ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
PolitikaAktualus skambutis

Dėl genderizmo ideologijos propagavimo S. Tomas ir A. Nakas baiminasi būti uždaužyti beisbolo lazdomis(49)

Sulaukę didelės kritikos, labiau net pasmerkimo, dėl genderizmo ideologijos propagavimo, Stanislovas Tomas ir Audrius Nakas šia tema dar kartą pasikalbėjo ekspertai.eu laidoje „Aktualus skambutis“.

Dėl genderizmo ideologijos propagavimo S. Tomas ir A. Nakas baiminasi būti uždaužyti beisbolo lazdomis

Sulaukę didelės kritikos, labiau net pasmerkimo, dėl genderizmo ideologijos propagavimo, Stanislovas Tomas ir Audrius Nakas šia tema dar kartą pasikalbėjo ekspertai.eu laidoje „Aktualus skambutis“.

Naujausi

Komentarai (49)

Rikiuoti
nu bet jus ir apuokai2019-03-29 14:40

Radzvilas sumaise zodzius ir transgenderizma pavadino genderizmu

apuokas >Seniui Salciui2019-03-23 19:05

Tai tik tokiu atveju ir galima pateisint, bet as asmeniskai nesupratau prie ko cia tas gandrizmas.:) Manau ne tik as.

> 45. Senis Šaltis2019-03-23 19:02

Tas, jog esi dvokiantis p*daras, ir tuo didžiuojiesi.

Senis Šaltis2019-03-23 18:57

44. apuokas. Taigi ekspertų komanda daugumoje iš aktorių. Jie ir jų puslapis tik tokia kalba ir pašiepia tokius reiškinius. Taip ir dabar, tiesiog pasišaipė iš radžvilos nesuprantamų žodžių, vartojamų paprastiems LR rinkėjams, kurie irgi nesupranta ir kalba, ko nesupranta. Tam geriausia iliustracija, kur Nakas su Stanislovu iki ašarų juokiasi iš to viso reikalo įrašinėjant apie siseksualus vaizdo įrašą.

Senis Šaltis2019-03-23 18:53

43. O kas tuose tavo minimuose komentaruose? Pirmam, tu eilinį kartą parodei, kad sergi Seniu Šalčiu. Labai gerai, bent vienas ligoniukas tuo tiki taip karštai, kad net temoje, kur nerašau, aptarinėti mane, kažkokiais savo iškripimais, bandant tai permesti kitam. velesai, nejau tau taip blogai būti tuo gėjumi? Būk tu juo, tu man netrukdai. Net tavo komentarai netrukdo. nes jie visiškai tik tavo tema. O kas kituose numeriukuose? Tavęs paklausė apie įrodymus. O ką tu atsakei? Kad tu esi gėjus, ir pagal tai sprendi, kad ir kiti tokie. Ačiū, kad surašei tuos numeriukus, būčiau net nepaskaitęs. Matai, tu esi labai naudingas.

apuokas2019-03-23 18:51

Na gal nereikia cia to issilavinimo demonstruot kaip viska galima paprastais zodziais pasakyt. Na as suprantu , kad jus esat sysioseksualai, bet uztektu pasakyt , kad normalus zmones , o ne kokie iskrypeliai. Su tokia reklama jums bus tikrai blogai, nes Lietuvoje uz sysioseksualus tikrai mazai kas balsuos. Nors esat saunus vyrukai, bet su tais sysi susigadinsit savo reputacija.

asilui, idiotiškai pasivadinusiam seniu šalčiu2019-03-23 18:45

Ko knisiesi prie Gerbiamo Nu jo...? Prietranka, per savo psichopatiją neišsitenki erdvėje nei laike. tau ir apie tave, neaiškios giminės padare, rašoma 17., 21., 29., 31. Tipo, nematei... Dabar aiškiai matai. skaityk ir isterikuok iki apsi***imo. Bet tik nelįsk normaliems, padoriems Žmonėms į akiratį.

Senis Šaltis2019-03-23 17:43

40. Grybų konservai. Na gali paprašyti veleso ir tu turėsi savo advokatą. Be to, tavo mano paminėtas komentaras yra visiškas briedas, ir tai jau parašiau Aurimui.

to 40. Grybų konservai2019-03-23 16:50

Koks dar cis? homo. Beje, to net neslepiantis(i). Ir ne profesorius. Tik genijus.

Grybų konservai2019-03-23 16:13

Advokatas prof. Stanislovas turi advokatą Senį Šaltį... Seni, ar tu irgi triskart prapiesorius cisseksualas?

asilui, idiotiškai pasivadinusiam seniu šalčiu2019-03-23 12:03

Ko knisiesi prie Gerbiamo Nu jo...? Prietranka, per savo psichopatiją neišsitenki erdvėje nei laike. tau ir apie tave, neaiškios giminės padare, rašoma 17., 21., 29., 31. Tipo, nematei... Dabar aiškiai matai. skaityk ir isterikuok iki apsi***imo. Bet tik nelįsk normaliems, padoriems Žmonėms į akiratį.

Senis Šaltis2019-03-23 05:06

35. Nu jo... Grybų konservams (18) božie božie Aurimai. Ir kuo geras tas komentaras? Parašė, kad arba vyras arba ne, o kam naudoti kažkokius kitus žodžius. Tada paklausiu, o ar tu esi vyras, kodėl naudoji savo trumpam komentare tris svetimžodžius? 1) "komas" - turėjai omeny komentaras, kurį lietuviškai galima būtų įvardinti, kaip "paaiškinimas"; 2) "procese" - lietuviškai - veiksme; 3) "tribūną" - lietuviškai - pakyla, sakykla. Taigi Aurimai, tu apsiramink, pirmiau save apsičiupinėk ar tu vyras ar ne vyras, prieš kitus tepliodamas.

FAKTAS2019-03-22 22:41

STANISLOVAS TOMAS APGAVO NE TIK PENSINKUS, BET IR DEIMANTE KEDYTE PATEIKES SUKLASTOTA DOKUMENTA. KAM TAI NAUDINGA? ATSAKYKITE PATYS SAU.

šernius >> 26. Grybų konservai2019-03-22 22:13

Dėl reputacijos susigadinimo. Galima į šį reikalą pasižiūrėti ramiai. Turi žmonės svetainę, kurioje sudaryta galimybė reikšti kitokią nei "oficiali" nuomonę, tai labai geras dalykas ir LT visuomenei tikrai naudingas. Tai kodėl dabar reikėtų smerkti tuos žmones, kurie bando užsidirbti iš šios svetainės, ji gi ne "šventa dvasia" laikosi. Na reklamuoja šv. Tomą, na ir kas? Jokios žalos LT visuomenei, tai nedaro. Bus jis išrinktas į EP, ar nebus - skirtumą pajus nebent tik ltvnews. online savininkai :). Aišku žmonės gali supykti, kai supras, kad jais taip švelniai pamanipuliavo ir pažaidė jų jausmais, o gal kai kurie dar ir babkes mokėjo. O tai ko tie žmonės savo galva negalvoja, neanalizuoja? Jeigu vietoj galvos - "špokinė", tai visiškai natūralus rezultatas gaunasi, nėra ko pykti, bus pamoka ateičiai. O kas liečia čia tą genderizmą, tai ekspertams jau ne vienas komentatorius konkrečiai išaiškino kodėl jie daro negerai - šitie vyrukai sužaidė pagal visų šitų genderių stūmėjų numatytą scenarijų patys to greičiausiai nesuprasdami. O vėliau jau pripažinti savo klaidą - sunku, čia jau tvirto charakterio reikia, ne kiekvienas tai gali padaryti :).

Nu jo... Grybų konservams (18)2019-03-22 19:47

Geras komas. Kažkaip net nesumąsčiau. Bet tai tikrai ne vienintelė kryptis kuria yra dirbama. Nors Nakas šiame procese tik suteikia tribūną...

Nu jo... Grybų konservams2019-03-22 19:44

Na, jei yra matančių, tai gal atsiras ir gebančių atleisti Nakui "paklydimą". Vis tiek, kaip bežiūrėsi, ans geras vyras, "...špyga taukuota.." (anot klasikos)... :)

-32. stėrva2019-03-22 19:27

Kas čia tie "jie" ?? :D))) Augalai? :D)))

stėrva2019-03-22 19:24

... ačiū, bet žodis - agrastai - labai įžeidus, taip galima juos ir įžeisti...

-30. stėrva2019-03-22 19:09

... ..., agrastai, p*d*rastai ir t.t.

stėrva2019-03-22 18:58

... jūs su savo tokiais išaiškinimais labai siaurinate ir taip skurdų mano žodyną. Normalų ir tikrą jų įvardinimą blokuojate, gėjais - tik madų kūrėjai, o likę? Figarai? Figuristai?

-21. To 172019-03-22 17:09

Ką reikštų "turėti" šiame kontekste? Sudėtinga atsakingai ir garantuotai atsakyti. Trumpai: pagrindas taip manyti yra visiškai pagrįstas. Minimas(a?) to net neslepia, ir tai aiškiai parodo savo komentaruose, kuriuos išdidžiai vadina "pranešimais" (mano nuomone, tai tik šizoidiniai, neapykanta, panieka ir pan. persunkti kliedesiai). Dėl portalo specifikos reikia nemažai laiko, kad surasti tuos pavyzdžius, bet tikrai galima nesunkiai.

rusai kitaip aiskina genderizma2019-03-22 15:11

Причиной неразличения понятий «гендер» и «пол», в том числе в научных источниках, может быть незнакомство автора с теориями социального конструирования гендера и гендерных отношений как отношений власти[12][26]. В то же время смешение этих понятий имеет не только аналитическое, но и политическое значение. Если разграничение этих понятий служит опровержению биологического детерминизма и продвижению гендерного равенства, то использование термина «гендер» как синонима слова «пол» лишает понятие «гендер» его критического политического содержания и тем самым способствует оправданию гендерного неравенства[12].

rusai kitaip aiskina genderizma2019-03-22 15:08

гендерные роли конструируются обществом, что женщинами и мужчинами не рождаются, а становятся. Мужское и женское, как и другие социальные категории (например, молодое и старое) создаётся в различных социальных контекстах, принимает разные формы и наполняется разным содержанием.

Grybų konservai2019-03-22 14:45

Pamatysit, kaip baigsis šitų genderistų transliacijos kai praeis EP rinkimai, buvęs vunderkindas, šiuo metu genderistas cisseksualas nieko nelaimės. Bus aišku dėl ko čia visa tai. Gaila tik, kad ekspertai savo reputaciją daugelio akyse bus susigadinę negryžtamai.

Moteris2019-03-22 13:57

Du idijotai peranksti išleisti iš beprotnamio

gerb V. Ladai2019-03-22 13:43

"Todėl nereikėtų pykti, ant gamtos nuskriaustų žmonių, kai jie ieško sau vietos visuomenėje. Jei jie neprašo mūsų pagalbos, reikia jų tiesiog nepastebėti". Ir fašistai, kalbu apie tuos pas ką konfliktas su smegenimis, ne apie ideologus, jau susiradę vietą visuomenėje, mes jų tiesiog nepastebime, tai gerai, ar blogai? Kokia jūsų nuomonė? Planetoje jau daug kur išsižiojo pastebėję šį reiškinį

prašom >EJ2019-03-22 13:05

Cinsiyetçilik başvurabilir: Cinsiyet ikili, iki ayrı, zıt ve bağlantısı kesilmiş erkeksi ve dişil biçimleri. Cinsiyet eşitliği alanında toplumsal cinsiyet özcülüğü. İkili olmayan cinsiyete karşı ayrımcılık (eril veya dişil olarak tanımlanmayan insanlar).

Užuodžiantis kvapą2019-03-22 13:02

Norint pavaizduoti labai gudrius ir patrolinti kitus internete susirandama naujadaras iš 1991 metų cissexual ir mankštinamas, kaip koks šienuko ravėjimas. Tokio termino pripažinimas reiškia, kad išpažįstate tikėjimą, kad yra kažkas ir ne cissexual. Primityvus savireklamos darymas dergiant visus ir suplakant nuo Vėgėlės iki Radžvilo, ko gero priverčia susimastyti net tuos, kurių IQ yra žemiau 100.

To 172019-03-22 12:55

Turite kokių įrodymų, kad "senisšaltis" turi nukrypimų lyties prasme?

>12 užuodžiantis kvapą2019-03-22 12:45

Kam tokią sąvoką įvesdinėti išvis. Kad sviestas būtų sviestuotas. Kam lyties sąvoką keisti "gender" sąvoka. Ir nereikia pasakoti pasakų apie tikrus ir modernius genderistus. Stambulo konvencija parodys jums, kas yra gender savoka. Tokie išvedžiojimai yra apie nieką, norint prastumti kitus tikslus. O šituos paskutinius filmukus vertinu, kaip nevykusius bandymus išsaugoti savo veidą. Net Šimašius iki tokio lygio nenusivažiavo. Vistiek Šimašiaus rinkėjų nepritrauksite. Nors kiek kritiško mąstymo turintis žmogus atsirinks, kas čia per publika. Tačiau lengvatikių visada bus. Naku dar tiki tie, kas tiki senovės ekskavatoriais, driežažmogiais ir kitomis nesamonėmis. Patikės ir genderizmo nekaltumu. Dar dėl apibrėžimų. Kas čia negerai? O kas negerai yra komunizmo apibrėžime? Nieko, tiesiog komunizmas yra negerai.

EJ2019-03-22 11:01

Va, noreciau isgirsti Genderizmo apibrezima Turkiskai...

Grybų konservai2019-03-22 10:49

Nors čia dauguma jau nusiramino ir priskyrė save genderistams ir cissexualams, bet čia ir pakastas šuo... chebra, Nakai, tu arba Vyras arba ne. Ir taškas. O jei tau save apibūdinti reikia kažkokių kitų žodžių, kqip antai cisseksualas, tai reiškia kaip minimum galvoji, kad gali būti ir kitų variantų, t. y. vienas iš tu dvidešimt kelių genderių ir seksualų, kurie yra sugalvoti. Ir tada jau tu prieštarauji pats sau su genderizmo apibrėžimu, kad galvoji, kad yra tik dvi lytys. O tai, ką jūs darot, t. y. gryniausias overtono langas pratinant prie šių sąvokų ir problematikos. Matyt, tai darai nesąmoningai iš nesupratimo, bet dėl buvusio vunderkindo nebūčiau toks tikras.

-15. V. Ladas2019-03-22 10:42

"... nukrypimas nuo vienos ar kitos iš dviejų lyčių, individo painiojimasis šiose lytyse, arba jų susikeitimas individo sąmonėje, yra apsigimimas, gamtos klaida, kuriuos ne visada įmanoma ištaisyti. Tai kūno ir sąmonės kažkoks konfliktas. ..." Čia kalba apie transseksualius žmones (trans'ai, shemale's, ladyboy's etc. ), kurie rengiasi, kalba ir visa kita kaip priešingos lyties individai. Jų reikalas, tegu kaip tik nori. Sėkmės jiems(oms). Bet mums žymiai geriau žinoma, kai individai nesirengia, nesielgia kaip priešingos lyties, tačiau jaučia potraukį tos pačios, kaip savo, lyties žmonėms (homoseksualai, pederastai, lesbietės etc. ). Vėl jūsų citata "... Todėl nereikėtų pykti, ant gamtos nuskriaustų žmonių, kai jie ieško sau vietos visuomenėje. Jei jie neprašo mūsų pagalbos, reikia jų tiesiog nepastebėti,..." Gerai būtų, jei nelįstų į akis, neliptų ant galvos, nereikalautų išskirtinių teisių. O jei priešingai? Jei naglai lenda, lipa, reikalauja?? Ką daryti? Nepastebėti? Nusileisti? Kukliai nuleisti akytes? Puikus pavyzdys yra taip vadinamas "senisšaltis". Kiek laiko visi kukliai tylėjo, duodami durniui kelią? Metų metus, per dienas ir naktis. Ir ką matome šiandien? ... Taip kad viskas ganėtinai sudėtingiau.

2014 ekspertai apie genderizma2019-03-22 10:25

Baigdamas norėčiau kreiptis į gerbiamus mūsų Seimo narius. Kuo toliau, tuo labiau artėja principinio dorovinio ir vertybinio apsisprendimo momentas. Lietuva kol kas dar yra nacionalinė valstybė, o tauta (piliečiai) yra suverenas. Su kuo jūs būsite, kas būsite? Radikaliojo genderizmo samdiniai ar Lietuvos piliečių, lietuvių tautos atstovai, tarnai ir gynėjai?

V. Ladas2019-03-22 10:17

Pagal genderizmo teoriją, kaip aš ją dabar suprantu, nukrypimas nuo vienos ar kitos iš dviejų lyčių, individo painiojimasis šiose lytyse, arba jų susikeitimas individo sąmonėje, yra apsigimimas, gamtos klaida, kuriuos ne visada įmanoma ištaisyti. Tai kūno ir sąmonės kažkoks konfliktas. Todėl nereikėtų pykti, ant gamtos nuskriaustų žmonių, kai jie ieško sau vietos visuomenėje. Jei jie neprašo mūsų pagalbos, reikia jų tiesiog nepastebėti, ne taip kaip toks gražus Petras. O svarbiausia, reikia dėkoti Dievui, kad gimei be klaidos, be nukrypimo, arba vyru arba moterimi. Kaip, kad musulmonai dėkoja Alachui, kad gimė vyru, o ne moterimi.

2014 ekspertai apie genderizma2019-03-22 10:17

Genderistai yra labai gudrūs socialiniai egoistai. Jie nenori griauti visų socialinių vaidmenų sistemos. Reikia manyti, jie nori, kad chirurgai operuotų, policininkai saugotų viešąją tvarką, mokiniai ir studentai mokytųsi, ligoniai gydytųsi, tėvai prižiūrėtų vaikus, o pilotai nesisvaigintų ir saugiai skraidintų lėktuvus. Jie sako, improvizuokime, išsidirbinėkime tik su lytiniais vaidmenimis. Ciniškai ir egoistiškai naudojamasi tuo, kad tradicinis ryšys, tradicinė šeima iš inercijos dar išliks ir bus prigimdyta vaikų visiems, kas tik geidauja įsivaikinti.

2014 ekspertai apie genderizma2019-03-22 10:08

Taip ir dabar, įsigaliojus Stambulo konvencijai, labai siaurą nusikaltimų porūšį paspartinta neprocesine tvarka išnagrinės ypatingas pasitarimas, susidedantis iš genderistų ar jų statytinių trejeto. Sušaudymų rūsio nebus, bet grįžti namo uždraus, vaikus atims arba uždraus su jais matytis, apdės iki gyvos galvos finansinėmis kontribucijomis ir žalos kompensavimu

> 7. Kvapo slėpimas...2019-03-22 09:59

"Genderizmas yra požiūris jog lytis yra binarė, arba, kad yra tik dvi lytys – vyriška ir moteriška – ir kad kiekvieno asmens lyties išraiškos aspektai yra neatsiejamai priklausomi nuo lyties, jam priskirtos nuo gimimo. Jis sukelia nepritarimą elgesiui žmonių, kurie elgiasi ar bando elgtis, vertintojo požiūriu ne pagal savo lytį." Wikipedia. org "Genderizmas – yra kultūrinis įsitikinimas, kad lytis yra binarė, arba, kad yra (arba turėtų būti) tik dvi lytys – vyriška ir moteriška – ir kad kiekvieno asmens lyties išraiškos aspektai yra neatsiejamai priklausomi nuo lyties, jam priskirtos nuo gimimo. Šis įsitikinimas gali įtvirtinti negatyvias nuostatas, stereotipus ir diskriminaciją atžvilgiu tų asmenų, kurių lyties išraiška yra nekonformistinė, ar kurių lytinė tapatybė nesutampa su nuo gimimo priskirta lytimi. Genderizmo keliamos problemos labiausiai liečia žmones, priklausančius translyčių ir interseksualių žmonių spektrui. Tai yra ideologija atsakinga už transfobiją ir smurtą dėl lytinės tapatybės." 15min. lt Dvi apibrėžimo citatos. Kas čia negerai?

V. Ladas2019-03-22 09:56

Kiekvienas turi teisę klysti. Aš taip pat klydau, nes galvojau, kad genderizmas yra tai, ką S. Tomas vadina postgenderizmu. Ačiū ekspertai.eu, dabar žinosiu. Tik norėtųsi, kad jau būtų nulipta nuo to senuko Radžvilo, kuris taip pat turi teisę retkarčiais suklysti, ne taip suprasti reiškinio apibūdinimą.

genderizmo teorija2019-03-22 09:55

Pastangos „pakeisti požiūrį“ šioje srityje yra „ideologinė kolonizacija“, perspėjo Pranciškus, tęsdamas šeštadienį Tbilisyje išsakytą nuomonę, kad genderizmo teorija yra dalis „globalaus karo“ prieš tradicines šeimos vertybes ir santuoką.

Pavyzdys2019-03-22 09:50

Geriausias požiūrio pavyzdys yra šio tinklapio nustatymai įtraukti žodį p***rastas į savaime cenzūruojamus žodžius. net Delfis to nedaro.

din2019-03-22 09:49

savoku nezinojimas parodo radzvilo lygi... tai ka jis desto studentams? taip negalima

Kvapo slėpimas apsišikus2019-03-22 09:46

Nereikia pūsti arabų, kad genderizmas yra kažkas nekalto ir neutralaus ir niekas apie tai nesupranta tik čigonas. Kam tada reikia išradinėti dviratį ir įvesdinėti kažkokias "nekaltas" sąvokas. O ypatingai vadovautis tos sąvokos apibrėžimais, kuriuos pateikia patys pidarai vikipedijoje lietuviškai, kuris yra vertinys iš piderastų įrašo angliškoje vikipedijoje. Jei vadovautis pidarų savokomis, tai aš būčiau žmogus, kuris bijo žmonių. Čigonas jaučiasi apsišikęs, o Nakas tiesiog išsidavė, ką jis ištikrųjų galvoja. Teigiama tik tai, kad jis neiškris per labgą ir jam neteks persigalvoti, kaip jo kolegai.

2014 ekspertai.eu apie genderizma2019-03-22 09:43

Tuos, kurie bent kiek aktyviau gina tradicines vertybes, tradicinę šeimą, kritikuoja seksualines perversijas, genderizmas apdalija etiketėmis, marginalizuoja, sudaro bausmių kodeksus, įrengia grotuotas kameras.

s2019-03-22 04:04

CGI 3D Animation Short Film HD "The Wishgranter" by Wishgranter Team | CGMeetup ///youtube.com/watch?v=zON0wDD7VJY --nusikaltelis yra kaktusas - kuri brnt retkarciais reiketu palaistyti.... jis toks negime, jam truko tik MEILES !

taisyklė ir išimtis2019-03-21 23:16

Paprastai gimsta tik mergaitės ir berniukai, dviejų lyčių kūdikiai. Būna ir lyties organų anomalijų, kaip ir kitų organų bei kūno dalių. Vaikystėje, kai gulėjau ligoninėje išoperuoti anginą, toje pačioje palatoje gulėjo ir kūdikis, kurio tikrąją lytį reikėjo ištirti, nes turėjo moteriškus lyties organus, o per vidurį - ir vyriškus. Tai apsigimimas, kurį medikai nutarė ištirti ir vidinius lyties organus, kraują, hormonus, pan. Tai buvo seniai. Dabar medikai turbūt lauktų, kol vaikas paaugs ir pats nuspręs, kuo nori būti :)

tarp kitko2019-03-21 23:00

Inercija, vyrai, visur inercija. Pirmas kas nors pasakė kokį tarptautinį žodį ir paskui kartojame. Grįžkim prie lietuviškų ir susišnekėsime. Dar blogiau, kai neverstus tarptautinius dokumentus Seime pasirašo.

iqq2019-03-21 22:55

dar kartą abu pasakė, kad yra maoistai. kažkas jau jiems pasakė, kad dnr tai ne tik pimpalai,...

Lina2019-03-21 22:19

Saunuoliai !!!!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi