Naglio Puteikio ir Zigmo Vaišvilos vasario 24 d. politinė diskusija. Taip pat dalyvavo Krescencijus Stoškus, vedėjas – Šarūnas Puidokas. Visas vaizdo įrašas:

Naujausi

Komentarai (83)

Rikiuoti
populiaru2014-03-02 15:41

Dabar populiaru , viena kalba , kita daro , trecia plnuoja .Visur klasta , apgaule , melas .

Naglis Puteikis2014-03-01 23:55

Kai įstojau į TS-LKD 1995, tai ji buvo gera, švari, demokratiška partija, bet pamažu maždaug nuo 2003 ji pradėjo degraduoti ta prasme, kad nors deklaravo patriotines ir bendražmogiškas vertybes, bet pradėjo elgtis priešingai, o tuo nariu, kurie kritikavo slydimą nuo vertybių, pradėjo uiti, persekioti, išstumi ir mesti iš partijos. Kovojau prieš dviveidiškumą kol buvo bendražygių - visuose TS-LKD tarybos posėdžiuose apie tai kalbėjau, bet šalininkai tirpo, kol paskutiniajame tarybos posėdyje likau vienintelis balsavęs prieš nedemokratiškos ir nekrikščioniškos Grybauskaitės iškėlimą į Prezidentes ir likau vienintelis toje taryboje balsavęs už referendumą dėl žemės. Tik tada ir išėjau.

Naglis Puteikis2014-03-01 23:53

Ar galima parduoti Lietuvos žemę užsieniečiams? - ne, arba taip, kaip Vokietjoje – užsienietis praktiškai niekaip negali nusipirkti, nes itin daug apribojimų, iš kurių pagrindinis – įrodyti vietinei savivaldybei (mažajai savivaldybės tarybai– seniūnijos, apylinkės – ko pas mus nėra), kad kalbi vokiškai, dirbi žemę ir būna, kad tai įrodęs, vis tiek negauna; 2. Ar manote, kad procentinis santykis, kai lietuvių Lietuvoje 80, o kitataučių 20 yra saugotinas? - taip, 3. Euras ar Litas? - litas; 4. Už ar prieš juvenalinę justiciją? - prieš; 5. Ar jums patinka užrašai Pay post? - žiauriai nervina, ranka ieško dažų balionėlio, kuriuo noris išpurkšti vieną seniausių administracinių užrašų lietuvių kalba – „Lietuvos paštas“; 6. Ar reikalingi mūsų kariai Afganistane? - ne; 7. Kas naudingiau Lietuvai, kad Karaliaučiaus sritis išliktų Rusijos priklausomybėje ar pereitų vokiečiams? - Rusija, panašu, tuoj įžengs į Krymą, tad klausimas nerealus. Aišku, kad geriau būtų likęs Vokietijai, bet kaip atsukti laiką atgal? 8. Jūs pirma lietuvis ar europietis? - lietuvis; 9. Pirma Lietuvis ar krikščionis, pagonis, ar budistas ir t. t.? - lietuvis; 10. Jus pirma Lietuvis ar liberastas, socdemas ar koncervatorius ir t. t.? - lietuvis, nepartinis; 11. Ar Lietuva čia gimusių kraštas ar visų norinčių čia gyventi? - gimusių; 12. Lietuvos kariuomenės uždavinys apsiginti ar fiksuoti gynimosi faktą ? - kariuomenė reikalinga tik gynybai, bet gynyba privalo būti tokia kaip Suomija gynėsi nuo SSRS 1939 m. 13. Lotyniškos raidės pasuose ar ne ? - lotyniškos; 14. Lietuvio korta emigrantams. Už ar prieš ? - pirmiausia būtina suteikti pilietybę visiems emigrantams, taip, aš už tokią kortą; 15. Ar reikalinga privaloma karo tarnyba ar ne ? - būtina; 16. Valstybinis komercinis bankas. Reikalingas ar ne ? - būtinas, ir taip absurdas, kai savo pelningas valstybės kontroliuojamas įmones parduodame kitų valstybių ... valstybinėms įmonėms, 17. Prieš homoseksualizmo propagandą ar už? - prieš. Į klausimus atsakė Naglis Puteikis.

REMIS2014-03-01 17:43

Sutinku is visu esanciu 19 kandidatu tik VAISVILA! PUTEIKIS- TAI TIEK METU PRABUVES TOJ PARTIJOJ,NEAISKU KOKIU TIKSLU SIEKIA,NES NEGALI ZMOGUS TIEK ILGAI KENTETI PARTIJOJ,IR BUTI NEISGIRSTAM,PAKEISTU SAVO NUOMUONE PER PASKUTINIUS METUS??? MANO NUOMUONE,AR GALETUM DIRBTI DARBE 15 METU,IR KADA TURI PILNA SVIESIU,GERU IDEJU,IR NEGALI JU REALIZUOTI,BUTUM TAM DARBE?TAI JUMS IR ATSAKYMAS!!!

[email protected]2014-03-01 06:49

Nevyniosiu žodžių į VATĄ kadidatams: D.Grybauskaitė-Raudona Dama su Mėlynu paltu- tragedija A.Paulauskas - Nusipelnęs gyventi Geriau... Z.Balčytis-antroji tragedija, didesnė už Grybauskaitės R.Paulauskas - pernelyg egocentriškas ir susireikšminęs B.Ropė - tegu toliau vadovauja Rajonui... L.Balsys - nesusireikšmink, nors už tave balsavau... N.Puteikis-plepėjimui Haid-Parke - pervėlai palikai TS Z.Vaisvila - RIMTAS INTELEKTAS... IŠVADA: Iš visų (19-kos) tematau 3-kandidatus: 1. Z.Vaišvila. 2. (R.Paksas) - ryt sprendžiasi... 3. D.Grybauskaitė. VISKAS, daugiau NĖRA, - ar SUPRATOTE!!!

labai gerbiu2014-02-28 17:46

poną Puteikį, tačiau kodėl taip ilgai delsė ir neišstojo iš konservatorių gretų.

viskas2014-02-28 17:06

Man , kandidatas kuris sutinka su referendumo i ES privestais rezultatais yra sisteminis, kol nespresim buvimo legetimumo niekur nepajudesim. Principinis ir Esminis klausimas.

noriu paklausti Puteikio2014-02-27 17:43

kaip bus su tuo bendromeniu aktiviu nariu VERBAVIMU kai bus panaikinti sarasiniai rinkimai?Ar cia vienas is punktu konservatoriu strateginio planavimo? Keista, kad diskusijoje su Vaisvila sito nepastebejo nei vedantisis, nei Vaisvila! Kas netikite atidziau perziurekite.

Oi ne,2014-02-27 13:06

laimės Dubnos bankyrai - bilderbergeriai

ekspertas2014-02-27 08:28

taigi,kas remia puteiki?yra zinoma.nebesisteminis tik antra savaite.konservatorius vis dar tikrai.vaisvilos ryztingumas-neryztingumas irgi kelia abejoniu.atrodo rinkimus vel laimes sistemos vaigauskas.ukrainieciu issigando briuselis.lietuva kaip visada vedama aplinkybiu.

EKSPERTAMS2014-02-27 08:01

ką tik jutubėj idėti vakarykščio Vaišvilos interviu Z. Vaišvila, 2014 02 26, a,b. c, d- 4 trumpi karpyti gabaliukai. Kodėl nepadarot vieno normalaus įrašo? Ir ar tai jau pilnas interviu? Paskelbkit!!!!!!!

as manau2014-02-27 07:58

turi buti kandidatu Zigmas Vaisvila

69-am dėl rėmimo2014-02-27 07:42

Pats meluoji. VISI, pareiškę norą dalyvauti , jau turi sąskaitas. Jie nesupranti, ziurėk i VRK puslapį kur yra VISI 19 kandidatų sarasas ir prie kai kurių "aukotojų saraše" pinigėliai kapsi jau seniai. Sąskaitos YRA ir aukoto GALIMA. O ZV saskaita skelbta ALKAS.lt po konferencijos tekstu

ko2014-02-27 04:14

laukia Vaišvila? Vaišvila laukia deklaruojamos vienybės.Jis labiausiai ir suinteresuotas ta vienybę,todėl už jį balsuosiu,jei tik bus galimybė paremsiu ir rinksiu parašus.

to 35. kruonio vaikučiams (2014-02-26 13:10:42) (84.32.73.169) Parašė2014-02-27 02:51

jaunuoli tik nereikia demagogijos : faktai yra faktai ir nieko cia nepadarysi Ir beda ne vien juose bet tame kad gerb Zigma tikrai norecia matyt dirbant kad ir valstybes saugume Tai reiskia kad bent jau as tai juo tikrai pasitikiu Tik prezidentui to maza Jo buvusi veikla rodytu kad jam truksta politikui butinos protingos pragmatiskos izvalgos Juk faktas tas kad turint buvusi 12 lt uz kwh el energijos ikaini gyventojams siandien valdzios aferistams ne nekiltu mintis apie atitarnavusiu amziu namu apklijavima putplasciu taip issaukiant tik gyvenamosioms patalpoms zalinga sviezio oro pritekejimo trukuma Nes esant pakankamai logiskai zemai el energijos kainai visa Lietuva galetu sekmingai pereiti prie elektrinio sildymo Kaip tai vyksta daugeliu atveju tokioj varganoj UK O prieslaikinis AE uzdarymas ivyko tik del politiniu priezasciu kurias privalejo savo laiku neutralizuoti musu gerai apmokami politikai Tame tarpe ir gerb Z Vaisvila Tokia mano nuomone

67-am2014-02-27 02:13

O tu gal su kopustu vietoj galvos?

to Prisidėkime prie Vaišvilos rėmimo2014-02-27 02:04

ar tamstelė ne sukčius būsite? Vaišvila dar nepadavęs pareiškinių dokumentų į VRK, neįregistruotas pretendentu, jis kol kas tik politinės kampanijos dalyvis. Tai kaip galima jam rinkti pinigus? Kai bus viskas aišku, kai Vaišvila turės parašų rinkimo lapus, tada ir remsime.

nesuprantu, kodėl Vaišvila delsia2014-02-27 01:50

pateikti pareiškinius dokumentus. Kol jis nepateikęs dokumentų, negali rinkti parašų. Puteikis jau įsiregistravo pretendentu, jau renka parašus. Rolandas Paulauskas jau irgi renka. O ko laukia Vaišvila? Gal jis galvoja nekandidatuoti ir likti tik politinės kampanijos dalyviu? Būtų gaila, nes maniau už jį balsuoti. Reikia aiškumo, nes žmonės blaškomi. Žiūrėjau VRK tinklapį, ten net nėra Vaišvilos pavardės pareiškinių dokumentų pateikimo grafike. Gal kas žinote, kodėl taip yra? ltvnews. online galėtų pakomentuoti.

gal2014-02-27 01:40

vienas su pragertomis, kitas su Dubnoje persodintomis smegenimis?

Nereikia2014-02-27 01:24

N Puteikiui kažkokios padarytos klaidos pripaišinėti.Abu kandidatai puikūs,bet Z Vaišvila pranašesnis realiai kalba,realiai, mato realiai mąsto, realiai sprendžia.Balsuosiu už jį.Jo intelekto koeficintas lenkia visų užsiregistravusių kandidalų.

Saulė2014-02-27 01:19

Iš VRK tinklapio: Pareiškiniai dokumentai teikiami iki kovo 7 d. Vyriausioji rinkimų komisija, gavusi pareiškinius dokumentus, per 3 kalendorines dienas priima sprendimą dėl pretendento registravimo ir parašų rinkimo lapų išdavimo. Susitarti be abejonės būtų gerai, bet paremti, RINKTI PARAŠUS reikėtų už visus 3, jau vien dėlto, kad būtų įregistruoti KANDIDATAIS.

yra taip2014-02-27 01:13

kalbėk tiesą ir tave komunistai ir kgbistai apšauks marginalu, nesivaldančiu ir pan... Abu jie puikūs, bet kad reikia vardan Lietuvos susitarti.

Mimiras2014-02-27 01:07

Nei Puteikio, nei Vaišvilos nomenkaltūrinė žiniasklaida nemini...

ASui ir kitiems2014-02-27 01:00

Kodėl Vaišvila iki šiandien dar nepasiima iš VRK lapų parašams rinkti? Rodos rytoj - paskutinė diena. Kiti jau surinkę gerus tūkstančius varosi į priekį. Gal kas gali paaiškinti, kokios viso to delsimo priežastys? gal esama kokio nors sąmokslo? Kodėl pats Vaišvila tyli?

Darijus2014-02-27 00:59

Va būtent.

AS2014-02-27 00:43

RINKSIM VAIŠVILĄ!

to br2014-02-27 00:39

gerą paties mintį pakartosiu: "pažiūrėkit kad ir į Balčytį - ar tai Prezidentas?" Tai va, - pažiūrėkit kad ir į Puteikį- ar tai Prezidentas? Ir dar visiškas populistas, kalbantis nesąmones, kurias darytų ir kurias Vaišvila tuoj pat paneigia, kad negalima taip supaprastintai kalbėt ir žadėt nesąmonių. Vaišvilos ramybė ir užtikrintumas- superinis ir žavingas. Nesileidžia į provokacijas. Tai labai puiku.

br2014-02-27 00:01

Na, Puteikis jau daug metų nevartoja, todėl nereikėtų jį vadinti alkoholiku. Visi mes darom klaidų, svarbu, kad žmogus tą pripažįsta ir pasitaiso. O dėl skandalisto: sunku pasakyti, kaip yra, bet tikriausiai nėra blogai, jei pilietiškas žmogus nepraeina pro negeroves, juk pas mus ir taip užtenka užguitų, niekuo nesidominčių žmonių. Natūralu, kad teisė ir pareiga būti Prezidentu ne kiekvienam eiliniam žmogeliui (ar politikui) duota: pažiūrėkit kad ir į Balčytį - ar tai Prezidentas? Bet kokiu atveju, tai turi būti neeilinis, išskirtinis, su savo nuomone, sąžiningas žmogus, tokia mano nuomonė.

Neramu buvo,2014-02-26 23:45

bet kiek tas atslūgo, kai išgirdau, kad bus derinama ir kalbamasi dėl vieno kandidato. Tai labai svarbu. O atsisakę turėtų eiti vienoje komendoje už tą bendrą kandidatą. Tikiuosi, kad toks stebuklas Lietuvoje dar yra galimas.

132014-02-26 23:45

1-0 puteikio persvara.vaisvila kalba labia jau aptakiai.

dėl video2014-02-26 23:39

operatoriau, įrašinėdamas nesikasyk- labai girdisi šnaresys, nečepsėk ir nesisnargliuok į savo mikrofoną

Už Vaišvilą2014-02-26 22:52

Nesuprantu, kas apakino lietuvaičius, pasisakančius už Puteikį? Kas jis toks ? Ką jis nuveikęs Lietuvai iki šiol? Kokiuose postuose buvo "patikrintas"? Apsimetėlis. Ilgą laiką sėdėjęs pas konservus ir toliau ten būtų buvęs, jei ne kažkokie patvoriniai užmetė mintį apie prezidentą, Vargšelis įtikėjo. Net Partiją metė, kad tik save prasireklamuotų. Tai kas jis toks? Politinė prostitutė! Užtat Vaišvila- solidus, patikimas ir STABILUS savo nuomonės besilaikantis Žmogus. Vertas didžiulės pagarbos. Juo galima net aklai pasitikėti. Jis vertas Prezidento pareigų. Apsaugotų Lietuvą nuo politinio brudo.

OMG2014-02-26 21:11

Atsipeikėkite puteikos jūs. Net nustebau iš kur tiek tokių rašinėtojų pradėjo rastis. Taigi tas Puteikis alkoholikas, ir tą pripažino pats televizijoje, konfliktiškas tvarkos pažeidėjas, tramdytas ne kartą policijos pareigūnų. Jums dar mažai gėdos, kad komunistus rinko Lietuva į prezidentus, tai dar narkomanai-skandalistai pradės kandidatuoti, pagarsėsime visam pasaulyje. O Z. Vaišvila, tai nors senas sąjūdietis, senas vilkas politikoje, nepadarys gėdos.

ZZ2014-02-26 19:17

Labai įdomu visiems: Kalbos ekspertai nustatė, kad už Rolandą Paulauską rašo vienas žmogus.

Na ir ka tas PUTKA?2014-02-26 18:44

Naglas dar Puteikis :D O Rolandas Paulauskas proto zmogus. Puteikis kakadu zmogus. Gal kakadu ziurejai Julka? Ir taip suskystejai po Puteikio nomenklaturos teiginiu, bei grasinimu valdziai? :D Neiseis kaip jis sako visus uzdarys :D nelengva procedura :) miela Mano Julka :D

Jules2014-02-26 18:24

"Kas geresnio bolševiknuose" kadras R.Paulauskas visai netinkamas kandidatas kaip ir tos Pūko mergužėlės-lelijėlės, o Vaišvilos praeitis abejotina, belieka tik p.Naglis Puteikis, va tep!

Alisa2014-02-26 18:13

Tik už N. Puteikį!!!!

O as uz trecia2014-02-26 18:08

As uz Rolanda Paulauska!!! Jis protingesnis uz juos abu sudejus. Bet geriau is situ trieju nei vel "Prezidentine stinta" Devinto dano savininke. Manau jau gelbejimo ratas trugdo koja pakelti :D

Pritariu V.Ladui2014-02-26 17:50

šaunūs abu,bet Z.Vaišvila patirties,intelekto,praktinių sprendimų matymu lenkia. Rimti vyrai,bet puteikis klišes turėtų mesti iš galvos ir kalbėti

Romas2014-02-26 17:27

P.S. Nelabai aišku, ką aukojant reikia įrašyti ten, kur yra - "įmokos kodas" ir "kliento kodas". Banko kodo, manau, kad nereikia iš viso.

Nežinau2014-02-26 16:37

Dar nežinau kurį rinktis - abu patinka

V.Ladas- Nuomonė2014-02-26 16:36

Pritariu. Reikia atkreipti dėmesį, kaip aiškiai, teisiškai teisingai jis suvokia ir tautai vaizdžiai paaiškina Referendumo dėl žemės ir kitų klausių referendumo peripetijas. Protingas ir valstybinio patyrimo ir išminties turintis, nekorumpuotas Lietuvos politikas. Puteikis taip pat turi daug gerų savybių, bet Zigmas jį lenkia intelektu...

apie kandidatą N.Puteikį2014-02-26 16:05

N.Puteikis, palyginus šį kandidatą į prezidentus su kitais, turi nemažai privalumų. Manau kad daugelis palaiko šį sąžiningą, nepaperkamą, pilietiškai aktyvų žmogų. Raginu ir agituoju visus, prieš apsisprendžiant už ką balsuoti prezidento rinkimuose, atkreipti dėmesį į Naglį Puteikį.

Romas2014-02-26 16:02

Tokios diskusijos -labai reikalingos ir turėtų pasiekti visus. Reikia galvoti kaip. Šie du turėtų dirbti vienoje komandoje. Bet, mano nuomone, šiuo metu Lietuvai neštų daugiau naudos tokio tipo žmonės, kaip Puteikis. Galutinį sprendimą turi padaryti grupė patikimų,ne tik protaujančių, bet ir jaučiančių ateities viziją, visa širdimi su meile atsidavusių kuriamo pasaulio gerovei, kuri vistiek ateis.

39-tam2014-02-26 15:35

gerai uzmetei per kepure jefreitoriui martai-stasiui nestudentui :-)

Įsivaizduoji2014-02-26 15:27

šitie"proto bokštai"diskutuoja,apie ką,kap nesisteminiams tapti valdžiažmogiais.Tai kur jūsų principai.

to sdf2014-02-26 15:24

kgbistų nuomonė niekam neįdomi, nepergyvenk.

sdf2014-02-26 15:23

Tik Puteikis. Zigmukas yra šnipas pravarde "studentas".

Nuomonė2014-02-26 15:23

Zigmas VAIŠVILA. Vienas iš Sąjūdžio iniciatyvinės grupės įkūrėjų, aktyvus, iniciatyvus jos narys. Vienas pirmųjų savo darbais ir veikla užsitarnavęs žmonių pasitikėjimą – jau 1989 m. sausio 15d, pirmuose laisvuose ir demokratiškuose rinkimuose kaip Sąjūdžio kandidatas Šiauliuose išrinktas LTSR AT deputatu, nurungęs garsųjį komunistą Volkovą, 1989 m. kovo 26 d. , laimėjo rinkimus į TSRS liaudies deputatus ir , žinoma, 1990 m. vasario 24d. - rinkimus į LTSR AT, atkūrusią Nepriklausomą Lietuvą. Z. Vaišvilos konkretūs darbai visiems puikiai žinomi. Jo vadovaujama Krašto apsaugos ir vidaus reikalų komisija paruošė Aukščiausiosios Tarybos nutarimus ir įstatymus dėl TSRS ginkluotųjų pajėgų Lietuvoje, Tarybinėje armijoje tarnaujančių Lietuvos kariškių, Lietuvos Respublikos sienų kontrolės, prokuratūros, Aukščiausiosios Tarybos Apsaugos skyriaus, pasienio apsaugos tarnybos, krašto apsaugos, muitinės, savanoriškosios krašto apsaugos tarnybos, policijos steigimo ir veiklos. Būdamas Krašto apsaugos ir vidaus reikalų komisijos pirmininku, koordinavo įvairių LR institucijų ir savanorių gynybinę veiklą 1991 m. sausio įvykių metu, buvo paskirtas Lietuvos Respublikos valstybinės komisijos TSRS ginkluotųjų pajėgų nusikaltimų, padarytų 1991 m. sausio 11 – 13 d. , ištyrimo nariu, dalyvavo likviduojant TSRS KGB padalinį Lietuvoje, perimant LKP(TSKP), komjaunimo, tarybinių profsąjungų, TSRS KGB ir TSRS ginkluotųjų pajėgų turtą ir dokumentus. Tarptautinių derybų gabumus Z. Vaišvila parodė ne tik “skyrybų” su TSRS laikotarpiu jau paminėtose srityse. 1991 m. spalyje suorganizavo Lietuvos įstojimą išimties tvarka į Interpolą Urugvajuje vykusioje asamblėjoje- tai padaryta dar tebeegzistuojant Tarybų Sąjungai. Kaip Ministro Pirmininko pavaduotojas, Z. Vaišvila, 1992 m. Lietuvos Vyriausybės vardu suorganizavo pirmąją tarpvalstybinę sutartį dėl oficialaus ir legalaus lengvosios ginkluotės ir šaudmenų nupirkimo Lietuvos Respublikai iš Rusijos federacijos. Z. Vaišvila per sąlyginai trumpą laiką- 1988- 1992 metų veiklą Sąjūdyje, LR Aukščiausioje Taryboje ir LR Vyriausybėje- įrodė savo veiklumą, kompetenciją neįprastoje jaunam fizikui politinėje ir Valstybės kūrimo veikloje, ko kiti aptarti galimi kandidatai nepadarė per 23 Valstybės gyvavimo metus. Eidamas atsakingas pareigas, šis žmogus net atvirai stojo ginti valstybinio intereso prieš privatų bankininkų ir Landsbergio susitarimą ginklų pirkimo iš Rusijos istorijoje 1992-ųjų vasarą – tuo paaukodamas savo, kaip politiko, tolimesnę karjerą. Taigi, renkantis iš siūlomų “Žmonių kandidatų”, Z. Vaišvila turėtų būti visapusiškai tinkamas ir priimtinas. Laiko patikrintas ir patikimas , sąžiningas, reiklus, principingas, nenuperkamas žmogus, neišdavęs Sąjūdžio idėjų ir moralinių vertybių , nepasukęs Lietuvos naikinimo politikos keliu. Jis ir šiandieną laikosi tautinės politikos principų, pasisako už laisvų, lygiateisių, savarankiškų valstybių Europos sąjungą, aktyviai pasisako prieš Europos sąjungos federalizaciją, nutautinimo politiką, valstybių naikinimo pagal Van Rompėjų ketinimus. Pasisako už aktyvų piliečių dalyvavimą Valstybės kūrime, už tautos teisę savo nuomonę išreikšti referendumu, pasisako už valdžios glaudesnį ir atviresnį bendravimą su tauta, įsiklausymą į tautos nuomonę.

Gryma2014-02-26 15:13

Du kvaili radikalai, kurie gali nuvažiuoti tik į rytus

kruonio vaikučiams2014-02-26 15:10

Tiems, kas ~1989m buvot dar vaikučiai, nieko nesupratot, o dabar sapaliojat kažkur girdėtas KGB instrukcijas, kaip viešai pateikti Zigmo Vaišvilos veiklą Sąjūdžio laikotarpiu- OFICAILI INFO (galit ieškoti valst. archyvuose). Zigmas Vaišvila buvo Lietuvos TSR valstybinės komisijos, sprendusios dėl Kruonio HAE statybos tęsimo, nariu. Ši valstybinė komisija nutarė tęsti Kruonio HAE statybą, o statybai pritariančias išvadas pasirašė ir Zigmas Vaišvila. Su vienintele išlyga, kad reikia sulaukti mokslinių tyrimų rezultatų dėl Kauno marių dugne esančio dumblo sudėties, aiškinantis iš Baltarusijos Nemunu atplukdytų sunkiųjų metalų kiekius ir sudėtį. Kodėl a. a. S. Griciaus vadovaujama "Atgaja" be Lietuvos žaliųjų judėjimo žinios puolė stabdyti į HAE plukdomas turbinas, tai jau kitas klausimas... Ir ponai mieli, nepainiokit Vaišvilos su Griciumi

Gražina2014-02-26 15:03

Man jie abu patinka! Net nežinau, kuriam suteikti pirmenybę. Labai sutinku su Vaišvilos pasiūlymu - vienytis, kad nebūtų išsklaidyti balsai. Priešingu atveju atsitiks, kaip atsitiko su Seimo rinkimais. Jei visos teigiamos jėgos būtų jungusios prie DK, nežiūrint to, kad DK daug kam nepatiko (galima buvo tartis dėl pavadinimo pakeitimo, kad lengviau būtų nugalėti save), bet įveikus ambicijas ir susivienijus, šiandien turėtumėm savo Seimą ir būtumėm išvengę daugelio problemų. Taip ir dabar reiktų tarp savęs susitarti ir kandidatuoti vienam, kiti turėtų sutikti būti komandos nariais, patarėjais, asmenimis, su kuriais įmanoma diskutuoti problemų sprendimo klausimais. Juk tik gerai išstudijavus ir išdiskutavus, galima priimti teisingą sprendimą.

istorinis įrašas2014-02-26 14:07

vakar sakiau smulkias klaidas, o dabar noriu prisikabinti prie žodžio "neteisingumai", nes skamba lyg ne teisininkų partijos terminas. Gal vietoj daugiskaitos sakyti vienaskaitą – neteisingumas, visur esantis neteisingumas, visuotinė socialinė neteisybė. Jei jau sakoma daugiskaita, tada galima ją išskleisti. Neteisingumai: piliečių teisių suvaržymas, socialinė nelygybė silpnina mūsų valstybę, pakerta tikėjimą ja, skatina emigraciją ir t.t. Debatuose buvo pasikartojimų, ne kartą grįžta prie valstybės valdymo reformos temos. Taip ir studentai daro per egzaminą: jų paklausia apie Konstituciją, jie Nors kokybė bloga, bet visgi turime istorinį nesisteminių politikų pokalbį. Puteikis daug kalba apie visur esantį neteisingumą, socialinę nelygybę. Jis siūlo mums padaryti valstybės valdymo ir rinkimų reformą, o ne paimti dar vieną paskolą... O Vaišvila sako, kad politikai prarado rinkėjų pasitikėjimą, kuris buvo labai didelis Sąjūdžio metais, o dabar išbarstytas. Tad reikia vėl jį atgauti ir elgtis taip, kad neprarastume. Geri siūlymai.

Migla LTS ir LS gretose..2014-02-26 13:58

Vienas tautininkas vilnietis man teigė manantis , kad LTS priėmė sprendimą remti vieną- N. Puteikį…Bet tokio sprendimo niekur nėra paviešinta (nei alkas. lt, nei kitur ). Kitas tautininkas kaunietis man teigė prieš savaitę sužinojęs, kad LTS remia R. Paulauską.. Todėl to kauniečio ir kitų tautininkų negaliu prikalbinti rinkti parašus už Puteikį… Kaip galima prikalbinti parašų rinkimui už vieną gerietį, kai LTS aktyvas laukia …. Ko – GODO pasirodymo??? :):) Kas darosi su LTS konstruktyvumu , garbingu apsisprendimu ir tiesiog įžvalgumu? Ar gerbiamas J. Panka ,jo pavaduotojas IDEOLOGIJAI M. Kundrotas ir Ko laukia,kol kas iš būrelio geriečių kandidatų savaime ,,nuskęs” rinkdami parašus ar laukia komandos?? Ir tada parodys savo vertybinį sprendimą, už ką LTS ? Beje, būdamas atviru ir padorumą vertinančiu žmogumi ,M. Kundroto gerbiamu nevadinu.. Taip vadinti žmogų , kuris konformistą auksaburnį Paulauską vertina aukščiau už Puteikį, negaliu… LTS paskelbė sąrašą į ES ir tuo jų pasirinkimas baigtas??? :) Nuvilia smarkiai ir D. Kuolio vadovaujama LS partija …Užuot paskelbę apie rėmimą ir viešai savo žmones paraginę rinkti parašus už Naglį, jos aktyvas laukia ir tik vienas kitas iš jų dirba Naglio parašų vajui…Tiesos portalas dvelkia šiuo klausimu visiška ramybe,o turėtų būti pats darbymetis vieno kandidato naudai… Apie DK partiją ir Varkalos klystkelius išvis neimanoma ramiai rašyti….. Varkala deklaruoja paramą naudos ir prisitaikymo meistrui Rolandui P. ,bet regis, viešo mirštančios (bet pinigų reklamai turinčios…), partijos sprendimo nėra…) 0

taigis2014-02-26 13:54

visi jaucia kad gerb Zigmas yra labai priestaringa asmenybe As jo prezidentu negaleciau skirt vien uz jo gerus darbus atliktus reikalaujant skubiai uzdaryt Ignalinos AE ir Kruonio akumuliacines jegaines statybos sustabdyma Galiausia ta Ignalinos AE buvo pries laika uzdaryta Tai tiesiog sulauze valstybes energetikos stubura ir atnese virs simto milijardu litu vien tiesiogines finansines zalos Nekalbant apie milziniska zala kai regionines AE prieslaikinis uzdarymas tiesiog uzdege zalia sviesa dvieju rusisku branduoliniu monstru ant pagrindiniu Lietuvos upiu statybos Taip labai pabloginus butent ekologijos bukle Gerb Puteikis siuo atveju neabejotinai butu mano favoritas : jo nuostatos tikrai nepriestarauja tikros demokratijos ir teisingumo itvirtinimui valstybeje Gaila kad nebeturime gabios ir zinomos Lietuvai gerb teisininkes Neringos Venskienes pasirinkimo Matomai jos valanda dar isaus Geriausi jai linkejimai

Simonas2014-02-26 13:51

Dar yra žmonių, suprantančių paprastų tautiečių troškimus ir mintis, kokia turėtų būti LT santvarka. Jei yra tokie zmonės, kaip Gerb. Stoškus, gerb. Z.Vaišvila, gerb. N. Puteikis, liaudis turi artėjančių pasikeitimų viltį.

kazkoks bezdaris nemoka uztikrint laidos garso2014-02-26 13:35

kodel praktiskai nera garso Gal su spec kolonelem ar ausinem dar imanoma klausyt O per kompo garsiakalbius vos vos girdet snabzdant

kas nepatinka?2014-02-26 13:29

Puteikis nėra euroskeptikas. Ir gerai. Nereikia jokiems Paulauskams nei kitiems už tokį teisingą požiūrį jo sunešioti.

Dialogas2014-02-26 12:45

Kaip kontūzytas, kalbasi su pesimistu.

Dvidešimt pirmam2014-02-26 12:29

Jei nežinai ką rašyti tai ir nerašyk bileką, kad tik priešingai rašyt.

Romualdas2014-02-26 11:58

Mes neprilygstam EU valstybėms, nes neturim gerų vadovų. Išsirinkom tokius, kurie gražiai kalbėjo, bet dirbo atvirkščiai.Dabar vėl išlindo Paulauskai, kurie net prie referendumo nebuvo prisidėję. Tik du žmonės kalbėjo tiesiai-šviesiai. Tiesa, vienas daugiau kalbėjo, kitas ir kalbėjo ir darė.

Palanga2014-02-26 11:39

Puteikis yra fainas vyras, bet, mano nuomone, toks protingesnis Sustausko variantas. Vaisvila - ismintis, analize, logika ir dar daug daugiau puikiu savybiu. Leiskim Nagliui pasirodyti kitame poste, nes jam dar ilgai reikia atplaudideti mundura, kuri susitepe budamas sistemineje partijoje. As rinksiuos tarp Rolando ir Zigmo. Taskas.

Remiantiems gerbiamą Vaišvilą2014-02-26 07:33

Visus tautiečius, norinčius paremti Z. Vaišvilos rinkimų politinę kampaniją įstatymo nustatyta tvarka, kviečiame aukoti pervedimu į jo rinkimų sąskaitą: LT777290000000141615, AB “Citadele” bankas. Taisyklės: Jei aukojate iki 40 lt - jokių papildomų sąlygų nėra. Jei norite aukoti daugiau nei 40 litų sumą, jūs privalote VMI deklaruoti 2013 metų turtą ir pajamas. Po 10 dienų galite pervesti į kandidato sąskaitą iki 10 proc. deklaruotų metinių pajamų, bet ne daugiau 22 320 litų. Aukoti galima iki agitacijos kampanijos etapo pabaigos, tai yra, iki 2014 m. gegužės 10 d. 1 val.

Žemaičiui2014-02-26 02:52

Ką čia blerbi, saugumieti nei šį, nei tą? Jei nori, tai eik ir draugauk su Lukašenka, NATO tau netrukdo ir šaibą susikišt į išangę, kad savo lojalumą kaimynui parodytum. kam tiems rusams ir baltarusiams reikėtų mums įsakinėti, jei už juos tą darbą padaro mėlynas sarafanas su klika subinlaižių.

Naglis Puteikis2014-02-26 02:49

Būčiau dėkingas, jei paremtumėt mano rinkimų kampaniją pervesdami 40 Lt sumą į mano rinkimų sąskaitą (galima paremti ir didesne suma, tačiau reikia prieš tai deklaruoti pajamas): Naglis Puteikis LT737300010138332964 "Swedbank" AB SWIFT kodas HABALT22, banko kodas 73000 Paskirtis: ‚auka rinkimų kampanijai’

Žemaits2014-02-26 02:12

Nagli, skelbiesi nesisteminis, bet aš pradedu abejoti tuo. Rusai puola, Lukašenka puola... NATO vienintelė apsauga... NATO yra nusikalstama organizacija, skirta įvesti pasaulinei valdžiai. Pasaulyje NATO kariai yra išžudę be galo daug nekaltų gyventojų ir okupavę daug valstybių. Lietuva NATO organizacijai yra tik dar vienas žingsnis arčiau Rusijos, tam, kad ją užvaldyti. Apie Europą kiek gali svaiksčiot... Mes nebūsim niekad lygūs ES su senosiom valstybėm, o jei tiksliau tai ES valdo Prancūzai ir Vokiečiai, todėl ir Jungtinė Karalystė paskutiniu metu iškėlė iš ES išstojimo klausimą, nes jie neturi ES tokios valdžios kokią turi dvi minėtos valstybės. Reikia draugaut tiek su Rusija, tiek su Baltarusija. Jos yra mūsų kaimynės, jos mums neįsakinėja kaip elgtis savo kieme, nuo jų labai daug priklauso mūsų ekonomika (eksportas į Rusiją, Klaipėdos uostas ir Baltarusija.. ). Žodžiu čia galima vardint ir vardint. Dabar galvoju ar tu tikrai nuoširdžiai tiki ką tu sakai, ar visgi esi "sisteminis". Deja nebuvo debatuose Rolando Paulausko, o tai būtų tave "sunešiojęs" kaip reikiant.

Tokurui2014-02-26 01:38

"Šiuo klausimu pateikiame Naglio Puteikio ir Zigmo Vaišvilos ištrauką iš vasario 24 d. politinių debatų", rašo ekspertai. Kur tie visi debatai? Jūsų nurodytu adresu nėra jokių debatų, ką jūs čia š... malat?

tokur' as (naujausia)2014-02-25 21:51

jutube "2014-02-24" naujausi debatai.

Tokurui2014-02-25 21:29

Neklaidink žmonių. Tie Vaišvilos - Puteikio debatai vyko vakar, o ne vasario 17 dieną. Ekspertai pažadėjo paskelbti pilną debatų vaizdo įrašą, bet kažkodėl jo neįdeda, o tik 12 min. sumontuotą ištrauką. Tikrai, Tokurai, kur tie debatai?

kur to kur2014-02-25 20:59

nuoširdus ačiū.

to kur2014-02-25 20:32

viskas yra youtube. rašyk paieškoje "DEBATAI 2014 02 17" ir rasi- nesunku juk

Tvarijonas žinovui2014-02-25 19:28

Tai iš jūsų pasakymo taip ir nesupratau, ar Vaišvila pateikė kažkokius popierius VRK (gal ir dalinius, kaip jūs sakote), o VRK nedavė parašų lapų, ar nepadavė jokių kol kas ir todėl lapų negavo? Atsakykit, nes matau, kad žinot.

kur2014-02-25 19:09

pilnas įrašas.Labai įdomu:).Būkit mieli,patalpinkit kas galit.

Pateiks2014-02-25 19:06

ir spės.Ten reikia įvairių deklaracijų ir visa kitą.Puteikis deklaravo kaip seimo narys,,gal Vaišvilos buvo kitos-dalinės.Taip kad bus viskas tvarkoje.

Tvarijonas2014-02-25 17:44

Kaip suprasti, "neturi visų reikiamų dokumentų"? Tai kokio tokio dokumento jis neturi, kokius turi kikti, net K. Brazauskienė?

Vaišvilos registravimas2014-02-25 17:13

Kiek žinoma, Vaišvila dar neturi visų reikiamų dokumentų, kad galėtų atsiimti parašų lapus. Tikriausiai dar spės susitvarkyti iki vasario 28 d.

Tvarijonas2014-02-25 16:59

Nesąmonė kažkokia. Kaip galima aukoti neregistruotam rinkimams kandidatui rinkiminei kampanijai. VRK turėtų paaiškinti, kodėl neregistruoja Zigmo Vaišvilos. Kodėl pats Vaišvila tyli, nekviečia žmonių prie VRK.

Prisidėkime prie Vaišvilos rėmimo2014-02-25 16:34

Visus tautiečius, norinčius paremti Z. Vaišvilos rinkimų politinę kampaniją įstatymo nustatyta tvarka, kviečiame aukoti pervedimu į jo rinkimų sąskaitą: LT777290000000141615, AB “Citadele” bankas. Taisyklės: Jei aukojate iki 40 lt - jokių papildomų sąlygų nėra. Jei norite aukoti daugiau nei 40 litų sumą, jūs privalote VMI deklaruoti 2013 metų turtą ir pajamas. Po 10 dienų galite pervesti į kandidato sąskaitą iki 10 proc. deklaruotų metinių pajamų, bet ne daugiau 22 320 litų. Aukoti galima iki agitacijos kampanijos etapo pabaigos, tai yra, iki 2014 m. gegužės 10 d. 1 val.

kodel2014-02-25 16:31

VRK sąrašuose vis dar nėra Vaišvilos. Kodėl? Kada bus galima pasirašyti už jį?

>arkliui kuriam neaišku2014-02-25 15:19

Jūsų arklys matyt nubėgo laukais. Video "Užvaldymas nuodais. Bėgte į daržus" rodo. Dėl debatų - talpinama dalimis, nes visame įraše yra techninių trukdžių.

arklys kuriam nebeaišku2014-02-25 14:48

Kas čia darosi? Straipsnis "Užvaldymas nuodais. Bėgte į daržus" siūlo filmuką, kurio nėra, straipsnis "Dar kartą apie Konstituciją ir Konstitucinį Teismą" siūlo Puteikio ir Vaišvilos ištrauką iš politinių debatų, kurios taip pat nėra... Gal aš dar nepabudau?

pasiklausiau2014-02-25 14:47

Skirtingi kandidatų požiūriai – įdomu

arklys kuriam nebeaišku2014-02-25 14:39

Tai kur ta ištrauka?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi