą, kai KALBĖTI svetima kalba niekas nemokino , o ir sąlygų lavinti kalbėjimo įgūdžius nebuvo. Su laiku šia prasme bus vis geriau. Taigi - kritika ne iš esmės. Aš siūlyčiau pakritikuoti ne išrinktuosius, o partijas, deleguojančias savo narius į EP. Ten atrankos kriterijus, atrodo, vienas - nusipelnęs partijai, tegul užsidirba pinigėlių. Apie deleguojamojo kompetenciją net negalvojama. Iš čia pasiūlymas rinkėjams - nespręskime apie kandidatus pagal žinomumą, bent jau pasiskaitykime jų biografijas Ir dar savo ruožtu priekaištas p.S.Tomui: Laidą pavadinote "beprasmiškas parlamantarų GYVENIMAS"ir nuolat kartojate šį žodžių junginį. Tai - nonsensas, ne jums spręsti, kiek jų gyvenimai prasmingi. Pakeiskite junginiu "beprasmiška parlamentarų VEIKLA", tada galite ją kritikuoti

Dainius2019-03-10 12:21

stanislovas tomas ne tik apgavo prezidenta paksa, jis nutare pasipelnyti is skurdziausiai gyvenanciu zmoniu nutares juos reketuoti, tam ir subure gauja...... skaitykite juoza ivanauska, tiesa akis bado, geras posakis. aferisto kaip ir melo kojos trumpos

Šustausko klonas2019-03-10 11:56

Šitas Tomas daugelį metų buvo apiformintas Pakso padėjėju EP ir gaudamas gerą algą ir aprūpinimą ,surašęs jam skundą,nieko neveikė,tik reikalavo vis daugiau pinigų,o negavęs-viešai bjaurojo. Neapsikentęs Paksas jį išmetė. Padėjėjai reikalingi tam, kad paruoštų kalbas ir realiai padėtų, o ne sėdėtų ir gadintų orą. Bet šis taškosi seilėmis ir dergia visus ir t. t R. Paksą, atseit jis blogai dirba. Blogas padėjėjas niekad nebus geru parlamentaru,žmonės jau moka atskirti protingus ir gudručius . Akivaizdu, kad Šustausko priėmimas į sąrašą yra pigus triukas. O kita vertus-jie gi lyg broliai dvyniai.

to 50. Tomo kritika nesolidi2019-03-10 10:44

puiku, bus labai idomu pasiziureti, kaip tie liaudies tarnai dirba komitetuose, manau bus dar smagiau negu parlamento saleje:))))) cha cha cha cha:)))))) laukiu stanislovai nauju video is komitetu!!!

Tomo kritika nesolidi2019-03-10 09:59

Didelė darbo dalis Europos Parlamente vyksta komitetuose, o me pagrindinėje "plepykloje" salėje, tad kalbėjimų skaičius NEGALI būti kriterijus europarlamentaro veiklai, juolab jie svarsto ar patys siūlo įvairius teisės aktus. Jų rengimo objektyvią analizę atlikti S. Tomas patingėjo, nes tam reikia daug darbo. Kita vertus, mūsų europarlamentarai iš tiesų atrodo prastokai ir dėl atitrūkimo nuo žmonių bei akademinės bendruomenės. Abejoju, ar S. Tomas būtų geresnis, nežiūrint jo apsukrumo

(Ukrainietiškos) Prezid. rinkimų kampanijos PVZ:2019-03-10 04:41

Problemos LIETUVOJE daug kuo panašios į Ukrainietiškas. Prezidentinės rinkimų kampanijos PAVYZDYS lietuviams - kandidatą reikia vertinti PAGAL PROTĄ, o ne pagal kitus kriterijus. (Jeigu Eugenijus Murajevas būtų lietuvis ir kandidatuotų Lietuvoj - be abejo už jį balsuočiau, kadangi šis žmogus kalba PROTINGAI ir ARGUMENTUOTAI). Papildoma INFO apie minimą Ukrainos žmogų: facebook.com/e.murayev/ partiya-nashi.org Čia yra Rinkimų kompanijos PAVYZDYS: youtube.com/watch?v=zQwA9KVDeiY

stėrva >> 25. ....2019-03-10 02:54

...šiuo atveju negaliu niekaip nesutikti su tamstos nuomone, nors yra atvejų kai ir nesutinku ...

Dzukas > 46. s2019-03-10 02:05

Kas trukdo? :DDDD

s2019-03-10 01:42

AS noriu ir tu - 6 400 euru i menesi.... ir isisavinciau ka nors dar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

s2019-03-10 01:40

50 000 euru per menesi : 4 = 12 500 euru per savaite !!!

Dzukas > 42. s2019-03-10 01:36

Nepergyvenkite. 50 000 tai grazus skaicius, kad padaryti ispudi. Jeigu kalbeti apie alga - europarlamentaras gauna apie 6 400 euru i men. Jeigu jis nesaziningas, gali dar kazka "efektyviai isisavinti", bet tai jau kitas klausimas.

s2019-03-10 01:05

50 000 euru x 12 menesiu = 600 000 euru .... taigi jie milijonieriai .... UZ blevyzgas ir darbo imitacija ...ir as taip noriu!!!! Pasiuskit mane ten, as pavaidinsiu labai auksta intelekta ...

s2019-03-10 01:01

50 000 euru x 12 menesiu IR AS NORIU uz = 600 000 euru .... taigi jie milijonieriaiblevyzgas gauti sitiek pinigu!!!....

s2019-03-09 23:05

youtube.com/watch?v=gZzKe1BC2XU ///Learn English ESL Irregular Verbs Grammar Rap Song! StickStuckStuck with Fluency MC!

Galima2019-03-09 22:06

Pagarba Profesoriui S.Tomui

jeronimas2019-03-09 20:51

Stanislovas Tomas labai graziai,be jokios uzsleptos filosofijos,apibudino Lietuvos pasiuntiniu Briuselyje nuveiktus darbus. Suprantamai,aiskiai,lietuviskai. Cia kai kurie kolegos komentatoriai sau leidzia dergti vieni kitus ir net aptariancio vaizdo irasuose autoriu. O reiketu rasti savyje kantrybes ir truputi palaukti. Jeigu Stanislovas Tomas cia issake mela,apderge ar apkalbejo ar viesai melavo apie pasiuntinius Lietuvos interesams ginti Briuselyje,tai pagal istatymus kreipsis kiekvienas "nelaimingas" pasiuntinys ar delegatas nuo Lietuvos,i teismus del apkaltos autoriui. Jeigu nesikreips,vadinasi tiesa ir tuomet leidziantiems purva is savo zioptu teks zioptus priverti ir liezuvius prisikasti. kad jie atsiprasys viesai ,komentaruose,nesitikiu,nes taip dar nera buve. Netgi kuzia is spalinuku -konjaunuoliu laikrascio ,apdergusi Drasiaus kedzio Tevukus,neatsiprase,o atvirksciai pripyle duda samagono (turiu tokiu minciu pagal jos snukelio profili). Palaukim,bus teismai del melo ,ar tai tiesa issayta. Prisiminkit dedule del 1 euro net numirusi rasytoja Petkeviciu po teismus tampe,nors rasytojas ir tiesa parase ir net dokumentinius irodymus turejo. O siuo atveju,jeigu bent trupinelis netiesos is Stanislovo burnos paleistas,tai grybauskiniai teismai bus uzversti "delegatu-pasiuntinuku" skundais.

Akivaizdu2019-03-09 20:48

prof. dr. Tomas zajabis bičas .

psichiniam agrastui2019-03-09 19:01

Nesivartyk. Interneto auka. Ir už kitų nesislėpk, šliuže niekingas. Kur drąsa išgaravo? Ko nepasidaliji "geraja patirtimi", kaip dviejų p*dr. "eurošeimai" vaikų įsitaisyti.

Senis Šaltis2019-03-09 18:53

Kempiniuk. Pagooglinau ir pateikiu tau pirmą nuorodą Mėgaukis youtube. com/watch? v=AN7Lmlz3TTY Negaliu vertinti kokybės aiškinimo, nes nedažiūrėjau iki galo, nematau reikalo. Bet tau turėtų būti įdomu. Šakalienės metodams nepritariu, kaip tu. Ir atleisk, nematau reikalo tau atsakinėti, nes mano atsakymai tavęs visai nedomina, tu per kvailas trolis net juos perskaityti. Tokiom temom Aurimas tau pats tinkamiausias. Dar kartą tau geros dienos velesai.

agrastui2019-03-09 18:45

Tie tavo "gudrumai" nebeveikia nieko. pats metų metus propagavai tą homopakraipą kiekvieną dieną (iki šiol), nesvarbu temos, niekas. Viskas , kaip sakoma, prieš akis. Kokiu būdu vaikų įsitaisei,a?? Tik nesvaik apie "naujausias vakarietiškas technologijas". O toje vietoje ir slypi daugelis atsakymų, kurių velnių čia "prakaitą lieji"

Senis Šaltis2019-03-09 18:33

33. na skirsiu tau dar vieną atsakymą į tau labai svarbų klausimą. Suprantu tavo būdą skleidžiant tokius klausimus propaguoti homoseksualumą. Tad nepritardamas tavo orientacijos metodo platinimui atsakysiu: 1) "Ar yra skirtumas, "pasyvus" ar "aktyvus" jūsų pačių požiūriu?" --- nežinau kaip ten pas "jus pačius", bet pati logika sako, kad aktyvus nuo pasyvaus turi skirtis, nes tai antonimai. 2) "Sakyčiau, koks skirtumas_ abu p*darai." --- na tu sakai tu žinai. 3) "Kaip jūs ten skirstotės?" - kartojiesi. 3) "ir prie kurių save priskiri?" -- neturiu jokio reikalo net svarstyti tokio klausimo, nes tai ne mano tema. Bet iš tamstos kalbų, galiu daryti prielaidą, kad tamsta esi iš tų "pasyvių", kurie pasyvūs, bet labai garsiai rėkia. Na galiu palyginti tik su moterimi, kuri labai daug ir garsiai dejuoja tam tikrais laiko momentais dėl skirtingų priežasčių. Tikiuosi atsakiau tamstai į šiuos klausimus ir jų nebekartosi vėl.

>31. Senis Šaltis2019-03-09 18:23

Ar yra skirtumas, "pasyvus" ar "aktyvus" jūsų pačių požiūriu? Sakyčiau, koks skirtumas_ abu p*darai. Kaip jūs ten skirstotės? ir prie kurių save priskiri?

>29. Ded2019-03-09 18:10

Taip spardomam ne iki to. :D))))

Senis Šaltis2019-03-09 18:09

"29. Ded Morozui (2019-03-09 16:04:57) (78.63.179.91) Parašė: neskiriat profesoriaus nuo dr. ?" --- o kuom tas dr. ar profesorius keičia temą parlamentarų nudirbtuose darbuose?

Dzukas > 24. Nu jo...2019-03-09 18:06

Todel ir kvieciu visus - nekibti viens kitam i atlapus. Kas del TM - Viskas buvo korektiska ir jokio melo. Niekas nenorejo atvirai pasiusti ekspertus. eu, nors turejo pilna teise, todel zaide ta beprasmiska zaidima su skambuciu peradresavimu. Man nekarta teko kreiptis i ivairias ministerijas keliose Europos salyse, nieks neatsako tau telefonu. Geriausiu atveju, mandagiai paaiskins ka reikia padaryti, nors tai ir nera daznas dalykas. Visi uzklausimai ir atsakymai, tik rastu su privaloma registracija kanceliarijoje. Kaip sakoma - zodzio prie bylos neprisegsi. Tokia procedura ir ji vienoda visur, todel nereikia svaigti apie kazkoki "europietiska darba" Europos saliu institucijose.

Ded Morozui2019-03-09 18:04

neskiriat profesoriaus nuo dr. ?

Senis Šaltis2019-03-09 18:04

27. Atleisk kempiniuk, nenorėjau iš tavęs atimti naujo draugo. Ir dar nesupyk, jei pasakysiu, kad net jormalūzas.com parašė vieną geriausių savo komentarų, kuriam galėčiau irgi pritarti. Ar atleisi šliužų šliužui?

> 26. Senis Šaltis2019-03-09 17:55

Pasikartosiu. Kuomet spardomas snukiu purvą ari, ir U-2_ draugas... :D)))) :D)))) Anąkart net Dzūkas buvo geras :D))))) šliužų šliužas.

Senis Šaltis2019-03-09 17:47

8. U-2 pirmiems dviems. Man nesvarbu, kad toks ar kitoks, bet tavo komentaras šį kartą labai geras ir jį reikėtų iškelti į ekspertų pirmo puslapio - dienos komentaras. Pasirodo moki ir normaliai kartais rašyti.

Senis Šaltis2019-03-09 17:35

"5. To stėrva (2019-03-09 10:43:29) (78. 63. 179. 91) Parašė: pasižiūrėkit Rusijos naujo univero puslapį internete. Tenais Tomas yra docentas ir garbės ( počiota ) profesorius kartu su kosmonautu Leonovu , Kolorado valstijos guberu ir panašia publika . Tai kas jis - docentas ar profesorius ?" --- o tai, jei jis sorbonos profesorius? O jei ryt įstos į rusijos kulinarijos profkę pirmą kursą, tai jo docentas ar profesorius sorbonoje jau nebegalios ir jis bus tik studentas kulinaras? ir jei kulinarijos profkėje garbės lentoje bus kulinarijos meistras, tai kiti pasiekimai anuliuojasi? Svarbiausia, jei nėra rusijos skelbimų lentoje kažko, tai viskas, nėra niekur?

Nu jo... Dzūkui2019-03-09 17:09

Nieko čia suprasti nereikia. Tereikia pastebėti, kada, kaip ir nuo ko prasidėjo nesisteminės terpės elektorato skaldymas. Tai sisteminis veiksmas. Asmeniškai man, pasimatė labai daug. Kiti ką mato, - ne mano reikalas...

Pritariu2019-03-09 17:01

komentaro 19 autoriui dr. Jonui Ramanauskui.

suldu2019-03-09 17:01

Atostogauti tauta siuncia tik to nusipelniusius,o ne paprasaikinius.

pasirašykime ir spreskime PATYS2019-03-09 16:49

Už referendumo iniciatyvą „Dėl Lietuvos Respublikos Konstitucijos 9 straipsnio 3 dalies pakeitimo (Referendumas taip pat skelbiamas, jeigu jo reikalauja ne mažiau kaip 50 tūkstančių piliečių, turinčių rinkimų teisę)" pasirašiusių elektroniniu būdu asmenų skaičius – 412 (2019-03-07 duomenimis). Už referendumo iniciatyvą „Dėl Lietuvos Respublikos Konstitucijos 9 straipsnio papildymo 5 dalimi (Referendumu priimti įstatymai keičiami tik nauju referendumu)" pasirašiusių elektroniniu būdu asmenų skaičius – 342 (2019-03-07 duomenimis). Už referendumo iniciatyvą „Dėl reikalavimo paskelbti konsultacinį (patariamąjį) referendumą dėl šio sprendimo: Rinkimams į Lietuvos Respublikos savivaldybių tarybas įteisinti tik mažoritarinę (daugumos) rinkimų sistemą" pasirašiusių elektroniniu būdu asmenų skaičius – 184 (2019-03-07 duomenimis). Už referendumo iniciatyvą „Dėl reikalavimo paskelbti konsultacinį (patariamąjį) referendumą dėl šio sprendimo: Rinkimams į Lietuvos Respublikos Seimą įteisinti tik mažoritarinę (daugumos) rinkimų sistemą " pasirašiusių elektroniniu būdu asmenų skaičius – 154 (2019-03-07 duomenimis). Už referendumo iniciatyvą „Dėl reikalavimo paskelbti privalomąjį referendumą dėl Lietuvos Respublikos Konstitucijos 55 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto" pasirašiusių elektroniniu būdu asmenų skaičius – 779 (2019-03-07 duomenimis). Rinkėjo puslapyje pateikiami statistiniai duomenys apie pasirašiusius už iniciatyvas asmenis atnaujinami kiekvieną ketvirtadienį nuo 09:00 val. iki 10:00 val.

Darijus2019-03-09 16:47

Tikrai, amerikonai Briuselyje sukaupė visas Evropos politines šiukšles. O juk norinčių jomis tapti netrūksta.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-03-09 16:38

Galvojau kokį čia komentarą parašyti matant europarlamentarų aršią kovą už tai, kad Vokietijoje dirbantis trokistas gautų lietuvišką atlyginimą. PASIŪLYMAS: Europarlamentarai nuo Lietuvos Europarlamente turėtų gauti tik Lietuvos Seimo narių ATLYGINIMUS ir nė pusės cento daugiau. Gal tada šitie puspročiai pabustų? Kai kas gali pagalvoti, kad ir tai labai per daug, nes jie nieko nedaro dėl Lietuvos. Dėl Somalio taip. Tai gal ten tegu ir neša kudašių?

viltė2019-03-09 15:40

Likau sužavėta mūsų euparlamentarų "aukštu pilotažu" , ačiū gerb. Tomai , kad taip gražiai sudėjai visus juos ir paviešinai .

Taigis2019-03-09 15:08

ekspertai , ko vsai nepareklamuojat ir Tomo komyteto nario gerb.Šustauskio ?

to 132019-03-09 15:00

Jeigu tai neteisybe , pavojus seimai , kodel tyli Valstybe ?.

retorika 12 ir 82019-03-09 14:41

kas nesidomi ar nesugeba; pavieniai "donchikotai" daro atstumentį įspūdį. Būtų nuostabu, jeigu šiti ir kiti šaunuoliai save aiškiai pabrėžtinai pozicijonuotų kaip partiją, kurios nėra, kaip ir programos. Tylioji dauguma tokių net nepastebi, nors balsavimo diena būten jie lemtingai nusvere rezultatą.

yel“l“ow submarine apie 10. birkinas2019-03-09 14:31

geras to durnakočio suprattimas apie rinkimus :)) : juose nedalyvaujama ir nekandidatuojama - į juos, pasirodo, veliamasi :))))) - šalia to, ta karikatūra mintinai žino žodžių junginį “demokratijos pagrindai“, bet niekad net nesistengia jį panaudoti į temą :))), - gi sunku tą padaryti, kai nesuvoki ką šneki, o tik kartoji paskui litchūaniškus propagand-onus ...

birkinas2019-03-09 14:22

kokius judesius? jis jau spekuliuoja valstybes apsaugotos kedytes vardu mojuodamas kazkokiais neaiskiais, greiciau issigalvotais ar suklastotais popiergaliais. bet melo kojos trumpos, ponai runkeliai

Nu jo... U-22019-03-09 14:12

Iš vienos, pusės Tomas lyg ir daro kažkokius judesius. Iš kitos pusės, yra tik daug kalbų ir tam tikra, labai neskani destrukcija nesisteminėje terpėje. Nežinau, gal esu kvailas, bet man nedaro jokio įspūdžio manipuliavimas JT vardu, didesnėmis pensijomis ar sisteminių siurbėlių kritika, kuri yra tik išsakymas to, ką dauguma nori išgirsti, ir todėl iš esmės nieko nekeičia. Nemėgstu kai manimi bando manipuliuoti. Bet kas. Nes iš kart kyla klausimas: ko siekiama ir ko tikimasi? Tai ta pati sąmonės prievartavimo technologija, kurią naudoja sisteminė politikumo dalis. Galiu būti neteisus, tačiau visuomet stengiuosi užduoti klausimą "Cui prodest?" ir stebėti viešų deklaracijų bei realybėje gaunamo rezultato koreliaciją su šituo klausimu. P. S. Keista atsidurti kitoje nuomonės pusėje. Tačiau geriau taip, negu aklai kramtyti tai, ką "geri dėdės" akivaizdžiai stengiasi įkišti į burną pakramtyti. Kokie to vyksmo tikslai, ir kas stovi už jo, tai jau kita klausimas, nors darant aasmeninį apsisprendimą, į jį vis tiek reikės atsakyti. Kito kelio nėra. Realius pokyčius gali atnešti tik protas ir nuosekli grandinės "klausimas - atsakymas" seka.

U-2 to 10. birkinas2019-03-09 13:31

Birkine, susijaudines tu kazkodel imi kalbeti Landzbergio balsu...

birkinas2019-03-09 13:13

tokiems turetu buti uzdrausta veltis i rinkimus, griaunamas pats demokratijos principas. nuskurdino pensininkus, dabar apsimetelis nori nuskurdinti visa tauta? ijunkite mastyma runkeliai, jei toki is viso turite.... o ivanauska rekomenduoju visiems paskaityti, amziaus aferos demaskuotos pateikus visus faktus... bet ar jums runkeliai svarbus faktai?

ceslovas-Se2019-03-09 13:00

Nemanyk, kad Ivanauskas yra baltas ir svelnus, paziurek kaip jis lenda Paksiui nemuilintas, gyria jo veikla, nemato ar nenori matyti Paksiaus nora tik minkstai ir siltai kedei.

U-2 pirmiems dviems2019-03-09 13:00

Taip, taip, Stanislovas Tomas ne tik nusikaltelis bet dar ir baisus zmogus. Jis ka tik, nenaudodamas jokiu nuskausminimo priemoniu padare cielo tabuno dykaduoniu ir pusdurniu nuo Lietuvos EP veiklos skrodima. To nedare niekas ir niekada ir sitie zombiai dabar jaucia skausma. Todel man vienodai profesorius jis ar tik docentas. Man vienodai kam jis advokatauja. Man patinka tai ka jis ir Nakas daro dabar ir as manau, kad jis ta daro pagal galimybes ir gerai. Jeigu mes negalime pakeisti tu, jau 30 metu valdzia Lietuvoje uzgrobusiu yvairiu spalvu bet pos pacios veisles curvu, tai Nakas ir Tomas bent jau parodo ta smaukyma kuria retai kas mato Lietuvoje, pasisaipo ir akivaizdziai varo juos is proto.

stėrva >>5.2019-03-09 13:00

... tuo klausimu negaliu diskutuoti, nes per mažai faktų žinau .. ir aplamai, koks skirtumas ar docentas, ar profesorius, ar akademikas... man įdomiau panagrinėti ko verti Lietuvos teisės profesoriai? Matau, kad jie net asistento vardo net neverti...

apuokas>taigi2019-03-09 12:56

Svarbu zmogaus gebejimas o ne vardai. Kad Tomas auksto lygio profesionalas rodo Kedytes klausimo isjudinimas , ko niekam nepavyko.

To stėrva2019-03-09 12:43

pasižiūrėkit Rusijos naujo univero puslapį internete. Tenais Tomas yra docentas ir garbės ( počiota ) profesorius kartu su kosmonautu Leonovu , Kolorado valstijos guberu ir panašia publika . Tai kas jis - docentas ar profesorius ?

stėrva>>1. ir 2.2019-03-09 12:38

...turite faktų, argumentų ar tik savo personalinę nuomonę ir nuotaiką? O panelė Grybauskaitė pagal jus kas?...

Rembrantas2019-03-09 12:37

Kaip ir reikėjo tikėtis, prasidėjo Tomo puolimas visais įmanomais frontais. Būtų keista jei to nebūtų.

Se2019-03-09 12:23

Stanislovas Tomas tai nusikaltelis, skaitykite Juoza Ivanauska!!!!!!!!

Taigi2019-03-09 12:19

jau tris kartus , tipo, ekspertam paaiškinau, jog jisai joks profesorius, o 3 rūšies Rusijos universiteto docentėlis, o anie vis tiek - profesorius , profesorius .

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi