Nepriklausomas portalas delfi.lt prognozuoja, kad „po „juodojo pirmadienio“, kada rublio vertė smuko žemiausiai per pastaruosius septynis mėnesius, o ekonomika ritasi žemyn, Rusija turėtų imtis senų triukų: greičiausiai bus ieškoma išorinių priešų.

„Šalyje, kurioje kremlinologai pradėjo jausti ore virš Maskvos tvyrantį pučo kvapą, reikės nukreipti visuomenės dėmesį nuo ekonominių problemų“, – rašoma straipsnyje, kuriame konservatorius Audronius Ažubalis ir politologas Tomas Janeliūnas prognozuoja Rusijos veiksmus po „juodojo pirmadienio“.

„Kada panašaus tipo valstybėse reikalai klostosi nekaip, visų pirma, ieškoma išorinio priešo ir bandoma suradus priešą imtis tam tikrų veiksmų, kad visa tauta vėl telktųsi apie vieną ar kitą lyderį“, – atskleidė A. Ažubalis.

A. Ažubalis dar kartą įspėjo Vakarus, jog turi būti labai budrūs: reikia sekti įvykių raidą Rusijoje ir būti pasiruošus įvairiems nemaloniems atvejams.

Konservatorius prognozuoja, kad gali būti toliau eskaluojama situacija Ukrainoje, galima laukti provokacijų prieš NATO rytines valstybes, tame tarpe ir prieš Lietuvą.

Panašiai mano ir politikos mokslininkas T. Janeliūnas. O kalbėdamas apie galimą naują Rusijos ekonominį šantažą, T. Janeliūnas nuramino, kad ekonomiškai Lietuva yra šiek tiek amortizavusi Rusijos smūgius, tad ekonomine prasme naujos sankcijos nebūtų labai reikšmingos.

Visas naujausias konservatorių politiko ir politologo įžvalgas publikacijoje „Juodasis pirmadienis“ gali išjudinti Rusijos pamatus“ skaitykite ČIA.

Naujausi

Komentarai (54)

Rikiuoti
yel“l“ow submarine to 52. Paprastas> 50 "yel“l“ow"2015-08-28 14:37

nemoku/nenoriu būti toks lyriškas, sentimentalus ir švelnus , kaip “Dzūkija“ :)) - todėl galiu tik grubiai burbtelti - arba skaityk mano 50 komentarą iš naujo ir pasistenk suprasti, kas sakoma, arba man, atsakant, teks rašyti vien įvairias nesudėtingas kombinacijas iš “p“ ir “y“ raidžių :)... , nes laiks nuo laiko , logikos ir sveiko proto deficitas tamstos komentaruose tampa vis labiau dominuojančiu požymiu ... , - bet, nepaisant visko... , - galiu ir noriu prisijungti prie “Dzūkijos“ padėkos (51)

Dzūkija > 52. Paprastas2015-08-28 14:00

Negi gali įsivaizduoti gyvenimą ...be pasakų ir svajonių...Žmogus niekada nebūtų atsistojęs ...jeigu nebūtų svajonės,panašios į pasaką...Niekada nebūtų išskleidęs sparnų...ir jeigu nebūtų svajonės ir meilės...neaugintum trijų vaikučių...Ar tai tik sukurto įvaizdžio detalė...Svajok,mylėk...nes to reikia išmokyti vaikus...kaip jie gyvens šiame pasaulyje...jeigu pasakų su gražia pabaiga jiems nepasakosi...

Paprastas> 50 "yel“l“ow"2015-08-27 23:40

Patinka pasakos? Jog : „permainos(ypač teigiamos) mus užklups visai nepasiruošusius ir beliks isteriškai strakalioti iš laimės ?“- tai ir kurk, net knygą išleisk: „25 metai svajonėse“. ... Matai tau jau ir vaidenasi : „skamba kaip “man visi priešai“! Susikooperuokit su „Dzūkija“ kad lengviau .... bei vaikams nauda bus... Ar komentarų planą padėjau vykdyti ?

Dzūkija > Paprastas2015-08-27 23:39

Nepaisant visų išvedžiojimų...ir pavedžiojimų...RAŠOTE...Dėkui ir už tai...ir už tai,kad vaikus auginate...kad dirbate...Laikas parodys - kas teisus...be pykčio... :))))))))

yel“l“ow submarine to 49. Paprastas> 47 "yel“l“ow"2015-08-27 22:24

o laikas, “gaištamas“ ekspertuose, tipo nebrangus ? :)) - tik dabar, po tokio pareiškimo, deklaracija , kad “man visi lygūs“, skamba kaip “man visi priešai“ :)) - antraip nesuprantu: juk rinktis iš draugų nėra taip skausminga, kaip rinktis iš priešų, kurie visi bjaurūs ir atgrąsūs :))))) - trečia vertus, “alternatyva“ tiesiog “užmušanti“ - kaip suprantu, jei “paprastas“ ir dar vienas kitas šimtas paprastesnių, negaiš savo “brangaus laiko“ balsuodami, permainos(ypač teigiamos) mus užklups visai nepasiruošusius ir beliks isteriškai strakalioti iš laimės ? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))

Paprastas> 47 "yel“l“ow"2015-08-27 21:56

Pats parašei: „deklaruojant, jog man visi lygūs ir priešų aš neturiu“ – tai neturiu ir pasirinkimo. O jeigu neturiu pasirinkimo –tai kam tada balsuoti, gaišti laiką? Va, tau ir alternatyva! :-)))) O rimtai tai jau esu rašęs, ir argumentus pateikiau, bet jums(„aAlgirdui“) tas pats... Surask ir perskaityk.

Paprastas>45 "yel“l“ow"2015-08-27 21:43

„šokiruoja tamstos manija visą gyvenimą, visus jo niuansus, spalvas ir atspalvius sukišti į tamstai priimtinas/suprantamas schemutes ir algoritmu“- Suprask gyvenimas susidaro iš smulkmenų. O kiekviena smulkmena yra požymis. Būtent požymiai leidžia atskirti ar tai gyvenimas(teisėtas), ar tai nusikaltimas(neteisėtas), o jeigu nusikaltimas tai koks. ... Gal kada nors tau prireiks. „Teisė“ pripratino mane prie tikslumo. O „spalvas ir atspalvius“ sudaro tik subjektai(asmenis).

yel“l“ow submarine to 46. Paprastas>432015-08-27 21:39

savo argumentais visada užmuši bet kokį norą laikytis takto ar pagarbos ... , - komentarų statistika, lyginant su tamstos, sunkiai patvirtintų tą faktą, kad man trūksta bendravimo :) - bet bala nematė :)) - mane realiai tebedomina tik vienas klausimas tamstai - tai iš po tamstos klaviatūros bus kažkokios apčiuopiamos alternatyvos balsavimui - t. y. bent kažkokios demokratijos jūzinmui, ar ta koketystė tęsis dar neribotą laiką ? :)))) - man asmeniškai būtų gėda šitiek laiko joti ant kažko, deklaruojant, jog man visi lygūs ir priešų aš neturiu, - jei nepateikčiau pasiūlymų, kurie būtų bent jau lygiasvoriai to kažkokio mano apjodinėjamo oponento pozicijai ...

Paprastas>432015-08-27 21:18

Kaip pastebėjau tau trūksta „bendravimo“. Palauk, bus rugsėjo pirma ir gali ten organizuoti diskusijos. ... Tu gali sau įsivaizduoti, kad tavo „sutikimas“, ar ne, mane visai nejaudina? ... Ir gyventi tu man netrukdai, tai koks tu gali būti priešas? „tai kaip suprasti nevienodą tamstos reakciją į melagius ir teisuolius, jei tamstai visi lygūs ?“ Taigi suprask : aš reaguoju ne į tave, ar „Dzūkiją“, ar Lansbergį ir t. t. , o į patektos jūsų įsitikinimus. Pvz. tu tvirtini, kad reikia būtinai balsuoti, o aš priešingai – ne. Bet tu gi negali atvažioti ir vilkti manę į rinkimus? Kiekvienas darys kaip jam reikia. Jokio priešiškumo nėra . Jeigu tu atstovautum partijai, tai aš nelaikyčiau kad tu meluoji, nes tai yra propaganda(tavo darbas), galimybė ateiti ar išsilaikyti „prie lovio“. Jog tada tu esi vasalas, davei priesaiką ir t. t. Supratai ? .. Aš manau: jeigu aš nemeluoju, kodėl turiu nusileisti kitam, kuri laikau to lygus man(be įsipareigojimų kam nors)?

yel“l“ow submarine to 41. Paprastas>382015-08-27 20:59

sutinku, kad Lietuvos atveju gal labiau tiktų aneksija :) - bet , atvirai sakant, šokiruoja tamstos manija visą gyvenimą, visus jo niuansus, spalvas ir atspalvius sukišti į tamstai priimtinas/suprantamas schemutes ir algoritmus :))) - todėl noriu tik pastebėti seną kaip pasaulis tiesą - kiekvienas atvejis yra unikalus - atspalvių milijonai , - todėl bet koks bandymas ieškoti tiesos(esmės), spoksant per smulkmenų prizmę, yra pasmerktas ir užknisantis - galima pagalvoti, jog tarp “okupacijos“ ir “aneksijos“ yra griežta demarkacinė linija ir nėra jokių kiktų variantų :)) - mano manymu - tai nebuvo nei aneksija, nei, juo labiau, okupacija :) - tai buvo kažkas trečia, penkta ar devinta - tas reiškinys tiesiog dar neturi savo įvardinimo, nes istorija tokių faktų/pavyzdžių iki to dar nebuvo mačiusi : kai okupuota/aneksuota šalis yra traktuojama kaip brangiausias, mylimiausias šeimos narys :)))))

yel“l“ow submarine to 39. Dzūkija2015-08-27 20:00

o neee ! :))) - o kam tada pavilionis ? :))) - gal tada iš karto lygiuotis į apaštalų kiekį - kandidatų per akis :))

yel“l“ow submarine to 35. Paprastas>322015-08-27 19:57

galima sutikti, kad melagis ir priešas nėra tas pats, nors... :) - tačiau, jei nėra didesnių priešų, reiškia melagius jau galima vadinti priešais, nes jie tamstai trukdo gyventi, o ir mažai jų nėra :)) - tada galima judėti prie tamstos melo apie visų lygumą tamstos atžvilgiu - tai kaip suprasti nevienodą tamstos reakciją į melagius ir teisuolius, jei tamstai visi lygūs ? :))) - juo labiau, kad atsakymas į klausimą kas tiesa, o kas melas, yra visiškai tamstos monopolizuotas, nepaisant to, kad iš šono tai atrodo kaip visiška karikatūra :))))

Dzūkija > 41.2015-08-27 19:05

:))))"Tave pastoviai traukia prie politikos." - klysti :)))...nesakau,kad ..."tyčia meluoji"...Dabar mane traukia kava ir norisi šokolado... :))))...be pykčio...

Paprastas>382015-08-27 18:53

Tave pastoviai traukia prie politikos. Jog kalbame apie okupaciją(apskritai). Vienaip ar kitaip tai turi būti karas, ar karinis konfliktas, t. y. kita pusė turi priešintis okupacijai, t. y. turi būti agresijos požymis: „svetimos valstybės teritorijos užėmimas ginkluota jėga“. Jeigu tai daroma tik panaudojant grasinimus(šantažas, ultimatumas ir t. t. ) tai yra aneksija(prievartinis valstybės ar jos dalies užgrobimas ir jos prijungimas prie kitos valstybės). Okupacija numato ypatingą okupacinį režimą, bei okupacinė teritorija gali būti „padalinta“. Pvz. Kaip buvo padalinta Vokietija : tarp JAV, Didžiosios Britanijos, Prancūzijos ir TSRS. Vėliau sujungta: "Western Union" (Vakarų Sąjunga) įsteigta 1948 metais pagal Briuselio paktą. Tai politinė - karinė organizacija, sudarė: Belgija, Didžiojoj Britanija, Liuksemburgas, Nyderlandai, Prancūzija. Jos tikslas kontroliuoti okupacinį režimą Vokietijoje. Tačiau galioja taisyklė: okupacija okupuotos teritorijos naujai nedidina ir palieka tuos pačios okupuotos teritorijos sieną.

Mila2015-08-27 18:03

Na, tiesiog trys lietuvškojo "talibano" šaukliai.

Dzūkija2015-08-27 17:40

Šiaip...tai Dievas mėgsta trejybę...šalia Tomo Janeliūno ir Audronio Ažubalio...galima pridėti ir V.Ušacką...

Dzūkija2015-08-27 17:20

Gal gi yra :)))) okupantai kelių rūšių :))) vieni atiminėja...kiti dalina... :)))papildant 29. Mila komentarą...o kaip su VILNIUMI...ir KLAIPĖDOS kraštu...O kaip su MOKSLU...ar Smetonos laikų šalyje visi mokėsi...ar ne kurie karves ganė...skaitykit "Parduotas vasaras"...Mano mama baigė institutą...o juk tai būtų neįkandama...jeigu ne "okupacija"...apie meilę ir okupaciją ... apie draugus ir priešus - youtube.com/watch?v=-nFCJDyfJBE

apie okupaciją2015-08-27 16:47

to 33, apie okupaciją " okupacija - lot. occupatio užėmimas, laikinas kitos valstybės teritorijos užėmimas ( ppr. kar. jėga) ir faktiškas jos valdymas" pusl. 349, "ppr- paprastai" 6pusl.Tarpatutinių žodžių žodynas 1985, Vyriausioji enciklopedijų redakcija." Jei okupacijos nebuvo - tai pokario partizanai ne partizanai, o banditai? Vieną kartą turėtų būti pasakyta trumpai ir aiškiai buvo okupacija ar nebuvo? Ir kodėl neskelbiami KGBistų sąrašai?

Dzūkija > 35. Paprastas2015-08-27 16:45

Norėtųsi patikėti...

Paprastas>322015-08-27 16:39

“Niekaip nesuprantu,kodėl aplinkui matote tiek daug priešų“ – tai jus (su submarinu)matote priešus. O aš matau tik melagius,... o priešų neturiu(man visi lygūs).

Paprastas>312015-08-27 16:33

Supratau, .... tik tame tekste nėra „LTSR“ :-)))

Paprastas>212015-08-27 16:28

Keistai atrodo ta okupacija. Okupacija visada yra karo pasekmės, tai teritorijoje galioja atskyrį įstatymai, atskyros gyvenimo sąlygos, nei pas okupantą. Apie okupaciją daug kalbome... Bet teismai Lietuvos teritorijoje nepripažino jokių karo veiksmų, todėl ir p. Vaišvila nelaimėjo ne vienos bylos. O jeigu nebuvo karo, bei nėra karo nusikaltimo pažymių... tai okupacija atsiranda po klaustukų.

Dzūkija > 30. Paprastas2015-08-27 16:23

Pasiklydote...Nera klaidos...nėra ir tyčinio melo...Milos komentare...Niekaip nesuprantu,kodėl aplinkui matote tiek daug priešų...

Mila2015-08-27 16:19

>>30 Tai jūs darote klaidą- Rusiją paminėjau tik ankstesniame savo komentare, pritaikydama Ažubalio sapaliones Lietuvos realijoms. O šiuo atveju rašiau būtent apie LTSR.

Paprastas>292015-08-27 16:10

„Mila“ darote didelę klaidą, jeigu tai ne tyčinis melas . Jus sulyginot Rusija su TSRS. Skirtingos sąlygos(santvarka): kapitalizmas ir bandymas(" 50 nevilties metų") sukurti socializmą.

Mila2015-08-27 15:53

>>21 Tai tamsta planuojate savo vaikams ir anūkams meluoti? Apsikabinęs koplytstulpį, su ašaromis akyse pasakoti apie " 50 nevilties metų"? Ir kad gamyklos, fabrikai, elektrinės, tiltai ir uostai, autostrados, ligoninės, mokyklos ir stadionai iš dangaus nukrito? Ir tai, kad mūsų buvo beveik 4 milijonai( kaip niekada iki tol, ir niekada po to), tai tik "sovietinės" statistikos eilinė apgaulė? Na, sėkmės.

prieš2015-08-27 13:52

seimo rinkimus atgyja visi konservatoriai, jie gal balus renka, o ypač gerai gauna, jai skelbia, kad rusai puola, siūlyčiau išsirinkti politikus, bent kiek panašius į kaimyninių šalių, kurių diplomatai reikalauja ir iš Ukrainos ir iš Rusijos, ir iš separatistų nutraukti tą karą, žmonių žudynes, susitarti taikiai

aAlgirdas-Tomui J2015-08-27 13:44

poneli, gerai pabandyk suprasti žodžio "advokatauk" prasmę o jau tuomet peraqik prie žodžio "žema" prasmės. Sėkmės studijose.

Kai ka is2015-08-27 04:50

statistikos- youtube.com/watch?v=kYjGtYQuiVw

Putinui tribunolas2015-08-27 04:37

šitą komentarq nusikopijavau (y"LLL"o"W"ui vėliau siuntinėsiu: ".... Pirmiause I delfi jo-ins,kad liktu katlavanas I priedurniu veisyklas prisisauks tie,parsidaveliai jie galvoje,kad karas juos aplenks pirmiause ir rez I durnius,kad nesneketu,ko nereike,o kad Rusai uzims pabaltiji,tai ir kalbos nera tiksliau jav mus laikys,kaip koziry,kas sekat ivykius,tai viskas,ne uz kalnu. Reikejo laikytis neutraliteto laviruoti,kaip batka,o,ne akis draskyti kaimynui koloborantai galvojo,kad Rusijai galas,ir puole visi raudoniai I kitu gleby,nors pagrindiniai vadai buvo prakosultuoti dar,pries atgimima...." Super. NEPAINIOKIME PROPAGANDIZMO SU PROPAGANDYSTE.

xxx2015-08-27 04:28

Pirmiause I delfi jo-ins,kad liktu katlavanas I priedurniu veisyklas prisisauks tie,parsidaveliai jie galvoje,kad karas juos aplenks pirmiause ir rez I durnius,kad nesneketu,ko nereike,o kad Rusai uzims pabaltiji,tai ir kalbos nera tiksliau jav mus laikys,kaip koziry,kas sekat ivykius,tai viskas,ne uz kalnu.Reikejo laikytis neutraliteto laviruoti,kaip batka,o,ne akis draskyti kaimynui koloborantai galvojo,kad Rusijai galas,ir puole visi raudoniai I kitu gleby,nors pagrindiniai vadai buvo prakosultuoti dar,pries atgimima.

Putinui tribuolas2015-08-27 03:42

NEPAINIOKIME PROPAGANDIZMO SU PROPAGANDYSTE.

Dzūkija >21. T0mas J.2015-08-27 03:30

????????????????

T0mas J. -> Milai2015-08-27 02:52

Neadvokatauk okupantams, tai žema.

Mila2015-08-27 02:01

Tik pakeiti "Rusija" į "Lietuva", ir iškart Ažubalis tampa "šešėlinės" vyriausybės vidaus reikalų ministru, o ne užsienio, kuris supranta, kad greitu metu "reikės nukreipti visuomenės dėmesį nuo ekonominių problemų". O politologui Janeliūnui gal jau laikas būtų iškraustyti savo tėvus iš privatizuoto buto, nes jis gautas iš okupanto rankų. Pasiūlymas galioja visiems, kas "sovietmečiu" turėdami darbą, be eilių atiduodami vaikus į darželį, nepirkdami pratybų sąsiuvinų ir vadovėlių, su profsąjungos kelialapiu už dyką kas vasarą vaikščiodami pajūriu, po keliolikos metų laukimo eilėje gaudami butą be jokių paskolų, jaučiasi labai nukentėję.

trumpai2015-08-27 01:40

Gali gali,ir pulti gali taip jau 25 metus puola,matyt kažkokia afera reikia prasukti,manevras nukreipti dėmesiui.

T0mas J.2015-08-27 01:24

"galima laukti provokacijų prieš NATO rytines valstybes" - galbūt, galbūt.. nors vargiai. Priminkit jūs man, kada Rusija agresyviausiai ir akivaizdžiai surengė provokaciją prieš NATO šalį. Nepamenu, priminkit.

dd2015-08-26 20:55

Ir iš kur tokie žąsinai imasi - negi iš konservų dėžučių

Dzūkija2015-08-26 20:24

"„Juodasis pirmadienis“ gali išjudinti Rusijos pamatus“ - pasakoriai...Lietuva pamatus turi ?...ar jau ir judint nėra ką...

Įdomu, kad2015-08-26 19:30

Vėl eilinis "rusai puola" prognozuojamas???

Wwww2015-08-26 19:20

Jus geriau žiūrekite Lietuvos reikalu , one ka kaimynas i puoda deda

Dzūkija > 7. Putinui tribunolas2015-08-26 18:46

Tamsta ,paskutiniu metu,kažkoks "užstrigęs"...negi konkurso neįveikei...ir nepatekai į "elitinius" rašinėtojus...nesiseka...būna...

Pastaba2015-08-26 17:00

Nieko nepadarysi: diagnozė aiški-konservatorius.

suldu2015-08-26 16:23

lansbergis jau 25 metus laukia. ......galima laukti. o kodel negalim laukti finansinio pagerejimo lietuvoje,o tik laukti karo ? gal tai subtili zinute, kad finansinio pagerejimo nebus ?

antiglobas2015-08-26 16:14

Ir vis gi, aš juo tikiu (tuo užubaliu). Tikiu_ jis nemeluoja. Bijo ir kalba visai nuoširdžiai, o ne klastingai meluoja, kaip koks kubilius, gegutienė ar rezistentas Nr.1 .Jo majo_ ir jis toks buvo URM ministru... Kaip sau norit, bet tai jau viskas. Dugnas. Daina sudainuota.

skorpionas2015-08-26 15:10

Be abejo landsberghandonijos kūrėjai laukia provokacijų prieš NATO rytines valstybes, tame tarpe ir prieš Lietuvą, nes jie to labai nori ir jiems to reikia.

7kom.2015-08-26 15:09

Baltos kumelės svajonė.

Putinui tribunolas- yel"ovui ramybe2015-08-26 14:53

«фашисты будущего будут называть себя антифашистами». Антифашистами называют всех, кто за Путина, а фашистами - всех, кто против. Пока что ширнармассы в угаре крымнашизма и борьбы с бендерофоцистами радостно кушают эту кашу, не замечая явных логических противоречий. А, если следовать логике, всё получается совсем наоборот. Учитывая, что режим Януковича представлял собой недоделанный путинизм, майдан, его свергнувший, скорее можно назвать антифашистским, а вот лугандонцев, поначалу рассказывавших о неприятии индивидуализма (позже они отказались от каких-либо попыток формулировать идеологию), - скорее фашистами.

yel“l“ow submarine2015-08-26 14:28

banalu, bet ..., - nei kvailas, nei kvailesnis - tiesiog du , vienas kito verti ir viską aplink nustelbiantys idiotizmo milžinai ! - turi “lietuva“ kuo didžiuotis :)))))

U-22015-08-26 14:13

Konservatorius Audronius Ažubalis ir politologas Tomas Janeliūnas ilgai kente baisia neteisybe ir slapta pavydejo R. Juknevicienei ir Pancerowui ju proto, yzvalgos ir rasytoju bei pranasu - demaskuotoju sloves. Nesupratau tik, kuo islavintu desiniu smegenu pusrutuliu turetojams, neytiko musu prezidente "„Kada panašaus tipo valstybėse reikalai klostosi nekaip, visų pirma, ieškoma išorinio priešo ir bandoma suradus priešą imtis tam tikrų veiksmų, kad visa tauta vėl telktųsi apie vieną ar kitą lyderį“, – atskleidė A. Ažubalis."

kjukemberis2015-08-26 13:57

...ir patys surežisuos ir imituos ir skalmbys kad Putinas eina ir nesustos, nes Putinas kaip neina, taip neina?

Manau2015-08-26 13:55

kad gali pasikartoti Gruzijos scenarijus.Kai apginklavus ir apmokius Sakašvilo samdinius buvo jam liepta įvykdyti provokaciją ir po to klykti "rusai puola" .

Nu jo...2015-08-26 13:51

Didesnės provokacijos prieš Lietuvą nei panašūs konservatoriški nusipezėjimai nesugalvosi. Rusai jau įvertino pastangas ir ūkinininkai bei logistai jau "džiaugiasi" kartu su pezėtojais. O dėl kybančios ore grėsmės kvapo, tai taip, jis yra. Tik ne Maskvoje , o Wallstreet'e. Jei akcijų kritimas VISOSE PASAULINĖSE akcijų biržose išliks toks pat stabilus, kaip piradienį ir antradienį, pamatysime labai įdomių dalykų. Pasaulinės ekonomikos žlugimą pajus absoliučiai visas pasaulis...

Pomidorai2015-08-26 13:46

Taip ir norisi nusikeikt, greičiau jau jums patiems reikalingas išorinis priešas ir provokacija rytinėse Nato valstybėse, kad įtraukti į karą Rusiją.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi