
Okupanto žiurkės(41)
Toks jaunos konferencijos vedančiosios elgesys VISIŠKAI nepapiktino nei VSD direktoriaus Dariaus Jauniškio, visiškai nepapiktino direktoriaus Remigijaus Baltrėno, visiškai nepapiktino konservatoriaus Arvydo Anušausko, kuris aiškiai jautė pasitenkinimą ir tęsė savo telefono maigymą, visiškai nepapiktino konservatoriaus Lino Kasčiūno, nepapiktino net mūsų garbingo olimpiečio liberalo Virgilijaus Aleknos, ramybės būseną demonstravo ir „valstietis“ Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto pirmininkas Vytautas Bakas, nepapiktino ir nė vieno žurnalistų gildijos atstovų, kurie toje konferencijoje dalyvavo.


Rašyti straipsnelį paskatino keli dalykai. Pirmiausiai pasiklausiau balandžio 3 d. Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto spaudos konferencijos.
Kam gi gali nerūpėti Lietuvos saugumo ir gynybos situacija? Kertiniai dalykai. Taip pat mane skatina parašyti šitą straipsnelį įvykiai prieš šią konferenciją, per tą konferenciją ir po tos konferencijos. Taigi svarbu faktai ir aplinkybės susiję su paminėta konferencija.
Kaip jau žinia, o jei kam dar ir nežinia, Lietuva yra okupuota antikonstitucinių jėgų nuo pat 1992 m. spalio 25 d. Seimo rinkimų. Jeigu ką nors tokia mintis dar neišgąsdino, tai tie privalėtų savo išgasčiui pastudijuoti atidžiai 2016 m. rugsėjo 11 d. straipsnį „Ultimatumas Seimui dėl LR teisinių pagrindų griovimo“, 2017-2-16 straipsnį „Rinkimų kodekso projekto aferizmai“, 2017 kovo 11 d. straipsnį „Okupuota nepriklasomybė“.
Jei kas norėtų savo akiratį dar praplėsti, tai pasiskaitykite ir 2016 m. lapkričio 14 d. straipsnį „Bulvarinis rinkimų balaganas“.
Visa tai įvykiai, kurie yra įvykę prieš paminėtą konferenciją Seime, taigi PRIVALOMAI turi būti žinoma ir Valstybės saugumo departamentui, nes tai žinoma visai valdžiai, kuriai oficialiais emailais yra tie dokumentai – straipsniai išsiuntinėti.
Apie tai, kad valdžia tuos dokumentus gauna įrodo 2017 kovo 23 d. publikacija „Per pakaušį išlindęs gudrumas“, o taip pat 2016 m. rugpjūčio 10 d. straipsnis „Viešas atsakymas LR Prezidento kanceliarijai dėl antikonstitucinių Seimo rinkimų“.
Valdžia ne visus dokumentus linkusi registruoti, tačiau į visus linkusi neatsakyti ir pilnai ignoruoti. Ignoravimas tęsiasi jau nuo 2016 m. balandžio 13 d. straipsnio „Eilinį kartą antikonstituciniai rinkimai – valdžia nelegitimi“. Taigi metai laiko, jokios žinutės, jokių veiksmų siekiant pašalinti esmingus LR Konstitucijos pažeidimus, kurie apspręndžia teisinės ir demokratinės valsybės esmę.
Konferencijos akibrokštai
Konferencijoje dalyvauja Valstybės saugumo departamento direktorius Darius Jauniškis ir II operatyvino departamento prie Krašto apsaugos ministerijos direktorius Remigijus Baltrėnas.
Ponas Darius Jauniškis bendromis frazėmis aprašė situaciją, kurią gal net detaliau galėtų nušviesti koks nors vienas politologas ir be viso departamento pagalbos. Man patiko D.Jauniškio formuluotė, kuria jisai panaudojo: „ Demokratijos vertybėmis besidangstanti valstybė “. Berods viens prie vieno sutampa su realia situacija Lietuvos valstybėjė. Kodėl toji situacija taip labai sutampa su Rusijos, tai gal tie patys ir valdo?
Labai keistai pasirodė ponas Remigijus Baltrėnas, kuris panaudojo (nuo 32:01 minutės) nei logikai, nei teisei, nei lietuvių kalbai netinkamą terminą „ dviguba pilietybė “, kuris yra greičiau vertimas iš rusų kalbos „ dvoinoje graždanstvo “. Tačiau apie tai kitą kartą, nes tai yra svarbu pasaulio lietuvių bendruomenei ir lietuvių tautos vienybei ir todėl šio nevykėliško termino panaudojimas formuoja neigiamą požiūrį dėl pasaulio lietuvių tikslų.
Svarbiausias akibrokštas įvyko tada (nuo 28:18 minutės) kai signataras Algirdas Endriukaitis, gavęs galimybę paklausti, pradėjo formuluoti aplinkybes prieš pradedant klausti ir buvo jo pasakyti šie žodžiai: „ Jūsų darbuotojas Kusaitės byloje buvo nuvykęs į Maskvą, į FSB pačią būstinę ir įteikė tuos dokumentus“ . Ir čia jauna konferencijos vadančioji ėmėsi aktyviai nutraukti pagarbaus amžiaus signataro A. Endriukaičio dar nė nepradėtą formuluoti klausimą. A. Endriukaitis paaiškino vedančiąjai, o kartu ir visiems konferencijoje, kad „ Na, Jūs nepertraukinėkit prašau, na tai čia žodžio laisvės uždraudimas. Ką Jūs, aš nespėjau pasakyti, Jūs nutraukėte.
... .“
Konferencijos vedančioji šventė pergalę prieš LR Konstitucijos suteiktą teisę: „25 straipsnis. Žmogus turi teisę turėti savo įsitikinimus ir juos laisvai reikšti.
....“ Visas akibrokštas truko 40 sekundžių ir labai daug reiškiančių ir pasakančių apie padėtį Lietuvoje.
Ir nuo 28:58 jau delfi.lt portalo žurnalistė Eglė Samoškaitė tęsė klausimus.
Kas Jūs signatare Algirdai Endriukaiti?
(Čia toksai panašus klausimas kaip iš sovietų 1987 metų filmo: Kas jūs kunige Svarinskai?). Pasinaudosiu Vikipedijoje esančia informacija ( lt.wikipedia.org/wiki/Algirdas_Endriukaitis ).
Algirdas Endriukaitis (g. 1936 m. lapkričio 23 d. Kaune) – Lietuvos Respublikos Aukščiausiosios Tarybos akto dėl Lietuvos nepriklausomos valstybės atstatymo signataras. 1954-1957 m. studijavo teisę Vilniaus universitete, 1957 m. suimtas, nuteistas už sovietų valdžiai priešišką veiklą, iki 1963 m. kalėjo Mordovijos lageriuose. 1963-1990 m. dirbo ekonomistu kolūkiuose. 1970 m. baigė ekonomiką Lietuvos žemės ūkio akademijoje.
1988 m. Šakių raj.
Sąjūdžio tarybos pirmininkas. 1990-1992 m. Lietuvos Aukščiausiosios Tarybos deputatas, Laikinosios komisijos KGB veiklai tirti narys, 1992-1996 m. Seimo narys.
Nuo 1995 m. tarptautinės parlamentarų grupės Čečėnijos problemoms narys, generalinis sekretorius.
Blaivybės judėjimo dalyvis, 1992 m. Blaivybės muziejaus Šakiuose vienas įkūrėjų.
Laikraštyje „Lietuvos aidas“ 1990-1992 m. paskelbė straipsnių ciklą „Voratinklis“ apie KGB agentus.
Sudarė aforizmų knygelę „Klastingas apgavikas“ (1989 m. ), parašė kn.
„Politikos pardavimas“ (1998 m. ).
Taigi matome, kad tai Lietuvai labai nusipelnęs ir garbingas žmogus. Kas norėtų pasiklausyti šio garbingo žmogaus, tai tegu pasiklauso ir pasižiūri Algirdo Endriukaičio video „Signataras: yra išformuojama nepriklausoma Lietuvos valstybė“.
Ko gero jaunąjai konferencijos vedančiajai pagal amžių į senelius tiktų. Tai kodėl ji sau leido taip grubai nutraukti ir neleisti užduoti klausimo?
Savo iniciatyva ar pagal nurodymą neleisti Lietuvai nusipelnusiems žmonėms net klausimo užduoti? Tai nejaugi ponas D. Jauniškis yra toks neįgalus, kad negalėtų atsakyti į kultūringo žmogaus kultūringai suformuluotą klausimą? Juk per konferenciją sugebėjo „atsifutbolinti“ ir nuo kitų atsakymų į klausimus.
Pademonstruota absoliuti netoleranciją Lietuvos valstybės vienam iš atkūrėjų, kalėjusiam už Lietuvos laisvę. Kuris iš dalyvavausiu konferencijoje galėtų pasakyti, kad yra labiau nusipelnęs Lietuvai?
Ir kas galėtų pagalvoti, kad taip iš viso galima Lietuvoje? Tačiau, kaip aukščiau esu parašęs ir įrodęs straipsniuose, Lietuva yra okupuota antikonstitucinių jėgų, todėl čia tokie dalykai yra lengvai įmanomi.
Toks jaunos konferencijos vedančiosios elgesys VISIŠKAI nepapiktino nei VSD direktoriaus Dariaus Jauniškio, visiškai nepapiktino direktoriaus Remigijaus Baltrėno, visiškai nepapiktino konservatoriaus Arvydo Anušausko, kuris aiškiai jautė pasitenkinimą ir tęsė savo telefono maigymą, visiškai nepapiktino konservatoriaus Lino Kasčiūno, nepapiktino net mūsų garbingo olimpiečio liberalo Virgilijaus Aleknos, ramybės būseną demonstravo ir „valstietis“ Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto pirmininkas Vytautas Bakas, nepapiktino ir nė vieno žurnalistų gildijos atstovų, kurie toje konferencijoje dalyvavo. O kas gi tokio įvyko?
Buvo išreikšta didžiūlė nepagarba pagarbaus amžiaus asmeniui, buvo išreikšta nepagarba vienam iš Lietuvos nepriklausomybės akto signatarui, buvo išreikšta nepagarba Lietuvai nusipelniusiam žmogui ir už tai kalėjusiam Mordovijos lageriuose ir pagaliau svarbiausia yra tai, kad buvo neįtikėtinai grubai viešai sulaužyta LR Konstitucija, kuriai čia visi aukščiau paminėti asmenys priesiekė vykdyti. Nė vienas net nebandė apginti garbingo signataro Algirdo Endriukaičio teisės paklausti, kuri savo esme buvo sunaikinta VSD direktoriaus D. Jauniškio veikimu ir neveikimu. LR Konstitucija buvo sulaužyta visų konferencijoje dalyvavusų asmenų NEVEIKIMU.
Niekas LR Konstitucijos NEAPGYNĖ. Tai papildomai parodo, kad Lietuva yra okupuota antikonstitucinių jėgų.
Garbingo signataro neapgynė ir taip pat konferencijoje dalyvavusi signatarė, virš 22 metų išbuvusi Seime ir jau pagal sąrašą antikonstiticiškai esanti 7-oje kandencijoje Rasa Juknevičienė, dabar NSGK narė. Jeigu LR Konstitucijos negina tokie asmenys, tai tenka ją ginti eiliniams.
Toks LR Konstitucijos pažeidėjų veikimas labiau yra panašus į banditų elgesį, kurie džiaugiasi išsityčioję ir pažeminę garbingą žmogų ir sulaužę LR Konstituciją. Pasielgė kaip kokios okupanto žiurkės, kurių tikslas būtų neteisinė ir nedemokratinė valstybė.
Laikas bėga. Neteko girdėti, kad už šitokį viešą, gėdingą LR Konstitucijos ir savo priesaikų sulaužymą būtų kas nors nubaustas. O tai dar kartą ir papildomai įrodo tai kas jau įrodyta, Lietuva okupuota antikonstitucinių jėgų. Nes jei būtų atvirkščiai, tai būtų labai operatyviai tas Konstitucijos pažeidimas pašalintas, kaltieji nubausti ir būti viešai atsiprašyta gerbiamo signataro Algirdo Endriukaičio.
Matome, kad net 40 sekundžių daug pasako apie Lietuvą ir ją valdančias nusikaltėlių antikonstitucines gaujas.
O visgi net vienu sakiniu gerbiamas A. Endriukaitis daug, labai daug pasakė. Pasakė, kad Lietuvos VSD tiesiogiai bendrauja aukščiausiame lygmenyje su Rusijos FSB ir tą įrodo ir tas nepaneigta tame sakinyje „ Jūsų darbuotojas Kusaitės byloje buvo nuvykęs į Maskvą, į FSB pačią būstinę ir įteikė tuos dokumentus“ . Ponas D.Jauniškis šito teiginio NEPANEIGĖ. Jei būtų kitaip, būtų paneigęs.
Išvados: Tiesioginis, betarpiškas Lietuvos VSD ir Rusijos FSB bendravimas galimai yra pavojingas Lietuvai nacionalinio saugumo ir gynybos požiūriu. Dokumentus buvo galima nusiųsti diplomatiniu paštu arba kitaip.
Nuvažiavęs asmuo galėjo būti užverbuotas ir perduoti Lietuvos valstybei jautrią informaciją. Kas dabar sukontroliuos?
Lietuvos valdžios struktūros visą laiką nepaklūsta LR Konstitucijai ir tai yra dar didesnis pavojus Lietuvos nacionaliniam saugumui ir gynybai, nes pasidaro neaišku, kam paklūsta, jei nepaklūsta LR Konstitucijai, kuriai jie prisiekia. Nepaklusimas LR Konstitucijai yra labai naudingas Rusijai, reiškia neturime ne tik teisinės, bet ir demokratinės valstybės.
Ypač įvertinant spaudoje pasitaikančią informaciją, kad Lietuvoje būktai prisipažinę nežinia kam kgbistai įstatymiškai yra užslaptinti dar 75 metams. O tai taip pat yra didžiulė grėsmė Lietuvos nacionaliniam saugumui ir gynybai.
Jeigu yra kitaip, tai visos galimybės tai paneigti yra komentarų skiltyje. Taip pat galima komentarų skiltyje informuoti visuomenę, kas yra padaryta dėl įvykdyto akiplėšiško LR Konstitucios žodžio laisvės suvaržymo ir ar kada nors bus atsiprašyta gerbiamo Algirdo Endriukaičio.
Tik okupanto žiurkės gali viešai tyčiotis iš LR Konstitucijos ir nenešti atsakomybės antikonstitucininkų okupuotoje Lietuvoje. Žiurkės yra virš įstatymo, o okupantas yra virš LR Konstitucijos.
Vienintelis priklausomas tinklalapis Lietuvoje












































































































































































































































































































































































































































































































Komentarai (41)
LR Seimui, Vyriausybei, Prezidentūrai, LR Konstituciniam Teismui #################### Lietuvoje vyksta aktyvus gyvenimas ir todėl būti nuošalyje yra neteisinga. Informuoju Seimą, kiekvieną jos narį ir padėjėjus, Vyriausybę, Prezidentūrą ir kiekvieną LR KT teisėją oficialiais emailais apie savo atliktą analizę šiais keturiais klausimais: ######################### Viešas signataro Algirdo Endriukaičio pažeminimas Seime vykusioje spaudos konferencijoje „užčiaupiant“ jo būrną parodo, kad Lietuvos valstybėje jau net garbingiausi signatarai, kalėję už Lietuvos laisvę Mordovijos lageriuose, nebegali net viešai paklausti klausimo. Dėl tos priežasties tenka pabandyti apginti garbingo žmogaus teises ir publikuoti savo nuomonę: 2017-04-05 straipsnis „Okupanto žiurkės“ ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/okupanto-ziurkes/ Tai viešas LR Konstitucijos pažeidimas dėl žodžio laisvės. ##################### Dėl lietuvių kalbos statuso Lietuvoje, taip vadinamų trijų raidžių. Nors kiekvienas gali turėti savo nuomonę, tačiau Valstybėje yra klausimai, kurie nepriklauso nuomonių sričiai, o priklauso Konstitucijai. Tuo tikslu yra tokia publikacija: 2017-04-07 straipsnis „Alko cenzūra lietuvių kalbai įsisiautėjo“ ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/alko-cenzura-lietuviu-kalbai-isisiautejo91963/ Suprantama alko tikslas vykdant cenzūrą „prastumti“ antikonstitucines nuostatas ir taip „išspręsti“ problemas taip, kaip teisinėje valstybėje problemos neturėtų būti sprendžiamos. Tokie dalykai netoleruotini, jei Lietuvą laikome teisine demokratine respublika. ###################### Tenka akylai stebėti Lietuvos viešąjį gyvenimą ir niekaip neįmanoma atsistebėti tuo neraštingumu su kuriuo yra papūgiškai ir įkyriai kartojama vis ta pati idiotiška sąvoka „dviguba pilietybė“. Dėl tos priežasties atsirado tokia publikacija: 2017-04-15 straipsnis „Dvigubas idiotas“. ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/dvigubas-idiotas92029/ ####################### Labai ilgai ir labai aiškiai pasireiškia skirtingos nuomonės dėl LR Konstitucijos 12 str. , t. y. dviejų pilietybių konstitucingumo. Tai šiuo atveju atlikau nepriklausomą analizę, su kuria maloniai norėčiau Jus visus supažindinti. Yra tokia publikacija: 2017-04-27 straipsnis „Konstitucijos korifėjo bankrotas“ ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/konstitucijos-korifejo-bankrotas92150/? comm=1 ######################## Kviečiu kiekvieną Seimo narį susipažinti su nepriklausomomis aukščiau pateiktomis publikacijomis ir prisiimti atsakomybę, jei bus veikiama antikonstituciškai. O Jūs prisiekėte Lietuvos Respublikai ir Konstitucijai. Kviečiu neatsiriboti ABSOLIUČIA TYLA, kaip tai iki šiol nusikalstamai darėte. Jūsų tylėjimas yra Jūsų nusikaltimas. ####################### Visas šias keturias publikacijas emailais išsiunčiu pdf formate kartu su visais komentarais. ########################### Pagarbiai dr. Jonas Ramanauskas joramlt at yahoo.com 2017 metų balandžio 30 diena.
SAUGUMIEČIAIS DIRBA IŠSIGIMĖLIAI IR SADISTAI VISAME PASAULYJE NE TIK LIETUVOJE, NES TAI TOKIE ŠIUKŠLĖS KURIEMS NUŠAUTI ŽMOGŲ TAS PATS KAS NUSIMYŠTI, O APJUODINTI APDERGTI ŽMOGŲ YRA SAVOTIŠKA PRAMOGA...
to "38. pataisyss ne tik autoriu (2017-04-08 21:24:11) (84.46.243.1)". Nurodžiau straipsnye iš kur paėmiau informaciją apie gerb. signatarą Algirdą Endriukaitį. Tikrai tvirtai manau, kad tai nepilna informaciją, tačiau šio straipsnio tikslas nėra signataro autobiografija.
"Algirdas Endriukaitis ... iki 1963 m. kalėjo Mordovijos lageriuose". Lageriai galėjo būti rusijos (tsfr), gal but aneksuotos mordovijos (assr) teritorijoje.
Negi neaisku, kad siekiama supriesinti Rusija su Vokietija, kaip, kad pirmojo ir antrojo pasauliniu karu atveju, o LT tik karlikas, pasitaikes kelyje.
Yra naujas Vytauto Sinicos straipsnis lziniose "Kodėl mes laisvės prašome?" Parašiau ten pastebėjimą:"2017-04-06 11:30 O kaip dėl 1992 07 09 Seimo rinkimų įstatymo neatitikimo Konstitucijos 55 str. 1 daliai? Ar ne dėl to reikia Autoriui išsisukinėti taip rašant: "Perėjimas iš okupuotos provincijos administratorių į nepriklausomos valstybės politikų būklę s k a u s m i n g a i užsitęsė. R i n k i m i n i a i bandymai jį nutraukti neišvengiamai nuskamba antisistemiškai: tarytum tautos gelėbtojų šauksmas ją išduodančiai valdžiai. Iki šiol visi tokie bandymai tebuvo manipuliacijos visuomenės nusivylimu..." "
laukia rusų puolimo?Rusai ne tokie kvaili,kad gadins savo reputaciją su neįžiūrima žemėlapyje valstybe.Manau,kad rusai puls Ameriką arba bent Vokietiją.Va tada būtų "žaidimas"
Tiek "LR" tiek Rusijos federacija yra JAV registruotos kompanijos-uabai, nelegaliai veikiantys TSRS teritorijoj. Informacija is globalios imoniu registru svetaines upik.de pagal "sic code" galima pasiziuret veiklos licenzijas. Uztenka ivest I paieskos laukeli "Lietuvos respublikos". Pamatysit ko nemate. De-eng-rus kalbomis
Norėjo GRYBAUSKAITĖ Rusiją sunaikinti, bet pasirodo, subinė per maža. Tai sunaikino SNORĄ. Bestija YRA bestija.
jos ekselencija Lietuvos Respublikos prezidente ir jos istikimasis tarnas Jauniskis, laukiantis jos ekselencijos komandu...
vinokurui grybauskaite isvadinus, Lietuvos zemele?
Kai pirmą kartą pasiklausiau tos konferencijos, tai man kilo didelis pasipiktinimas, kurį išreiškiau komentaruose po publikacija "Signataro A. Endriukaičio nespėtas užduoti klausimas puikiai atspindėjo saugumiečių grėsmių vertinimą": "23. dr. Jonas Ramanauskas joramlt at yahoo. com (2017-04-03 14:21:18) (98. 212. 66. 159) Parašė: Įspūdinga. Signatarui Algirdui Endriukaičiui neleidžia net paklausti. O aplinkui sėdi anušauskas, bakas, disko metikas liberastas ir kiti konservatnikai ir TYLI. KOŠMARAS. Gal į kelnes PRISIŠIKĘ? IŠGAMOS, signatarui užčiaupė burną, pažeidė Konstituciją, pasidarė NELOJALŪS LIETUVAI ir ryja iš jos biudžeto pinigus. IŠGAMOS. Ko ten ponas anušauskai į ūsą juokiesi? Visa tai įrodo papildomai, kad Lietuva yra OKUPUOTA antikonstitucinių jėgų, galimai užslaptinti kgbėšnikai viską užvaldė. Apie tai skaitykite 2016-9-11 straipsnį "Ultimatumas Seimui dėl LR teisinių pagrindų griovimo", 2017-2-16 straipsnį "Rinkimų kodekso projekto aferizmai", 2017-3-11 straipsnį "Okupuota nepriklausomybė" ir t. t. ir t. t. ŠLYKŠTYNĖS, Lietuvos nepriklausomybės duobkasiai, NIEKŠAI"*** "26. dr. Jonas Ramanauskas joramlt at yahoo. com (2017-04-03 14:45:06) (98. 212. 66. 159) Parašė: Pakartotinai, negaliu atsistebėti. Tai ten sėdi saugumo vadai ir neleidžia signatarui Algirdui Endriukaičiui paklausti. Kas jie per žmonės? Net klausimo IŠSIGANDO? Iš kokios raudonosios peklos jie yra IŠLINDĘ? Tai tikrieji Lietuvos priešai, akivaizdžiausiai. Dar įdomiau stebėti ir visą auditoriją, kurioje nė vienas neišreiškė PASIPIKTINIMO, kai akivaizdžiausiai buvo suniekinta, sulaužyta Konstitucija. O juk ponas D. Jauniškis, tai priesiekė Konsntitucijai, o jos NEVYKDO. Tai Lietuvos valstybės tikrieji priešai, pastatė valstybę ant NETEISINGUMO ir ANTITEISĖS pagrindų. Absoliuti gėda.... VSD pirmininkas išsigando klausimo. Tai ar neišsigąs priešo? Berods pagal situacija jam ir tarnauja. Nes būtent priešui yra svarbu, kad Lietuvoje negaliotų teisė, negaliotų Konstitucija, negaliotų demokratija. Tai ką jūs ten žurnalistai veikiate? Neužstojote signataro? Kaip tai gali būti? Iš kokios peklos esate išlindę?" *** Niekaip nesuprantama, kaip galima išlikti ramiu, kai viešai yra išniekinama LR Konstitucija? Ar valstybės Jums nereikia? O gal jau privatizavote VALSTYBĘ, kad savo naudos taisyklėmis vadovaujatės?
nuotraukoje tik dvi ziurkes is Kremliaus paliktu 2 000 kgb agentu. Grazu! 26 t. v. nepriklausomybes metais, LR Seimas, Kremliaus nurodymu, juos uzslaptina dar 75 metams. Lietuva vienintele, kaip buvo taip ir liko LTSR. Viska, kaip valde, taip ir valdo vieninga Lietuvos Komunistu Partija-LKP. 1992 m. Lansbergiui prastumus antikonstitucini rinkimu istatyma, LKP pasidalijo i konservatoriu, socdemu, lyberastu, ir kt. smulkesnes frakcijas. I rinkimus frakcijos pateikia sarasus kaip atskiros partijos-vieninga LKP, nesvarbu uz koki sarasa balsuoja rinkejai, visada turi puse Seimo, ir obsoliucia valdzia. Gavo direktyva is Kremliaus-pasididino sau algas po 800 euru. Direktyva gavo dovanu, kad isvare is salies jau pilna milijona darbininku. Idomi demokratija Lietuvoje, LTSR laikais apylinkiu pirmininkus leisdavo rinktis vietiniams gyventojams, dabar jie skiriami Grupes Draugu-Turinciu Nuomone. Manau, kad kiekviena ryta, Kremlius, Lietuvoje paliktiems agentams, ruosia piatiminutka, per kuria suformuoja ЦУ. Cenyje ukazanie.
Garbingo signataro Algirdo Endriukaičio teisės paklausti atėmimas, gandų apie Grybauskaitės, Landsbergio ir kt. poitikų ryšių su KGB tyrimo vengimas ir(ar) trukdymas yra ne kas kita, kaip veikimas prieš valstybę.
DĖL SNORO AFEROS DALIĄ GRYBAUSKAITĘ - JAV MARIONETĘ, Į KALĖJIMĄ!
to "24. Gal kas žino? (2017-04-05 16:31:11) (78.56.40.32)". Parašo nereglamentuoja joks įstatymas ir Konstitucija. Gali būti ir širdies plakimo kreivė.
to "21. Tiesa (2017-04-05 16:11:54) (78. 63. 179. 91) Parašė: man jau senokai nebeaišku - kodėl gi Ramanauskas šis nikaip neapsieina be to kažkokio tai dr. ?" *** Tai berods komentaruose daug kartų esu tai paaiškinęs, gal jų neskaitai, kaip buvęs premjeras A. Butkevičius? Problemos nėra, nes taip save tikroviškai identifikuoju, nenoriu slėptis. Esmė tame, kad Lietuvoje Ramanauskų yra labai daug, ko gero trečia pagal populiarumą pavardė. Jonų Lietuvoje yra apie 80000, tai Jonų Ramanauskų yra taip pat daug. Savo laiku pats žinojau dešimt Jonų Ramanauskų, o Kauno telefonų knygoje Jonų Ramanauskų gal koks puslapis buvo, J. Ramanauskų dar didesnė gausybė. Taigi, kad ta kaltė dėl mano straipsnių nekristų ant nekaltų asmenų esu priverstas prirašyti tą dr. pridėlį, kuris yra tiesa. Tai tikroviškas savęs įvardinimas nėra koks nors nusikaltimas, nors puikiai suprantu, tas daugeliui nepatinka. Ka dabar man daryti? Man yra labiau nesuprantama Jūsų pozicija. Kodėl Jūs savęs neįvardinate tikru vardu, pavarde, gal jos neturite, o gal bijote savo išsakytų minčių? Kas Jus taip išgąsdino? Kiekvienas žmogus gali klysti, tačiau užispirti dėl klaidos gali tik KVAILYS. Senai žinomas pasakymas. Kodėl Seimas yra taip užsispyręs dėl antikonstitucinio Seimo rinkimų įstatymo? Kvailiai? Ne, tai antikonstitucinės jėgos, Lietuva yra okupuota kaip ir buvus. Okupantas išeidamas pasiliko. Apie tai buvo kalbama apie 1991-1992 metais. Nieko per tą laiką nepasikeitė, išskyrus aiškiai matomus okupanto veiklos rezultatus.
Kurio signataro parašas, kaip širdies kardiograma? Nei vardo, nei pavardės, nei vienos lotyniškos raidės. Bet jis nusipelnęs visų privilgijų, galimai.
storuliai, eikit kolorijų skaičiot.
to "16. yel“l“ow submarine". Niekas gerb. Algirdo Endriukaičio neiškelia aukščiau Konstitucijos. Visgi tarp žnonių, kurie veikia yra esminių skirtumų. Vienas paklūsta Konstitucijai savo laisva valia, o kitas veikia tiksliai priešingai Konstitucinėms nuostatoms. Tai padėti lygybės ženklą tarp jų niekaip negalima. Na Jūs ten pykstate dėl to, kad gerbiu signatarus, tačiau tikrai nedievinu. Gerbiu todėl, kad jie labai atsakingu istoriniu momentu balsavo už Lietuvos valstybės atstatymo, geriau būtų buvę atkūrimo, aktą. Ne visi AT deputatai už tai balsavo, šeši lenkai susilaikė, o tai reiškia buvo prieš Lietuvos nepriklausomą valstybę. Tada AT deputatai ĮVYKDĖ TAUTOS valią ir paskelbė atkuriantys Lietuvos valstybę. Tai kaip tokių žmonių negerbti? Tiesiog neįmanoma negerbti, tai visokiomis progomis juos už tai ir gerbiu ir tų visokių žemės sklypų tikrai negaila. Jau kam, kam, o signatarams žėmės sklypų savo namams pasistatyti tikrai užteks. Problema su tais pačiais gerbiamais signatarais atsiranda kaip čia buvus. Ta problema yra tokia. Lietuvos nepriklausomybės akto signatarai tarp savęs persirieję 1992-07-09 priėmė idiotišką, antiteisinį, antidemokratinį, antikonstitucinį Seimo rinkimų įstatymą, kurį pasirašė Lietuvos strategas ir vienintelis sąjūdininkas Vytautas Landsbergis ir įstūmė Lietuvą į stagnaciją, korupciją, teisingumo naikinimą. Suponavo procesus visuomenėje naudingus nusikalstamoms partinės gaujoms, kurios ir valdo Lietuvą. Tai kaip matote pagrindinį rezultatą: Lietuvą valdo neteisėtos antikonstitucinės jėgos. Tai kaip čia yra, ar iškeliu signatarus aukščiau Konstitucijos? Ar viskas jiems leidžiama? Taigi skaitykite straipsnio pabaigą "Žiurkės yra virš įstatymo, o okupantas yra virš LR Konstitucijos." Konstitucija ne signatarams priklauso, o lietuvių tautai. Konstitucijos nesilaikymas aukščiausiame valdžios ešalone įrodo, kad neturime TEISINĖS valstybės, o norėtųsi turėti.
man jau senokai nebeaišku - kodėl gi Ramanauskas šis nikaip neapsieina be to kažkokio tai dr. ?
ko ca bedisklutuot , si valstybe bei jai pagarba tukstancam zlugusi ,
kada Bestija komandiruosis i Vengrija?
to "8. aAlgirdas-dr. J. Ramanauskui (2017-04-05 13:15:15) (78. 56. 79. 247) Parašė: gerbiamas daktare, atrodo pradedate nesiorentuoti realiame gyvenime. Pradėkime nuo OKUPUOTA antikonstitucinių jėgų ..... kas tai naujadaras ir kas tai per JĖGOS ?" *** Sutinku, naujadaras. Nebuvo taip paprasta surasti tyrimo rezultatus atspindintį išsireiškimą. Ponas aAlgirdai, valdžia valstybėjė PRIVALOMAI turi būti formuojama tiksliai pagal Konstituciją, nes visaip kitaip yra ne pagal Konstituciją ir tuomet valdžia pasidaro NETEISĖTA. Taip yra todėl, kad Konstitucija yra aukščiausias įstatymas, dėl kurio susitarta visuomennėje Konstituciją priimant visuotiniu balsavimu. Dėl kokių nors nukrypimų nuo Konstitucijos vėl turi būti susitarta visuomenėje, tai yra nustatytu Konstitucijoje būdu turi būti pakeista pati Konstituicija. Kol ji nepakeista, tol ji yra PRIVALOMA. Tai tamstai pasiūlau nepatingėti pastudijuoti tai, kas net šiame straipsnyje turi nuorodas. Tuomet gal Jūs ir surasite tinkamesnį situacijos įvertinimą, nei tai mano padaryta. Tobulumui ribų nėra. Taigi teikite savo situacijos įvertinimą. Tamsta norėtum aiškumo, koks gi yra tų antikonstitucinių jėgų, kurios okupavusios Lietuvą, turinys. O turinys gali iš tikro ir pačius drąsiausius išgąsdinti. Aš galiu tik kurti tuo klausimu sąmokslo ar konspiracines teorijas, nes nustatyti tų antikonstitucinių jėgų, labai aiškiai matomų, turinį reikia turėti galimybes jas ištirti. Pavyzdžiui, turime du asmenis, kurie aprengti tiksliai vienoda Lietuvos partizano uniforma. Vienas iš jų yra tikrasis partizanas ginantis Lietuvą nuo okupanto, o kitas pagal Solovjovo metodą užvebuotas NKVD partizanas, naikinantis Lietuvos partizanus, gyventojus ir tarnaujantis okupantui. Tai kol jie nepradeda veikti, tai nieko negali pasakyti. Tik pagal darbus galima įvertinti kas yra kas. Tai Lietuvą valdančios antikonstitucinės jėgos save parodė DARBAIS, nes nepakluso daugybei paraginimų paklusti LR Konstitucijai, kuriai jie priesiekė paklusti. Tai jeigu pasileisti į fantazijas, tai tarp tokių, kurie gali nepaklusti LR Konstitucijai gali būti šnipai, durniai, komunistai, kgbistai, nusikalstamų partinių gaujų nariai, šiaip labai ištroškę valdžos bet kokia kaina na ir t. t. ir t. t. palieku tamstos fantazijai. Taigi konkretus turinys gali ir nustebinti. Tai to turinio analizės nesu padaręs ir tikriausiai nedarysiu. Man svarbu yra labai konkretūs tų konstitucinių nusikaltėlių sąrašai, kurie vienas yra paskelbtas 2016-9-11 straipsnyje "Ultimatumas Seimui dėl LT teisinių pagrindų griovimo", ir antras sąrašas yra paskelbtas 2017-3-11 straipsnyje "Okupuota nepriklausomybė", yra ir trečias sąrašas 2016-12-08 straipsnyje "Seimo konstituciniai nusikaltėliai'. Sąrašai yra vieši, jie gali įrodinėti, kad paklūsta LR Konstitucijai, kurią pagal Europos teisę išaiškino LR KT ir kuri telpa į vieną sakinį, kurio pradinė dalis teigia "vienas rinkėjas - vienas balsas", o antroji dalis apie lygias rinkimų apygardas. Jeigu antikonstitucininkai įrodys, kad vieno rinkėjo vienas balsas lygus kito ar net to pačio rinkėjo vienam, dviem, trim ar net septyniems balsams,priklausomai nuo to už ką balsuoja, tai tada ir būsiu neteisus. Kažkodėl niekas to įrodymo nepateikė. Taigi turime faktą, kad Lietuvoje valdžia yra suformuojama, išrenkama ne pagal LR Konstituciją, todėl Lietuvą valdo antikonstitucinės jėgos. Valdžia Lieuvoje yra neteisėta. Neturime nei teisinės, nei demokratinės valstybės. Labai aiškiai 2012-2016 Seimui buvo pateiktas ULTIMATUMAS paklusti Konstitucijai, tačiau jie NEPAKLUSO ir tai yra pats tvirčiausias įrodymas, kad Lietuvą valdo antikonstitucinės jėgos, kurios NIEKINA Konstituiciją, kada joms nenaudinga ir ją taiko, kada joms naudinga. Tai kažin ar atsakiau į Jūsų klausimą?
šis komentaras, jei teisingai supratau, skirtas pasišaipymui iš to “genialaus“ kliedesio ? :)))
spaudos konferencijos vedantysis nėra atleistas nuo visiems piliečiams vienodai galiojančių prievolių - paisyti konstitucijos, laikytis tarnybinės ar žurnalistinės etikos, bei būti tiesiog mandagiu :) - o signataro iškėlimas virš kitų piliečių, argumentuojant konstitucija, išties skamba nerimtai ..., - bet nuoseklumas ir logika ne stipriausioji dr. Ramanausko pusė ...
lietuvoje zmogus gali tureti kita nuomone. Bet ji neturi priestarauti lietuvos valstybes politikai
Abu su istrintom biografijom. Abu apdoroti jankyne. Vnz.- zombiai. Ir ju veiklos rezultatai- nuzombinta teritorija.
būtų nieko straipsnis, daugelis minčių aktualios ir teisingos, o skandalas su endriukaičio nutildymu aplamai vertas žurnalistų bendruomenės peticijos-protesto, bet čia gi litchuanija - žurnalistų nerasta ... , - ta pati sterilizuota delfidės pelytė samoškaitė, vietoj atsakymo į savo klausimą išgirdusi respektabilios išvaizdos idioto vaginafonišką sapaliojimą, puolė klausti sekantį klausimą, užuot adekvačiai ir natūraliai sureagavusi į du iš eilės sekusius pasityčiojimo aktus ! - bet grįžtant prie dr. Ramanausko :) : taigi kaip visada - liguista daktaro rusijofobija viską sugadino ir gavosi skystai skiestas vandenukas, kuris nuplovė visą problemos esmę - o perskaičius išvadas, pakvipo anekdotu, nes kalbėti , jog litchuanija turi saugumo tarnybą, jau yra anekdotas - manau retas, paklausęs tą jumoristinį renginį, pavadintą preskonferencija, gali tuo suabejoti :)))
man irgi labai užkliuvo,tas neleidimas pakalausti.Ir labai jau nesani reakcija buvo Kasčiūno,Aleknos ir Anušausko.Žiūrėkime,ką renkame.
Disidentas, politkalinys A.Endriukaitis dar okupacijos metais kovojo prieš TSKP ir jos vykdomą politiką. Dabar Lietuvos prezidentu AŠTUONTI metai turime aktyvią okupacijos metų TSKPistę, o VISOMS teisėsaugos įstaigoms, Krašto apsaugai, Užsienio reikalams ir spectarnyboms vadovauja JOS parinkti žmonės. O jūs norite kad TSKP priešai galėtų laisvai kalbėti?! Pasidžiaukim, kad Endriukaitis aplamai yra gyvas ir dar ne psichuškėje.
Kodėl visiems nori pasakyti,kad esi myžnius iš didžiosios raidės.Nors ką aš čia sakau?Ir taip visi žino,kad konservai,- tai besmegenių gvardija,kuri net saulę,jei taip pasakys Lansbirbis,vadins mėnuliu.
Prisiminiau, kaip per diktatoriaus ir teroristo Putino konferencija, berods Vokietijoje, kazkoks disidentas pradejo garsiai reikati savo nuomone ir dalinti lapelius. Diktatorius Putinas paprase neliesti to zmogaus ir leisti jam pasisakyti! Iskarto matosi, kad iki musu demokratu jam toli...
gerbiamas daktare, atrodo pradedate nesiorentuoti realiame gyvenime. Pradėkime nuo OKUPUOTA antikonstitucinių jėgų ..... kas tai naujadaras ir kas tai per JĖGOS ? Dabar apie spaudos konferenciją. Mielasai, pačiam turi būti gerai žinoma, kad spaudos konferencijai vadovauja vedantysis ir jo VALIOJE suteikti ar nesuteikti kažkam žodžio. Paties išaukštinimas vadinamo "signataro" vėlgi pažeidžia eilinio piliečio teises, nes kažkodėl "signataras" tų teisių pasidarė daugiau (manau, kad užtenka jiems rentų ir sklypų ir laikas tapti vienodais su visais LIETUVOS piliečiais). Baigdamas nriu tik atkreipti dėmesį į faktelį -kodėl visi tylėjo, kai Seimas pakeitė BK straipsnį pilnai UŽDRAUDĘS poliečiams turėti SAVO NUOMONĘ. Kol kas tiek. Pagarbiai
Kazkoks keistas sutapimas , abu mokesi net Amerikoje.
Faktas: žiurkės pirmos bėga iš skęstančio laivo, nes pirmos pamato tai. Durnių laivas dar plaukia, nes žiurkės jaučiasi puikiai. Bet laikas negailestingas, vogimas baigsis nusekus finansavimo srautams. Va tada žiurkės susipjaus tarpusavyje, o laimėjusios neš kudašių.
Kartais skaityti Dr. Ramanausko kuryba - grynas malonumas. Beje, ar smulki VSD Žiurkike, savo krutine apgynusi priesu puolamus direktorius Jaunišky ir Baltrėna jau apdovanota vardiniu surio gabalu?
ta klaida DR.Ramanausko tekste - tas Kasčiūniuks ne koks nors Linas, bet tikras Laurynas .
Deja straipsnis žiaurus bet faktu paneigti neina.
taigi gerbiamas Endruikaitis- buvęs antitarybininkas, antieurosojūznikas. O tai reiškia- visų laikų valdžiagrobių politikos priešas. Koks padorus bolševikas globalistas (o jų- pilna konf.salė) gali ginti? Ir iš viso, kaip galima sau leisti taip nepadoriai net galvot, daktare?... :))
koks cia koscejus su pagonais, speju lithuanijos kuria rusai puola, kazkoks pliauskys