Tęsinys. Pradžia ČIA .

Tarp visų viešojoje erdvėje ir žiniasklaidoje aptarinėjamų bei eskaluojamų temų yra gausybė vienadienių, kurioms dirbtinai suteikiama daugiau reikšmės, nei jos vertos liežuvį aušinti, tačiau esama ir tokių, apie kurias tarytum vengiama šnekėti, nors jos vis išlenda tarytum yla iš maišo, ir nors tu ką. Štai ir minėtame „Lietuvos ryto” TV siužete Vytautui Bruveriui tarytum netyčia išsprūsta frazė apie „frontą, ryškiausiai nusidažiusį violetine spalva“ ir ponią Venckienę, dingusią Seimo narę, kuri, anot apžvalgininko: „Nedalyvaus tuose (Prezidento L. J. ) rinkimuose, nes ji negalės dalyvauti tuose rinkimuose“.

Iš kur apžvalgininkas žino, kad nedalyvaus, kas jai atėmė teisę dalyvauti? Be to, kyla klausimas, kaip čia taip Lietuvos žiniasklaidininkams atsitinka, kad gvildenant tarytum su violetine spalva ir ponia Venckiene nesusietas temas, norom nenorom ta tema prasikala tarytum žolė pro asfaltą.

Ketvirtadienio vakarą specialioje LTV laidoje, skirtoje Seime atliktai vadovybės rokiruotei įvyko tiesiog nedovanotinas žurnalistės Ritos Miliūtės akibrokštas, kai visai neaišku, kodėl ji gatvės žargonu prabilo apie kol kas dar Seimo narę Neringą Venckienę, pavadindama parlamentarę „nutrija“. Žurnalistų etikos komisija, LRT taryba ir visuomeninių laidų redakcija turėtų apsvarstyti, ar kartais ne per daug sau leidžia mūsų visuomeninės (klaninės) žiniasklaidos ruporai, nesuvokdami žurnalistinės etikos taisyklių ir žurnalisto funkcijų.

Gal tokioms žurnalistėms ne visai ta vieta – visuomeninio transliuotojo tiesioginės politinės laidos. ekspertai.eu portale jau buvo pasisakyta apie minėtą laidą, kuri galėtų pretenduoti į košmariškiausių visuomeninių politinių laidų laurus, tad apie jos turinį, kompoziciją ir dramaturgiją nekalbėsiu ir nesikartosiu.

Kur kas įdomiau pasiaiškinti tiesiog chronišku tapusį simptomą – užsiciklinimą ties violetine spalva ir parlamentarės Neringos Venckienės tema: ar būtų kalbama apie Prezidentę, ar apie Seimą, ar apie Generalinio prokuroro Dariaus Valio likimą. Vakar LRT „Savaitės“ laidoje tarytum tarp kitko šia tema prabilo Nemira Pumprickaitė, šiandien Žinių radijo laidoje „Savaitės komentaras“ – Aurimas Perednis, kiek anksčiau visą laidą tame pačiame radijuje skyrė šio radijo bendradarbis Ridas Jasiulionis, prelegentu pasirinkęs violetinės spalvos fobija sergantį vieną iš „Karšto komentaro“ propagandistų – Vytauto Didžiojo universiteto profesorių, nesiliustravusį birbynininką Romualdą Apanavičių.

O kiek dar laidų ir publikacijų spaudoje esu pražiopsojęs. Viena aišku, kad toks ypatingas žiniasklaidos dėmesys vienai dingusiai iš Lietuvos Seimo narei turi kažkokių giluminių nutylėtų poteksčių.

Žmogaus tarytum nebėra, o problema liko, – galėtume paprieštarauti J. V. Stalino sentencijai. Prezidentas Valdas Adamkus yra pasakęs nekalbėsiąs N. Venckienės tema, nes, anot jo, Lietuvoje yra kur kas didesnių ir svarbesnių problemų. Apie Garliavos mergaitę panašiai yra pasisakiusi ir dabartinė mūsų prezidentė Dalia Grybauskaitė, esą, Lietuvoje yra svarbesnių problemų už kažkokią vieną mergaitę.

Lygiai taip pat galima būtų numoti ranka į išprievartautą ir sudegintą automobilio bagažinėje Eveliną. „Bus tų mergaičių...“

Visi šie politikų, vaiko teisių specialistų ir žiniasklaidininkų diskursai rodo tik viena: kaip visi besistengtų šią temą užglaistyti ir ištrinti iš visuomenės atminties, ji vis viena tvyro kaip gyvas priekaištas.

Ne patys saldžiausi laikai ir nuotaikos šiandien ir mūsų kreivalangėje prokuratūroje. Buvęs nebuvęs tas kišeninis prokuroras D. Valys, nors žiniasklaida mėgina pūsti muilo burbulą vos ne iki tarpinstitucinio konflikto. Gauja pastatys kitą, panašų, karavanas keliaus toliau, bet gudresni suvokia, kad kažkokiu būdu Garliavos meškeres reikia suvynioti, ir visiems laikams.

Sociologinės apklausos rodo, kad Drąsos kelio partijos populiarumas visuomenėje šiandien siekia vos vieną procentą. Sakytum, tai kodėl ši tema nenueina nuo avanscenos, kodėl tokiam nereikšmingam politiniam dariniui dėmesys šimteriopai didesnis nei kokiai nors Lenkų rinkimų akcijai, kurios reitingai kur kas aukštesni?

Į šį retorinį klausimą geriausiai galėtų atsakyti tie, kas už virvučių tampo ir valdo mūsų politinį elitą: Prezidentę, konservatorius ir kai kuriuos socdemus su A. Sysu priešaky, dedančius pastangas, kad iš nežinia kur dingusios parlamentarės būtų atimtas Seimo deputatės mandatas.

Susidaro toks įspūdis, kad deputatės ekstradicijos problemos niekas ir neketina spręsti civilizuotu teisiniu būdu. Neteko girdėti, kad deputatei būtų į rankas įteiktas kvietimas prisistatyti į teismą (nesvarbu, kaip liudininkei ar kaltinamajai dėl A. Valio linksniuojamų šešių „nusikaltimų“). Gal mūsų teisėsaugai nepavyksta per pusę metų nustatyti „nusikaltėlės“ buvimo vietos, kurią žino, bet niekam nesako Valdas Vasiliauskas, gal deputatė labai gudriai mėto pėdas ir mausto mūsų teisėsaugą?

Kodėl šio klausimo, užuot skleidusi propagandą, nepasiaiškina, neatlieka žurnalistinio tyrimo mūsų žiniasklaida? „Užsakovams“ to labiausiai nereikia, nes būtų labai negerai, jei Garliavos byla visa apimtimi patektų į JAV teisėsaugininkų dienotvarkę.

Tuomet ir paaiškėtų, ar teisybę generolas Vitalijus Gailius kalba apie valstybės teisėsaugą užvaldžiusią nusikaltėlių gaują?..

Naujausi

Komentarai (123)

Rikiuoti
raudonskuriu sikniasklaida2013-10-27 17:17

Ismetam Miliute, tada liks LRT visi savi raudonsnukiai pumprickaites, jakilaiciai, kvietkauskai ir panasus AMBaloidu, Agurkichu, SnoroAntonovu ispereti ir seriami sikniasklaidininkai.

Kiek cia sisirinko2013-10-13 19:19

nupirktu komentatoriu

to liudvikui2013-10-13 16:53

liudvikai man taves lyg ir gaila. visi zino kad venskiene negauna ne lito ta patvirtino ir seimas o tu buri kazkokias nesamones. geriau paklausk seimo nariu uz ka mes jiems mokame tokius pinigus? tame tarpe ir tu. ka jie gero padare lietuvai? tik viena dalyka kad atvere sienas. ar ysivaizduoji kas butu lietuva jeigu milijonas zmoniu butu neisvaziaves? pabandyk pagalvoti sveika galva.

Paskutiniams komentatoriams2013-10-13 06:06

Paskaicius jusu tekstus stebiuosi,kad isvis spaudyti kompiuterio mygtukus sugebate.

Giržadas "išsidūrė"2013-10-12 17:40

Pagaliau ir Giržadas išsidavė, kaip ir "šventasis" Patackas, galimai už Vyktaro pinigus balsuojantis už Vyktaro pasiūlytus įstatymus, bet parduotuvėje ypač taupantis.... iki susimovė su ta lempute. Komentaras lt žurnalistai aptiko jį darbo metu perkant alkoholį Panoramoj. Pagautas ėmė meluoti. Priklausomybė? Ir tokiam žmogui galima patikėti Valstybines paslaptis?

Žiurovas2013-10-12 15:37

Lauk tą Miliūūūtę

KK2013-10-12 15:19

Tačiau Dalia Grybauskaitė, ponia Loreta, ne ta figūra, kurią iš pasaulio įvykių ekrano taip lengvai išstumsite, geriau žiūrėkite, kad už tokias antikonstitucines pastangas nesusilauktumėte apkaltos. Tada jau būsite save pakišusi pati. Bet geriausia būtų, kad Viktoras savo šokį pratęstų Sniego gatvėje. Kad ir su pačiūžomis... Jo temperamentas, matyt, nenurims, kol nebus izoliuotas....................... Todėl šis Seimas turi būti paleistas arba išsivaikščioti pats. Toliau tokio cirko matyti paprasčiausiai nebedera, nes paprasčiausiai jis amoralus. Lietuvoje šaudomi vaikai, deginamos merginos, sūnus padega motinas – o jūs, ką jūs darote? Išsivaikščiokite ir – nedelsiant! O jei tai kenkia jūsų garbei ir orumui – gal pradėti rinkti parašus, kad jus paleistų?

KK2013-10-12 15:11

Mieli Seimo nariai, smagu būtų į jus žiūrėti, jei būtumėte kokios virtualios valstybės seimelis, bet dabar... Taip sumaniai esate Viktoro ir jo užnugario „pakabinti“, tiek leidote uzurpuoti savo sąmonę, kad nesuprantama, kaip ir tas nedaugelis gerbiamų žmonių Seime gali pasiduoti kažkokiai bukaprotiškai idėjai. Šioje Viktoro diriguojamai ir tik jo interesų grupei naudingame „kazačioke“ būtent geriausiai ir išryškėja Prezidentės figūra – rami, tvirta, turinti griežtą savo nuomonę valstybiniais bei energetines nepriklausomos strategijos klausimais. Tenka tik stebėtis, kaip ji sugebėjo šitiek pasiekti ir iškelti Lietuvos kaip valstybės autoritetą tarptautiniame lygmenyje esant tokiems trukdymams ir tokiam valstybės bei nepriklausomybės sabotažui bei sudaryti sąlygas pasirašyti daugybę susitarimų, kurie Lietuvai tikrai užtikrins ir kylančią didesnę gerovę, ir nepriklausomybę To nematyti gali tik akli arba kurie užsimerkia tyčia.

KK2013-10-12 15:10

Save vadinantys politikais, ekspertais, politologais ir t. t. , jūsų politinis mentalitetas prilygsta kolchozo fermos diendaržio lygmeniui. Baikite kurti vaidinimus pagal Viktoro režisūros supratimą, nes tai labai blogas vaidinimas. Veikiate kaip didelis ir daug valstybės lėšų eikvojantis simuliakras ir simuliakru jau pavertėte Valstybę. Akiplėšiškumas, su kuriuo žaidžiate šį apsimestinį žaidimą, yra toks didelis ir šiuo pavojingu metu toks destruktyvus, kad reikia daryti išvadas. Ir išvada viena – šis Seimas turi būti paleistas. Seimas turi būti paleistas, o VRK vadovas nedelsiant pakeistas. Štai iki ko privedė užmerktos p. Vaigausko akys, kai per rinkimus vyko masiniai papirkinėjimai. Štai iki ko privedė pataikavimas vienai jam artimai partijai, kad ji atsidurtų daugumoje. Nuvedėte savarankišką, stiprią, klasikiną socdemų partiją į mišką su velniu obuoliauti. Leidote jai nueiti... Sudarėte visas sąlygas žaisti tam „komandiniam“ žaidimui varžybose „konservatoriai prieš socdemus“ arba „socdemai prieš konservatorius“. Tas žaidimas jau tęsiasi virš dvidešimties metų ir akivaizdu, kad nuo jo abiems „komandoms“ pasimaišė proteliai.

Liudvikai2013-10-12 15:03

Už ką tauta turi mokėti algą Venskienei? mums neaišku? Gal pabūk tiriamuoju žurnalistu ir išsiaiškink KOKS RYŠYS TARP NUO VYKTORO PARTIJOS ATSKILUSIO MUNTJANO IR JO PATARĖJO ŪSO BEI VENSKIENĖS PARTIJOS ? Ar tik nebus kokio nors keršto Ūsui ir Muntjanui pasinaudojant Venskiene? Iš pradžių net mes patikėjom šia Venskienės istorija, jos teisumu, bet kai jos partijos nariai, žadėję būt nesistemine partija, metėsi prie Vyktaro, balsuoja už jo pasiūlytus įstatymus - dėl dvigubos pilietybės suteikimo ne lietuvių kilmės žmonėms, dėl Konstitucijos straipsbnių pakeitimo 47 ir kitų, griaunančių valstybės pamatuys, tai jau ne be juokas. Tai jau tikras sąmokslas, prieš valstybę. Mergaitę šturmu ėmė juk Melianas, irgi kėdainietis, o jo brolis dirbo VSD. Tai gal jau senai į šią Venskienės - Kedžio istoriją įsisuko Uspaskichas, kurį laiką slėpęsis po jos sijonu nuo teisėsaugos?

je je2013-10-12 14:44

cha cha Jakimavičius jau netgi nesidangsto, kad duoną valgo už Viktoro pinigus. .. padėdamas mūsų "honoravai" buhalterei susidoroti su Nacionalinės televizijos vedėja už tai, kad uždavė jai nepatogius klausimus apie Uspaskichą. Pirmas šios "honoravos" buhalterės žingsnis, atsisėdus į seimo sostą - ti kerštas, susidorojimas su žurnalkiste, išsikviečiant "ant kilimėlio" Siaurusevičių. Koks bus antas žinksnis? Atrodo, kad Vyktoras nusprendė gerai pasityčioti iš Lietuvos per jos pirmininkavimą Europoje. Honorava buhalterė jau kelia turgaus erzelį. Kas laukia toliau?

to ole ole2013-10-11 23:26

nu sau as susirikeves visus gerbiamus su pavadinimais, bet prie visu vadinu juos taip kaip jie save vadina...

ole ole2013-10-11 22:29

Autoriui labai nepatinka Miliutes istartas zodis "nutrija",bet labai prie sirdies Venckienes "pyz..s, kur..s". Teiseja gali kalbet necenzuriniais zodziais,o zurnaliste net pravardes,kuria zino visa Lietuva,negali istart ? Ir kas cia blogo-nutrija. Ponas Liudvikas kuo toliau,tuo labiau vaikeja dar nepasenes.

onte2013-10-11 12:44

kas ja augino kokiam siuksline augo jau tokios zemos kulturos kad geda lrt televizijai tureti tokia tamsia neisaukleta pajace geda tevam

109 tam komentarui.2013-10-11 00:16

Sitas personas sieja tai, kad jos visos pradetos ir augintos megintuvelyje. Kaip eksperimentas.Kuris nepavyko.

Bet kodel2013-10-10 23:39

sitie gyvunai taip panasus-miliute,vaicekauskiene,salaseviciute?Kas daro juos tokiais panasiais?Sunki vaikyste?Nenusisekusi meile?Neapykanta zmogui,savo tautos zmogui?Sunku normaliam pilieciui perprast situos gyvunus...

nesuprantu2013-10-10 21:17

kaip galima dulkinti tokia lenta,rusai sako: ni nog ni grudei ni pizdy kak u liudei

Raigerdas 100-ajam komentatoriui2013-10-10 16:55

Ačiū už pritarimą. Manau, kad jie ten pinigais manipuliuoja gana nemažomis sumomis. Tik niekas nežino ar juos kas nors tikrina. Šiaip sau pinigai neateina Baltarusijos opozicijai, juk kalba ėjo apie 30 milijonų. Kur jie dingo? Kovai su "teroriste' E. Kusaite, manau, buvo skirta ne maža sumelė. Niekas neišsakė tokios versijos, bet, gal būt, jie patys ruošia "kadrus" teroristiniams aktams. Kitaip koks buvo tikslas ją pratinti prie narkotikų. Jeigu "apdirbamasis" pasiduoda hipnozei, tai jis, pripratintas prie narkotikų, gali būti pasiųstas galutiniam apdirbimui. O jeigu jiems nepasiseka, tai jie apkaltina terorizmu, pasodina į kalėjimą ir ten to žmogaus gyvenimas gali pasibaigti. Jeigu E. Kusaitės nebūtų palaikiusi visuomenė, jeigu gerbiamas Letas Palmaitis nebūtų savo krūtine uždengęs šitą prokūratūros "dzotą" , tai jie galėjo ir sunaikinti ją. Gaila, kad niekas nepriima tokių įstatymų, kuriuose būtų nurodyta, kad "VALSTYBINIŲ INSTITUCIJŲ PANAUDOJIMAS NUSIKALSTAMIEMS VEIKSMAMS PRILYGINAMAS TOKIAI VEIKLAI, KAIP SUNKAUS NUSIKALTIMO PADARYMAS". BET KEISTA, KAD VALSTYBINĖS INSTITUCIJOS NERODO JOKIOS INICIATYVOS, KAD APSAUGOTI SAVO PRESTIŽĄ. O LRT laidų vedėjams turi būti griežtai uždrausta šantažuoti pakviestus į laidą dalyvius. Komunistiniais laikais ten Lietuvos Televizijoje KGB-istinių agentų knibždėte knibždėjo. Tai VSD pratęsė KGB tradiciją. Šita valdymo sistema yra totalitarinio tipo. Pažiūrėkite, kokie ten griozdai yra prikabinti LRT. Štai pvz. :"LRT Valdybą sudaro vykdantieji ir nevykdantieji Valdybos nariai. Vykdantieji LRT Valdybos nariai yra LRT Generalinis direktorius ir LRT departamentų direktoriai. Nevykdantieji LRT Valdybos nariai yra kviestiniai profesionalai, kurie, LRT Valdybos ir LRT Tarybos bendru sutarimu, yra reikalingi kokybiškam įmonės valdymui, kaip patariamieji balsai". Visa tai vadinasi "KOLEKTYVINĖ ATSAKOMYBĖ", o tai reiškia, kad nėra vieno atsakingo žmogaus, kuris galėtų surinkti savo komandą ir su ja normaliai dirbti. Sukuriamas vaizdas, neva, "demokratiško" LRT valdymo. Čia tokius dalykus gali sukurti tik VSD, nes tai komunistinė valdymo sistema, kai per savo agentus galima valdyti, neva, "demokratiškai" išrinktą valdybą. Absurdų absurdas. Ką, pvz. , ten veikia Kornelijaus Platelis? Jis tai tiksliai yra VSD marionetė. Ką jis ten gali nuveikti? Poetiškai nusišnypšti į nosinę ir padaryti miną, kad jis kažką supranta apie kultūrą? Apie meną? Išimkite iš Lietuvos valstybinių institucijų valdymo sistemos "kolektyvinę atsakomybę" ir jūs iš karto aptiksite užsimaskavusius niekšus. O VSD televizija, tai įsivaizduokite -Bruveris, Miliūtė, Pumprickaitė, o tokios televizjos direktoriumi galėtų būti paskirtas Mečys Laurinkus be jokių konkursų. Bet už tai kiek būtų jumoro laidų kitose televizjose apie tokią VSD televiziją. Kas išlaikytų tokią televiziją? Manau konservatorių partija, o Kubilius galėtų būti visų laidų herojumi. Visur jis viską žino ir visur jis apie viską nusimano. Net Bibliją yra skaitęs. Gaila, tik, kad jis jos nesupranta.

103 komentarui2013-10-10 16:08

geras komentaras ,net prajuokinote/ rimtai ,kaip kazkokia maniake elgiasi per tv..lupos jos neprasizioja,kaip suparalyziuotos ,kad butu/ taip atrodo ,kad zmoniu Lietuvoj nebera kas galetu laidas vesti toj LRT/Ir ta pumprickaite lauk ir ta miliute kartu su jakilaiciu...peticija zmones rasykites....darykite ka nors /nes tik jus galite dar kazka padaryti ,kad situ zmogenu nebeliktu tv.

Anupras2013-10-10 15:03

Yra bjaurių žmonių, yra labai bjaurių ir yra miliūčių...

Silva2013-10-10 14:59

Drg. Miliūtei vertėtų prisiminti Puvočius, kai ji nuėjo miegoti su VSD veikėju (gal jos vyru?) o ryte, atvažiavęs jo tėvas, rado sūnų iškritusį pro langą iš antro aukšto ir jau atšalusį. (Tyrimas buvo numarintas, kaip ir Pul. Pociūno).

lliillii2013-10-10 14:17

namanau, kad Miliute Venckiene mini uz dyka. Kazkas galimai paprase , uz kazka, kaip sakant, na tai moteriske ir vykdo.Kartais atrodo, kad ir parduotuveje , prasydama pasverti kokios mesos, paklausia, ar cia ne Venskienes ispjova.Gal vertetu moteriai pasikonsultuot su specialistais, nes tai jau maniakine simptomatika

lorenzo2013-10-10 12:43

manau,kad miliute yra pati prasciausia LT laidu vedeja,ir arkliui aisku kad ji dirba ne laisvajai ziniasklaidai

vilte2013-10-10 12:25

Norejau parasyti , bet matau , kad zmones jau parase daugiau , nei buciau as parasiusi...ir kada baigsis lrt marazmai ?...

Puiki mintis2013-10-10 02:42

Reigerdo "Tegul VSD pasistato savo televiziją..." Tik štai klausimas, už kieno pinigus ir kieno vardu jie statytų?

jo2013-10-10 00:31

-neringavenckiene com- yra straipsnis apie miliutes mokslus...

Atspekit,2013-10-09 21:45

kam tarnauja miliute???Sako,uspaskis jau irgi domisi jos "diplomu"...

as2013-10-09 19:59

eikit fioletavai ant triju raidziu jau neduok dieve kas nors pasako ne taip ant tos isgamos is garliavos prasideda tyciojimaisi is zmoniu veidu sudejimu l dergiama kiek imanoma sapaliojama grasinimai nejau jus tokie galingi slykstu ir bjauru skaityti komentaru ji zurnaliste laisvas zodis niekam neuzdraustas ar jus norit girdet tik apie sizofrenike tik gerai kuri sugadino daug kam gyveni pisamu ir jums prota

97 am2013-10-09 19:03

vino kuras

Niekas miliūtės2013-10-09 18:45

už liežuvio netraukė,pati sau niką Nutrija pasirinko...TVnutrija.

to kolegė2013-10-09 15:29

milę liūtę daug metų dulkino siauras, kai dar nebuvo lrt generalinis. Matyt, atsidėkodamas už po viena kaldra su "sisažine" nugyventus metus, tebelaiko šitą ypatą nacionalino tarnsliuotojo eteryje , nors jai išsivadėjo paskutiniai smegenų ir padorumo likučiai.

Monika2013-10-09 14:06

Labai nenoriu įžeisti mielo žvėrelio nutrijos,bet kad į tą žvėrelį labiau panaši ponia Miliūtė.

kolegė2013-10-09 03:40

kas iš LRT dulkina šitą sutriją šūdo atsikandusiu snukiu, kad gali sau leisti eteryje švapsėti kaip degradei?

kraupios2013-10-09 03:23

tos miliūtinės kompozicijos su gestapininko tonu. Aš dar prisimenu vieną nuotraukytę kur jie visi kartu prie kavinės į pasitarimą dėl tolesnių veiksmų atėję: milūtė, kūris, valys su savo atstove spaudai, ir dar kažkas (nelabai pamenu). Ir tai su t.t. priedais padoriame pasaulyje vadinama mafija.

sekla2013-10-08 23:45

Laida nebuvo maloni,bet ji parode, kad zurnalistai neabejingi, jie irgi zmones, kurie gali prarasti savitvarda ir pasakyti,ka is tikruju mano be jokiu diplomatiju.Kaip profesionalai,turetu buti diplomatiskesni ir istvermingesni, bet reikia atleisti jiems, nes jie pasirode labai zmogiski.

to2013-10-08 22:41

Labai jau atstumia jos vaizdelis, ypač, kai kalba, antra Vaicekausksenė ir pumprickiukė ne k geresnė.

sita2013-10-08 22:15

pabaisa buvau sutikusi Vilniuje. Tai eina akis nudelbus, jokio fainuoliskumo, kuri demonstruoja ant europadeklu pagal komanda FASSSSSSSSSSSSS. Zodziu, nekoks juodosios nasles kasdienis gyvenimas. Kaip stoties prieigu plastakes.

taigi2013-10-08 21:04

tik pažiūrėjus į šią raganą jau bloga darosi,negi jinai ant tiek kvaila ir nesupranta,kad jos niekas neapkenčia,nebent tik tas iš skydinės

Nepadoru2013-10-08 21:00

kai LRT darbuotoja viešai laidos metu seimo narę pavadina "nutrija".

L.O.>2013-10-08 20:33

per užpakalį padariusi karjerą, tai kokis kultūros norite?

Sebastijonas2013-10-08 20:14

Prašau nedėkite daugiau tos surukusios naginės nuotraukos.Lrt nežiūriu,kad nematyčiau,o čia še tau naginės marmūzė prieš akis-net apetitas pradingo.

žinom ką turim2013-10-08 18:40

Tai buvo pačių savęs demaskavimas, parodyta panieka į Lietuvos žmones. Anot posakio devyni vilkai vieną bitę pjauna, bet bitė nepabūgo nei paniekinančių eksprem. ir eksmin. bėginėjančiomis akytėmis šypsnėlių, o šita porelė žurnalistikų parodė savo tikrąjį veiduką

jooo2013-10-08 17:51

Patys zmones Lietuvos turi kazka daryti ,kad neliktu tos nutrijos t.y. miliutes tv ekrane!

78irena komentarui2013-10-08 17:47

Tai ka liaupsinti ar tamstele?

Gal2013-10-08 17:38

kas žinote kas vyksta televizijose? K. Krivickas ir A. Klivečka dabar jau lryto.tv. Kas tai? Ar komjaunuoliai į LRT perbėgo, ar lrytas.tv pakeitė pažiūras, ar taip stengiamasi cenzūruoti tiesą sakančius žurnalistus ir laidų vedėjus?

jo2013-10-08 17:38

miliute tai hena. niekadaneziuriu jos vedamu laidu nes tai labai nemandagi ir saliska nepraustaburne. zinoma l r t. jai ne vieta bet nera ko stebetis sis radijas tai melo ruporas o tokiu suniuku kaip miliute ir jakilaitis labai reikia. na jie savo noru sutiko buti priristi prie budos kad gautu skanesny kasnely. slykstus zmones abu.

Irena2013-10-08 17:00

Būtų visai įdomu jus skaityti,jei mažiau liaupsintumėte Venckienę.Keista,protingi vyrukai,bet niekaip neperkandate tos intrigantės...

Tomas J.2013-10-08 16:55

Nežinau įstatymų plonybių, tačiau sveika logika sako jog dingus Seimo nariui TEISĖSAUGA TURĖTŲ NUSTATYTI IR SEIMUI BEI RINKĖJAMS PRANEŠTI kur Seimo narys randasi, kas atsitiko. Kodėl tai nepadaryta?! Todėl kad mūsų teisėsauga tarnauja ne teisingumui, neatlieka savo pareigų. Ji mums net nepraneša, ar Seimo narė gyva. Bet kodėl manęs tai nestebina? Todėl, kad teisėsaugai vadovauja žmonės, parinkti TSKPistės Grybauskaitės - kolaborantės, okupacijos metais tanavusios NEteisingumui, t. y. priešui okupantui.

antanas2013-10-08 16:41

Manau, kad Lietuvos teisėsaugai būtų labai negerai, jei Garliavos byla visa apimtimi patektų į JAV teisėsaugininkų dienotvarkę, todėl ir imituoja, kad kažką žino, kažką seka, nors faktiškai nieko nedaro. O dėl Miliutės vsisiškai pritariu tiems, tame skaičiuje 69, kad ji dingtų iš ekranų.

vaizdzialisss2013-10-08 16:11

Na, ant Miliūtės negalima labai pykti - išsprūsta jai visokios nežurnalistiškos kliurkos gana dažnai - įtariu, kad tai tam tikrų cheminių medžiagų vartojimo pasekmė. Bet šiaip labai tiktų į vieną kompaniją su Vaicekauskiene ir kolega advokatu - suvaidintų, pvz., seriale "Tegul kraujas liejasi laisvai"

Pilietis2013-10-08 16:01

Ir visgi komentatoriai teisingai Miliūtei davė pravardę - nutrija. Jis tinka jai, bet ne Venskienei. Jakimavičių įžeidinėti nereikia, nes žymiai daugiau turi kultūros ir proto, o tai kad kai kada muša į vienus vartus, tai aiškiai matyti. Jai jau laikas dingti iš ekrano, bet kai kam tinkama. Išvydus šią komjaunuolišką ūdrą, perjungiam teliką.

Klaipėda2013-10-08 15:31

Ar ne per daug garbės tai nepraustaburnei, kad šitiek apie ją kalbama?. Seniai nebežiūriu jos vedamų laidų, šlykštu ne tik žiūrėti į ją, bet ir klausytis. Jos elgesys, kalbos žargonas, man asocijuojasi su nusigėrusių bomžų elgesiu.

Paskaitinėju laikraščius,2013-10-08 14:44

paskaitineju ir komentarus, bet ,mano manymu,jei pavyko A.Usa mirusi reabilituoti, tai kodel negalima nuteisti nezina kur esancios (gal jau danguje)N.Venckienes. Va, kaip "graziai"ir "apgalvotai"Lietuvos valdzia ir teisingumas, jeigu reikia , "moka"zaisti nepralaimint.

to 2pastebejimui2013-10-08 14:15

neįžeidinėkit karvės,dorybingo gyvūno,lygindami ją su miliūte,pragarine šmėkla.

šlykšti2013-10-08 14:14

ta miliūtė su savo jaunuoliška šukuosena, gedulinga veido grimasa ir juodom ,kaip smala mintim..Geriau būtų, kad dingtų iš ekrano.

Vida2013-10-08 14:11

Labai geras straipsnis. O cia, kai kurie idiotai izeidineja p. Jakimaviciu. Bet kaip jujms dar toli iki jo, tiesiuog nepasiekiama. Jus degradai, nes normalus zmones sitokius izeidzianciius komentarus neraso. Matosi, kad gaujai pedu priklausot. Labai geras 60 komentaras. Tokia kaip miliute - be jokios morales, ji baisesne uz nutrija(pilna ta zodzio prasme). Gera sau pravarde dave. Tikra kale. As niekada neziuriu jos laidu, bet butu gerai, kad isviso dingtu is ekranu.

Anupras2013-10-08 13:55

Laikas išeiti, Rita. Nes nebesinori net TV žiūrėti. Ypač po prezidento R.Pakso apkaltos spektaklio.

Pikasas22013-10-08 12:44

COPY : Teisėsauga rado Neringą Venckienę tolimame užsienyje. Ir dabar tyko iššiepę kiek atšipusius dantis bei laukia, kol galės teisėtai pulti. O kol lūkuriuojama, kada gerasis dėdė JAV paštininkas perduos laiškutį Seimo narei su kvietimu trumpam sugrįžti į Lietuvą, N. Venckienė savo oficialioje svetainėje įdėjo laišką, kuriame atkreipė dėmesį į mūsų šalį kamuojančias problemas. Beje, jų epicentre yra ji pati. Ir kas galėjo pagalvoti… “Balsas” pateikia neredaguotą Seimo narės N. Venckienės laišką: „Niekada negalvojau, kad tapsiu tokia svarbi kai kuriems Lietuvos politikams ar visuomenės sluoksniams. Bet yra kaip yra, tik ar ne per dažnai pasigirsta „Venckienės klausimas”? Lietuvos policijos generalinis komisaras Saulius Skvernelis ne kartą sakė, kad žino mano dabartinę gyvenamąją vietą, o Generalinė prokuratūra kažko delsia – neprašo pradėti ekstradicijos procedūrą. Kodėl? Gal trūksta rimto pagrindo prašyti, nėra įrodymų? O gal supranta, jog priešingai nei Seimui, užsienio teisėsaugai neužteks tų 12 iškirptų sekundžių? Nežinau, bet kodėl tuomet Lietuvoje karts nuo karto vis pranešama, kokia neva esu baisi ir pavojinga savo valstybei. Kenkiu net būdama kitoje valstybėje. Tikriausiai ir iš Mėnulio kenkčiau. Pradėjus rimtą susidorojimo su žmogumi procesą, Lietuvoje labai svarbu ne jo kaltė ir surinkti įrodymai. Pirmiausia susidorojimo užsakovas turi pasirūpinti, kad jo auka ant kiekvieno kampo būtų minima tik neigiamai. Kasdien, kas valandą. Tuomet ir be jokio įrodymo visuomenei aišku, kad ta auka yra pats didžiausias blogis. Tai tapo norma todėl, kad Lietuvoje galima kalbėti bet ką ir bet kaip. Iš apkasų paleisti kokį gandą, nutekinti melagingą, smeižikišką informaciją ir tegul kiekvienas ją platina, nešioja, valkioja, dalinasi. Ir jokios atsakomybės už tai, kad paleista pati tikriausia antis. Net generalinis prokuroras Darius Valys, kurio paties kėdė visu rimtumu braška jau Seimo lygmeniu, į tą patį Parlamentą ateina po pažastimi nešinas antimi. Laikraštinė antis tampa argumentu prašyti žmonių išrinktos Seimo narės teisinės neliečiamybės atėmimo. Ir nė neįsiklausę į mano argumentus, neįsigilinę į dokumentus, neišreikalavę visos video medžiagos 80 Seimo narių draugiškai pakelia rankas. Nežinau kaip reaguoti, kad net naujosios Seimo pirmininkės Loretos Graužinienės rinkimai buvo susieti su „Venckienės klausimu”. Viena žurnalistė net nuščiuvo iš naujosios Parlamento vadovės ketvirtadienį išgirdusi, kad beveik pradėta mano apkaltos procedūra bus stabdoma ir nevyks tol, kol savo namų darbus atliks ta pati Generalinė prokuratūra. Tendencijų, išankstinių nuostatų prieš mane kupinu veidu žurnalistė net perklausė Seimo vadovę – ar tikrai ji nesiims Venckienės apkaltos? Vėl išgirdo tą patį ir labai, matyt, susijaudino, kad nebus ką rašyti. Juk be manęs Lietuvoje viskas būtų gražu ir ramu. Nėra nei šimtamilijoninės vertės valstybės lėšų grobstymo aferų, nei korupcijos, nei kitų valstybės tarnyboje padaromų nusikaltimų. Nėra teisėjams ir valdininkams, bet ne pensininkams, padidintų algų, mokamų iš valstybės paskolų. Nėra ir 60 milijardų valstybės skolos, kurią turės grąžinti mūsų vaikai ir anūkai.”

SS2013-10-08 12:34

Visiškai suprantama, kodėl ši, anot jų, "violetinė" tema vis "prasikala, kaip žolė pro asfaltą". Nežinomybė. Baisi nežinomybė, neduodanti užmigti, jaučiant savo kaltę. Ko laukti iš Neringos? Kaip čia pražioplinta ir "paleista į laisvą pasaulį" pagrindinė, anot jų, nusikaltėlė? Tiesiog plaukus nuo galvos raukis. O čia dar vis reikia "įrodinėti", kad tokių "violetinių" yra tik 1 procentas, puikiai suprantant, kad žmonės visgi ne runkeliai ir supratusių, kur yra tiesa, nepalyginamai daugiau. Ir kas toliau bus? Čia ir yra visų taip vadinamos "žiniasklaidos" atstovų konvulsijos nežinomybėje. Mums daug ramiau - mes žinom, kas laimės.....

ruta2013-10-08 11:29

Manau , kad tokios nutrijos , kaip miliute , pumpeckaite , lavaste , kuzia ,.. yra TIK satelitai , vykdantys saugumo valia .Matosi visi komunistinio -KGB rezimo atributai - melas , smeiztas , izulumas , represijos !

ei2013-10-08 11:15

neklyskit: tai ne tas pats "proidocha" JaKimavičius, čia gi JaMimavičius... Yra skirtumas.

JO2013-10-08 10:09

miliute -nutrija.Gera pravarde isidejo

mauras2013-10-08 09:39

Liudvikas nuo per didelio alkoholio kiekio tapo visiskai violetinis,net ir jo smegeneles .Stai ka arielka padaro su zmogumi...

manau2013-10-08 07:32

tai gažkas baisaus -ETIKOS SPRAGOS AUKLĖJIME,JI apsijuokė ne save,nes jos -miliūtės MORALĖ tokia pat ,kaip kuznecovaitės,ir kt. proto bokštų... Miliūtė apjuokė LRT,nes tokio dalyko už mokesčių mokėtojų išlaikomo tv kanalo... KLAUSYMAS-AR GALI DIRBTI TOKS ŽMOGUS,EINA KALBOS ,KAD gauna labai didelę algą,matomai vadybininkas liepė įžeisti gerb. ,VENSKIENĘ... idomu MIliutei,jei vadybininkas ,lieps per galvą verstis,... o tas žodis "nutrija" dažnai rašo ,kažkoks eTATINIS KOMENTATORIUS,-TAI GAL ir miliutė reiškiasi, nes iš išsilavinusio ir su morale žmogaus išauklėto-tokių žodių netektų išgirsti-LABAI NESINORI ŠIOS NEIŠAUKLĖTOS ASABOS DAUGIAU MATYTI EKRANE,O UŽ TOKIĄ ALGĄ YRA PADORIŲ ŽURNALISTŲ,ne iš skydinės

per daug demesio2013-10-08 04:53

kuziai nr. 2

Ǒ2013-10-08 04:30

Nemanau, kad įvyks kokios nors permainos, apie kurias šneka Graužinienė, gal net ir turėdama pačius gražiausius norus. Ji vis tiek yra "koalicijos" įkaitė, t.y. tik pėstininkė politiniame kraštovaizdyje. Peržiūrėjau visą spektaklį ir galiu tik pasakyti, kad tai kelių gaujų susirėmimo inscenizacija. Gaila sugaišto laiko... Šiaip ar taip, Lietuvoje yra daug sąžiningų žmonių, su jais ir kursime ateitį.

Gerai2013-10-08 04:04

pavaizdavo dalininkas R.Radišauskas savo pveiksluose tą žiurkyną.

Daiva2013-10-08 03:22

KRENTA KAUKES RYSKEJA VEIDAI...

stribovizija2013-10-08 03:19

stribų palikuonys ir konmsomolcai susuko neblogą lizdelį LRT ,gyvatynas kažkoks

Klaipėda2013-10-08 02:47

Ko gi norėti iš tokių būtybių? Juk mūsų visuomeninę televiziją tebevaldo komunistai ir jų tarnaitės žiurkės, kurios šlykštesnės už nutrijas.

ole2013-10-08 02:39

Nepulkite Ritos,ne veltui ji su siauruku vienoje lovoje eilę metų kankinosi,kad dabar jo televizoriuje neleistų sau visko,ką kūris liepia :)

arturas2013-10-08 02:37

prasirukiusi sena merga juk tai musu visuomenines televizijos iliustracija

Chi2013-10-08 02:21

Dargio paklode miliute.....

o2013-10-08 02:21

aš kai išgirdau tos žodžius labai norėjosi jos "morda" pagražinti labai jau ji nesimpatiška.

Nerodykit2013-10-08 02:19

sitos bobos vaikams ir nescioms.Bo geruoju nei tiem nei kitiem...

na2013-10-08 02:18

ir šlykštumas šitos personos (KGB našlės), o pumpirackų merga negali p.Neringai atleisti už jos paminėjimą "ne kaip".

Evoliucija.2013-10-08 01:58

Ar su Venckiene nebus taip, kaip su Stankūnaite? Vieną dieną išgirsime, kad pakeitė tapatybę ir išnyko amžiams.Labai tikėtina, nes mūsų valdžia, kaip įsitikinome, tokiu būdu "išsprendžia" užsisenėjusias problemas.Išmoko ne tik klonuoti, bet ir patobulinti stalinistinius metodus.Koktu, vemt verčia.

er2013-10-08 01:52

eina šikt ,kokia rukata mile

44komentarui2013-10-08 01:47

ji nuo pykcio ta negerbiama miliute paseno /o gal dar ir sazine grauzia....del ko nors?

pizdec2013-10-08 01:43

nu ir morda ,plytos prasosi ,kai suseno tai suseno ,tikriausia cia ta baba jaga ir yra .

MIliutei2013-10-08 01:42

JŪS blogą darbą darot savo _šeimininkams,viena iš dviejų -ĮSAKO JUMS TOKIUS ŽODELIUS MESTELĖTI,KADANGI ,ALGA ,KAIP PREMJERO,TAI NĖRA ,KAIP ATSISAKYTI(O GAL IR KAIP PREZIDENTO).... MANAU nei vienas išsilavinęs ir PADORIAI IR MORALIAI IŠAUKLĖTAS ŽMOGUS TOKIAIS ŽODŽIAIS NESIMĖTYS-ĮPATINGAI ŽURNALISTAS ... prieš pusę metų ,man tėvas sakė-NEGALIU ŽIŪRĖTI LRT,nes į vienus vartus-KODĖL. /... AR KOMUNISTŲ TIK TV,VISI MOKA MOKESČIUS....... JOS TOKIAIS ŽODELIAIS MĖTOSI,KAD NIEKAS NEBAUDŽIA-duok dieve ,kad greičiau SOVIETINĖ-BREŽNEVINĖ SANTVARKA BAIGTŲSI

nuomone is uzsienio2013-10-08 01:39

NERINGA emigrantai su jumis visados! bukite tvirta ir atsargi ,kad plaukuota ranka jusu nepasiektu/lai jusu vaikas auga demokratinej saly!

tikra2013-10-08 01:39

isverskure ir isvis neaisku i kokia duda pucia

nuomone2013-10-08 01:37

Ko jie taip nesielgs tos miliutes ir viswokie jaikaiciai ir dar isvardinta cia tokiu nemazai ,kai zmones tyli visi palinde po medziais? kiek berasytumete tu straipsniu niekas nesikeis/kam atsobosta tas bardakas ,tas nusiperka bilieta I viena puse/

Pikasas to Jules 12nr2013-10-08 01:28

Įdomios jūsų mintys.

mociute2013-10-08 01:27

as neziurau ir neziuresiu jos laidu,pagavau meluojant,antro karto nebus

kokia teise2013-10-08 01:26

turi sita nusiurus kale,vadinti gerbiama zmogu tokiais zodziais ir dar tiesioginiam etery.Tikra dvasios ubageir nervininke.Gydykis ,miliute

ale2013-10-08 01:20

žurnalistų ieškome su žiburiu, analizės ir apibendrinimai reti perliukai,Turime gandonešius, žurnalistai nyksta. Nežiūrime, nes per raudoną šydą negalime įžiūrėti Žmogaus.

@@@2013-10-08 01:17

kodėl niekas nerašo apie dabar vykstantį teismą Londone? Ogi, todėl, kad banko SNORAS tyčinio sužlugdymo organizatoriai GRYBAUSKAITĖ, KUBILIUS, ŠIMONYTĖ, VASILIAUSKAS gauna ten į vienus vartus! Londono teismo sprendimas bus šių "veikėjų"karjeros pabaiga !!!

gardfildas2013-10-08 01:17

miliute, subineij skilute,kgbistine sterva turinti vsd stoga

tai2013-10-08 01:16

gal ji ir rašo tuos komentarus,su tuo žodiu.....manau kol sovietinė santvarka dar tesis-PANA MILIŪTĖ,DAR SĖDĖS IR SĖDĖS tv IR NEPATINKANČIUS ŽEMINS...O GAL KAS ĮSAKĖ???? ALGA GERA,VISKO GALI BŪTI

gardfildas2013-10-08 01:13

vsd tai siuu laiku banditu kgb

Jan2013-10-08 00:56

Baisiausiu LT bobu pavardes baigiasi -iute- -aite- -yte- Cia apie tas, kurias dazniausiai matome per TV

Romas2013-10-08 00:29

Miliūtė vadindama Venskienę Nutria, matyt kalbėjo apie save, apie savo vidinį pasaulį.

Tai stai2013-10-08 00:13

ir islindo yla is maiso...Stai is kur kilo ir kas naudoja ta zodi,gerb. Venckienes zeminimui ir juodinimui.Jie ant tiek nekencia jos,kad negali, net nenusizengiant zurnalistinei etikai,suvaldyti savo slyksciu,isgalvotu zeminimu!

Ramygalietis2013-10-07 23:45

Kiaulei Miljutei ten ne vieta.Purvina vsd sterva.Kaip ir Lavaste su Kuznecovaite.

paklausimas2013-10-07 23:44

Ar tiesa, kad Miliutes vyras buvo saugumietis ir pirtyje (vaisindamasis su kolegom)mire?Jeigu taip, tai atsakoma i visus klausimus, kodel si salta moteris taip siurksciai elgiasi Tv.Turi gera stoga, ir galimai pati turi artimus rysius. Pamenu, kaip ji niekingai tarse p.Prunskiene, ir dziaugiuosi, kad pereita sav. Miliutei nepavyko ikasti Loretai Grauzinienei, pati buvo nubloksta, nors ir kaip bande pasireiksti

žinot2013-10-07 23:41

niekada nežiūriu LRT ,vien dėl to ,kad ten šmėžuoja miliūtės,jakilaičio ir pumprickaitės veidai,bet tą laidą žiūrėjau ir norėjau dar kartą įsitikint,ant kiek žemai gali pulti šie laidų vedantieji ir ačiū dievui neapsirikau,neverta jų įsijungti.

Raigerdas2013-10-07 23:36

Tegul VSD pasistato savo televiziją, tada pažiūrėtume, kas ją žiūrėtų. O šita televiziją reikia išlaisvinti iš VSd okupantų, nes žmones už ją paaukojo savo gyvybes. Jie neaukojo savo gyvybių už budulius iš VSD. Šioje televizijoje netyrėtų teisės dirbti nei viena kiauliškais įpročiais žurnalistė iš VSD. Iš čia turėtų ištekėti ti švari, svarbi ir vertinga inforamacija Lietvos žmonėms. Ir kiaulėms ten ne vieta.

--------2013-10-07 23:34

Kaip nesuprantat, kad šie „žurnalistai” gavo iš kai ko komandą „fas”? Tikri žurnalistai laikosi žurnalistinės etikos ir savo nuostatų,pažiūrų nebruka, gerbia pašnekovą, jo nežemina ir neįžeidinėja. Nedaro būtent to,ką demonstravo iš mūsų biudžeto išlaikomi „žurnalistai”

nenusipiginkit2013-10-07 23:31

iki miliūčių, siaurusevičių ir kitokių menkystų lygmens.Visai nebūtina juos vadinti žiurkėmis ir panašiai. Užteks gerai įsidėmėti ir atsiminti kaip Miliūtė ir kiti panašūs kalba eteryje...

mano močiutė sakydavo,kad2013-10-07 23:23

"nachališka".Apgailėtina.Štai kaip atrodo parsidavimas.Prasta kosmetika.

SIUNCIAM !2013-10-07 23:19

.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/laiskas-europarlamentarams.-pilieciu-pozicija-zvalgant-ir-isgaunant-skalunu

omg2013-10-07 23:10

tikiu, kad šito pasityčiojimo iš tiesos ir teisingumo pabaiga jau netoli. žmonės bunda ir niekas to nesulaikys..kad ir kaip norėtų :) ačiū ekspertams.

Raigerdas2013-10-07 22:48

Kodėl mūsų LRT žurnalistams yra leidžiama šantažuoti į laidą pakviestus žmones? Kodėl šitie kriminaliniai metodai yra galimi LRT? Todėl, kad, galimai, jie yra VSD agentai, kuriems viskas yra leidžiama. Priminsiu, kas yra šantažas: "Šantažas – grasinimas asmeniui, siekiant priversti jį elgtis pagal šantažuojančio valią ir prieš savo norą ar įstatymus. Šantažas, kuriuo siekiama priversti asmenį atlikti įstatymiškai neteisėtus veiksmus ar susilaikyti nuo teisėtų veiksmų atlikimo, Lietuvoje yra nusikaltimas. Vienas dažniausių šantažo būdų – grasinimas atskleisti (paviešinti) informaciją apie šantažuojamąjį. Tokio veiksmo pasekmės šantažuojančiam gali būti labai nemalonios, todėl jis sutinka klausyti šantažuojančio asmens nurodymų. Kadangi informacija, kurią grasinama atskleisti, yra teisinga, jos paviešinimas pats savaime nėra nusikaltimas. Šantažuojantis taip pat gali grasinti žala šantažuojamojo asmeniui, artimiesiems, turtui. Šantažas gali būti stipraus streso priežastis, nes dažnai šantažas naudojamas ir kad šantažuojamasis nebandytų kreiptis pagalbos pas trečiuosius asmenis".

Raigerdas2013-10-07 22:44

Gerbiamieji, bet nereikia praleisti tokį svarbų momentą, kad šita televizija atstovauja VSD budulių interesus. Kalbėti reikia apie tai, kaip šita televizija pavirto į tai, kad išreikšti subjektyvią budulių iš VSD nuomonę. Prisiminkite, kad ir tokį faktą, kai buvo verčiamas Prezidentas R. Paksas. Suprantate, yra įdomus dalykas. Visi jūs gidėjote tokį žodį šantažas. Vikipedijoje rašoma, kad Lietuvoje yra laikoma, kad tai yra nusikaltimas, tačiau BK tokio straipsnio nėra, nes jis yra pervadintas į "Turto prievartavimas". Bet "turto prievartavimas" ir šantažas tai nėra tapatūs dalykai, nors ir panašūs. Skirtumas yra toks, kad turto prievartavimo metu gali būti naudojamas ir šantažas. Tačiau šantažuojant, nebūtinai gali būti pateikti reikalavimai dėl turto. R. Pakso atveju R. Miliūtė naudojo šantažą savo laidų metu. Ji jokio turto iš R. Pakso nereikalavo, tačiau šantažuoti šantažavo. Šantažas yra vienas iš mėgstamiausių Saugumo tarnybų metodų ir tai yra žinoma visame pasaulyje, ir jis yra naudojamas būtent kokio nors Prezidento nuvertimo atveju bet kokioje šalyje, kai susijungia Saugumo tarnybų ir politikos oponentų interesai. Todėl man iškilo klausimas: kas ruošė šį įstatymą pagal BK straipsnį? Praktiškai buvo padaryta taip, kad šantažas pas mus nebūtų laikomas nusikaltimu, nes jo vietoje yra straipsnis "Turto prievartavimas". Ar čia nebus labai gudrus kažkieno tai ėjimas, kad Lietuvoje šantažistai nebūtų baudžiami? Provokatoriai taip pat, nes neapsieina be šantažo, bet jie gali jokio turto ir neprievartauti. Bet pažiūrėkite, kaip kalėjimuose yra naudojamas šantažas, kada reikia užimti "aukščiausią valdymo poziciją".

lima2013-10-07 22:32

Apklausu agenturos gali skelbti savo bankrota , nes tauta agenturomis nepasitiki 97 procentais

to lygu2013-10-07 22:26

Transformatorine ziurke..??? Uzskaitau..:-)

vasia2013-10-07 22:24

ji susirgo didybės manija,akiniuotis taip pat...

lygu2013-10-07 22:17

Jei Venckienė nutrija,-tai miliutė transformatorinės žiurkė.

Kas žinote2013-10-07 22:15

Kas sieja MILIUTĘ,VINOKURĄ IR KŪRĮ. Kokią šventę jie šventė kavinėje,ir pamatė kad juos pastebėjo,-išsklido kaip žvirbliai.?

Jules2013-10-07 22:05

Cha, bet jų intelektas aukštesnis už daugelio mokslų daktarų, nesvarbu, kad jie yra Blogio imperijos tarnai ir, sakykime, mano priešai ar oponentai. Tai ir rodo, kad diplomas proto neprideda, o dažnai dar ir atima, nes dalis studentų studijų metu yra arba pakabinami, įveliami į juodus darbelius dėl turimų ydų, arba užhipnotizuojami - užburiami klaidingos, melagingos informacijos - melo propagandos. Paverčiami diplomuotais zombiais. Blogio genijai šiaip jau būna gudresni už bendrojo gėrio, bendrojo reikalo siekiančiuosius - tokia yra žmonijos istorinė patirtis. Daug genijų nueina tarnauti priešui, okupantui, Blogio imperijai, o paprasti ir nediplomuoti kartais ima ir pargriauna tuos proto ir valdžios bokštus - išsigimstančią valdančiąją ekonomikos ir politikos klasę. Visuomenė nėra paprasta mechanika, o gan sudėtingas ir kietas riešutas, į kurį ir moksliukų, ir zubrylų dantys atšimpa ir nulūžta.

pamenu2013-10-07 22:05

kai ji apie Prunskiene tiesioginio eterio metu pasake kad ta negraži... o man Miliute negraži ir sena ...k....a

Vilte2013-10-07 22:00

mačiau tą laidą ir girdėjau Miliūtės pasakymus apie tai, kad ...' 'Gedvilas Nutrijos neparvežė iš JAV". Iš tiesų - žemas žurnalistės kultūros lygis,kalbėti gatvės nepraustaburnių žargonu. Bet kadangi, kaip jau rašo, kai kurie komentatoriai -tos studijos VU ,trukusios labai ilgai,neatnešė juntamos naudos tai žurnalistei, iš kur ta kultūra imsis? . Kaip suprantu,pagrindinis jos koziris-tarnavimas kai kurioms struktūroms,kurios 'saugo' nuo visų nemalonumų.

taigi2013-10-07 21:55

Tai paskaicius pikaso komentara iseina kad ta Miliute yra tikra aferiste, mano akimis ziurint paskutine padugne, na ismystkelnis siauras jau net nestebina savo aferom.

Darijus2013-10-07 21:51

Nuotrauką atsispaudinsiu ir kitais metais iškelsiu prie vyšnios medžio. Derlius nuo špokų bus išsaugotas.

Pikasas2013-10-07 21:45

PRIMINSIU kai ką: "Miliūtė ir Siaurusevičius universitetą baigė nelankę paskaitų" >>> 2009-10-08 Rimantas Varnauskas | „Lietuvos žinios“ -------------------------------------------------- Netradiciniu būdu – netrynę studijų suolo, nelankę paskaitų ir nelaikę egzaminų – universiteto diplomą įgijo du žinomi Gedimino Kirkilo bičiuliai – Lietuvos radijo ir televizijos (LRT) generalinis direktorius Audrius Siaurusevičius ir Lietuvos televizijos laidų vedėja Rita Miliūtė. Gerokai komplikavosi A. Siaurusevičiaus diplomo paieška. Yra žinoma, kad 1985-1991 metais jis studijavo Vilniaus universitete (VU) žurnalistikos specialybę. Tuo pačiu metu A. Siaurusevičius dirbo VU laikraštyje „Universitas Vilnensis“ (1988-1989 m. ), savaitraštyje „Atgimimas“ (1989-1991 m. ), 1990-1998 metais jis buvo „Laisvosios Europos“ radijo žurnalistas. Mokslams ir studijoms, suprantama, laiko likdavo nedaug. To meto dieninių kursų studentai bendramokslio A. Siaurusevičiaus nebuvo nei matę, nei girdėję. Kai kurie buvę neakivaizdininkų dėstytojai taip pat miglotai atsimena studentą A. Siaurusevičių, kurį nuolatos esą reikėdavę už ausų tempti į aukštesnį kursą. „Vargo su juo būta daug“, – bene ryškiausias anų laikų įspūdis apie A. Siaurusevičiaus studijas „greituoju būdu“. Nors šis posakis nėra tikslus, nes mokslus, daug kartų metęs ir vėl prie jų grįžęs, A. Siaurusevičius vis dėlto baigė 1998 metais – išvengęs paskaitų, egzaminų ir universiteto skaityklų. LŽ nepavyko surasti žmogaus, kuris tais metais būtų matęs A. Siaurusevičių universitete su vadovėliu rankose. Tuo metu buvo surinkti visi vadinamieji „likučiai“, amžinieji studentai, „studijavę“ po keliolika metų. Baigti studijas jie galėjo pagal sovietmečio tvarką, t. y. arba laikyti egzaminą, arba rašyti diplominį darbą. Dabartiniame VU Komunikacijos fakulteto Žurnalistikos institute nelikę jokių A.Siaurusevičiaus studentiškos veiklos pėdsakų. Diplominiai darbai, jei jie neturi kokios nors išliekamosios vertės, naikinami po penkerių metų. VU Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto globėjų tarybos nario, nuo 2000 metų net kurį laiką dirbusio šio instituto lektoriumi, A.Siaurusevičiaus diplominis darbas išliekamosios vertės neturėjo. Užtat institute dar saugomas ilgametės A.Siaurusevičiaus kolegės ir gyvenimo draugės R.Miliūtės bakalauro darbas „Politikų įvaizdis televizijoje: kūrimo būdų ir efektyvumo analizė“, kurį ji apsigynė 2005 metais. R.Miliūtė, kaip ir jos buvęs sugyventinis A.Siaurusevičius, buvo metusi universitetą. Tačiau kai universiteto diplomo prireikė karjerai LRT, R.Miliūtė aukštojo mokslo cenzą įgijo greituoju būdu – be ilgų sistemingų studijų.

jos vardas2013-10-07 21:42

gal europalete ?

epinis klausimas2013-10-07 21:40

Kas sutramdys Miliūtę?

Gražina2013-10-07 21:36

Nejaugi R Miliūtė yra tokia nepraustaburnė? Net nesitiki - jos intelektas turgaus bobos lygio.

Skubiai2013-10-07 21:35

pas kosmetologe. Ne, greiciausiai nepades. Reikia atsiduoti grozio chirurgui. Tas gal siek tiek pades.

pastebejimas2013-10-07 21:27

kartais beziurint i ta arogantiska zurnalistine karve susidaro ispudis, kad Venckiene jai asmeniskai i sikna ikando.

ttt2013-10-07 21:22

Tokių 'miliučių' mūsų "žiniasklaidoje" pilna - tai ti[iški parsidavėliai., kurie gieda tas giemes, kurias jiems nurodo jų užsakovai. Jų "funkcija" apgaudinėti ir kvailinti Lietuvos žmones.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi