Per jėgą grūdamo referendumo išorėje – tartum tik draudimas parduoti žemės sklypus europiečiams, mūsų sąjungininkams iš ES. Tartum.

- Velniop tą Europą ir nuodėmingus sąjungininkus net pribaltus, nes mums, skaistuoliams lietuvaičiams, už spygliuotos vielos buvo geriau!

Čia prasiskleidžia ir tikrasis motyvas, bet kol kas grįžkim prie atvirosios išorės. Taigi.

Draudimas tautai, kad neparduotų. Pati tauta turi balsavimu užsidrausti. Nevesk mūsų į pagundą, negeras pasauli.

Tautininkų ir jedinstvininkų požiūris toks, kad jei leisim, tai visi patriotai parduos hektarus ir sklypus bjaurybėms europiečiams ir patys išvažiuos į gerovę linksmučiai, kaip žemę pardavę. Juk jeigu ne ta konkreti grėsmė – tautininkų ir jedinstveninkų požiūriu – tai nereiktų nė draudimo.

Juolab tokio kategoriško, absoliutaus, išmušančio mus iš blogosios Europos Sąjungos. Gal Vladimiras Vladimirovičius ir ne be pagrindo ją keikia, bet jei mums rūpėtų tik sklypo kaimyno tautybė ir kalbos mokėjimas, galėtume problemą pasispręsti paprastais įstatymais.

” Apie tai, kokia čia koordinacija su V. Putino agresyvaus imperializmo pliūpsniais, nebereikia nė kalbėti. Faktai ant veido. Susivokę ponai Pankos ir Songailos turėtų atšaukti savo referendumo torpedą.

Ir čia žmogus imi stebėtis: iš kur tų referendumininkų širdyse tiek paniekos tautiečiui lietuviui, paverstam amžinu įtariamuoju. Jeigu leisim – būtinai parduos! Todėl geriausia neleisti, ir tegu aria, gal bent Sosnovskio barščius augina.

Arba teparduoda tik Ramūnui, na, nebent kitam einančiam į super dvarininkus ir prijunkusiam prie Europos papo, tačiau būtinai su lietuvišku pasu. Žemė nemėgsta, jeigu artojo kišenėj koks nors europietiškas pasas, tada ji dreba. Tad reikia ginti tėvynės žemę pirmiausiai nuo lietuvių, kad neparduotų savo sklypo kokiam latviui, ispanui, estui.

Beje, dėl estų. Jie pripažįsta, sveikina mus, kad einame teisingu keliu. Apgailestauja, kad patys leido Estijos žemę pirkinėti visokiems ten suomiams, danams. Tie supirko, supirko ir išsivežė.

Dabar estai kuičiasi likusiose estiškos žemės salelėse ir šokinėja nuo vienos į kitą per užsieniečių žemes, kur net miškai ir akmenys pakeitė spalvą.

Kalbėjo taip vienas neseniai apsilankęs žinomas estas, ir net ašarą nubraukė... dėl mūsų, lietuvių. Taip smarkiai buvo susirietęs iš juoko.

Apie tai, kokia čia koordinacija su V. Putino agresyvaus imperializmo pliūpsniais, nebereikia nė kalbėti. Faktai ant veido. Susivokę ponai Pankos ir Songailos turėtų atšaukti savo referendumo torpedą.

Tačiau būgnininkų koncertai tęsiasi. Drg. Z. Vaigauskas kapituliuoja, nes mėgsta muziką. Juk tai jo asmeninio balso persvara tęsiasi nesąmonė. Vartoju šį žodį atsižvelgdamas į Seimo ir kitų teisininkų, pakviestų konstitucininkų ekspertų išvadas. Neraštingas referendumo tekstas, tad ir pats referendumas prieštarauja Konstitucijai.

Taipgi sveikam protui. Antai nustatoma, kad nei žvyro savame lauke pasikasti, nei šulinio įsirengti negalėsi be referendumo.

VRK žioplystė, jeigu tik. Turėjo kas nors pasitikrinti, analizuoti, neregistruoti nesąmonių.

Buvo galų gale jau sausį pasiūlyta taisyti logiškai: darom du referendumus vienu metu, vienu atėjimu. Vieną – dėl Europos sutarties atsisakymo.

Nereikia mums briuselinių išmokų ir programų. (Melagiai melavo, neva vengrai su tuo pačiu gegužės terminu uždraudę parduoti žemę ir nebūsią nubausti – netiesa, gerb. Tautos melagiai, vengrai su protu nesusipykę. ) Kitą sinchroninį referendumą – dėl žemės rinkos uždarymo europiečiams su visais vienodais blogiečiais.

Be apgavystės, tegu piliečiai žino, už ką siūloma balsuoti. Už abu dalykus, kurie susiję.

Ne. Tikslas juk ne tas.

Darykim nesąmonę, atrodykim ir estams, ir visai Europai tikrieji proto bokštai. Lėmė drg.

Z. Vaigausko balsas.

Ir vis dėlto – kodėl tautininkai taip įtaria tautą, kad būtinai parduos?

Naujausi

Komentarai (197)

Rikiuoti
tata labai myli tautą,2014-03-29 00:39

ir likusius runkelius,kirmėlyną,šliužyną,šunaujyną...........

Stasys2014-03-28 13:46

Būdamas Tautininkų draugijoje aš puikiai jaučiuos. nes iš jų sklinda meilė Lietuvai ir jos piliečiams

Albinui2014-03-28 13:37

jei tamsta butumei linkes mastyti savo galva, o ne konservatoriu komunistiniais ideologiniais stampais, tai pirmiausiai atsiverstumei internete Referendumo istatyma. Ji perskaites suvoktumei, kad 100. 000 balsu yra tik referendumo susaukimo iniciatyvos teise. O balsuoja referendume visi balso teise turintys salies pilieciai. Taip kad jokios 100. 000 iniciatoriu neprotingos iniciatyvos tiesiog nesulauktu Tautos pritarimo, balsuotu kokie 80 proc. PRIES. Negi taip sudetinga suprasti toki paprasta dalyka. O tie keliolika milijonu - smulkmena, palyginus su tuo, kokia zala atnesa Tautos, auksciausio valstybes Pono, valios uzurpavimas is tarnu puses. Bet koks kantrus ponas tokiam izuliam samdiniui anksciau ar veliau pertraukia vezimo ienomis per kupra. Tataigi. O samprotavimas runkeliniams skirtu "brukalu" terodo menka tamstos samoningumo lygi.

TO Albinas2014-03-28 13:23

tu albinai geriau nebijok- emigruok is cia lauk. mums tokiu kvailiu nereikia, kurie negali suprast kad si shalis ne kubiliaus , grybauskaites ar vsd - si shalis musu, jei mums atrodo kad valdzia atidavineja shali dykai ir dar primoka, o zmones nuvaro nuo zemes ir ishstumia juos emigruot kad turtingesni europieciai cia vaikintusi musu vaikus ir vaiksciotu su i geju paradus- mes sakom CIA PO VELNIU MUSU VALSTYBE IR NE MES EMIGRUOSIM O JUS ISHGAMOS PASODINSIM. jei tam reikia surengt kad ir 1000 referendumu - mes tai padarysim. jei galvoji kvailas albinai kad tomeshevskiai surings lengvai cia tuos 100 tukst. tai klysti ir jei surinks dar uz klausima turi prabalsuot beveik milijonas o tai lenkams ar rusasms neimanoma. o del kainos taidemokratija kainuoja. sveicarija todel gerai ir gyvena kad ten referendumai vienas po kito vyksta(i metus bent po 4is) ir butent todel ten valdzia yra zmoniu tarnas o ne zmones valdzios. Aiksu tau Albinai? jau vardas pasako kad neaisku- taip kad geriau emigruok ten kur referendumai nevyksta, galesi lengviau atsipust, nebus ten tau nei panku nei shliuzu gresmes. Adjos

Albinas2014-03-28 13:14

mes, paprasti Lietuvos žmonės, irgi bijom tos 100 000 ribos. Tada jau visoki paleckiai, šliužai, pankos ir tomaševskiai galėtų Lietuvą nuvesti į bankrotą. Vienas kainuoja 14 mln., tai kas jiem sukliudys rengti vieną po kito apie bele ką.

Šie2014-03-27 19:48

klastingi valdžios uzurpatoriai su patriarxu priešakyje bijo, oi bijo prarasti valdžią. Tikrai ne žemė jiems rūpi. Jie bijo to 100 000 referendumo, nes nuo minkštų kėdžių gali tėkštis veidu į balą. Jų siaubas - 100 000!

koks šaunus2014-03-27 00:55

koks gražus ir mielas mūsų Lanzbergis kai šypsosi.Toks pasitikintis... Juk patriarchas vis dėlto...

broniukui2014-03-27 00:47

mes tave mylim sveikuoli. ir būgną kada nors nupirksim.

bronius2014-03-27 00:39

seniai nestebina expertų lankytojai-pacientai. Kad ir 196. Ką žmogelis norėjo pasakyti? Gal čia visi labai seni žmonės?

broniau,nepavydek2014-03-27 00:32

gal ir tu kada nors ismoksi ,jei labai noresi ) del Zemes.taigi,bandom susigrazint referendumu,kad turetumem.

bronius2014-03-27 00:16

Tokių tipo "tautininkų" buvo ir prie okupacijos. Tik tada jie vadinosi "menininkais" ir vaikščiojo perkarę nutysusiais megstiniais ir taukuotais plaukais. Kai jaunas žmogus niekam negabus, tai taip ir tesugeba išreikšti save. Dabartiniai tokie moka mušti būgną prie Seimo ir "kovoti už žemę", kurios nė neturi, pašalpininkai parazitai.

vytautas2014-03-26 11:30

bijo valdžios vyrai ne žemės pardavimo ar nepardavimo,o pinigų gražinimo,nes viskas ištaškyta ir išvogta,atsiliepkit eiliniai piliečiai kurie gavot europos pagalbą ir kokia konkuruojanti įmonė su kitomis senomis eurošalimis pastatyta.Jie taip nuvarė Lietuvą,kad bijo savo šešėlio.Reikėjo kurti valstybę į kurią norėtu įvažiuoti ,o ne išvažiuoti.......

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-03-25 20:05

"Vytautas Landsbergis: „Tautininkų panieka tautai”" Ka tai reiskia? Tautininkai siekia, kad tauta referendume isreikstu savo nuomome! Gi V. Landsbergis siekia, kad tauta tokios teises NETURETU, kad nuomones gyvybiskais tautai klausimais neisreikstu! Stai ka reiskia V. Landsbergio tas pacituotas pasakymas. Taigi pagal V. Landsbergio pozicija tautos atzvilgiu, kuria jis nepasitiki, nes nenori suteikti balso, galima daryti isvada, kad V. Landsbergio pasisakymas yra bolsevikines propagandos pavyzdys, iskrypeliska mastysena. Zmogus save visomis priemonemis siekia isirasyti i Lietuvos isdaviku gretas.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-03-25 18:58

Komentatorius : "182. Pikasas (2014-03-24 10:25:42) (78. 62. 86. 131) Parašė: RETRO 2014-02-20 Referendumas dėl žemės ir dėl bet ko įvykti gali, nes tokią galimybę nurodo LR Konstitucija. Tačiau tokie klausimai, kokie yra pateikti dabar, nepakeitus LR Konstitucijos ir nenutraukus su ES sutarčių vargu ar teisiškai įmanomi...." -------- Manau, kad komentatorius PIKASAS perzenge visas galimas ribas destydamas vagiu ir zemgrobiu ideologija ir besikaunantis pries Lietuvos valstybe. Neizvelgiu cia jokio atsitiktinumo, nes ir anksciau jo sapaliojimai buvo labai panasus ir parsidavusio asmens samprotavimus. Pikasas tvirtai susiliejo su raudonskuriais, vagimis, ir teisingumo naikintojais. Tokio nerastigumo pateisingi kitaip neimanoma. Tai tikrai dabar galima suprasti jo komunistines partskolos nenuilstama gynima ir Lietuvos korupcines sistemos nenuilstama gynima. Zmogus perzenge visas ribas ir neteko jokios pagarbos. Gali sau sliauzioti vabalu kaip koks kgbistinis propagandistas pagatavas sulysti ten kur silciau.

šiaip2014-03-25 15:33

"Apie tai, kokia čia koordinacija su V. Putino agresyvaus imperializmo pliūpsniais, nebereikia nė kalbėti. Faktai ant veido. Susivokę ponai Pankos ir Songailos turėtų …" Iš tokių pasisakimų galima tik padaryti išvadą, kad propiesorius vardan lietuvybės nusprendė pažodžiui iš versti savo mintis - "Faktai ant veido. - факт на лицо". Toks landzbergio akiplėšiškumas neturi analogų - didžiausias LT patriotas mąsto homosovieticus sanpratom ir klišėmis… Tai ko norėti iš tokio "patrioto"? Nenuostabu, kad kreipdamasis į savo partijos narius, ištaria - "Draugai", nors mūsų kalboje yra daug kreipinių, kurie nėra susiję su sovietiniu kreipiniu "товарищи".

manau2014-03-25 14:46

ta gaidy reiktu apmyzti

pilietis2014-03-25 14:45

nespausdinkit sito nusmurgelio vapalioniu, tas isdavikas turi naglumo lysti i akis

Klausimas2014-03-25 10:30

Kodėl patriarchas nešioja lietuvišką kaklajuostę? Galėtų, o ir turėtų vaikščioti su jarmulka, kaip koks Jablūnskis. Tikriausiai čia komufliažas runkeliams.

rasineja, kad2014-03-24 22:34

atrodytų , jog daug komentuojama...o cia nėra ką ir komentuoti

183.SENIUI2014-03-24 22:33

NEBALSUOS UŽ KONSERVATORIUS NESITIKĖK. O IR CIA RASINĖJA TIK TAS Pats pikasas visai slapyvardžiais...gaila...

>> Pikasas2014-03-24 18:08

moka nusipeizėti ne ką prasčiau, negu nukvakęs patriarxas.

nekas2014-03-24 17:17

patriarXUI su sveikata. Oi, nekas. Uzuojauta artimiesiems.

senis2014-03-24 15:01

Lansbergis vel daro Ejima Zirgu.Ne tam jis savo anuka itrauke i saraso pradzia kad tas pakliutu i Europarlamenta.Jis supranta kad daug kas begs anuka dempinguoti.Kiekvienas atbeges juk prabalsuos tai uz konservatorius.

Pikasas2014-03-24 12:25

RETRO 2014-02-20 Referendumas dėl žemės ir dėl bet ko įvykti gali, nes tokią galimybę nurodo LR Konstitucija. Tačiau tokie klausimai, kokie yra pateikti dabar, nepakeitus LR Konstitucijos ir nenutraukus su ES sutarčių vargu ar teisiškai įmanomi. Trys ketvirtadaliai Lietuvos turinčių teisę balsuoti piliečių gali panaikinti netgi pagrindinę nuostatą, kad "Lietuvos valstybė yra nepriklausoma demokratinė respublika" (Pagal 1991m. LR įstatymą "DĖL LIETUVOS VALSTYBĖS"). Specifinis elektoratas už tokio straipsnio panaikinimą, manau, pasiruošęs balsuoti kad ir šiandien. VRK pirmininkui Zenonui Vaigauskui pastaruoju metu nerimo ir "prakaito dienos". Nėra lengva įtikti Rytų imperijos užmačioms, kai net ne visi "savi" tam pritaria. O dar tuo pačiu reikia išsaugoti ir savo kėdę. Kai kas jau senokai kalba, kad šį veikėją reikėjo iš jos seniai iškrapštyti. Manau, kad jie teisūs. Reikėjo. Tačiau, žinant kaip naujas pirmininkas būtų skiriamas, progreso nesitikėta. Užsibuvo, kaip sakoma, "juodai". Beje, nereikia dėl visko kaltinti pirmininko. VRK, berods, visi teisininkai. Kai jie nesugebėjo atlikti savo pereigų nuo pat referendumo pradedamųjų darbų, tai kalti tie, kurie priėmė tokius sumautus net kelis klausimus, nesuderintus nei su LR Konstitucijos pamatais, nei su suderintais konstituciniais aktais, siejančiais su ES. Geras pavyzdys. Šveicarija nėra ES narė. Joje populistiškai buvo pašūkčiota prieš emigrantus, įvyko referendumas ir dabar valstybės politikai ir valdininkai skaičiuoja didelius šalies ekonominius ir kitokius nuostolius dėl blogėjančių santykių su ES. Betgi tai vyksta popsinamoje ir opsinamoje bankų šalyje. Su tokia ES pasienio valstybės Lietuvos problema ES galėtų visai "nesicackinti" ir jie formaliai būtų teisūs. Jei pasigailėtų, tai tik dėl moralinių sumetimų, žinant, kokioje Rytų režimo įtakoje mes krutam. Turiu tokių įtarimų, kad net tarp užsirašančių į norinčių dalyvauti prezidento rinkimuose sąrašą yra "penktos kolonos" aktyvistų. Pirštais nerodysiu, nes tie, kas nori suprasti ir taip puikiai visa tai mato. Tad nors ir kaip norėtų Z. Vaigauskas suspėti prastumti referendumą kartu su Europarlamento ir Prezidento rinkimų antru turu, jei tokio prireiktų, taip padaryti VRK nesuspės. Referendumo projekte trys svarbūs klausimai. Visi jie sietini su LR Konstitucija. Nei VRK,nei Seimas neapsieis be konstitucinio teismo išaiškinimo. Koks jis bus šį kartą - spėti nesunku. Sakykim, piliečių balsų referendumo rengimui surinkta pakankamai. Po kokiu populizmo ir demagogijos šydu buvo taip daroma - nors ir svarbus, bet atskiras klausimas. Beveik nekyla abejonių, kad referendumas reikiamos daugumos nesurinktų. Turiu įtarimą, kad jo organizatoriams net ir tai nebuvo ir nėra svarbiausia užduotis. Programa minimum gali būti nuoseklus Lietuvos buvimo Europos Sąjungoje klibinimas, perspektyvoje pereinantis į griūtį. Gal norima taip "prisidirbti", kad paskui galėtų klykti: "neremia mūsų ES", o pabaigoje virkauti - "išmetė mus tokie ir anokie". Net neabejoju, kad tokiu atveju labiausiai mus "užjaustų" putiniškas režimas. Tuoj pasisiūlytų ašaras nušluostyti, o gal ir panosę nuvalyti. Aišku, ne už dyką... Iki tokio juodo scenarijaus įsiteisinimo dar toli, tačiau scenaristų ir režisierių turime į valias. Tokie "patriotai" dabar šūkčioja, kad Lietuvą norima išparceliuoti ir mus vėl pavergti. Paistalai visa tai. Europos šalys jau seniai gyvena gerbdamos privatinę nuosavybę ir laisvą kapitalo judėjimą. Nieko tokio joms neatsitiko. Neatsitiks ir mums. Ypač, jei sugebėsime pasitvirtinti gerai apgalvotą įstatymą dėl kai kurių būtinų žemės pirkimo sąlygų. Tą mums padaryti niekas negali uždrausti, tad taip ir bus... Ir ne kitaip...

x2014-03-24 01:55

dedules panieka Lietuviu Tautai yra beribe. Net burokevicius su jarmalaviciumi yra mano nuomone pakantesni.

Danutė2014-03-24 01:03

Niekaip nesuprantu, kam tai Europos Sąjungai mūsų žemė, visos valstybės turi savo žemes. Mes nenorime jokių svetimtaučių Lietuvoje, norim gyventi Lietuvoje tarp lietuvių ir tai mūsų teisė, nes tai mūsų žemė. Jeigu Lietuvos valdininkai įsipareigojo Europos sąjungai parduoti žemę, tai jie turėjo visų mūsų žmonių paklausti ar mes norime pardavinėti. Ir negąsdinkite mūsų Rusija,nes mes esame NATO nariai ir mums nėra ko bijoti. Jeigu mūsų valdžia gąsdina lietuvius Rusija, tai išeitų, kad nepasitiki NATO. Tuomet taip tegu jiems ir pasako.

paulius2014-03-23 21:38

matomai si nuotrauka yra retusuota,nes taip negali atrodyti lietuviu patriarhas

Beje2014-03-23 20:48

a ka ten tik zeme pardavineti, tam, kad Evropa neuzpyktu, siulau magaryciu parduoti visa Zemkalni su Soroso barsciais ir Briuselio kopustais. Zemeles, tai neissives, a zemkalni apsiraves, ir duokdie, gal pajegs nusikasti kokie su faktais ant veido.

bronius2014-03-23 19:29

čia gera tema disertacijom visokiom (komentatoriai).

mokslo naujiena2014-03-23 18:00

Lietuvos biotechnologai atrado naują virusą, pažeidžiantį žmogaus smegenis ir nutarė pavadinti landsbergio vardu(VL1).

pONE2014-03-23 16:56

REFERENDUMAS YRA TAUTOS VALIA TARTI ŽODĮ. KODĖL JŪS NENORITE JOS IŠGIRSTI? TAUTOS, KURIOS DĖKA JŪS IR ŠIANDIEN NAUDOJATĖS TRIBŪNA... LIETUVOS ŽMONĖS TURI IR PRIVALO TURĖTI PASIRINKIMĄ. KITU ATVEJU MES TIKRAI NESISKIRTUME NUO RUSIJOS...

sename amžiuje2014-03-23 16:32

dažnai taip būna...gyvenimas praeina vienam greičiau, kitam vėliau. Ir dar...vieną, kai tai atsitinka, užjaučiame, palaikome, drąsiname jo artimuosius, linkime stiprybės, suprantame jų bėdą, o kitą kai tai ištinka...keista, bet tokių jausmų neturime...nėra...Kodėl, kas buvo ne taip, ką darė ir sakė ne taip? Ir supranti, kad GYVENTI ŽEMĖJE, reiškia MYLĖTI ŽMONES...

Artas2014-03-23 14:16

Kaip dabar degina Mores iskamsa per uzgavenia tai po kokiu 20-25 metu degins profesoriaus iskamsa per sausio 13 uz jo "gerus" darbus.

ZVIMBA2014-03-23 02:01

skubiai, brangiai superkame rusijos rublius.euru ir tualetinio popieriaus (usa) , prasau nesiulyti .

siaudas2014-03-23 01:58

poneli , ozy, laikas suprasti: atejai puciant vejams is vakaru.isivyrauja pastovesni vejai is rytu, kurie , manoma puuus , pastoviai.tad , jei paciam nedasunta, kad vietoj to , kad pavaiksciojus po parduotuves su gabrielium ir issiririnkus padoru ruba ir karsteli, kuris tave atitiktu , mali priesmirtines kalbas . ate vycka .

AD2014-03-22 22:46

jau supratau: landsbergis yra čipizuotas ir jo galvoje vietoje smegenų įtaisyta mikroschema, kurioje vienintelis įrašas: šunaujai reikia neleisti atsikvošėti, reikia pilti bet kokią bjaurastį, kad kuo daugiau žmonių, kurių JIS net žmonėmis nelaiko būtų apkvailinti. O šiaip gerą pamainą sau ugdo – gabrielius kaip burtų lazdele mostelėjus irgi atsidurs kur reikia vien ,,tėtuko“ protekcijų dėka. Taigi, gaila, bet tas žmogus neturi JOKIOS moralės, vadinasi negali ir neturi teisės ir rašyti savo direktyvų mums.

Nuoširdžiai gaila2014-03-22 22:29

dėl Vytauto Landsbergio.

vytautas2014-03-22 21:23

niekingas,falsyvas,ziaurus sis tipas istorinis

Beta Boniui2014-03-22 20:58

O ar kada kas yra matęs nepiktą bolševiką? Tuo labiau marksizmo komunizmo katedros dėstytoją?

Bonis2014-03-22 20:49

Nusigyveno profesorius. Jo kalba labai panasi i pikto bolseviko spiegima. Geda Landsbergi! Geda jums turetu buti uz KGB majores prastumima. Geda uz jusu partija kuri visiskai degradavo. Ir geda uz tu netikru liberastisku europiniu ideju skleidima. Jums su Tauta jau nebepakeliui!

nesuprantu2014-03-22 20:07

kodel sito suskio skundiko kupriaus vapaliones isvis spausdina, i kamera ARBA I DURNYNA IR BAIKTS KRIUKIS , PFUUU SIUKSHLE.

TREMTINYS2014-03-22 19:24

Sovietų laikais tau buvo gerai, koloboravai, profesoriavai ir uoliai skleidei mokslinį komunizmą, o už spygliuotos vielos išlisdavai dažniau, nei bet kas kitas, liberastų laikais tau gerai, tarnauji naujiems šeimininkams, ir jų pinigams . Bijai demokratinio referendumo, ypatingai, dėl 100 tūkst. ribos, bet pats referendumas, nieko nesprendžia, sprendžia tik tauta, kuri renkasi atsakymą, bijoti referendumo, tas pat, kaip bijoti seimo rinkimų, nes runkeliai ne tuos išrinks. O be to tu tautą išdavei ne kartą, turi tik šunaują, tai ir bendrauk su ja, bet ne su songailomis ir pankomis.

Gražina2014-03-22 19:18

Tai priklausė Landsbergis KGB ar ne? Mano kaimynas labai aiškiai pasakė, kad TAIP! Ar mano kaimynas teisus?

Juozapas---R2014-03-22 17:14

Galima balsuoti ir pilvu. Taip jau virš dvidešimt metų "sėkmingai" ir darome. Aš vis tik siūlau pabandyti pirmiausia balsavimą parepetuoti toje kabinoje kuri yra po kaukolės skliautu. Dar kartą dėl to ropės. Na, išrinksim, o po metų kaip toje pasakoje gal lakstysim ieškodami talkininkų kas padėtų ropę išrauti? Tu pamatei dailias vyrūnėles ir jau - davaj. O kaip "šaknelės" Su šaknelėmis viskas pas ropes tvarkoj? Nepakabintos? Galų gale užduosiu paprastą klausimą: Ropė ir užsienio politika, ropė ir krašto gynyba, ropė ir teisėtvarka, teismai bei kt prezidentiniai reikalai. ropės kompetencijos tam tinkamos? Aš kraupstu nuo tokių kandidatų, bet dar labaiu ima šiurpas dėl to, kad tokios ropės turi fanų. Mielas R, esi mielas ir geras žmogus, todėl nenoriu tavęs užsipulti. Tačiau sakau - galvok. Nebūk daržovė. Nepyk R, dėl to kad gal nelabai gražiai žnybu. Tu gi mane žinai gana ilgą laiką. Toks jau mano būdas -nevynioju į vatą. Ar pameni tą pasaką apie karaliaus dukterį kuri pasakė kad tėvą myli ne kaip auksą, o myli kaip druską. Taip ir aš tau R, kaip druską. Juk draugas ne tas kuris aklai pritaria, o tas kuris pabardamas nuo bėdos bando apsaugoti. Nuoširdžiai -J.

Landsbergiui2014-03-22 15:48

Klausyk, tevai, tu gal filmu paziurek geriau, nei visokius skiedalus cia rasinetum.

pavarotti2014-03-22 15:32

PASIRAŠYK:h t t p://w w w .peticijos.com/panaikinti_valstybines_pensijas_kunigams ROMOS KATALIKŲ BAŽNYČIA PASISAKO PRIEŠ TAUTOS VALIĄ (pasisakė prieš referendumo rengimą).

ome2014-03-22 15:04

Pikasėlis tyli kažko, matyt ruošia trijų aukštų paklodę.

Lina2014-03-22 15:00

Palikite ta varjota ramybeje.Kauno hipermaximoje savanoriu pr. renkami parasai uz Puteiki.Pakelkit uzpakalius nuo sofku!!!

R---Juozapui2014-03-22 14:51

Dėl Ropės.Nesakau,kad jis idealus,bet jis būtų MAŽIAUSIA BLOGYBĖ.Dabar problema Nr.1 Lietuvai DARBO vietos su vidutiniu atlyginimu.Kol pilvai URGS iš BADO,jaunimas bėgs.Kaip paukščiai iš Žuvinto,kai daunai uždraudė ganyti pievose gyvulius ir paliko juos be maisto.

R2014-03-22 14:46

Pastebėjau,kad Landzbergis labai riebiai pavaro ant RUSŲ,bet niekad nepavaro ant ŽYDŲ.Nors kai kuriais atvejais reikėtų.Kad ir dėl tos pačios PALESTINOS žemių supirkinėjimo,o po to nepaklusiusių parduoti genocido.Žydai patys sako,kad dėl kai kurių žudynių jiems patiems gėda.Bet negi pats save nusiteisi tiurma iki gyvos galvos.Taip ir gyvena...

PILIETIS2014-03-22 14:36

rinksiuosi ūkišką kandidatą,kuris pasisako prieš žemės perdavimą ir euro įvedimą B.Ropę,jei nepatektų į prezidentus tai skirčiau ūkio ministru

Raigerdas2014-03-22 14:33

Galimas dalykas, kad konservatoriai visą tą akciją suplanavo. Koks galėjo būti tikslas? Organizuoti prorusiškų Švonderių ir Šarikovų akciją arba panaudoti jų organizuotą akciją taip, kad ten atsirastų tautininkai. Visą tai nufilmuoti, nufotografuoti, o paskiau pateikti šitą falsifikatą visuomenei, kad diskredituoti tautininkus, pripaišant jiems vienus ir tuos pačius tikslus su "Būkime vieningi" arba persikrikštijusią Jedinstvo ir "pagražinant" šitas fotografijas su Švonderių ir Šarikovų plakatėliuose parašytais tekstais. Pirmoji, kaip ir pridera buvusiam "Lietuvos kariuomenės VADUI" į ataką metėsi Raselė Juknevičienė su žodžiais:"Aha, aš mačiau Panka su Jedinstvenikais. Mačiau savo akimis, nes buvau negirta". Iš pasalų prisėlino provokatorius Vytautas Landsbergis ir pradėjo šnibždėti visiems aplinkui:"Apie tai, kokia čia koordinacija su V. Putino agresyvaus imperializmo pliūpsniais, nebereikia nė kalbėti. Faktai ant veido. Susivokę ponai Pankos ir Songailos turėtų atšaukti savo referendumo torpedą". O jo paskleistus gandus išnešiojo konservatorių ištikimieji Šarikovai - lietuviškieji Buduliai su "Martomis":"Matote, koks mūsų "dėdulė" toliaregis? Pats Putinas norėjo atvažiuoti į šį renginį prie Seimo ir paduoti savo leteną Pankai, kad jis dirba Rusijos labui". O šį straipsnį V. Landsbergis parašė jau su ta intencija, kad Panka jau buvo pagautas su "Būkime vieningi" arba Jedinstvenikais, konservatorių sugalvotame "bendrame" renginyje. Na, tiesiog, mūšio laukas Lietuvoje. Karingieji ir šmeižtais apsiginklavę konservatoriai, nes tai yra jų vienintelis ir pagrindinis ginklas prieš tautininkus ir prieš referendumą, metėsi į eilinę ataką ir vėl pralaimėjo, nes nesuveikė taip ilgai galastas, obliuotas ir lakuotas ginklas nesuveikė, tiksliau suveikė, bet ta mėšlo salvė, kuri buvo paleista Pankos atžvilgiu, praskriejo pro šalį ir švilpdama apsisuko atgal ir tėkštelėjo Raselei Juknevičienei, buvusiam Mūsų KARIUOMENĖS VYRIAUSIAM VADUI", tiesiai į jos konservatorišką "face". Provokatoriui V. Landsbergiui irgi kliuvo, bet tas prie mėšlo salvių yra pripratęs, todėl pasipurtė, apsivalė, ir nei kiek nenustebo, nes toks yra jau jo provokatoriaus darbas, kad "kritęs į balą, sausas neišliksi". Sunkus tas marksisto V. Landsbergio darbas. Bet, gal žmogus tikisi, kad Lietuvoje jam bus pastatytas Mauzoliejus, kaip Leninui, kur galėtų ateiti ir ašrą išspausti A. Kubilius, Raselė Juknevičienė, Adomėnas ir kiti Buduliai iš konservų partijos?

Beta to 144. Scenarijus2014-03-22 13:44

Na jau, na jau. Tata ir jo šutvė ne tokie jau galingi- jų gulbės giesmė jau senokai sugiedota. Manau atvirkščiai: kuo daugiau jie varo ant tautininkų, kuo daugiau meluoja ir šmeižia, kaip antai vakar Rastauskienė, ar šitame straipsnyje Tata- tuo tautininkams didesnė reklama, o konservams antireklama. Išėjus iš ten Stancikienei ir Puteikiui, toje partijoje neliko nei vieno pagieža nesegančio, tulžim nesispjaudančio, ar šiaip nors kiek malonesnio žmogaus. Jie pabaisų partija ir žmonės tai mato.

Ir dar...2014-03-22 13:43

...jei drg. Landsbergiui uzkliuva Tautininkai, tai man uzkliuva zodis "Tevyne" "Tevynes sajungos" pavadinime. Zodi "Tevyne" keiskit is "kovotoju uz zemes pardavima" sajunga, nes si partija nieko bendro su Tevyne nebeturi, kaip ir "job'o partija" nieko bendro su darbu...Nuvalkiojot ir nuseilejot "Tevynes" savoka...Slykstu!

Pasigailetina...2014-03-22 13:34

Ponas Landsbergi, kodel Putinas smerkiamas del Krymo? Pagal Tamstos logika Putinas zemes is Krymo irgi neisves. Tas pats del briuseliniu investiciju - Putinas zada ir Krymui visokeriopai padeti. Karine Putino pagalba jau matem... Uzeme Kryma tyliai, kai tuo tarpu karines NATO pagalbos Lietuvai lektuvai virs Lietuvos skraido labai garsiai...Tiesiog neitiketina, kad is Laisves sauklio pavirtot i reakcinga demagoga...

gaudy2014-03-22 13:32

Tvirtinasi posakis: "apsaugok Dieve nuo savų, o nuo priešų patys apsiginsime"

to 131. Beta2014-03-22 13:29

"Ir nei vieno žodžio apie savo klaidas, kai praėjusioje kadencijoje konservai turėjo daugumą, bet saugiklių, kaip tai daro visos civilizuotos valstybės, nematė reikalo sudėti." Apie kokias klaidas- čia neklaidos, o sąmoningi nusikaltimai prieš Tautą. Štai kodėl taip stengiasi suskaldyti visuopmenę. Iš baimės. Pasikeitus situacijai daugelis "elitinių" sukčių atsidurs ten kur turėtų būti - belangėje.

to 143. Dvasios devalvacija.2014-03-22 13:23

"Išparduotos Lietuvos naujų šeimininkų teisių teisėtai ginti užgrius rusų, kinų, lenkų ir kt. armijos. Ką tada kalbės mūsų valdžios "elitas"?" Atsakymas: eis tarnauti okupanbtams. Juk tai jie geriausiai moka. Ir toliau droš tautos likučius.

Scenarijus2014-03-22 13:04

Tata ir co padarys viska, kad Tautininkai taptu marginalais, "patvoriniais", penkta kolona ar dar biesas zino kuo. Padarys viska kad zmogus bijotu prisipazinti jog jaucia simpatija Tautininkams. Tai bus "blogas tonas". Tata ir co tai viso labo pseudointeligentai, snobai. Save laiko isskirtiniais intelektualais, o realybeje tai ne kas kita kaip prasigere arba moraliai degradave saves nerealizuojantys menkystos,o vienintelis kriterijus vertinant zmones pinigai. Iseitis is viso to meslo butu viena- vienytis visoms padorioms partijoms su Tautininkais. Turi pagaliau Lietuvoje rastis nauja jega, kuri pateisintu visos tautos lukescius.

Dvasios devalvacija.2014-03-22 13:02

Nereikia visko statyti aukštyn kojom. Padorūs ir sąžiningi Lietuvos žmonės jau yra pamokyti - nuo jų niekas nepriklauso - kaip pasakys ir padarys nusikalstamas mafijinis-oligarchinis-pedofilinis klanas, taip ir bus. Žmonės jau gavo ne vieną karčią pamoką iš Landsbergio tipo pamokslautojų ir moralizuotojų, į kurių sąžinę net nebėra prasmės apeliuoti. Faktų tiek, kad nors vežimais vežk. Juk buvo brutaliai susidorota net su negalinčiu apsiginti vaiku, o visuomenei valdžia "kiaulės akimis" aiškino, kad įvykdė teisingumą. Tokį "teisingumą" valdžia vykdys ir išparduodama Lietuvos žemes, vandenis ir miškus. Lietuvos laukia nelinksmos perspektyvos, nes buldozeris vis važiuoja ir važiuoja, kaip toj reklamoj: kartą paragavęs, negali sustoti... Išparduotos Lietuvos naujų šeimininkų teisių teisėtai ginti užgrius rusų, kinų, lenkų ir kt. armijos. Ką tada kalbės mūsų valdžios "elitas"?

Šach-Mat2014-03-22 12:48

Patriarchui išlindo ausys ir ragai. Galvojo visą laiką tik matuos tautą, ne savo. Labai jau jis nori pasitarnauti masonerijai, bilderbergams ir rotšildams. Netgi sutinka su velniu eiti obuoliauti, kaip antai, su padleckiu, pasirašant šeimos išsigimimo paktą. Tfu...

Atsakymas "Dėdulei"2014-03-22 12:41

Eik n/x.

Lansbergiui2014-03-22 12:36

Esi eilinis savanaudis suskelis, o tamsioji liaudies pusė tave vadina inteligentu, nors juk ir pats kokį Leniną visai nesenai vadinai inteligentu. Neturi net bazės kaip mąstyti tai pagrindinis tavo kredo - tarnauti vyraujančiai srovei ir siekti sau naudos. Kažkada bijojai išstoti iš Tarybų sąjungos o dabar bijai būti be jokios sąjungos. Pas tave rytai blogi o vakarai geri ir visas tavo geopolitikos suvokimas. Aišku lietuviai dar daug prisikentės kol supras kad tokius veikėjus reikėjo pakarti.

Niekšai (konservatoriai) prieš Lietuvių Tautą2014-03-22 12:27

Na, bet ir niekšas tas Landsbergis. Tuos žmones, kurie stengiasi, kad Lietuvių Tauta išliktų jis keikia visokiausiais žodžiais. Mums atrodo, kad vis tik šitas veikėjas yra tikras Lietuvių Tautos naikintojas, nes vargu ar jis yra nors truputį lietuvis.

Kira2014-03-22 11:43

Senatvinės demencijos paveikto senio tauškalai man yra niekiniai.Man tas tipas visada buvo veidmainis ,garbėtroška.

Bronius2014-03-22 11:34

Ponas lanzbergi kazkaip sudeliojau kiek jus radot lietuvoj priesu,Uz referenduma pasirase trys simtai tukstanciu-priesai,balsave pries AE septini simtai tukstanciu-priesai,emigrave is lietuvos apie septinis simtus tukstanciu-isdavikai,balsave uz DP ir socdemus apie puse milijono-priesai,balsave uz Pakso partija,tautininkus irgi priesai. Pagal jusu ir koncervatoriu su liberalais kalbas beveik visa Tauta yra Lietuvos priesai,tai kam jus tarnaujate jei visus apsaukete priesais. Juokas pro asaras,ar jus su protu susipykot ar europos pinigai jus taip veikia,kada baiksit sita komunizmo ideologija,kad tik koncervatoriai vienintele teisinga partija lietuvoje. Uoliai tarnavot Maskvai,dabar Briuseliui. iš delfi. lt

?2014-03-22 11:01

Gal Lansbergiui priminti kaip jis ir jo sebras tusciagalvis Kubilius vadino tauta? Pamirsot sklerotikai?

Kritikas Pikčiurna2014-03-22 11:00

Dar kartą pasikartosiu, nes politikoje, kaip ir muzikoje pasikartojimai tinka. Jie įneša naujų sąskambių bei tonacijų tuo pačiu motyvu. Štai ir dar kartą nusiėmė savo kaukę “patriarchas”. Ir kiekvieną kartą pasirodo kitas veidas - dar ciniškesnis. Dabar supratau, kodėl jis prašo apsaugos - to reikalauja prisiimta misija, kurios galutinį tikslą jis visą laiką gerai žinojo. O daugelis mūsų juo šventai pasitikėjome… Pasirodo reikia metų metais bylinėtis dėl tvartelio, o krauju ir prakaitu išsaugotą protėvių žemę reikia parduoti buvusiems kryžiuočiams, šiandien į Lietuvą einantiems ne su puošniais šarvais, kalavijais, kryžiais bei vėliavomis, bet su baltomis apykaklėmis bei sutarčių paragrafais ir atvirai skelbiantiems, kad Tautos ir tautinės valstybės - tai mes su jumis, brangūs tautiečiai, turime išnykti… Tai jie, tos baltosios apykaklės - "elitas", nutarė ir susitarė, kad mes turime išnykti, kaip tie šernai ir tos kiaulės, kurias kažkas apkrėtė maru. Kitaip bus didelių finansinių nuostolių... Štai kodėl nereikia referendŪmų, nes bus daug dūmų, pakils klaikus žviegimas, bus sunku susidoroti, kaip per Maidaną ar Prahos pavasarį, kaip per Vengrijos įvykius... Tos baltosios apykaklės ateina visai, kaip Putinas su savo žaliais žmogeliukais, tik ginkluoti ne specialios paskirties ginklais, bet planšetėmis bei kompiuteriais. Apie tokius sako - duobkasiai, valytojai . Nenuostabu, kodėl po tokių triukų žmonės darosi vis skeptiškesni ir ciniškesni. Nenusiminkime ir nepasiduokime cinizmui, broliai. Jis - ne pirmas bandęs Lietuvą išduoti bei parduoti. Tokių net ES yra ne daug ir mes nepasiduosime. Nepadės net slapta pasirašyti protokolai… ES tautos bunda ir neleis sąjungą paversti dar viena imperija.

Aplink tėtušį vien tik rusų šnipai2014-03-22 10:42

Pati dižiausia panieka žmonėms būtent iš pono Landsbergio burnos. Ir tiek jos, kad nors vežimu vežk. O kaip ten su Didžiąja Britanija, pone Landsbergi? Gal ir irgi nori į Rusijos Federaciją? Gal Cameronas irgi Putino žmogus?

siūlau2014-03-22 10:08

Geriausia apsauga patriarXуй būtų ne keli berniokai su šaunikėliais, o iškilmingai jį užkonservuoti formalinu ir perduoti į Peterburgo Kunstkamerą, kur saugoma pasaulinio garso išsigimimų kolekcija.

Beta2014-03-22 08:54

Tata savo stichijoje. Neapykanta, pagieža, tulžis net upeliais liejasi. Ir nei vieno žodžio apie savo klaidas, kai praėjusioje kadencijoje konservai turėjo daugumą, bet saugiklių, kaip tai daro visos civilizuotos valstybės, nematė reikalo sudėti. Taip pat "nematė", kad ta žemė, ištisais rajonais, jau visus 10 metų kaip pardavinėjama užsieniečiams ne tik iš ES valstybių ir už neaiškios kilmės kapitalą. Vienintelis, kuris lyg tarp kitko tarstelėjo: - prisiimam kaltę, tai liberastas Masiulis. Tik kas iš to, kad jie tą kaltę prisiima, kas nuo to keičiasi? Kai ateis rinkimai, tie patys, nutaisę kiaulių akis, vėl ant visų stulpų kabins savo fizionomijas- rinkite mus, mes vieninteliai žinome kaip valdyti valstybę. Paradoksas, o gal suvaikėjimo požymiai, bet tas pats Tata, lyg niekur nieko sako: vienykimės nes rusai puola. Su kuo vienytis ir kas vienysis, jei iškoneveikta, sumaišyta su purvais, apšaukta jadinstininkais pusė Tautos? Kas po tokių Tatos ir kitų veikėjų kalbų gali eiti ginti tokią valdžią? Neieškok durnių Tata.

Kritikas Pikčiurna2014-03-22 07:05

Štai ir dar kartą nusiėmė savo kaukę “patriarchas”. Ir kiekvieną kartą pasirodo kitas veidas - dar ciniškesnis. Dabar supratau, kodėl jis prašo apsaugos - to reikalauja prisiimta misija, kurios galutinį tikslą jis visą laiką gerai žinojo. O daugelis mūsų juo šventai pasitikėjome… Pasirodo reikia metų metais bylinėtis dėl tvartelio, o krauju ir prakaitu išsaugotą protėvių žemę reikia parduoti buvusiems kryžiuočiams, šiandien į Lietuvą einantiems ne su puošniais šarvais, kalavijais, kryžiais bei vėliavomis, bet su baltomis apykaklėmis bei sutarčių paragrafais ir atvirai skelbiantiems, kad Tautos ir tautinės valstybės - tai mes su jumis, brangūs tautiečiai, turime išnykti… Tos baltosios apykaklės ateina, visai, kaip Putinas su savo žaliais žmogeliukais, tik ginkluoti ne specialios paskirties ginklais, bet planšetėmis bei kompiuteriais. Apie tokius sako - duobkasiai. Ne nuostabu, kodėl po tokių triukų žmonės darosi vis skeptiškesni ir ciniškesni. Nenusiminkime ir nepasiduokime cinizmui, broliai. Jis - ne pirmas bandęs Lietuvą išduoti bei parduoti. Tokių net ES yra ne daug ir mes ne pasiduosime. Nepadės net slapta pasirašyti protokolai… ES tautos bunda ir neleis sąjungą paversti dar viena imperija.

Letas Palmaitis 115 R2014-03-22 04:34

Jei pakeisi nežinomą dalyką "sveiku samprotavimu", išduosi arba savo mokyklinį amžių, arba dar blogiau. Kas "jie"? Ką reiškia "negelbės - gelbės"? Kur nesimeldžiama aukso veršiui? Kas yra "Izraelis"? D-vas turi ką bendro su virpesių dažniu? - čia iš kurios tikybos? Negaliu Pačiam paaiškinti nuo nulio, deja. Jei neteko skaityti Šventojo Rašto, patariu čia: biblija. lt/index. aspx? cmp=toc - ten žr. arčiau apačios "Apaštalo Pauliaus laiškai", romiečiams (Rom), 11, 25-26: "Kad jūs, broliai, per gerai apie save nemanytumėte, pasakysiu jums paslaptį: dalis Izraelio tautos lieka užkietėjusi, kol įeis pagonių visuma, o tada bus išgelbėtas visas Izraelis".

Juozapas--ugnelei2014-03-22 02:58

Jeigu nesiliausite mane ir toliau girti -duosiu Jums "prikurit". :) Komplimentai mane glumina. Joks aš ne rašytojas. Vakarykštis kaimo vaikis laisvą valandėlę prisėdantis prie klaviatūros. Viskas. Kodėl tai darau? Todėl, kad nervina totalus režimo propagandos volo stūmimas į vienus vartus. Nervina ir protingų žmonių nesugebėjimas rašyti aiškiai, kad kaimo bernui būtų aišku. Niša buvo tuščia, niekas nesikėsino, atsisėdau ir klapsiu. Nieko nepadarysi. (Jeigu nepabandysi). :)

Ugnelė2014-03-22 02:49

Juozapai, manau, esate rašytojas arba žurnalistas, gimęs rašyti, kitaip nežinau kaip paaiškinti tamstos taiklią plunksną. Kitu atveju neišnaudotas talentas... Būtina jį naudoti tada. *********** Dieduk, juk siekiame TIKRAI demokratinės šalies, kada kas nori, tada ir eina miegoti, jei tamsta pajutote, kad pačiam jau laikas, tai nieks nelaiko... :)

jooo2014-03-22 02:36

Skaitykite Tiesoslt

Glorija2014-03-22 02:29

Kai nėra rimtų argumentų, literatūrinės priemonės įspūdžio nepalieka. Nebent jei kreipiamasi į tamsiausią elektoratą, tačiau tokią retoriką priimantys paprastai internetu nesinaudoja.

Diedukas2014-03-22 02:27

Eikit, vaikai, miegot. Šiandien rinkimai baigėsi. Ryt pratesit...

Juozapas---ugnelei2014-03-22 02:17

"kche, kche: "kas man iš tos laimės, kas iš tos garbės...":) Jokių stebuklų ir įpatingų gebėjimų nedemonstruoju. Kur jau ten. Tiesiog, PatriaXalinė "santvarka" savo surėdymo ypatumais provokuoja ir įkvepia rašyti su ugnele:)

Ugnelė - Juozapui2014-03-22 02:08

Juozapai, nu žinokite, DIE-VI-NU Jūsų neregėto šmaikštumo rašinėlius!!! :):):) Ir mintims tamstos pritariu. Pilypų iš kanapių, nepažįstamų, kažkokio tolimo kolūkio pirmininkų negalima sodinti į mūų visų Valstybės valdovo postą.

Juozapas apie šakniavaisius2014-03-22 01:52

Karūnuokim ropę runkelių karalium, tuomet ant ponų stalo neprituks cukraus, o kiaulės ir galvijai turės sočiai išspaudų pašarui. :) Gal tas Ropė ir geras žmogus -nepažįstu. Bet,... geras žmogus ne profesija. Kas jis ? ūkininkas, agronomas, kolūkio pirmininkas? ??? ... Už keliasdešimt km nuo sostinės stūkso šalis kuriai niolika metų vadovauja kolxozo pirmininkas. Patinka? O juk išrinko vos ne vienbalsiai. Kadangi nusprendė kad patinka. O dabar patinka-nepatinka atsikratyti nebegali. Valdžia gadina žmones labai didelė valdžia žmones tvirkina. Ką žinote apie tūlą ropę kaip asmenybę, apie jo realias vertybes apart kelių epizodiškų pasisakymų? Jeigu Ropės fanus gerai patardyčiau, paaiškėtų jog niekas nieko dorai apie tą ropę nežino. Bet kur tau - greitų ir būtinai tuoj pat lydekai paliepus kai kam panorėjus, stebuklingų permainų nekantrūs norėtojai skuba bėgti pirma traukinio. Už Rooooo-o-o-o-p-ę-ę-ęęęęę! Nieko dorai nežinant apie žmogelį-ropę, strimagalviais norima ne tik savo asmeniškai, ne tik savo vaikų, bet ir mūsų visų nesiklausus, Tautos likimus lengvabūdiškai mesti ant lošimo ruletės stalo. A vnuš išlošim! ************************** Ponai - ak as bus kai pralošit?

klemas Jankūnas2014-03-22 01:42

Nieko naujo. O velnip tuos pribaltus jis pats ir kultivuoja. Pardave latviai žemės, o pirkėju dauguma rusai. Tie pradės kviestis pagalbos iš rytų, še tau NUOPEZA ir Krymo variantas pašonėje. Ir iš kur tiek ciniškumo, arogancijos ir paniekos savo tautai ? Simptomai blogesni nei ligos. Liūdna, kad taip gyvenimą baigia žmogus nuvylęs tautą.

to dėl2014-03-22 01:31

atleiskite,bet man jis panašus į Lukošenką.Tai kaip reiks augti?:)

dėl Ropės2014-03-22 01:30

kad Jūsų žodžiai Dievui į ausį ;)

Dėl Ropės atsakau2014-03-22 01:23

Nebegalime rinkti į Prezidento postus pliurpalų ir isterikių,nes už jų veiksmus mūsų skūra kenčia.Balsuokit už Ropę,jausit GRUNTĄ atsisprimui.Gausit oro ir šviesos.Imsit augti.Ar jis Jums nepanašus į rūpestingą tėvą?Ir Žvaigždės jam palankios...Turėtų pavykti Lietuvai su Rope.

R--Letui2014-03-22 01:18

Niekas Izraelio negelbės.Jie ten dar Aukso veršiui tebesimeldžia.Dievas atrinks pagal Sielos švarą t.y. VIRPESIŲ DAŽNĮ,visiškai nežiūrint kokiai konfesijai priklauso Žmogus.

dėl Ropės2014-03-22 01:14

aš Ropę matau ūkio ministro poste, jis toks ūkiškas vyras ir tame poste nuveiktų daugiau.

Letas Palmaitis 109 R2014-03-22 01:05

Niekas iš jų neapsimeta tarpininkais, nes „Vienas yra D-vas ir Vienas D-vo ir žmonių tarpininkas – žmogus JHS“ (1 Tim 2,5). Tai oficialus Katalikų Bažnyčios požiūris (lt. radiovaticana. va/storico/2013/01/16/benediktas_xvi:_kristus_–_apreiškimo_tarpininkas_ir_pilnatvė/lit-656298), kad ir kaip ją (KB) kritikuotų protestantai dėl Švč. Marijos [kuri akivaizdžiai yra Bažnyčios (Kristaus Kūno! ) Motina]. Šiandien malonės vartai pagonims, ko gero, jau ir užsidaro, nes atsinaujinus persekiojimams ir buvusiam krikščioniškam pasauliui atkritus į pagonybę, pagonių pilnuma baigia įeiti pagal Rom 11, 25 ir Popiežių Pranciškų (2013 11 28). Tad jau metas pasitikti Išganytoją ateinant ten, kur Jis ir pakilo nuo žemės, nes "visas Izraelis bus išgelbėtas" (Rom 11, 26). Maranatha! - youtube. com/watch? feature=player_embedded&v=5wHKAwBHLQk

R2014-03-22 01:05

Balsuosiu už ROPĘ.Kodėl?Jis bent jau neatrodo intrigantas ir tai bus svarbi savybė ateityje,kai bus išrinkta nauja Seimo sudėtis be lyberių ir koncervų užkrato.Manau,kad Ropė gali išgirsti įvairias nuomones,o tuo pačiu supranta darbo vietų kūrimo svarbą.Lozungų jau prisiklausėme,skolų turime trims kartoms.Laikas baigti pliurpti,atėjo metas kurti dirbti.

Tomas J.2014-03-22 01:00

Landsbergis rašo: "Lėmė drg. Z.Vaigausko balsas". - Pratęsiu mintį: lėmė balsas to paties TSKPisto Vaigausko, dėstytojo iš partškolos, kurį dabartinei jo kadencijai VRK vadovo postan pasiūlė Landsbergio bendrapartietė I.Degutienė. Konservatorių meilė TSKPistams jiems patiems per gerklę lenda. Tik jie niekada to nepripažins.

Gripas2014-03-22 00:59

Viskas čia-plepalai. Prezidento rinkimai-atskaitos taškas. Duok dieve Nagliui sveikatos ir valios stiprybės! Tikiu,jei jį prarasim,kaip ATA S.L.,tirai bus ir yra kiti Lietuvos vyrai,kurie tes jo žygį į tiesą !

R---Juozapui2014-03-22 00:53

Visiškai sutinku su jumis vyskupo klausimu.Mane pykina dabartinė Bažnyčios dvasinė būklė.Priduodu šiandien pat juos visus Jėzaus teismui.Tegul atsako pagal visą "katuškę". Užteks vienąkart minėti Dievo vardą be reikalo,apsimetinėjant tarpininkais.

Juozapas---Tomui J.2014-03-22 00:48

Sutinku, gana rimtas motyvas. Tačiau jokie briuselyno pinigai neatsvers kainos kurią už tą kunigijos žingsnį paniekinant Tautos teisę teks sumokėti. Praktiškai S. Tamkevičius moraline prasme nusižudė. Ar žinote kodėl žmonės žudosi, ko jie bijo labiau už mirtį?

R2014-03-22 00:43

Paanalizuokime geopolitiką giliau. Įsitikinęs,kad žaidžiamas didelis žaidimas-norima sujungti ES ir Rusijos imperijas. Rusija visose ES struktūrose turi aukštas pareigas einančių šnipų,kurie valdo padėtį ES struktūrose per kompromatus. Tas pats PRIVALOMAS ŽEMĖS pardavimas yra inspiruotas Rusijos tam,kad nereikėtų KRAUJO praliejimo. Bet nieko jiems iš to nei vieniems ,nei kitiems neišeis,nes jie visi yra MELO vaikai. Kolapsas ištiks tiek vienus,tiek kitus. Rusija įžengė į irimo apviją,nors galėjo rinktis Tiesą ir viską atlikti švariai.

Juozapas---Raigerdui2014-03-22 00:43

Mmmm, taip. Esi teisus -metas aniems pailginti rankoves ir vežti į namus kur durys be rankenų. Blogai kai valdžioje pikti, godūs ar sukti žmonės, blogai kuomet valdo kvailiai. Tačiau vargas tam kraštui, kurį valdo bepročiai. Tėtušis jau visiškai neadekvatus. Jis jau darosi fiziškai pavojingas aplinkiniams. Niekas negali garantuoti, kas dar šaus dėdulei galvon. Ačiū Diev, mes ne branduolinė valstybė. Trečiasis pasaulinis jau galėjo kilti 100 kartų. Gerai, kad Tėtė neturi čiumodanėlio su mygtuku. ...

nemalonu skaityti2014-03-22 00:38

jokio takto, kažkoks šmeižimas ir didelė nemeilė žmonių, kuriem Lietuvos žemė brangi. Jis pats berods dar iki nepriklausomybės kitaip mitinguose kalbėjo, ragino ginti žemė ir žiūrėti, kad mums lietuviams neliktų tik oras? Dabar jo pasisakymai man kaip kokie kliedesiai. Neturi meilės dvasios šitas pilietis....

Tomas J. -> Juozapui2014-03-22 00:37

"Parodykite man kitą sveika nuovoka pagrįstą paaiškinimą" - dėl sveikos nuovokos visada galima ginčytis. Jūs sakysit kad mano spėjime JOS mažiau, aš sakysiu kad Jūsų.. Mano spėjimas: tai daroma dėl ES milijonų; bažnyčioms labai trūksta pinigų..

Juozapas---89 tam2014-03-22 00:32

Peticija? "Zaporožės kazokai rašo laišką Chanui":) Nepykit už sarkazmą, toks jau esu- M. Gibsono apdainuotasis aštriadantis. Nieko nepadarysi*. // Dabar rimtai: Mielieji, ne gi manot jog prieš pasirašydamas tą "ganytojišką" bulę, eminensija nenuatė kokia bus reakcija? Nejaugi esate tokie naivūs? O, bet, tačiau, jeigu vyskupas žinojo ką daro, kad nuodėmę daro ir vis tiek DARĖ- klausimas : KODĖL ??? Matau tik vieną logišką priežąstį. KOM-PRO-MA-TAS. Kas gali kompromituoti tokį regis iškilų žmogų? Yra dalykų kurie paslėpti taip giliai, kad tik trys asmenys žino -jis pats, Dievas ir... velnias. Kol žino trise, nebaisu. Bėdos prasideda tuomet kai sužino šėtono tarnai iš Kontoros. Va tuomet ir griūva perskeltas dangus. Niekas nenori mirti. Iš gėdos. Žymus disidentas, praktiškai nacionalinis didvyris, Laisvės premijos lauretas ir staiga paaiškėja, tarkim, kad... Oi, kokie tamsūs kartais gali būti žmogaus sielos užkaboriai... Nereikia mintinai mokėti Froido veikalų ar būti apgynus disertaciją asmenybės susidvejinimo tema. Patikėkite, žiūrint į "minkštus" ganytojo judesius ir moteriškas balso intonacijas visokių minčių kyla. Maždaug prieš penkis metus internete buvo šmėkštelėjus informacija, kad jo eminencija kažkada buvo turėjęs bėdų su nelegalia "meile" mažiems vaikeliams. Ta informacija greitai dingo nespėjusi išplisti. Serveriuose neliko nieko. Kas išvalė, kodėl taip pasistengė , nežinau. Bet minčių kyla įvairių.... / Nesirašysiu po peticija. Ne dėl to kad nepritarčiau. Tiesiog netikiu, kad ji nors per mikroną pakeis adresato nuostatą. Baimė. Baimė. Baimė. Mirtinai išgąsdinto praeities nuodėmių vergo peticija tikrai nepavergs. Gal būt Juozapas klįsta ir tuo užsitrauks dangaus rūstybę, bet kito logiško paaiškinimo nerandu. Parodykite man kitą sveika nuovoka pagrįstą paaiškinimą ir aš atsiklaupęs pasirašysiu jūsų peticiją.

na va2014-03-22 00:31

Basėdėjo žmogus Briusely ir grįžo visiškas federalistas... Nacionalinių interesų nebesuvokia.

Raigerdas Juozapui2014-03-22 00:30

Nežinau, ką rašo Rusijos žurnalistai apie V. Landsbergio kliedesius, bet visko gali būti, kad V. Landsbergis jau sekančiame straipsnyje pradės teigti, kad šitą referendumą organizavo persirengusi rusų armija. Čia jie surinko 300 000 parašų, o patys lietuviai surinko tik 20 000 parašų. O paskiau, ta pati persirengusi rusų armija, jau pasitreniravusi Lietuvoje, organizavo referendumą Kryme. Iš pradžių jis bandė teigti, kad referendumą organizavo naciai ir fašistai. Bet kadangi Janukovičius irgi panašiai pradėjo kalbėti apie Maidano gynėjus, tai V. Landsbergis pasitaisė ir nutarė, kad su fašistais žmonių nepagasdinsi, tai reikia dabar palyginti su Jedinstvo. Kaip matome, profesorius, patobulėjo etikečių klijavimo mene. Manau, kad jis jau tikrai tampa labai rimtu konkurentu psichiatrams. O gal konservatorius konsultuoja psichiatras Raimondas Alekna? Nes tikrai, kad konservatoriai jau vis labiau ir labiau tampa panašūs savo kalbomis į Durnių namų gyventojus.

96 komentarui2014-03-22 00:27

Pagaliau nors vienas protingas atsirado. Šiuose komentaruose aš matau ne ką kitą, kaip tik norą kuo mandriau save parodyti ir būtinai tau neįtikusį oponentą apšikti.

Lietuviams2014-03-22 00:25

O jūs ar pasiskiepijote nuo landsberginės paranojos? Jei ne-skaitykite prieš miegą jo "Raštus" arba klausykite CD įrašą.

Tomas J.2014-03-22 00:23

Platinkim visur nuorodą - vrk.lt/aikis - čia galima neatsikėlus nuo kėdės pasirašyti už Naglį Puteikį ir kitus kandidatus į prezidentus. Atsidarę nuorodą, ATIDŽIAI PERSKAITYKITE PIRMĄ SAKINĮ.

R2014-03-22 00:20

Man "Dėdulė " užneša į tą multiko personažą ,kurį Jamėlia pasiuntė į Mėnulį. Siūskim ir mes ten pat konservinį patrijarxą,kai baigs agitaciją Referendumui.

Rinkim parašus, o ne komentuokim2014-03-22 00:18

Būkim protingi ir patriotiški-laiką gaiškim ne beverčiams komentarams, o parašų rinkimui už Naglį..Rinkikų ir parašų trūksta, o rašinėtojų - per akis...Puteikis.lt rasite ,kur galima gauti lapų.Jame tik 35 parašai telpa- tiek gali per keias dienas surinkti kiekvienas geranoriškas žmogus eidamas per daugiabučius ar prie PC....

Geras šuo2014-03-22 00:15

Joooo...faktai jam ant veido:)

R---Juozapui2014-03-22 00:09

Sveiki. Kaip manote ar Jaša ir Daša vis dar dirba Kremliaus chazarams ,prisidengę lietuviškomis raidėmis?

V.Ladas2014-03-22 00:07

Na, iš tikro, vaikėja senis: pats ant savęs vemia, niekindamas, jei ne visą tautą, tai bent 320000 tautiečių, ir kitus dar tuo kaltina...

Tomas J.2014-03-22 00:04

- "Per jėgą grūdamo referendumo išorėje – tartum tik draudimas parduoti žemės sklypus europiečiams, mūsų sąjungininkams iš ES. Tartum." - "Tautininkų ir jedinstvininkų požiūris toks, kad jei leisim, tai visi patriotai parduos hektarus ir sklypus bjaurybėms europiečiams" - "kodėl tautininkai taip įtaria tautą, kad būtinai parduos?" // Taip rašo V. Landsbergis. Rašo kaip didis melagis ir veidmainys. Iš tiesų jėga renkant parašus nebuvo naudojama, ir nei referendumo išorėje nei viduje nieko nesakoma apie draudimą parduoti žemę europiečiams. Europiečiai niekaip neišskiriami, net nepaminėti tame tekste, po kuriuo pasirašė 321000 rinkėjų. Taigi - Landsbergis meluoja. Beje, referendumas nėra įtarimų išdava. Referendumas - priemonė tautos valiai sužinoti. Šis straipsnis mane paskatino galutinai apsispręsti - stosiu į Tautininkų Sąjugą!

padėka Juozapui už priešnuodžio identifikaciją2014-03-22 00:04

Labai teisingai įvertintas patriarXujaus vaidmuo. PatriarXujus - antigenas, nuo kurio mums visiems ima gamintis antikūnai prieš konservų, grybų ir kito š. toksinus.

Arvydas2014-03-22 00:02

"Tautininkų ir jedinstvininkų požiūris toks, kad jei leisim..." - labai norėčiau išlikti korektiškas, bet, manau, tik suskis ir savo tautos nekenčiantis gali sau leisti taip kalbėti.

pasirasykite peticiją2014-03-22 00:01

http :/ w w w.peticijos.lt/visos/71548 Už laisvą Lietuvą ir veikiančią demokratiją: Jūsų Ekscelencija! Daugybę metų Jus pažįstame kaip tikrą lietuvį ir krikščionį, Dvasininką iš didžiosios raidės. Jūsų drąsa ir meilė tiesai sovietų okupacijos metais daugeliui mūsų tapo įkvėpimo šaltiniu. Dėl to glumina kai kurie pastarųjų dešimtmečių žingsniai, tarsi iškrentantys iš Jūsų biografijos konteksto. Katalikų Bažnyčios pozicijos moralės, šeimos, socialinio teisingumo klausimais sunkiai atskiriamos nuo politikos. Vis dėlto viešas vienos politinės partijos arba stovyklos palaikymas sunkiai dera tiek su demokratine santvarka, tiek su Bažnyčios misija šioje žemėje. Ypač kai ta stovykla iš esmės griauna vertybes, kurioms Bažnyčia pakviesta atstovauti. Lietuvai svarstant stojimą į Europos Sąjungą, iš katalikų hierarchų girdėjome kvietimus stoti. Nors Jums geriau, nei daugumai paprastų piliečių, žinoma – kas ten laukė. Agresyvūs išpuoliai prieš dorovę, šeimą, juvenalinėmis justicijomis dangstomas šeimų ardymas, vaikų grobimas ir prekyba jais, lytinio ištvirkimo ir iškrypimų propagavimas, karingas sekuliarizmas jau tada buvo žinomos Europos Sąjungos charakteristikos. Vis dėlto daugelis mūsų tikėjome, kad Europos Sąjunga dar gali būti kitokia – tokia, kokią ją norėjo matyti dalis jos kūrėjų: krikščioniškos kultūros, demokratijos, asmens ir tautų teises gerbianti, laisvų valstybių draugija. Pasitikėjome Jūsų žodžiais. Deja, tos vilties – vis mažiau. Dabartiniame kontekste pagrindinė atsakomybė už tautą ir pilietinę visuomenę tenka suvereniai, demokratinei ir nacionalinei valstybei – plačiausia šių žodžių prasme. Norvegijos pavyzdys rodo, kad galima smukti žemyn ir nesant Europos Sąjungoje, Vengrijos pavyzdys – kad galima kilti aukštyn ir esant joje. Dėl to nacionalinių valstybių galių grąžinimas, saugojimas ir stiprinimas Europos Sąjungoje – svarbiausias laidas visuomenei kurti atskaitingą politinę struktūrą, pagrįstą aiškiomis tos visuomenės vertybėmis. Antras laidas – pačios visuomenės teisė spręsti svarbiausius savo gyvenimo klausimus. Jūsų viešas pareiškimas prieš piliečių organizuojamą referendumą, kuriuo siekiama grąžinti Lietuvos valstybei jos nacionalines galias, o pačioje valstybėje – visuomenės galias spręsti savo likimą, ne tik žemina tautos ir valstybės orumą. Jis pavojingas pačiai Bažnyčiai, kadangi sudaro viduramžišką jos įvaizdį, primindamas laikus, už kuriuos jau ne vienas Šventasis Tėvas pagrįstai skelbė atgailą. Jis leidžia manyti, jog Bažnyčia susijungia su vyraujančia politine konjunktūra, iškeisdama vertybes į galią. Bažnyčios priešai įvairiose stovyklose mielai pasinaudos tokiu įvaizdžiu, griaudami Bažnyčios autoritetą. Net aklam regima, jog šiandien Katalikų Bažnyčia Lietuvoje išgyvena sunkų laikotarpį. Motyvuojant dvasininkų stoka, į šias atsakingas pareigas skiriami arba jose laikomi asmenys, susitepę godumo, piktybės, ištvirkimo nuodėmėmis, o vienas jų net garsėja pornografiniais tekstais ir aktyviu dalyvavimu antikrikščioniškame „Naujosios kairės“ judėjime. Žinomas faktas, jog jis priklauso Jūsų vadovaujamai vyskupijai, užuot jį atleidus, apsiribojama kilnojimu iš vienos parapijos į kitą. Bažnyčios vadovams ir asmeniškai Jums linkime susirūpinti Bažnyčios autoritetu, liekant virš visuomenę skaldančių jėgų. Pagarbiai Lietuvos katalikai ir kiti patriotai

Bijūnas2014-03-21 23:58

Ir šito straipsnio neperskaitysiu. Užteko pirmųjų žodžių: "Per jėgą grūdamo referendumo...". Gaila, mano pagarba prof. Landsbergiui baigia ištirpti. Kas jam atsitiko?

J---R2014-03-21 23:58

Sveikas.:)

Juozapas2014-03-21 23:57

Trupmenui: Ne, meldžiamasis, vargu bau. Švikas su tuo endšpyliu yr. Matot, viską po lentynėles sudėliojus ir geriau įsižiūrėjęs, be papildomų optikos įtampų pamačiau -mūsų Didmeistris yra tik pigus ... šuleris. Balkonų benderis. E2, E4 -tai viskas ką tas šyvos kumelės tvarto prezidentas sugeba. Tiesa, Lietuvą tuščių kaimų vasiukais jis pavertė, milijoną tautiečių tarsi koks inoplanetianinas tarsi į kosmoso jodąją skylę nežinion iš Tėvynės išbogino. Bet jo Partija jau baigta. Šachą jis pats sau įpirdolino. Dabar Grosmeisteriui liko tik vienas ėjimas. Kur šis Žemskraidis beeitų iš visų pusių jam atsako "матом". /// Liepai: Pinigai? Hmmm, pinigai pinigais. Bet ne piniguose .... Baimė. Laukinė kraują stingdanti zoologinė baimė. Atpildo už nuveiktus "darbus" baimė paralyžuoja Klano vado ir vadukų smegenėles tarsi smauglys triušį. Protas sako, kad JIE turėtų būti nubausti. Bet nuojauta sako kad bausmė jau vyksta. Išminčiai sako, kad ne atpildas yra baisiausias dalykas tironams. Baisiau už viską yra neišvengiamo atpildo laukimas. Mes nežinom kiek jie dar karaliaus, bet nujaučiam kad jų karaliavimas eina pakalnėn. Mums ta nuojauta ir Tikėjimas suteikia jėgų. Ir JIE jaučia, kad artėja Atpildo diena. Tačiau jie nežino nei kur nei kada. Ta nežinia juos žudo, ėda tarsi cirozė alkoholiko kepenis. Diagnozė. Galutinę ataskaitą pateiks skrodimas. ///Referendumas-Liustracija-Morgas. ///"Ir pagiedos už Tėtės "sielą" Lakštingala Galvažudys..." ///Ech, kaip gražu miške! (cho-cho, ...! )

nusenusiam Lansbergiui2014-03-21 23:55

su visa pagarba senam zmogui,kuris ant Briuselio sededamas mato Lietuva su visom jos bedom... -Tai stai tevai,stai tau ir runkeliu tauta. Dabar jau rasyk,nerases,pilstyk nepilstes kitaip niekaip. Planas chuliganas neisdegs. Nebus cia Lietuvoj nei danisku kiauliu,nei sveicarisku kolchozu. Be reikalo savo anuka po visokias ambasadas siuntinejei,kuris Lietuvos geriausias zemes uz grasius siule isigyti visokiem modifikuotu kulturu augintojam, kiauliu ukvedziams ir kitokio plauko zemes tersejams. Kaip sakant-nei duju nei meslo-... Anuka isrinksim i Europarlamenta-reikia gi kazkur deti epie save manancius ,kad jie protingesni nei visi kiti runkeliai...

manau2014-03-21 23:54

Landsbergis - primityvus propogandistas. Kaip įprato žmogelis jaunystės metais marksizmą-leninizmą dėstyti, klasinius priešus demaskuoti, taip ir varo sena vaga. Purve voliotis- kiekvienos kiaulės prigimtis, kiekvieno landsbergio -irgi.

R2014-03-21 23:54

Juozapai,ačiū už ODĘ .Nepakartojama.

R2014-03-21 23:42

"D$DUL$S" BAIM$ ištryško per pampersus,sužinojus,kad bus grąžinta į Konstituciją originali 47 str. redakciją.

Liepa-Juozapui2014-03-21 23:30

Taip, diena tikrai šventiška - vakar lyg ir kažką apie vasarą,pamenu, šnekėjot-rašėt.. ;) Ir tikrai šiandien neregėtai užšildė..? Juozapai, gal ten, Danguje,"blatą" kokį turit? :)Kreipsimės, jei ką... ;)// Sieną? Ką Jūs, man tie išperos yra baisūs žmonės. Špygą jiems, o ne paminklą. Vat man už tai patinka sisteminiuos portaluos paskaitinėt visokių palinkėjimų iš liaudies pusės - oho, kokių originalių minčių paduoda... ;)//Čia liaudis pernelyg kultūringa. Sutikite, kad lietuvių kalboje net padorių keiksmažodžių emocijoms išreikšt nėra - tenka integruot iš kaimynų... ;)// Apie nusnorinimą net nekalbu. Baisu. Kartais pagaunu save galvojant, kad gyvenam netikram pasauly, nes tokio absurdo negali būti. Nebent valdžioje kritinės būklės ligoniai..? Čia veikia nepaprastai dideli pinigai, kito logiško paaiškinimo bent aš nerandu. //

Trupmenas Juozapui2014-03-21 23:28

Ačiū už odę. Karo sąlygom didesnio džiaugsmo sunku tikėtis, o Jūsų epistoliarika supurtė mano sielą iki ašarų. Ypač tikslios ir vaizdingos kaip antai tautiniai nemokami maisto papildai, polikarpinis grybelis, na ir aišku išplėstinis meninis apšiltinto balkonėlio siužetukas. Labai sveika šveikiška odė. Nors bežvengdamas susiturėjau akimirkai, nes blūdna mintis mane sutrikdė. O jei šachmatininkas už visus mus gudresnis du sykius ir iš tikro tokiu klastingu būdu ir vykdo pačią sukčiausią agitaciją už referendumą. O kai tautos plebiscitas sėkmingai įvyks, tuomet jis visiems pasakys. Va, mulkiai, vieno ėjimo į priekį matytojai, pasimokykit iš patriarcho, kaip reikia lošti rimtus enšpilius. va jetau, kokia striekoza...

algis2014-03-21 23:15

Aš Lansbergio neskaitau jau seniai. Bet man spengia ausyse įkyrus klausimas kodėl visos Tautos turi kokį nors išsivadavimo simbolį lenkai - Valensą, Čekai - Vaclovą Havelą, net buvusi VDR turi Helmutą Kolį, o mes, kaip simbolį turim "mėšlo gabalą"? Kodėl mes tokie pasmerktieji?

Untanas2014-03-21 23:09

Skaitau ir atrodo jis man kaip balionas.Pučiasi,pučiasi ir nesupranta,kad tuoj sprogs.Tik tas balionas pilnas pykčio ir šiaip visokio mėšlo.Dar ilgai valysimės po sprogimo.

Juozapas--Liepai2014-03-21 23:07

Labass, Liepa. Žinote, o aš noriu pasidalinti vena idėja, kuri man kilo šią šventiškai saulėtą dieną: Apart kocervų Fiurerio vitaminų dozės turjau laimės apregėti ir išgirsti kitą ne mažiau atrakyvų reginį. Mamiškiams maigant TV dėžės kanalus, netyčia kažkas įjungė žyyynias. Nepamenu koks ten buvo kanalas, o ir nelabai svarbu nes visi transliuoja nevargindami žiūrovų nuomonių įvairove. Bet reginys buvo liuksusinis. Vienžo, telike sėdi PtariarXo Raska-Pulemiotčica ir kalba apie Krašto apsaugos godas. Ne kalba o rauda, ašaroja plaukus laužo ir įkrūtinę mušasi - kokie tie komunistai negerėnai. Priešas prie vartų, o Lietuvėlė basa, armijos finansavimas menkas. Lėšų skiriama nepakankamai. Tuomet žurnaliūgė ėmė ir leptelėjo -sako, o tai pani rasele, kurgi pati buvai ministeriaudama, kodėl to finansavimo neišrūpinai. Na, Raselė aišku kiek sumišo, bet netrukus atgavo kvapą ir vėl puolė raudodama porinti, kad armijai pinigų neišrūpino, nes mat vat Lietuvą su Kubyyylium nuo kriziaus galo ratavojo. Nabuvo, vansi pinigėlių ižde. Ir čia man kilo bjaurus noras dar bjauriau paklausti: - kiek pinigo buvo nusnorinta pavogus banką. kiek algelės už vieną "darbo" dieną kubiloidai su Polikarpova priešakyje skyrė iš to kiauro biudžeto tūlui Kuperiui? Kadangi šioje vietoje Raselės kulkosvaidis neišvengiamai užsikirstų, atsakysiu pats: Kuperiui buvo mokama 240 000 varganų litukų už vieną dieną, kol tas Kuparas galiausiai patepė slides į faterlandą. Paskaičiuokite kiek laiko tas Kuparis snorino, padauginkite dienas, sudėkite mėnesius ir pamatysite, jog gaunasi suma už kurią galima prisipirkti tankų, raketų ir laivų daugiau nei turime kareivių. Todėl manau, Tiesos triumfo dėlei mes, visa Tauta suėję, turėtume surengti lenin... , tfu -landsberginę talką ir kaip kokie masonai sumūryti ... Raudų sieną kubilkoncervų raudojimo ritualams atlikti.

Arvydas Brunius2014-03-21 23:07

Galvoju pokario partizanai pakartu ir Sniecku ir Palecki ir ju vaikus . Taip pat ir Brazauska Landsbergi ( bet ju vaikelius paliktu).Mano nuomone! Taip galvoju!

sas2014-03-21 22:56

įdomu būtų žinoti kiek % čia komentarų parašė "kremliaus troliai"?

Arvydas Brunius2014-03-21 22:51

Ozys sau ir savo chebrutei pasidare gyvenima faktas.... o kad kgb zydukai jam pakilt padejo irgi faktas....O kodel isbego is tos Laisvos isvogtos Lietuvos beveik milijonas? Jis su Brazauskeliais tures atsakyt!

Gaila2014-03-21 22:42

Senioko su rasyte vienas kita supranta,nes minkstuju smegeneliu galios jau veikia o laikas juk tiksi ir pilk srutas ant tautos nepyles o ir nepajusi kaip ir grabelis pastuksens i pasturgali.Ka tada krikscioniui-koncervatoriui-patriarxui sv.Petras prie vartu pasakys uz tokias dideles nuodemes?Ar nereikes dar daugiau susirietus smala katile maisyti?Bet juk ten sededamas prie juodojo su ragais nepameluosi,kad buvai sventas.

Ged2014-03-21 22:39

Nieksas!Niekada jis negerbe tautos.Visi jam runkeliai.

antanas2014-03-21 22:39

Bet kodėl Seimas vilkina priimti įstatymą, ribojantį parduoti žemę užsieniečiams?

Liepa-Juozapui2014-03-21 22:38

...na, Juozapai, tai čia"Odė" skirta tiems, kurie dar nepasveiko. Yra tokių, kurie niekad nebuvo nublūdę... ;)Jei atvirai, tai šito Vladimiro Lenino straipsniuko "neįveikiau" - atmetimo reakcija ir taškas... ;)

pavarotti2014-03-21 22:26

SENIUI RIMTAI JAU SENATVINĖ DEMENCIJA (SILPNAPROTYSTĖ). LIEJA SAVO SĄMONĖS SRUTAS IR NEJAUČIA JOKIOS GĖDOS, KO NORĖTI-LIETUVĄ ŠĮ P-E-D-E-R-A-S-T-Ų GYNĖJĄ (BALSAVO EUROPARLAMENTE "UŽ") ŠERS IKI NUSTIPS, PRIEDO SKIRS VAIRUOTOJĄ IR APDSAUGINĮ. KAIP TOKIUS IŠSIGIMĖLIUS IR ŽEMĖ NEŠIOJA.

Juozapas "Odė džiaugsmui"2014-03-21 22:26

Sveiki. Labai nudžiugau pamatęs Papūnėlio epą. Mat man visada rūpėjo - kada gi pagaliau baigsis ši mūsų krašto nelaimė. Ta nelaimė yra koncervinio maro epidemija. Tačiau šiandien aš laimingas - Didysis Skiepytojas mus išgelbės. Nes jis labai sėkmingai mus skiepija nuo ... savęs. Pirmoji balkoninė dozė skiepų sukėlė nemenką Tautos organizmo šoką. Gal kažką net ir išbėrė. Tačiau dabar viskas klostosi puikiai. Su lig kiekviena Tėtušio injekcija mums šviesėja akyse, tarsi po ankstyvo pavasario avitaminozės būtum šviežių ridikų ir svogūnų laiškų pagraužus. Landsbergis -tai vitaminai! Landsbergis, tai sveikos nuovokos stimuliatorius, tautinis maisto papildas kuris veikia be pašalinio poveikio ir nieko nekainuoja. Žmonės, sakau jums -įsirašykite Dėdulės kalbas į CD, video, atsispausdinkite ir pasikabinkite visuose kambariuose, darbo vietose. Kas blogai primato - pasikabinkite PatriarXo portretėlį nes pons Landsbergis yra mūsų išsivadavimas ... nuo lansbergizmo, kubilizmo ir polikarpinio grybelio epidemijos urmu. Ekspertai eu tai suprato iš karto, ačiū delfiams ir siaurovizijai kurie nesuprato, bet uoliai stojo mums į talką. Kuo daugiau bus Landsbergio "na dušu naselenija", tuo greičiau nuo landsbergizmo ir apsivalysim. Vieno prašau, meldžiu - Tėte, tik nesiliauk. Bent iki referendumo, bent iki prezidentinių rinkimų. Kalbėk, rašyk -jeigu nori mes tau, Papaša, balkonėlį paauksuosim, jeigu reikia įstiklisim ir apšiltinsim. Liftą dėl tavęs įrengsim. Mes pasirengę tave ant rankų į balkonėlė kasdieną nešioti, tik tu, nesiliauk. Blauk, mekenk, vemk ir spjaudykis. Kiekvienas tavo išskyrų lašas yra gyvybės ir sveikatos eleksyras gyjančiai Tautai. Duok Dieve tau Tėveli jėgų, o mums sveikatos. Šlovė PatriarXуй!

pavarotti2014-03-21 22:25

ekspertai.eu IŠSITRINKIT GALVAS P-E-D-E-R-A-S-T-A-S YRA TARPTAUTINIS ŽODIS PASKAITYKITE TŽŽ (TARPTAUTINIŲ ŽODŽIŲ ŽODYNAS).

Inga Baranauskienė2014-03-21 22:23

Landsbergis propagandos turbūt mokosi iš Putino ir Rusijos kanalų.

taigi2014-03-21 22:21

as uz referenduma.

pederastas2014-03-21 22:16

yra tarptautinis zodis ir senas ozys sitam zodziui tarnauja.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-03-21 22:16

Citata: "Juk jeigu ne ta konkreti grėsmė – tautininkų ir jedinstveninkų požiūriu – tai nereiktų nė draudimo." As sioje citatoje matau pono V. Landsbergio gyvuliska NEAPYKANTA lietuviu tautai. Ponas V. Landsbergis i viena linija sudeda ir tautininkus ir jedinstvininkus! Taciau jeigu atidziau paziurejus, WOW, cia tai bent, pats ponas V. Landsbergis yra bekompromisinis nuoseklus JEDINSTVININKES partskolos destytojos komunistes REMEJAS!!! Slyksciau ir buti negali! Ponas Landsbergsi jau gyvena "danguje" ir tycia nesupranta.... kad niekas neklaus lietuvio ar jis parduos zeme ar ne.... jei neparduos, tai raudonuoju gaidziu jo pastatai isgaruos! , o jei ir to bus negana... tai pasiklydusi kulka jo mastysena pakreips SUPIRKEJUI reikiama linkme! Tai gal nemateme Lietuvoje REKETO? Banditu gaujos po viena sutvarkys! Ypac aktyvus V. Landsbergis Lietuvos zemes ispardavimo klausimu, kuri jam NEPRIKLAUSO, irodo jo isdavikiskas uzmacias! ir sieki isirasyti save i Lietuvos isdaviku gretas.... kartu su jo remiama JEDINSTVININKE! Taigi neatsitiktinai..... ponas V. Landsbegis greta stato tautininkus ir jedinstvininkus, nes tai geriausiai atspingi jo bolsveikine ir nacistine propagandos esme. Na taip manau, nes esmineje vertybe, Zemes ispardavime, V. Landsbergis tvirtai isitvirtina Lietuvos isdaviku gretose. Zeme krauju aplaistyta, priklauso tautai ir nera zemgrobystes ar spekuliacijos objektas. Beje zemes padarymas kilnojama.... buvo vienas is sugalvotu korupciniu istatymu. V. Landsbergio seima siuo korupciniu istatymu pasinaudojo, vadinasi sau prisieme istatyma.

pavarotti2014-03-21 22:13

SENIUI RIMTAI JAU SENATVINĖ DEMENCIJA (SILPNAPROTYSTĖ). LIEJA SAVO SĄMONĖS SRUTAS IR NEJAUČIA JOKIOS GĖDOS, KO NORĖTI-LIETUVĄ ŠĮ PEDERASTŲ GYNĖJĄ (BALSAVO EUROPARLAMENTE "UŽ") ŠERS IKI NUSTIPS, PRIEDO SKIRS VAIRUOTOJĄ IR APDSAUGINĮ. KAIP TOKIUS IŠSIGIMĖLIUS IR ŽEMĖ NEŠIOJA.

va je2014-03-21 22:01

kvepia demagogija.

ANTANAS2014-03-21 21:59

MES ĮTARIAME NE TAUTĄ, O VALSTYBĖS PILIEČIUS SKURDINANČIĄ IR ENGIANČIĄ, SVETIMAM PROJEKTUI IŠ SAVO PILIEČIŲ DUOKLĘ LUPANČIĄ LIBERAL-SOCIAL-KONSERVATORIŲ - TĖVYNĖS PARDAVĖJŲ SĄJUNGĄ. BEVILTIŠKAS SKURDAS ŽMOGŲ VERČIA PARDUOTI TAI, KAS BRANGIAUSIA. ARBA BUKAS AKLAS GODULYS.

Liepa-Raigerdui2014-03-21 21:44

Gebiamas Raigerdai, kadangi šitie kontoriniai bobikai taip draskosi, tai ko gero, nelabai jiems sekasi. // Tas pats"patriarxo" neapykanta, kitų pažeminimu persunktas straipsnis įdėtas ir delfienoj. // Jūs nepatingėkit ir pasiskaitykit ten komentarus - krisit iš juoko, nes žmonės parašo tiesiai šviesiai: juk net ir lietuviška kantrybė turi savo RIBAS !!! Ir žinote, tiesiog malonu, kad yra gražių, palaikymu ir pozityvu spinduliuojančių autorių: sakykim Erikos Drungytės "Baimė užvaldė valstybę"(Respublika). Manau, kad Erikos straipsnis tiesiog nuskambės kaip diagnozė negatyvių etikečių kabintojui... //

autobiografija Vytautas Landsbergis2014-03-21 21:39

“RAUDONOJI ARMIJA IŠVADAVO LIETUVĄ IR MANE SU MAMA” būdamas antrame kurse, pasiprašė priimamas i VLKJS narius ir 1952 m. balandžio 9 d. jį priėmė i “šlovingajį” komjaunimą,Kaip labai aktyvų ir patikimą komjaunuolį, praėjus metams po priėmimo i komjaunimą, 1953 metais studentą Vytautą Landsbergį išrinko Konservatorijos visos komjaunimo organizacijos (tuomet joje buvo apie 150 komjaunuolių) Komiteto nariu. O kaip žinia, be KGB ypač smulkaus filtro, tuo metu nieko neleisdavo rinkti i komjaunimo komitetą. Ypač tai buvo sekama ir kontroliuojama prestižinėse aukštosiose mokyklose. Būdamas aktyviu ir patikimu komjaunimo Komiteto nariu, studentas Vytautas Landsbergis dalyvavo beveik visuose Konservatorijos partinės organizacijos susirinkimuose ir jos biuro posėdziuose, o taip pat aktyviai gvildeno komjaunimo veiklos gerinimo ir plėtojimo problemas. 1955 m. birzelio 24 d. Konservatorijos uždarame partiniame susirinkime (jame dalyvavo ir Vytautas Landsbergis) buvo svarstomi V kurso studentų egzaminų rezultatai. Šiame susirinkime ypač gerai buvo įvertintos tik studento Vytauto Landsbergio marksizmo leninizmo disciplinos įsisavintos ir įsisamonintos žinios. Todel neatsitiktinai, tik baigus Konservatoriją, Vytautas Landsbergis, palaimintas KGB, ir buvo paskirtas bei pradejo dirbti ne kur nors koncertmeisteriu ar muzikos mokytoju, o Konservatorijos marksizmo-leninizmo katedros dėstytoju, nors tikras specialistas-muzikas nebūtų ėmesis studentų intelekto skurdinimo pasenusiais psiaudomoksliniais socializmo ir komunizmo postulatais. Kaip žinia, Vytautą Landsbergį, jam dar besimokant Lietuvos konservatorijoje, dirbti KGB slaptu agentu galimai užverbavo buvęs Lietuvos KGB žvalgybos skyriaus viršininko pavaduotojas Rainių kankinių egzekutorius N. Dusanskis, o jo patikimumą ir tinkamumą KGB agento darbui galimai garantavo Slavinų klanas. Del to, tik baigęs muzikos mokslus ir įgjęs muzikanto kvalifikacija, Vytautas Landsbergis galimai ir buvo paskirtas valstybės gerai apmokamu marksistų-leniniečių su užverbuoto KGB agento įvardintu slapyvardžiu “Dedulė”.

NESUPRATAU,2014-03-21 21:37

Kaip galėjo Landsbergis įtakoti įsivaikinant vaiką ir dar už TOOOOOKIUS pinigus - 22000 dolerių?

Raigerdas 55-am2014-03-21 21:29

V. Landsbergis prekiauja vaikais? Taigi, jis dabar jus paduos į teismą. Ar sugebėsite apsiginti? Nes profesorius nepraleidžia progos apginti savo "garbę". O kaip bus dabar?

Saunuolis Raigerdas -2014-03-21 21:23

isryskino agenteli!!! Beje, JAV gyvenanti E.ir R.Balciunu seima , kad galetu isivaikinti is Lietuvos vaikuti, sumokejo profesoriui 22 tukst. JAV doleriu. Apie 1991-92 metus. Gal reiktu pinigelius grazinti - juk ubagyste seniai pasibaige- tokie skruostukai profesoriaus suapvaleje, zvilga...

ale KO TAIP NERIMSTA2014-03-21 21:22

landsbergis? Geriau pataupytų sveikatą ir leistų sau pagyventi naujame pajūrio name...Bet ne - tarnaus ES iki paskutinio atodūsio...

Vija2014-03-21 21:22

kas galėjo pagalvot, kad šito pono kitoj plokštelės pusėj tokia apgailėtina melodija... Kad jis šitaip anuomet iš seimo būtų rėžęs, kai sausio 13 stovėjom ir drebėjom iš baimės ir šalčio.. būtume ėję namo, jei tik toks buvo planas...

Raigerdas 50-am Algiui2014-03-21 21:01

Kadangi kitur tu pasirašei ++ Algis, dar kitur Drebule, Rita, tai šitas komentaras skirtas tau: "Matai, yra viena amerikiečių patarlė, bet aš ją pakeisiu į dabartinį sulietuvintą variantą. Kadangi pats turi įprotį menkinti kitus žmones, ir dar niekas tavęs kaip reikiant nenubaudė, tada padarykime taip, kad aš tau priminsiu apie tai. Supranti, nereikia skubėti, nes bausmė eina skirtingu greičiu:viena iš karto, o kita lukuriuoja, trečia eina labai neskubėdama, nes žino, kad vis vien spės. Todėl, nesijaudink, vis vien ji ateis, ateis kartu su skausmu. Gali būti užtikrintas. Tai dabar apie tą patarlę. Tu tvirtini, kad referendumas grynai nacistinis. Tvarkoj, susitarkime taip, jeigu tu nepateiksi įrodymų, kad referendumas yra grynai "nacistinis", tai tau teks suvalgyti "Lietuvos ryto" laikraštį. Aš tau jį nupirksiu. Kad tau būtų lengviau jį kramtyti, yra leidžiama užsigerti vandeniu, pienu, kefyru ir netgi alumi. Galima padaryti ir nuotraukas, kurias po to galima bus nusiųsti V. Landsbergiui. Tai laukiu. Ar tau parašyti šiuo adresu: TEO LT, AB. Darius Ratkus, Lvovo 25, Vilnius, +37052367133

sigitas2014-03-21 20:50

Kuo toliau tuo aiskeja kas is tikruju yra draugas profesorius, vien tik faktas kad niekaip nenorima pakeisti ploksteles rodo kad draugas profesorius ir Co prie lovio ryskiai nerimauja kad runkeliai pradejo kelti galvas ir yra kazkuo nepatenkinti, kai tuo tarpu Tevynes ikanomyka vis kyla ir kyla... tik kuo labiau kyla tuo labiau "runkeliai" skursta... Nors as kaip ir daugelis kitu staciau barikadas prie Seimo Sajudzio laikais, kyla dideliu abejoniu del sito zmogo kas jis yra is tikruju ir manau kad galimas daiktas jog kada nors paaiskes kad jis toli grazu ne tas kuriuo bando apsimesti... Matyt draugas profesorius supyko ir delto kad nepavyko anuko prastumti i auksine kede Briuselyje... apgailetina draugas profesoriau, eikite namo ir rasykite prisiminimus kaip mes zaideme revoliucija ar pan....

Algis2014-03-21 20:47

Sveikinu "referendumininkus"... Nacistai - tautininkai pigiai jus nupirko ant žemų polinkių... Tikrai šauni "demokratija" - kalpako uždėjimas ant žemės pardavėjų. Tokiam "šauniam" sumanymui galima ir varpą pasikabibti ir dainuškas plyšauti... Ar nepakabinsit visos tautos vietoj to sušikto varpo?..

Va,taip2014-03-21 20:26

Referendumui-taip!Tautininkai-jega!

pilietis2014-03-21 20:25

Ponas (butent ponas,o ne pilietis) landsbergi, esat rastingas, tikiuosi nes esat profesorius, tai pasiziurekit ka reiskia zodelis DEMOKRATIJA. Pastarojo zodelio paaiskinime nemaciau kad butu parasyt apie 1 zmogaus balso reiksme priimant sprendimus kurie liecia visa valstybe ir jos piliecius. Jeigu tauta nuspres kad reikia sodint ant baslio seimo narius, reiskiasi tokia yra tautos valia ir niekas jos negali ignoruot. O tamsta butent ignoruojat ir juodinat tautos bandyma pasinaudot savo konstitucinem teisem. Taip kad nereikia cia vaizduot didelio patrioto ir valstybinio veikejo, mano akyse tamsta esat paprastas senas intrigantas ir didziausias paprastu Lietuvos pilieciu (sunaujos,runkeliu ir pan. )mulkintojas. Ta aiskinu savo vaikams,ir anukams greitu laiku tai pasakysiu.

Gerai,melsimės uz referendum2014-03-21 20:19

100000 ribą. Tai yra svarbiausia. Dėl žemės galit nesiskačioti. Bijot referendumų ateityje. Nepraeis šį karta ant stabdžių. Referendumas įvyks 05. 25.. papuli.Uzteks nevispročių savivalės. prieš tautą. Tapai nežinia kas. Meslsimės ir už tave

galimai geroka kysi gavo Dedule is ES,2014-03-21 20:17

kad nebegali nusedeti- raso, raso, laksto i visas TV, Radijo laidas. Jaucia, kad Grybe gali nepralisti, tad ne tik drebina savo kinkas, bet dar megina sudrebinti visus. Ir jokia ironija cia nepades. Po "saunaujos", bereciu", "runkeliu" - daugiau niekuo nebenustebinsi, varganas zmogeli. Sitaip del euru, atsiprasau "euro" susishikti ir apdregti kas buvo mums visiems sventa?! Ar cia del iseitines pasalpos, ar uz milijono euro kysi?! Jei normaliai dirbtu VSD, tai kaip mat isaiskintu viska. Sedek geriau, DEdule (berods tokiu vardu jis ivardintas KGB agentu), salia sergancios zmonos, laikyk ja uz rankos ir pratesk jos gyvenima ramiai, nedrumsdamas savo issisokimais.

Stasiui2014-03-21 20:16

Pas tavo Grybauskaite -uzsiteses klimaksas! Spaudzia jai smegeneliu likucius!

taigis2014-03-21 20:14

paseno durnelis Ir issiverte pries publika visa savo skant grozybe O juk tiek zmoniu uz ji buvo pasiryze galvas det o sitas parsas pirmiausia save po to sunu o po to ir anuka aprupino postais darbais ir pinigais Tik is jo tu geru darbu vardan tos pasipelne ir tautiniai ir vakarietiski ir rusu oligarchai O realiai neziurint i ta jo ir jo subinlaiziu urapatriotizma galutiniame rezultate turim trecdali pabegusiu i vergija pas geradarius vakariecius ieskot duonos tautieciu ir 6o mlrd litu valstybines skolos Plius jo partaigenosiu nuolatini kesinimasi i lietuviu kalbos valstybini statusa jau nekalbant apie ta tiesiog vimdancia demagogija del Lietuvos dirbamu zemiu t y paskutinio salies turto ispardavimo anot jo tiems geriems draugams uzsienieciams Landsbergi zinai tu geriau savo namus jiems atiduok bet nesiulyk to jiems kas paciam tikrai nepriklauso Nes zeme yra visu musu Lietuvos pilieciu nuosavybe ir jei jau is pasalu pavyko tautai primest tokia diskusija tai tik jos atsakymas konstituciniu budu o ne tavo kvailais o gal but ir labai savanaudiskais isvedziojimais visos Tautos Referendume ir bus vienintelis galimas teisetas atsakas

tiesiog šlykštu2014-03-21 20:14

Būkite geri, ekspertų žmonės, išimkite šitą "abrozdėlį" iš portalo. Jau neskaitau jo paistalų, bet tik pamačius jį bloga darosi ir nervas suima. Kada nustos jis mus erzinti ir kankinti

Liepa-Nr.252014-03-21 20:11

Na, na, stasiuk, nerašinėk čia mums psichodelikos.// Penktadienis. Užrakink kontorą ir marš namo!// Labai apsirinki -Ekspertams ir mums,jų tikriesiems komentatoriams, pavasaris jau senokai praėjo.// Mes dabar perėjom į kitą ,reikšmingesnį etapą,- Renesansą arba Atgimimą.// Užsirašyk savam blonknotelyje,kad nepamirštum, kai pirmadenį rašysi tarnybinį pranešimą savo vėėė-ės(k)-dėėė padalinio šefui. Arrivederci !!

kada jus2014-03-21 20:02

baigsit ant viso ekrano lipdyti si helovina,ar nera rimtesniu reikalu

NikoGreko2014-03-21 19:56

Tautininkai pergyvena kad konservai-patriotai ispardus visa zeme Rusu oligarhams.

KAŽKAS JAU NEBEGERAI...2014-03-21 19:56

Ir čia žmogus imi stebėtis: iš kur to Landsbergio širdyje tiek panikos tautiečiui lietuviui,paverstam amžinu įtariamuoju.

Demagogija2014-03-21 19:53

1. Nereikia painioti imperatyvų - ne per prievartą grūdamas referendumas, o per prievartą stabdomas. 2. Vladimirui Vladimirovičiui labai svarbu kaip tik Krymo ŽEMĖ. Ir joje esanti nafta. 3. Referendumų daugės dėl valdžios arogancijos, kuri atkreipė dėmesį į iniciatyvą tik baigiant rinkti ir surinkti reikalingus parašus. Tada pradėta įsileisti referendumo organizatorius į TV laidas. Tai turėjo būti daroma iš pradžių. Kaip ir žemės pardavimo saugikliai. 4. Nuolat paniojama referendumo rengimo teisė su jo (kol kas niekam nežinomais) rezultatais. Referendumas, jei žmonės to pageidauja, turi būti rengiamas, o ne slopinamas visais būdais, ką matome dabar, o rezultatas priklauso ir nuo valdžios. Kaip ji gebės įtikinti žmones, kad jie klysta. Tai reikėtų daryti žmonių neniekinanant. Jei valdžia to nesuvoks, tai referendumų daugės kiekvienu pretekstu. Nejaugi taip sunku atsisakyti arogancijos?

rusai - tai yra gerai2014-03-21 19:49

Myli Landsbergis rusus-okupantus. Pilietybė jiems suteikė - jie išvaro lietuvius ir prikviečia giminaičių iš rusijos. Dabar dar ir žemes atiduos jiems....

xfsgv2014-03-21 19:45

slykstu draugas Landsbergi , durneji ne dienom bet valandom.

Kelmutis2014-03-21 19:38

Kažkaip nei Landsbergiui, nei Juknevičienei, nei Kubiliui su Adomėnu nesiseka tų tautininkų uždaužti vienu smūgiu. mėgina klijuoti pačias baisiausias etiketes: ko tik neklijavo - ir naciai,ir putinistai ir jedinstvininkai - neprilimpa nors tu ką. Patys save įvarė į kampą su savo GRU matrioška, ir jau niekas jiems nebepadės. Net jei ją Lietuvos truparegiai skersamyžiai išsirinktų, manau, kad ji labai trumpai išsilaikytų daukantynėj. Bėgtų pro šiukšlių konteinerius kaip Lemonte ir metams nepraėjus. bet ir tų metų jai nereikia duoti.

joanai2014-03-21 19:32

partafijona ir kalna megztu bareciu...

joana2014-03-21 19:25

Tautininku ir referendumo organizatoriu pagarba Tautai. Mes visi saugome musu visu turta zeme . Mes paliksime paveldu ja kitoms kartoms. O jus , bijantys referendumo , ka paliksite savo vaikams ir anukams ?

keista2014-03-21 19:19

kai tautininkai buvo tėvynės sąjungos parijoje-buvo geri,kai paliko tėvynės sąjungą dėl jos nusikraipymo nuo sąjūdžio Lietuvos ateities matymo-tapo blogiečiai? Bet žmonės nepasikeitė-tautininkai nuo kažkieno kreivo žvilgsnio į juos? Ir ko čia tie jedinstvieninkai lipdomi?

Nepas2014-03-21 19:12

didziausia, nepataisoma klaida buvo konsevatoriu priimtas istatymas leidziantis atsikelineti nekilnojama turta - zeme. Tai buvo pasityciojimas is savokos , "nekilnojamas turtas" ir is tu zmoniu kurie turejo nuosavybes dokumentus i ta nekilnojama turta.

regis jam rusai ir po patalais2014-03-21 19:09

Greit ir apsigraibęs šauks guliu su rusišku . Nerimtya Ponas profesooooriau, kaltinti tautaą rusizmu ir mulkizmu. Gal nueik pas Kauno vyskupus, jie vis tik rimtai nutarė ganyti aveles boikotui. Matai kaip išeina, kai tik mūsų dalią bematai

tai2014-03-21 19:08

tamstos mintys,išvedžiojimai,panieka,kuri nei prie tautininkų,nei prie parašų rinkėjų,nei referendumo iniciatorių neprilips, nes jie tik vykdo konstitucinę pareigą"tausoti tėvų palikimą"LR Konstitucijos 38 straipsnis.

Antanas2014-03-21 19:06

Landsbergi, nustokite dviprasmybėmis tyčiotis iš Tautos, kad ji Sausio 13 apgynė Laisvę, o kai kas dar ir dabar slepia šio scenarijaus galutinį tikslą. "Mūsų", jūsų prokurorai galų nesuranda kas į ką šaudė? Palaukime išmirs ir tie kurie matė o video juostų įrašus pasiteisinsime, kad dėl techninių juostų savumų, vaizdai išbluko. Tyrimas nutraukiamas ir tyčiotis "galima" toliau.

Kas gali paaiskinti si teigini???2014-03-21 19:05

"Melagiai melavo, neva vengrai su tuo pačiu gegužės terminu uždraudę parduoti žemę ir nebūsią nubausti – netiesa, gerb. Tautos melagiai, vengrai su protu nesusipykę." Ar del to vengrai su protu nesusipyke, kad istatyma del zemes nepardavimo prieme? Profesorius galetu ir daugiau apie is proto neisejusius vengrus parasyti - vengrai prieme daug istatymu, naudingu Vengrijai, bet Briuselis ju nebaudzia, o ir pats profesorius vadina su protu nesusipykusiais!

nu jo2014-03-21 19:05

senatvinis marazmas tatai. Jau kaip stengėsi Vaigauskas, žaidė po kilimu, manipuliavo savo berniukais,apgaudinėjo, šantažavo, manipuliavo, vilkino, pažeisdamas galiojančius įstatymus , vis tiek neįtiko ! Kodėl tata 10 metų miegojo ir nieko nedarė, kad būtų paruošti saugikliai dėl žemės pardavimo? Juk nė vienas valdžiagyvis nė piršto nepajudino! Ir dėl Briuselio biurokratų, kurie, pažeisdami sutarties sąlygas, nemoka žemdirbiams sutarties numatytų išmokų, nė vienas valdžiažmogis galvos nesuka.

stasys2014-03-21 19:03

o ekspertuose tas pavasaris ateis matyt truputi vėliau ..:)..kai išsibezdės vietinės varnos,.o katinai ims žibutes parkuose skinti ..:)

stasys2014-03-21 18:59

kai žmogus ima juokauti, tai pirmas ženklas, kad lipama iš streso būsenos ..ką musų Tata ..slepia rankovėje, ko mes patys dar nepastebime ? rado išeitį kaip apeiti Vaigausko kleksą ? matyt ne ,..lauke 17C ir paukščiai grįžta ,,o pavasaris visada buvo vilčių metas ..pasitarnaus ir ši karta.

Mindaugas2014-03-21 18:56

Sveikas zmogus taip issidirbineti negaletu.Gyli ir nuosirdi uzuojauta jo garbintojams.Ponas kasdiena rodosi visame savo isiucio,noro pakilti virs kitu,Tautos niekinime,slyksciausiu nesamoniu kuryme,istorijos falsifikavime ir bandymu isvengti atsakomybes uz savo veikla kontekste.Vargu ar tai jam pades,bet bjaurasties dar pridaris.

landsbiergui2014-03-21 18:55

brudas Landsbiergas kurdupelis, šlykstus tautos išdavikas, pardavėjas. Negaliu žiūrėt į jo brudną snukį. Judas, teisti reikia tokius išdavikus.

Stasys2014-03-21 18:54

O kovo 11 -tą iš senų filmuotų Sąjudžio laikų tas pats Tata per televiziją kalbėjo apie privilegijų naikinimą , savo piniginį vienetą - Lietuvišką, kalbą ir raštą Lietuvišką, Valstybės ir žemių vientisumą , nedalomumą? O dabar jau visaip kitaip svaičioja žmogus. Kada jis buvo nuoširdus - tada ar dabar tikrasis?

Mat kaip...2014-03-21 18:52

Drg. Vaigauskas kaip imanydamas tarnauja drg. Landsbergiui ir drg. Grybauskaitei, bet vistiek neitinka!

ip2014-03-21 18:50

landsberg(io) panieka lietuviu tautai.

gaudy2014-03-21 18:47

nu ir mulkis ožių ožys. Eik tu n-a-chuii. 3,14aras

Beta2014-03-21 18:36

Sensacija! Grybauskaitė pritaria Pankai?! Sunku patikėti, bet taip rašo pats pačiausias Tata: "Tautininkų ir jedinstvininkų požiūris toks, kad (...)".

angelas2014-03-21 18:35

ka kalbejo setonas edeno sode zmonems?juk sake.tik paragaukite,nebijokite,nieko blogo jums neATSITIKS.nebeliko nei to sodo,nei tu zmoniu(sventas rastas) tik savo valiaDERMOkratiskai sutikite atiduoti tai ,nebijokite,nebijokite,nieko blogo jums neATSITIKS.nebeliks nei salies,nei tu zmoniu.liks tik TERITORIJA GLOBALI.(sventa tiesa tikroveje)

s.m.2014-03-21 18:32

jei teisingai atsimenu, tai rodos po tatos siautėjimo iš balkonėlio vienas komentatorius labai nuoširdžiai kreipėsi į jo artimuosius, prašydamas gelbėti žmogų, turbūt dėl ligos veržte besiveržiantį į visuotinės paniekos "laurus"... Viešpatėliau aukštielninkas, ką senatvė daro su žmogum...

gytis2014-03-21 18:31

sakau - Partija, galvoju - Leninas

Marija2014-03-21 18:29

O man atrodo, kad jis visada toks buvo.

vasia2014-03-21 18:28

vienas "komjaunimo tiesos" rasiklis mergaites gynejus palygino su stribais,dabar lansbergis tautininkus lygina su jedinstvininkais... kur riba ?

Piliete2014-03-21 18:27

ir vel Landsbergis kisa savo trigrasi. Ne jam spresti visos Lietuvos liaudies balsa, kuri valdziazmogiu melu nualinta ir nuskurdinta. Ponai susikele sau algas reikalauja euro, o eiliniam pilieciui rodo spyga. Visa Lietuva ne vien Vilnius,regionai baigia isnykti, garsioji V. Mozuronio renovacija nevyksta del darbininku trukumo. Tuscios pagyru kalbos ir tiek, kai valdzia nieko toliau saves nemato. Tiesa, estai gyvena geriau, nes nera dideliu vagysciu, yra stipri,nekisenine, savarankiska GP, visa teisesauga. Krizes atveju turejo dideli neisvogta rezervo fonda, o pas nus neturejo jokio rezervo ir tur but tycia praskolino valstybe uz dideles palukanas.

Trupmenas2014-03-21 18:26

Kliedesys ir tiek. Nebeišeina senukui net pajuokauti. Anksčiau kartais pavykdavo. Gaila žmogaus. Galėtų gyventi sau šviesų senatvės laiką, bet kažkas labai negražiai įpainiojo į šunkelį patį save naikinti.

ate2014-03-21 18:21

visiškas dėdulės profesoriaus marazmas. Persidirbo, arba pasigavo smegenų atrofijos užkratą. Humoro likučiai išnyko suvisam, beliko tik kelios apykreivės šakelės

uz ROLANDA Paulauska2014-03-21 18:18

,,Jau galite peržiūrėti tiesioginės transliacijos įrašą iš Vilniuje įvykusio susitikimo su Rolandu Paulausku. Visus klausimus, kurių Rolandas nespėjo atsakyti šį vakarą, pateiksime sekančiame susitikime, kuris vyks Kovo 21 d. penktadieni 17 val. Utenos A. ir M. Miškinių viešojoje bibliotekoje, Maironio g. 12, Konferencijų salėje, 2 a. Šis susitikimas taip pat bus transliuojamas internetu.' 'ww. rolandaspaulauskas. l t jei pritariat siam kandidatui,pasirasykit.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-03-21 18:17

Profesorius V. Landsbergis isprotejo. Tokio slykstaus ir be motyvu straipsnio retai galima paskaityti. Ir tai irodo, kad V. Landsbergis isprotejo. O ka reiskia isprotejo? Kad jau nebegina Lietuvos, o gina Rusijos, Lenkijos, tarptautinio skraidancio kapitalo ir Lietuvos zemgrobiu INTERESUS! Jam pasidare jau viskas perkama ir parduodama! Dvasinis skurdena! Isparduoti strateginiai objektai... liko zeme isparduoti, kad uzkamsyti valdanciosios koloborantines klikos valdymo nuostolius, pasipildyti savo kisenes ir praskolinti Lietuva. Nepaprasai gedingas sio asmens straipsnelis. GEDA! GEDA! GEDA!

Ǒ2014-03-21 18:16

Mielas Landspirgi, o kuo bloga žemės nuoma, panauda ir uzufruktas? Juk ir Zigmas Vaišvila puikiai išaiškino, kad niekas niekur nepasižadėjo žemės parduoti. Skaitykite Zigmą Vaišvilą, skaitykite ir švieskitės.

Vytautai, didysis profesoriau,2014-03-21 18:15

nekalbėkim apie biedną žmogelį kuris turi hektarą ar kelis hektarus. Vien Tavo kolegos Žiemelio (dar neseniai konservatoriaus) sūnaus valdoma bendrovė "Agrowill Group" valdomas žemės ūkio paskirties naudmenų plotas viršija 30 tūkst. hektarų ir yra didžiausias iš visų juridinių asmenų valdomų plotų Baltijos šalyse

o kada2014-03-21 18:07

kada bus atsakymai į klausimus?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi