Lietuvos teritorijos administratoriai gerokai apribos prekių tranzitą geležinkeliu į Kaliningrado sritį iš kitų Rusijos regionų.

Apie tai pareiškė Kaliningrado srities gubernatorius Antonas Alichanovas. Pasak jo, iki 50 proc. krovinių bus taikomas tranzito draudimas. A. Alikhanovas Lietuvos valdžios institucijų sprendimą pavadino „regiono dusinimu“ ir pažadėjo siekti, kad jis būtų peržiūrėtas.

Teigiama, kad „Lietuvos geležinkeliai“ birželio 18 d. sustabdys didelės apimties prekių, kurioms taikomos Europos Sąjungos (ES) sankcijos, tranzitą iš Kaliningrado srities į kitus Rusijos regionus.

https://vk.com/video_ext.php?oid=-206639135&id=456254272&hash=11390b2859df21ba

Šaltinis: kommersant.ru

Plačiau apie šią neeilinę Landsbergių provokaciją prieš Lietuvą, birželio 20 d.„PressJazz TV“ tiesioginėje laidoje „2K+“, kurios įrašą netrukus bus galima žiūrėti čia: https://www.pressjazz.tv/televizija.php?pressjazz&plotis=560&garsas=0

Naujausi

Komentarai (127)

Rikiuoti
Rūta2022-06-22 00:53

Dar viena Aliaus mintis galiūnė ? :) Kas jums taip sakė ? Deja , panašu tamsta su " kvailio sindromu " . Užuojauta .

Alius2022-06-21 23:53

Kvailiai nesupranta, kad jei ne Landsbergis, Lietuva matytu kaip savo ausis, iki siol sedetu po Rusijos padu. Vergo sindromas...

Romas/Dzukas > 123. T0mas J.2022-06-21 18:49

Jums, kaip padarui be smegenu, yra nesuprantamas labai paprastas dalykas - Landsbergis, pati stambiausia mešlo kruva Lietuvoje, paverte Lietuva gigantisku mešlynu. Tas mešlynas pritrauke ivairiu gyviu šudpalaikius, visiems rasta vietos tame mešlyne. Tamsta yra vienas is tu bukagalviu šudpalaikiu, kurie sedi tame mešle ir tuo didziuojasi. Koks skirtumas kaip jus vadinti - landsberginiu ar tiesiog šudpalaikiu. Šūdas, jis visada šūdas, nepriklausomai nuo kilmes.

yel/l/ow submarine apie 123. R2022-06-21 18:00

komiškasis fašistėlis tomukas niekaip nesupranta , kad lansbergizmas yra ideologija, o neapykanta megakaakui oberberetei yra asmeninės emocijos, todėl tos substancijos viena kitai nestipriai trukdo, o ypač tuo atveju (tomuko atveju), jei lansbergizmas įkrito į dirvą/galvą, kuri “turtinga“ bukumu, idiotizmu, rusofobija, nacizmu, falšyvumu, dvigubais standartais, laižiakofilija ir pan. :))))))))

Romui / Dzukui2022-06-21 17:37

Ar tu visus landsbergį niekinančius vadini landsbergistais, ar esi protiškai neįgalus? ______ ......... T0mas J.

Romas/Dzukas > 118. T0mas J.2022-06-21 14:51

Visiskai nepriestarauju, kad, kaip jus sakote - "kremliniu putinistu", sapaliones neturi jokios reiksmes, bet tamstos sapaliones taip pat neturi jokios reiksmes. Jus landsberginiai, kartu su savo fiureriu, esate berasciai - nezinote nei istorijos, nei tarptautines teises. Todel jusu sapaliones ne tik bereiksmes, bet dar ir juokingos. Pabaigai pasakysiu tik viena - Rusija, si eilini rusofobini ispuoli isspres be dideliu sunkumu, bet jus bukagalviai nesuprantate, kad uz visa tai Lietuva uzmokes.

K To2022-06-21 03:38

Manau, Taip.

to 1172022-06-21 03:36

tai, kad Tarptautinė teisė numato, jog nutolusiems šalies regionams turi būti užtikrintas susisiekimas sausuma, jei toks jis galimas. Ne Demarkacijos linijose esmė. Išeina, kad Lietuva pažeidžia Tarptautinę teisę, o ne dvišales sutartis. Ko galime tikėtis? Kad Rusija kreipsis į tarptautines organizacijas arba pradės karo veiksmus. Lyg Lietuvai to labiausiai ir reikėtų. Nesuprantama, negi Lietuva iš tikrųjų ruošiasi atidaryti antrą frontą, kad Ukrainą išgelbėti?

kur problema?2022-06-21 03:32

Kaliningradą prijungt prie LR, LR prijungt prie RF, ir jokių problemų.

T0mas J.2022-06-21 03:27

Klaipėda Kremliui niekada nepriklausė nuosavybės teise. O vogtas daiktas tai ne nuosavybė..:) Rusijai ir Kaliningradas dabar nepriklauso, nes baigėsi terminas iki kurio Kremlius gavo teisę laikinai šią sritį administruoti. Lietuvos žemė priklauso Lietuvai, kam norim tam leidžiam per ją važiuoti, norim - uždraudžiam. O kremlinių putinistų sapaliojimai čia juokingi ir kvaili..

K2022-06-21 03:16

Paprastai. Dėl LR-RU Valstybių Sienų Demarkacijos linijų Įtesinimo 1991 m. LR su RU (dar ne ES šalys) įsipareigoja laikytis šių sienų kirtimo Sąlygų, kad atskirti, nutolę RU rajonai, privalo būti nepertraukiamai aprūpinti oro, jūrų, geležinkelio ir automobilių transportu. Esant esminiams Sutarties pažeidimams, Valstybės sienų Demarkavimas SUTARTIS su Rusijos Federacija netenka galios.

Šlovė našim2022-06-21 03:03

Ar žiūrite "Vakaras su Vladimiru Solovjovu" ? Kaip tik šneka, kad ES pareina ragas, JAV irgi bus skylė. :)))))))))) skolos ir ekonomikų krachas, o ką žmonės veiks? :))))))))))))))) ką ėsite? Ahahahahaahahah

Hm2022-06-21 02:59

Ukrainos buvo pareikalauta nustoti šlovinti Banderą, kad ji galėtų prisijungti prie Europos Sąjungos. Iš Prancūzijos deportuotų žydų sūnų ir dukterų asociacijos teisininkas Arno Klarsfeldas teigė, kad šalis negali vienu metu minėti žydų atminimo ir girti juos žudžiusius. Jis pridūrė, kad jei Ukraina to neatsisakys, tada jai ne vieta Europoje.

na2022-06-21 02:32

ar nr kvailiai sėdi valdžioje? Kai JAV patyliukais jau bando tiesiogiai iš Rusijos pirkti naftą, nes Kinijoje iš rusiškos naftos perdirbti produktai yra per brangūs, taip pat leisti Rusijai pardavinėti trąšas, kad pasaulyje dėl sumažėjusio derliaus nekiltų badas ir JAV nebūtų apkaltintos dėl sankcijų trąšoms, tai Lietuva uždės, matai, savo sankcijas. Ar mažai problemų Lietuvoje? Tegu valdžia galvoja, ką darys, kai derlius supus ir šalyje tikrai bus badas. Ne dėl sankcijų, o dėl gamtos, kuriai nepagrūmosi. O lyja vos ne kasdien ir laukai skendi. Dar savaitė, kita tokio lietaus ir bulvių kai kur nebereikės kasti. Ai, bet ko galima norėti, kai šaliai vadovauja karo partija.

K To 1122022-06-21 02:17

Geras pavyzdys. Net ne į Temą. Sąmonės formavimo Taisyklė veikia.

Naciai jau su balta vėliava2022-06-21 02:07

Союзные силы российских войск и Луганской народной республики взяли в оперативное окружение группировку украинских боевиков в Горском и Золотом, заявил подполковник Народной милиции ЛНР Андрей Марочко в эфире “России 24”. Daugiau skaitykite - “ Союзные силы в ЛНР взяли в окружение группировки ВСУ в Горском и Золотом”.

K To 1062022-06-21 02:07

Ir vėl bus Pauzė. Ilgai tarsis. Užduodi paprasta klausimą Našim Šlovė. Iškart Atsakymas: Krym naš. O jie dar galvoja kaip čia atsakyti. Nesuprantu, kaip ekspertai nenustato, nepatinka apsigyvenusią Komentaruose Kiškis drąsuolis (Našim šlavė) parazitą (BULSĄ)? Ne jaugi nematote, kad su tokiu „Neišrankumu“, tempiate objektyvų klePortalalą į mūsų „objektyvaus“ Teismo pin

p.s. balsas uz windowsu2022-06-21 01:33

Karaliens Morkos mokiklos bus pervadintos ir Babos Matronos mokiklas toje KORIDOR REPUBLIC. Bus FUN as FAK.

Šlovė našim to K2022-06-21 01:31

Kokias instrukcijas? :)))))) Krymas Rusijos ar nematai?

Balsas uz lango2022-06-21 01:30

Toi bus ivestas naujas terminas. Kaip yra KRYM NASH, tai bus KORIDOR NASH. Koridoro gyventojai sudalyvaus referendume ir nubalsuos uz Laisvos IR Nepriklausmomos Koridor Respublik ikurima. Valio draugai, o t.y. tovarishci.

šlovė našim2022-06-21 01:30

Kaip mano komentaras legendinis dar iš delfio laikų? :)))))))) O žinote, kaip viskas bus? Putinas pareikš ultimatumą Lietuvai pasiduoti per 1h, kitaip įves armiją ir flotą, JAV preikš gilų susirūpinimą ir pasakys, kad tai Lietuvos vidaus reikalas Tada Landsbergis su balta vėliavyte išeis nusimovęs triusikus ir pasiduos račkom prieš rusų t-72/b3 tanko vamzdį ☺☺☺

K To Nasim2022-06-21 01:19

Instrukcijas gavote, a lia Rusina. Kieno Krym?

Našim šlovė2022-06-21 01:06

Landsbergis sukels konfliktą, NATO nusimuilins nuo visų 5 straipsnių, nes patys jį išprovokavo, o ką tada? Ahahahahahaha. NATO ir ES bei JAV nesilaiko jokių sutarčių, kas verčia manyti, kad jie gins Litwą?

nu2022-06-21 00:47

lietuvos idiotai prasosi karo,matyt turi NT uzsienyje prisipirke.

cha ha ha 1012022-06-21 00:38

eilinė provokacija, kokių aplin RF vykdoma nuolat

K To 99. Kremliaus žiurkė2022-06-21 00:36

Nesvarbu, ką Jūs rašysite Socialiniuose Tinkluose. Prieš ar Už. ekspertai.eu nuomonė Bus Neutrali. Nesvarbu kieno Jūs pusėje. Socialiniai Tinklai turi tokią Įpatybę. Jie Vieši. Ir kas Kaltininkas, o kas Auka, spręsite tikrai ne Jūs. O Pasaulio MEDIA, finansuojama vienos VALSTYBĖS.

Borisas2022-06-21 00:31

Lietuva vel pasaulio demesio centre, ir mes jau pirmaujame ilga laika, drasos mums pavydi visi, ne maziau negu Ukrainai. Faktas tas, kad Rusijai galas. Sis musu zingsnis ieis i pasaulio istorija.

čia tas atvejis 992022-06-21 00:20

kada juridiniai ėjimai efektingiausi; ateis laikas ir juos paremti kariškai

Kremliaus žiurkė2022-06-21 00:03

Oi duotume į skūrą litovcams, kad trukdo mums sausuma patekti į Kaliningradą, bet kadangi jie NATO nariai tai pagasdinsim ir.. plauksim laivais.

Užprogramuotas2022-06-20 23:45

Dirbtinis intelektas ruošiasi įtraukti mus į karą. .

na ir įsiaudrinot,2022-06-20 23:33

tarsi eilinis tinklapis ir jo komentarai kažką reikštų/lemtų; galima padurniuoti, bet psichikos fantomai -ligos simtomai; užuojauta geltonam ir panašiems AA

K To 95. Našim P. Š.2022-06-20 23:19

Dabar Našim Štabas valandą galvoja, kaip „suformuluoti“ atsakymą. Jellow reaguoja iškart. Toks skirtumas.

K To 93. Nasim2022-06-20 23:05

Pagal Dezinformavimo Teoriją, 60 proc yra tiesos, 30 proc yra abejones ir 10 proc yra atviras Melas. Kitaip neprastumsi žinios. Apie žmonių Sąmonės Valdymo mokslą ar kuris žinote!?

U-2>86. yel/l/ow submarine2022-06-20 22:57

Gerai pasakyta. Prisijungiu...

K To 90. Nasim2022-06-20 22:53

Esi bukas CZV ir Mi16 Provokatorius.

K To 86 Yellov Submarin2022-06-20 22:49

Regimanto Artimiesiems AtA. Užuojauta. Yellow: Bet atkirskime SAVO šalies patriotus, nuo demagogų,kalbos, šeimos tradicijų prievartavimo, pasityčiojimo, nešančių savo iškraipytas žinias, klaidinančią šalies Visuomenę menamų Info funkcionierių. Mes ne Amžini. Mums liko nedaug. Bet Anapilin privalome išeiti su Švaria Sąžinė.

U-22022-06-20 22:45

Viskas cia gerai ir vadinasi "landzbergiu seimos vertybemis". Jeigu Hitleris ar Washingtonas ysakys pamelzti buliu, tai Anukas Small Dickutis sumus kulnimis ir atidirbs lupomis. P.S. Savaime suprantasma, kad branduolinio ginklo dislokavimas Kaliningrade ar perspektyvus "suvalku koridoriaus" atidarymas su landzbergine TS-LGBT ir Anuku Gavrila neturi nieko bendro...

Našim šlovė2022-06-20 22:41

NATO vadovybė turi būti pasirengusi panaudoti branduolinius ginklus Ukrainos teritorijoje tuo atveju, jei Rusijos kariai surengtų panašų smūgį, per tarptautinį „Seapowers“ simpoziumą Kylyje sakė Vokietijos oro pajėgų vadas Ingo Gerhartzas, rašo „Bild“. „NATO turi iš anksto pasiruošti branduolinio ginklo panaudojimui, nes ekstremali situacija gali kilti bet kurią akimirką. Branduolinius ginklus Rusija turėtų panaudoti kare Ukrainoje. Norint, kad atgrasymas būtų patikimas, mums reikia ir naikinimo priemonių, ir politinės valios prireikus įgyvendinti branduolinį atgrasymą“, – ragino Gerhartzas. Generolas taip pat kreipėsi į Rusijos prezidentą Vladimirą Putiną žodžiais: „Putinai, nebandyk su mumis konkuruoti“. Ahahahahahaha vargšę Ukrainą daužys atominiu ginklu NATO ir Rusija, kas ten tada beliks? Ahahahahahaha

Našim šlovė2022-06-20 22:36

Oi, ahoi, konservatoriai ir liberalai, šiukšlės, ką Jūs padarysite, jei per visą Lietuvos teritoriją pravažiuos rusų "bronė poizdas"? Juk nieko nepadarysite. Ir de fakto ta geležinkelio veja bus Rusijos nuosavybėje. Kišite snapą? Tuoj kulką parlėks. Ką tada? Ahahahahahaha ir NATO nieko negins. Ahahahahahaha

Našim šlovė to yel2022-06-20 22:34

Aš čerką už jį jau pakėliau. Didis žmogus buvo, ar žinai, ar jis konservatorius? :))))))))

šiandien karas2022-06-20 22:30

vyksta minčių, idėjų, logikos, argumentų plotmėje; taip pat melo, apgaulės, šmeižto, klastotės. HomoSapijansas pasirodo visu gražumu... tfuuuu

yel/l/ow submarine2022-06-20 22:25

patylėkime minutę, už adomaičio amžiną atilsį ...

Našim šlovė to K2022-06-20 22:25

Matai, kad visokios šafkės kiša pagalius į ratus Maskovijos t,y Rosyjos imperijai nuo Kaliningrado iki Vladivastoko. Kol tų Jelceno ir Mišos gorbio klaidų Putleris neišsrėbs, tol ramybės nebus niekam. Šie 10 metų bus karo ir naikinimo metų būvis. Ruoškis arba būti pakojniku arba bėgti. Karas ateina.

K To 822022-06-20 22:21

„Našim“, esi bukas MI6 Žvalgybos Provokatorius. Nesistebiu, kad eu. ekpertai su tavimi, UA nacistu ne diskutuoja?

K To 812022-06-20 22:13

Galvokime apie Savo Valstybės Gerovę. Jie virš Mūsų.

Našim šlovė2022-06-20 22:09

Rosyja deržava sudavė smūgį į ukropų štabą, kur atvyko į pasitarimą 50 Ukrainos generolų ir oficialių, visi iškeliavo pas banderą - ahahahahahahaahah. Slava Putinui, uraaaaaaaaaa. :)))))))))))))))))

Našim šlovė to K2022-06-20 21:57

Dabar blogiau už Karibų krizę, visa krizė prie mūsų sienų gi, kova vyksta ir vyks Europoje, o tada reiškia, kad mes nukentėsime. JAV negaila Europos, juk čia jau vykdo karai, žmonės pripratę, galima ir pakartoti. Taip mąsto Anglo-Saksai. Rusą vis į kampą spraudžia mūsų visų gyvybių sąskaita. Kentėsime mes, ne kas kitas. Gero nebelaukite.

K2022-06-20 21:46

1962 Karibų Krizę menat? Dabar Karibų Krizė 2022.

Šlovė našim to yel2022-06-20 21:34

:)))) ar tu jau ir daktaras tapai? Pats peizalioji tarp dvilypės asmenybės ir dažnai į grybus nuojauni, o jei esi toks už motiną rašką, gal nustoks nacistiniais tepliojimais užsiimti ir šmeižimu? Ką, tada tavo pačio kokybė pakils. :)))))))) ir išmok pašlovinti Putiną, kaip aš: šlovė vadui Putinui! Uraaaaaaaahahahaha

Našim šlovė to tomas2022-06-20 21:31

Kodėl neteisėtai? Kam priklausė Kaliningrado sritis iki kol Rusija ją užėmė? Vokietijai, o Vokietija karą pralošė Rusijai, tad čia yra legalus karo grobis.

Stabdykite transkonservatorius2022-06-20 21:26

Šitie kariniai nusikaltėliai kelia mirtiną pavojų Lietuvai ir lietuvių tautai

yel/l/ow submarine to 68. Naš2022-06-20 21:18

ar tamsta neturėjai reikalų su psichiatrais ? :) - bet matau, kad jie jau neišvengiami ... , - jei jau aš tamstos akyse “dvejinuosi“, tai ką kalbėti apie rimtesnius reikalus, kuriuos nuolat kapstai komentaruose :))) - trečią kartą prašau : nedaryk iš savęs klouno, ir “otvečiai za bazar“ :))))) - geriau mažiau malk, o daugiau pastangų įdėk į komentarų kokybę :) - bo darai meškos paslaugą tiek sau, tiek bendram reikalui, su tokiu isterišku/bobišku elgesiu :)))

yel/l/ow submarine to 70. Nesa2022-06-20 21:01

stiprybė yra daugiadimensinė “materija“ :) - vienu aspektu nusilpęs, gali penkeriopai sustiprėti kitomis prasmėmis :) - palaikau “našim šlovė“`s nuomonę, jog rusijos nusilpimas yra daugiau piaro ir savęs guodimo (kalbu apie šizoukropus, pindosus etc. ) akcija :) - viena svarbiausių stiprybės dedamųjų yra pasitikėjimas savimi ir teisumo jausmas ! - šito rusijai užteks dar ir su trim “NATAO`ai“ pakovoti :) - o su resursais ir technologine-technine potencija problemų irgi nematau :) - aš jau nekalbu apie begalę naujai suaktyvėjusių rusijos formalių ir neformalių sąjungininkų :) - ir dar : o tas “ukrainiečių aršus pasipriešinimas“ kartais nėra visapusiškas nato sekinimas ? - tame tarpe ir psichologinis ? - pindostano ir eurokolūkio veršiai labai netyoleruoja ekonominių problemų :) - o jų gumulas kaupiasi tiesiog geometriškai :) - taig ir galvok :)))

T0mas J.2022-06-20 21:00

Kaliningrado sritis Rusijai nepriklauso. Rusija Kaliningrado, t.y. Karaliaučiaus sritį valdo jau seniai neteisėtai. Kodėl tyli pasaulis? Nes jie Kremliaus marionetės. Protestuoju! Netylėkim. Klauskim URM - kodėl jie marionetės? Ar juos papirko?

Našim šlovė to padlodkė2022-06-20 20:55

Žinai, aš irgi noriu, bet šitas gali įvykti tik 2 būdais: 1. Mes sukylame ir nunešame juos. 2 laukiame, kol NATO sukels karą ir tada Rusija ateis pati. Kitų variantų nėra. Bet į dantis reikia duoti konservatorių ir liberalų žydšaudžių gaujai - faktas!

Našim šlovė to nesavas2022-06-20 20:51

Kodėl manai, kad uodo įkandimas gali Rusiją nusilpinti? Maštabą matyk. Ji nei nusilpo, nei apsilpo. Tam nėra jokių priežasčių. Kaip juda į priekį, taip juda. Technikos labai daug. Žmogiškųjų išteklių irgi. Kad įvertinti nusilpimo mastą, apsilpimo kriterijai turi būti kažkokie, atskaitos taškas, ką tu vadini silpimu. Kokią analizę atlikai, kad įvertintumei? Kokie duomenų koreliacijos būdai rodo į tą įvykį? Keli tūkstančiai žuvusių karių yra silpimas? Nemanau. Neteisingas išvadas braižai. Štai Ukraina prarado 260 tūkstančiai karių. Štai čia yra tikras nusilpimas, kaip ir technikos nebėra. Pas rusą dirba gamyklos 24/7, remontuojama, gaminama, kompensuojami praradimai. Nauji kariai vyksta į frontą, o Ukraina neturi kompensacinių mechsnizmų, nes jos pramonė RAZRUHA. Hahahahahahaha ponėl, tovariščiau?

yel/l/ow submarine2022-06-20 20:48

čmonytės dzibiloidai ministerstvose dar tipo neprisižaidė - o ypač šaraškino broilerio kontorėlė :))), - tai dabar nusprendė išbandyti savo marazmo kalibrą su rusija :))) - nu nu ... :) - o jei atvirai, tai realiai jau norisi, kad kažkas pagaliau jiems subines išspardytų su kerzavais, prieš tai gerai pamindžiojęs šizoukropinį mėšlą :))))

Nesavas to našim šlovė2022-06-20 20:40

Tarp žodžių "apsilpusi" ir "nusilpusi" - distancija agromnavo razmiera, kaip sakė vienas tavo literatūrinis tautietis. Na, tikrai nepridėjo Rusijai stiprybės aršus ukrainiečių pasipriešinimas ir ilgai ruošta gynybos sistema...

Našim šlovė2022-06-20 20:34

Rusai turi tą vadinamą "bronė poizdą", kur yra įrengta daug pabūklų, lakštai šarvams, va tokį ir pasiųs pravalyti keliuko. Ir ką tada? Lietuva teritorija taps karo zona, Jūsų miestai sugriauti, visa ES parama į uodegą. Ahahahahahaha. O gal čia tik grasi piar akcija? Ir viskas tuoj baigsis? Vargu bau.

Našim šlovė to yel2022-06-20 20:30

:))) tu ir esi konservatorių marionetė, kuri su susidvejinusia asmenybe gieda ir mėtosi skirtingais epitetais. Tipinis nacistinis būdas kitus tepti, o tu būtent tą ir darai. Pramuša tas noras menkinti, ane?:)))))))))) man visiškai dzin, ką tų ar tavo "žmonės" mano, esmė yra tik tiesa, kokia ji yra iš tikrųjų. Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

RUOŠKIMĖS, PUOŠKIMĖS..2022-06-20 20:28

petras2022-06-20 20:22

Rusijos VRM pareiškė ultimatumą.Jei nebus atnaujintas tranzitas,rusai imsis priemonių tam už-tikrinti.

yel/l/ow submarine to 45Našim2022-06-20 20:14

ir tu manai, kad mane, kuris nekenčia oberberetės ir nacistų konservatų labiau, nei bet kas kitas ant šizolitchūanijos, pavadindamas “lansbergio vaflistu“, tapsi mažesniu klounu, nei matydamas/vaidendamasis lisoviete kažkokią opoziciją :))) ??? - dėl manęs, tu cirkinkis kiek nori, bet tamsta lyg ir nenorėtum, kad žmonės tave vertintų kaip eilinį vaginapopulusą ? - tai gal tada teikis kažkaip krupščiau, atidžiau, atsakingiau, skant, “filtruoti bazarą“ ? :)))))))))))

Užsirausime..2022-06-20 20:13

Rusijos ambasada išsikvietė laikinąją patikėtinę Virginiją Umbrasienę, ir pareikalavo nedelsiant nutraukti Kaliningrado blokadą.

o kur praeina2022-06-20 20:07

buvusi rytprūsių (Kaliningrado) siena? e-ekspertai pateikit žemėlapį (vis tik reikia pasispresti [pajūriečiams] kur pasilikti gyventi; ar RF, ar LR

>582022-06-20 19:58

Tu galvoji RF KGB nebuvo numatę Kalinikgrado tranzito blokados scenarijaus? Ir KGB ir Putinas tuos scenarijus turėjo dar iki Spec opeacijos Ukrainoje ir parengė atitinkamus atsakus, dabar spręs kaip toliau elgtis, bet garantuoju nie JAV nei ES nei tuo labiau lithuanijos pigmėjai neturi numatę galimų Putino atsakų, nes Putinas visada sureaguoja nenuspėjamai. Buvo proga išmokti pamokas, bet valdžioje esantys lochai tingėjo.

youtube2022-06-20 19:39

youtube.com/watch?v=aClhbWSHg3k

Našim šlovė to nesavas2022-06-20 19:26

Kodėl manai, kad Rusija nusilpusi? Kokie argumentai? Ar pas rusą baigėsi tankai? Ne, o gal raketos? Ne, o gal žmonės? Ne, o gal ekonomika stagnuoja? Ne, tai kodėl darai išvadas, kad Rusija nusilpo? Lenkai nėra kariavę niekur, neturi ginklų, o su kuo tada kariaus? Lukašenka dar yra su Baltarusijos kariuomene. Faktų nematai? Per kurią vietą Rusija nusilpo?

youtube2022-06-20 19:22

youtube.com/watch?v=i-JZ5XF0pVA

Nesavas2022-06-20 19:13

Manyčiau, čia yra NATO ir ES provokacija, siekiant įtraukti Rusiją į karo veiksmus su Lietuva, kas automatiškai reikštų atvirą karą su NATO. O ką, Ukraina, kaip karo subjektas, baigiasi, Rusija irgi apsilpusi, tai kodėl NATO;ui jos neužpulti ir kartu su chocholais galutinai nesutvarkyti? Tik preteksto reikia, o čia Rusija bandys jėga spręsti klausimus su NATO valstybėle, ir štai jis penktasis sutarties punktas pažeistas. Galima leisti Lenkijai "ateiti į pagalbą", ir Rusijai būtų sunku išsilaikyti. Todėl siūlau Rusijai pirma baigti su "paskutiniu ukrainiečiu:, o tada jėga tvarkyti tranzito klausimus. Čia Lietuva neteisi dėl tranzito ribojimo, bet kas to paiso?

-532022-06-20 18:51

ar pastatė į kampą, ar leido eiti

Našim šlovė2022-06-20 18:46

Kas ES yra vien ekonominė sąjunga buvo melas. Niekada taip nebūna, jums ir mums melavo. Jei kažkur tempia visą šalį, tai reikėjo susivokti, kad būsime išnaudoti. Rusija planuoja atšaukti Lietuvos nepriklausomybę - gal čia tik politinis spyris, bet nuo kalbų iki darbų yra tik vienas žingsnis. Ar mes saugūs? Ar mus gins? Ar Ukrainą gina? Gyvenimas brangs žiauriai ir labiausiai kentės apačios, nes ponai gi prie lovio saugūs. Rusija turės įvesti ekonomines sankcijas Lietuvai. Ir nuo čia jau rutuliosis įvykai. Mūsų dėka, blogąją prasme, testuoja Rusijos raudonas linijas.

Našim šlovė2022-06-20 18:25

Šita sistema, kurią mums parošė konservatoriai ir liberalai, visus jus padaro į skolininkus, net jei tu nesi/nesijauti, bet tave padarys. Turės mokėti už paslaugas, kurių niekada negavai/neprašei. Nenori? Skola. Juk čia yra vergovė. Jus visus gena į vergovę, kuri būtent JAV ir klesti. Ten tas pats ir dar baisiau. Ten juoda vergovė. Mokėk, skola mokėk, skola. Skola vaikams, skola iki grabo ir po grabo. Norite gyventi tokiame pasaulyje? Mus visus apgavo, kad vakaruose gerai, ne, ten vergovė. Kol dirbi, kol turi verslą, atrodo gerai, bet tave išmeta iš darbo, tavo verslą atima, nes ponai viršuje, jiems gi maža vietos. Reikia plėstis. Didelis suėda mažiuką. Numavičius suėdė mažiukus. Tada į kitas sferas. Ir vienas, du, trys dideli dalinasi rinką, viskas tik jų, o tau špygą, kaip duoną užsidirbt, kaip mokesčius mokėti, kurie nuolat kyla, kai iš ten išvijo, ten subankrutavai, ten vietos nėra. O pas kelis ponus milijardai auga, auga. Suvokiate, kad čia yra VĖŽYS, tokia sistema, kai vienas, viena šeima, nu šimtas šeimų klesti milijonų sąskaita yra VERGOVĖ. Tikras feodalizmas čia jau. Jie - dievai, ponai, o tu niekas. Jūsų visų laukia vergų dalia, jei nesukilsite atsiimti savo šalies iš buožių godūlio varomų cinikų.

Našim šlovė2022-06-20 18:06

Įsivaizduokite: yra pigūs resursai, kaip nafta, dujos, medis, metalai, pigūs čia sąlyginai arba lyginant su kuo? Kas jų turi daug, tam jie ir pigūs, bet nebūtinai. Nes ir daug turint nori juos parduoti/iškeisti kuo brangiau, geriau išmainyti. O yra brangūs, kurių išgavimas yra brangus, nes jų ir taip yra mažai, jie sunkiai prieinami, reikia daug pastangų ir energijos juos išgauti. Pvz: pragręži žemę ir ten Jūra naftos, daug vargo nereikia išgauti. O pragręži jūrą naftos, bet ji po lašiuką sėdi giliai uolienuose, ją iš ten iščiulpti sunku, todėl kaina jos bus brangesnė už tą, kurios dahuja ir jokio vargo. Lygiai taip pat yra su kitais resursais. Ypač su tais saulės ir vėjų energija. Ji yra brangi, nes neefektyviai dar sugebame paimti iš saulės spindulių šildymo efektą ir jį konvertuoti į elektros energiją. 80-90% eina per šoną. O gal ir neįmanoma. Kiek reikia saulės ir vėjo elektrinių pakeisti 1 anglių, dujų, naftos elektrinę? Nepalyginamai daugiau. O tada ir ploto. Pastatai 1 dujų, naftos, anglių elektrinę ir visą miestą aprūpini elektra, o kad tą patį padryti su saule, reikia kiek vietos, ploto, žemės, kurią gali kitam panaudoti + saulės būna ne visada, kaip ir vėjo. Priklausomai nuo oro sąlygų. Tada bus elektros gamybos trūkiai. Nebus gaminama. O su konvencine šito nebus. Kad pagaminti saulės ar vėjo panelę/sparną,turbiną, juk reikia plastikų, reikia metalų, reikia vario, aliuminio, kobalto, paladžio ir t,t, o iš kur plastikai atsiranda? Iš naftos produktų. O kaip metalą išlydyti, paruošti jį formai? Vėl reikia dujų ir energijos. SaulėsVėjai nepagamina daugiau energijos pakeisti jų pačių gamybos ciklą.

Antanas2022-06-20 18:01

Kažkodėl visa spauda tyli, kad rusai išsikvietė lakinąją patikėtinę Lietuvos reikalam Umbrasienę ir davė pyz**lei dėl kaliningrado.

Našim šlovė2022-06-20 17:36

Jus riečia į ožio ragą. Konservatoriai ir liberalai pridarė skolų, taškė valstybės pinigus, kuriuos sumoki TU į kairę ir dešinę. Savo versliukus protegavo, savo šeimas tukino, o tave mulkino! Dabar valstybės skolos tokios, kad vėl mokesčius kels, kad atseit stabdys kainas, infliaciją, o realiai iš Jūsų vogs ir lopys biudžeto skyles, kurias patys ir padarė. Reikia žinoti kaip Tėve mūsų, kad infliacija yra stabdoma tik CB palūkanų pakėlimu, kai iš sistemos bus išimta padidėjusi paklausa pinigų pavidalu. Neaiškiai? Infliaciją sukelia atspausdinti pinigai, juos reikia išimti. Arba galima padidinti prekių pasiūlą. Bet čia jau sudėtinga ir greit nebus, planuoti, kas vartos, ar nestovės. Kainos yra paklausos ir pasiūlos pusiausvyra lyg svarstyklės. Jei padidėjo staiga paklausa, kas yra pinigai, kuriais stimuliuoja ekonomiką. Dalina į kairę ir dešinę bet kam. O pasiūla (prekės) liko ten pat, tada kyla infliacija. Mažai prekių, bet daug pinigų. Ką daro žmogus? Bėga pirkti ribotą kiekį prekių, o kai pardavėjai mato, kad pinigų ir pirkėjų daug, o kodėl nepakėlus kainų, juk vis tiek pirks. Šitaip vyksta kainų kilimas. Kainos kyla, nes perka. Naudojasi. Staigiai neįmanoma padidinti pasiūlos, nes turi kiekviena šalis ką gamina tą gamybą išplėsti, bet niekas nenori kainų mažinti, nenaudinga. Todėl JAV lyg su rimbu daužo savo vasales, kad jos specialiai sužlugdytų savo ekonomikas ir kainos kiltų, o JAV gaus naudą, nes ten apsimokės pvz skalūnus kasti, apsimokės pereiti ant elektros. Juk kai pigūs įprasti resursai, o atsinaujinantys brangūs, ką JAV padaro? Politiškai valdo savo kolonijas ir duoda įsakymą: tvaroščiai litovcai ir kiti, turite užsukti pigius resursus iš Rusijos ir sukelti kainas, kad apsimokėtų brangius naudoti. Kyla deficitas. Kainos pakilo, tada susilygina ir atrodo, nauja realybė, kad buvę brangūs atsinaujinantys jau yra pigūs arba tokie patys, kaip pakelti senieji. Juk čia konkreti afera daroma Tyčia. Aš jum paaiškinu, kaip jie tą daro ir kodėl. Jie nori technologinio perėjimo, bet nėra technologijų tam. Jos prastos. Baterijos nėra talpios, brangios, išsikrauna, energija išgaruoja. Todėl neapsimoka. O jie bando naikindami seną mus užsodinti ant naujų. Kurie dar prastesni už seną, tam seną bando daryti blogiau už naują. Kelia degalų kainų, kad atrodytų, kad pigiau ir geriau yra važinėti su elektra, bet taip nėra, tyčia taip daroma, kai dirbtinai palaiko tokį kainų šoką. Sukčiai ir tiek. Didelis ir painus žaidimas vyksta daugelyje sferų. Dar ne viską pasakiau. Čia daugiau lygių yra.

Manau,kad2022-06-20 17:13

Rusija atsakydama Lietuvai ruošiasi uždaryti Baltijos jūrą.Ir vėl bus dantų griežimas ir pyktis,o patys nerimstame,pradedame kiršinti.Gana klausyti jankių ir ES ,reikia savo protu gyventi. Rusai kantrūs,bet kantrybės taurė persipildo.Po prezidento Algirdo Brazausko Lietuva nebeturi valdžios,o tik bestuburius moliuskus.

Našim šlovė2022-06-20 17:09

Pagal liberalus ir konservatorius bei bankų klapčiukus poviliukus žmonės turi neturėti santaupų, laisvų pinigų, nes visi pinigai turi suktis ekonomikoje. Ką tai reiškia, suktis ekonomikoje? Reiškia, kad tave turi lupti kaip nuo avies vilną per aukštus mokesčius, tu turi vos galą su galu sudurti, mokėti, mokėti, neturėti jokių santaupų, o jie tavo pinigus dalins paskoloms. Viskas. Jei pinigai guli po pagalve, jie nedirba, pagal juos, kai gali paskolinti svetimus pinigus už %, kad uždirbtum didensį %. Čia jų biznis toks. Ir turint galvoje, kad pinigai visada nuvertėja, tada prasmės nėra juos laikyti po pagalvę, nes jie praras vertę, bet žmogelis gi nežino, kur jam dėti santaupas, o čia tie žulikai bankininkai ir ateina į "pagalbą" - duok mums, mes žinome. Jei turi už tuos pinigus daug NT nusipirkęs, tada jį apmokestins ir vėl nulups nuo tavęs %. Toks liberalus modelis nėra tvarus, jį būtina keisti. Rusai tą ir daro, bet pas mus nesuvokia, kad jis žlunga. Tokiam modeliui reikia nuolat papildyti žmonių kiekį, nes kitus išmetė, suėdė, išžudė ta vergovinė sistema. Tą JAV bei ES ir daro, vežasi imigrantus, kurie pakeičia numirusį vietinį. Ir vėl vergauja šiai piramidei.

Birutė2022-06-20 17:07

Palaikau ir pritariu NAŠIM ŠLOVĖ.

Našim šlovė2022-06-20 16:57

Ukrainoje jau žuvo 260 tūkstančių karių + negrįžtamai sužeisti. Ukraina tuoj neturės karių, tada kas kariaus? Juk lenkai ir mes. Sekantis etapas bus mūsų žmonių metimas į tą ugnį. Pamatysite.

Našim šlovė2022-06-20 16:43

Žmonės žino, kad prie ruso buvo geriau, bet nežino, o kodėl? Buvo geriau, net rusai mus išlaikė, davė savo resursų, jų dėka buvo geriau, pigiau, nes rusai šelpė, rėmė mus. O Vakarai šito nedarys, nedaro, jie lups 9 skūras, kaip nuo vergų kokių. Jau lupa. Skirtumas milžiniškas. Prie ruso ramiai gyvenote, o prie amerikono per galvas iš kelnių iššokti reikės, kad užsidirbtum, išgyventum, kai viskas aplink užimta, visi daro tą pati. Kova.

Našim šlovė2022-06-20 16:40

Konservatoriai ir liberalai toliau gena Lietuvos žmones į skurdą bei skolas. Jie didina valstybės skolą, ima kreditą iš užsienio, o kad jį grąžinti gi reikės kelti mokesčius. Jie Seime taško pinigus į kairę ir dešinę, nekuria darbo vietų, gamyklų, tik lupa mokesčius, deda barjerus. Žlugdo kiekvieną iš Jūsų. Šiuo metu kils valstybės skolos aptarnavimo %, kuris neša pelną tiems (JAV), kad mums išduoda reitingus bei duoda į skolą kreditą. Juk tyčinis mūsų visu kabinimas prie tokio mechanizmo ir daro skurdą. Jokia čia ekonomika jau. Pastovus kainų kilimas ant to pačio veda į skurdą. Nevyksta jokia gamybos plėtra, bet BVP lopomas per kainų lubų pakėlimą. Čia neįmanoma tokiam modeliui išgyventi, jis netvarus, save ėdantis. Iš gyvenimo išmetami žmonės, kurie nepakelia nuolat kylančių kainų. Konvejeris. Nuo galo šienauja. Pragaro mašina.

Našim šlovė to yel2022-06-20 16:08

Tu manęs netaisyk, jie save taip vadina, aš puikiai matau, kad ten pseudo opozicija, tu Landsbergio vafliste. O krizė jau prasidėjo, ar tu aklas? Kainų nematai? Ekonominių rodiklių, kainų, kurias mums neša šis režimas, biržos apynasrio? Dėl generolų tikrai gera naujiena yra, bet ruseliai vangiai baudžia tuos ukrainiečių beždžiones, tame ir bėda, kad kenčia tik paprasti žmonės, paprati kareivukai, o pigūs atsikalbinėjimai, kad nereikia smūgiuoti, nes mes nežudome, kaip jie - juokinga. Ruseliai kažkokia markę bando išlaikyti, kai reikia tvoti iš peties ir baigta bus. Aš čia su jais nesutinku. Per daug humaniškai elgiasi. Per daug Putinas geras.

Anupras2022-06-20 15:36

Vėl sulaužyta sutartis? Kuom vadovaujamasi priimant tokius sprendimus? Nejaugi gyvenime tik tiek tereikia, kad įsiteikti vieniems jog paglostytù, kai prišiki kitiems? Sveiku protu nesuvokiamos vertybės - būti lėle, bet ne tokia kur tampo už virvučiù, o ta kur per skirmantà įgrūsta ranka valdo apatinį žandikaulį.

yel/l/ow submarine to 41. Naš2022-06-20 06:29

tamsta utopistas ar šiaip svajoklis ? :))) - kokia “opozicija“ litsoviete ? :)))) - gal žinai bent vieną pavardę ? :) - tamstos energija ir darbštumas komentaruose yra puiku, bet nereikia daryti iš savęs klouno :)) - nacistinėj šizolitchūanijoj realiai nėra jokios parlamentinės opozicijos ! - ir nenusimato ! ,- kol neatsitiks realiai skausminga ekonominė krizė, arba karas ... , - abu variantai artėja panašiu greičiu, bet iki “paskirties taško“ jiems dar minimum 6-9 mėnesiai :))) - krizės atveju tikėtini priešlaikiniai rinkimai, o karo atveju - sunku prognozuoti ... , -------- bet kokiu atveju gera sekmadienio naujiena ta, kad berods očakove nukepta apie 50 ukroreicho generolų, kurie vadovavo daliniams šizoukropijos pietryčiuose - chebrytė buvo susirinkus paskutinį kartą pasitarti ... , - užuojauta šeimoms ... , - bet , bet, bet ... , - gyvenimas be uoslės retai kada būna ilgas ...

yel/l/ow submarine2022-06-20 05:47

40-tas pasiklydęs komas apie musmirę, - eilinį kartą dėkoju ekspertų cenzūrastams - čia dėka jų :)))) --------------------------------------- o kas dėl kaliningrado, tai rusija turi pakankamai šarvuotų, gerai ginkluotų traukinių, kuriems visokie šizolitchūanijos pasieniečiai nestipriai didelės kliūtys :)))) - kaip vienas iš būdų nuleisti visokias nacistines valdžiagyvių kekšes ant žemės :) - kietai nuleisti, be jokio paminkštinimo ir amortizacijos :) - kuo anksčiau bus pradėta gydyti/stabdyti šizofrenija, tuo lengviau bus visiems :)) - pirmoj eilėj su3,14stam eurokolūkiui :)))

Našim šlovė2022-06-20 05:45

Lietuvos Seimo opozicija turi vieningai pasmerkti konservatorių ir liberalų valdžią kaip nelegitimą ir pasirašyti aktą, kuriame sakoma, kad jie atėjo į valdžią laužyti Lietuvos Respublikos Konstitucijos ir įstatymų, todėl jų išrinkimas yra neteisėtas aktas apgavus rinkėjus niekingai melavus, o tada jų valdžia yra neteisėta.

yel/l/ow submarine2022-06-20 05:22

tokios kaalės yra feministinės psichozės produktas ... , - neturiu nieko prieš moteris iš principo, tik bėda tame, kad eurokolūky ir pindostane į politiką patenka/prasibrauna vien kaalės, su labai retom išimtim, o tai yra viena iš didžiausių priežasčių, lemiančių pindostanistinės politikos isteriškumą, iracionalumą, aroganciją ir diktatą trečiųjų šalių atžvilgiu, konfliktiškumą, ir begalę kitų idiotizmų, būdingų moterims “su žema socialine atsakomybe“, kai tik jos gauna į rankas kokią valdžią - terminai “sssuka“ ar “sterva“ sugalvoti ne vakar ... , - jie turi gilų istorinį pamatą ir laiko patikrintą turinį :) -- o feminizmo ir primestos lyčių lygybės ideologija sudaro visas sąlygas tokioms “veikėjoms“ realizuoti savo idiotizmą ... , --- tuo tarpu šizolitchūanijos talentas įlipti į visus šūdus, kurie tik pasitaiko gyvenimo kelyje, seniai žinomas :))))))), - tokias stervas valdžioje čia galima skaičiuoti dešimtimis ... , - tuo tarpu tikrų moterų - gal ir rastum vieną kitą ... , - bet nžn. tokių ... , bet l. tikiuosi, kad tikrai yra...

uptime2022-06-20 04:54

job

Našim šlovė2022-06-20 04:38

Rusija kalba apie Lietuvos jūrų uostų blokadą už Kaliningrado blokadą. Tikrins laivus. Jei šakosimės. Galime ir 3 pasaulinį išprovokuoti, kaip buvo su Hercogo Ferdinando nužudymu. Kažkoks vagis sukėlė pirmą pasaulinį. Mažas žmogelis, o pasekmės kokios. Taip ir su mumis gali būt.

Našim šlovė2022-06-20 04:25

Rusija nudėjo 50 Ukrainos generolų, kai sudavė smūgius iš kalibrų į jų štabą. Gal net NATO generolų ten buvo. Ahahahahahaha. Dekite pragare nacių šiukšlės!!!

Liūdna2022-06-20 02:34

Matyti taip sakant laisvoje spaudoje laisvai leista reikštis rusofašistiniam elektoratui. Karas baigsis, rusofašistų nenaudai ir to pasekoje, taip vadinama laisvoji spauda išnyks, o gaila, ne viskas ten buvo taip jau blogai. Tik vienas dalykas, rusofašizmo atviras palaikymas.

Pagarba zmogui2022-06-20 02:01

Po pseudonimu NASIM SLOVE..Tai yra issilavinusio,mastancio tikro analitiko komentarai..Visada idomu ko nepasakytum apie yellow submarine

Našim šlovė2022-06-20 01:39

Konservatoriai eina link konfrontacijos su Rusija ir karo, o tada Lietuvoje bus toks pat karas, koks vyksta Ukrainoje, tik mūsų greit neliks, nes JAV su UK lygiai taip pat "gins" mus, kaip gina Ukrainoje: meta iš namų žmonės ir jų namuose įkuria ugnies zenitines pozicijas. Vilnius bus kaip Mariupolis, toks pat bus ir Kaunas, tūkstančiai lavonų, Landsbergis tą darys. Juk eskalacija veda būtent į naują lygmenį ir dar vieną karštą tašką. Lukašenka prakirs tą koridorių, tada Landsbergis puls atsiimti ir tada gaus į dantis, kaip Ukraina. JAV su UK pasakys, kad mes padėjome, kuo galėjome. Šitaip mus paliks likimo valiai NATO "draugai". Kas dar to nesuvokia, tai suvoksite, kai ant Jūsų galvų bombos kris. JAV visada meluoja, jais tikėti niekada neverta. ES ekonomikos eina velniop. Skolos nuo BVP toliau generuojamos, o tokia Italija su 150% BVP skola ir sugriaus ES. Juk aptarnauti tokią skolą reikia, kad BVP augtų, o jei jis neauga? Jei recesija ir stagfliacija ant nosies? O palūkanas kelia, kels, o skolos 150%. Kaip aptarnauti skolą? Jei tavo skola bankui būtų 150% nuo algos, o ryt pakels tau palūkanas, kai alga neaiga? Tuoj liksi bedarbis. Artėja pzdakas visiems. Infliacija kokia. Juk aš visiems rašiau dar žiemą, kad vasarą ir rudenį Infliacija bus 20-30%, o žiemą 50%, kaip Turkijoje, kad bus amėn. Taip ir vyksta. Juk kaip į vandenį žiūrėjau, ateitį regėjau. Rusai nebenori už $€ pardavinėti savo žemės turtų, o kam? Pinigų yra kaip šieno, dabar pardavinės už technologijas. JAV juk pinigus paišo ir lyg nuo medžio lapus raško. Kam savo žemės turtą už popiergalį duoti, daug svarbiau yra technologijos. Už technologijas resursai. Be resursų nėra jokio ekonomikos augimo. Prekybai reikia resursų, gamybai, paslaugoms irgi, nes kažką vis tiek parduodi šalia paslaugų, aptarnauji, o aplinka juk iš resursų: kabinetas, sienos, kėdės, stalai - medis, geležis, čipai pc turi poladžio, aukso, vario, kitų. Visur reikalingi yra resursai. Net naują ekonomiką, kur nori viską ant elektros padaryti, juk reikės resursų: naujų mašinų gamybai, baterijoms, vėjo jėgainėms, visur eina plastikas, metalas, į mikroschemas taurieji metalai, laidams. O Rusija integruota į pasaulio kiekvieną ekonomikos grandinę minimum 40%. Čia yra Putino nuopelnas ir Rusija tik stiprės. Ahahahahahahahah našiⓂ️šlovė ir eina na respublika. lt, kur cenzūra baisesnė už delfį.

Pamenu2022-06-20 01:05

Šoigu pasakė: “Tankams vizų nereikia”.

Daro valdžia viską2022-06-20 01:03

Kad kitais metais Lietuva laimėtų euroviziją.

Vardas2022-06-19 21:36

Nenustebčiau, jei Kaliningrado srityje jau irgi yra paruoštų proksių, kurie laukia NATO atėjimo.

Vardas2022-06-19 21:32

Manau, kad atsargiai pradedamas vykdyti numatytas scenarijus, apie kurį esu rašiusi anksčiau. Po truputį, testuojant, bet tai ne ES nurodymas, o JAV ISI grupių per Lietuvoje esančius proksius. Rusija galės garsiai šaukti, kad ne ne ne, jai nereikia Suvalkų koridoriaus, tačiau provokacija iš NATO pusės gali bet kada būti įvykdyta, — žmonės „koridoriaus“ konceptui jau paruošti. Tad paskelbs, kad rusai bandė padaryti „koridorių“, todėl NATO davė atkirtį. Primityvu, tačiau tokio pranešimo daugumai gyventojų užteks. Dalia Grybauskaitė taip pat yra parengusi dirvą opinijai, kad reikalingas atsakomasis NATO smūgis. Žodžiu, laukime karo. Arba nelaukime, eikime prie to namo, na, patys žinote, prie kurio.

Va ir viskas2022-06-19 16:25

Bijau, kad sienos su Lenkija nebeturėsim. Klausimas tik ties kuria vieta eis siena su Rusija?

Regimantas2022-06-19 15:10

Kai ateis rusai, visi bėkite į oro uostus, bet ne tam kad pabėgti, o tam kad sugaudyti bėgančius šaikos narius, linčo teismas irgi galimas.

Diversantų diversija2022-06-19 11:41

S2022-06-19 07:54

Ar panasu.. ?https://youtu.be/sGzvMidX93s

Reikia stabdyti bepročius2022-06-19 05:09

Reikia skubiai stabdyti šitų Lietuvos išdavikų karo kurstytojų nurodymų vykdymą! Kas davė tokį savižudišką nurodymą riboti tranzitą ir kokiu pagrindu? Tai nusikalstama antivalstybinė veikla!

Yra ir komentariu2022-06-19 03:50

Kurie labai laukia svečių cia del jusu stengesi valdzia

youtube2022-06-19 01:22

youtube.com/watch?v=XsisaIMpxGo

linkėjimai valdžiagyviams2022-06-19 01:16

liaudiesmenas taškas livejournal taškas com

Ar yra nustebusių?2022-06-18 23:46

Matosi pats laikas kviestis Breiviką į Lietuvą.

š u n a u j a2022-06-18 23:01

nori susireikšminti (nevispročiai nerimsta)

Statymai kyla2022-06-18 21:29

kažkam labai jau reikia naujo židinio.

K To 15. P. S2022-06-18 21:23

Mūsiškiai, dar nesupranta, kad šachmatų lentoje, jiems nežinant, kovoje jau veikia Pagrindinės Figūros. Kelis metus mūsų purvasklaidos reklamuojamo Suvalkų koridoriaus GRĖSMĖ gali tapti išprovokuota realybė.

Našim šlovė2022-06-18 21:18

Konservatoriai 1990 padarė valstybinį perversmą ir šaudė į savus. Kgb Landsbergis tą darė, nes gavo naują užduotį iš naujos agentūros.

vladas lukosevicius2022-06-18 21:17

Tie brudai Lanzerginiai žydai nori LT iždą pavogti , todėl ir provokuoja Rusiją imtis veiksmų ... Tai nepakliūna po jokiomis sankcijomis , jie gabena krovinius į savo teritoriją , o sankcijos taikomos tik prekių išvežimui į kitas šalis ...

K2022-06-18 21:10

RU ne kartą sakė UA. Bandysit rengti provokacijas, iškils klausimas dėl Jūsų Šalies valstybingumo. Kaip manot, kodėl Zelenskis tik dabar prisiminė terminą, paskolintą iš Putino „Valstybės saugumo Garantija“? Manau kaimynai suprato Tai suprato. O kaimyninių šalių politikai? Politikai dar nesiorientuoja Erdvėje ir Laike, nesuvokia Grėsmės. Patiko šios dienos Gabrieliaus komentaras. Aš nieko apie nieką Nežinau... Aiškinsimės Karaliaučiaus Pasienio situaciją. Nežinau? Ar debilas, ar Agentas?

saude tu saude2022-06-18 20:10

cia ir padarytas zingsnis atgal tik i CCCP2....kaip toliau rutuliosis, neuzilgo turetumem pamatyti....

Našim šlovė2022-06-18 19:08

Išdaužyti konservatorių gaują!!! N x eikit ahahahahahah

Našim šlovė to yel2022-06-18 19:07

Idy ty naxui urode, šlovė Putin ir kaput tavo US. Long live Putin. The best of the best. Uraaaaaaaaahahahahahajaj. P.s ar tu daktaras, kad diagnozes statai? :))))))))) aš tave galiu pagydyti asmeniškai spyriu į galvą, susitinkam, vaikuti, pamatys kaip būsi sveikas ore.

čia ne sankcijos2022-06-18 18:33

čia karas! Avinų tauta be skerdyklos negali! Koridorius -yra RF juridinė dispozicija! Vienas ir kitas žemynas -yra šalies teritorija (vidinė apykaita); "trečias kartas nemeluoja" -po Baltarusijos ir Kinijos... religinės politikos kryžiuočiai prisižaidė/...

yel low submarine2022-06-18 17:06

To Našim Rašim Tau tikrai reikia psichologo pagalbos, arba gal netgi rimto psichologinio ambulatorinio gydymo, psichiatrai tau tikrai padėtų įveikti visus sunkumus kuriuos pagydytų nuo nesąmonių apie JAV, NATO ir ES:-(!!!)

S2022-06-18 17:00

KAIP PASIRINKTI STOMOTOLOGA? https://youtu.be/8rMxE3li0wo

S2022-06-18 16:55

Kiek kartu perrase Biblija ?https://youtu.be/LLkHUC6Zm7I

Našim šlovė2022-06-18 16:50

Jav tuoj negalės aptarnauti savo skolos ir teks bankrutuoti, techniškai ji jau bankrutavo prieš Rusiją, kai neįvykdė savo įsipareigojimų ir visas pasaulis tą pamatė. Jav nesiruošia vykdyti savo įsipareigojimų išvis. Tada pasaulis prekiauti su ta šalimi neturi, nes apgaus. Jei vieningai visi boikotuos Jav, ji iš vidaus užsilenks pati. Be prekių ten bus deficitas ir ragai, nes gamybos nėra. Brangu gaminti, nes produktų kainų nepirks.

yel/l/ow submarine2022-06-18 16:12

bus ar nebus tas kolidorius (:)) ), šizolitchūanijai niekas nesikeičia :) - jinai , kaip ir yra, bus skylės gilumoje, ir matys dangų tik pro siaurą plyšelį ar skylelę - suprantama, analinę, ir suprantama, iš vidaus :)... , jei “saulės“ neužstos “skylės“ turinys :)))))))))))))))))))) - o valdžiagyviai toliau deklamuos opusus apie “euroatlantinę vienybę“ :), - ,žo, bus nuobodi kasdienybė ... :D - o ir kolidorius juk suvalkų, o ne kalvarijos :)) - tai tegul dūdininkai ar dūdinistai, ar dūdozoidai ir pergyvena ... , - nors... , - procentiškai, biesas žino kieno teritorija(dūdidės ar lansbergidės) labiau padidėjo dėl stalino “žmogiažudysčių“ ir totalitarizmo, kai progresyvų humanistą ir neprilygstamą filantropą hitlerį ištiko eilė nesėkmių ...

Našim šlovė2022-06-18 15:48

Konservatoriai iki karo prisižais, kaip Ukraina. Vykdo klusniai JAV įsakymus. Jie net genocidą surengs Lietuvoj, jau rengė per Covidą. Visus lietuvius ir ne, žudė blogu JAV UK produktu. Aš niekada neimsiu JAV š, nes žinau, kad ta šalis yra banditų valdoma.

Romas/Dzukas2022-06-18 15:47

Bet kokiu atveju kentes Lietuva. Nemanau kad Rusija eikvos jegas "Suvalku koridoriui", nors atmesti tokio scenarijaus nevertetu. Isspresti sia problema rusams nesudarys dideliu sunkumu juros keliu. Keturi laivai, pastoviai kursuojantys is Sankt-Peterburgo i Kaliningrada, visiskai isspres "lietuvisko tranzito" problema, o Lietuvos biudzetas visiskai praras mokescius uz tranzita ir apsunkis tolimesnius ekonominius santykius su Rusija ir Baltarusija. Blogiausia yra tai, kad Lietuva aukoja salies gerove abejotinu "draugu" naudai.

Darijus2022-06-18 15:18

Suvalkų koridorius taps realybe. Įdomu, kaip lietuviukai važinės į Lenkiją maisto?

Man2022-06-18 14:53

atrodo,kad neuzilgo sulauksime"sveciu",kuriuos taip primygtinai kviete"valdantieji".Tokias dejo pastangas!Si karta ju sauksmas bus isgirstas.

Emili2022-06-18 14:42

Laukime svečių

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi