Skelbiame prof. Vytauto Landsbergio reakciją į ekspertai.eu publikuotą Liudviko Jakimavičiaus tekstą „Patriarcho ruduo“.

  • ••••••

Kai aiškinamės, tada ir aiškėja. Galimai. Štai Liudvikui Jakimavičiui iš vieno mano interviu- dar jų pasitaiko – išryškėjo išaiškėjo keli kraupūs dalykai (citata). Visų pirma, sako Liudvikas, „kad Lietuvos žemė yra prekė“.

Aš matau kitaip negu Liudvikas. Parduodama ir perkama būna Vasiliausko ir Petrausko žemė.

Po Sovietų Sąjungos likvidavimosi, – o kažkada „liaudies“ Seimas visą okupuotą Lietuvą urmu buvo padovanojęs Sovietų Sąjungai, – konkreti žemė vėl tapo tų asmenų nuosavybe ir yra prekė. Skaudu ir nemalonu, bet Vasiliauskas dabar gali ją ir turėti, – ne pirmininko skirtą pasodybinį sklypą, – ir parduoti, pavyzdžiui, Petrauskui.

Taip jau atsitiko, Liudvikai, ir į „visaliaudinę“ žemės nuosavybę gal negrįšime. Jeigu mus, atsisakančius ES, palaipsniui priglaus V. Putinas, tai ir ten žemė vis dar pardavinėjama ir perkama. O dabar kyla grėsmė, kad Vasiliauskas galės parduoti ir Petersonui.

Net ir tada ji netaps Švedijos karalystės žeme, tebeliks suverenia mūsų tautos ir valstybės teritorija, nors ir švedas artų neaugindamas joje Sosnovskio barščių.

Antras kraupus dalykas, anot bičiulio Liudviko, – tai, kad prekybos „taisykles nustatome ne mes“. Prisiėmėm išties po Kovo 11-osios įvairių taisyklių, ir Jungtinių Tautų, ir europinių konvencijų, pasirašėm net Šiaurės Atlanto sutartį, ko geresnėje tarybinėje santvarkoje nebūtume galėję nė pamėginti.

Stodami į Europos Sąjungą prisiėmėm (referendumu) dar šiokių tokių taisyklių. Dėl kai kurių prašėmės išimties, kad atidėtų jų laikymosi terminą, ir gavom tų išimčių.

Tada taisyklės dar buvo geros, daug kuo pasinaudojom.

Dabar jos pablogėjo, nes turėtumėm laikytis dar vienos. Prisimenam savo suverenią teisę pasielgti kaip V. Janukovyčius, tačiau ar būtinai reikia? Jei negerbsim tarptautinių konstitucijų, priprasim negerbti ir savosios.

O SSRS arba L. Brežnevo konstitucija čia nelygintina.

Mūsų Konstitucija kalba pamatinius dalykus apie Tautą, bet nesako, kad šioji yra Petrausko ir Vasiliausko žemės savininkė. Referendumu gal galima ir taip nustatyti, jei tik tiedu kaimynai suprato, už ką balsavo.

Europos Sąjunga praplečia galimų pirkėjų ratą, bet tikrai neliepia „imperatyviai“ parduoti.

O iš dalies galėtume nustatyti ir savų taisyklių. Europiečiams, kurie turės teisę pirktis žemės pagal Europos sutartį, bet dar gavę leidimą, pavyzdžiui, iš kurių nors ministerijų dėl to konkretaus pasiūlyto sklypo. Ir ne UAB'ams, kuriuos sudaro Eurazijos piliečiai. Čia reikia normalios tvarkos, ir ją siūlo Lietuvos Sąjūdis. Protu galima geriau veikti negu basliu.

Dar turiu vieną prašymą, Liudvikai. Ne pinigų, kurių kilniaširdiškai siūlai Ignalinos AE palaidojimui. Neparduok savo bičių, neparduok žemės ir kitiems tai pasakyk. Bet nepravardžiuok manęs jokiu „patriarchu“. Atsimenu, kaip V. Petkevičius tyčiojosi iš mano tėvo. Aš esu tavo draugo tėvas, todėl ir kreipiuosi vardu, kad ir ką rašytum.

Naujausi

Komentarai (155)

Rikiuoti
ttt-22013-12-29 14:54

Negaliu sutikti su p. Landzbergio išvedžiojimais. "Preke" gali būti, tik tai kas yra žmogaus sukurta ir ką norima išmainyti į kito asmens "prekę" Tai ir vadinama "prekyba". O nuosavybė - tai arba paties sukurta arba "suprekiauta" "prekė". Todėl žemė nėra ir negali būti nei preke nei nuosavybe. Asmeniui gali būti suteikiama teisė panaudoti tam tikrą žemės sklypą konkrečiai paskirčiai - namo statybai, sodybos įkūrimui, miško ar javų auginimui ir tik prisilaikant visų apribojimų ir taisyklių. Taigi bet kokie žemės pardavinėjimai yra nesąmonė.

Andrius Oi2013-12-24 13:54

Grazus straipsnis

Raigerdas Stasiui2013-12-23 17:40

Stasy, ko jūs čia skleidžiate informacinį jovalą. Prie ko čia žemės pardavimas visokiais nelegaliais keliais ir oficialus žemės pardavimas užsieniečiams? Ar jūs suprantate apie ką eina kalba? Čia buvo tokia Marta, tai jos komentarai labai panašūs į jūsų. Man dabar kila įtarimas tik dėl vieno dalyko: ar nebuvo organizuota ta visa Nepriklausomybė tik tuo tikslu, kad galima būtų Lietuvoje pirkti žemę? Žemė dabar neturi vertės, nes dar 50 metų, t. y. tik keletą kartų ir žmonės turės rimtų problemų dėl žemės. Man keista iš viso, kad tokioje mažoje valstybėje eina kalba apie žemės pardavimą. Rusija savo laiku pardavė Aliaską, kurios plotas 1 518 800 km² už 7,2 milijoną dolerių. Na pasiūlykit dvigubą ar trigubą kainą amerikiečiams, ar jie parduos dabar Aliaską? Klausimas turi eiti ne apie žemės paradavimą, o klausimas turi eiti apie tai, kad tai yra padarytas nusikaltimas. Kiek lietuvių žuvo, kad išlaikyti tą pačią Žemaitiją ir t. t. Kas iš viso dedasi Lietuvoje, kad taip lengvai buvo atiduota Hitleriui Klaipėda, Lenkijai - Vilnius ir t. t. Mums reikia iš viso fundamentaliai keisti lietuvio požiūrio į savo žemę. Joks lietuvoe žemės lopinėlis negali būti parduodamas jokiai šaliai, jokiam užsieniečiui niekada per jokius amžius.

stasys to 1462013-12-22 16:15

Jus dažniau paskaitykit Verslo žinias, ten rasite nemažai informacijos, apie tai kaip spekuliuojama šiandiena Lietuvos žeme, Lietuvoje kurtomis UAB, 1,2,3..pagal to pačio pavadinimo šaknį.. sandorių sumos nenurodytos, bet perleidžiamos žemės kiekiai sandoriuose siekia ne viena tūks. ha..ir tai beje ne Lietuvių kurtos įmonės. Beje ten pat rasite ir puikių pavyzdžių kaip sų ta problema kovoja vokiečiai.

Letas Palmaitis Raigerdui ir kitiems2013-12-22 08:53

Pone Raigerdai, atsakiau į visus Jūsų klausimus paskutiniame laiške dėl tilto ir tai tikrai pasirodė. Greit redakcija pašalino temą atgal į archyvo antrą puslapį, kartu pašalindama Jūsų laišką ir mano atsakymus. Tiek to, rašykite man privačiai. Sveikindamas tradicinių krikščionių Kalėdų šventei artėjant, pranešu, kad "Šabbat Šalom" Vilniaus mesijinės bendruomenės Kauno grupė ragina visus, išpažįstančius Mesijo (Kristaus) ir žmonijos Išganytojo J-šūa gimimą ir kūniškąjį atėjimą, 2013 m. gruodžio 25 d. 14 val. Lietuvos ir Jisraelio laiku, visiems kartu padėkojus Dangiškajam Tėvui už Tiesos Saulės - Mesijo J-šūa Atėjimą bei už Jo Atpekamąją Golgotos Auką, susivienyti bendroje maldoje, kad pripildyti Šventosios Dvasios taptume šviesuliais, skleidžiančiais aplink save šią Išganymo Šviesą, tegu ji spindi apšviesdama tikrąjį kelią apokaliptinėje tamsoje, tebūnie jos apšviesti visų kraštų žmonės, tegu visi, išpažįstantieji Abraomo D-vą, randa malonę Viešpaties akyse, tegu bus pagreitintas šlovingasis Mesijo sugrįžimas ir tegu pralaimi blogio, pragaro, tamsos ir mirties jėgos. Amen.

gražu2013-12-22 02:22

puikus atsakymas! džentelmeniškas ir išmintingas!

Česlovas2013-12-22 00:27

Gerb. Raigerdai, Publijau, Jūsų nuomonei pritariu. Teisingai pasakyta, kad ponas V. Landsbergis yra egocentrišką asmenybė. Tai puikiai ir labai taikliai apibūdino Raigerdas. Egocentriškumas, savęs ir savo nuomonės sureiškinimas ir iškėlimas aukščiau Valstybės ir tuo pačiu Tautos nuomonės, nepaisant jokios kritikos- ciniško KGB-izmo pažymis. Galimai V. Landsbergis yra ypatingai aukšto lygio egocentriškas cinikas KGB-istas. Kas gali tai paneigti. Juk liustracijos ir desovietizacijos Lietuvoje nebuvo. Tuo pačiu tvirtai tykiu nebuvo atkurta Lietuvoje nepriklausomybė ir demokratija. Mūsų ,,gudruoliai" politikai, kartu su V. Landsbergiu priešakyje sąmoningai Lietuvos nepriklausomybės paskelbimą prilygino nepriklausomybės atkūrimui. Po tokio verdikto Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo procesas buvo sustabdytas. Tai galimai ir buvo palanku V. Landsbergiui. Komunistams, KGB-istams, sovietiniams teisininkams ir visokio plauko sovietinėms atmatoms tai buvo naudinga. Nepriklausomybė, demokratija ,, atkurta", ir kam kapstytis po praeitį. Tokias daineles jie suokia ir dabar. Tenka apgailestauti, bet be liustracijos, desovietizacijos ir dabartinių VSD, STT, FNTT archyvų, vadinamos slaptos informacijos paviešinimo niekada nebus atkurtas istorinis teisingumas, tuo pačiu niekada nebus atkurta Lietuvoje nepriklausomybė ir demokratija.

Raigerdas Publijui2013-12-21 14:08

Jūs teisingai čia parašėte, pritariu jūsų komentarui. Aš čia perskaičiau vieną komentarą, kuris priminė sovietinius metus ir man kilo tokios asociacijos, kad į politiką eina visgi keisti bachūrėliai. Reikėtų kažkokių rimtų stsudijų šituo atžvilgiu, nes 23 metus šita grupė yra prikausčiusi visuomenės dėmesį, nes tikimasi, kad jie sugebės sutvarkyti ūkinius reikalus Lietuvoje. Ir visuomenė tikisi, bet reikalas tas, kad tie, kurie sako "Aš eisiu į Seimą ir padarysiu, net nesiruošia daryti". V. Landsbergis irgi nieko nesiruošė daryti Lietuvos ūkiui, nes jis tai panaudojo, kaip krešto įrankį oponentams ar savo priešams. Ūkis nemėgsta šitų dalykų. Jis mėgsta tvarką, racionalumą, logiką, perspektyvą, dorovingus santykius, tarp dirbančiųjų šitame ūkyje, ir konkrečią naudą, kuri normaliai turėtų viršyti bent 5 kartus į tai, kas buvo idėta. Taigi, ūkiniai klausimai turėtų būti, kaip vienas iš svarbiausių dalykų. Bet pas mus pirmoje vietoje yra KOKIO NORS POLITINIO VADUKO NUOMONĖ. Tą patį mes turėjome ir komunistų valdymo laikais. Ten kokio Leonido Iljyčiaus Brežnevo nuomonė ir viskas, ir žmonės stovi eilutėse, kad pažiūrėti "Malaja zemlia", kuri, kaip man paskiau išaiškėjo, buvo privalomas peržiūrėjimas Lietuvoje, bet to nebuvo daroma nei Maskvoje, nei Rusijoje. Išeina taip, kad Lietuvos komunistai buvo patys uoliausi. Šiandien jie yra patys uoliausi žemės pardavime užsieniečiams. Mane tai labiausiai šiurpina tai, kad šitie vadukai, su savo idiotiškomis nuomonėmis ir atitinkamai su savo idiotiųka veikla, taip lengvai manipuliuoja bet kuo, kad tik likti teisiais. Tai yra patologija. Aš ilgą laiką negalėjau nuspręsti, kaip tą reiškinį galima būtų pavadinti, nes dabartiniai politikai, jie kaip cirkininkai, bet cirkininkai dirba juodą darbą ir palyginti politikus su cirkininkais, tai reikštų pažeminti cirkininkus. Yra toks dalykas, kaip lyderis. Štai čia ir yra šuo pakastas. Įdomu yra tai, kad tas tikras lyderis neturi visų tų savybių, kurias turi šitie "vadukai su savo nuomonėmis". Lyderis jis paparsčiausiai daro ir tie žmonės, su kuriais jis dirba, jų padėtis tiek ekonomine, tiek dvasine prasme pradeda gerėti. Taigi, yra tikras LYDERIS ir yra PSEUDOLYDERIS. Taigi, LYDERIS, jis padarys viską, kad būtų geriaus visiems. PSEUDOLYDERIS darys tik tai, kas yra naudinga jam. Taigi, skirtumas tarp jų yra milžiniškas. Ir aš prisiminiau žodį EGOCENTRIŠKAS. Pažiūrėkime, ką jis reiškia: "Egocentrikas - kai žmogus jaučiasi daug svarbesnis, reikšmingesnis ir pranašesnis už kitus. Egocentriškas žmogus nori buti pasaulio cenru. Dažniausiai tokie žmonės yra itin jautrūs sau/savo problemomis ir gana abejingi/sunkiai įsijaučiantys į kito žmogaus jausmus ir būsenas. Būtent dėl nuolatinio susikoncentravimo į save, egocentriški žmonės užgožia/stengiasi užgožti aplinkinius ir tokiu būdu komplikuoja santykius". Taigi, jeigu mes paimsime V. Landsbergį, tai manau galima drąsiai pasakyti, kad tai yra į egocentriškumą giliai įklimpęs politikas. Štai aplink šitą ašį ir sukasi jo visa veikla.

Del Lietuvos sienu2013-12-21 13:51

Kodel tamsta, lanzbergi, nei zodzio nepasakete apie tai, kad rytu Lietuvoje zemes pasiruose supirkti lenaki, siekia prisijungti "Vilniaus krasta", nors apie tai rase netgi Lietuvos rytas. Kodel nekabate netgi apie isatyminius saugiklius, kai tuo tarpu lenkai 7 vaivadijose, besiribojanciose su Vokietija aplamai uzdraude zemes pardavima uzsienieciams. Kodel laikinajame konstituciniame istatyme irasete ne tik ES, bet ir NATO ir ESBO salis,ko nera nei vienos valstybes istatymuose??? O juk saliu pirkeju susidaro virs 50. Tai jau kvepia Lietuvos isparceliavimu

Publijui 143 pagarba2013-12-21 01:48

Labai teisingi tamstos žodžiai

to 141. stasys2013-12-21 00:32

na kliedi šiek tiek, nes visi spekuliantai žemgrobiai labiausiai laukia kada galės parduoti žemę užsieniečiams... o supirks ne pavieniai užsieniečiai, o tokios korporacijos kaip monsanto ševron... va tada ir pagiedosit. ir šitas šūdžius vėl sakys kad aš neeekaltas, aplinka kalta...

mam a iš kaimo2013-12-20 21:11

Visų kraupiausia man, kad visi tokie, kaip "patriarchas' bando užkišti gerkles "run. keliams" Europos sąjunga. Labai gerai prisimenu tą balsavimą už stojimą, ir nieko ciniškesnio, išskyrus kai kurių "patriotų' pasisakymus mačiusi nebuvau. Sekiau abi dienas, sekiau valandomis, ir labai aišku, kaip vos ne trečdalis b alsuotojų nubalsavo per paskutines 2 valandas. Ir net ne aluje esmė. Mačiau tuometinėj "taupoj" girtuoklius, atėjusius su 5, su 8 balsuotojo lipdukais kiekvienas. Neaišku, kur ir kiek kartų jie balsavo, o ir balsuoti,manau, jog nebuvo būtina, - suskaičiuota buvo taip,kaip reikia. Ne pirmas tai kartas

stasys to Publijus2013-12-20 16:33

Panašu kad Jus nelabai gaudotės situacijoje, kodėl reikėjo parduoti greitai ir bet kam tik ne Lukoil, kodėl benzinas brangus su dujomis ir šeip ..Jūsų žiniai Mežeikiai vis dar daugiausiai sumoką mokesčių Lietuvai, kaip įmonė...o juk galėjo jos ir nelikti, kaip nutyko daugumai to meto gigantų .

Publijus2013-12-20 15:53

Aš norėčiau paklausti,ne Patriarcho,bet tiesiog tuometinio faktinio Lietuvos vadovo. Ar negraužia sąžinė del Willjams aferos,manau pačios įžūliausios ir begėdiškiausios Lietuvos istorijoje. O juk tai jūs buldozerio principu ją stūmėt. Kaip galima dykai atiduoti pelningiausia valstybės įmonę,atskirti jos valdymą,kad valdytojas nieko nedarytų, ir mokėti ne už rezultatus. Aptverti Lietuvą muitais nuo konkurentų ir suteikti ypatingus geležinkelio tarifus. Tai ar dirbo strateginis investuotojas tomis šiltnamio sąlygomis. Ar džiaugėsi Lietuvos vežėjai pigesniu kuru,o valstybė mokesčių daugybe? Ir kodėl dar šiandien žmogų pagautą su dviem kanistrais pigesnių degalų baudžia ir vadina nusikaltėliu. Kodėl tie pigūs degalai nevežami į Lietuvą tankeriais ir cisternomis? Ką jūs iš viso padarėte Lietuvos labui? Kur ta rinka,už kurią tauta liejo kraują. Brangiausiai Europoje mokame už dujas,vaistus,elektrą,šilumą ir kitas gyvybiškai būtinas paslaugas. Kitos kainos irgi ES lygyje. Jūs sukūrėt aukščiausių kainų ir žemiausių atlyginimų rezervatą visoje ES. Tauta jau parduota monopolijoms su vaikais ir anūkais. Netgi mažmeninėje prekyboje vyrauja karteliniai susitarimai. Vienintelė civilizuota yra telekomunikacijų rinka,bet ir ta sukurta ne politikų pastangomis,bet priešinantis valdžios sukurtai Telekomo monopolijai. O juk visi jūs,gazpromų,Rubikonų,RAO,Willjamsų ir vaistininkų mafijos chalūjai prisiekiat tarnauti tautai, dedat rankas ant Biblijos ir sakot,"tepadeda man Dievas..." Tai ką Dievas turėjo padėti naujos valstybės kūrėjams,ir kodėl nepadėjo tiems kurie turėjo geriausias startines sąlygas. Išvystytus valstybės regionus bei mokslą,pigesnę už vandenį elektrą,nuosavą naftos perdirbimo įmonę ir esam arčiausiai dujų tiekėjo. Ir kur dingo ta priesaika ir ta tarnystė tautai?

Ei, gandonesi2013-12-20 09:24

Ar tu esi tas pats kgbistas kuris 1991-aisiais man rimtu veidu aiskinai kad Landsbergis statosi nama Sveicarijoje? Sakai su Sveicarija nieko neisejo, pabandysi su Amerika? Menkysta...

stasys2013-12-20 09:22

Autorius teisus sakydamas, kad nesilaikydami anksčiau prisiimtų įsipareigojimų, anksčiau ar vėliau nustosime gerbti ir savo įstatymus ,.. o tai ta patį teisė į žemės nuosavybe ir t. t. Nepriklausomybės aušroje buvo svarbų įteisinti/užtvirtinant save kaip suverenią valstybe, tą padaryti galima buvo tik kaip įstojus į visas įmanomas ir prieinamas pasaulines organizacijas, uždarus klubus .. kai kur paskubėta kai kur ir aplamai mūsų nereikėjo,.. gyveni , mokaisi, pasitaisai.. Bet viena taisyklė lieka nelaužoma,.. neturį meluoti sau ir apgaudinėti kitus sakydamas kad pasekmes už daromas klaidas, galima taip pat lengvai interpretuoti kaip ir prisiimtus savo įsipareigojimus kitų sąskaita. Tai pradžios kelias į savi izoliacija. Čia jau daug kartų buvo kalbėta kad tokia padėtis naudinga visokiems Karbauskiams .. superkantiems tą žeme dideliais kiekiais,.. nesibodint ją ir paspekuliuotį... įstatymai turį riboti spekuliativinius sandorius ribojant jos pardavimą be aiškaus jos panaudojimo plano. Taip sukurtume interesą ją rūpintis, kuriant pridėtine verte, ne tik mokesčio našta už ją .. Meilė žemei prasideda ne nuo jos turėjimo, kaip nuosavybe, o nuo noro kurtį jos pagalba .. o Visiems čia populistas siūlau lysti po lapais ir nustoti spekuliuoti tuo kitiems vis dar šventa... " umnij v goru nie poidiot umnij gorų oboidiot" . :)) žavi tą rusų kalba .. nenustojų ją vis žavėtis. :)

Eina gandai2013-12-20 02:37

Eina gandai, kad laesbergis statosi amerikoj nemažą pastatėlį. Gal jau ruošias išlėkt? Kas žinot?

Šmėkla2013-12-19 22:18

Sovietmečiu buvo serijalas ,,Rusų stebuklas'',ir jis dar daugelio galvose atgyja, gyvujų numirelių pavidalu.

profesoriau2013-12-19 20:07

negaiškit laiko neišmanėliams!

Raigerdas Albui2013-12-19 14:50

Dėkoju Tamstai už pritarimą ir tikiuosi, kad ir jūs prisidedate prie Lietuvos ištraukimo iš šitų demagogų užkabintų Lietuvai grandinių. V. Landsbergis priekaištauja visuomenei, kad ji keikia jį dėl kolūkių išardymo. Tokiais atvejais prof. V. Landsbergiui užanka atmintis ir jis pamiršta apie konkurenciją ir apie Laisvą rinką. Lietuvos kaimas buvo vienas iš geriausių visoje TSRS teritorijoje. Kiek miestiečių važiuodavo į kaimą ne tik pailsėti, bet ir padirbėti. Ir šitas demagogas, išgirdęs apie Laisvą rinką, pradėjo griauti tai, kuo Lietuva didžiavosi. Reikėjo leisti konkuruoti privačiai nuosavybei su kolūkine arba bendruomenine nuosavybės forma. Jeigu padaryti organizacinius teisingus žingsnius, tai privati nuosavybė negalėjo nukonkuruoti bendruomeninės nuosavybės. Kaimas buvo stabilus ir gana tvarkingai ir neblogai besivystantis žmonių junginys. Tik ten reikėjo po truputį duoti žmonėms taisyti patiems tai, kas nebeatitiko laikmečio reikalavimų, ir keisti į tai, kas galėjo atnešti jiems naudą. Kas liko iš dabartinio kaimo? 12-13 mergaitės vaikšto girtos, žmones apėmė neviltis, nebeliko jokios perspektyvos, o tie savininkai pradėjo tyčiotis, nes mokėjo tik grašius, o kiti dirbo net tik už maistą. Čia tas pats, kas kaimo bobutėms vietoj tautinių dainų, paleisti joms rokenrolą ir priversti jas šokti pagal šį ritmą. Deja, pas mus, nėra išsilavinusių žurnalistų, nes V. Landsbergis kalba apie "laisvą rinką". Tad, gal pirmiausia, reikėjo paklausti profesoriaus: o kas yra ta laisvė? Ir jūs pamatytumėte šypsenėle ir toliau makaronų kabinimą, kad nuslėpti tą faktą, kad profesorius neturi jokio supratimo apie tai, kas yra laisvė. Niekinti tautą, ją menkinti, jis taip pat supranta, kaip "žodžio laisvę", nors faktiškai, tai yra išdaviko supratimas apie laisvę, kadangi jis spjauna į tą ranką, kuri jį išmaitino. O jūs, manau, ponas Albai suprantate, kokią laisvę įsivaizduoja išdavikas. Manau jūs prisimenate tą 30 sidabrinių. Štai ir visa jo laisvė. Čia jis yra be konkurencijos.

Albas2013-12-19 12:49

116 Raigerdai, šaunuolis, visada taikliai ir korektiškai. Gerbiu.

auris2013-12-19 04:05

mano biciuliai mano kad lendsbergas vytautas marksizmo-leninizmo estetikos destytojas neturi sazines.

Idalgo2013-12-19 02:07

"Bet nepravardžiuok manęs jokiu „patriarchu“"... Jo, kuklumas neišpasakytas. Bet nepasikuklino sau prisisavinti Savaonorio NR.1 titulą.

istorija2013-12-19 01:18

Kaip Izraelis Palestinoje vėl atsirado? Ogi iš palestiniečių už grašius buvo supirkinėjama žemė. O kai jos kažkiek jau buvo nupirkta, tai vietinius aborigenus tiesiog išmetė.

2122013-12-19 01:18

trydalioja senis su rasa ..ju smarve jau toli dvokia...vienam senatve kitai "kelemensa..."

Komentaras2013-12-19 01:08

Tūkstantį kartų prakeiktas nukvakęs senis, kuriam tauta nebe tauta, o tik žmonės.Didžiausia panieka šitam išgamai.

nominacija2013-12-19 00:03

štai kur didžiausias Korumpas - Lietuvos Pardavėjas. Valio.

To 1262013-12-18 23:56

Pirk dramblį, put. In. As s s

vardui2013-12-18 23:55

O aš manau, kad išsigimusi ir bankrutuojanri ES neverta, kad Lietuvai joje likti.

To 1262013-12-18 23:55

Kramtyk, ką kramtai

vardas2013-12-18 23:47

Tikrai lietuviai neverti buti ES, pats laikas pas Putina po sparneliu.

Per 3 mėnesių2013-12-18 23:44

Parašų rinkimo laikotarpį tik vieną žmogų sutikau, kuris dar aklai tiki šita atgyvena. Tik vieną. Taip kad eik gult, seneli ne kalėdų

SAD vienas is pirmuju savanoriu2013-12-18 23:39

1991m seimo rumuose visa menesi sio senio sikna saugojau,o Dieve koks as tada buvau naivus,man jis buvo idealas.......konservatoriu lyderis :)))))))),bl,kad dabar ji sikanti sutrauktu,per konservatoriu, ir komuniagu valdyma 1000000 zmoniu emigravo ir as tame tarpe,pradejau nuo nulio ir dabar nesigailiu,o jei man jis cia papultu po ranka as jam sikna isspardyciau!

sima2013-12-18 23:35

plastakes.has.it

Negerbiu šito2013-12-18 23:26

Bet taip atvirai tyčiotis iš Tautos. Po to klastingai maskuotis. Šitokia "šlykštynė1. Save laiko gudriausiu. Kas tam seniui rūpi? Tegul eina karšintis. Gal jau užteks "aktyviai vykdyti užduotį"?

Uždainavo2013-12-18 23:21

La la la.........

Von tą2013-12-18 23:19

Ševron. Von la.........

To 1172013-12-18 23:15

Lanbiurgeris tau atsakė, netvarka bus tokia-spręs kažkokios mistinės ministrerijos, kam parduot, kam ne. Svarbiausia la.la.nsbregiui ten savus globalistus prakišt

Keli kraupūs dalykai, nutikę Lietuvai2013-12-18 22:59

Adams, Lansbargis

Su visa Pagarba2013-12-18 22:52

Banalia ir net kiek dygoka demagogija driokstelėjo gerb. Landsbergis ir,sakyčiau,prašovė kokių 15-20km. Šiek tiek patikslinsiu esamą padėtį. Tikriausiai niekam ne paslaptis,kad dirbamos žemės plotai pasaulyje traukiasi,o gyventojų skaičius nenumaldomai auga Trečiojo pasaulio šalių sąskaita,nepadeda net sterilizacija. Ir visi nori valgyti. Jau dirbama net atokesnė Černobylio apsaugos zona,mat šioje žemėje išaugintuose mėginiuose nerasta radiacijos! Net ir aklai puolant pardavinėti dirbamą žemę,ar palankiausias momentas dabar tam? Kokia bus žemės pardavimo užsieniečiams tvarka? Kodėl apie tai nekalbama? Kas laukia paveldėtojų,kuriems žemė vis dar nesugrąžinta? Klausimų begalė,bet jei plėtotis ir konkretizuoti viską,gausis "paklodė".

Raigerdas2013-12-18 22:30

V. Landsbergio dviveidiškumas yra tame, kad jis parenka tik tuos variantus, kai reikia tai sukurti kokiai nors kombinacijai, kad galima būtų manipuliuoti žmonių nuomonėmis. Kai reikia žemę parduoti, tai čia viskas eina į vieną puodą: ir konkurencija, ir Laisva rinka, ir Lietuvos žemė, kaip prekė, bet kokiam europiečiui. Bet didysis manipuliatorius staigiai pamiršta apie Laisvos rinkos egzistavimą, apie konkurenciją, apie laisvą žmonių pasirinkimą, kada kalba eina apie REFERENDUMĄ. Štai čia prof. V. Landsbergis nieko nebeprisimena, kas liečia piliečių teises, jų laisves ir pradeda kalbėti diktatoriaus mąstymo stiliumi: "referendumas - tai Hitlerinė Vokietija. Ir kas nori referendumo, tas dirba Rusijai". Aš siūlyčiau vieną dalyką. Matote, gerbiamieji, pasaulyje jau yra išrasti gana geri būdai, kaip tvarkyti politiką, ekonominius ir kitus reikalus. Ko reikia, kad viską pradėti tvarkyti dorai, racionaliai ir teisingai? Nieko tokio ypatingo nereikia. Reikia tik: 1)Mylėti tą lietuvių tautą, kokia nevykusi ji bebūtų, ir tartis su ja svarbiausiais valstybės egzistavimo klausimais; 2)Reikia mylėti šitą žemę;3)Reikia gerbti mūsų protėvių paliktas vertybes, tame tarpe ir lietuviškas tradicijas, o ypatingai mūsų Baltų tikėjimą;4) Būti sąžiningu ir vykdyti savo prisiimtas pareigas pavyzdingai ir efektyviai; 5)Savo kasdieniniu darbu, nešti konkrečią naudą Lietuvos valstybei, kurią galima būtų įvertinti, kaip vertingą produktą, kurį galima būtų iškeisti net tarptautinėje "Laisvoje" rinkoje į bet kokius pinigus; 6)Kurti daug šviesesnę ateitį mūsų jaunimui ir ateities kartoms, nei tai yra dabar; 7)Pritraukti į Lietuvą pačias pažangiausias technologijas, mokymus ir sukurti naujus projektus, o gal net naujus energijos gaminimo būdus, kurie būtų daug tobulesni, nei yra dabar, ir nežalotų gamtos ir žmonių sveikatos; 8)Kurti taiką ir bendradarbiavimą su artimiausiais kaimynais ir ateiti jiems į pagalbą, jeigu reikia, kad padėti jiems išspręsti iškilusias problemas... Taigi, aš dabar ekspromtu mestelėjau šituos dalykus, bet Valstybę galima kurti visiškai normaliais ir praktikoje patikrintais būdais. Bet mes reikalą turime su politikais, kurie norėdami susireikšminti, paprastus dalykus taip susuks, padarys tokias sudėtingas kombinacijas, kad jeigu jūs jų paprašysite išnarplioti jų sukurtas beprotiškas sistemas, tai jie patys šito padaryti nesugebės, nes tai turės daryti ne jie, o Lietuvos piliečiai, kurie maitina tuos nevykėlius politikus. Pažiūrėkite atydžiai į tuos politikus viso pasaulio mąstu, kiek jų tarpe trenktų, kiek diktatorių, mažesnių ir didesnių Hitlerių, Napoleonų, Cesarių ir t. t. O apie ekonomiką jie nieko neišmano. Apie finansus taip pat, nors pasitikrinti ar buvo iš valstybės pervesti pinigai, jie nepamiršta. Mes nebeturime laiko žaisti su tokio vaikų daželio lygio politikais. Pasaulyje energijos šaltiniai senka, žmonių daugėja ir artėja to žmogaus žaidimo su kitu žmogumi pabaiga. Ji gali būti nesėkminga tiek vienam, tiek kitam. Nugalėtojų čia nebus, nebent žmogui dar kartą teks susinaikinti ir vėl viską pradėti iš naujo. Tie, kurie mėgsta pažaisti karus, nebeturi tam galimybių. Laikas tokiems dalykams baigėsi. Todėl, arba mes rimtai sprendžiam Žmogaus egzistavimo problemas šioje žemėje arba mes beveik dauguma tapsime aukomis, kokių nors pamišėlių, kuriems atrodys, kaip tam Hitleriui, kad jis čia gali valdyti pasaulį per prievartą kitų žmonių atžvilgiu. Todėl pradėti reikia nuo Lietuvos. Ko reikia išmokyti mūsų politikus? Tai, kad jie sudėtingais klausimais tartusi su visuomene. Ir tokiam pokalbiui deleguotų padorius žmones, jeigu jie tokių turi. Jokie V. Landsbergiai su visuomene tartis negali, nes jų vieta už durų. Niekas nekaltas, jeigu jų auklėjimas buvo toks netikęs. O susireikšminusiems reikia atidaryti specialų klubą, tegul visi tie Napoleonai, Hitleriai, Juknevičienės ir Kubiliai renkasi tame Susireikšminusių žmogelių klube. Pastatyti jiems televizorių ir tegul klausosi Miliūtės ir Pumprickaitės laidų. Tiesa, Kubiliui reikėtų ten Šv. Raštų knygą padėti, nes prieš pradedant žiūrėti Pumprickaitės laidas, galėtų susirinkusiems pacituoti kokią nors vietą iš Šv. Raštų knygos.

lond2013-12-18 22:20

Super geras 98 Raigerdo komentaras apie ta lansbergi...

manau2013-12-18 22:20

Šitas renegatas pardavęs Tėvynę ir savo vaikus bei anūkus parduos, mekendamas, kad tai prekė.

to 37. Graužinienė pasirašė???2013-12-18 22:04

tai taip ir tiki,ką kas pliurpia? Mačiau jos ankstesnį interviu tv žiniose,ten ji teigė,jog turim vykdyt ES sutartį dėl žemės pardavimo užsieniečiams! Tai ponia PATI SAU prieštaraudama jau staiga pareiškia,jog ir ji pasirašė? Ir aplamai,kas nuolat seka žinias,turėtų pastebėt,jog esminiuose klausimuose graužinienės ir prezid. nuomonės ... SUTAMPA... Vaje,kaip netikėta... O Jakimavičiaus nuomonė dėl schevron panaši kaip ir jo draugo,landsbergio sūnaus (alfoj rašė)? O gal Jakimavičius "netyčia" žino,kodėl Pociūnienės str." Smurto prevencija ar sąmonės prievartavimas?" ,vos dieną pabuvęs... Keišta,jog šiuo klausimu neteko niekur rast jokio Jakimavičiaus straipsnelio,o gal klystu? Verta pask. kom. 62,59,57

morta2013-12-18 21:59

Gal pamiršot,kaip kalė mums į galvas,kad Lietuva- tai šiaurės Jeruzalė

pensininkas2013-12-18 21:56

Kas tie tokie komentatoriai?Profesorius labai logiškai paaiškino, bet jie suokia savo dainelę, daugelis pliurpia nesąmones, galvoju gal jiems su protelis pasimaišęs ar vaikystėje nuo pečiaus nukrito.

Veršių banda land land land sberkiui2013-12-18 21:36

Ateinam tavęs sutrypt, land

Cha lanšbiurgui2013-12-18 21:24

Adams. Šėlis komentarus paskaitė ir į ligoninę pateko... Ko atsilieki?

Darijus2013-12-18 21:16

Gal pagaliau žmonės supras Dėdulės klastą?

Lansbergiui2013-12-18 21:13

Tu nebesvaičiok, "runkėli". Ministerijos matai jam spręs. Kad tavo "kgb.istinius-globalistinius-žyd..istiniams kadrus" prakištų ant mūsų žemių. Uodega suki? Valdžia nori išlaikyt? Gal tau jau laikas suprasti- TAVO LAIKAS BAIGĖSI visom prasmėm. Ir ačiū Dievui. P.s. Niekas tavęs Palangoj nelaukia

Progresas2013-12-18 20:49

Konkurencijos analogas, komunizme tik sportas buvo, socialistinis lenktyniavimas, kur nubėgo?, kapitalizmas be sveikos konkurencijos yra pasmerktas, ir nereikia tapatinti ,vagių, visokių sukčių, ir nomenklatūros ,,konkurencijos'', kaip ir klasikinės mafijos.

Kirmelynas, sunauja ir runkelis2013-12-18 20:32

Vycka, tu esi rasistas ir idiotas! Jeigu spiegi kad zeme parduot uzsienieciam nieko tokio, tai kodel EU pilietis yra geresnis uz ne EU pilieti??? Ir vienas, ir kitas yra uzsienieciai. Lygiai taip pat tarp EU pilieciu yra nemazai tu vadinamu ir euroazijieciu, arba sekant tamstos logika dar blogesniu is Azijos. Jau 25 metus balamutinat liaudi, gasdinat kad ateis rusai ir t. t. Gaila kad neturiu anuku, gasdinciau kad ateis vytukas muzikantas ir atims is ju viska, kaip ateme nepriklausomybe ir Lietuvos Respublika is paprastu pilieciu. Gal jau gana jaustis dievu?

ar iš peklos tas patriarcho dosnumas?2013-12-18 20:08

pabuvus ir riebiai pagyvenus Briusely parceliuoti protevių žemę?

bokštai2013-12-18 19:42

Lietuvos žeme pardavinėti... Tai kaip ta Lietuva atrodys? Kaip sūris iškandžiotas..

Pilypas be kanapių2013-12-18 19:28

patriarchui Landsbergiui pirmu numeriu reikia praeiti liustraciją geriau vėliau nei niekada

Raigerdas2013-12-18 19:26

Čia kai kurie komentatoriai, prisiskaitę teorijų bruka idėja, kad konkurencija išsprendžia vos ne visus klausimus. Na, gerai. Imkime ir patikėkime tokiais sapaliojimais. Štai 23 metus mes turime konkuruojančias partijas. Kas mato tame kokią nors naudą? Kur jūs čia matote konkurenciją? Čia jokios konkurencijos nėra. Čia net kovos nėra. Per 23 metus neatsirado nei veinos partijos, kuri nors realiai galėtų bent jam brūkštelti kokį nors eskiziuką, kad jie gali padaryti tą ir tą, pvz. , išspręsti Lietuvoje nedarbo problemą. Nejaugi visose partijose, kurios tarpusavyje konkuruoja, yra tik tik silpnapročiai? Ne, taip nėra. Tai, kame čia yra tas šuo pakastas, kad niekas nemato čia jokios konkurencijos? Kodėl tie politikai, siūlantys Lietuvos gyventojams gyventi konkurencijos sąlygomis, patys nekonkuruoja? Aš jums duosiu pavyzdį konkurencijos: numeskite 10 šunų vieną ar keletą kaulų ir jūs pamatysite šitą konkurenciją. Pažiūrėkime dabar į šio žodžio reikšmę: "konkureñcija [lot. concurrentia < concurro — bėgu drauge], varžymasis, rungtyniavimas kurioje nors srityje, norint pasiekti tą patį tikslą". Parodykite man nors vieną dalyką, kur būtų matyti, kad nors viena partija įgyvendino kokį nors tikslą, susijusį su Lietuvos žmonių gerove? Gal tai emigracija? Nedarbas? Augantis nusikalstamumas? Narkomanija? Skurdas? Protų nutekėjimas? Korupcijos pažabojimas? Švietimo sistemos pagerėjimas? Teisingumas? Kur yra ta sritis? Bet paimkime kitą konkurenciją, kurią jūs tikrai galite pamatyti realiai - tai, kiek ir kokia partija padarė daugiau žalos Lietuvos visuomenei? Kiek pinigų buvo "teisėtai" pasisavinta iš valstybės iždo, kad padėti savo "geradariams" partijų rėmėjams, giminaičiams, draugasm, pažįstamiems ir t. t. Ar tik ne čia ir yra pati didžiausia konkurencija? Ir jeigu jie tarpusavyje susipyko, tai tik suspyko dėl dalijamo kokio nors valstybinio gabalo, kurio negali pasidalinti tarpusavyje. Tai, kas čia konkuruoja? Partijos ar grupelės su kriminalinias metodais, tik užmaskuotoje formoje?

Silva2013-12-18 19:02

Labai teisus L. Jakimavičius: ponai - draugai "susikilojo" žemę kaip panorėjo ir žemėtvarkininkai savęs nenusiskriaudė. Vsio zakonno...

Tai kurgi dingo Pikasas?2013-12-18 19:02

neberašo konservų garbės pensinikas Pikasas... ar širdies mūgį gavo? gal kitą konservų uzduotį gavo ir dabar vadinasi rupiais/supelijusiais miltais?

Raigerdas2013-12-18 19:01

Įsižeidęs V. Landsbergis vis kalba apie prekybą neturėdamas apie tai jokio supratimo. Jeigu jūs leistumėte jam valdyti netgi UAB-ą, tai šitas UAB-as bankrutuotų neišvengiamai. Tokio neišmanymo ekonomikoje reikia paieškoti. Aš nežinau, kas yra kvailiausias konservatorių partijoje, bet netgi pats kvailiausias konservatorius nesugebės nusišnekėti taip, kaip šneka V. Landsbergis. Jis fanatiškai tiki kažkokiais tai pardavimais, kada tai ekonomikoje tas dalykas yra viduryje ciklo arba netgi netoli pabaigos. Deja, V. Landsbergio norai yra labai panašūs į tokio "žvaigždės Minedo" norus, kuris neturėdamas ritmo jausmo nori važiuoti į Euroviziją. Jeigu jūs norite dikredituoti V. Landsbergį, užduokite jam klausimą apie ekonomiką ir jis pradės paistyti nesąmones. Reikalas ne žemės pardavime, o reikalas tame, kaip vyriausybė organizuos Lietuvoje gamybą. Lietuvos žmones reikia išmokyti gaminti iš naujo, nes konservatoriai supranta ekonomiką tik, kaip pichvatizaciją ir žemės pardavimą užsieniečiams, ir praktiškai sugriovė viską, ką tik įmanoma sugriauti. V. Landsbergiui Atominė jėgainė yra suprantama nė kiek ne daugiau, nei tai suprato KPSS sekretoriai. Šitoks atominės energijos panaudojimas yra vakarykštė diena, bet atsilikusio mąstymo profesoriui V. Landsbergiui tai yra gerai. Jis taip fanatiškai tiki savo tom nesąmonėm, kad net nepajėgus pasidomėti, kodėl vokiečiai atsisako atominių elektrinių. O kas kas, bet vokiečiai energijų tipuose ir technikoje tikrai išmanymą turi. Prof. V. Landsbergis kalba apie Laisvąją rinką, bet pažiūrėkite į JAV, kur įsigalėjusios grupelės bankininkų ir farmacininkų valdo visą šalį. Iš kur Lietuva skolinosi pinigų? Iš TVF. Tai, kodėl niekas nepaklausia "ekonomisto" ir "Žemės pardavimo iniciatoriaus", kada Lietuva gražins skolas? Jeigu prof. V. Landsbergis gauna atlyginimą iš tų pasiskolintų pinigų, tai turėtų ir atsakyti - kas atiduos tas skolas? Kodėl prof. V. Landsbergis, kuris čia piešiasi, kaip nusimanantis ekonomikoje, pats gauna atlyginimą iš skolintų pinigų, o skolas turės atiduoti mano vaikai ir anūkai? Ir tik todėl, kad prof. V. Landsbergis nebuvo labai protingas, bet jam labai patinka apsimetinėti, kad jis išmano kažką apie ekonomiką. Prof. V. Landsbergis kalba apie Laisvąją rinką, tai čia jokių stabdžių gali ir nebūti, nes yra "vaikų pardavimo" paklausa. Tai, kam stabdyti tokią paklausą? Tegul bus Laisva rinka ir pradėkime prekybą vaikais. O paskiau įveskime ir eutanaziją, kad seniai nuo 70 metų būtų parduodami kur nors, kur gamina iš jų muilą. Rinka tai rinka, būkime visi tokiais "kapitalistais", kaip konservatoriai ir tik parduokime, parduokime, parduokime, parduokime...

>94tam2013-12-18 18:48

o kodėl patriarchas susidėjo su komuniste-Burokevičiaus patikėtine ir NKVD gaisrininko dukra?

to 93. Esminis2013-12-18 18:05

be abejo, kad konkurencja, bet čia jau tautų konkurencija. pavyzdys Palestina... o kokia tauta nukonkuravo vietinius arabus patys žinote... galit nuvažiuoti į Gazos sektorių ir pamatysit kaip atrodo tauta pardavusi savo žemes.

to 92. taigi to 792013-12-18 18:01

jei ir laimies tos 5 ilijardus Tauta jos matys kaip savo ausis, yra kam pasidalyti... o tiksliau pavoks

rupūs miltai2013-12-18 17:56

ir ko tas Landsbergio sūnus paklydėlis susidėjo su tais sorošistais kuolininkais? akiplėša tas Jakimavičius. kuom jis skiriasi nuo tų uspaskio balsuotojų, kurie pardavinėja savo balsus už butelį pilstuko?

Esminis2013-12-18 17:54

Visa baimė dėl žemės, yra visagalė teisinga konkurensija, kurios yra labai bijomasi, žmonės iš prigimties nenori dalintis, o konkurencija priverčia, todėl ir klykia neparduokit Žemės kitiems, o tik man iš čia ir išplaukia visa dvikojo padaro energija, o patriotiniai motyvai yra prieskonis prie ,,garnyro'', jei jau patriotas šūkis būtų:,,Saugok savo žemę ir neparduok niekam'', tada tu išsaugosi save ir savo adrėsą.

taigi to 792013-12-18 17:50

Chodarkovskis NIEKUO NESISKIRIA NUO KITŲ RUSIJOS ar LIETUVOS OLIGARCHŲ. Nejau manot, kad jie praturėjo doriau? Na, o kaip pats PUTINAS, kuri Ukrainai nuledio Gasprom kainas? Ar tai neįrodo, kad Gasprom yra jo nuosavybė? Greičiausiai jis ir valdo pagrindinį akcijų [paketą. Jis arba valstybė. O jei taip, tai tokios kgb priedangos organizacijos skverbimasiss į Europą turi būti traktuojamas ne tik kaip ekonominė invazija, bet ir politinė. Tad Stokholmo arbitražas, pripažinęs daugybinį Gasprom konkurencijos įstatymų pažeidimų yra teisus ir nėra ko Gaspromui lįsti pod polno ir slaptai dėrėtis su EK "dęėl taikos" .. Lietuva to negali leisti. Bet jei Lietuva čia laimės, tai leisybės ims ieškoti ir kitos šalys. Tada Gaspromui - ŠAKĖS. Vien Lietuvai turės sumokėti 5 milijrdus. O jei tokius ieškinius pateiks ir ktos šalys?

Klaustux2013-12-18 17:50

Tai vis dėl to - kas prakišo įstatymą, pavertusį Lietuvos žemę kilnojamu turtu, kieno iš valstybės buvusių pareigūnų parašas po tuo įstatymu ir kieno iš aukščiausių valstybės vadovų šeimos tuo pasinaudojo ir persikėlė žemes arciau Vilniaus?

to 88. taigi2013-12-18 17:44

tai taip šitie asabos įvardinti pasitelkę, alkaidą ir surinko parašus, o kas nepasirašinėjo, tiem galvas kapojo...girdėjau, girdėjau...

taigi2013-12-18 17:35

šindien per žinių radiją, referendumo entuziastas, žemės oligarchas Karpauskis susijaudinęs iš pykčio kalbėjo apie vargšus nuo žemės nustumiamus vidutinus ūkininkus, nors pats būtent iš tokių nustūmėjų ir yra, nes paklaustas kiek subsidijų savo žemės verslui gavo iš Europos sąjungos ėmė ginybiškai gintis, kad mokesčių moka 100 milijonų, o kiek subsidijų gavo taip ir neatsakė. Galima tik spėlioti kiek žemės šis gobšuolis valdo. Ir kodėl niekas neriboja to žemės nuosavybės maksimumo, kaip kad buvo prieškarį įvedęs krikdemas Krupavičius? TEGUL PIRMAS REFERENDUMAS BŪNA UŽ TAI, KAD VISI, GAVĘ SUBSIDIJAS IŠ ES, JAS KUO GREIČIAU GRĄŽINTŲ. O Karpauskis, Pakso žentas, Žeimelis, Šliužas, Uspaskich ir kiti tegful parodo pirmieji pavyzdį ir kuo maloniusiai atsisako ES subsidijų. Vat tada jau galima būtų pradėti derėtis, ant Graužinienės ir dėl žemės nepardavimo su Europos sąjunga.

>86. tai2013-12-18 17:14

O tu prieš teismą įrodysi,kad Šliužas nors vieną arą supirkęs,ar iškart 10 tūkstantukų susimokėsi už šmeižtą.

tai2013-12-18 17:00

Jakimavičiui verta pasimokyti kultūros , bent minimalios pagarbos, kad ir šiuo atvėju iš oponento. O ne laidyti paniekinimus, pravardžiavimus ir kitokius kaltinimus. Jau labiau tikiu V.L. negu žemes supirkusiu ir dar norinčiu gobšuoliu Šliužu. Ir šiaip baisu skaityti šito portalo komentarus. Įžeidinėjimai ištisi niekinimai, šmeižtai--- tai labai žemo intelekto komentatoriai, liejnatys tik neapykantą.

mikasė2013-12-18 16:52

žinai, tėvai (ne patriarchai), Konstitucija ir mano, ne tik tavo ir seimo, kad tampytumėt ją kaip guminę pagal jums reikiamus išmatavimus. Eik toliau grybauti.

77-am2013-12-18 16:48

O ar ne tautininkas Smetona 1940 metais pardavęs Lietuvą per upelį brido?

Manau,2013-12-18 16:47

atvirkščiai. Pagarba turi prasidėti nuo savos Konstitucijos ne ją išjaukti iš "pagarbos"tarptautinei.Neišmokęs gerbti savosios Konstitucijos,savo Tautos, negerbsi ir tarptautiniu mąstu kitų Tautų,nes pagarbos nebūsi išmokęs ir joje nebūsi gyvenęs kasdien.

jo2013-12-18 16:46

Aktores Zebertaviciutes pasisakymai Drasiauskelyje..../video/

vinas2013-12-18 16:45

Manau visas šis ažiotažas - manipuliavimas žmonių sąmone ir jausmais. Neparduokim Tėvynės užsieniečiams, pataupykim saviems agrooligarchams, kurių mentalitetas yra laukinio kapitalisto lygmens. Savi lietuvaičiai, išeliminavę konkurentus užsieniečius, mikliai suorganizuos kaip čia vieningai sumažinti kainas, sutarti dėl aukcionų ir t. t. O dėl tokio kąsnelio galima ir vieną kitą atlapaširdį karštakošį Tėviškės žemele šventa pagraudinti ir pinigų reklamai pavaryti. pritariu Landsbergiui.

Nusipirkus2013-12-18 16:35

tam olandui žemę Lietuvoje kur bus ji registruojama ar ne Olandijoj?Ir gaus olandas išmokas pagal Olandijos įstatymus-padidintas,gal dar ir Lietuvoje????Sąlygos konkurencinei kovai Lietuvos ūkininkui ar ne pasunkės dar labiau?Ir toks galimas registravimas neves Lietuvos į kolonijinį statusą?

to 642013-12-18 16:34

O gal paskysi, kaip Chadarkovskis per labai trumpą laiką patapo miliarderiumi???? Ar iš Jelcino įsigijo už butelį?

Rikis2013-12-18 16:28

Gražiai atsakė. Ramiai. Kaip ir pridera išsilavinusiam žmogui. Kapitalizmas vis tiek ir tą žmogų prilaiko. Kitą vertus, kaip Volandas Bulgakovo "Meistras ir Margarita" sakė: "Na, taip buvo visada". Žemė negali priklausyti nei Petrauskui, nei Ragauskui. Žemė yra tautos. Petrauskas gimė ir mirė, žemė liko. Perteklinės nuosavybės teisė skatina godumą, jo čia niekam nereikia. Bet tai ilga diskusija.

to 632013-12-18 16:16

gėdinga demagogija Tautininkus šmeižti

Man2013-12-18 16:14

labai gaila Lietuvos,mano tautos,kuria "isdurineja".Man koktu nuo tokiu "veblentoju",gal jau galetu patyleti?

to 67. 172013-12-18 16:08

ko čia dėta garliava?

Nu jo2013-12-18 16:03

Parduokim viską, ką turim, ir bus kaip Palestina su Izraeliu. Matyt, to ir siekiama...

Žmogus2013-12-18 16:01

Na ką, papunia jau į lankas nueina. Bjauri jo skelbiama demagogija,nes tėtušis mano, kad parduosi ir vis tiek liks tavo ir mūsų ši žemelė. Kliedi jau žmogelis. O patriarchu ji pavadino patys konservai.

Sandoris2013-12-18 15:57

Kas turi pinigų, tas turi gražią žmoną...

Sausa šaka2013-12-18 15:54

Tegu žūsta pasaulis, bet referendumas turi įvykti. Bus uždrausta parduoti užsieniečiams. Kadangi moku draudimus apeiti, tai savo žemę parduosiu iš po skverno, kai tik rasiu kokį tokį iš užsienio. Už žymiai didesnę kainą, nes tai pavojingas sandoris. Taigi parduodantieji tikrai uždirbs daugiau ir lengviau.

to 64. to chi chi2013-12-18 15:48

na žmogaus teisių teismas pripažino, kad chodorkovskį pasodino teisėtai už vagystes...

Istorija2013-12-18 15:45

Kaip keičiasi laikai, jei anksčiau iš dvylikos apaštalų vienas Judas, tai dabartiniais iš dvylikos Judų, vienas apaštalas.

172013-12-18 15:44

Garliava yra vinis į Lietuvos karstą.

to 63. to 572013-12-18 15:44

o aš girdėjau, kad alkaida surinko parašus referendumui...

Gal "dėdulė"2013-12-18 15:44

jau yra sutaręs su LITVAKAIS kurti čia Pažadėtąją žemę pabėgėliams nuo Jarūzalės po atominio Armagedono?

>63 skardžiabalsei lakštutei iš konservatorių partijos2013-12-18 15:42

regis Julius Panka gerokai užmynė patriarchui ant mazolio :)) Tik vistiek nepavyks sukergti tautininkų su Darbo partija. Tuo tarpu patriarchas su kubilu dar visai neseniai buvo nieko prieš susikergti su Darbo parcija :)

to chi chi2013-12-18 15:39

o ar žinai už ką Putinas Oligarchą Chodarkovskį pasodino? atspėjai - už tai kad bandė pasirašyti sutartį su Chevron-Techsas kompanja. Tai vienintelis rimtas Gasprom konkurentas. Į visus kitus šiai valstybinei Rusijos monopolistei nusispjut. Ji gali nusipirkti viską kaip ką tik nusipirko Ukariną už 20 milijardų.

to 572013-12-18 15:32

Pasižiūrėkit retkarčiais į seime pasiūlytus Uspaskico įstatymų projektus. Kam jam pačiam rinkti parašus, jei jis gali užmokėti kad ir nauji Juliaus Pankos partijai? o po to ir jį kaip Venskienės DK priglaust po savo sparneliu per kitus rinkimus, kad turėtų daugiau balsų už savo projektus, savo valdomam UABE, vadinamam Lietuvos seimu?:)

chi chi2013-12-18 15:28

Žemaitiją nusipirks Ševron (skalunų dujos). Neparduoti negalės - pardavimo kaina ne maža, o žemės mokestis aukštas. Suvalkijos ligumus - modifikota Mopasante.

to 55. savininkas? abejoju.2013-12-18 15:19

tai kad apvertei viską aukštyn papais ... o aš galiu pasakyti kaip ištikro bus jei referendumas neįvyks... kai supirks ženes tarptautinės korporacijos ir atsiras tautiečių kurie nenorės parduoti savo žemių, tada seimas "tautos" pageidavimu pakels žemės mokesčius iki tarkim 1000 Lt už vieną hektarą ir jau po metų stovės eilutė norinčių papigiai parduoti žemę

AAA2013-12-18 15:13

Na, turėjo žmogus autoritetą. Tai pats jį ir naikina, kaip koks Čekuolis. Kaip gerbti, jei tokios nesąmonės galvoje. Įtariu, jog dauguma pasigauna užkratą tame Briuselyje :). Galimai dėl šio "ekonomisto" nepriklausomybės pradžioje daug "gerų" darbų atsitiko: nekilnojamojo turto kilnojimas, sklypų dalyba po 2 ha ir t.t.

gaudy2013-12-18 15:11

aiškėja kaip bendru sutarimu bus kopramituojama referendumo idėja... konservobankes liberpedrylos šauks rusai puola ir kaip tyčia referendumą žodiais parems paulauckas, uspaskis, padleckis, ir ir konsevo bankės tai pateiks kaip įrodymą, kad rusai puol... žiū kok žioplesnis pilietis ir pasimaus... tqi patvirtina kaip įkyriai komentatorius "je je" perša mintį, kad tai uspaskio projektas.

gaudy2013-12-18 15:09

aiškėja kaip bendru sutarimu bus kopramituojama referendumo idėja... konservobankes liberpedrylos šauks rusai puola ir kaip tyčia referendumą žodiais parems paulauckas, uspaskis, padleckis, ir ir konsevo bankės tai pateiks kaip įrodymą, kad rusai puol... žiū kok žioplesnis pilietis ir pasimaus...

>52-am demagogui2013-12-18 15:08

Graužinienė š.m. spalio mėnesį sakė „Jeigu įvyktų referendumas, mes atsidurtume teisine prasme gana keblioje padėtyje, nes jau yra įsipareigojimai Europos Sąjungai. Jų tikrai nebegalėsime pakeisti, nes perderinti per visas valstybes yra be galo sudėtinga. Kiek mes galėjome laviruoti, turėdami išimtį, tie resursai yra išsekę“, – teigė Seimo pirmininkė." Tai ką Darbo partija organizavo ir surinko parašus?

citata, tokio jo iprasto styliaus- demagoginio2013-12-18 15:07

'o kažkada „liaudies“ Seimas visą okupuotą Lietuvą urmu buvo padovanojęs Sovietų Sąjungai,' O čia gal buvo 'baltųjų" rezervatas? O lietuviai, kaip indėnai uždaryti ir užmušti? Net tie, kas buvo pokarį, ar prieš kąra deportuoti (nenagrinėsim už ką)ir tie grįžo į gimtąją žemę ne tuščiomis,o isilavinę ir praturtėjo)Be abejonės buvo ir kitų rezultatų,blogų, aki ligos gal ir prievarta buvo naudojami. visur visokių yra. Bet kad Lietuvos žemė atiduota? Jei buvo kolektyvinis ūkus tai ir buvo naudojama žemę bendrai. Bet Lietuvos žemę aptarnaudavo lietuviai ir ant jos pastatė gaug gamyklų ir energetinių stočių, i r po 1990 m. viskas liko čia. Kaip tik dabar išdarkyta, išpjauta,iškersta ir apnuodyta

savininkas? abejoju.2013-12-18 15:04

norite žinoti, KAS YRA TIKRASIS ŽEMĖS SĄVININKAS? aš turiu žemės, bet moku už ją mokesčius. Kam moku? moku Valstybei, tautai. Ir ta valstybė kada tik panorėjusi gali tuos mokesčius už žemę pakelti ar nuleisti. Vadinasi, ji ir yra tikroji Žemės sąvininkė, parduosi ar neparduosi, ji liks sąvininke. Apie tai nutylima. Kažkodėl.... Vadinasi aš nesu tas tikrasis žemės savininkas. Netgi negaliu toje žemėje siurbtis naftos, ar dujų, net vadduo giliau 10 metrų gali būti ju ne mano, jei jgiluminis vanduo bus privatizuotas… nes visa tai kas giliau nei 10 metrų jau nebėra mano žinioje. Tokie mūsų įstatymai. Valstybė tuos resursu gali leisti disponuoti savo nuožiūranetgi jei aš tam prieštarauju… kažkas panašaus įvyko Žigaičiuose… tada prorusiški žalieji pasinaudojo savininkais, kurie iš esmės tėra daliniai žemės sąvininkai.

to 52. pataisymui2013-12-18 15:04

o tamstelė kieno projektas...

to 52. pataisymui2013-12-18 15:03

nevark... su savo paklodėm. neįtikinai

pataisymui2013-12-18 15:00

kokie asabos parašų nerinko? O ką manote apie L. Ryto žinutę, kad mūsųš didysis oligarchas nuo savo įmonės mokesčių Juliui Pankai pervedė apie 200 000 lt? O Paulausko apsilankymas rusų parijoj (dabar Lieudiies partijoj) su raginimu rinkti parašus? tai buvo skelbta jų portale liaudiespartija. lt. Frontas taip pat ragino. Sakiau paršų rinkėjams - Turite žemės, ir nenorite parduoti užsieniečiams? Tai neparduokite. „Aš neturiu jokios žemės.“ Tai kodėl čia reikia pasirašyti? „Kad niekas neparduotų.“ O kas jums darbo dėl jų žemės? „Skaitykite Konstituciją“. Bet klausykite, jei jie parduos, tai juk nebeturės tos savo žemės. „Tikrai taip.“ Tai kas čia blogo, jie tada bus lygiai tokie patys, kaip jūs. Ar ne? Tada jie pasimeta. „Negalima išdalinti Lietuvos ateiviams“. Patys jūs ateiviai, žalieji žmogiukai keturiomis akimis ir penkiakampe žvaigžde. Graužinienė šiandien per Žinių radiją patvirtino, kad ji remia šį projektą “dėl žemės nepardavimo” su konstitucijos keitimu. O tai tik patvirtina, kad tai USPASKICHO PROJEKTAS. Ir Paulausko. Juk niekas taip nemyli Lietuvos žemės jaip šiedu. Gal tik dar daugiau myli pats PUTINAS. Jis juk pasiryžęs ją apginti net 500 km nuotolio raketomis dislokuotomis Kaliningrade. Nuo ko? Nuo NATO? Nuo ES? .... Gal mes tiesiog nežinome apie naują Ribentropo-Molotovo paktą? Įtartinai atrodė man tas slaptas Kissingerio vizitas pas Putiną... tartis dėl neva Irano. Mol užmerkit akis dėl Irano, mes užmerksim dėl Pabaltijo…. tai vyko dar tada kai Obama nugalėjo neokono Kissingerio bušistus išstačiusius McKeiną. O senasis “pilkasis kardinolas” Kissingeris senai buvo laikomas dvigubu agentu.

kas2013-12-18 14:58

suryja komentarus tik parašius,kad skaitytojų nepasiektų?Parašų rinkėjų komentarai suvalgomi?Kad galimai tiesos žmonės neišgirstų?

pataisymas2013-12-18 14:49

tai jis tikriausiai yra iniciatyvinės grupės dėl referendumo surengimo narys... na kažkaip negirdėjau... ir pasirašančio nemačiau, o straipsnių galima visokių ir daug prirašyti... kiek žinau šitie tamstelės peršami asabos parašų nerinko... karšto komentaro seniai nebeskaitau... deja..

to 47. je je to 442013-12-18 14:48

tai jis tikriausiai yra iniciatyvinės grupės dėl referendumo surengimo narys... na kažkaip negirdėjau... ir pasirašančio nemačiau, o straipsnių galima visokių ir daug prirašyti... kiek žinau šitie tamstelės peršami asabos parašų nerinko... karšto komentaro seniai nebeskaitai... deja..

je je to 442013-12-18 14:44

šone paskelbtas straipsnis apie Graužinienės pritarimą "referendumui dėl referenDŪMŲ". O graužinienė, niekam ne paslaptis, yr nuolankausia Uspskicho tarnaitė. Tad ar dar kam nors kyla kokių abejonių, jog pasirašėte už YUspaskicho Paulausko projektus?:)

je je to 442013-12-18 14:40

pats nusitauzyjai. Negi nežinai, kad neobolševiko A. Paleckio Frontas, yra "referendumo dėl žemės nepardavimo ES" fronto priešakyje? Reikėjo paskaityti Paleckio ir jų ideologų straipsnius KK. Negi nežinai apie tai, kad pats Rusijos Dūmos senatorius Borisas Spygelis yra neobolševikinio Fronto stogas? Ne kartą Shpygelis buvo pats atvykęs į Lietuvos teismus ginti A. Paleckio su jo tezėm "savi šaudė savus". Negi nežinai, kad šis stambus oligarchas, rusakalbių žd kongreso pirmininkas yra dar sovietmečiu teistas už pedofiliją? už nepilnamečių bernukų tvirkinimą proftechninėj, kuomet ten dirbo? negi nežinai, kad Rusijos ir Europos žd kongresas įtakoja Strasburo Žm. Teisių think-tanko - The council oš Europe (nepainioti su European Council, ES organizacija, kuriai pirmininkavom) kuriamus įstatymus, už kuriuos verčiama pasirašyti ES ir jai priklausančios nerės? Bet galime ir nepasirašyti. Kremlius veidmainiauja, kai viena jo ranka terlioja ES, o kita varo propagandą prieš ES. Bet ES dar nėra jų pilnai okupuota, nor Bukovskis ir kalbėjo apie Rusijos ir ES socialistų sąmosklą.

to 42. je je2013-12-18 14:28

stengiesi padaryti inprintą...nepvyks... stuk stuk tikriausiai

tik pagalvokit2013-12-18 14:26

jei taip lengvai uspaskiniai apmulkino 300 000 Lietuvos a la patriotų, kas reikš jiems apmulkinti 100 000? Jei 47 straipsnis būtų ištie leidęs užsieniečiams pirkti Žemės ūkio paskirties žemę, tai jie jau senai būtų ją supirkę. Bet matom tik tokius kaip Skardžius, didžuosius kovotojus prieš Lietuvos terminalą, prieš Atominę elektrinę ir skalūnus, jau p[ardavusius pardavusius žemę ne ES piliečiams, prisidengiant akcine bendrove... juk pardavė už milijonus "ne žemę", bet tik jos akcjas:) ... Štai kur išties kraupūs dalykai. O kiek Uspaskichas turi tokių akcinių bendrovių, supirkinėjančių pusvelčiui Lietuvos žemes? Kam jis jas parduos? Gaspromui? ar tiesiog Lietuvos žemę be galo mylinčiam Putinui? Kurio garbei Gazmanovas jau sukūrė daineles apie “NAŠA PRIBALTIKA”:)

to 38. Andrius2013-12-18 14:23

nusitauzijai iki visiškų nesąmonių. ar visada rusijos interesas Lietuvai yra pavojus... manau, kad ne pvz. Rusija uždraudė pedrylų propagandą, ką ir Lietuva mėgino nesėkmingai padaryti... O be to kaip rodo praktika dažniausiai tie kurie gtarsiausiai rėkia rusai puola patyliukais dirba tai pačiai Rusijai pvz. konsevuotų bankių garbaravičių vadovaujama firmelė pampusi iš tarpininkavimo rusiška elektra... o kartais ne tie patys asabos buvo už atominės uždarymą ir t. t.

Mimiras2013-12-18 14:17

Popieriųkų ES ir JAV lupikautojai prispausdins kiek norėsit, o žemė yra neįkainuojama... Po didelių karų ir krizių žmonės tuos popieriukus degindavo kaip šiukšles, bet išgyveno ant žemės, kuri juos maitino. Godūs vakariečiai sunaikino 15 mln. indėnų, atėmė jų žemes, o likučius suvarė į getus, kur jie žudėsi iš nevilties alkoholiu. Palestiniečiai irgi gyvena už spygliuotos vielos - didžiausia koncentracijos stovykla po atviru dangumi. Štai kas atsitinka, kai visokie užsieniečiai su porcelianiniais dantimis pradeda už tuo popierėlius pirkti žemę, kuri 20 kartų pigesnė nei Vakarų Europoje. Manau, kad turi būti ribojamas ne tik pardavimas užsieniečiams, bet ir vietiniams spekuliantams. Ir plotai turi būti ribojami.

je je2013-12-18 14:16

taigi viskas tvarkoj su tuo 47 Konstitucijos įstatymo pataisymu, kuriuo buvo pasinaudota agituojant žmones pasirašyti neva už "žemės nepardavimą užsieniečiams, bet mažom radelėm ant lapų buvo nurodyta, kad žmonės pasirašo už Konstitucijos kelių pamatinių straipsnių keiitimą.... Pataisa tik leidžia pirkti žemę ant kurios stovi biznierių ar ambasadų pastatai. Jei pirksi pastatus be žemės, tai net kieme negalėsi šeimininkauti. Bet juk ten nėra jokios užuominos apie Žemės ūkio paskirties žemę. ... K. Įstatymo pataisymas, beje, įvestas tada kai seimui Pirmininkavo A. Paulauskas? Tai ko jis dabar veidmainiauja kartu su Uspaskiu ir Graužiniene siūlydamas keisti kitus Konstitucijos straipsnius, remiantis tuo įstatymu, kurį pats kažkada tvirtino? Kaip lengvai žmonės davėsi apmulkinami? Ir tik todėl, kad niekas nesigilino į tai, ant ko pasirašo. Ir net patys parašų rinkimo entuziastai nematė reikalo gilintis. Tad koki kalba gali būti apie TEISINGUS TAUTOS SPRENDIMUS PER REFERENDUMUS? Kas nors paleis klaidinatį šūkį ir visi ims plot sutartinai katučių. Hitleris kažkada buvo visiškai teisus sakydamas, kad liaudis mėgsta būti mulkinnama:))

Superrr 39 !!!2013-12-18 14:02

tiesiog neimanoma Papuniui fortepijonistui suprantamiau paaiskint, kad Ciurlionis ir Jean Michel Jarre ne tas pats. Nors ir tas ir anas vienodai liurlena ir jura ir menuli...

38-am2013-12-18 13:59

Būtent - informaciniam karui įsisiūbavus krenta visos kaukės - net Lietuvos "patriarchų", netikėtai virstančių turgaus bobomis-pardavėjomis. Juk ant prekystalio - Lietuva, nors pati savaime per maža, kad būtų labai reikšminga, bet visgi reikalinga globalsitų vykdomam tautų naikinimo planui.

Istorijos pamokos2013-12-18 13:56

Lenkijos mozūrų kunigaikštis Konradas parašė Prūsijos žemių dovanojimo kryžiuočiams aktą. Nors Prūsija niekada Mozūrams nepriklausė. Istorija žino pasekmes, Prūsų tauta išnyko. Žinoma, žemės liko vietoje, tik pastoviai keičiasi šeimininkai, tai vokiečiai, tai rusai. O teiginys, kad žemių niekas neišsiveš, yra absurdiškas, juk "dėdulė" puikiai įstatymiškai sugebėjo "susigrąžinti" žemes kitoje vietovėje, kur žemės kaina žymiai didesnė. Juk "dėdulė" tautai įrodė, kad žemę kilnoti iš vietos į vietą galima, nebūtinai sunkvežimiais. Gal ir išliks geografinė teritorija, bet kas iš to, kad toje teritorijoje šeimininkaus kolonistai. Istorinių pavyzdžių turime, tik gaila, kad "dėdulė" to nesuvokia.

Andrius2013-12-18 13:55

Kai informacinis karas prieš Lietuvą jau tapo pastebimas ir žinomas visiems (na, išskyrus nebent tuos, kas patys tame kare darbuojasi priešo pusėje ir todėl apsimeta nesuprantančiais, apie ką čia šneka), pagaliau baigta kalbėti apie tai, ar mums kenkia. Dabar klausimas prasmingesnis: kaip mums kenkia? Dabar, kai Rusija turi rankose didelį rūpestėlį, Ukrainą, kai kas gali įsivaizduoti, kad ji mus suvis pamiršo. Nepamiršo, tik metodai kiti Rusijos inicijuotos ir jos pakalikų palaikomos „pilietinės iniciatyvos“ (jos lygiai tiek pat pilietinės, kaip ledų šventė Kėdainiuose arba „liaudies Seimas“ 1940 metais) – dėl atominės elektrinės, žemės pardavimo ir skalūnų – kažkiek suveikė, bet visi tie baimių pumpavimai lengvatikiams ir pasakos idiotams apie degantį vandenį yra tik vienas iš žanrų. Kremliaus technologai išsitraukė seną, jau seniai negrotą, plokštelę, nupūtė dulkes, ir pasigirdo gerai žinomos melodijos. Kai nesuveikia grasinimai, Rusija noriai įjungia gailesčio skatinimą. Šalis, iš kurios atėjo laimingos santuokos receptas „muša – reiškia, myli“, gerai įvaldė neįvertinto geradario vaidmenį. Taip gerai, ir taip jausmingai šitą dalyką pateikia (skirtingai nuo grasinimų – čia būna daug subtilumo ir dramos), kad daugelis Marijos žemėje tiki ir patys noriai kartoja tuos pačius poterius.

pensininkas2013-12-18 13:54

Išpindėjo mūsų patriarchas. Neigiamai atsiskleidžia vis naujomis vaivorykštinėmis spalvomis. Šaunuolė Seimo pirmininkė, ji visai Tautai šiandien per Žinių radijo pasakė, kad pasirašė po Referendumo lapais, kad, jei Referendumas laimėtų, būtų galimybė valdžiai kreiptis dėl sutarties su ES peržiūrėjimo. Negalima tylėti, kai griaunamas valstybingumas

Andrius2013-12-18 13:53

Sakiau paršų rinkėjams - Turite žemės, ir nenorite parduoti užsieniečiams? Tai neparduokite. „Aš neturiu jokios žemės.“ Tai kodėl čia reikia pasirašyti? „Kad niekas neparduotų.“ O kas jums darbo dėl jų žemės? „Skaitykite Konstituciją“. Bet klausykite, jei jie parduos, tai juk nebeturės tos savo žemės. „Tikrai taip.“ Tai kas čia blogo, jie tada bus lygiai tokie patys, kaip jūs. Ar ne? Tada jie pasimeta. „Negalima išdalinti Lietuvos ateiviams“. Patys jūs ateiviai, žalieji žmogiukai keturiomis akimis ir penkiakampe žvaigžde. Graužinienė šiandien per Žinių radiją patvirtino, kad ji remia šį projektą “dėl žemės nepardavimo” su konstitucijos keitimu. O tai tik patvirtina, kad tai USPASKICHO PROJEKTAS. Ir Paulausko. Juk niekas taip nemyli Lietuvos žemės jaip šiedu. Gal tik dar daugiau myli PUTINAS. Jis juk pasiryžęs ją apginti net 500 km nuotolio raketomis dislokuotomis Kaliningrade. Gal mes tiesiog nežinome apie naują Ribentropo-Molotovo paktą? Įtartinai atrodė man tas slaptas Kissingerio vizitas pas Putiną... tartis dėl neva Irano. Mol užmerkit akis dėl Irano, mes užmerksim dėl Pabaltijo…. tai vyko dar tada kai Obama nugalėjo neokono Kissingerio bušistus išstačiusius McKeiną. O senasis “pilkasis kardinolas” Kissingeris senai buvo laikomas dvigubu agentu.

tai gal2013-12-18 13:46

galejo Vytautas placiau papasakot savo tevo ,nusipelniusio LTSR,istorija?Kaip pvz.jis pasitrauke i Vokietija 1944m.ir kaip sugebejo po to gryzt pas Nikita Sergejeviciu ir tapt nusipelniusiu.Butu idomu.

mano Dėde2013-12-18 13:36

Mano dėdė išsispietusias bites dovanodavo ir tik geriems žmonėms. Sakydavo - negalima bitelių pardavinėti. Jis buvo didelis Lietuvos patriotas, dešimt metų atsėdėjęs Sibire ir ypatingai doras, tyros širdies žmogus.

Icikas2013-12-18 13:35

aš dar protingesnis už tatuką,skelbkim referendumą,ar reikalingas referendumas.

ne lietuvis jis2013-12-18 13:20

Žydas ir Afrikoje žydas.

28-am2013-12-18 13:15

Kai papasakojau mamai, kad renku parašus refrendumui ir parodžiau amneziko dėdulės išdavystę, mamos vos infarktas neištiko - ji buvo šventai įsitikinusi, kad referendumą organizuoja vos ne pats Landsbergis... kaip visgi gerai, kad dėdulė atsiskleidė - žmonėms burnų neužkiši - na bent kol dar nesodina visų į globalistų kalėjimus už laisvą žodį - sistema dar ne iki galo sustyguota. Taigi, visi sužinos.

Tadas2013-12-18 13:12

Nesvietiškas gobšumas,dar nespėjo Lietuvos parduot,jau į Ukrainą taikosi.

Juza2013-12-18 13:11

Stebiu Lietuvos gyvenimą atsisėdęs ant debesėlio, kaip Kristus iš Nazareto.

Joo2013-12-18 13:09

Jo, labai gaila, bet atrodo, kad jau tūkstančiai žmonių nusivylė Landsbergiu. O gal praregėjo? Save pastatyti aukščiau visų, aukščiau tautos nuomonės, jos valios, yra taip žema, kad žemiau jau nėra kur pulti. Ponui Landsbergiui pats laikas prašytis į kokį tai vienuolyną ir ten atgailauti, permąstyti visas klaidas. Atsakyti sau ir kitiems, kodėl tiesiog nuo valstybės statymo darbų liko kaip ir atstumti Sąjūdžio iniciatyvinės grupės nariai, dauguma buvusių Aukščiausios Tarybos bendražygių, kurie juo tais 1988-1992 metais taip pasitikėjo. Juk kiek iš jų dabar visą tai galėtų jausti kaip eilinę savimylos išdavystę. Tik jeigu viskas būtų tik tiek, tai dar galima būtų suprasti ir atleisti. O jeigu yra dar daugiau, į ką tik laikas ir atsakys? O jis atsakys, nes pastarieji darbai, pasisakymai jau nėra gražūs. Nepasitikėti tauta, paniekinti jos nuomonę, leisti svetimšaliams laisvai supirkti Lietuvos žemes, gimtąją žemę, Žemę - Motiną pavadinti eiline preke yra neleistina ateinančių kartų atžvilgiu ir amoralu. Gaila, labai gaila, o galėjo likti visų gerbiamu patriarchu, ne vien siauros grupelės vienaip ar kitaip suinteresuotų arba pataikaujančių.

Tomas J.2013-12-18 13:08

Landsbergi, neklaidink žmonių - stojimo į ES referendumu mes neprisiėmėm jokių taisyklių. Referendume žmonės balsavo tik už tai, kas buvo įrašyta biuletenyje. Ir sekančiame referendume balsuosime tik už tai, kas bus biuletenyje. Nereikia prigalvoti išvedžiojimų!

bite2013-12-18 13:06

neįtikėtina,kad šitaip klydome dėl šio žmogaus,,, Kokios jo mintys ir nuostatos tautos, piliečių, mūsų žemės atžvilgiu? Neapykanta, paniekinimas, arogancija? O kas jį patį išrinko, kas gynė Sausio dienomis,ar ne tie patys jo vadinami 'runkeliai"ir kitaip pravardžiuojamieji ?? Dabar žmonės,kuriems rūpi Lietuvos savastis,kalba, žemė,vanduo ,ežerai ir miškai tapo "kremliniais','patvoriniais' 'violetiniais'ir dar kitokiais 'priešais'. Nesitikėjau to, nors 'daigeliai' jau buvo anksčiau. Bet taip kalbėti apie mūsų žemę,kad ji tik prekė apsukraus 'petrausko ' rankose,ir kad "petersonas", "andžiejus" ar 'sergiejus' augins tulpes,o ne kiaules,Lietuvos žemėje,kaip rodo praktika, visiška demagogija ar galimai kažkur rytuose ar vakaruose paruošta'sąmokslo teorija'.

aha2013-12-18 13:02

o kaip tada su nuostata kad"žmogaus nuosavybė yra šventas reikalas" ir tą reikalą ims ginti kitos šalies įstatymai, o ne mūsų ir atvykėliai darys ką panorėję? KAIP TADA MES SUGEBĖSIM KAPANOTIS IŠ VISOS TOS VELNIAVOS? Ar bent galvojate, į kur galite įkišti šalį?

gaida2013-12-18 13:01

profesorius neitikino, bet malonu pastebeti, si karta jis buvo kaip niekad mandagus, kas paskutiniu metu labai retai atsitinka

22-am2013-12-18 12:59

Prie jūsų palinkėjimo: prieš einant pas Abraomą dėdulei linkiu suvokti - aiškiai ir iki galo, visu aštrumu - ką padarė. Tik ir tai jo neišgelbės.. nei kūno, nei dvasios.

Joo2013-12-18 12:55

Kai TAUTA savo kūnais uždengusi saugojo "Dėdulės" bailų užpaklalį nuo OMON-o kulkų,tai buvome protingi.O dabar ,kai "Dėdulė" jau nori Hansų,Moišų ir t.t.,tai jau VERŠIAI. Eik shikt"Dėdule",tarybinio žvalgo sūnau.Atiduodam tave ABRAOMUI.

jie žino2013-12-18 12:52

Tokie ir panašūs diedukai ŽINO, kad veikia nusikalstamai - prieš Lietuvos Konstituciją, jie ŽINO, kad Tauta jų parsidavusios nuomonės nepalaiko, jie ŽINO kokie būtų Tautos pasirinkimai referendume, todėl BIJO - referendumas yra jų darbelių pabaiga, todėl išgirsime dar ne šito. Bijokite, dėdulės, nes esate neteisūs ir tai žinote.

Dėdulei2013-12-18 12:49

Nuvyk atostogų į GAZOS RUOŽĄ,gal tada suprasi kaip gyvena "išdurta" tauta su ŽEMĖS pardavimu užsieniečiams.

to 16. Benas 132013-12-18 12:46

neskleis erezijų šie rinkimai parodė, kad yra masiškai klastojama. pvz sugadintų biuletenių apie 20 proc. o kas juos peržiūrėjo. o ištikro sugadintų turėtų būti iki 3-4 proc. kitas pvz. vienmandatėse antrame balsavimo rate laimėjusio seimanario balsų skaičius mažesnis už sugadintų biuliotenių kiekį ir už pralaimęjusį kandidatą balsavusių biuliotenių skaičių sudėjus. tai parodo kas skaičiuoja tas ir laimi.

mielas :)2013-12-18 12:45

bet ir echidnumas to į žiemą įšokusio patriarcho. lyg nežinodamas bruka "Vasiliauskas - Pertrauskas" projektą, kurio sumanytojas patriarcho bendrapartietis, ministras pirmininkas Kubilius. ir skaitant tokias patriarcho eilutes, vis labiau kristalizuojasi tyra ateitis, kai matomai atsisakysime Čechovo, Gogolio, Bulgakovo, na Puškino tai jau tikrai. žavėsimės Ž. M. Barozos ir Portugalijos komunistų partijos ateities įžvalgomis ir literatūriniais šedevrais

15-am2013-12-18 12:37

Patikslinu - globalsitų - o tie nei tautybės, nei valstybės, nei partijos neturi. Referendumas tokiems yra mirtinas priešas.

Benas 132013-12-18 12:36

Viskas butu kitaip jei zmones pries balsavima nors truputi mastytu. Visi saikia, kad blogai, bet niekas nenori nieko keisti ir balsuoja 23m uz tuos pacius.

vienas kraupus dalykas2013-12-18 12:35

Landsbergis tapo komunistinės nomenklatūros paklusniu šuniuku !!

kostas2013-12-18 12:33

jei bijoma referendumu, tai tada mums tikrai galas

Ale2013-12-18 12:33

visi ginčai (kaltinimai) baigtųsi, jei normaliai svarstytų (Seimas, piliečiai, partijos...)problemą ir ieškotų geriausių sprendimų. Dabar elgiamės kaip vaikai, o ypač politikieriai, t. sk. ir p. Landsbergis.

taisau klaidas2013-12-18 12:25

taigi vytuką patraukiau per dantį... būkim šiek tiek linksmesni.

to 8. >gaudy2013-12-18 12:23

taigi vytuką patrukiau per dantį... būkimšiek tiek linksmesni.

klausimas2013-12-18 12:22

klausimas Lietuvos Pardavėjui: kada melavote Tautai, kad Lietuva yra Nepriklausoma ir kad šioje valstybėje galioja šios valstybės Konstitucija, kurioje nurodyta, jog SUVERENAS YRA TAUTA - tada ar dabar? O gal viskas išvien yra tik šlykštus melas? Nepretenduokite, dėdule, į sprendimus Tautos vardu, tamsta esate NIEKAS - nuo tada, kai parsidavėte.

Arvydas2013-12-18 12:21

Viskas puiku. Net ir Vytautas su Liudviku susidraugavo. Jei dar ne visai, tai susidraugaus. Tai gal pripažinkim, kad ir su referendumo organizavimu viskas tvarkoj. Skelbiam referendumą, piliečiai išreikš savo nuomonę - valdžia tą nuomonę įstatymiškai įteisins ir įgyvendins. Kas tokio baisaus atsitiko Vengrijoje, "sudėjus saugiklius" į Konstituciją dėl žemės ūkio paskirties pardavimo užsieniečiams? Dauguma linksmi ir laimingi. Ir "valdžia" nėra tautos priešas. O to, ko gero, labiausiai trūksta Lietuvoje. Vienybės. Ir nevienadienio požiūrio į pamatines vertybes.

>gaudy2013-12-18 12:20

Nėra ko atšaukinėti ,nes apgaule pasiekti tikslai(stojimas į EU),negali būti teisėti.

šlykštu2013-12-18 12:19

amnezikas diedukas Lietuvos Pardavėjas pats save "perspjovė":)

Tadas2013-12-18 12:15

Bjauri tatuko demagogija,parduosi ir vis tiek liks tavo ir mūsų.

Vis tiek2013-12-18 12:14

Vis tiek neįtikina. 1) O jei vietoje Pederseno (ar kokio panašaus iš P raidės) pirks Vilniaus krašte Andrzejus? 2) O kas pas mus skuba nustatinėti savo taisykles, kad tos taisyklės švelnintų ES taisyklių padarinius? 3) Nereikia priešpastatinėti vieno blogio, kuris buvo TSRS arba Rusija prieš kitą "Gėrį" ES. Niekaip patys išgyventi negalime ir kas baisiausia neskatinami išgyventi patys.

gaudy2013-12-18 12:11

pons lanzbergi noriu atšaukti savo balsą už stojimą į eurosajūzą. kada balsavau nuo manęs nuslėpė: kad Lietuvos žemė, - pagal stojimo sąlygas yra prekė, nuslėpė, kad privalėsiu gerbti ir mylėti iškrypėlius, nuslėpė, kad tauta pataps žmogais, nuslėpė, kad bus uždrausta vadintis lietuviu... aš už tai nebalsavau... tai gal paaiškinsit kaip galėčiau atšaukti savo balsą. be to lietuvos kioskininkams (tiems patiems kurie leoną kūrė) esu pasirengęs grąžinti alaus butelį ir skalbimo miltelius, t. y. reikalauju restitucijos, nors man tai ir nostolinga, nes alus ir skalbimo milteliai dabar daug brangesni... bet tiek to vis tiek sutinku... tai gal sutarsim vytuk...

Demagogas2013-12-18 12:08

Pamenu gera pamoka -po referendumo del atomines elektrines, kur buvo pasisakyta pries. Taigi, sako, mazuma tautos prabalsavo pries ( jeigu skaiciuotume nuo visu gyventoju , o ne nuo atejusiu i referenduma). Manipuliacijos profesionalas. Na, o padorumas - jis yra bereiksme korta siame zaidime.

Benas2013-12-18 12:08

Zmogus kuris nemato Valstybes, Tautos. Visi tapo lensbergio vergai, kurie net bijo kritikuoti si tipeli, nezinia is kur atsiradusi?. Vakar per tv laida buvo klausiama juknevicienes, kodel jos ir konservatoriu zodziai, sutampa su Rusijos zinomu zmogumi, ragozinu?????? Moteriske nieko neatsake tik tiek kad rusai ,,puola"

fariziejus2013-12-18 12:06

SSRS, Brežnevas, Sąjūdis, Putinas... ir -"aš esu tavo draugo tėvas". Nors nusišauk, kaip graudu. Ir kaip viskas sumalta, kad suprask kaip nori, o vis dėl to, meistriškai, paliekant pasąmonėje Jakimavičių besąlygiškai kaltą. Ir suprask kaip nori, ir visada tata gali atsimušti: aš to nesakiau, arba aš ne tą Vasiliauską (tiek metų buvusį ištikimą) turėjau galvoje. Žemės neišsiveš? Neišsiveš, kaip žydai arabų žemės Palestinoje. Beje, ES viskas yra prekė. Žemė taip pat.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi