ekspertai.eu “ jau rašė apie keistą publikaciją, kurią valandžio 8 d. paskelbė politologo Vladimiro Laučiaus vadovaujamas tinklalapis „lrt.lt“ ir perspausdino portalas „ delfi.lt “ , kur io v yriausiosios redaktorės pavaduotoja politikai, beje, dirba V. Laučiaus žmona Loreta Laučiuvienė .

S traipsnyje buvo visiškai nutylėt i kandidatų į prezidentus Naglio Puteikio ir Broniaus Ropės pasisakymai LRT laidoje „Teisė žinoti”, nors gana išsamiai pristatytos likusių 4 kandidatų pozicijos – ir t ai anaiptol ne vienintelis pavyzdys, kai LRT ir „ delfi.lt “ sutartinai nutylė jo N. Puteikio pavardę.

Šis neįprastas reiškinys turi turėti ir kokį nors į domų paaiškinimą – juk prezidento rinkimai Lietuvoje vyksta ne kasdien, ir pamiršti jų dalyvius gali nebent žurnalistas, kenčiantis nuo Alzhaimeri o.

Štai vienas iš galimų paaiškinimų: tai, ką laidoje pasakė N. Puteikis, buvo pernelyg baisu propagandistams, kurių užduotis – nutylėti arba beviltiškai iškraipyti valdžiai, o ypač dabarinei prezidentei Daliai Grybauskaitei, nemalonią informaciją, kad ji kuo mažiau pasiektų visuomenę.

Todėl „ ekspertai.eu “ pateikia „lrt.lt“ nutylėtus N. Puteikio pasisakymus. Laidoje kalbėta apie Lietuvos saugumą Rusijos agresijos prieš Ukrainą akivaizdoje.

- Noriu grįžti prie Lietuvos nacionalinio saugumo klausimo, kuris glaudžiai susijęs su įvykiais Ukrainoje. Putinas vargu ar būtų ėmęs Krymą, jeigu įgulose būtų 60 proc.

nevietinių gyventojų. Šita armijos reforma, kad šauktiniai gali tarnauti vietoje, buvo padaryta prieš kelerius metus.

Šitą operaciją atliko GRU, vyriausioji Rusijos armijos žvalgyba. Ji per korumpuotus ukrainiečių politikus pakeitė įstatymą ir padarė, kad tarnauja vietoje.

Tokiu būdu Kryme...

- (R. Miliūtė, kreipdamasi į šalia jos sėdintį Z. Balčytį) Sakėt, kad visa informacija slapta. Štai kas žino tą informaciją (ranka parodo į N. Puteikį).

- Šita informacija yra pagrindiniuose puslapiuose, kurie nagrinėja karines temas...

- (R. Miliūtė kažką murma, trukdydama baigti mintį).

- ... anglų ir rusų kalba, tai yra laisvai prieinama informacija.

Ir taip Kryme 60 proc. įgulų sudarė rusai, ir dėl to tos įgulos nesipriešino.

Iš čia darykime kitą išvadą: pažiūrėkime, kas atsitiko Lietuvoje ir kuo tai skiriasi nuo armijos reformų Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Jeigu šitos trys šalys didino finansavimą, nemažino šauktinių, nemažino profesionalių kareivių skaičiaus, pas mus įvyko priešingai.

Mes paleidome profesionalius kareivius, sumažinome kariuomenę 40 proc. , vietoje jų priėmėme 30 civilių – padėkokime gydytojui Olekui, prisiėmė giminačių, švogerių ir pan.

- ir trečdaliu padidinome generalitetą... Iš esmės mes pavertėme Lietuvos kariuomenę kaip prieškarinę kariuomenę – mes ruošiame generolus emigracijai.

Kai visos šalys nuėjo priešingu keliu. O dabar paskutinis, asmeniškai mane trikdantis sprendimas – tos varganos granatsvaidžių ir priešraketinių raketų atsargos, sukištos į kelias lietuviškas bazes.

Rusija karinėmis raketomis iš Baltijos karinio laivyno viena salve sunaikins 90 proc. mūsų prieštankinių ir priešlėktuvinių atsargų.

Tai yra totalus absurdas. Maža to.

Dabar mes ruošiamės pirkti lenkišką priešlėktuvinį įrenginį, kurio rezultatyvumas Gruzijos kare – 1 prie 20...

- Gerai, bet jeigu mes bandytume tai truputį sukonkretinti...

- Olekas ruošiasi pirkti žaisliukus papildomus ir...

- Ir priėmė švogerius, jūs jau tą sakėte ir laukiate Oleko, manau...

- ... ir patalpinti bazėse...

- ... paklausimo.

- ... bazėse, kurias be jokių problemų apsups „žali žmogeliukai” iš Karaliaučiaus ir mes turėsim antrą Krymo scenarijų. Jeigu ir toliau taip žygiuosim.

Dabar Ukrainoje rusakalbiai, kurie nori prisijungimo prie Rusijos, užiminėja saugumo būstines. Atkreipkime dėmesį – prezidentas skiria saugumo vadovą.

Kas gi mūsų saugumo vadovas? Ponas Grina, kuris nuolat krizena, o kai išgirdo prezidentės kritiką, pasakė prezidentei, kad čia ne jos kompetencija.

Ar galime būti saugūs Ukrainos įvykių akivaizdoje, kai prezidentė yra siunčiama tolyn saugumo departamento vadovo, kuris yra iš tikrųjų keistas žmogus? Ar galime būti saugūs, jeigu prezidentės patarėju priimamas buvęs ūkvedys iš antrojo kontržvalgybos departamento (turimas omenyje Antrasis operatyvinių tarnybų departamentas prie Krašto apsaugos ministerijos)?

Kokia mūsų kontržvalgyba, jeigu „Snoro”...

- Pone Puteiki, jūsų žinios tiesiog kelia pavydą tiems, kurie nežino tų faktų...

-... jeigu „Snoro”...

- ... bet grįžkime prie to, kaip Lietuva galėtų vykdyti dalį susitarimo, kad reikėtų apriboti informacinių karų prieš Lietuvą galimybes.

- Kontržvalgybos departamentas taip pat užsiima informaciniais karais. Jeigu ten pavaduotoju grįžo dirbti žmogus, kuris pakišo FNTT vadovus Gailių ir Giržadą, dėl kurio kaltės iki šiol neatskleistas „Snoro” išgrobimas, „Snoras” taip pat yra nacionalinio saugumo dalykas...

(turimas omenyje D. Grybauskaitės vyriausiasis patarėjas nacionalinio saugumo klausimais Jonas Markevičius, apsimelavęs neteisėto FNTT vadovų atleidimo istorijoje, žr. „Melagis, vyriausiasis prezidentės patarėjas J. Markevičius palieka prezidentūrą”).

- Tai jau aš taip spėčiau, kad jūs ten nieko gero nesitikit. Bet gal kur nors tikitės, kurioje nors institucijoje, kad ji ką nors galėtų nuveikti?

- Aš stebiuosi, kad šito susitarimo projektas turėjo būti svarstomas Valstybės gynimo taryboje, bet jinai nesušaukta. Toks susitarimas turėjo būti svarstomas partijose ir su visuomene – bet Lietuvoje politikai nebesitaria nei su partijomis, nei su visuomene, partijos nebesitaria su visuomene, prezidentė su niekuo nebesitaria.

Ir dar vienas dalykas: ar galime būti iš tikrųjų saugūs, jeigu Valstybės saugumo departmaneto ir antrojo kontržvalgybos departamento vadovai niekam tikę?

- Pone Puteiki, jeigu jus paleistume taisyti padėties Ukrainoje, kaip jūs tą darytumėte?

- Pirmiausia pasiskaityčiau Konstituciją, kurioje parašyta, kad tokiais atvejais privalomai susirenka Valstybės gynimo taryba. Ji iki šiol nesusirinko, tai yra grubus įstatymo pažeidimas – ji renkasi ne mažiau kaip vieną kartą per mėnesį. Akivaizdūs Rusijos ketinimai susijungti su Padnestre, čia turbūt savaičių klausimas, kada Rusijos kariuomenė pajudės iš dviejų pusių – iš Padnestrės ir iš Rusijos. Tokioje situacijoje nesušaukimas Valstybės gynimo tarybos rodo, kad mūsų valstybės vadovai elgiasi kaip 1940 metais, yra visiškai pasimetę...

- Čia traktavimo klausimas, turbūt pasakytų jie, nes gynimo tarybą reikia šaukti kilus akivaizdžiai grėsmei šalies sienoms, ar ne? Tai bet...

- Ar galėčiau pabaigti?

- Gerai, bet mes dabar... Nesileiskime... Aš nesakau, kad aš taip traktuočiau, aš sakau, kad jų atsakymas, jeigu jie čia būtų, ko gero, galėtų būti toks. Bet koks būtų jūsų siūlymas, ką Lietuva turėtų daryti, jeigu galėtų pakeisti padėtį?

- Mes leidžiame Kaliningrado srityje laikyti milžinišką kariuomenės koncentraciją. Per pastaruosius 5 metus mūsų šalies vadovai nereikalavo demilitarzuoti Kaliningrado srities. Jeigu Rusija pajudės link Padnestrės, „žali žmogeliukai” gali ateiti iš Karaliaučiaus į Klaipėdos kraštą...

- O jeigu pareikalaus demilitarizuoti, tai tada atitrauks savo pajėgas iš Ukrainos?

- Mes turime pareikalauti taip pat atitraukti Baltarusijos tankus, kurie stovi už 20 minučių kelio nuo Vilniaus. Tai yra vėlgi ta pati užsienio reikalų politika.

Mes anksčiau draugavome su šiaurės šalimis, Lenkija, Višegradu, Vengrija, Slovakija, Čekija – mes šituos santykius nutraukėme. Mes susipykom su Lenkija.

Mūsų šalies vadovė įžeidinėja Putiną, atvirai jį erzina, skirtingai negu Latvijos, Estijos ir Lenkijos vadovai, kurie tik tvirtai pasako, kad tai yra okupacija, ir reikalauja laikytis tarptautinių sutarčių. O mūsų vadovė vartoja būdvardžius, kurie erzina Putiną.

O kam šito reikia? Koks yra tikslas tokio elgesio?

Reikia nustoti išdavinėti Baltarusijos disidentus Baltarusijos KGB, kaip išdavė mūsų Teisingumo ministerija Beliackį, o šalies vadovė ir vadovai dėl to visiškai nepasmerkė. Beje, vienus dokumentus vienas bankas perdavė mūsų ministerijos rankomis be teismo sprendimo.

Mes patys pažeidėme savo įstatymus...

- Visiškai su jumis sutinku, bet grįžkime prie Ukrainos.

- Tai jeigu mes užtikrinsime savo valstybėje saugumo situaciją, jeigu pareikalausime demilitarizacijos kartu su kaimynais, mes sukaustysime Rusijos dėmesį, atitrauksime dalį Rusijos pajėgų, generaliteto, specialiųjų tarnybų, kurių – beje, Apeliacinis teismas nustatė, kad mūsų saugumo departamentas kartu su Generaline prokuratūra dirba Rusijos spec. tarnyboms – čia Kusaitės byloje, užvakar paskelbtas...

(žr. „N. Puteikis: teisingumas triumfuos, kai G. Grina ir D. Valys bus atstatydinti, o bylą prieš E. Kusaitę sukurpę pareigūnai – nuteisti”).

- Taip ir nustatė?

- Taip, toksai sprendimas, taip ir skamba, kad vykdėme Rusijos specialiųjų tarnybų nurodymus. Tai kai prezidentė...

- Jis skamba truputį kitaip, bet mes tą temą galėsim pratęsti, bet dabar... galėsime grįžti, bet dabar aš norėčiau pabandyti apibendrinti...

(po reklaminės pauzės prie šios temos nebuvo grįžta)

Naujausi

Komentarai (67)

Rikiuoti
Salomeja2014-04-25 13:01

Linkime stiprybės NAGLIUI. VIENINTELIS UZ TIESA IR JO DRAUGAI TOKIE .MES LAIMĖSIM ZMONES PABUSKITE

verge2014-04-14 17:08

As manau ,jeigu nors vienas kareivis izengtu i Lietuva is kaliningrado ir issoves bent viena suvi , musu vadovai mautu is lietuveles pasiraite kelnes,nes zmones patys juos atiduotu ateiviams.

Skaitau komentarus2014-04-14 13:41

ir žiūriu valdžios "Fairy"ne visai visiems padeda išplauti smegenis, o gal "Fairy" "kanda"tik raudonus, kad taip gražiai jie kaip zombiai jau 23 metai visai padoriai išplautomis smegeninėmis.

Jonas2014-04-14 02:52

Didelės sėkmės ir Aukščiausiojo palaimos Nagliui. Situacija keistusi kardinaliai.

pagarba2014-04-13 03:28

N.Puteikiui dar labiau išaugo.

miliūtei2014-04-13 03:20

mes visi "štai kas".

Nukopijuota ir įdėta2014-04-11 16:29

Saulėlydis 2014-04-04 - 11:03 PO “TEISINĖS VALSTYBĖS” APGAULĖS PRIEDANGA Tad nei teisėjas, nei prokuroras teisinėje valstybėje niekad nestoja prieš teismą už nekalto žmogaus „pasodinimą“. To reikia hierarchijos pateisinimui ir palaiminimui. „Nepriklausomumo“ palaiminimui su „tobulėjimo“ perspektyva. Teisinė valstybė jiems yra priedanga, skydas. Esą jų veiksmuose nėra tyčios(amorali ir atpildą neigianti nuostata). Teisėjų ar prokurorų už tai net neteisia! Pati uždaroji sistema, vardu „teisinė valstybė“, numačiusi ištisą (nuo visuomenės bei viena nuo kitos) „nepriklausomų“ institucijų hierarchiją, neleidžia įžvelgti ne tik tyčios, bet ir aplaidumo. „Ne aš tave sulaikiau“, „ne aš ekspertizę atlikau“, „ne aš tave nuteisiau“, „ne aš apskųstą nuosprendį palikau galioti“ – rodo vieni į kitus institucijų ar hierarchinių pakopų dalyviai. Kaltų būti negali! Nes jei visgi būtų surasta elementari moralioji logika, ir teisėjui būtų iškelta byla ar jis būtų „pasodintas“ (už nekalto žmogaus įkalinimą), tuo pačiu būtų „patraukta atsakomybėn“ bei demaskuota visa išgirtoji daugiapakopio teisingumo schema! Būtų išryškintas ir pačios „teisinės“valstybės bei jos vadovų nusikalstamas aplaidumas ar abejingumas. Būtų pačios „teisinės valstybės koncepcijos“ ištraktuota, kaip kišimasis į teisėjo darbą, tegu ir pavėluotas kišimasis .. O visų „nepasodinsi“. Nes tada sėstų ir tyrėjai, ir kaltinimą palaikęs prokuroras. Nes… jei šie gali „klysti“, tai ir teisėjas juk gali! O jei tektų ir „visus pasodinti“? Tada jau daugelis pamatytų, kokia didžiulė veidmainystė slypi teisinės valstybės koncepcijos logikoje! Esą valdžios institucijos, Seimas, net Prezidentas (kuris, beje, ir skiria teisėjus) „neturi kištis į teismų sprendimus“, esą „prokurorai“ turi tirti bylas būdami nepriklausomi nuo valdžios, ir t. t. Tad kam tada iš viso reikia „tos valdžios“, jei po jos nesikišimo į teismų sprendimus priedanga valdžia negina žmonių, jei po valdžios nesikišimo į teisėsaugos veiklą šydu formuojasi (ir objektyviai! ) klanas, kur�� ta pati „teisinės valstybės“ pašventintoji karvė gina nuo realios atsakomybės? „Mes nepriklausomi“. „Mums net Prezidentė negali nurodyti“… „Mes pagal (kažkieno kito, irgi nepriklausomo) surinktą medžiamą sprendimą priėmėme…“ Dainuok ir savivaliauk! Taigi, kuo daugiau „teisinės valstybės“, tuo daugiau sužlugdytų bylų ar nekaltai įkalintų žmonių, už kuriuos niekas nėra traukiamas atsakomybėn. Juk nusikaltimų (taip pat ir nekaltų įkalinimas) buvo ir bus visada bei visur, bet jų būtų mažiau, jei nebūtų skydo, saugančio „visada teisius“ (tik neva itin retai „klystančius“) teisėjus nuo atsakomybės – „teisinės valstybės“ hierarchijos, „nepriklausomumo“ bei apskritai koncepcijos. Laukinio kapitalizmo sąlygomis „teisinė valstybė“ buvo ir yra fasadas, pastatytas iš blizgančio, bet nuodingo gyvsidabrio. Kartu „teisinė valstybė“ čia tampa ir kovos imitacijos kelrodė, kapitalistinės santvarkos nuolat „skolinama“ pseudo-opozicijai. Pseudo-opozicija skelbia – „teismo sprendimai turi būti moralūs!“ Ir čia pat šaukiasi „teisinės valstybės“. Pavyzdys: Vaikelio tėvai mirė, likę skolingi bankui. Antstoliai, vykdydami teismo sprendimą, išsinešė visišku našlaičiu tapusio vaikelio… daiktus ir žaisliukus (buvo Rusijoje, bet gali būti ir pas mus). Teisėta? Aišku. Paveldėtojas ne tik „pliusus“ paveldi. Ir teismo sprendimus „reikia vykdyti“. Bet ar tai normalu ? !!! Šis pavyzdys rodo, kad teisinės valstybės sistema bei vizijos nieko bendro su morale turėti negali. Jis rodo (ir vaizdžiai), kad „teisinė valstybė“ ne tik skirta kapitalizmo fasadui puošti, bet ir uoliai (bei objektyviai, savo prigimtimi) vykdo oligarchų bei bankininkų užsakymus, t. y. tarnauja valdančiai klasei.

butent2014-04-11 15:58

Žinoma už Puteikį, Puteikis pirmauja, ne Polikarpovna, už tai ingnoruoja, Vilmorus išsijuosę meluoja

Pilietis2014-04-11 14:14

manau, kad per šiuos rinkimus Puteikis nebus išrinktas, kadangi tik prieš porą metų jis iškilo į viešumą ir pasirodė žmonėms kaip subrendęs politikas, atstovaujantis Lietuvos žmogų. Tačiau, skeptikams noriu pasakyti, kad jo šansai per kitus Prezidento rinkimus išaugs iki 80 %. Kodėl? - ogi atmeskim visų partijų viršūnėles, valdžios aparatą, milijonierius ir oligarchus ir liks kita tautos dalis, kuriai jau atsibodo melas, korupcija ir švogerizmas valdžios aparate.

pensininkas2014-04-11 02:28

Kas nori skaudžiai spirt šiknon valdantiesiems - renka Prezidentu tik N.Puteikį.

Senjoras2014-04-11 02:20

Žmona be agitacijos su dukra nutarė balsuoti tik už p.Puteikį .Lietuviai,Žemaičiai,Dzūkai ir Aukštaičiai būkit protingi nebalsuokit už šią arogantišką (o kas gali paqneigti kad Ji dirba savo dqarbdaviui Putinui-gal Jos tokia užduotis dabar pult ant rusų)) damą kuri nesiskaito su tauta (Ji paprasčiausiai tautos nemėgsta o gal ir neapkenčia).

StasysG2014-04-10 18:32

Aš ir mano šeimos nariai balsuos už N Puteikį į prezidentus. Taip susitarėme.

Ǒ2014-04-10 16:52

51-am Raigerdui: tiesą pasakius, nesupratau, kokią ten sąmokslo teoriją pateikėte. Na, labai ir nesigilinau, nes neužkabino. Tik supratau, kad nukreipėte kalbą dar labiau į šoną. Šiaip ar taip, nuotaikos nesugadinot, nes išlaikėte savo stilių - kalbėti dėl tuščio kalbėjimo.

klaniniai pašiurpę2014-04-10 16:52

N.Puteikio šansai prezidento rinkimuose nuolat didėja, tad nomenklatūrinių gaujos kandidatams darosi nejauku, juos apniko baimė, nerimas, stresas etc.

Ǒ2014-04-10 16:46

46-ai Teresei: kažkada kalbėjau su vienu "fašistu" iš Visagino. Klausiu, ar nenori grįžti į Rusiją, o jis net supyko: o kam? Dukra studijuoja JAV, sūnus dirba Londone, vieni pas kitus nuvažiuoja, Visagine oras grynas, ramu, gera. Jei ir būtų tokių fašistų, jei ir pasikviestų jie rusų tankus, bet kad taip imtų ir atvažiuotų tie rusų tankai?... Gal jūs kažkokių filmų prisižiūrėjote, o gal jau ima reikštis kažkokios negeros ligos simptomai...

Raigerdas> 41-am Ǒ2014-04-10 16:05

Kadangi žinau jūsų metodus, ir vienas iš jų yra "būti įkyriu", kokios kartais būna moterys, tai aš nutariau jus pareklamuoti:"LGBT (arba GLBT) yra inicialai, kuriais apibūdinamos lesbietės, gėjai, biseksualūs ir transeksualūs žmonės. Terminas naudojamas nuo XX a. 10-o dešimtmečio vietoje „LGB“, kuris prieš tai pakeitė frazę „gėjų bendruomenė“, kuri nereprezentavo daugelio LGBT bendruomenės narių. Šiuolaikinėje vartosenoje terminas LGBT naudojamas norint pabrėžti kultūrų paremtų seksualumo ir lyties tapatybe įvairovę bei kartais vartojamas kalbant apie asmenis, kurie yra neheteroseksualūs, t. y. ne tik homoseksualūs, biseksualūs ar transeksualūs. Šiuo atveju dažnai pridedama raidė „Q“, apibūdinanti queer žmones ar tuos, kurie nėra tikri dėl savo seksualinio identiteto (pvz. , „LGBTQ“)". Kaip matai, čia nieko priešiško jums nėra. Kodėl yra palaikomas jūsų judėjimas? Šiame pasaulyje yra įvairių žmonių grupės, kurios turi savotiškus egoistinius tikslus. Bet, kas juos jungia? VISUOMENĖS NIEKINIMAS IR NORMALAUS ŽMOGAUS MENKINIMAS. Dabar jau yra ir kiti vyrukai, kurie nutarė, kad Žemėje yra mūsų per daug. Ir jie nori gyventi amžinai. Kaip ir dauguma homseksualų, jie suvokia save, kad jie yra tik kūnai. Ir jie nori gyventi amžinai. Ar yra tokia galimybė? Ir šiandieniniai mokslininkai atsako - taip, tokia galimybė yra. Mes padarome jūsų kloną ir jūs gyvenate dar vieną gyvenimą. O po to eina sekantis klonas ir taip jūs galite gyventi visą amžinybę. Idėja yra viliojanti, nes koks milijardierius nenorės pratęsti savo gyvenimo, nes jis nieko nepraranda, nes taip ar anaip bet jo dabartinis kūnas mirs. Kad įgyvendinti tas idėjas, jiems vėl, kaip ir jums, trukdo tas normalus žmogus. Todėl reikia sugriauti to normalaus žmogaus gyvenimo tradicijas, kad jis taptų kuo labiau pamišęs kokioje nors srityje, kad tas normalių žmonių grupes galima būtų suskaidyti į mažas grupeles ir pavergti. Jie ateityje nelabai bus reikalingi, nes susikūrus klonų valdomai Žemei, šitie normalūs žmonės bus reikalingi tik kaip vergai ir, gal būt, kaip medžiaga, kad pakeisti jų pagedusius organus. Tokios yra šitų idiotų idėjos, kurias po truputį pradedama įgyvendinti.

w2014-04-10 14:48

Kazkokiu kvailysciu kratinys. Butu idomu paziureti kaip pats Puteikis balsavo uz 2009-2013 m. biudzetus, ar pasisake uz lesu didinima kariuomenei ar bent jau neproporcinga ju mazinima, kuri atliko "liezuvio patriotai". Speju balsavo uz, apie kariuomene ne zodzio. Jeigu jau norite kazka aiskintis kas sumazino Lietuvos kariuomenes kovinius pajegumus, tai pradekite nuo to kas buvo Lietuvos kariuomenes "reformavimo" 2006-2008 m. iniciatorius, pagrindiniai prastumejai KAMe, Vyriausybeje ir Seima. Idiotus, kurie bukai balsuoja galima palikti ramybeje

Kaimo pilosopas2014-04-10 14:26

Gal kas nors galit pasakyti, kuo skiriasi lietuvė r.miliūtė nuo ruso d.kiseliovo? Turiu mintyje ne asmenis, bet "veiklos" būdą. Bijau suklysti, tačiau jų laidose sukeitus transliuotojų logotipus, daugiau niekas nepasikeistų, ta pati panieka, kitaip manantiems, arogancija ir narcicizmas. Kaip sakoma, jei homo sovietikus - tai jau ilgam.

Absurdas „mailiaus“ byloje2014-04-10 14:24

Žiniasklaidai ir visiems kitiems (tame tarpe ir kandidatams į prezidentus) visai neįdomus tikras skandalas apie tai, kaip FNTT tarnyba kartu su prokuroru visiškai be jokio pagrindo pradėjo ikiteisminį tyrimą "mailiaus“ byloje. Tą akivaizdžiai įrodo FNTT dokumentas. Ir nieko, jokios reakcijos, visi tyli: tyli valdžia, tyli politikai, tyli teisėsaugininkai, tyli žiniasklaida. Labai patogu patylėti, nes turėtų būti gėda 5 metus trimituojant per žiniasklaidą ir pučiant melo burbulus apie "mailiaus“ bylą, o kaip jau seniai aišku, tai tik dar vienas FNTT triukas - dirbtinai sukurta "mailiaus byla" - vien tik melas ir blefas. Kaip mes "dirbame", taip ir gyvename - niūrioje tamsoje, be sąžinės ir garbės. Paskaitykite (parašykite į Google): „Mailiaus byla“: Kaip FNTT tarnyboje „gaminami“ ikiteisminiai tyrimai.

vėl niekšybė2014-04-10 14:09

Socdemai vėl stumia antivalstybinę aferą-mainais už ne pačius geriausius priešlėktuvinius kompleksus,Lietuva pertvarko savo vidaus politiką pagal Lenkijos pageidaujamą modelį,kartu išteisindama Lenkiją savo rankomis dėl tarpukariu įvykusios agresijos ir Vilnijos lietuvių asimiliavimo. Dviguba Lenkijos pergalė. Pirkdami kiek brangesnius "Stinger" mes išvengtume visų šių nemalonių pasekmių. Ačiū Puteikiui,kad nepabūgo to viešai pasakyti. Jei pamenate,prieš perkant ne itin Lietuvai reikalingus išminavimo laivus iš D. Britanijos,Lietuva buvo susidūrusi su tarptautinių žydų avantiūristų spaudimu. Ir kaip taip socdemai antrą kartą iš eilės sugeba drąsiai užsijoti ant to paties grėblio?

Teresė, tam 41 O su taškais2014-04-10 13:55

Pakviečia Visagino arba Klaipėdos fašistai, įvažiuoja iš Kaliningrado (fe, net rašyti negera) srities. Paprasta.

Jooo2014-04-10 13:51

Balsuoti reikia tik už Puteiki ir taškas

Povilas>>Letui Palmaičiui:2014-04-10 13:49

Ponas Palmaiti, neklaidinkite žmonių. Amerikos Balsas pradėjo transliacijas į Lituvą tik 1951.02.16, kuomet partizaninis karas jau ėjo į pabaigą. j Tada au buvo ruošiamasi kitos kovos formoms: spauda ir kt.

onte2014-04-10 13:32

sliksti miliute neduoda pasisakyti zuokui

vien2014-04-10 13:03

palietus garliavos tema ir teismu darba grybauskaite susiveltu ir gedingai pralaimetu debatus.

Ǒ2014-04-10 12:42

Raigerdai, dienos pradžiai papasakokite, kaip rusų moderniausi tankai - tie, kurie mano tą visą bakužę pervažiuojam skersai ir išilgai - atsiranda Lietuvos teritorijoje? Man šioje vietoje vaizduotė užstringa. Gal jie, pavyzdžiui, netikėtai išlenda iš po žemių ar išnyra iš jūros gelmių? Arba iš dangaus nukrenta? Tiesiog nei iš šio, nei iš to, be jokios priežasties?

Aistis2014-04-10 12:35

Nesuprantu tu zmoniu kurie uz Grybauskaite zada balsuoti...

>34. nuomone2014-04-10 07:50

Stebuklas įvyks!

2014-04-10 05:50

Raigerdas yra visiškai ne tas, kuo save pateikia.

37komentarui2014-04-10 05:49

Ko taip linksminates?

Ǒ2014-04-10 04:06

36-am Raigerdui: :-) (t.y. smagiai pasijuokiau prieš miegą) Dar neparašėt apie pasitikėjimo ir suniveliavimo tapatumą. Tikiuosi, ryt ryte turėsiu progą pradėti dieną linksmai.

Raigerdas 29-am Ǒ2014-04-10 03:10

Pyktis yra geras dalykas. Tai yra normali žmogaus reakcija į faktų iškraipymą, ir savo mąstymo primetimo kitiems. Savo atsispaudimus daryk pats. Niekas neprašė tavo "išmintingų" patarimų. Dabar tu rašai:"O aš sakau, kad net pati moderniausia ginkluotė mūsų neišgelbės". Taigi nesąmonę parašei ir dar ginčytis puoli, kad tai ne nesąmonė, o kažkokia protinga idėja. Pvz. , keletą vyrų sėdą į moderniausią tanką, o jūs ten kiek norit galit apsiginkluoti šakėm, ir mes jūsų tą visą bakužę pervažiuojam skersai ir išilgai. Tave pakabinam ant vamzdžio ir nuvežam į artimiausią mišką, ir ten, kol vyrai nusišlapins galėsi padainuoti patriotines dainas. Su tavim yra beprasmė diskusija. Kodėl? Todėl, kad tau parašai vieną, o šneki apie visai, ką kitą. Kai tu vaikus ruošeisi mokyti, jeigu tu nesugebi atsakyti į tau užduotą elementarų klausimą? Čia, matyt, tavo "pažangioj" "Gender Loops" mokykloje tave taip išmokė? Tai, ar prašysi N. Puteikio, kad jis tris tualetus mokyklose pradėtų steigti: berniukams, mergaitėms ir vieną bendrą "gender-iams"?

V.Ladas- pamąstymai2014-04-10 03:05

Netiesa, kad būtent mus, Lietuvą, rusai šantažuoja. Jie viso labo tik reaguoja į mūsų kai kurių valdžiagyvių bei kai kurios purvasklaidos įžeidinėjimus. Kol kas mes jiems dar nelabai rūpime...

nuomone2014-04-10 02:57

Jei ivyktu toks stebuklas ,kad butu isrinktas N. Puteikis Lietuvos Prezidentu... manau Lietuva zingsnis po zingsnio zengtu tik i prieki ... i sviesa kitaip sakant be melo,be baimes politiku (galbut ne visu). O dabar visi pakabinti ,ibauginti,plauna tik zmonems smegenis ir nebezino,kaip nuo tos Tautos pasprukti ,kad tik melas nepraslystu ir nepasiektu zmoniu ausu. Tai koks tai seimas? Kad visiskai ignoruoja Tauta... net konstitucinis teismas jau pajungtas yra i ta visa jovala... ir del Venckienes mandato buvo kreiptasi i kostitucini teisma... o ,kad zmones rinko Venckiene,jiems ne motais.

deja2014-04-10 02:48

Naglas cdarosi vis labiau panašus į sunkų ligonį.

LRT spektakliai tesiasi2014-04-10 02:29

siandien per LRT "Teise zinoti" Jakelaitis pakviete 3 personas aptarti rinkimines situacijos, bet paziurejus ta laida, susidare ispudis, kad kalbejo 2 Grybauskaites advokatai, visaip liaupsindami savo cariene. Buvo koktu klausytis.

pagarba N. Puteikiui2014-04-10 02:13

tvirtai zinau, kad balsuosiu uz ji.

ar kas nors2014-04-10 02:12

uzbaiks ta propogandistine smegenu pudrinimo specialistes nesamones jug akivaizdziai matosi kaip elgiasi ir kodel ta panele niekados nedalyvauja tokiose laidose kas cia vyksta ?

Ǒ2014-04-10 02:03

27-am Raigerdui: Jūs mane gluminate. Žinokite, pyktis labai dažnai užblokuoja mąstymą, todėl patarčiau prieš man atsakant padaryti bent 15 atsispaudimų ar 30 pritūpimų. Dabar apie tai, kuo mane kaltinate. O kaltinate mane nebūtais dalykais. Visų pirma, Puteikis nenori, kad Olekas pirktų kažkokį chlamą, bet ir nenori, kad Olekas nieko nepirktų. Tad Puteikis nori modernios ginkluotės. O aš sakau, kad net pati moderniausia ginkluotė mūsų neišgelbės. Ar supratote, ką norėjau pasakyti? Antra, pasitikėjimas gali būti ir tarp visiškai skirtingų žmonių - skirtingai mąstančių, skirtingai besirengiančių, skirtingo amžiaus ir t. t.. Priešingai - aš visada pasisakau už savitumą, neslėpimą savo įsitikinimų, orientacijų, tikėjimo, išsilavinimo ir t. t. Tad pasitikėjimas nieko bendro neturi su vienodumu, visų sulyginimu pagal kažkokį vieną standartą. Komentaro pabaigai noriu jūsų, Raigerdai, paklausti - ar pervedėte Puteikiui 40 litų? Aš, pasigirsiu, jau pervedžiau.

Atvirai sakant2014-04-10 01:27

kandidato Puteikio kalbejimas mane vis labiau domina. Kalba paprasta, pagrista faktais, logiska ir suprantama. Sakyciau, vyriska aiski.

Raigerdas 16-am Ǒ2014-04-10 00:52

Tu sakei, kad esi 3-jų vaikų tėvas. Tai, jeigu esi tėvas, tai turėtum būt išmokęs ir ausis išsiplauti, kad geriau girdėtum. Štai, ką paskė N. Puteikis: " Tai yra totalus absurdas. Maža to. Dabar mes ruošiamės pirkti lenkišką priešlėktuvinį įrenginį, kurio rezultatyvumas Gruzijos kare – 1 prie 20..." Taigi, jis kalba apie perkamą pasenusią karinę ir neefektyvią karo techniką. O ką tu pliauški? Štai tavo tekstas:"Galima prisipirkti moderniausios ginkluotės, bet jei nebus kovinės dvasios, visa tai ik beprasmis pinigų išmetimas". Aš jau tau rašiau, kad tu negali mąstyti kitaip, nei tai aprašyta pas Orvelą "Gyvulių ūkyje". Na, tiesiog tau būtina iškreipti, sumenkinti tai, ką pasakė N. Puteikis. Dabar apie tavo komunistines svajones ir komunistinius sapaliojimus:"Patriotizmas yra tada, kai visi šalies gyventojai pasitiki vieni kitais..." Na, niekada nebus taip, kad visi šalies gyventojai pasitiki vieni kitais. Kažkokio tai visų SULYGINIMO pagal vieną lentelę niekda nebus. Jis niekam nereikalingas. Tau reikia paklausyti Pink Floyd "Sieną", ten visi vaikai marširuoja kaip robotai visi vienodi. Net, jeigu būtų toks fantastiškas dalykas ir visi būtų vienodi, vis vien tu išsiskirtum iš kitų - tu nenustotum užsiiminėti ardomąja veikla.

Labai2014-04-10 00:31

buvo įdomu klausyti kai N.Puteikis aiškino apie karinę strategiją,ir parodė savo išmanymą.Tik Miliūtė trukdė išklausyti.Matos,kad plataus suvokimo,susigaudymo,loginio mąstymo kandidatas ir kalba aiškiai,gražiai,argumentuotai. Tai jau pasirinkimas rimčiausias ir galutinis.

Ǒ2014-04-10 00:28

Jokių tamstos pamąstymų nepastebėjau. Pavadinimų dubliavimas kita kalba vis tiek anksčiau ar vėliau turės būti įteisintas, tai akivaizdu. Kodėl nepasitikima lenkais, totoriais, karaimais, vokiečiais, etc. , kurie nuo seno gyvena Lietuvoje? Iš kur ta paranoja? Jūs man primenate Landspirgį, kuris bijo Tautos, kad ji referendume ne taip balsuos. Gal dalis Tautos ir kitaip mąsto, bet tai ne silpnina Lietuvą, bet tik sustiprina ją. Lygiai taip pat ir lenkai - kodėl jie negali sustiprinti Lietuvos, ant savo namų pakabindami dar ir lenkiškus gatvių pavadinimus?

Klemas Jankūnas2014-04-10 00:26

Ar tai valdžia. Kas per velniava ?

vilius2014-04-10 00:20

nu tikrai labai nemaloni ir sukta intrigante. jri klausymas jei netinka ji tuoj bando sutrugdyti. bet puteikis saunuolis rezia miliutei tiesiai y akis. net telike matosi kaip senmerge raudonuoja. renkam puteiky.

pamąstymai2014-04-10 00:18

kai pažiūri į pastarųjų mėnesių politiką ,atrodo,kad visi mūsų valdantieji dirba Putinui ir jo propagandai. Kitaip kaip suprasti visų , valdančiųjų norą rašyti pavardes lenkams jų originalo kalba? O kaip tada rusams? Jei nerašysim kirilica - bus jų teisių pažeidimas,prasidės spaudimas iš Rusijos, o kokią 'dovanėlę' suteiksim latviams ,estams? Kokioj šalyje dar lenkai gali kelti tokius reikalavimu? Juk UK , JAv jų netoli ar net daugiau milijono? Lenkai -ne tautinė mažuma , neturinti savo valstybės , o tautinė bendrija,kurios didelė valstybė ,daugiau bei 10 kartų didesnė už Lietuvą. Kodėl prasideda tas kiršinimas dabar,kai rusai pakėlė galvas ir ėmė visus šantažuoti? Tą patį daro ir lenkai,jiems pritaria mūsų valdantieji? Kas jie? Kam tarnauja? Ar susivienysim dėl kalbos, dėl Valstybės išsaugojimo? Ar leisim mūsų parsidavusiems seimo nariams sunaikinti mūsų šalį? .

aras2014-04-10 00:16

Kolaborante Miliute. O Puteikis saunuolis. Puikiai susivokia karyboje, Afganistanas dave naudos. Balsuosiu uz ji.

nu jau miliūtė2014-04-10 00:15

siaubas kažkoks.Jinai net dreba kaip Puteikis kalba.Veidas perkreiptas pykčio........ir čia vedėja????? pertraukinėja kalbančius,jeigu tik kas prieštarauja jos nuomonei.Jetau jetau,kas čia pas mus vyksta.

miliute2014-04-10 00:07

gina ir garbina savo partnere/kitaip negali/,von ta surukuse,baisia boba is eterio,slykstyne galetu susiprasti.Visi draugiskai balsuojam uz Gerb.Puteiki.Aciu

er2014-04-10 00:06

Puteikis kietas vyrukas sklandžiai ,aiškiai dėsto mintis,Grybauskaitei panelei senmergiai Ne ,tik už Nagli Puteiki

ruta2014-04-10 00:00

deja , jau pripratome , kad valdzioje melagiai ir vagys , tap pat pripratome , kad sistemine ziniasklaida dezinformuoja ir tarnauja valdziai . Puiku , kad yra ekspertai .eu , tiesos.lt , alkas .lt , nes to delfinio ir komsomolkinio meslo skaityti jau neimanuoma .Skaitome , kad zinoti ar yra nieksybes ir melo ribos . Miliute jau senei uzsitarnavo kalioso nominacijos .

Ǒ2014-04-09 23:38

Nors Puteikis pasirodė aukštumoje, tačiau aš nepritariu jo reiškiamai ginklavimosi paradigmai. Galima prisipirkti moderniausios ginkluotės, bet jei nebus kovinės dvasios, visa tai ik beprasmis pinigų išmetimas. Patriotizmas yra tada, kai visi šalies gyventojai pasitiki vieni kitais ir kai su pasididžiavimu savo kieme gali laikyti iškeltą Lietuvos vėliavą nuolatos, o ne tik šventės dienomis. Pasitikėjimas yra būtina susitelkimo sąlyga. O toliau galimi du variantai: arba reikia kaip Šveicarijoje kiekvienam vyrui būti pasiruošusiam stoti į mūšį, turėti namuose ginklą ir bunkerį, arba visiškai atsisakyti ginklų, tapti laisva nuo šaudmenų šalimi ir siekti pirmaujančių pozicijų tarp pasaulio valstybių savo intelektu. Intelekto Lietuvoje yra pakankamai.

balsuokim uz Puteiki2014-04-09 23:23

Maciau ta laida ir didesnio pasibjaurejimo nesu patyrusi, tai Miliutei galima spjauti I akis.Tautos isdavike.

Delfis2014-04-09 23:22

Delfis pradejo Grybauskaites rikimine kampanija,stabdo komentarus pries Grybauskaite, va tau ir demokratija

SEPTINTAM ,2014-04-09 23:22

Ne kiekvienas žioplys moka karves melžti.Tad ir Miliūtė,vargu,ar sugebėtų tą darbą dirbti.Ūkininkas ją nedelsdamas pravytų.Tokiu būdu,jai gal būtų galima patikėti ir palinkėti nebent šieną ravėti.Nors labai abejotina ar ir tai ji sugebėtų. Na,o kas liečia pasirinkimą,ką rinkti Prezidentu,tai atsakymas vienareikšmis - tik Naglį Puteikį.

7-am komentatoriui2014-04-09 23:18

Tik nesiųsk Miliūtės karvių melžti: veršingos karvės išsimes, pieningos - užtrūks.

PAGARBA2014-04-09 23:14

gerb N PUTEIKIUI

SNORAS2014-04-09 22:49

Jei Snore dingo nors litas,nebalsuokit uz Grybauskaite,balsuokit uz Puteiki

DALYTEI2014-04-09 22:45

Puteikis bus prezidentas,taip kalba jau visa Lietuva, o tau dalyte barankos

Nuomone2014-04-09 22:44

Saunuolis gerb. N. Puteikis!

patarimas2014-04-09 22:28

ei, miliute, nebegadink LRT reputacijos- eik lauk is televizijos karviu pas ukininkus melzti.

Mimiras2014-04-09 22:09

Kaip atrodo, krašto apsaugos ministerija tapo dar vienu "peteliškinių" (ir ne tik) draugelių pasipelnimo institucija...O kad tiek daug parsidavusių moteriškių žiniasklaidoje - labai gaila. Nejaugi jos nesupranta, kad jų skleidžiamas melas kada nors sugrįs pas jas šimteriopai.

SLYKSTYNES2014-04-09 22:07

PRORUSISKAS PORTALAS EKSPERTY.RU NET PUTEIKI NUSIPIRKO KAD JUODINTI LIETUVA.NEBLOGAS UZMOJUS PAS KREMLIU,LABAI NEBLOGAS.AR LAUKIAT SU GELEM RUSU TANKU EKSPERTY.RU? BUKITE PRAKEITI PUTINO SUNYS.MANOTE NIEKINDAMI GRYBAUSKAITE SUNAIKINSIT LIETUVA?NE,ZMONES JAU MATO KAS YRA KAS

e2014-04-09 21:59

dėkui ekspertams, praleidau laidą, net nzn kad buvo tokia, dėkui uz info.

Man keistai skamba postringavimai apie gynybine gale2014-04-09 21:52

Mat jai gintis,tai nuo visu.islaikyt savo nepriklausomybe. dabar gi. gynyba susiveda tik i viena puse. mes tai ilgai bijojom ateinant rusu,kad nepastebejom kaip atejo vokieciai.

Letas Palmaitis2014-04-09 21:05

Didžioji politika, pasaulio perdalijimas, būsimos sienos - visa tai jau sprendžiama tolokai nuo Lietuvos ir nereikalingų smalsuolių. Galingieji net gali sutarti tarp savęs pakariauti (požeminius miestus turi, o nereikalingi milijardai žmonių tik sudaro problemų). Tačiau demaskuoti savo "laikinąją administraciją" privalome, o gintis patys (be jos "pagalbos") irgi turime teisę (klausimas, ar tai turi prasmę? Atsakymas: neturi, jei nėra tikėjimo į Galingesnįjį už "galinguosius", plg. Afganistaną, o Baltija kartu su Lenkija ir Ukraina - ne mažesnės nei Afganistanas). Jei pasikliausime savo "laikinąja administracija", neturėsime nustebti, kada ji spruks iš čia po pirmojo šūvio, o kariuomenei dar įsakys nesipriešinti ir laukti NATO pagalbos (prisiminkime, apie ką kalbėjo partizanams "Amerikos balsas" pokario kovos metu).

Beta2014-04-09 21:03

Tą visą skydinės laučyną- LRT už tokius dalykėlius reikia paduoti į teismą. Tai galima prilyginti dezinfomacijai, kas yra draudžiama LT Konstitucijos. Kandidatai neturėtų nutylėti.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi