Telegram įrašas

Naujausi

Komentarai (56)

Rikiuoti
Romas/Dzukas > 40. apuokas2023-10-30 13:24

Jus nepastebejote, kad jusu mintys juda tik viena linkme. Pertekliaus nebuna, bet neneigsite, kad ne vienas vakaru "eksperdas", kalbedamas apie kazkokia pagalba is Irano ir S. Korejos, nepateike nei vieno akivaizdaus fakto, ne vieno kreipimosi, ne vienos sutarties ar logistikos dokumentu. As neteigiu, kad to nera, bet tai tik pletku lygyje, juolab kad visi ir visada naudojasi pagalba, net visu isreklamuota JAV. Man sunku apibudinti koks turetu buti perteklius, ar kaip turetu atrodyti nepriteklius. Pvz. tu paciu dronu gamyba. Rusijoje yra apie 100 gamyklu, kurios gamina dronus. Tarp kitko, ju gyvavimo amzius 7-9 metai. Pakanka to ar ne, ivertinti negaliu. Praeita menesi Rusija pagamino arti 101 tukst. dronu. Daug tai ar mazai, taip pat nepasakysiu, nezinau koks poreikis.

Romas/Dzukas > 33. apuokas2023-10-30 12:53

Problema tame, kad Lietuvoje skleidziamos pasakos apie karinius ivykius Ukrainoje, o dauguma sventai jais tiki. Kas yra gan keista, nes ta dauguma mato kaip sistema meluoja vidaus reikaluose, bet sventai tiki uzsienio reikaluose. Jums pasakojama apie milziniskus Rusijos nuostolius, o as juos zinau. As pilnai pritariu rusu taktikai, nes Rusija ruosiasi karui su NATO, todel visiskai logiska alinti vakaru ekonomika ir tustintikatnes atsargas. Taip, zmones zusta, bet zmogus yra mirtingas ir nieko su tuo nepadarysi. Tiketi ar ne, tai jusu laisva valia, bet rusu Ukrainos fronte zuvo maziau nei autoivykiuose. Tarp kitko, kas jus labai nustebins - procentaliai nuo bendro pilieciu skaiciaus, Ukrainos fronte rusu zusta mazdaug vienodai, kiek zusta lietuviu, bet Lietuva, kiek viesinama, nekariauja. :) Resursu, ju niekada nebuna perdaug, bet palyginus su Europa Rusijos padetis yra zymiai geresne. Per paskutinius 15 metu, Rusija sugebejo vel atsistoti ant koju. Putinas kalba teisingai, nes tokia yra Rusijos politika tautiniu atzvilgiu. Tai yra vienas is faktoriu, kodel Rusija neskuba plesti karinius veiksmus. Nusluoti dali Ukrainos nuo zemes pavirsiaus nesudaro jokiu sunkumu, bet tai visiskai nereikalinga. Ukraina valosi nuo to nacistinio meslo. Siaip, maziau ziurekite interneto nesamoniu, yra visiskai viesos duomenu bazes, kad suvokti kas ir kaip vyksta is tikruju.

yell...NATO go NAXO apie 53.2023-10-30 02:08

kai kurie tupicos net neįstengia suvokti mano kaži kada jiems pateiktos info, jog argumentų kalba su jais baigiu po kelių bedravimo seansų, jei pasidaro akivaizdu, jog susidurta su kanalizacijos šulinio dangčio lygiu :))) - ir po to belieka tik prasmė pasakyti savo nuomonę apie tų protinių kledarų skleidžiamus kliedesius :) - o jei netyčia juos ištiktų rimtų(rimtų!) argumentų badas, jie juos nesunkiai gali rasti mąstančių żmmonių diskusijose, kurios atsitinka net ekspertuose :))))

apuokas>52.2023-10-30 00:09

Manai pademonstravai auksta lygi vietoj argumentu priklijaves eiline etikete. Man nei silta , nei salta , klijuok cia tas etiketes visiems kam netingi, nes kaip matau daugiau nieko ir nesugebi.:)

yell...NATO go NACHO apie 50.2023-10-29 22:43

eilinį kartą nesistebiu mažaraščio apuoko išvirkščia logika :)))

Darijus2023-10-29 22:39

O tai ką, Ukrainoje šaudo?

apuokas>452023-10-29 21:03

Jei RF nori greitos pergales ir issaugoti simtus tukstanciu rusu gyvybiu jie turejo ta padaryti seniai. Jei nepadare reiskia yra nepajegus arba kartu su JAV , Zelenskiu nori utilizuoti kuo daugiau rusu. Esat tipiskas še malejas. Rasot , kad yra desimtys ir simtai priezasciu tu tiltu nesprogdinti , bet neistenget pateikti net vienos del kurios tie tiltai nesprogdinami. :)) Kaip diskutuoti su tokiu veikeju , kuris kalba apie kazkokias absoliucias tiesas , simtus motyvu ar priezasciu , bet nepajegia pateikti nei vieno fakto, motyvo ar priezastis. Intelektualinis lavonas tai ir gaunasi ne diskusija , o farsas. :)

Vaiks2023-10-29 20:57

Pamiršo pridurti, kad Putinas numirė. Ištuštino šaldiklį nuo žirnelių, koldūnų ir brokolių, ten paguldė Putiną, saugo, nežino ką daryti.

yell...Z.O.V.marine apie 47.2023-10-29 20:22

jungtines tvarto melagių pajėgas atstovaujanti jojonununene blakė niekaip neapsisperdžia, kuo vistik ta ukrošizopija užsiima - ar opybitelnu kontrnastupu, ar dar opybitelnesne defensyva :)))) - bet nėra skirtumo : bo beretosmegenių formuliaruose ar kalendoriukuose, kiekvenam lape vandens ženklais įrašyta - "putlet kaput" :)))))

jo,jo2023-10-29 20:07

kliedinti margaspalvė papūga "teigia",kad kacapai puldami ties Avdiejivką...patiria mažiau nuostolių,nei besiginantieji DDD Tu q-va,q.....DDD

yell...NATO go NAXO2023-10-29 20:01

preliminarūs ukrošizopijos kontrnastupo "pasiekimai" per pastarąją savaitę - virš 5000 nabašnikų..., tvarto klapčiukas žiedukas norėjo pasakyti, kad besiginančios pusės - rusijos nuostoliai dar didesni ? - visiškų klejukų debilionės :)

yell...NATO go NAXO apie 42.2023-10-29 19:49

na, tokio gelžbetoninio ornitogeniško bukumo dar reikia paieškoti :))) - įdomu koks telegram'o išminčius iš detroito ar kazanės generalinio štabo apuokodolbui pranešė, jog rusija turėjo tikslą tuos tiltus susprogdinti, bet nesugebėjo ??? :)))) - galima turėti dešimtis taktinių motyvų tuos tiltus ,ar kažką panašaus likviduoti, o galima turėti šimtus strateginių, politinių, humanitarinių ir kitokių motyvų palikti tuos tiltus ramybėje, sprendžiant tas pačias užduotis kitais būdais ! - net keptas vištos kiaušinis gerokai intelektualesnis už visą apuoko galvą ...

yell...NATO go NAXO apie 42.2023-10-29 19:43

na, tokio gelžbetoninio bukumo dar reikia paieškoti :))) - įdomu koks tekegram'o išminčius iš detroito ar kazanės apuokodolbui pranešė, jog rusai turėjo tikslą tuos tiltus susprogdinti, bet nesugebėjo ??? :)))) - galima turėti dešimtis taktinių motyvų tuos tiktus ar kažką panašaus susprogdinti,vo galima turėti šimtusvstrateginių, pollitinių, humanitarinių motyvų palikti tuos tiltus ramybėje, sprendžiant tas pačias užduotis kitais būdais

yell...NATO go NAXO apie 40.2023-10-29 19:28

ir vėl tas darželio auklėtinis :))) - niekas jokiam kare neturėjo visko ko reikia, ir ko gali reikėti :) - armijos aprūpinimas ir ginkluotės lankstumas bei optimalumas tai taip pat karo meno elementas :) - mąstantys žmonės žiūri ne į atskirus fragmentus, o į visumą, į tendencijas, ir į rezultatus !, - o apuokai lesa telegramines nuotrupas ir šiukšles apie korėjas ir iranus :) - tipo visi kariauja visokiais ginklais, - pagal situaciją, o rusijos atveju tai yra "resursų trūkumas " :))) - na, gerai kad ukrošizopija kol kas nejaučia "mėsinių resursų" trūkumo ...

apuokas2023-10-29 19:24

Apie rusu pajeguma liudija tai, kad jie net tiltu per Dniepra nepajegus susprogdinti, nors tai jiems garantuotu greita pergale. Bande ties Odesa susprogdinti nuo Rumunijos puses -nepavyko.:)

apuokas> Laimai2023-10-29 19:16

Tai jus pasidomekit, kiek savaiciu laike vakarini flanga prancuzai, belgai , olandai , svedai ir kiti ir kaip jie butu laimeje, jei rusai butu pralaimeje.:)

apuokas>372023-10-29 19:05

Matyt turi pertekliu, kad reikia prasyti pagalbos is Irano ir Siaures Korejos.:)). Dronu neturejo, ka cia dar postringauti, rysio priemoniu ir kitu elementariu dalyku.:)

yell...NATO go NAXO apie 37.2023-10-29 18:56

joooo... , ne apuoko smegenims įkirsti, jog nėra jokios absoliučios tiesos , jei kalbama ne apie apie akivaizdžiausius faktus ... - yra tik daugiau ar mažiau subjektyvūs vertinimai, arba visiška deza, - tokie naivūs apuokai yra pati ta tikslinė vidų propagand0nų ir pavienių infoisterikų auditorija :) - tipo naujieną atkasė - "yra daug problemų" :))) - o kur jų nėra ??? - tik ne visi suvokia, kad esmė ne problemose, o vertinimo kriterijuose ir matavimo vienetuose .... , - vienaam metras yra žingsnis, kitaam - viso gyvenimo kelias...

Laima2023-10-29 18:49

Kuo labiau rusai pralami, tuo labiau saukia kad jie laimejo pries hitleri, nors ir tai yra melas, laimejo koalicija is vakaru valstybiu, rusai tik rytini flanga laike

yell...NATO go NAXO apie 30,332023-10-29 18:45

:))) - neilgai teko laukti elinių telegram'inių dolbopuoko kliedesių - "rusai nebeturi pajėgumų":))) ,- gražus darbelis laukia dzūko :)

apuokas>29 Naxo2023-10-29 18:45

Dzukas ne toks kvailas , kad paneiginetu visiems gerai zinomus dalykus, teigtu ,kad puolancioji puse laimi santykiu 1 :20 pries gerai isitvirtinusia besiginancia. Be to as neginu Kijevo chuntos ir netikejau UA pergale nuo pat SVO pradzios, ne del to, kad myleciau rusus ar neapkesciau ukrainieciu. Jegu santykis buvo ir yra ne ukrainieciu puseje. Gal Dzukas ir negali cia skelbti apie realia padeti RU ir jos armijoje, bet yra rusu patriotu kurie skelbia tiesa ir as taip pat matau daug problemu ir Ukrainoje ir Rusijoje ir ekspertuose ir apie tai rasau. :)

Idomu2023-10-29 18:41

Kas retina rusu grupes, ar Rusijoj buvus 1 daline mobilizacija, ar Ukrainoj pilna 50-ta?

jo,jo2023-10-29 18:39

Naudos tikrai jokios, naftos kainos neauga, vakarai neskursta, infliacija nedideja, sankcijos veikiam, bukas kaip bambukas

apuokas>Dzukui2023-10-29 18:31

Nemanau , kad ilgas uzsiteses karas naudingas Rusijai, nebent Putinas noretu smarkiai praretinti rusu tauta. Juk kitoje puseje is esmes tie patys rusai, ka tvirtino ne viena karta ir pats Putinas ir as is esmes su tuo sutinku. Gal priezastis labai paprasta , rusai taip buvo nuvare savo pramonini - karini ir zmogiska karini resursa, kad tiesiog neturi dabar pajegumu ta pergale pasiekti ir tada ta neigaluma reikia kazkaip pateisinti. Jei bus toks tempas ir tiek auku uziimant nedidelis miestelius, tai kazin ar abiem pusem uzteks gyvosios jegos daeiti iki Kijevo. Cia akivaizdu, kad ukrainieciu rezervas isseks greiciau negu rusu ir tai gal but yra vienitelis rusu privalumas ilgame kare.

jo,jo2023-10-29 18:28

puskacapė margaspalvė....įtaria Romulą,kad jis......"susirenka" DDDDD Įdomu...,kaip ten jis pats su savimi "susirenka"??? O gal mūsų čigoniukas ..,koks....transformeris ir susirinkinėja iš atskirų dalių??? Žvengiu....,kad net skauda žandus DDD

yell...NATO go NAXO apie 29.2023-10-29 18:15

kartais ima atrodyti, kad dzūkas čia susirenka vien tam, kad paglostyti vieno, kažkokio išskirtinio idioto apuoko savimeilę :))) - kad anam nesibaigtų noras kliedėti absurdus, kuriuos dzūkas galėtų labai "argumentuotai" "įveikti" - pamenu jau buvo ne viena, praktiškai tokio pat turinio/esmės dzūko replika taam ornitodundukui, tačiau dejavu toliau tebevyksta :))) - ir stopro, tebevyks toliau, ir apuokas po kurio laiko vėl cirkinsis savo analizėmis, kaip lėtai, nesėkmingai ir nemokšiškai kariauja rusijos armija :)))))

apuokas2023-10-29 18:06

Is kur tiek ekspertuose debilu priviso? Ties Avdejevka , Marinka rusai nuo pat SVO pradzios nepasistume i prieki kiek nors zymiau. Kodel? Todel , kad ten galingi itvirtinimai ir tokiu atveju puolancioji puse patiria kelis kart didesnius nuostolius. Pats prorusiskas veikejas Dimitrij Vasilec , kad tie keli simtai metru ar koks kilometras rusams daug kainavo, bet kitaip ir negali buti. Sania v Floride ikele video su tragisku rusu puolimu. Is esmes ta pati paskelbe ir M. Ziedas per LRT. Ne viena karta apie didelius nuostolius kalbejo ir pats Prigozinas, bet aisku daugumai "ekspertu" komentatoriu tiki Peskovo informacija kur kalbama tik apie rusu pergales. Bet reali situacija rodo, kad superderzavos armija turi daug problemu su Ukrainos mobilizuotais kaimieciais. :)

Romas/Dzukas > 24. apuokas2023-10-29 17:57

Neteigiu, bet itariu, kad tamstai neteko dalyvauti karinese operacijose. Iveikti galima ivairiais budai. Galima iveikti neskaiciuojant auku, galima neskubeti ir skaldznt prieso grupuotes jas naikinti dalimis. Sutikit - Ukraina niekaip nepanasi i Iraka, ar ta pacia Palestina. Rusijai nera kur skubeti, laikas veikia Rusijos naudai. Paversti "dykuma" nors pora UA didmiesciu, nesudaro jokiu sunkumu, bet tai visiskai nereikalinga. Strategiskai, tai nenaudinga.

Romas/Dzukas > 18. apuokas2023-10-29 17:44

Viskas labai paprasta - rusai gina savo zeme, kovoja su banditizmu. Rusijos kariuomemene ten yra, ji savo teritorijoje. Tai viena. Antra - didesne dalimi, tarp kariskiu, ten randasi buvusios Ukrainos pilieciai. Jus ten niekada nebuvote, todel jums sunku suprasti. Jeigu Rusijoje Kijevo gaujas vadina "ВСУ" (ukrainos ginkluotos pajegos), tai, bent jau, Donecko, Chersono ir Zaporozes srities vietiniai gyventojai, kitaip nevadina, kaip - "укропские бандформирования" (ukropu banditu buriai). Patinka jums tai ar ne, neturi jokios reiksmes vietiniams. Jie patys apsisprende. Nepatariu Lietuvai listi ten. Jeigu prasides rimtesne mesmale, Lietuvos, kaip darinio, neliks. Lietuviu pareiga pabandyti sukurti savo valstybe ir rupintis tik jos gerove. Kokia turi buti Ukraina, nuspres zmones, kurie ten gime, augo ir gyvena.

yell...NATO go NAXO to 24.2023-10-29 17:32

:))))) - apuokas susipainiojo savo penkiuose neuronuose :))) - atsakau ant pirštų : rusijos armija vykdo ukroreicho demilitarizaciją :) - kad po to galėtų atlikti banderostano denacifijaciją :))))

Ha2023-10-29 17:26

Net patys ukrainieciu blogeriai is ukrainos sako, kad xana, o cia jam matai pasake usoj sedintys ekspertai, kad ne xana, is kur tu toks protingas cia, galetum savo video youtube daryt, sviest zmones savo protu

24 gandrui2023-10-29 17:23

O kur kas sake, kad negali? Tie tavo usa based expertai? Jo, tie tai ten didziausi ekspertai, tikrai informacija ne vakaru naudai.

apuokas>232023-10-29 17:18

Viska perskaiciau ir paklausiau, kas yra kitoje puseje , kad negali iveikti Ukrainos kaimieciu ir keleto NATO savanoriu.:)) Ar sunku atsakyti?

yell...NATO go NAXO apie 18.2023-10-29 17:11

panašu, kad apuokas pasijuto gaidžiu peštynėse :) - svarbu kažkaip kirsti :) - debiliukas nesugebėjo perskaityti elementaraus teksto :"Fronte bando priesintis mobilizuoti kaimieciai ir NATO savanoriai." - ir čia lenkų specnaziaus citata :)

Kokiam alijense?2023-10-29 17:10

Pagal konstituacija jokios kitos salies armija negali but Lietuvoj, tai pagal jusu logika jeigu kazkokios armijos gali but Lietuvoj, tai reiskia ir rusai gali but Ukrainoj, nes Ukraina yra vis dar oficaliai CIS nare

koks juokdarys.....2023-10-29 17:05

netgi...klaunas. Apsimeta nesuprantančiu,kad mes NATO alijanse ir tie kariai tai koalicijos/alijanso plotmėje yra savi.

18 balandziui2023-10-29 17:02

O tai taves leisk paklaust ka Lietuvoj kitu saliu kariuomene veikia? Rusu ten tai nera

yell...NATO GO NAXO apie 14.2023-10-29 17:01

na, kad apuokas yra unikalaus žanro klounas, tai jau nebestebina, tačiau kai tas niektauza pasigyrê srebiąs info iš "nepriklausomų" infošaltinių, kaip pavyzdį pateikdamas "telegram", tai belieka tik užsispėlioti, kelis gi miligramus jo juokingo šimtakilograminio kūno sudaro smegenys :))) - visiškas blūdas ir sapnas, apsiraizgęs pornosklaidos stereotipais ir mąstymo šablonais :))) - tas apuokas-anekdotas net nebandė savęs paklausti, ką jis vadina "nepriklausomais šaltiniais" :) - ir nuo ko nepriklausomais ? - ir ar išvis po saule egzistuoja toks oksimorinas, kaip "nepriklausomi informacijos šaltiniai" :))) - gal vistik reiktų atkreipti dėmesį į realų informacijos vertinimo kriterijų, kaip informacijos patikimumas, kuris, savo ruožtu, susudeda iš daugybės kitų vertinimo kriterijų ??? --- ir grįžtant prie tekegram'o : taigi jame transliuojams praktiškai visas spektras informacijos :( - vienok , visų apuokų bukumo koncentratas kažkodėl retransliuoja tik labai diskretišką to spektro dalį, nuduodamas kažkokį neį3,14samą analitiką :))))

apuokas>Dzukui2023-10-29 16:53

Leiskite paklausti , jei Ukrainos kariuomenes seniai nera, tai ka ten veikia rusai. Gal ju ten irgi kariuomenes jau nera.:)

Romas/Dzukas2023-10-29 16:43

Butinai patiria, ne tik didziausius, o milziniskus. Butent todel, vakar lenku spec. daliniu pulkininkas dave interviu - "Ukrainos kariuomenes nera jau seniai. Fronte bando priesintis mobilizuoti kaimieciai ir NATO savanoriai. Ukrainieciai masiskai pasiduoda i nelaisve."

Kokošenkovas2023-10-29 15:46

kabinu makaronus ant ausu bukiems kacapams

Hahhahahahaha2023-10-29 15:23

Nu jo sedintys amerikoj tikrai geriausi saltiniai, sveco gal dar paklausai irgi?

apuokas>122023-10-29 14:40

Mielai.Kad ir Telegram- Sania v Floride, Dmitrij Vasilec. Beje video apie musi ties Avdejevka is rutube buvo pasalintas , nes buvo konstatuota, kad tai neatitinka ofilialios RF pozicijos. Tipo video neatitinka tai ka propogandistai tokie kaip Geltonas skiedzia.:)))

apuokas>92023-10-29 14:28

Nesuprantu as geltonosios logikos.Ziniu skaitymas ir igarsinimas filmu tai tas pats procesas-ka duoda i burna ta ir ima. Bet gaunasi paradoksas zinias skaitydamas Ziedas yra blogas, o igarsindamas filmus geras.:))

Tai 11 karveli2023-10-29 14:27

Pasidalink tai neoficialiais saltiniais, mes irgi norim but toki protingi kaip ir tu, bet davai be 5 kolonos pasaku sekeju ok?

apuokas>82023-10-29 14:17

As imu informacija is neprikausomu saltiniu, bet ja butent sia patvirtina ir kaip , kurie rusu korespondentai.

S2023-10-29 14:15

https://youtu.be/ZlsAX-ZdHMo?si=paYo2FUYDpQIpFI9-del rusu kalbos draskymas...o nori i Eueopa ?

Pirmam2023-10-29 14:05

Ziedas seniai parsidavus proste, man jis patiko kaip igarsintojas, nes gera balsa turi, o kaip vedejas jis tiesiog paprasta proste, ka duoda i burna ta ir ima

To 3 peleda2023-10-29 14:03

Tavo saltiniai gal ukraina24? Na tada speju turetum dziaugtis Putino mirtim

Hmm2023-10-29 14:02

Tipo nesekmingai, bet rodo sugriautus kaimus, tai kieno cia sekme buvo?

apuokas>52023-10-29 14:01

As nepropogandistas kaip tamsta , todel informacijos higiena neuzsiimu. Netrinu ir nevalau tai kas nepatinka.:). Bet tamstos zadetu rusu pergaliu labai laukiam ir niekaip nesulaukiam.:)

yell...NATO go NAXO apie 3.2023-10-29 13:40

debiliausias iš visų žemės apuokų ir pelėdų, rado reikalą priminti apie save, pranešdamas, jog jo informacinė higiena ir vėl nukrito dar keliais laipteliais į visišką pogrindį/podugnį :))))

E.Musk2023-10-29 13:39

Elonas Muskas ką tik suaktyvino Starlink virš Gazos. Izraelio nusikaltimai žmoniškumui bus rodomi per televiziją ir tūkstančiai vaikų bus išgelbėti ligoninėse...

apuokas>1.2023-10-29 13:28

Taip ir yra. Rusai bando pulti, deja nesekmingai . Patys pripazista, kad nuostoliai dideli, o rezultatai prasti. Na aisku Naxukas nervinasi , kad jo prognozes nesipildo, tuo labiau, kad Marijus geba itaigiai ir itikinamai informacija pateikti. :)

yell...NATO go NAXO apie 7.2023-10-29 13:22

šitas lansbergterjerų veislės šuo , tipo besistengiantis išlikti visišku anonimu, po truputį raunasi į ekspertinių tvarteliopitekų komandos lyderius :) - kol visokie pegas'ai, daliukasosai, nunenejojonustebėliai, laimos , ir kiti pindošizolitchūaniškos "ideologijos" apologetai blaškosi rudens vėjuose, šitas kiauliašunis tyliai ir metodiškai knisa savo išsvajotą "šaknį" :))))

yell...NATO go NAXO2023-10-29 13:02

tvartelio pornosklaidos kliedesiai yra vieni kliedesiausių kliedesių kolektyvinio pindosyno media pelkėje, turintys nulį sąsajų su realybe, bei didžiausią melo koeficientą :) - man tik klaikiai cekava, kas per do mėšlinas padaras yra tas mariukas žiedukas, taip chunveibiniškai transliuojantis tą melo srautą į veršių ausis, savo šleikščiai kniaukiakčiu balsu...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi